Miks ulkonäkö on nykyään kaikki kaikessa

paskastimenee

Noniin, tämmönen avautuminen... Oon siis kohtalaisen varakas ja hyväpalkkaiseen, arvostettuun ammattiin opiskeleva parikymppinen nuori mies länsirannikolta jolla ei oikeen flaksi käy ja naisrintamalla menee helvetin huonosti. Ja ei, en oo mikään tietokonepelejä 24/7 hakkaava nörtti joka ei poistu neljän seinän sisältä, vaan normaalisti käyn porukan mukana opiskelijabileissä ja kavereiden kanssa baarissa ym. missä naisia pyörii. Mutta ei vaan homma suju. En oo se kaikista sosiaalisin tyyppi, myönnetään, mutta en mikään täysin ujouunokaan. Tosin jonkun verran ehkä koen sosiaalisten taitojen olevan hakusessa, jos meen jututtamaan jotain naista niin yleensä peruskysymysten jälkeen tulee kiusallinen hiljaisuus jos nainen ei aktiivisesti jatka keskustelua, jota tapahtuu harvoin. Tosin eikai sosiaalisinkaan mies voi jatkaa keskustelua yksinään loputtomiin jos ei vastakaikua tule? Mutta mulla on kuitenkin siis sen verran rohkeutta että menen juttelemaan eli en tosiaan ole mikään umpiujo ummikko, eli ei pitäis siitä olla kiinni ettenkö edes yrittäisi. Ulkonäköjutuista on hankala sanoa koska "kauneus on katsojan silmissä", mutta pituutta on vaan 172cm ja vähän heiveröisen puoleinen (68kg), ehkä se vaikuttaa. Noniin elikkä mikä pointti tässä avautumisessa nyt sitten on? Se, että on surkuhupaisaa seurata kuinka täällä palstoilla aina jauhetaan että "vaikka ei olis komee niin kyllä naiset juoksee rikkaan miehen perässä" ym. shaissea mutta mun kokemusten perusteella toi on täyttä paskapuhetta, tai sitten vaan vanhentunutta tietoa. Ennen vanhaan mahdollisesti olikin noin, mutta nykyajan fitness ym. trendien myötä ulkonäköasioista on tullut kaiken a ja ö, joten nykyään miehen pitää olla pitkä, lihaksikas ja komea saadakseen naisia. Vitut mulla menis näin huonosti jos hyvä status ja varakkuus olis se minkä perässä naiset juoksee.

4

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O119

      Ymmärrän pointtisi. Itse olin vastaavassa tilanteessa aikanani ja ihmettelin kovasti miksei flaksi käynyt. No joo, en ollut varakas mutta oli tilillä sen verran rahaa että töitä tekemättä olisi pärjännyt muutaman vuoden ilman että elintaso muuttuisi.

      Harrastin tuolloin kamppailulajeja ja sitäkautta tuli kaukoidän "uskonnot" (esim. zeniläisyys ja budhalaisuu tai taolaisuushan eivät ole uskontoja) esiin. Aluksi ne olivat vain rituaaleja mutta myöhemmin yhdessä meditaation kanssa ne avarsivat näkemykseni maailmasta ja sen kulusta. Säännöistä joilla se toimii. Silloin ymmärsin että oli etsinyt elämänkumppania aivan vääristä paikoista. Olin sielä missä naistennaurattajatkin. Ja vaikka moni katseli treenattua vartaloani, tapppoi sosiallinen puoleni keskustelut lyhyeen. Vaikka toisaalta, naiset sanoivat että minä olen hyvä kuuntelija. No yhtä kaikki. Kun ymmärsin että noista opiskelijabileistä, baari-illoista jne. haetaan vain yhden illan suhdetta tai maksimissaan viikon panosuhdetta, lakkasin niissä käymisen.

      Niimpä hakeuduin sinne missä itse olin omalla alueellani: urheilu. Pyöräilin, uin, lenkkeilin, voimistelin ja harrastin niitä lajeja kuten ennenkin mutta samalla pidin silmällä naisihmisiä jotka ajattelivat samalla tavalla. Tarjosin apujani aina jos näin että joku oli vaikeuksissa tai ei osannut jotain asiaa. Tai sitten korjasin pyörän tai hankin hanskat tms.

      Samalla aaltopituudella olevat henkilöt muodostavat lujimman parisuhteen. Joka kestää läpi koko elämän. Ja kaikki sen myrskyt. Toisaalta, kun ajattelee vaimonsa kanssa samalla tavalla, niin riitoja ei tule.

      Nyt kun olet varakas, niin vinkaan että aloita hevosharrastus. Sieltä löytyy kaikkein kuumimman tytöt. Poikkeuksetta aina kun astutetaan niin sen jälkeen olet pulassa jos olet ainoa mies lähimainkaan. Toisaalta, jos aloitat esim. Aikidon tai ThaiBoxingin, voit olla se reppana jota tytöt haluavat auttaa ja ohjata.

      Mutta varmaa on se että se elämänkumppanisi löytyy niistä piireistä joita itse harrastat tai liikut. Ja vanha sanonta:"Rakkaus on usein lähempänä kuin arvaatkaan" pitää täysin paikkansa. Ne viikon seksisuhteet tai silikonit tai tyrkky-vartalot... ne eivät tuo onnea elämään. Ehkä hetken ilon, mutta sitäkin pahemman morkkiksen.

      • jflskdjflkjf

        Tää on kyllä muuten erittäin asiallinen kommentti mutta ei varmaan kannata esim. hevosharrastusta aloittaa vaan koska siellä pyörii kuumia naisia jos se ei oikeesti oo sun juttu. Jos ei oikeesti pidä jostain harrastuksesta niin se naisten hurmaaminen on kyllä vähän väärä motivaatio aloittaa harrastus. Se alkaa vähän pitemmän päälle kyrsimään kun on "pakko" mennä sinne tallille koska pitää esittää potentiaaliselle kumppaniehdokkaalle ja sitten seurusteluvaiheessa sille kumppanille että pitää ko. harrastuksesta.


    • etitväärästäpaikasta

      Rahan perässä juoksee vain statukselleen tai varakkuudelleen pönkitystä kaipaavan alhaisen statuksen tai varakkuuden naiset. Ei ne samaan arvostettuun hyväpalkkaiseen ammattiin opiskelevat naiset sieltä opiskelijaporukoista sun rahojas tarvii, joten miks juoksisivat sun perässä. Mene mainostamaan statustasi ja varallisuuttasi köyhistä perheistä tulevien ja elämässä ei niin hyvin menestyvien naisten pariin. Jos poliitikkoja ym. viisaita on uskominen niin köyhien määrän pitäisi olla Suomessa huipussaan tätä nykyä, ja hyvien geenien tuoma luontainen kauneus ei riipu varallisuustasosta, joten hyvännäköisiä, rahan perässä juoksevia mimmejä pitäis kyllä löytyä.

    • Hukassa2016

      Ei millään pahalla aloittaja mutta varakkuus ja hyvä ammatti on jo vanhentuneita asioita pariutumis markkinoilla niin kuin huomasit. Täysin ulkonäön piikkiinkään ei kannata laittaa onnistumistaan, kun varmasti löytyy naisia jotka on ulkonäöltään samalla tasolla kuin sinä. Mikä sekin on uskomatonta niin kyllä, minua rumemmat miehet on ennen vienyt kirkkaasti nokkani edestä kauniita naisia. Skippasin juuri pari viikkoa sitten kahden kimpan naisten kanssa kun en halunnut itseäni alempi arvoisempaa seksi seuraa. Tämän tasa-arvo yhteiskunnan tabu on se että mies ei ole tasa-arvoinen naisen kanssa, nainen ei ajattele kuin mies. Ainoastaan kehonkieli ja miten sinä puhut on hyvin ratkaisevaa miten nainen arvioi sinua ihan missä vaan ja teitpä sitten mitä vaan missä on naisia. Tämä on asia joka oli vaikea ymmärtää minunkin, lisäksi onko ympäristö hyvä kehittymiselle? Kehitys parantuu huomattavasti siellä missä on paljon naisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe