Landepaukku

lpaukku

Päivää hesalaiset.

Olen landepaukku ja olen nyt tulossa hesaan autolla. Katson osaatteko ajaa. Olen perillä kello 16.00 - 16.20. Tutkin onko siellä liikenne sekaisin.
Kiitos ja terkkuja Landepaukulta.

33

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos_varoituksesta

      Liikenne on ihan sekaisin tänään klo:16 alkaen.

    • pysy.poissa

      Suosittelen tekemään U-käännöksen viimeistään Keravan paikkeilla, ei me sinua tänne kaivata.

    • kurvinkundi1

      Pääseehän sieltä vuosaaresta myös metrolla.

    • Opuakademi

      Mikä Helsinki?

    • runkvistti

      Sattuipa n. 15 vuotta sitten metka tapaus, kun Lapista oli tulossa meille töihin yksi kaveri ja kun kerroin toimistomme osoitteen, niin kertoi, että ei hätää, kyllä hän sinne osaa ja on ajanut paljon autolla. Nooo.. Kun kaveri oli tullut kehä 3: le niin ennen Jokiniemen liittymää oli ajanut auton pientareelle ja soitti minulle, että tule hakemaan kun ei uskalla ruuhkassa ilman neuvoa ja ohjausta ajella. Oli keskipäivä ja ei todellakaan ruuhkasta tietoakaan..

    • Massey-Ferguson

      Tervetuloa.

      Tosin klo 16.00 - 16.20 olet vielä vasta Ala-Tikkurilan Shellillä jonottamassa kahvia.

      Traktorisi voit jättää sinne ja jatkaa loppumatkan bussilla.

    • lpaukku

      Kiitoksia tuesta.

      Matka on suoritettu onnistuneesti.
      Liikenne oli verkkaista. Kaikki toimivat oikein mallikkaasti.
      Täytyy sanoa että kyllä hesalaiset osaavat ajaa.

      Terveisin landepaukku.

      • lpaukku

        P.S. Kaikki sujui niin hienosti, että aion tulla toistekin. Oli todella suuri nautinto ajaa autolla hesassa.

        Kiitos kaikille hesalaisille autoilijoille.

        Sama


    • EiSeOleTähtitiedettäAjaa

      Mikäs kumma tuo on ajella kun on navigaattori? Neuvoo perille varmasti, ja kaistanvahdosta lähtien!

      • Ookkonääekkönäänää

        Meikä on ainaki ajellu Hessoisa aina iliman navigaattoria. Selekiät opasteet, helepot risteykset ja toiset kuskit päästää kivasti etteen, vaikka sattuiski hoomoilasena kruisaileen vahingosa vääräsä kohassa tietä. Raitsikan tullesa ajolinjalle pölijempiki huomaa ku varotusvalot vilikkuu niin helevetisti. Normaalisti meikä kuitenki tykkää kulukia junalla ku teiän kartsalla on muutenki tiet täynnä autoja ja tämmöne landespede vaan sekottais menoa ja aiheuttais ylleistä pahennusta. Julukisilla kulukiessa voi ottaa kans pari kaliaa josaki makiasa hipsterikuppilasa iliman että mikkää polliisi tai nimismies tullee valittammaa.


    • köpökallio

      Olen lantsu ja tulen ajamaan paineella lietelantaa Mannerheimintielle klo 16. Leviää viidenteen kerrokseen asti. Terveisiä perseestä.

      • kapokölliö

        Kohta eduskuntatalon kohalla. Ketäs sielä onkaan tulossa suihkuun. Kas pääministerihän se siinä.


    • porimaan

      Entäs jos ajaa Tsadin Kauppatorille metsätraktorilla koivupölli kuorma päällä ja purkaa pölbetsonit torille ja rupeaa myymään kaupunkilaisille vähän kotahalkoo?Ei muuta,kun Jehu Valmet tulille ja Tsadiin!Isossa Jehussa on valot,vilkut ja rekisteröinti kunnossa.Harva jätkä telee mettärattorilla Stadiin.Jehussa kyllä turbo viheltää komeasti!

    • köpökullio

      Pieni eväshetki kesken kaiken lietteenajon. Son oli aika paskanen tuo minister ja näläkähan ukolle tullee iltaa kohti mennessä kamppeita ja autoa putsatessa. Hammasharjalla näkkyy työstävän. Tarjosin kuivalihhaa. Ei kelevannu. Sanoin jotta ens kerralla kun valan lietettä kaivan tarttanin taskun pohjalta ja länttään turpaan.

    • hevonpaskat

      Olen lantsu ja kippaan huomenna kakskytä kuutioo hevonpaskaa Hakaniemen torille. Siittä saa tulla hakemaan, jallupullolla saa kaks kukkurikassia. Oma kassi pittää olla.

      • eau_de_skeida

        Siellä tulee olemaan tuhansia,haju lievittää koti-ikävää.


      • kullimunni

        paska haisee ja balalailla soi!


      • kellotlyö

        ..ja millä lailla ? onko mainarilla kupariköntsä persiisä?


    • porimaan

      Niin Jehu Valmet on sisäsiisti ja vuoda öljyä Kauppatorille.Jehussa on hyvät ajo -ja työvalot,joilla näkee.Mannerheimin tiellä viheltää Jehun turbo makiasti!Oisin lähtenyt vuosi sitten MTK:n traktorimarssillekkin mukaan,mutta jyväjemmarit sanoi,että pitää olla peltotraktori,eikä mikään mehtäsian poikanen.Jehu Valmet on kotimainen mettärattori.Kymmenen kuutiota tulee kuormassa tuoretta koivupölliä kuormassa.Sonyn cd soitin soittaa Jehussa Heavy Rock musaa.Nostan rahtitervehdyksen HSL Bussiliikenteen busseille,kun tulen vanhaa Lahdentietä Stadiin.

      • hankkijan_lippis

        Taidat tulla tsadiin vanhaan landentietä.


      • porimaan

        Joo landetietä tulen.Ostan vielä Hankkijan paidan ja hankkijan lippiksen,kun tulen Jehu Valmetilla Tsadiin.Mäntsälän Shellilla juon kahvit ja syön rahtisäämpylän.Punasta norttia eli kemiläistä poltan ja kahvia juon termarista,että pysyn hereillä.Pitäisi vielä Jehun koppiin laittaa lisä äänieristyslevyä,niin pystyy hyvin kuuntelemaan cd levyjä.Minulla on Jehussa kahvinkeitin ja kylmäkaappi,jotka toimii tupakinsytyttimellä,mutta vielä pitäisi laittaa mikroaaltouuni,että voi lämmittää rahtipiirakan.


    • kippihommiavielä

      Iltasella kippaan yhen mummun porstuaan niin ison läjän että voi kasvatella ruusuja vaikka seuraavat sata vuotta. Naapurit tilas ja lupasivat oikeen konjamiinit. Sanovat että paremmin sujusi siltä paskankaivu nykyne työ. Eikös sole hyvä asia kannustaa ihmistä oikialle alale. Sei vissihin ministerihomma luonnistu kaikilta.

    • Potkialöö

      olin kävelylenkillä Takatöölössä kun iski valtava polte mahassa. kyykistyin tien poskeen paskalle. sieltähän tuli voimakas veriripuli joka poltti peräaukon reunat vereslihalle.auttaako bebantene vai onko tummeli parempaa.

    • lantsuvaa

      Kuuleppa potkialöö jos vaihtasit tuota tieettiä siihen suuntaaj jotta kyytipojaksi lautasellinen laartia. Siittä ne ohtarypykki siliää ja entiset evväät solahtaa nätisti peräpellole. Ihannäin ystävänneuvo. Alakaa pötsi vettää ko viestintäministeriv veesee.

    • jätepitsapisnes

      Lantsu täsä hep. Panin pisneksen pystöön ko on tuo jumpo. Pakun perälunkusa mikro pörisee jätepitsoja . Jumpolan roskiksesta täytteet ja siihen roiskasen juustoraasteet valamiile pohjile. Ovelta ovele kulukee tämä jätepitsa toimitus. Vien mennesä piojätteet ilimaseks. Siitä seuraavale pitsaa. Eikä maksa palijo.

    • Hyvinosasin

      Kävin Mannerheimintiellä ja espalla sunnuntaiaamuna. Kovin oli hiljaista eikä liikenne sekaisin. Ateneumin edessä
      Näin ison ruskean kasan. Ei se ollut sitä, vaan ihmisten väri on muuttunu. Paistaako pääkaupungissa
      aina
      Aurinko?
      Voiko ruskettua mustaksi saakka? Terveisin Vaahteramäen Eemeli

    • ähläpähläm

      Onko hesassa muslimien kokoontumis ajot menossa ?

    • Jäinian

      Milloin? Ei ollut HS:ssa uutista. Kiinalaisten vuosi meni jo.

      • Mätraktorillameen

        Kävin
        Hakemasta landelta kuorman ja kippasin Stockmannin eteen. Ei mulla muuta.


    • hyikohaisee

      Onko Helsinki Suomen kaatopaikka ko näyttää ihan siltä?

      • Pilattuon

        On, juuri sitä. On ikävä 90-luvun Hesaa, kun ei ollut raiskauksista ja väentungoksesta tietoakaan. Helsinki on pilalla.


      • lompsasaon

        sipuli ja perseri elekää tunkeko kaatopaikale kaikkia meiltä kerräämiänne riistoveroja. tai ettähän työ niin teekkään. kylä ne pennoset taitaa olla jo sielä luksumpurissa annen läskisä lompsasa.


    • eni.komments

      Kokkoomuspenskat haluaa että me lantsut kaikki muutettas Hölössinkiin. Komments?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe