Työttömäksi Orimattilaan

Naggerton

Hei, olen muuttamassa tammikuussa työttömäksi Orimattilaan. Sain sosiaalitoimen kautta asunnon. Missä Orimattilassa on Alko ja mitkä ovat parhaat paikat löytää ryyppyporukoita ja uusia kavereita? Ravintolapalveluita en viitsi käyttää koska niiden hintataso on liian korkea. Juon 0.7 Suomiviinan joka päivä ja se kustantaa sopivasti että asumistuesta ja työttömyyskorvauksesta jää rahaa tupakkaan ja kaljaankin. Ruoan ajattelin hakea leipäjonosta tai maksusitoumuksella jostakin kaupasta, se kun ei vähennä perusosaa.

Kesäksi olen ajatellut laittaa budia kasvamaan ja katselinkin että Orimattilassa on varsin loistava luonto ja avainpaikka ulkokasvatukseen. Kun sosiaalitoimi maksaa sähkölaskun niin olen niiden piikkiin myös tottunut kasvattamaan kotona suurpainenatrium 400 wattisella Purple Hazea sekä Afgan Budia. Siinä hommassa hyvä pöytätuuletin on ratkaiseva tekijä sadon kannalta. Kasvin kun täytyy "liikkua tuulessa" että varresta tulee vahva ja silloin se ottaa myös enemmän ravinteita lehtiin ja sinsemillaan.

Maissista, sokerista ja hiivasta olen tottunut tekemään pontikkaan mäskin. Pannun tein aikoinaan ammattikouluosaamisella kansalaisopiston tiloissa. Se on palvellut yhtäjaksoisessa käytössä kohta 20 vuotta (yhtä kauan kuin olen ollut oloneuvoksena). Minun tekemä pontikka tunnetaan täällä Helsingin jakomäessä "hunaja-viinana". Lisään nimittäin valmiiseen seokseen keskisuomalaiselta mehiläistarhalta varastettua mehiläishunajaa. 1 litraan tulee 5 keittolusikallista ja 1 keittolusikallinen siirapia. Se tuo makuun karamellimaista potkua. Ominaispainomittarin mukaan pontikkani on 76 %. Haluaisin maistaa Orimattilalaisten tuotantoa ja ehkä tehdä paikallisten työttömien puliukkojen kanssa yhteistyötä. Varsinaisesta trokaamisesta en ole kiinnostunut, mutta flindaa voin myydä kohtuu hintaa oveltani mukaan. Silloin raha ja pullo vaihtaa omistajaa saman aikaisesti, eli en anna piuhalle koska en jaksa harrastaa velanperintää.

Viimeisestä linnatuomiostani on jo aikaa, mutta sakkoja pitäisi lähteä istumaan huhtikuun alussa, ja nyt olenkin pohtinut josko Orimattilassa olisi myös pimeitä töitä niin kuin täällä Helsingissä? Teen timpurin hommia 22 euroa tunti. Palkan haluan jokaisen työpäivän jälkeen lapaseen. Meinaan siis tällä kertaa maksaa käräjäoikeuden määräät sakot. Raha on oikeastaan jo kasassa, mutta pirin käyttö syö sakkorahastoa tällä hetkellä aikalailla. Siitä tulikin mieleeni että minkälaista piriä Orimattilassa pyörii? Itse olen vannoutunut meetwurstin ystävä enkä oikeastaan halua maksaa katupiristä mitään vaan otan yleensä piuhalle jonka jätän maksamatta (siksi joudun muuttamaan ja sossu auttaa). Metasta saan myös ammatillista suorityskykyä ja suoranaista osaamista koska olen...miten sen nyt voisi kuvailla? Jos sotilasammattihenkilö kertoo tekevänsä jotain siviilitöikseen, niin minä teen siviilitökseni murtoja kesämökkeihin ja asuttuihin kiinteistöihin. Se on kuitenkin lähinnä vain harrastelua koska taloudellisen hyödyn käytän "kaksoislaukauksina". Se tarkoittaa sitä että samalla kun kaataa viinaa kurkusta alas, laskee myös ruiskun männällä metaa suoneen. En ole subu-ukko ja jätänkin sen homman mustalaisille. Siksi ruiskussani on aina meetwurstia.

Nyt kun kerroin itsestäni, niin kertokaa te Orimattilasta ja jos tunsit hengenheimolaisuutta niin voidaan sopia vaikka tapaaminen ryyppäämisen merkeissä. Mitkä asiat kiinnostaa minua eniten tulevassa kotikaupungissani (onhan se kaupunki, pliis).

1. Ketä pitää hakata.

2. Kenellä kaikilla on pyssy ja kuinka moni kantaa moraa.

3. Missä on Lidli ja kuinka paljon siellä maksaa Grafenwalderi.

4. Kuinka monta tunnuksetonta skoude-autoa pyörii Orimattilassa (voi laittaa rekkarit tähän, kiitos).

5. Missä hinnoissa budi gemmit ja kuinka paljon kustantaa yksittäinen perus-spliffi.

6. Kuinka monta maksusitoumusta erinäisin syin Orimattilan sossu antaa per/kk.

7. Jos pyytää sossulta punttisalikortin ja käy kiertelee punttisalilla säännöllisesti, kuinka moni ostaisi rojua jos pääsee hyvään diiliin. Stadista kun saa perinteiset HGH setit ja Danabolit sekä susta-deca kuurit todella edullisesti Virolaisilta kuriireilta jotka käy Thaimaassa. Välistä tietysti ottaisin perinteisesti puolet.

8. Kuinka monella mimmillä on perus-seksitaudit, eli c, HIV ja vaarattomat kikkelin vesikellottajat. Listaan voi merkitä vapaasti ne ketkä antaa ilmaiseksi ja ilman kumia. Minulta kun löytyy Ceen lisäksi pari vaaratonta joita en ole vielä kuurittanut pois koska myin Helsingin sossun antaman maksusitoumuksen joka oli tarkoitettu antibiotteihin, piriukolle joka osti sillä värkkejä.

9. Kuinka paljon teinit järjestää kotibileitä joista voi käydä hakemassa kaikki tarvittavat ja myyntiin kelpaavat artikkelit.

10. Mitä kaikkia liivijengejä Orimattilasta löytyy. En ole väleissä Bandidosin enkä Cannonballin kanssa. En myöskään välitä heistä, he kun ovat ilmaa minulle. Kerran katutappelussa tuuletin yhden supportin farkutakin katkaistulla haulikolla ja siksi välit viileni, tosin minua ei haittaa.

33

2884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikke.itte

      Paras joulu satu ikinä!

    • hennahennahenna

      Tervetuloa, vastaan mihin pystyn:

      1. Ketä pitää hakata.
      Mielipuolesta riippuen kaikki Hennauskovaiset tai -skeptikot.

      3. Missä on Lidli ja kuinka paljon siellä maksaa Grafenwalderi.
      Lidl on ihan Olan ytimessä ruuhkahuippuja tasaavien liikennevalojen vieressä ja grafenwalder 1.59€. Tosin Sinulle suosittelisin hintatehokkaampaa Nobelaneria.

      4. Kuinka monta tunnuksetonta skoude-autoa pyörii Orimattilassa (voi laittaa rekkarit tähän, kiitos).
      Poliisin tiedustelutoiminta on keskitetty S-Marketin aulaan. Tiedustelijat liikkuvat rollaattoreilla jotka hallitus aikoo valitettavasti laittaa rekisteröitäväksi vasta kuntavaalien jälkeen.

    • tervetuloavaan

      Aloittajalla oli paljon kysymyksiä joihin en osaa vastata,mutta tervetuloa joka tapauksessa! Kyllä täältä sinunkaltainen moniosaaja paikkansa löytää.

    • Tässä_Fakta

      Kuinka monelle palstalle tämä aloitus on postattu?

      Aloittajalla tai sillä kuka tuon on alkujaan keksinyt on hyvä mielikuvitus.

      Mutta päivitä sitä himen, sillä nykyään sossu on yhtä kun kela. Kela siis hoitaa toimeentulotukiasiat.

    • putimiäs.on.homo

      Taitaa avaaja olla aikamoinen kikkelin lutkuttaja. Haluatko ottaa yhteyttä minun meisseliin?

    • olentutkinutasian

      Sosku katsoo kyllä jos sähkölasku yhtäkkiä iso ja samoin sähkölaitos ilmoittaa poliisille joka tekee nuuskinnan koiran kanssa asunnon ovella.Tiedän koska sisäpiiristä sain tietää asian(sähkölaitos) .Siksi ett voi kotona kasvattaa kuin ulkona kesäaikaan tai sitten kasvatat jossain vuokratussa jemmapaikasa jollaisia saa halvalla Oasta myös.Mutta tervetuloa lisäämään tarjontaa joka laskee hintoja.

    • röörimies

      Nykyvään ne tutkii huume käyttäjien kuset suoraan talo yhtiön paska putkista. Myllylässä on Orrimattilan korkeimmat luvut. En kero missä talossa. Varma tieto puhistamolta.

    • Naggerton

      Kiitos oikein paljon viesteistä, ja etenkin Poliisin Orimattilassa suoritettavan tiedustelutoiminnan avaamista. Arvelinkin että siviilitiedustelijoita on runsaasti. Myös jätevesijuttu oli tuttu.

      Olenkin päättänyt että pidän spliffi-hommat ominani, mutta kotipolttoista teen kuten ennenkin. Sitä kun ei voi kuin verotarkastaja kyseen alaistaa, poliisilla kun ei ole mielenkiintoa, eli "resursseja".

      Jatkan viestittelyä taas tänne kun olen muuttanut Orimattilaan. Uskon vahvasti että minut otetaan "lämpimästi" vastaan. Molemmat kaasusumut laitan henkseleihin tekemiini koteloihin alaspäin asennettuna ja toimintavalmiina. Samoin pidän puukot terävinä ja kengän kärjet pakkasessa kovetettuina.

    • Naggerton

      No niin. Nyt on muutettu Orimattilaan. Olen kotiutunut tänne ihmeen hyvin. Aivan toisenlaista kuin Helsingissä. Täällä saa maksusitoomuksia perusosan lisäksi niin paljon kuin jaksaa hakea. Vielä en ole kertaakaan maksanut esim. ruokaa, tupakkaa tai edes kaljaa perusosalla vaan aina maksusitoomuksella.

      Kun homma siirtyi vuoden alussa KELA:an oli se minulle näköjään erävoitto yhteiskuntaa kohtaan. Nyt saan Lidlistä ilmaiseksi kaljaa ja tupakkaa yhteiskunnan varoin, eli maksusitoomuksella.

      Se on pakko myöntää että Orimattila on todella pieni tuppukylä jonka suurin ja parhaimmin hoidettu alue on hautausmaa. Kävin yksi ilta tutustumassa hautausmaahan ja sinne haudattujen nimiä. Oli monenlaista Järvistä ja Tuppuraista. Syys miksi kävin hautausmaalla, oli se että tarvitsin kynttilöitä kun testaan parhaillaan uutta tapaa tehdä maastoon viinakeitin.

      Siinä kynttilät ovat avainasemassa lämmityksessä eikä kuolleet tarvitse kynttilöitä. Vastapalvelukseksi annoin vainajien muistoille lannoitetta että kukat kasvaa keväällä paremmin. Virtsassani kun on paljon kasviravinteita kun syön paljon parsakaalia. Kusin muistaakseni 3 eri haudalle.

      Kävin myös kappelissa katsomassa onko siellä mitään myytäväksi kelpaavaa, mutta ei ollut kuin vaahtosammutin ja jonkun papin kämäiset nahkakengät viime vuosisadan loppupuolelta.

      Vielä en ole nähnyt yhtäkään pantavan näköistä naista koko kylässä. Pelkkiä lihavia ja kasvoiltaan rumia akan jäänteitä. Olenkin alkanut suunnittelemaan että seksireissut tulisi tulevaisuudessa hoitaa Lahdessa, kun sain matkakortinkin sosiaalitoimelta. Pitäähän minun päästä liikkumaan. Subutexiä kun ei tarjoilla Orimattilassa, vaan Lahdessa.

      Parasta mitä olen Orimattilasta löytänyt, on ampumarata. Kävin siellä vetämässä muutaman paukun katkaistulla haulikolla siihen hirviradan valliin.

      Orimattila on kaikin puolin perinteinen korpikylä.

      5/5 meininki jos yksin liikkuu.

    • Kag

      Itseasiassa hieno kirjoitus....jos kaikki on totta, voisit lyödä rahoiksi tekemällä asiaan liittyvän kirjan. Jos ei, niin siinä tapauksessa ehdottomasti! Harvoin näkee täällä noin sujuvaa kirjallista ulosantia :) ....ps. milloin eka sato ois valmis?

    • Naggerton

      ^Oikein paljon kiitoksia kommentistasi.

      Kirjoitan näin yöaikaan vastaukseni koska elän yhteiskunnantuilla, ja pystyn valvomaan yöt ja vaikka ryyppäämään päivät miten usein teenkin. Työttömänä laitapuolenkulkijana on hyvä olla. Se kuitenkin minun elämän oppieni mukaisesti täytyy muistaa, että et voi elää vapaana, muuta kuin sillan alla. Elämäntyylini ei siis ole vapaa, joudun sentään täyttämään sähköisesti Kelaan hakemukset rahaa saadakseni. Tienaan Kelasta noin 1450m€/kk.

      Sitten asiaan. Kirja olisi oikein kiva tehdä jostakin aiheesta jonka tunnen hyvin, kuten rikollismaailma. On ollut suoranainen ilo tehtailla mitä erilaisempia rikoksia koska suomalainen yhteiskunta ei edes tuomitse pikku petoksista ja varkauksista joiden avulla voi vuosittaisella tasolla saada kymmenientuhansien tienestit.

      Huumeiden kasvatusta en laske edes rikokseksi vaikka onhan se rikoslaissa huumausainerikos ja minun kohdallani se olisi aina törkeä huumausainerikos koska sadosta saamani tuotto on aina pari kiloa.

      Suosittelen elämäntyyliäni kaikille niille joille ei töitä löydy tai edes halua tehdä niitä. Antakaa junttien ja muiden hölmöläisten raataa niin että selkänikamat paukkuu, ja ottakaa itse sivistyneesti viiniä, tupakkaa poltellen.

      Jos saisin valita, niin asuisin mielummin hieman syrjässä kuin täällä "keskustassa". Syynä on se että olen hyvin erakkohenkinen ja pidän luonnosta. Minulla on käytössä katsastamaton auto jonka veroja en ole maksanut vaikka sosiaalihuolto antoi niihin rahaa, pidin ne rahat taktisesti itselläni.

      Kävin tuolla vanhalla auton romulla tekemässä maastotiedustelua alueella Mallusjoki -Pukkila. Minun mieleni lepäsi kun pysähdyin useamman kerran bussipysäkille tupakalle katsomaan hyvin -70 maaseutuidylliin kuuluvaa maisemaa. Vielä oli tuppukylissä asukkaita ja se loi minulle erittäin hyvän mielen. Haluaisin itsekin asua pienessä mummonmökissä puuhellalla kahvia tehden ja talven paukkupakkasilla kulkea puulattialla villasukilla.

      Yhtäkään jänistä en ampuisi, mutta sitäkin enemmän kävisin ahvenia narraamassa ja jos kohdalle sattuisi, niin metsäkanalintu täyttyisi hauleilla. Siellä minulla olisi aikaa ja mahdollisuus olla itseni kanssa ja kuulua pieneen kyläyhteisöön joka takaisi minulle turvallisuuden tunteen ja mahdollisesti juttuseuraa.

      Pienet kyläyhteisöt ja metsän reunustama peltomaisema on aina 5/5 kamaa. En ymmärrä miten jotkut narkkarit jaksaa viettää aikaansa jossakin metroaseman liukuportaissa kun voi viettää aikaa maaseudulla joka on kuitenkin niin lähellä Helsingin ahdasmielistä ja toisiinsa kiinnirakennettujen talojen tunnelmaa. Sen myönnän että joulun alla Helsinki on loistava paikka, nimittäin minunlaiselle varkaalle joka käy stockmannilta hakemassa yli 100 € maksavia hajuvesiä ja monitoimiveitsiä.

      Kun maa alkaa sulaa ja lumet väistymään, mikä ihanempaa kuin liikkui luonnossa ja aistia kun se herää jälleen eloon. Siinä samalla keittää nuotion loimussa nokipannulla kahvia ja poltella spliffiä.

      Sytytin tässä samalla kun kirjoitan, spliffin ja lopetan tämän kirjoittamisen nyt savun täyteiseen tunnelmaan, kellon ollessa 02:39 Arkiyönä.

      On ihanaa olla työtön ja sitä kautta oman itsensä herra, eikä toisten orja.

    • Naggerton

      Tänään tuli riemuvoitto. Olin laittanut toimeentulohakemuksen talvivaatteisiin. Harkinnanvaraisena sen katsottiin olevan välttämätöntä koska perustelin ettei minulla ole moisia. Tilille kilahti 478 euroa, takkiin, kenkiin, pipoon, hanskoihin ja housuihin. Lisäksi villasukkiin.

      Kävin heti aamusta S-marketista hakemassa paistijauhelihaa 400 grammaa ja pussillisen makaronia. Niiden lisäksi otin Alkosta 3 pulloa Suomiviinaa. Niin ja tarttui mukaan myös Tropical tuoremehua, se S-marketin oma kun on kusta mielestäni.

      Olen tässä aamupäivästä asti ottanut pantterin vartalollani lepoa ja tehnyt pieniä viinaplöröjä. Samalla olen purkanut vanhaa Haenelin ilmakivääriä ja pohtinut mekaanista toimintaa. Ilmakivääri on jostain -60 luvulta kaliberissa 4,5 mm.

      Äsken sijoitin Livevedossa Torpedo NN:lle 20 euroa kun kerroin oli 12,7. Jos osuu niin käyn huomenna hakemassa ilmakivääriin panoksia, ja Lidlistä maksusitoumuksella Grafenwalderia.

      Hemmetti, tässä tekee jo taas mieli tupakkaa. Lähdenkin tästä pienessä humalassa parvekkeelle ihastelemaan purevaa pakkasilmaa.

      Kun te työtätekevät lähdette huomenna aamulla töihin ja skrapaatte ikkunoita autostanne. Minä nukun sillä aikaa krapulaunta, enkä välitä tuontaivaallista.

      Teillä on stressiä, minulla ei :)

    • Naggerton

      Kävin eilen pitkästä aikaa apteekissa, siinä erkontiellä. Ostin 4 pulloa mustanparran mikstruuraa. En ei ole yskää, vaan ihan puhtaaseen huumekäyttöön ostin. Maksuvälineenä toimi maksusitoumus.

      Samalla reissulla kipaisin S-marketissa ja Alkossa. S-marketista ostin sinistä lenkkiä ja makaroneja sekä kahvia ja tupakkaa. Alkosta tavanomaista suomiviinaa.

      Sen jälkeen silmiini osui kyltti joka kertoi lähistöllä olevan vanha mestari nimisen baarin. Oikaisin sinne suorinta tietä ja pian olin klassisessa vanhan ajan gangsterileffoista tutussa kellarissa, jonne minut vei massiiviset portaat.

      Ilmapiiri vaikutti rennolta. Joku syötti taukoamatta kolikoita pelikoneeseen ja jossakin joku joi pipopäässä olutta. Joku lukilehteä ja mulkaisi sivusilmällä, kuin ilmoittaakseen, että häneltä on rahat loppu, kaljaa kiitos.

      Se ei ollut varsinaista rappiohenkeä vaan enemmänkin yhteiskunnallisesta muutoksesta kertovaa tilannekuvaa. Edustusasuina oli tuulipukua ja farkkua. Jossakin vilahti nahkatakki vai oliko sittenkin untuvatakki, mustan värinen kumminkin.

      Tilasin myyjältä 0.5L vetoisen tuopin 4 olutta. Maksoin oluen poikkeuksellisesti S-pankin kortillani ja sain samalla bonukset. Ostos oli hyvin kallis, useita euroja ja senttejä päälle pelkästä oluesta jonka saa kaupasta alle parilla eurolla.

      Siirryin pyöreään pöytään juomaan oluttani ja seuraamaan ihmisiä. Pyylevä tarjoilija loi minuun katseen, kuin tajutakseen, että minä olin hyvin poikkeuksellinen asiakas. Huumemaailman erityisasiantuntija joka kävisi kohta WC-tiloissa nauttimassa pullollisen mustanparran mikstuuraa.

      Sain loisto idean. Tilasin myyjältä snapsin ja vein lasin pöytääni. Kiskaisin snapsin kitusiini huomaamattomasti ja kaadoin pöydän alla snapsilasiin mustanparran mikstuuraa.

      Siinä minä istuskelin ainakin kaksi tuntia oluttani hörppien ja mustanparran mikstuura snapseja nauttien. Juuri ennen kuin olin lähdössä, pöytääni ilmestyi mies joka oli pukeutunut rakennustyömiehen vaatteisiin.

      Minulle ei ollut epäselvää, että mies oli pitkäaikaistyötön joka jostakin taktisesta syystä tykkäsi pukeutua tyylilleen uskollisesti. Mies kertoi humalaisella korostuksella olevansa tappaja jota kaikki pelkäsi. Humalainen korostus ei tullut humalatilasta, vaan siitä että mies oli todennäköisesti juomalla tuhonnut pikkuaivonsa ja näin ollen myös motoriikkansa.

      Annoin miehelle 3 euroa kolikoina, että tämä saisi olutta. Hänellä kun oli rahaa itsellään saman verran. Mies kuitenkin meni pelikoneelle ja pelasi kaljarahansa. Sen jälkeen minä poistuin koska en voi sietään ihmistä jolle on kaikki annettu, mutta ei osaa käyttää sitä hyödykseen.

      Ajoin katsastamattomalla autollani josta on verot maksamatta kotiini humalassa sekä lievässä narkoosista mustanparran mikstuurasta johtuen. Kun purkasin kauppakassin sisällön jääkaappiin ja tein samalla viinapaukun, soi ovikello.

      Sieppasin katkaistun haulikon käteeni ja liikutin peukalolla pois varmistimen. Luulin aluksi, että moottoripyöräjengi jonka olin Helsingin Hovioikeudelle vasikoinut huumekaupoista, olisi oven takana.

      Juuri kun olin ampumassa katkaistulla haulikolla ovisilmän läpi, tajusin vilkaista kuka siellä olisi. Naapurin rouva. Keski-ikäinen ja ylipainoinen punapää. Laitoin haulikon pois ja avasin oven. Ilme kertoi kaiken oleellisen.

      Pyysin naista tulemaan peremmälle, ja samalla eteisessä hän jo halasi minua. Työnsin häntä päästä alaspäin samalla kun avasin housujeni sepalluksen...

      • voi-poloista

        hahhah mikä satu setä. Älä katso liikaa Amerikkalaisia jännäreitä. Teaterilaiset voisi tilata sulta kesä teateriin näytelmän heh heh...


    • Naggerton

      Olen viime päivien aikana alkanut varautumaan vihreiden miesten tuloon. Mustia miehiä meillä on jo valmiina. Käytännössä varustautuminen on näkynyt lähinnä sillä, että olen hankkinut useamman kahvipaketin Tokmannilta tarjouksesta.

      Lisäksi vehnäjauhoa, kanamunia ja sokeria on tullut hamstrattua. Kun vihreät miehet tulevat, aion leipoa heille pullaa ja keittää kahvia. Vihreillä miehillä en tarkoita Vihreät -puoluetta. Vaikka heillekin voin toki pullaa ja kahvia tarjota, jos he maksavat siitä kahvilahintatasoa, pimeästi.

      Kansallismielisyys ja patriotismi on hyviä ajatuksia, mutta minulta puuttuu moraali. Minulla ei myöskään ole varaa moraaliin koska olen laitapuolenkulkija jonka tulee tulla toimeen omillaan.

      Ei ole sukulaisia tai perhettä joihin turvautua, koskaan ollutkaan. Lastenkotien kasvatti ja koulukotien kingi, sellainen minä olen. Vankilat ja muut laitokset ovat minulle jokseenkin vieraita vaikka sakkoja olenkin istunut.

      Mielisairaalat on täysin tuiki tuntemattomia vaikka sellaiseen olisi mukava päästä syömään ryynejä ja laitosruokaa. Minä en usko, että vankilalla ja mielisairaalalla on juurikaan eroa, muu kuin se, että pedofiilejä ja raiskaajia on enemmän vankiloissa. Väkivaltapuolen tyyppejä on varmaan yhtä paljon molemmissa.

      Suomalainen väkivaltakoneisto joka ei ole oikeiston eikä vasemmiston hallussa, on pienen sisäpiirin hallinnassa ja se luo sille otolliset puitteet olla vaikuttamassa moneen eri toimeen. Jos yksi poliisimies tamppaa pampulla anarkistiä kuin mattoa, ei se haittaa rivistö vahvuuteen. Poliiseja kuin tulee kuin sieniä sateella poliisikoulusta.

      Alle vuoden opiskelu johon jokainen ammattikoululainen pääsee, ja kas, olet poliisiunivormussa. Jouha-poliisinkin pystyy korvaamaan, niitä kun on aina lisää, ja lisää.

      Minä kaivoin eilen muuttolaatikoiden kätköistä vanhan pilottitakin jota on viimeksi käyttänyt vuonna 1997 kun Kontolassa me hakkasimme Somaleja. Myös Karhu -merkkinen pesäpallomaila löytyy. Siinä on kolhuja ja veripinttymiä. Sillä on suuri tunnearvo, vaikka olenkin sen aikoinaan näpistänyt Kesportista, markka-aikaan.

      Minä en ala vihreille miehille ryttyilemään, koska koen heidät ystävikseni. Minä kun vastustan poliiseja ja lakimiehiä sekä kaikkia muita rottia ja luteita jotka saa perusteetonta palkkaa.

      Minulle sopii kommunismi, kansallissosialismi ja islam. Ne kun kaikki on pohjimmiltaan samoja asioita. Mutta minulle ei sovi feminismi eikä sosiaalidemokratia koska ne on yhteiskunnan syöpää.

      Jos rahaa annetaan tarpeeksi, voin mennä vaikka sosiaalidemokraattien ehdokkaaksi, mutta sen teen ainoastaan rahaa vastaan. Minä kun olen valmis myymään aatteeni ja vaikka vaatteeni.

      Selviytyminen ei ole sitä, että kaatuu taistelussa, se on junttiutta. Selviytyminen on sitä, että osaa välttää taistelun, ja antaa muiden taistella.

    • Tietäjä9999

      Itse kasvattelen pilveä paria kasvia pukkilassa porvoonjoenrannalla hyviä spotteja ja jokea voi käyttää altakasteluna kaivamalla kuokalla sivuhaaran. Orimattila virenoja läpi kulkee tuo joki että sinne rannalla budia kasvattaa.

    • Olajäbä

      Perus olan tyyppi. Ihan kiva paikka ja sillee. Liikaa aseita minunmakuun .itse hoidan asiat yleensä nyrkeillä. Kuulemma olen puukkoakin kaivanut viinapäissää. Nykyyään olen raitis viinasta ja käytän maltillisesti mietoja huumeita. T mies 38v erämökistä tuuliharjan läheltä

      • Naggerton

        Sinusta ilmeisesti puhuttiin tuossa paikallisessa. Asut kuulemma Neste Tuuliharjan takana ja ajat katsastamattomalla autolla? Todella kiva kuulla, että sielunveli on täällä lähettyvillä.

        Bisnesmiehille tiedoksi: Pukkilassa on villisikaa vaikka kuinka paljon. Sinne vain jousen kanssa.

        Noin yleisesti Olassa on menekkiä pirille, mutta toimittajat eivät juuri ole kiinnostuneita alueesta. Joku yrittäjä saisi rahakkaan tuotin kun ostaisi aina välillä kilon metaa ja jatkaisi sen maltolla.


    • OssinpA

      En ymmärrä tuota haudoille kusemista. Ja aseita. Eikö mitää rajaa. Huumeet ja viinaki kannattaa kohtuullistaa ettei nyt jokapäivä. Orimattilassa muuten hyviä kalapaikkoja ja silokkiapajoita. Ja ihan ruokasieniäkin. Marjojakin on niin jäisi enempi kaljarahaa

    • PelihulL

      Orimattila on kyllä ihana kylä. Poliiseja saisi olla enemmän. Kauniita maisemia voi siloctripeillä ihastella ja syödä porvoonjoen lohta hyvän virenojanmustikoista tehdyn kotiviinin kera.

    • Orlandoola

      Orimattilassa on kantrifestarit missä rokki soi ja sitä on kiva kuunnella esim vauhtipäissää. Orimattilassa on myös paljon vanhoja autoja mitä on kiva katsella hapois. Iloinen kaupunki. Vähän liivimiehii mut kyl niit luusereit on pari. Sais kytät hoitaa ne linnaa. Lammel on kiva ottaa kaljaa ja olla hai

    • OlanPisnesvainu

      Orimattilasta voi kalastaa särkiä palojoesta ja myydä niite kissamymmoille eläinruokana. Saunavihtabisnestä olen miettinyt tääl olas parivuotta et niit vois myydä niit vitustu. Sais rahaa just sossunrahojenkylkee. Ois hienoo toteuttaa etelänmatka särki ja vihtarahoil. Viroo kelasin. Sijottas 80% viinaanki vähän massia.

    • Naggerton

      Moi.

      Moni varmaan miettinyt minne katosin? No, vankilassa olin istumassa sakkoja. Siellä ollessani pohdin paljon Orimattilaa ja meneillään ollutta kesää. Sain vankilassa ollessani loistoidean. Aijon tehdä sukupuolenkorjausleikkauksen. Vaihtamalla sukupuolta, saan puhtaat luottotiedot jotka voin laittaa lihoiksi. Tuotoilla voin rahoittaa pirikauppaa, jossa olen suurin saaja. En tiedä, mutta uskoisin Orimattilassa pirin menekin olevan kutakuinkin kilo viikossa. Saa nähdä mihin tämäkin idea johtaa.

      • vasikoitkaiken

        Ei johda Orimattilassa mihinkään on huonot markkinat täällä joten mene Myrskylään ja samalla olet poissa silmistä.


    • Naggerton

      Tuossa kun kehotettiin muuttamaan Myrskylään, olen ajatellut sitäkin vaihtoehtoa. Myrskylä on kaunis kunta ja sieltä käsin on helppo ohjailla huumekauppaa Orimattilassa. Vasikointi kuuluu oleellisesti huumekauppaan, siksi hankkisinkin kontaktin johonkin Lahden huumepoliisiin. Listaisin käyttäjät ja määrät sekä alueen tukkukauppiaat. Todistajansuojeluohjelma olisi kohdallani helppo, kun vaihdan sukupuolta.

    • helppoennustaa

      Jaaha. Porvarisika on nähnyt värikkään unen sänkyssä pyöriessään.

    • Naggerton

      Moni tuntuu olevan minulle kateellinen. En tiedä miksi ihmiset eivät itse uskalla elää täysillä. Me kuitenkin kuolemme joku päivä, tai yö ja sen
      jälkeen meitä ei enää ole olemassa. On tietysti asioita, joita ihmismieli ei kykene ymmärtämään, kuten maailmankaikkeus, kuolema ja se kuinka
      minä pääsen aina kuin koira veräjästä. Sen verran voin likaisia asioita paljastaa, että alamaailmassa ne liittyvät hyviin poliisikontakteihin.
      Niitä ei luoda hetkessä eikä kahdessa. Se vaatii pitkän rikollisen uran ennen kuin poliisi alkaa edes ehdottelemaan tietolähteeksi ryhtymistä.

      Luovuin ajatuksesta alkaa tukkuportaan pirikauppiaaksi Orimattilassa, mutta samassa katseeni kääntyi uusiin innovaatioihin. Päätin lähteä Arvidiin
      kaljalle. Tilasin tuopin ja juuri kun olin laittamassa pelikoneeseen kolikkoa, kuulin kuinka jonkun vatsa kääntyi WC-tilassa ympäri. Kuului baaritiskille
      asti kuinka kuraa lotisi pönttöön. Mietin oliko se jonkun ryyppyputken tuotosta, mutta kun ovi aukesi ja sieltä astui esiin solariumin ruskettama
      steroidiasiantuntija, tiesin mikä oli.

      Marko, tuo vankiloiden hämyisten kongien ja pöytälaatikkofirmojen suurvisiiri. Hän oli selvästi taas Deca ja Susta -kuurilla, vaikka kasvojen turvotuksesta
      päätellen oli ottanut reilusti viinaa. Olemme tavanneet toisemme lukuisia kertoja silloin kun oli vielä Cannonball MC:n petos- ja väkivaltamies.
      Tiesin hänen olevan biseksuaali, kuten olen minäkin. Kun katsemme kohtasivat, Marko suorastaan säntäsi halaamaan minua. Halausten välissä huomasin hänen silmiensä
      kostuneen. "Jari ajoi eilen piriratin" -Marko kuiskasi korvaani, tarkoittaen Jari Sillanpäätä, joka oli edellisenä iltana kärynnyt ratista.

      Kerroin lukeneeni asiasta iltapäivälehdistöstä. "Mitä sä muuten tääl teet?" -Marko kysyi. Kerroin asuvani Orimattilassa. Kerroin kuinka olin työttömänä
      saanut asunnon sosiaalihuollon kautta ja muuttanut paikkakunnalle tammikuussa. "Siis hitto, asutsä tääl oikeesti?" -Marko tiedusteli, johon vastasin
      myöntävästi. Samalla kun join tuoppiani, Marko kertoi kuinka oli itsekin muuttanut Orimattilaan hiljattain ja kuinka hänen kirjansa on myynyt
      melkein sadantuhannen euron edestä. Samassa päätin ryhtyä itsekin kirjailijaksi.

      Vaivuin omiin ajatuksiini, samalla kun Marko kertasi kuinka olimme aikoinaan ottaneet yhteen jonkun pienen pirivelan takia silloin kun hän vielä
      oli Cannonball MC -mies. Kuittasin asian sillä, ettei kukaan kuollut, sillä enhän ollut katsonut minne huume- ja viinapäissäni ammuin, tähtäsin vain
      liiveihin, joita näin joka puolella. En tarkkaan muista kuoliko joku, itse en ainakaan. Muistan hämärästi tuossa tappelussa käyttäneeni katkaistua haulikkoa.
      Myöhemmin kun polisi otti minut kiinni tuosta ammuskelusta, kerroin KRP-yhteyshenkilölleni koko asian. Kertasin minne olin piilottanut aseen. Hän hoiti
      paperityöt ja päästi minut vapaalle.

      En muista oliko Markokin tietolähteenä, mutta jos oli, niin hän taisi olla Helsingin huumepoliisilla hommissa. En ainakaan muista nähneeni häntä Jokiniemen
      käytävillä. Muutenkin pidän KRP:n tietolähteenä olemista parempana, kuin Helsingin huumepoliisin muinaisella yksiköllä. Ne kun ei antanut kuin pajauttaa
      tsointtia, kun taas KRP:n salli vaikka heroiinin vetämisen ja lasten raiskaamisen.

      Minua harmittaa suunnattomasti ettei Marko päässyt Gladiaattoriksi, niin kuin Halme aikoinaan. Ehkä siihen vaikuttaa se, ettei Markolla ole taustallaan sellaista oikeaa urheilulajia, jolla hän voisi päästä mukaan ohjelmaan. Pelkkä maltolla ja steroidella saavutettu pöhötys, kun ei ole mikään urheilulaji.

      Oikein hyvää huomista perjantaita kaikille. Myös Marko Lönqvistille. Niin, ja tervetuloa kaupunkiin!

      Rakkaudella.

      -Naggerton.

      • onmeitämoneksi

        Taisit satuilla itsellesi. Nyt sitten takasin sinne peiton alle lämpimään, jookosta.


    • Naggerton

      Markon innoittamana en lähde sittenkään kirjoittamaan kirjaa, kuin vasta sitten kun olen liittynyt Солнцевская братва -järjestöön. Kyseiseen järjestöön
      on hyvin vaikea liittyä ja siksi ajattelin aivan aluksi kääntyä pakanasta ordodoksiksi (kirjoitinko oikein?). Sitten alan opettelemaan kyrillisia
      aakkosia ja puhumaan muutaman sanan venäjää. Lopksi hankin kaukasianpaimenkoiran ja piritorilta ja Ullanlinnan alepan tienoilta Sea Horsen edustalta käyn
      kyselemässä vänäläistä pimeää pistoolia, mieluiten Tokarevia.

      Tatuoin molempiin etuolkapäihin tähdet, kuin Iljalla ja toiseen olkapäähän sotilasunivormusta tutun olkapoletin. Väkipyörän ja kissan kuvan tatuoin
      myöhemmin. Kissan kuva taitaa tarkoittaa venäläisessä rikollismaailmassa varasta ja luulen että siksi sekin on hyvä olla pääkallojen lisäksi. Kun
      tatuoi kaikki venäläisen alamaailman tatuoinnit, hankkii kaukasianpaimenkoiran ja venäläisen pistoolin, syö venäläistä meetwurstia ja on Putinin kannattaja
      niin eiköhän paikka ala irtoamaan tuossa Солнцевская братва -jerjestössä, joka on siis venäjän suurin mafia.

      Jossain vaiheessa kun olen päässyt arvoasteikossa kapteeniksi, vasikoin koko touhun Keskusrikospoliisille ja kirjoitan koko touhusta kirjan, kuten Marko
      kirjoitti Cannonballista.

      Maanantaina aloitan genotropin kuurin ja tiistaisin, kun en juo kaljaa, käyn uimahallin kuntosalilla tekemässä penkkipunnerrusta 3 x 2 sarjoja. Sen
      päälle otan pussillisen maltoa, palautusjuomaa, broileria ja kourallisen pähkinöitä. Niiden lisäksi erilaisia testosteronia sisältäviä pillereitä
      ja epämääräiä pistoksia ampulleista, joissa lukee jotakin arabiaksi tai bulgariaksi. Ehdottomasti alan käyttämään cypionaxia, koska ne ampullit
      näyttävät coca-cola pulloilta.

      Meinaan tilata Everlastin huppareita Gazpin farkkuja ja käydä Tallinnassa ampumaradalla ja avata Instagram tilin, jonne lisään kuvia kun ammun Glockilla limupulloa.

      Niin, ja kaiken kruunaa peilipinnalla olevat aurinkolasit ja metsätyömiehen parta.

    • Naggerton

      Vatsa on ollut kuralla jo kuukauden. Ei tämä ex-gangsterin elämä kyllä sovi minulle. Taidan lopettaa näiden hormonien ottamisen ja jatkan samalla linjalla kuin ennenkin. Haluan myös katkaista huhuilta siivet. En se minä ollut, joka löi ex-gangsteria niin, että joutui teholle!

    • Naggerton

      Kylillä tutuiksi tulleet ovat kyselleet kovasti miksi en ole aikoihin kirjoittanut tänne? Syynä on ollut poliittinen heräämiseni. Nyt jos koskaan yhteiskunta tarvitsee vahvaa poliittista osaamista. En vain osaa päättää kumman listoilta alkaisin presidentiksi? SDP ja Kokoomus ovat ainoita todesta otettavat liigat Suomessa. Mietin myös paljon Vihreitä, mutta selvää sanomaa heillä ei ole. Keskustastakaan en ole päässyt perille.

      SDP ajaa työttömien ja muiden sosiaalipummien asioita ja siksi sopisi minulle loistavasti. Kokoomus taas on hirttämässä työttömiä ja sosiaalipummeja, mikä on mielestäni hieno asia. Koska jos kaikki ovat työttömiä, kuka maksaa silloin KELA-tukeni? Kysyn vaan.

      Mielestäni sisä- ja ulkopolitiikkaa ei Suomessa hoideta tällä hetkellä kunnolla. Koska rehellistä ja avointa puoluetta en ole vieläkään löytänyt, olen ajatellut perustaa SSP:n. Kyseessä ei ole puolue, vaan Puolan maaperä, Orimattilassa. Suomen sosiaalisemikriittinen Puola on halpatyövoiman kehto. Voisimme myydä puolalaista halpatyövoimaa täältä Orimattilasta (Puolasta) pitkin Suomea.

      Työmiehille maksaisimme 3 euroa tunnilta, mutta laskuttaisimme asiakasyrityksiltä 26 euroa tunnilta ja jättäisimme verot maksamatta, koska asuisimme Puolassa. Suvereeniteettiämme valvoisi useat maamiinat ja omatekoiset viuhkaräjähdepanokset. Voisimme polttaa metsät ympäriltämme, että pystyisimme valvomaan aluettamme helpommin. Venäläiset myös varmaan antaisivat mielellään meille vihreitä miehiä lainaan, jos Suomi uhkaisi meitä suoralla sodalla.

      Tukisimme maahanmuuttoa avoimesti, koska Orimattilassakin on paljon naisia, joita ei kukaan huoli. Voisimme perustaa miesbordellin ja pakottaa pakolaismiehet sinne huoriksi. Jokainen Orimattilalainen vanha kanttura voisi käydä panetuttamassa itseään siellä huokean sadan euron tunti hintaan.

      Avoin huumekauppa ja laillistetut uhkapelit takaisivat meille Transnistrian kaltaisen maineen. Pitkin maailmaa matkailijat tulisi törsäämään rahojaan Orimattilaan, jonne pystyttäisimme Stalinin patsaan Erkon patsaan tilalle ja väittäisimme sen olleen siinä ainakin sata vuotta pystyssä.

      Kommunismi heräisi uudelleen eloon näin joulun alla sen oikeassa värityksessä. Iloisia työväen lauluja ja hirtettyjä oligarkkeja. Maatalojen isännät alistaisimme puolalaisen halpatyövoiman sekaan sekatyömiehiksi 2 euron tuntipalkalla. Ne jotka eivät suostuisi, ammuttaisiin tai hirtettäisiin Osuuspankin edessä näyttävästi.

      Entisestä kyttäasemasta voisimme tehdä MV-lehden Suomen pääkonttorin rakennuksen, kun sitä ensin kunnostettaisiin ja vahvistettaisiin mahdollista hyökkäystä vastaan YIT rakennusfirman työmaana, jonka laskut jätettäisiin maksamatta.

      Vanhoista kaupungin omistamista kerrostaloista voisimme tehdä vastaanottokeskuksia, kun vanhat asukkaat olisi ensin tuhottu tai häädetty muualle suomeen, tai vaikka viroon. Jokivarren koulusta saisimme hyvän keskusvankilan tehtyä. Nykyiset oppilaat voisivat kotona lukea vihkon, joka on tarkoitettu kaikille nuorille SSP:n asukkaille. Muuta opetusmateriaalia ei tarvita. Vähäjärkiset ja kehitysvammaiset tuhottaisiin, kuten maatalojen isännät ja rikkaat, joiden rahat käyttäisimme viinaan ja huumeiden tukkuostoihin.

      En ymmärrä kuka ei mukamas haluaisi asua SSP:ssä? Toki viina olisi kalliimpaa kuin nytten, mutta mitä väliä sillä on? Isompi merkitys olisi kuitenkin sillä, jäätkö eloon SSP:n kuolemanpartioilta. SSP olisi ennen kaikkea jännityspuisto reaalimaailmassa. Ei mitään turhaa realitydraamaa, vaan aitoa villin lännen meininkiä, joissa paras pokerikäsi voittaa!

      Anyone?

    • Anonyymi

      Ihan paras

    • Anonyymi

      Tämä ketju on mielenkiintoinen ja suosittelen jokaista lukemaan tämän läpi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe