Hyvää alkavaa vuodenvaihdetta, hupsu.

Naisentapainen

Ehkä jo ensi vuonna kannamme yhteistä kauppakassia.

37

1131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Winstoni

      Mikäpä tuon osaa arvata mitä tulee tapahtuman, ehkä se mukavan kauppakassin kantokaverikin jostain tulla tupsahtaisi, toivotaan ettei olisi yhtä yksinäinen ensivuosi kuin oli tämä vuosi.

      Aamuvirkulle rouvalle Hyvät Uudetvuodet

    • Naisentapainen

      Eri palstoja silloin tällöin tällöin katselleena huomaan että on ikävää ikuista, kitkerää ja katkeraa kaipausta, ripaus jopa romantiikkaa. Lopulta kuitenkin ihmisen ikävä toisen luo.

      Avoimin mielin, silmin ja sydämin uuteen vuoteen.

      Rouvaksikin joskus aikoinaan kutsuttu näin onnea vuoteen 2017 toivottaa.

      • Winstoni-

        Aika viileää ollu romantiikka näillä pakkasilla.
        Hyvää loppiaista ex-rouvalle 💋


      • enpalellu

        Kyllä sä lämpöseksi saat ;)


      • Ai niiko mitä saa lämpöiseksi, tyynyä halaamalla nyt ei paljoa lämmöt nouse.


    • Pallikallelle

      No en tiedä, mutta kasseja kannetaan tämäkin vuosi, ellei kukaan leikkaa irti.

    • Naisentapainen

      Kun löytyy polku jota pitkin tuntuu hyvältä lähteä kulkemaan toisen kanssa aletaan reitin varrella antamaan lupauksia. Yhteisestä elämästä, rinnalla kulkemisesta. Arkielämän pyörityksessä huomataan että polku on muuttunut valtatieksi jossa on monta kaistaa. On ohimenijöitä, takanatulevia, sivuteiltäkin sekaan yrittäviä. Matkan jatkuessa katse etsiytyy sivuikkunaan ja jostain ikkunanraosta tuleva raitis tuulahdus alkaa houkuttelemaan yhä enemmän. Mieleen tulee uusi, vaihtoehtoinen polku ja sen tuomat mahdollisuudet valtatiehen verrattuna. Lupaukset haihtuvat, olivatko ne totta olleetkaan? Ehkä aikoinaan, mutta entäpä jälkeenpäin. Sekä uusi polku että valtatie vievät jonnekin, uuteen ulottuvuuteenko vaiko onnettomuuteen?

      Romantiikkaa? Ei varmaankaan. Vain ajatuksia ja kokemuksia eletystä elämästä, poluista ja valtatiestä.

      Paljasjaloin kauppakassia pakkasessa edelleen kantaen, kaikesta kiittäen :)

      • 55-65

        Kuivaa ollut romantiikkapuolella, miten naisentapaisella?


    • omatpussit

      En todellakaan ole noin Hupsu! Saat kantaa itse kassisi ja mä kannan omat pussini....

    • Naisentapainen

      Päivänä muutamana sattui eteeni artikkeli jossa väitettiin naisten olevan nirsoja. Ahaa...vai noinko päin se siis onkin ja minä kun olen ollut huomaavinani jotain ihan muuta. Noh, ollaanpa sitten niin kuin väitetään: pitäisi tulla itsenäinen mutta ei itsepäinen, hyväsydäminen mutta vahva. Sukkatangoonkin kahden kesken siivittäisi ja kauppakassini tietenkin yhdessä kantaisi. Romantiikkaa ja rakkauttakin sekaan eksyisi.

      Ja mitä löytäisit? Hyvät hetket kanssasi jakaisin, heikkoina rinnallasi huojuisin. Höpöttelisin omiani ja huumoriakin joskus sekaan heittäisin. Siis Naisentapaisen.

      Jos aikaisemmin kuvatun löytäisin niin kestokassiin siirtyisin. Ehkä muuttokuorman ovelleni tilaisin vai löytökö kamani kuljettaisi?

      Deitti-ilmoitusko? Ei todellakaan, hupsu. Artikkelin tuomia ajatuksia vain.

      • 55-65

        Kiltti, mutta millätavalla vahva?


    • Naisentapainen

      Vierelleen vetäisi, tavallista arkea eläisi. Mielessään pitäisi, ajatuksissa olisi. Turvaakin tavallaan tarjoaisi, taivaanrannat unohtaisi. Viehkeämmistä vähät välittäisi, tavallisen naisentapaisen valitseisi. Oikean väärästä erottaisi ja oma itsensä olisi, ei enempää eikä vähempää.

      Voi hyvä ihme, mitä minä "vanha" nainen kirjoitinkaan? Mutta minkäs minä itselleni silloin tällöin mahdan..toisinaan siellä täällä, välillä topakasti todellisuudessa:)

      • 55-65

        Hyvältähän tuo kuulostaa, mitäpä muuta sitä voisi itse kukin toivoa.
        Vai "vanha"


    • Naisentapainen

      Kylläpäs osaakin olla hiljaista, enkä yksinäänkään viitsi höpötellä...tai ehkä sittenkin :)

      • 55-65

        Hyvää huomenta hupsulle rouvalle.
        Niin, asiaa vai asian vierestä höpöttelyä, täällä julkisesti ei viitsi aivan kaikesta höpöttää, aiheet on aika rajalliset.


    • Naisentapainen

      Hyvää huomenta ja loppupäivää kaikelle kansalle. Julkinen foorumi joskus hankala paikka. Ei vissiin voi muuta kun höpötellä itsekseen kun ei viitsi mennä toreille ja turuille mennä isoon ääneen huutelemaan. Jospa tämä tästä:)

    • 55-65-

      Mitä puuhailet Naisentapainen, ei ole rouvasta pihaustakaan kuulunut pitkään aikaan?
      Kotona täällä möllötetään ja odotellaan josko vuonna 2017 tulis talvi, ei ole lunta kuin juuri ja juuri senverran ettei suksi luista, surkia talvi.

      • Naisentapainen

        Näköjään olen edellisen viestini kirjoittanut 20.1. tänä kyseisenä vuonna. Mitäpä sitä itsekseen tälle palstalle kirjoittelemaan sillä voinhan minä kirjoitella kotona paperillekin kun olin vissiin ainut palstavierailija kun välillä kurkkasin. Kotona möllötellään täälläkin mutta talvea en manaa. Ihana juttu ei 30 asteen pakkasia monta viikkoa peräkkäin. Voi siis näyttää nenänsä ulos ovenraosta ja käydä katselemassa vaikka taivaalle. Siellähän saattaa näkyä jopa tähtiä. Miten satuinkin käymään koneella tänään kun minua kyseltiin...taitaa olla taikaa..:)


      • 55-65-
        Naisentapainen kirjoitti:

        Näköjään olen edellisen viestini kirjoittanut 20.1. tänä kyseisenä vuonna. Mitäpä sitä itsekseen tälle palstalle kirjoittelemaan sillä voinhan minä kirjoitella kotona paperillekin kun olin vissiin ainut palstavierailija kun välillä kurkkasin. Kotona möllötellään täälläkin mutta talvea en manaa. Ihana juttu ei 30 asteen pakkasia monta viikkoa peräkkäin. Voi siis näyttää nenänsä ulos ovenraosta ja käydä katselemassa vaikka taivaalle. Siellähän saattaa näkyä jopa tähtiä. Miten satuinkin käymään koneella tänään kun minua kyseltiin...taitaa olla taikaa..:)

        Välillä tulee vilkaistua tännekin kun kone on päivät auki, on ollu hiljaista muutenkin niin piti kokeilla.
        Hiljaista, no tekemistä toki on joka päivälle aamusta iltaan vaikka kotona möllöttääkin, ne nyt on niitä jokapäiväisiä rutiinihommia jotka on pakko tehdä.

        Toisinaan on ettei saa mitään juttua aikaiseksi tai jää muutamaan sanaan, ajatukset pyörii muualla tai muuten vaan on lukossa, kynäkin tylsä eikä ole suotu hirveän hyviä lahjoja millä saada ajatukset sanoiksi ja sanoja ymmärrettävään muotoon paperille.

        Tuo -30 alkaa jo olla alaraja että ulkona viittii mitään vapaaehtoisesti tehdä, täälä on ollut suurimmaksi osaksi plussan puolella, tiet ja piha liukkaita ettei reinoilla tahdo pystyssä pysyä, muutama kymmenen senttiä lunta olis paikallaan tuntuis vähän enemmän talvelle, tuleva viikko näyttää paremmalle.


      • Naisentapainen

        Vieläkös täällä ollaan hereillä hyvät hyssykäiset sentään. Ai mutta olenhan minäkin täällä ja aivan hereillä. Hetken päästä voi olla toisin.

        Koneeni ei ole aina auki, elämää on oltava netin ulkopuolellakin. Joskus kurkkaan jotain useamman kerran, joskus en moneen päivään.

        Mikäs on kun sanat juuttuvat kurkkuun ja tekevät omia temppujaan? Suomalaisten perisynti= kerrotaan jos tilanne muuttuu, esim kun puoliso lakkaa rakastamasta vastapeluriaan hän kertoo tilanteen muuttuneen (viimeksi taisi rakkaudesta puhua joskus 20 vuotta sitten).

        Pienin askelin sitä voi opetella uusia asioita siten ne helpottuvat, luulisin.

        Taitaa teiden liukkaus olla vitsaus koko maassa. Sehän on sitä talvea. Kesään päin ollaan kuitenkin kallellaan ja se on hyvä se :)


      • 55-65-

        Hereilläpä hyvinkin, on tätä tavallaan omaa aikaa iltamyöhällä.
        Oma kone on aina auki kun tässä sisällä pitää möllöttää, väliajoilla omaksi viihteeksi ja pitää vähän seurata mitä ympärillä tapahtuu.

        Sukuvika kun sanat juuttuu, paappa sanoi aikoinaan että turhat saa olla puhumatta, ja sehän on uponnut koko sukuun, no kyllä joskus joku ripuli iskee ettei osaa suutaan tukkia ajoissa.
        Kesäkin on mukava mutta ei 30 lämmöt.

        Nyt pitää mennä maate.


    • Naisentapainen

      Tästäpä se aamu alkaa, pakkastakin kivasti. Päiviä joutuu mietteissä viettämään. Mitä tehdä minne suunnistaa. Jotain pilkistää sitten häviää.

      Voi voi mistä tietää tulevaa, no eipä sitä mistään. Jotain uutta, paljon vanhaa, mietteet syvenee. Eteenpäin menevän mieli mutta minne.

      Liekö muilla näitä ajatuksia?

      Purevaa pakkaspäivää kaikille hupsuille:)

      • 55-65-

        Laita sitten villaista vaatetta päälle ettet kylmety.
        Takan kyljessä on lämmin istuskella kun ei ole ketään muutakaan kenen kylkeen itsensä sovittaisi.

        Lämpimät halit rouvalle.


      • Naisentapainen

        Kiitos haleista, lämmittää mukavasti. Oiva ajatus näin pakkasella, toivottavasti myös takkapuut lämmittävät:)


      • 55-65-

      • Naisentapainen

        Pakkasiltoina olisi mukava tulta tuijotella, tulevaa ajatella ja musiikin siivin kulkea. Maailmalle mietteeni vievät, pelkän menolipunko ostaisin vai edestakaiseenko erehtyisin? Suuntakin seilaa sinne tänne, eksyisinkö minne?

        Iiik, hyvänen aika sentään:)


      • 55-65-

        Mihin sä olisit menossa menolipusta kun haaveilet, kotona on ihan mukava olla lämpimän takan kyljessä, moninverroin mukavempi olis jokun lämmin kainalo.
        Emmä osaa runoilla, juuri ja juuri niitä lukea osaa mutta en niistä mitään ymmärrä.


    • Naisentapainen

      Menopaluulipulla matkan käväisin, romantiikkaakiin matkani varrelta löysin. Kenties ensi kerralla pelkän menolipun ostan.

      Siispä kaikki romantikot, kun jotain vähiten odottaa niin se saattaa jopa tapahtua.

      Aika näyttää mitä tulevan pitää. Hienoa alkavaa kevättä, jätän suomi24 taakseni ja siirryn kestokassia kantamaan kuten aikojen alussa kirjoittelin:)

      • 55-65-

        Hyviä romanttisia hetkiä paljon jatkossa sinulle.

        Heipat täältä.


    • Naisentapainen

      Höpsis, mieskaveriksi ei hänestä ollut kuten alunperin arvelinkin. Kunhan juttu etenee niin luonne paljastuu. Näinhän se usein on. Kahteen suuntaan nyt kaveria katselen, mistä itseni seuraavaksi löydän? Mahtaako romantikkoja ollakaan vai kaikkiko keljuja kavereita vaan?

      Tuuli tuivertaa, takka lämmittänee:)

      • 55-65-

        Ompa surullista, mutta näin siinä varmaan usein käy, ei ollakaan sitä mitä kerrotaan, taas sinulla kävi huono tuuri.
        Noh kevät ja kesä tulee varmaan niiku ennekin, porukka alkaa liikkua muuallakin kuin kodin ja maitokaupan väliä, jospa sitte kävisi tuurintynkää.

        Muuten mikä oli miehessä pielessä?


    • Naisentapainen

      Näin pääsi käymään odottaa sitä jo osasin. Höpinöitä tarpeeksi kuunnellut olen, sen taidon osaan itsekin. Pielessä pari asiaa, tutkailen ja kuulosten. Liikkunut olen ehkä kesää kohti enemmän. Jos ei kohdalle kivaa kaveria osu sinkkuna singahtelen jatkossakin.

      Lumituiskussa liukastellen, paljasjaloin tietenkin, kestokassiin siirtynyt en :)

      • 55-65-

        Huomenta.
        Älä menetä toivoa se mukava kumppani voi tulla vastaa aivan yllättäen siellä missä sitä kaikkein vähiten odotat.
        Näin kävi mulle.

        Hyvää jatkoa ja ukon metsästysonnea sinulle.


    • Naisentapainen

      Metsästelen tai en, kunhan päivästä päivään poikkean. Hienoa että olet kumppanin löytänyt!

      Onnellista loppua odotellessa:)

      • 55-65-

        Kiitos kiitos, ja hyvän sellaisen löysinkin, kuin paita ja peppu.
        Ei ole täälä tullut käytyä pitkään aikaan.
        Romantiikkaako, hellyyden antaminen ja hellyyden saaminen on ihanaa, olo on kuin kiepeällä kissalla.

        Kaikkea hyvää kevääsesi naisentapainen.


    • YkisnäinenKantomies

      Miehenä minä kyllä kannan kauppakassin ja useammankin, ettei naisen tarvitse kantaa.
      Menee helposti neljäkin kauppakassia meikäläiseltä.
      Nyt joutuu kantamaan ihan omat kauppakassit, kun ei ole naista, jonka kauppakasseja saisi kantaa ja mielelläni kantaisinkin.

    • Naisentapainen

      Mielelläni kassia kahdestaan kantaisin kun kelpo kumppanin vierekkäin löytäisin. Kovin vaikeaa on sellaista löytää, ei ole elämä sopivaa eteeni heittänyt. Siispä mietteisiin seuraaviin jään:

      Pientä puroa etsimään lähdin, koskeen kuohuvaan törmäsin. Reunalle sen pysähdyin ja onnenlantin veteen heitin. Ei näyttänyt koski tulevaa, korskeana pauhasi vain. Rannalle polvilleen asetuin, pyynnön hiljaisen kuohuille esitin. Kerro virta, kerro laine miksi matkaa yksin teen? Eikö kukaan, miks ei kukaan tahdo jäädä vierellein.

      Ylös nousin, ei vastannut virta. Siis matkaa jatkoin eteenpäin ja mietin miksi yksin jäin. Ehkä vielä joskus löydän puron lempeän joka suunnan näyttää elämän. Sinne uuden lantin heittää saan, se varmaan näyttää tulevaa.

      Ehkä matkaa jatkan kanssas sun, sinä ystävä kallein olethan mun...;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe