Julkaise ajatuksesi 4

Julkaiseajatuksesi4

Mitä haluaisit sanoa hänelle?

64

2750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hähähähähäääää

      Minä sanoisin että veä sie vittu piehäis!

    • Enminäkäänoleunohtanut

      Näin kyllä miten katsoit minua..

      • Miksensaasuapäästäni

        Missäpäin Suomea katsoin?


      • Siellähänsää

        Pirkanmaalla!


      • Miksensaasuapäästäni
        Siellähänsää kirjoitti:

        Pirkanmaalla!

        Siellä en sua katsonut :(


      • Kauniitpisamat

        Mä katsellut yhtä ihanaa naista Vaasassa..<3


      • Pirkanmaallajuu
        Siellähänsää kirjoitti:

        Pirkanmaalla!

        Katsoit minua takaisin


      • Siellähyvinkin
        Pirkanmaallajuu kirjoitti:

        Katsoit minua takaisin

        Kyllä siellä olen monesti katsonut


      • Sielläpäsiellä
        Siellähyvinkin kirjoitti:

        Kyllä siellä olen monesti katsonut

        En saa katsettani irti sinusta ;)


      • kylläpäjuuri

        Miksi et tule juttelemaan :)


    • Syvähiljaisuus

      En mitään.

      • Syvähelpotusratkaisusta

        Ihanaa ettei tarvitse enää kuunnella valheitasi


    • Pölypallotpous

      Miksi et kirjoita mulle!

      • miksietvälitä

        Koska oon kyllästyny olemaan jatkuvasti se, joka aloittaa keskustelun ja pitää sitä yllä.


    • Mmhny

      Parempaa uutta vuotta, rakas, todellakin toivon, että vuosi 2017 tuo meidät lähemmäksi toisiamme <3

      • Odotan_sinua

        Tätä samaa toivon...


    • Sinämunmielessä

      Tulisitko käymään huomenna.. Tiedät kyllä missä, tämänhetkisellä työpaikalla, ja sun entisellä. Moikkaamassa <3 Kun ihan siinä vieressä oot.. Saisit varmasti lämpimän halin. Mulla on ikävä :)

    • sinun.olisin.kokonaan

      Uni ei tule. Olisitpa nyt tässä, mun vieressä. Sylikkäin nukuttais, sun selkä olis lämmin mun rintaa vasten, sä tuoksuisit niin ihanalle ja yhdessä nukahdettais ja nähtäis samaa unta

      • vierekkäinÖin

        Lähekkäin nukkuminen on aivan ihanaa. Sitä minäkin kaipaan. Katsella toisen nukkuvia rauhallisia kasvoja. Kääntää kylkeä samaan aikaan. Herätä siihen, kun toinen kömpii ihan viereen ja koskettaa, jäädä vain siihen ja taas nukahtaa. Aamulla vieressä odottaa taas ihana näky ja olo on rento rakkaan vierestä herätessä. Ei sanoja vain suudelma ja heräillä siitä vähän kerrassaan päivän askareisiin.


    • Kyllästynytvehtaamiseen

      Alan olla väsynyt siihen, että soudat ja huopaat. Jos ei kiinnosta, niin anna olla. Vedä linja ystävyyteen äläkä aina keri minua takaisin, kun minä yritän ottaa etäisyyttä. Ihan oman mielentervwyteni takia on parempi, että päästän irti. Ole onnellinen nykyisessä tilanteessa ja tule kertomaan vasta, kun olet valmis lähestymään oikeasti.

    • Äläunohdamua

      Sekoitat mun ajatukset, saat sydämen hakkaamaan ja posket punastumaan kun nähdään. Sanat takeltelee ja hymy nousee väkisinkin huulille. Mikset vaan voisi olla mun. Ikä ei tässä tapauksessa todellakaan ole kuin numeroita, sä saat mut hulluksi toisin kuin kukaan ennen. Ei nämä tunteet voi oikeasti olla vaan mun päässä. Miksi sä et vaan rohkaistu, unohda hetkeksi kaikki muu ja katso miten käy. Mä olen tässä.

      • äläsäkäänunohdamua

        Kuka sä? ;) Samoin voisin sanoa eräälle...


      • Ihanankamalaa
        äläsäkäänunohdamua kirjoitti:

        Kuka sä? ;) Samoin voisin sanoa eräälle...

        Nyt alkoi muakin kiinnostaa.. Millaiselle naiselle ja minnepäin tahtoisitte tunteistanne kertoa? Mulla sama juttu :p


      • mununeliennainen

        Voi miten ihanasti kirjoitettu!
        Mä tahtoisin, että mun unelmien nainen sanoisi noin mulle.


      • Äläunohdamua

        Tuo alkuperäinen viesti oli ihanalle naiselle Länsi-Suomesta.. <3


      • jokutäältä

        Mihinkäs päin Länsi-Suomee? 😊


      • takearisk

        Tai mitä, jos sä oisit se, joka unohtaa hetkeks kaiken muun? Siitä vois oikeesti tulla jotain ja, jos ei muuta niin ei ainakaan jäis kaduttamaan se, ettei koskaan edes yrittäny. Mikä on pahinta, mitä voi sattuu?


    • mmmtre

      Hullua miten muistan sen päivän jona näin sut ekaa kertaa kuin eilisen. En mahda mitään tälle, olosuhteet ei oo suotuisat ja sä oot vielä hetero. Miksi silti musta tuntuu, että taannoin baarissa kiedoit käsiä mun ympäri vähän liian tiuhaan, ukkos ei ollut tietänkää läsnä. Miten musta tuntuu, ettet oikeen hillitte ittees ku tietyt ihmiset ei nää? No kohta saat syyn halata mua.

    • Kaikenlemmensaanut

      Anteeks että mun piti kääntää se tylyyteen ja saada sinut jättämään minut. Mun oli niin vaikea sanoa että mulla on toinen nainen.

    • Ämsydänkoo

      Me ollaan niin syvällä toistemme reviireillä ettei tää oo enää viatonta. Me ollaan kuin magneetin vastakkaiset navat. Eihän se oo ku ajan kysymys millon astutaan viimeisen rajan yli. Sit se on menoa.

    • RakkausKirjanpainaja

      Vittu mulla on ikävä sua rakas m. Nää kolme päivää on olleet kidutusta. Kirjaimellisesti.

    • Kerro suoraan haluatko mua vai et? Sä annat ymmärtää ja et ymmärrä antaa.
      Tuut ja meet, kiitti vitusti...

      • Matkallavaan

        Meen minne?


    • Tietäisitpävaan

      Ikävä sua M❤️

      • Keneltätämä

        Keneltä tämä on? Kuka ikävöi M-alkuista? Ja miksi asiallinen viesti poistettiin? Viesti, jossa kysyttiin keneltä tämä viesti on?


      • Kirjaimetkohdillaan

        Ainakin tämä koo ikävöi yhtä ämmää


      • N-n-

        Tää ämmä ikävöi koota


      • Kirjaimetkohdillaan

        Hihi. Kutkuttava ajatus, eikö?


      • Kivatkirjaimet

        Missä nämä koo ja äm vaikuttaa?


      • Kirjaimetkohdillaan

        Mikähän kommentti tuosta on poistettu?


      • Kirjaimetkohdillaan

        Ämmä :)

        Kerro jotain jonka vain se tietty koo osaa yhdistää johonkin teidän väliseen juttuun.


      • Kaikellahyvällä
        Kirjaimetkohdillaan kirjoitti:

        Ämmä :)

        Kerro jotain jonka vain se tietty koo osaa yhdistää johonkin teidän väliseen juttuun.

        Hei E!

        Turhaan kuule olet mustasukkainen. Itseasiassa tuo on jo ihan sairaanloista, vainoharhaista mustasukkaisuutta (ja osa jonkinlaista kateutta, palkka/koulutuskateuttako?)

        Minulla ei ole koskaan ollut sinun naisesi kanssa y-h-t-ä-ä-n mitään koskaan ikinä eikä tule olemankaan koskaan. Itseasiassa en ole koskaan olut viehättynyt sinun naisesi kaltaisista enkä ikinä tule viehättymäänkään. Katsos kun en yhtään viehäty poikamaisista/androgyyneistä/miehekkäistä naisista. Tämän olen tehnyt hyvin selväksi sinun naisellesi myöskin ja voit pyytää häntä näyttämään sinulle minun kirjoittamat viestitkin.

        Kuinka monta vuotta tätä samaa pitää jauhaa? Ymmärrän kyllä, että sinulla on paha olla ja pelkäät, että minulla ja sinun naisellasi olisi suhde. Ei ole! Ei ikinä ole ollut! Ainoastaan pelkkä kaverisuhde ja nykyään ei edes sitäkään, ei pitkään aikaan! Joten mustasukkaisuutesi menee kyllä niin vainoharhaiseksi että huh huh! Kannattaisi harkita vaikka kunnon terapiaa ja tämä oli ihan ystävällismielinen neuvo.

        Turhaan haet myös jonkinmoista draamaa ja riitaa kylvät. Minua ei kiinnosta riidellä sinun/teiden eikä kenenkään muun kanssa. En myöskään halua sinulta enkä keneltäkään muultakaan mitään hämäriä pilasoittoja. Olet jo aikunen ihminen, joten käyttäydy sen mukaan.

        En myöskään halua olla kanssasi missään tekemisissä etkä minusta saa mitään elättäjää itsellesi. Vastaat itse omista teoistasi. Turhaan myöskin syytät minua sinun elämäsi tai parisuhteesi vaikeuksista. Minulla ei ole mitään osaa eikä arpaa sinun elämääsi eikä parisuhteeseesi. Se, että jos siis JOS naisesi ei halua olla kanssasi ei ole mitenkään minun syytä. Katso enemmän peiliin ja syytä itseäsi sekä naistasi.

        Minulle ei myöskään kuulu sinun tai teidän parisuhteenne ja samoin minun yksityisasiat ei kuulu sinulle millään tavalla eikä niitä tarvitse täällä arvuutella eikä availla. Enhän minäkään niin tee, miksi siis sinäkään?

        Tämä kiusaaminen ja huomion hakeminen on aina sattumoisin tähän aikaan vuodesta. Mietithän siis vaivaako sinua tai teitä pelkkä puhdas kateus. Omalle kateudellekin voi aina yrittää tehdä jotain. Vaikkapa keskittyä omaan elämään ja kehittää sitä parempaan suuntaan. Se varmasti tuntuu pahalta olla kateellinen, joten kannattaisi tehdä asialle jotain!

        Minä en myöskään ole vastuussa sinun työ/opiskelutilanteestasi. En ole vastuussa rekrytoinneista eikä minulla ole osaa eikä arpaa sinun työllistymiseesi. Sinä/te itse olet siitä vastuussa, ei kukaan muu joten turha kantaa kaunaa ja katkeruutta minua (ja muita) kohtaan.

        Toivon kaikkea hyvää kuitenkin ja toivottavasti saat elämäsi järjestykseen! Toivottavasti paha olo hellittää etkä kanna turhanpäivästä kaunaa ja katkeruutta. Helli ja hoivaa parisuhdettasi, keskustele ongelmista naisesi kanssa ja mieti niihin ratkaisua yhdessä naisesi kanssa eikä täällä mollaamalla tai huomiota kerjäämällä. Tämä pätee teihin molempiin.

        Se, että haukutte yhdessä minua täällä ei oikein kerro kummastakaan mitään hyvää. Parisuhde ja heikko itsetunto ei sillä tavoin pidemmällä ajalla parane lyttäämällä muita ja kohottamalla omaa egoa.

        Se on kovin surullista, että tuntee kateutta, mustasukkaisuutta ja hakee huomiota tällä tavoin. Jätä ne päihteet vähenmälle, hankkiudu vieroitukseen ja terapiaan. Kaikenlaiset mömmöt sekoittaa mielen todella pahasti ja alat kuvittelemaan kaikenlaisia mörköjä. Elämä on kivempaa ilman jatkuvaa sumua. Sinun vain tulee kohdata omat tunteesi, ne ikävät mustasukkaisuuden ja hylätyksen tulemisen tunteet niin et enää tartte mömmöjä turruttamaan mieltäsi.

        Kaikkea hyvää ja raitistuneempaa tulevaisuutta! Jos elämä käy kovin tylsäksi, kannattaa etsiä vaihtoehtoisia reittejä, muuta kuin muiden haukkuminen, härnääminen ja lyttääminen vaikkapa jokin terapia!


      • Kirjaimetkohdillaan

        Kaikellahyvällä;

        Mitä vittua just luin?

        Ämmä = m-kirjain (ihastukseni nimen eka kirjain)

        Koo = etunimeni eka kirjain

        Pienellä sanaleikittelyllä m-kirjaimesta tuli tuttavallisesti ämmä, joka on myös ruma yleisnimi meille naisille.

        Nimeni ei siis ala e-kirjaimella. Olen työelämässä ollut kohta 20 vuotta, en opiskele. En ole parisuhteessa naisen kanssa, koskaan vielä ollutkaan. Käytän alkoholia kohtuudella, ei ole koskaan tarvinnut raitistua. En ole kateellinen kenellekään, ei ole tarvetta. En usko myöskään, että olisin terapian tarpeessa, vaikka ei kai se kenellekään pahaa tekisi.

        Ikävää, jos joku/jotkut kohtelee sinua noin ikävästi, kun kerroit mutta minä en nyt ole se, keneksi luulet.

        Terveisin Koo


      • Ämkoo-
        Kivatkirjaimet kirjoitti:

        Missä nämä koo ja äm vaikuttaa?

        Pohjoisessa


      • Kirjaimetkohdillaan

        Harmi. Ei oo sitte sama ämmä kyseessä... P-Savo itse.


      • Kirjaimetkohdillaan

        Voivoi ämmä... Pitäisi varmaan katastella muitakin kirjaimia mut sä pidät mua koukussa.


    • kanaseesar

      Kiitos A että jätit minut. Rakastin sinua koko sydämestäni, nautin joka hetkestä kanssasi monin tavoin. Myös ennen kokemattomalla tavalla ja voimakkuudella. Opin paljon uutta.

      Olin alusta asti uskollinen sinulle, vaikka sinä et minulle. Myöhemmin sain tuntea vahvasti tapasi menetellä. Se vei minut tosi pohjalle. Jälkikäteen tuli mieleen, miksi ihmeessä halusit loukata minua kovimman kautta. Asioilla, joiden kerroin olevan herkimpiä minulle. Vielä muutama kk sitten, olisin ollut valmis tekemään ihan mitä tahansa, jos olisit tullut takaisin.

      Lähiaikoina useana aamuna yllätin itseni siitä, että yhtäkkiä en ole ajatellut sinua pariin päivään. Tunsin niin suurta helpotusta että sitä on vaikea edes selittää. Kuitenkin myös surua siitä, että alan unohtaa asioita sinusta joten ajattelin, että kyllä se vaikeus vielä tulee uudelleen. Ja tulikin. Useita kertoja. Rukoilin myös sinua takaisin. Rukoilin että pystyisit näkemään minut sellaisena kuin olen. Kunnes ymmärsin kääntää rukoukset meistä omaan elämääni.

      Elämääni, johon kuuluu nyt naisystävä. Olen oppinut, että samoja virheitä ei enää tarvitse toistaa. Tässä on hyvä, tämä pysyy. Saan uskoa ja turvautua siihen, eikä enää tarvitse olla varuillani.

      Eniten ja parasta. Sitä toivon myös sinulle ja että otat sen :).

    • Lopunalku

      Anteeksi, mutta et ole unelmieni nainen. Meidän suhteemme on loppusuoralla.

    • Höhhönhöö

      Miralle että ajattelen sinua, mutta en uskalla :o

      • Ykshassuvaan

        Mirat taitaa olla osa useammankin ajatuksia. En minäkään uskalla. Siinä naisessa on jotain vastustamatonta


      • Höhhönhöö

        Onkohan mulla kilpailija :D tai on varmasti mutta vähän riipsasee ajatuskin. Missä päin sun Mira on?


    • loovestoory

      Täällä Mira ;) etelä-savosta <3

    • Kohtalonomasi

      Haluaisin sanoa, että meidät on tarkoitettu toisillemme. Oot hullu jos et halua katsoa mitä meistä voi tulla. Me olllaan täydelliset yhdessä.

      • mihinmeneee

        Mihin tämä menee...?


      • Kohtalonomasi
        mihinmeneee kirjoitti:

        Mihin tämä menee...?

        Suomineidon helmaan ;)


      • mihinmenee

        Siellää minä olen :)


      • Kohtalonomasi
        mihinmenee kirjoitti:

        Siellää minä olen :)

        Kerrohan itsestäsi tai meistä ;)


      • mihinmenee

        Kerro sinä jotain :)


    • Mx2

      Arrgh, tulisit jo takaisin Suomeen! Haluaisin niin tutustua paremmin. Jos en muuta keksisi, pyytäisin vaikka kahville.

      • Maailmallanyt

        Missä päin kaipailet?


      • Mx2

        Pk-seutu


    • Sinuavainn

      En kestä rakastaa sinua. Mikset vain voisi olla jo minun... Tiedät, että kuulutaan yhteen ja oltaisi parasta toisillemme. Toisinaan kyllä epäilen, olisinko sinulle riittävä. Saanko odottaa sinua vuoden vai 20 vuotta? Et voisi uskoakaan, kuinka raastavana koen jokaisen päivän ja kylven yksinäisyydessä, sinua kaivaten. Mutta vain sinua varten minä olen.

      • kaikenvaralta__

        Kannattaa ne silmät pitää auki kuitenkin.


    • Annamulleanteeks

      Ikävöin sua Tuula :-( anna anteeks.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe