Nyt on fransmannit ottaneet tosissaan sähköautoilun ( vaikka eikö se tojokin lie sieltäpäin?)
Renault Zoe, 400 km latauksella hinta melkein puolet halvempi kuin pruiskis !
Priukselle vaikeuksia
33
370
Vastaukset
- Asentajamestari
Huuveriturbolla pääsee yhtä halpoihin kilometreihin. Vaikeus on se etteivät kaikki osaa sellaista asentaa eikä tojon tehdas ole ottanut sitä asiakseen,. Useaa muulla merkillä sähköturboja jo on.
- Tojon_etumatka
Haloo, Renault, luuleeko joku, että Renault on uhka Toyotalle? Ruostuvia, sähkövikaisia ja löysiä b-luokan kinnereitä kokoava firma, joka on pukannut hätäpäissään halpissähköauton. Toyotan tekninen etumatka on valovuosia Relluun.
- Bluokanplugin
Paljonko etumatkaa on peräti 40 km ladattavalla?
- RenuJaSähköviat
Tojo toimii vaikka Siperiassa ja hybrideissä ei ole mitään heikkoa puolta, tämä nyt on testeissä nähty. Rellu ei toimi edes palmun alla kunnolla, hinausyrittäjien ja autopeltiseppien "suosikki". Rellun tekemä sähköauto on vitsi, jolle automiehet nauravat makeasti ja ajavat luotettavasti ja taloudellisesti Toyotan hybrideillä, maailman ykkösmerkin huippulaadukkailla tuotteilla.
- RelluAnytime
Luottaisin koska tahansa Renaultin ennenkuin ruostuviin tojoihin. En tosin pidä Kummankaan muotoilusta kovin paljon.
- Luottaisin_jos
RelluAnytime kirjoitti:
Luottaisin koska tahansa Renaultin ennenkuin ruostuviin tojoihin. En tosin pidä Kummankaan muotoilusta kovin paljon.
nimittäin olisi ajokortti eikä tuota yh-äipän ostamaa Helkama Raisua. Äippä kyllä sanoi että Raisu välttää tuollaiselle luuserille.
- eijapanilaisille
Luottaisin_jos kirjoitti:
nimittäin olisi ajokortti eikä tuota yh-äipän ostamaa Helkama Raisua. Äippä kyllä sanoi että Raisu välttää tuollaiselle luuserille.
On kiihkotonta kokemusta sekä ranskalaisista, saksalaisesta että japanilaisesta. Ranskalaiset on tällä hetkellä melkeinpä.kiinnostavimpia mutta onko se soäitten Renault, vai sittenkin luottopeli Peugeot joka tulee seuraavaksi. Japanilaisten aika on ohi: olivat joskus halpoja, sen jälkeen luotettavia. Nyt ei kumpaakaan. Kukaan ei ole niiden ulkonäköä tai ajo-ominaisuuksia koskaan kehunut eikä ole ollut syytäkään.
- Japaninruoste
Rellussa on nykyään yksi parhaista ruostesuojauksista.
Kaikissa ranskiksissa alkaa olemaan keskitasoa parempi.
Tokossa ei vieläkään. Se ruostuu niin että hiljaisena iltabiltana rapina kuuluu autotallissa. En koskaan enää osta japanilaista.
- Citykipot
Tai hyvällä säkää 300km (lehden käytännön arvio) ja Suomen talvessa ehkä 200 km.
Reissuun lähtiessä siis yövyttävä 200 km välein, siinä ei viikon lomalla kovin kauas ehdi ja työmatkojenkin kesto tuplaantuu eli taitaa työnantaja hermostua siitäkin. - Sellainenedelläkävijä
Edelläkävijä Tojo on vasta ilmoittanut kehittelevänsä sähköautoa. Kunnianhimoinen tavoiteon päästä 300km yhdellä latauksella.
Renault Zoe on jo kaupassa.- Kannattaakopioida
Ei tarkkaan ottaen ole Zoe kaupassa mutta myynnissä kyllä, toimitukset alkuvuodesta 2017.
Ja kun se saadaan ulos niin Toyotalla alkaa "suunnittelu". Toivottavasti Renaultin ruosteenesto ja ajo-ominiaisuudet inspiroivat Toyotan nykyistä parempiin suorituksiin.
Toyotan kannattaa samalla tutustua myös tehokkaisiin ja säästäväisiin polttomoottoreihin. Enemmän Helsingin keskustassa näkee uutta Meganea ja Talismania kuin vaikkapa sitä oudonnäköistä hybridipulkkaa. - Kaikkeekanssa
Höh, eikös ranskalaisten kannattais kehitellä toimivia autoja, siinä vois mallia katsoa Toyolta. Miksi suomalaiset ostavat Toyotan mutta eivät edes mieti Rellun hankintaa? No siksi kun Toyota on kestävin ja toimivin peli ja Rellun viat on kaikkien tiedossa. Se on vanhanaikainen ja teknisesti jälkeenjäänyt merkki eikä yksi ainoa mopoluokan sähköauto mitään merkkaa kun mitään muuta modernia ei ole tarjolla.
- AjatMuuttuuAinaVaan
Renault nykyään pitkäikäisempi ja huolettomampi kuin Toyota.
Jos olet sitä mieltä että Toyota kestää ja ranskikset ruostuu, olet muodostanut käsityksesi joskus 90-luvulla. Silloin saksalaisetkin olivat vielä laadukkaan maineessa. - RuosteetonSitikka
Samaa mietlä. Edes Sitikka ei enää ruostu.
Ihan muuta olen kuullut noista itäautoista, varsinkin kaukoidän autoista. - SuperSport-poju
Missäs Raisu-
mies? Eikös tähän tulisi vastata, että taas trollipoju on ahkerana ja että ainakin puolet on trollipojun tuotoksia tässäkin ketjussa? - Ranskanpulla
AjatMuuttuuAinaVaan kirjoitti:
Renault nykyään pitkäikäisempi ja huolettomampi kuin Toyota.
Jos olet sitä mieltä että Toyota kestää ja ranskikset ruostuu, olet muodostanut käsityksesi joskus 90-luvulla. Silloin saksalaisetkin olivat vielä laadukkaan maineessa.Juuri näin. Etenkin uudet ranskalaiset ovat erittäin luotettavia ja ajettavuus tietysti ihan eri planeetalta kuin jossain Toyotassa.
- Olethan_sinä
SuperSport-poju kirjoitti:
Missäs Raisu-
mies? Eikös tähän tulisi vastata, että taas trollipoju on ahkerana ja että ainakin puolet on trollipojun tuotoksia tässäkin ketjussa?Toyota-palstan yh-äipän ostamalla käytetyllä Helkama Raisulla ajeleva trollipoju mukana tässäkin ketjussa tähän saakka jo 8 viestillä, aloitus mukaan luettuna.
- SoliferSm-kuski
Tojohönö taas sitten mukana syytämässä Raisu-tekstiä. Mitäpä jos käyttäisit mielikuvitustasi ja keksisit välillä uutta? Nimittäin tuo yh-äippä ja Raisu ovat so last season, joten uutta verta pakkiin, kiitos.
- Oikea_tieto
Kannattaakopioida kirjoitti:
Ei tarkkaan ottaen ole Zoe kaupassa mutta myynnissä kyllä, toimitukset alkuvuodesta 2017.
Ja kun se saadaan ulos niin Toyotalla alkaa "suunnittelu". Toivottavasti Renaultin ruosteenesto ja ajo-ominiaisuudet inspiroivat Toyotan nykyistä parempiin suorituksiin.
Toyotan kannattaa samalla tutustua myös tehokkaisiin ja säästäväisiin polttomoottoreihin. Enemmän Helsingin keskustassa näkee uutta Meganea ja Talismania kuin vaikkapa sitä oudonnäköistä hybridipulkkaa.Zoea on myyty jo Saksassakin yli 1500kpl joten on se kaupassa. Zoe on siellä eniten rekisteröity sähköauto.
http://evobsession.com/electric-car-sales-germany-july-2016/ - YksiTrolliksiKehuttu
Uskoisin että olet profiloinut jo aika monta järkevästi ajattelevaa ja rauhallisesti asiansa esittävää ihmistä "tojopalstan trollipojuksi". Tosiasiassa täytät itse parhaiten määritelmän "tojopalstan oma trollipoju". Ja pidä ihmeessa sanasta kiini, muutenhan et ole teilläpäin mies etkä mikään. Montako kertaa olet tuon uhkauksen toteuttanut?
- ip-kerholainen
YksiTrolliksiKehuttu kirjoitti:
Uskoisin että olet profiloinut jo aika monta järkevästi ajattelevaa ja rauhallisesti asiansa esittävää ihmistä "tojopalstan trollipojuksi". Tosiasiassa täytät itse parhaiten määritelmän "tojopalstan oma trollipoju". Ja pidä ihmeessa sanasta kiini, muutenhan et ole teilläpäin mies etkä mikään. Montako kertaa olet tuon uhkauksen toteuttanut?
Kun Tojohönön henkilöllisyys selviää, niin sitten ne juhlat vasta alkavatkin.
- TojotaEiOleAuto
YksiTrolliksiKehuttu kirjoitti:
Uskoisin että olet profiloinut jo aika monta järkevästi ajattelevaa ja rauhallisesti asiansa esittävää ihmistä "tojopalstan trollipojuksi". Tosiasiassa täytät itse parhaiten määritelmän "tojopalstan oma trollipoju". Ja pidä ihmeessa sanasta kiini, muutenhan et ole teilläpäin mies etkä mikään. Montako kertaa olet tuon uhkauksen toteuttanut?
Tojotan kehuja ei voi olla järkevästi ajatteleva ihminen
- Samahinta
Itse asiassa tuo Zoe maksaa varustelusta riippuen 33-35 k€ ja halvin prius saman verran. Vaikka rahat onkin Renaultissa sijoitettu paremmin, niin hinta on melkein sama. Toisaalta töpselihybridin käyttösäde wähköllä ein ä ole merkittävä.
- metsään.meni
Uusi Prius on pahin floppi sitten Urban Cruiserin.
- Peräkylän_Arska
Uusi Prius on vakuuttava osoitus maailman johtavan valmistajan innovatiivisuudesta ja teknisestä etumatkasta. Auto, joka näyttää suunnan tulevaisuuden autotekniikalle ja josta tulee ajan myötä klassikko myös muotoilussa. Kun tähän muistetaan myös Toyotan ylivoimainen kestävyys ja laadukkuus, niin tuloksena on hämmästyttävän ylivoimainen tuote, jolla ei ole todellisia kilpailijoita.
Ranskalaiset valmistajat kuten Renault eivät ole Toyotalle minkäänlainen uhka, sillä hybrideissä ne ovat aivan aloittelijoita, eikä sähköauto tule korvaamaan hybridiä ainakaan 10-15 vuoteen. Lisäksi ranskalaisiin autoihin liittyy huono tekninen kestävyys sekä myös korroosio-ongelmat, joten tässäkään mielessä ne eivät ole vakavasti otettavia kilpailijoita. Samoin muotoilussa valtikka on tukevasti Toyotan hallussa ja ranskalaisten autojen muotoilu kulkee pahasti jälkijunassa. - Ketä.innostaa
Peräkylän_Arska kirjoitti:
Uusi Prius on vakuuttava osoitus maailman johtavan valmistajan innovatiivisuudesta ja teknisestä etumatkasta. Auto, joka näyttää suunnan tulevaisuuden autotekniikalle ja josta tulee ajan myötä klassikko myös muotoilussa. Kun tähän muistetaan myös Toyotan ylivoimainen kestävyys ja laadukkuus, niin tuloksena on hämmästyttävän ylivoimainen tuote, jolla ei ole todellisia kilpailijoita.
Ranskalaiset valmistajat kuten Renault eivät ole Toyotalle minkäänlainen uhka, sillä hybrideissä ne ovat aivan aloittelijoita, eikä sähköauto tule korvaamaan hybridiä ainakaan 10-15 vuoteen. Lisäksi ranskalaisiin autoihin liittyy huono tekninen kestävyys sekä myös korroosio-ongelmat, joten tässäkään mielessä ne eivät ole vakavasti otettavia kilpailijoita. Samoin muotoilussa valtikka on tukevasti Toyotan hallussa ja ranskalaisten autojen muotoilu kulkee pahasti jälkijunassa.Perus Prius, vain vaivaisen 1 litran tähden.
- TojoPinnistää
400 kilsaa kulkeva Zoe on jo kaupoissa ja on lisäksi yksi eniten myydyistä sähköautoista.
Mitä tekee Tojo sillä välin? Yrittää epätoivon vimmalla kehittää jotain järkyttävän rumaa sätöstä jonka tekniikka on vielä japanilaisinsinöörin mäirssä unissa mutta joka Toyotan mukaan tulee aikanaan kiidättämään 300 km, Ei kuitenkaan ihan vielä tänä vuonna. - TNGAjoke
"Uusi Prius on vakuuttava osoitus maailman johtavan valmistajan innovatiivisuudesta ja teknisestä etumatkasta."
Sarkasmia pukkaa Arskalta. Hyvin latteaa, mutta kuitenkin.
Uusi Prius perustuu 20 vuotta vanhalle hybriditekniikalle eikä ole missään parempi kuin edeltäjänsä. Ainoa merkittävä uutuus on tojon globaali platform eli MQB-konseptin kopio.
Uuden Priusin myyntiluvut ovat olleetkin katastrofaalisen surkeita. Voidaan puhua aivan suoraan flopista. Jenkkejä ei tuollainen korimalli kiinnosta enää yhtään ja varakkaat viherpiipertäjätkin ajavat nyt sähköautoilla.
Viellä naurettavampi viritys TNGA:sta on C-HR. Yli 13 sekuntia nollasta sataan ja hybridiluokan jumbo kulutusmittauksissa on saatu mahtumaan samaan autoon. Vain tojo pystyy tuohon. Onneksi ei mennyt TNGA:n kehitysmiljardit hukkaan. - Todellisuus.kirpaisee
Tojohönö näyttää käyvän korkeilla kierroksilla kuin tuhnun vapari ylämäkeen neljän hengen kuormalla.
Ei auta skitsofreniasta paasaaminen kun Priuksen myynti floppaa. Se tässä kai oli itse aihe. Taitaa tojohön mieli mennä tästä niin sekaisin että on pakko alkaa höpöttämään näitä mantroja yhä uudestan. - muut.pelit
Yli viikko taas ajeltu Etelä-Ranskassa. Ei vielä yhtään uutta Priusta tai C-HR näkynyt. Yariksia näkee, muutaman Auriksen, Ravin ja vanhan Priuksen.
- PriusYkkönen
Joopajoo, täälä väitetään, että uusi Prius ei mene kaupaksi. Mutta monessako maassa sitä yleensä on ehditty vielä kunnolla myydä? Jos on muutamama kuukausi ollut myynnissä, niin tilauksia voi olla vaikka kuinka paljon, mutta autoja ei ole vielä asiakkailla. Katsotaan sitten syksyllä, miten on myynti onnistunut. Veikkaan, että kauppa käy hyvin.
- eri.pelit
PriusYkkönen kirjoitti:
Joopajoo, täälä väitetään, että uusi Prius ei mene kaupaksi. Mutta monessako maassa sitä yleensä on ehditty vielä kunnolla myydä? Jos on muutamama kuukausi ollut myynnissä, niin tilauksia voi olla vaikka kuinka paljon, mutta autoja ei ole vielä asiakkailla. Katsotaan sitten syksyllä, miten on myynti onnistunut. Veikkaan, että kauppa käy hyvin.
Euroopassa ostetaan pieniä autoja, Prius ei kuulu ostetuimpaan segmenttiin. Syy pikkuautoihin on selvä, kaupunkien ahtaus, parkkiongelmat, ahtaat parkkiruudut yms.
- itsensäkusettajat
"Jos on muutamama kuukausi ollut myynnissä, niin tilauksia voi olla vaikka kuinka paljon, mutta autoja ei ole vielä asiakkailla."
Tämä on niin tojohönömäistä itsensäkusetusta ettei mitään rajaa. Uusi Prius on myynyt jenkeissä sikahuonosti ja sitä on kyllä saatavilla jos ostajia löytyisi.
Miksi teroilla on pakko selitellä asioita itselleen näillä kuvitelmilla kun totuus ei miellytä? Koettakaas kasvattaa itsellenne selkärankaa. Siitä on apua jos haluaa menestyä elämässä.
Toisaalta kaikki kyllä viittaa siihen että tojo ja halu menestyä asuvat harvoin samassa osoitteessa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mielessäni vieläkin T
Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän391977Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p431516Persut petti kannattajansa, totaalisesti !
Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,281428- 191427
Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k61421Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?
Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.11385Sinäkö se olit...
Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis21357Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat
Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin11290Hyvää yötä ja kauniita unia!
Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä21230Lepakot ja lepakkopönttö
Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta51217