On se huono...

HuonoIphone

46

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelijä.-

      kuka enää ostaa iPhonen

    • Papanamies

      Onhan iphone naurettavan jälessä muita eikä tule uudistumaan, Puutteita joita useat tarvitsee ellei ole iphone cheep.
      muistikorttipaikka puuttuu.
      tiedostonhallinta puuttuu.
      usb otg puuttuu.
      vaihdettava akku puuttuu.
      tuplasim paikka puuttuu.
      kuulokeliitäntä puuttuu.
      standardi usb puuttuu.

      Ainut hyvä asia on audiolatenssin pienuus sekä ilmaiseksi saatavat ohjelmat kokoversioina jotka usein ja lähes aina maksaa androidissa.

      • MitenSeLatenssi

        Mitens se latenssi? Jätit mainitsematta....


      • MitenSeLatenssi
        MitenSeLatenssi kirjoitti:

        Mitens se latenssi? Jätit mainitsematta....

        Oh, mainitsithan sen.... sekö ainoa hyvä pointti?


      • MitenSeLatenssi

        Ai niin, multa puuttuu android. Toisaalta, enhän minä mitään paskalla tee, ei mulla ole peltoakaan paskan kylvämiseen.


      • Ketchuppi

        Millonkas latenssi on viimeksi käytellyt nykyaikaista iPhonea? Aika iso aukko sulla on sivistyksessä, sitä ikivanhaa iPadia vertailet, joihin ei saa enää edes päivityksiäkään. Herää tähän päivään jo pikkuhiljaa....

        Milloinkas muuten alat meitä taas neuvomaan, vai menikö se niin, että isien lapseksi alat moittimaan? Sinappitehtaaksi esim....?


      • RupsuttavaLaksatiivi
        MitenSeLatenssi kirjoitti:

        Mitens se latenssi? Jätit mainitsematta....

        Mainitsinhan ja se ei ole puute iphonessa ja ios käyttiksessä.
        Muita puutteita sitten köytyykin roppakaupalla.


      • LaksatiivilänLasse
        Ketchuppi kirjoitti:

        Millonkas latenssi on viimeksi käytellyt nykyaikaista iPhonea? Aika iso aukko sulla on sivistyksessä, sitä ikivanhaa iPadia vertailet, joihin ei saa enää edes päivityksiäkään. Herää tähän päivään jo pikkuhiljaa....

        Milloinkas muuten alat meitä taas neuvomaan, vai menikö se niin, että isien lapseksi alat moittimaan? Sinappitehtaaksi esim....?

        Mikä manitsemistani puuteista onkin lisätty nykyisessä uusimmassa iphonessa?

        Olenhan minä neuvonut ja kiitostakin saanut usein, millois sinä alat neuvomaan ja lopetat trollaamisen?


      • Ketchuppi
        LaksatiivilänLasse kirjoitti:

        Mikä manitsemistani puuteista onkin lisätty nykyisessä uusimmassa iphonessa?

        Olenhan minä neuvonut ja kiitostakin saanut usein, millois sinä alat neuvomaan ja lopetat trollaamisen?

        Jännää ärsyttää palstan trollia, se kun palasi taas ärsytettäväksi. En minä neuvo, kunhan hymyilen. Tuli se androidikin testattua ja lahjotettua pikaisesti eteenpäin. Ihan hyvä rauta siinä oli, ei siinä vikaa, androidi se vasta ärsyttävä on, koko ajan jotain säätämistä. Paska!!!

        Jatka sinä niillä antiikkimasinoillasi. :) buuaaaaahh


      • ajanviettäjä
        Ketchuppi kirjoitti:

        Jännää ärsyttää palstan trollia, se kun palasi taas ärsytettäväksi. En minä neuvo, kunhan hymyilen. Tuli se androidikin testattua ja lahjotettua pikaisesti eteenpäin. Ihan hyvä rauta siinä oli, ei siinä vikaa, androidi se vasta ärsyttävä on, koko ajan jotain säätämistä. Paska!!!

        Jatka sinä niillä antiikkimasinoillasi. :) buuaaaaahh

        iPhone palstalla riittää aina hauskaa


      • KysynVaan-76

        " Puutteita joita useat tarvitsee ellei ole iphone cheep.
        muistikorttipaikka puuttuu.
        tiedostonhallinta puuttuu.
        usb otg puuttuu.
        vaihdettava akku puuttuu.
        tuplasim paikka puuttuu.
        kuulokeliitäntä puuttuu.
        standardi usb puuttuu."

        Jostain syystä en ole vielä koskaan mitään noista tarvinnut. Pitääkö minun silti ostaa joku muu puhelin?


      • Trollille
        Ketchuppi kirjoitti:

        Jännää ärsyttää palstan trollia, se kun palasi taas ärsytettäväksi. En minä neuvo, kunhan hymyilen. Tuli se androidikin testattua ja lahjotettua pikaisesti eteenpäin. Ihan hyvä rauta siinä oli, ei siinä vikaa, androidi se vasta ärsyttävä on, koko ajan jotain säätämistä. Paska!!!

        Jatka sinä niillä antiikkimasinoillasi. :) buuaaaaahh

        Eli puhuit itsesi taas pussiin, kaikki mainitsemani puutteet vaivaa edelleen iphonea.


      • Khylläkhyllä
        KysynVaan-76 kirjoitti:

        " Puutteita joita useat tarvitsee ellei ole iphone cheep.
        muistikorttipaikka puuttuu.
        tiedostonhallinta puuttuu.
        usb otg puuttuu.
        vaihdettava akku puuttuu.
        tuplasim paikka puuttuu.
        kuulokeliitäntä puuttuu.
        standardi usb puuttuu."

        Jostain syystä en ole vielä koskaan mitään noista tarvinnut. Pitääkö minun silti ostaa joku muu puhelin?

        Todellakin pitää ostaa uusi puhelin kun esimerkiksi haluat akun vaihtaa.


      • Ketchuppi
        Trollille kirjoitti:

        Eli puhuit itsesi taas pussiin, kaikki mainitsemani puutteet vaivaa edelleen iphonea.

        En minä mitään pussiin puhu. Rauta oli melko hyvä käytössäni olleessa androidissa. Ihan helvetillinen puute on se, ettei siihen rautaan ole ympätty iOS:ää, androidi on paska. Juu ja kyllä, onhan siinä iphonessa puutteensa, en ole sitä koskaan kieltänyt. Vaan ne plussat korvaavat puutteet ja siksi suosin iPhonea. Joka hiton laitteessa on ne plussat ja miinukset ja niistä on sitten valittava, eikö niin ja niin kai sinäkin teet? Käytön helppous on Applen etu. Miksi siis luovuin hyvärautaisesta androidista ja käytän edelleen iPhonea? Voitko ymmärtää? :)


      • Röpöttäjä22
        Ketchuppi kirjoitti:

        En minä mitään pussiin puhu. Rauta oli melko hyvä käytössäni olleessa androidissa. Ihan helvetillinen puute on se, ettei siihen rautaan ole ympätty iOS:ää, androidi on paska. Juu ja kyllä, onhan siinä iphonessa puutteensa, en ole sitä koskaan kieltänyt. Vaan ne plussat korvaavat puutteet ja siksi suosin iPhonea. Joka hiton laitteessa on ne plussat ja miinukset ja niistä on sitten valittava, eikö niin ja niin kai sinäkin teet? Käytön helppous on Applen etu. Miksi siis luovuin hyvärautaisesta androidista ja käytän edelleen iPhonea? Voitko ymmärtää? :)

        Myönsit myös olevasi itse se palstan vakio trollaaja.
        iphonessa tosiaan on puutteita ominaisuuksissa joita kaikissa androideissa on vuosia ollut saatavissa.
        En minä valitse yhtä laitetta vaan useamman, puhelimena android, ipadinä applen omena, tietokoneessa Windows.
        iphone ei ole puhelimena niin monipuolinen kuin android.


      • iphonenkäyttäjä
        Ketchuppi kirjoitti:

        En minä mitään pussiin puhu. Rauta oli melko hyvä käytössäni olleessa androidissa. Ihan helvetillinen puute on se, ettei siihen rautaan ole ympätty iOS:ää, androidi on paska. Juu ja kyllä, onhan siinä iphonessa puutteensa, en ole sitä koskaan kieltänyt. Vaan ne plussat korvaavat puutteet ja siksi suosin iPhonea. Joka hiton laitteessa on ne plussat ja miinukset ja niistä on sitten valittava, eikö niin ja niin kai sinäkin teet? Käytön helppous on Applen etu. Miksi siis luovuin hyvärautaisesta androidista ja käytän edelleen iPhonea? Voitko ymmärtää? :)

        "Käytön helppous on Applen etu" Kaikkea muuta, iphone on monimutkainen käyttää verrattuna windows/android missä oikein huokuu käytön helppous ja mukavuus iphonen käyttölogiikka on per...stä


      • Ketchuppi
        iphonenkäyttäjä kirjoitti:

        "Käytön helppous on Applen etu" Kaikkea muuta, iphone on monimutkainen käyttää verrattuna windows/android missä oikein huokuu käytön helppous ja mukavuus iphonen käyttölogiikka on per...stä

        Tämä oli yksi mielipide mielipiteitten joukossa....


      • Ketchuppi
        Röpöttäjä22 kirjoitti:

        Myönsit myös olevasi itse se palstan vakio trollaaja.
        iphonessa tosiaan on puutteita ominaisuuksissa joita kaikissa androideissa on vuosia ollut saatavissa.
        En minä valitse yhtä laitetta vaan useamman, puhelimena android, ipadinä applen omena, tietokoneessa Windows.
        iphone ei ole puhelimena niin monipuolinen kuin android.

        En trollaa. En ole ikinä trollannut. Vastasin palstan vakitrollaajalle "audiolatenssimiehelle" ja nimenomaan vain hänelle. Jos olette muut ottaneet itteenne, sittenpähän otitte. Hän on sellainen jäärä tiettyjen mielipiteidensä kanssa, hän oikein suuttuu, kun kiusaan häntä. Mitä enemmän suuttuu, sitä enemmän härnään. ;) Tarkistakaa nyt ihmeessä, minkälaiseen viestiin vastasin alkaessani kirjoittaa hänelle. Hän kertoo täällä neuvovansa ihmisiä, mitä ja missä hän mitään neuvoo, kun ei edes tunne iPhonea? Puutelistoja kirjoittaa kaiken aikaa ja puutelista ei kun kasvaa vaan kaiken aikaa. Yhtäkään ominaisuutta hän ei iPhonesa kehu ja niitä on pilvin pimein, jos vain tietäisi ne.

        Edelleen kysyn, miksi ihmeessä android käyttäjät ovat iPhonepalstalla? Yksi jo vastasi, iPhonekäyttäjien kiusaaminen on kivaa? Nyt jos minä kiusaan android käyttäjää, sanotte minun olevan trolli?? Ootte te vaan.... :D

        Kyllä minä olen täällä useamman vuoden aikana antanut kymmeniä neuvoja kysyville, tekeekö se minusta trollin?

        Koettakaa nyt päättää. ;)


      • Ketchuppi
        Röpöttäjä22 kirjoitti:

        Myönsit myös olevasi itse se palstan vakio trollaaja.
        iphonessa tosiaan on puutteita ominaisuuksissa joita kaikissa androideissa on vuosia ollut saatavissa.
        En minä valitse yhtä laitetta vaan useamman, puhelimena android, ipadinä applen omena, tietokoneessa Windows.
        iphone ei ole puhelimena niin monipuolinen kuin android.

        Latenssi hei, et vaihtaisi nimimerkkiäsi joka kirjoituksessa, käyttäsit samassa ketjussa samaa nimimerkkiä, olisi asianmukaisempaa, eikä trollaajan tunnusmerkkejä nimimerkin vaihtaminen.


      • Röpöttäjä22
        Ketchuppi kirjoitti:

        En trollaa. En ole ikinä trollannut. Vastasin palstan vakitrollaajalle "audiolatenssimiehelle" ja nimenomaan vain hänelle. Jos olette muut ottaneet itteenne, sittenpähän otitte. Hän on sellainen jäärä tiettyjen mielipiteidensä kanssa, hän oikein suuttuu, kun kiusaan häntä. Mitä enemmän suuttuu, sitä enemmän härnään. ;) Tarkistakaa nyt ihmeessä, minkälaiseen viestiin vastasin alkaessani kirjoittaa hänelle. Hän kertoo täällä neuvovansa ihmisiä, mitä ja missä hän mitään neuvoo, kun ei edes tunne iPhonea? Puutelistoja kirjoittaa kaiken aikaa ja puutelista ei kun kasvaa vaan kaiken aikaa. Yhtäkään ominaisuutta hän ei iPhonesa kehu ja niitä on pilvin pimein, jos vain tietäisi ne.

        Edelleen kysyn, miksi ihmeessä android käyttäjät ovat iPhonepalstalla? Yksi jo vastasi, iPhonekäyttäjien kiusaaminen on kivaa? Nyt jos minä kiusaan android käyttäjää, sanotte minun olevan trolli?? Ootte te vaan.... :D

        Kyllä minä olen täällä useamman vuoden aikana antanut kymmeniä neuvoja kysyville, tekeekö se minusta trollin?

        Koettakaa nyt päättää. ;)

        Puhuit toistamiseen itsesi pussiin trolli.
        ihme jonne stana.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14679754/on-se-huono---#comment-88367111


      • Röpöttävä22
        Ketchuppi kirjoitti:

        Latenssi hei, et vaihtaisi nimimerkkiäsi joka kirjoituksessa, käyttäsit samassa ketjussa samaa nimimerkkiä, olisi asianmukaisempaa, eikä trollaajan tunnusmerkkejä nimimerkin vaihtaminen.

        Kyllä tässä sinä vaihtelet nimimerkkiä, en ole nähnyt ketchuppi nimimerkkiä kovin montaa kertaa, onko se vakio nimimerkkisi kun trollaat?
        Meni neljä minuuttia tajuta näköjään että kirjoitit minulle,


      • KysynVaan-76
        Khylläkhyllä kirjoitti:

        Todellakin pitää ostaa uusi puhelin kun esimerkiksi haluat akun vaihtaa.

        "Todellakin pitää ostaa uusi puhelin kun esimerkiksi haluat akun vaihtaa."

        Miksi ihmeessä? Huoltoliike vaihtaa akun odottaessa.


      • KysynVaan-76
        iphonenkäyttäjä kirjoitti:

        "Käytön helppous on Applen etu" Kaikkea muuta, iphone on monimutkainen käyttää verrattuna windows/android missä oikein huokuu käytön helppous ja mukavuus iphonen käyttölogiikka on per...stä

        ""Käytön helppous on Applen etu" Kaikkea muuta, iphone on monimutkainen käyttää verrattuna windows/android missä oikein huokuu käytön helppous ja mukavuus iphonen käyttölogiikka on per...stä"

        Mieti nyt hieman mitä väität. Käytännössä sanot että iPhone on kaikin tavoin teknisesti huonompi kuin Android-puhelimet ja sen käyttis on paljon huonompi kuin Android. Lisäksi Applen puhelimet ovat kalliimpia.
        Sanot siis oikeastaan että Applen käyttäjät ovat kaikki ihan helvetin tyhmiä kun eivät tajua maksavansa maltaita todella huonosta ja vaikeakäyttöisestä laitteesta, eikä niin?
        Uskotko sinä ihan oikeasti että miljoonat ja taas miljoonat ihmiset ovat jatkuvasti vuodesta toiseen tyhmiä ja aina vaain valitsevat iselleen huonon puhelimen vaikka paljon parempia olisi koko ajan saatavilla paljon halvemmalla ihan siitä vierestä samasta kaupasta? Vai voisiko kuitenkin olla niin että iPhonessa on myös paljon ominaisuuksia jotka nyt vain sattuvat miellyttämään osaa ihmisitä ja iphone sattaa jopa olla heidän tarpeisiinsa se paras puhelin? Eihän ole mahdollista, eihän?


      • Röpöttäjä22
        KysynVaan-76 kirjoitti:

        "Todellakin pitää ostaa uusi puhelin kun esimerkiksi haluat akun vaihtaa."

        Miksi ihmeessä? Huoltoliike vaihtaa akun odottaessa.

        Järki päähän, inko järkevää maksaa akun vaihdosta monta sataa vai ostaa kympillä akku ja vaihtaa itse?


      • iphonenkäyttäjä
        KysynVaan-76 kirjoitti:

        ""Käytön helppous on Applen etu" Kaikkea muuta, iphone on monimutkainen käyttää verrattuna windows/android missä oikein huokuu käytön helppous ja mukavuus iphonen käyttölogiikka on per...stä"

        Mieti nyt hieman mitä väität. Käytännössä sanot että iPhone on kaikin tavoin teknisesti huonompi kuin Android-puhelimet ja sen käyttis on paljon huonompi kuin Android. Lisäksi Applen puhelimet ovat kalliimpia.
        Sanot siis oikeastaan että Applen käyttäjät ovat kaikki ihan helvetin tyhmiä kun eivät tajua maksavansa maltaita todella huonosta ja vaikeakäyttöisestä laitteesta, eikä niin?
        Uskotko sinä ihan oikeasti että miljoonat ja taas miljoonat ihmiset ovat jatkuvasti vuodesta toiseen tyhmiä ja aina vaain valitsevat iselleen huonon puhelimen vaikka paljon parempia olisi koko ajan saatavilla paljon halvemmalla ihan siitä vierestä samasta kaupasta? Vai voisiko kuitenkin olla niin että iPhonessa on myös paljon ominaisuuksia jotka nyt vain sattuvat miellyttämään osaa ihmisitä ja iphone sattaa jopa olla heidän tarpeisiinsa se paras puhelin? Eihän ole mahdollista, eihän?

        yksinkertaisesti vielä,minun mielestä käyttöjärjestelmä on paljon huonompi kuin windows/android elikkä odotin enemmän iphonesta,tietenkin elän tän kanssa sen 2-3 v (200-350€ android parempi) sitäpaitsi laumassa ei ole aina järkeä


      • TerveetAkut
        Röpöttäjä22 kirjoitti:

        Järki päähän, inko järkevää maksaa akun vaihdosta monta sataa vai ostaa kympillä akku ja vaihtaa itse?

        Järki päähän, onko ideaa pitää puhelinta vuosikausia ja vaihtaa siihen akku? Akku kestää normaalikäyttöä 3-4 vuotta ja siinä ajassa on puhelimeni vaihtunut 2-3 kertaa.

        Mulla on yleensä aina uusimmat mallit käytössä. Lahjoitan puhelimeni läheisilleni n. 1- 15, vuotiaina ja niissä on ihan terve akku.

        Olettekos panneet merkille, aika moni valmistaja jättää irtoakut ja käyttää kiinteitä akkuja? Samsung, Huawei....Tekniikka menee niin kovaa eteenpäin, ettei monikaan niihin mitään akkuja vaihda, vaan koko puhelin vaihdetaan uuteen malliin.


      • EiLaumassa
        iphonenkäyttäjä kirjoitti:

        yksinkertaisesti vielä,minun mielestä käyttöjärjestelmä on paljon huonompi kuin windows/android elikkä odotin enemmän iphonesta,tietenkin elän tän kanssa sen 2-3 v (200-350€ android parempi) sitäpaitsi laumassa ei ole aina järkeä

        Kuljetko jossain laumassa, jos käytät iPhonea? Luuletko, että iPhonen käyttäjät kokoontuvat johonkin laumoihin? Hei, jotain järkee?


      • Ketchuppi

      • Ketchuppi
        KysynVaan-76 kirjoitti:

        ""Käytön helppous on Applen etu" Kaikkea muuta, iphone on monimutkainen käyttää verrattuna windows/android missä oikein huokuu käytön helppous ja mukavuus iphonen käyttölogiikka on per...stä"

        Mieti nyt hieman mitä väität. Käytännössä sanot että iPhone on kaikin tavoin teknisesti huonompi kuin Android-puhelimet ja sen käyttis on paljon huonompi kuin Android. Lisäksi Applen puhelimet ovat kalliimpia.
        Sanot siis oikeastaan että Applen käyttäjät ovat kaikki ihan helvetin tyhmiä kun eivät tajua maksavansa maltaita todella huonosta ja vaikeakäyttöisestä laitteesta, eikä niin?
        Uskotko sinä ihan oikeasti että miljoonat ja taas miljoonat ihmiset ovat jatkuvasti vuodesta toiseen tyhmiä ja aina vaain valitsevat iselleen huonon puhelimen vaikka paljon parempia olisi koko ajan saatavilla paljon halvemmalla ihan siitä vierestä samasta kaupasta? Vai voisiko kuitenkin olla niin että iPhonessa on myös paljon ominaisuuksia jotka nyt vain sattuvat miellyttämään osaa ihmisitä ja iphone sattaa jopa olla heidän tarpeisiinsa se paras puhelin? Eihän ole mahdollista, eihän?

        Turha näille trolleille on mitään selittää iPhonesta. Niillä on androidlasit silmillä, ei ne nää mitään muuta. Mä olen ottanut itse sellaisen asenteen, että v*ttulen niille takas niitten omalla tyylillä. Tästä sainkin sitten trollin maineen;) Ajatteles, androidkäyttäjät tulevat iPhonepalstalle trollailemaan ja jos vastaat heille, olet itse trollina täällä, vaikka käytät iPhonea?

        Ota suoli24 leikin kannalta alakä provosoidu..... :) :D


      • KysynVaan-76
        Röpöttäjä22 kirjoitti:

        Järki päähän, inko järkevää maksaa akun vaihdosta monta sataa vai ostaa kympillä akku ja vaihtaa itse?

        "Järki päähän, inko järkevää maksaa akun vaihdosta monta sataa vai ostaa kympillä akku ja vaihtaa itse?"

        No se ei kyllä maksa monta sataa. Ja toisekseen siitä ei ollut kysymys vaan väitteestäsi että akkua ei voisi vaihtaa lainkaan.


      • KysynVaan-76
        iphonenkäyttäjä kirjoitti:

        yksinkertaisesti vielä,minun mielestä käyttöjärjestelmä on paljon huonompi kuin windows/android elikkä odotin enemmän iphonesta,tietenkin elän tän kanssa sen 2-3 v (200-350€ android parempi) sitäpaitsi laumassa ei ole aina järkeä

        "yksinkertaisesti vielä,minun mielestä käyttöjärjestelmä on paljon huonompi kuin windows/android elikkä odotin enemmän iphonesta,tietenkin elän tän kanssa sen 2-3 v (200-350€ android parempi)"

        Suuri osa käyttäjistä ei käytä puhelimen käyttistä kovinkaan monipuolisesti tai vaativasti. Käyttis joka täyttää hyvin päivittäiset tarpeet ja toimii niissä hyvin, on useimmille riittävän hyvä. Ja sitä iOS on. Tätä on vain jostain syystä monien Android-fanien kauhean hankala hyväksyä. "Nörttinäkökulma" ei ole mitenkään vallitseva tapa jakaa kännyköitä hyvin ja huonoihin vaan suuri osa ostajista on hyvin tavallisia kuluttajia.

        "sitäpaitsi laumassa ei ole aina järkeä"

        Laumassa ei ole aina järkeä mutta on aika rohkeata väittää että vuosia pysyttäisiin myyntiykkösenä jos ominaisuudet eivät vastaisi valtaosan ostajista tarpeita. Yhden voi myydä tyhmälle mutta toisen myynti on jo vaikeaa. Silti useimmat iPhonen käyttäjät ostavat myös seuraavaksi puhelimeksi sen saman.


      • Ketchuppi
        KysynVaan-76 kirjoitti:

        "yksinkertaisesti vielä,minun mielestä käyttöjärjestelmä on paljon huonompi kuin windows/android elikkä odotin enemmän iphonesta,tietenkin elän tän kanssa sen 2-3 v (200-350€ android parempi)"

        Suuri osa käyttäjistä ei käytä puhelimen käyttistä kovinkaan monipuolisesti tai vaativasti. Käyttis joka täyttää hyvin päivittäiset tarpeet ja toimii niissä hyvin, on useimmille riittävän hyvä. Ja sitä iOS on. Tätä on vain jostain syystä monien Android-fanien kauhean hankala hyväksyä. "Nörttinäkökulma" ei ole mitenkään vallitseva tapa jakaa kännyköitä hyvin ja huonoihin vaan suuri osa ostajista on hyvin tavallisia kuluttajia.

        "sitäpaitsi laumassa ei ole aina järkeä"

        Laumassa ei ole aina järkeä mutta on aika rohkeata väittää että vuosia pysyttäisiin myyntiykkösenä jos ominaisuudet eivät vastaisi valtaosan ostajista tarpeita. Yhden voi myydä tyhmälle mutta toisen myynti on jo vaikeaa. Silti useimmat iPhonen käyttäjät ostavat myös seuraavaksi puhelimeksi sen saman.

        iPhone jo vuodesta 2008, joskin sen rinnalle olen hankkinut jokusen muun merkkisen laitteen. Lähes kaikki mallit olleet ja taatusti jatkossakin on iPhone. Se, mitä sanoit androidista ja nörttiydestä, pitää hyvinkin paikkansa. iPhone toimii itselläni juuri niin hyvin, kuin sen MINUN MIELESTÄNI tuleekin toimia. Ei tarvitse jatkuvasti olla jotain säätämässä ja virittämässä androidin tavoin. Niin, annoin viimeksi sukulaiselle uuden kokeilu androidin, koska en pitänyt siitä yhtään. Ostakoon androidin ne, jotka haluavat pitää puhelintaan jatkuvasti näpeissä ja räplätä sitä, minulla on muutakin tekemistä, kuin kännykän näpelöinti. iPhone on aina toimintavalmiina silloin, kun sitä tarvitsen. Parin päivän välein laturiin ja se on siinä. Mmuut. Saavat iPhonesta ihan mitä mieltä haluavat, EVVK.


      • Röpöttävä22
        TerveetAkut kirjoitti:

        Järki päähän, onko ideaa pitää puhelinta vuosikausia ja vaihtaa siihen akku? Akku kestää normaalikäyttöä 3-4 vuotta ja siinä ajassa on puhelimeni vaihtunut 2-3 kertaa.

        Mulla on yleensä aina uusimmat mallit käytössä. Lahjoitan puhelimeni läheisilleni n. 1- 15, vuotiaina ja niissä on ihan terve akku.

        Olettekos panneet merkille, aika moni valmistaja jättää irtoakut ja käyttää kiinteitä akkuja? Samsung, Huawei....Tekniikka menee niin kovaa eteenpäin, ettei monikaan niihin mitään akkuja vaihda, vaan koko puhelin vaihdetaan uuteen malliin.

        Vai siinä ajassa puhelin vaihtunut useasti, aika huono vissiin se iphone.
        Tuossa ei sitten ole pienintäkään järkeä.


      • Ripulimies
        KysynVaan-76 kirjoitti:

        "Järki päähän, inko järkevää maksaa akun vaihdosta monta sataa vai ostaa kympillä akku ja vaihtaa itse?"

        No se ei kyllä maksa monta sataa. Ja toisekseen siitä ei ollut kysymys vaan väitteestäsi että akkua ei voisi vaihtaa lainkaan.

        Missä olen väittänyt tuollaista ettei akkua voisi vaihtaa lainkaan?
        On se kumma kun et osaa lukea ja keksit asioita usein päästäsi, itsekin olen vaihtanut akun appleeni.
        Sanoin kyllä että applen iphone pitää ostaa sinun uusi kunnhaluat akun vaihtaa, se on saman hintaista vaihdattaa iphoneen akku kuinnostaa uusi puhelin, itsehän kysyit.


      • Ketchuppi
        Röpöttävä22 kirjoitti:

        Vai siinä ajassa puhelin vaihtunut useasti, aika huono vissiin se iphone.
        Tuossa ei sitten ole pienintäkään järkeä.

        Sun mielestäs missään muussa, kuin androidissa ei ole mitään järkeä. Ei ole järkeä pitää aina uusinta uutta puhelinta? Ehkä sulle, mulle siinä on järkeä. En aja autollanikaan kolmea vuotta kauempaa vaihtaessani sen uuteen. Toki sillä on ajettu silloin jo 200-300 tuhatta. 30 tonnin välirahalla irtoaa uusi. Ei kai siinä köyhälle olekkaan järkee (tai rahaa)?


      • huomaaja-
        Ketchuppi kirjoitti:

        Sun mielestäs missään muussa, kuin androidissa ei ole mitään järkeä. Ei ole järkeä pitää aina uusinta uutta puhelinta? Ehkä sulle, mulle siinä on järkeä. En aja autollanikaan kolmea vuotta kauempaa vaihtaessani sen uuteen. Toki sillä on ajettu silloin jo 200-300 tuhatta. 30 tonnin välirahalla irtoaa uusi. Ei kai siinä köyhälle olekkaan järkee (tai rahaa)?

        tämä kertookin susta kaiken. kohotat heikkoa itsetuntoasi statustuotteilla.


      • KysynVaan-76
        Ripulimies kirjoitti:

        Missä olen väittänyt tuollaista ettei akkua voisi vaihtaa lainkaan?
        On se kumma kun et osaa lukea ja keksit asioita usein päästäsi, itsekin olen vaihtanut akun appleeni.
        Sanoin kyllä että applen iphone pitää ostaa sinun uusi kunnhaluat akun vaihtaa, se on saman hintaista vaihdattaa iphoneen akku kuinnostaa uusi puhelin, itsehän kysyit.

        "Missä olen väittänyt tuollaista ettei akkua voisi vaihtaa lainkaan?
        On se kumma kun et osaa lukea ja keksit asioita usein päästäsi, itsekin olen vaihtanut akun appleeni."

        En minä sinulle ole vastannut joten joko sekoitat viestit tai sitten kirjoitat monella nimimerkillä. Mutta nimimerkki "Khylläkhyllä" kirjoitta 17.1.2017 klo 11.42 :
        "Todellakin pitää ostaa uusi puhelin kun esimerkiksi haluat akun vaihtaa.""

        Ja siihen sitten vastasin että voi vaihtaa.


      • KysynVaan-76
        Ripulimies kirjoitti:

        Missä olen väittänyt tuollaista ettei akkua voisi vaihtaa lainkaan?
        On se kumma kun et osaa lukea ja keksit asioita usein päästäsi, itsekin olen vaihtanut akun appleeni.
        Sanoin kyllä että applen iphone pitää ostaa sinun uusi kunnhaluat akun vaihtaa, se on saman hintaista vaihdattaa iphoneen akku kuinnostaa uusi puhelin, itsehän kysyit.

        "Sanoin kyllä että applen iphone pitää ostaa sinun uusi kunnhaluat akun vaihtaa, se on saman hintaista vaihdattaa iphoneen akku kuinnostaa uusi puhelin, itsehän kysyit."

        Halvalla saat sitten uuden iPhonen jos akun vaihdon hinnalla saat uuden. Mm. täältä riippuen mallista akun vaihto 29-59e.
        https://www.itapsa.com/iphone-huolto/akun-vaihto/


      • Ketchuppi
        huomaaja- kirjoitti:

        tämä kertookin susta kaiken. kohotat heikkoa itsetuntoasi statustuotteilla.

        Sinun itsetuntosi kun taas ei salli toisenlaista ajattelua omasi rinnalle.... :)


      • Ripulimies
        KysynVaan-76 kirjoitti:

        "Sanoin kyllä että applen iphone pitää ostaa sinun uusi kunnhaluat akun vaihtaa, se on saman hintaista vaihdattaa iphoneen akku kuinnostaa uusi puhelin, itsehän kysyit."

        Halvalla saat sitten uuden iPhonen jos akun vaihdon hinnalla saat uuden. Mm. täältä riippuen mallista akun vaihto 29-59e.
        https://www.itapsa.com/iphone-huolto/akun-vaihto/

        Ketchuppi ei pidä halpaa vaihtoehtoa hyvänä vaan mitä enemmän maksaa sen parempi, apple storen hinnoista minä puhun.


      • Ketchuppi
        Ripulimies kirjoitti:

        Ketchuppi ei pidä halpaa vaihtoehtoa hyvänä vaan mitä enemmän maksaa sen parempi, apple storen hinnoista minä puhun.

        Koska suoli24 ei salli suoraa puhetta poistamalla viestejä, lopetan kommentointini tähän ja siirryn pysyvästi pois suoli24:stä. Zau!


    • pöyristynyt

      järkyttävää!!

    • ruikku-

      ainoa järkevä puhelin listasta iphone se , muut pihalaatan kokoisia suolaisella hinnalla

      • tietäjä-----

        olet yksin mielipiteesi kanssa


      • TaskuPuhelin-
        tietäjä----- kirjoitti:

        olet yksin mielipiteesi kanssa

        Höh? Ei hän ole yksin. Puhelimen ON EHDOTTOMASTI mahduttava taskuun!!!!!!

        Tabletit on sitten erikseen....


      • TotuusSattuu
        tietäjä----- kirjoitti:

        olet yksin mielipiteesi kanssa

        "olet yksin mielipiteesi kanssa"

        Jokainen on yksin sen oman mielipiteensä kanssa, myös sinä. Muilla on sitten ihan heidän omat mielipiteensä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe