Varmaankin hyvin tuttu aihe

Iltahemmo

Naisilta kysyisin, että miksi ei kelpaa? Ajatellaan että saat jollakin aikajaksolla 50-100 wei mieheltä deittiviestin. Mutta et päädy suhteeseen yhdenkään kanssa. Mistä tämä johtuu? Olen itse keskimääräistä nirsompi mies, mutta jos saisin 50-100 eri naiselta deittiviestin, niin kyllä ainakin muutaman kanssa olisin valmis aloittamaan suhteen. Mulle tosin yksi nainen riittää.

55

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunsaiskin

      Koska en kelpaa kiinnostaville.

    • Loputonsuo

      No siksi, kun noin 40 viestiä sadasta on pelkkiä seksinvonkausviestejä, 50 yhden sanan viestejä, tyyliin "moi", "Olet kiinnostava", jne... Loput 10 sellaisia, että niiden kanssa voi jo laittaa vastausviestiä, kunnes sitten paljastuu että niistä ainakin 8 on varattuja tai jonkin sortin mt- potilaita. Ehkä yhden tai kahden kanssa päätyy treffeille jos hyvin käy. Monesti vain se tapaamiseen tuleva mieshenkilö saapuu pesemättömänä, työrytkyt päällä, on humalassa, haluaa kouria julkisella paikalla, ei saa sanaa suustaan, ei saavu koskaan paikalle eli tekee oharit... Vieläkö jatkan?

      Silloin kun edellisen kerran olin sinkkuna, riitti yksi ainoa viesti. Vaikutti sen verran täysjärkiseltä tapaukselta että uskaltauduin lähtemään sokkotreffeille. Olimme yhdessä 5 vuotta ja olisimme varmaan vieläkin, jos emme olisi joutuneet muuttamaan kauaksi toisistamme.

      Nyt sen sijaan tuntuu, että ne vähätkin normaalit miehet on jo viety ja netissä mellastaa vain seksiaddikteja, varattuja ja muita mt- potilaita.

      • SamatFiilikset

        Juuri näin on tilanne, ainakin aikuisten kohdalla. Nuoret naiset saa varmaan fiksujakin viestejä, mutta mitä enemmän ikää sitä vähemmän asiallisia yht ottoja.

        Lisäisin vielä sen, että jos joku täysjärkiseltä vaikuttava mies ottaa yht, ne on sit järjestään satojen km päästä tai täysin vastakohtia sille mitä haet. Esim kun etsin savutonta, tupakoivat tarjoaa itseään.


      • Palstan--Rumin--Mies

        Itse kirjoitin henkilökohtaisia asiallisia viestejä naisille joiden profiileihin olin tutustunu tarkasti. Yhtään vastausta en silti saanut joten en usko marmatukseesi että pelkkiin vonkaamis saati yhden sanan viesteihin et vastaa. Et vastaa myöskään miehelle joka on muuten asiallinen mutta ruma. Joten lisää ihan rehellisesti tuo rumuus listoihisi. Mikä muu selittäisi sen että koskaan en saanut asiallisiin viesteihini vastausta? Paitsi silloin kun olin kuvaton:)


      • Loputonsuo

        Minä en välitä vatun vertaa mitä sinä uskot. Et sinä ole kaikille Suomen naisille kirjoittanut. Jos olisit, niin sitten vasta sinulla olisi varaa vinkua.

        Kaksi elämäni tärkeintä parisuhdetta on alkanut sokkotreffeistä, ja kolmannen voisin aloittaa vallan mainiosti samalla tavoin. Yleensä se liiallinen kuvanvonkaus kertoo nimenomaan toisen osapuolen pinnallisuudesta, joka on melkoinen turn- off.

        Sinun katkeruutesi on se syy, joka selittää mikset ole vastauksia saanut. Se kun paistaa kilometrin päähän. Arvostan itseäni ja elämääni sen verran paljon, että pysyn kaltaisistasi energiasyöpöistä kaukana.


      • Iltahemmo
        Loputonsuo kirjoitti:

        Minä en välitä vatun vertaa mitä sinä uskot. Et sinä ole kaikille Suomen naisille kirjoittanut. Jos olisit, niin sitten vasta sinulla olisi varaa vinkua.

        Kaksi elämäni tärkeintä parisuhdetta on alkanut sokkotreffeistä, ja kolmannen voisin aloittaa vallan mainiosti samalla tavoin. Yleensä se liiallinen kuvanvonkaus kertoo nimenomaan toisen osapuolen pinnallisuudesta, joka on melkoinen turn- off.

        Sinun katkeruutesi on se syy, joka selittää mikset ole vastauksia saanut. Se kun paistaa kilometrin päähän. Arvostan itseäni ja elämääni sen verran paljon, että pysyn kaltaisistasi energiasyöpöistä kaukana.

        "Et sinä ole kaikille Suomen naisille kirjoittanut. Jos olisit, niin sitten vasta sinulla olisi varaa vinkua."

        Jostain syystä kuitenkin naiset valittavat miesten viestien tasoa, vaikka ei kaikki Suomen miehet heille ole kirjoittaneet. Ehkä hyvät naiset saavat enimmäkseen hyviä vastauksia?

        "Sinun katkeruutesi on se syy, joka selittää mikset ole vastauksia saanut. Se kun paistaa kilometrin päähän. Arvostan itseäni ja elämääni sen verran paljon, että pysyn kaltaisistasi energiasyöpöistä kaukana."

        Voisiko kuitenkin olla niin, että tyylilajini on treffiprofiileihin vastatessa erilainen kuin yleisesti naisten nirsoutta tässä arvostellessa, jonka hyvin monet miehet tunnistavat yleisenä ilmiönä. Sama näyttelijä kykenee näyttelemään niin draamaa kuin komediaa. Ja käytännössä monet naiset näihin narsisteihin-pettäjiin-auervaaroihin-axl smitheihin lankeavat, vaikka haluavat virallisesti pysyä sellaisista miehistä erossa. Siinä olet kyllä oikeassa, että en varsinaisesti riemusta kilju, kun asiallisiin viesteihini vain n. 10-15 % naisista vastaa ja niistäkin useimmat jaksavat kirjoittaa vain viestin tai kaksi.

        Tuskin minäkään sinua haluaisin, vaikka ei sitä aivan varmasti voikaan tietää, kun en tiedä sinusta yhtään mitään muuta kuin kirjoituksesi.


      • Iltahemmo

        Loputon suo. Olit vissiinkin osoittanut viestisi toiselle nimimerkille. Pahoittelen erehdystäni, vaikkakin viestini siitä huolimatta kuvaa näkemystäni asiaan.


      • NeitiNainen101
        SamatFiilikset kirjoitti:

        Juuri näin on tilanne, ainakin aikuisten kohdalla. Nuoret naiset saa varmaan fiksujakin viestejä, mutta mitä enemmän ikää sitä vähemmän asiallisia yht ottoja.

        Lisäisin vielä sen, että jos joku täysjärkiseltä vaikuttava mies ottaa yht, ne on sit järjestään satojen km päästä tai täysin vastakohtia sille mitä haet. Esim kun etsin savutonta, tupakoivat tarjoaa itseään.

        Ei nuoret ole tämän suhteen yhtään paremmassa asemassa :D


      • fhhfsdfsadf

        Ongelma löytyi heti. Jos nainen sivuuttaa noin ison osan miehistä jo heti avausviestin vuoksi, niin eipä ihmekään ettei mitään löydy. Mitä sitten, jos avauksessa on vain "Moi!"? Sehän ei kerro sinulle yhtään mitään miehestä. Kyselepä vaikka omasta piiristäsi ihmisiltä, että kuinka monen mies olisi jossain nettideittisovelluksessa kovinkin runollinen sanan mestari heti avausviestissään? Ei kovinkaan moni, ja silti ovat suhteeseen päätyneet ja omansa löytäneet. Sori nyt, mutta tuo on vaan todella tyhmää. Miehelle on pirun kova kynnys ylipäänsä lähteä sitä aloitusta tekemään, niin pitääkö se sitten vielä lytätä heti alkuunsa, jos ei satu tulemaan juuri täydellistä avausta? Tarkoitus on tutustua siihen ihmiseen, eikä vetää mitään luovan kirjoittamisen kurssia.


      • Stanstan

        Olet osin oikeassa. Ja etenkin jos niistä pitkistä viesteistä on tullut sellainen kokemus, että luetaanko niitä ollenkaan, jos vastaustakaan ei saa. Aivan sama lopputulos aina vaikka olisi käyttänyt kolme tuntia viestin tekemiseen.
        Kommentoitu kirjoittaja on sikälikin väärässä, kun on taasen deittisivustoja, joissa kommentointi aloitetaan juuri noin: "Olet kiinnostava". Samaa soopaa näyttävät olevan sivut pullollaan, mutta kuitenkin siitä syntyy niissä keskusteluhistoria näkyville, johon voi kumpikin tahoiltaan jatkaa. Vastaus: Kiitos ! on jo vastaus aiheeseen.


      • VihjepäVihje
        fhhfsdfsadf kirjoitti:

        Ongelma löytyi heti. Jos nainen sivuuttaa noin ison osan miehistä jo heti avausviestin vuoksi, niin eipä ihmekään ettei mitään löydy. Mitä sitten, jos avauksessa on vain "Moi!"? Sehän ei kerro sinulle yhtään mitään miehestä. Kyselepä vaikka omasta piiristäsi ihmisiltä, että kuinka monen mies olisi jossain nettideittisovelluksessa kovinkin runollinen sanan mestari heti avausviestissään? Ei kovinkaan moni, ja silti ovat suhteeseen päätyneet ja omansa löytäneet. Sori nyt, mutta tuo on vaan todella tyhmää. Miehelle on pirun kova kynnys ylipäänsä lähteä sitä aloitusta tekemään, niin pitääkö se sitten vielä lytätä heti alkuunsa, jos ei satu tulemaan juuri täydellistä avausta? Tarkoitus on tutustua siihen ihmiseen, eikä vetää mitään luovan kirjoittamisen kurssia.

        Jos saat 50 viestiä ja niissä kaikissa on -moi. Sitten saat yhden tai kaksi joissa on jokin mukava juttu, niin ne mukavat jutut kiinnostavat taatusti enemmän.
        Toisaalta ne moinkin profiilit voi katsoa.
        Edukseen pitäisi erottua...


    • VälittämiselläHurmataan

      Olen mies ja olen samaa mieltä "LoputonSuo" kanssa. Naiset saavat kuulemma paljon vastauksia, mutta miehien viestien laatu on kuulemma todella surkeita suuremmalla osalla, joista näkee läpi että pipari vain vongataan. Ei varmasti innosta vastaamaan myöskään täysin ymperäpyöreällä copy&paste viestiin missä ei ole mitään halaistua sanaa että NAISEN profiili olisi luettu ja osoitettu juuri sille kyseiselle naiselle esim. mainittu hänen mainitsemastaan harrastuksestaan jonka profiiliin kirjoitti.

      Ongelma on siinä ettei miehet halua aidosti panostaa tutustumisessa ihmisläheisesti vaan tykkäävät enemmän flirteistä ja moikkauksista... koita nyt siinä sitten tositarkoituksella tutustua. Valtavasti miehet luulevat että seksi kiinnostaa naisia täysin tuntemattomien (kuvattomien) miesten kanssa...ehei heitä kiinnostaa sen OMAN KULLAN kanssa eli toivoa yhteisestä tulevaisuudesta (parisuhteessa). Välillä naiset väsyy myös siihen että jos kirjoitetaan selvästi ettei joltain ryhmältä kiinnosta saada viestejä niin silti lähestytään juuri sillä väärällä tavalla esim. "jatkakaa varatut miehet matkaanne", niin tuleekin varatuilta viestejä. Kun sitä epäkunnioitusta joutuu kohtaamaan paljon, niin tulee myös epäileväiseksi myös hyvin harvojen miesten suhteen että onko hänkin susi lampaan vaatteissa. Välillä sitä myös turtuu valtavaan huonoon tarjontaan, joten pidetään suosiolla profiilia kiinni tai ei käydä katsomassa posteja... koska ei vain jaksa kohdata pettymyksiä.

      Mistäkö tiedän näitä juttuja, noh minulla on muutama nainen ystävänä ja nettideittailun naisilta olen myös paljon kuullut näitä juttuja kuinka halvaksi he tuntevat itsensä. Olen aina ihmetellyt että miehet ovat ihan fiksuja oikeassa elämässä, seurallisia, puheliaita, huomioivia jne. mutta netissä heistä tuleekin sitten ihan toopeja "pikamesettäjiä" joiden kirjoituksista huokuu "ei nappaa pahemmin tutustua ja kirjoitella"... jolloin tuntematon mies jää sitten myös... tuntemattomaksi.

      Eli aloittajalle: PANOSTA KIRJOITTELUUN (oikeaan tutustumiseen) ja sitä tasoa kuin kirjoittaisit hyvälle ystävällesi positiiviseen sävyyn, niin saat paljon paremmin tulosta. Erityisesti niin että nainen tuntee itsensä että juuri hänestä olet kiinnostunut eli mainintoja HÄNEN profiilistaan. Itse käytän tätä tekniikkaa ja kun sen rutiinin oppii, niin 10 minuutissa saa jo ihan persoonallisen aloitusviestin vaikkei se ole kovin pitkä. Tärkeää on ensivaikutelma, joten omaan profiiliin panostaminen ottamalla vaikka muiden miesten/naisten profiileista mallia tuottaa myös paremmin tulosta jos et keksi mitä siihen kirjoittaa, sillä kyllähän kaikki naiset sitten vilaisevat edes mielenkiinnosta kuka olet. Lähes tyhjät kuvattomat profiilit eivät innosta vastaamaan, jossa ei ole kerrottu juuri itsestään yhtään mitään vaan jotain ymperäpyöreää liibalaabaa "kirjoita jos kiinnostaa, kysy lisää". Olen välillä miehenä käynyt katsomassa miesten profiileja ja ne ovat suorastaan suurimmaksi osaksi melko tylsiä naisten profiileihin verrattuna, koska ei osata/haluta kirjoittaa persoonallisemmin itsestään niihin. Ei minuakaan kiinnostaisi pahemmin miehille vastata jos olisin nainen.

      • Iltahemmo

        No vaikka itse sanonkin, niin osaan kyllä kirjoittaa ja varmasti paremmin kuin keskivertonainen. Varsin paljon naisillakin on tyhjiä profiileja. "Paras" oli kun eräällä naisella näin hiljattain ainoana profiilitekstinä "kusipäät älkööt vaivautuko". Hän saa varmasti enemmän vastauksia, kun oli menettelevä ulkonäkö kuin jos minä tekisin miten täyden profiilin tahansa, vaikka en minäkään ruma ole. Mies taas ei em. brutaalilla profiilitekstillä varmaankaan saisi yhtään vastausta. ja inhorealistina olen huomannut, että naiset suorastaan etsivät miesten profiileista jotain pikkuseikkaa, että miksi jättää tutustumatta tähän mieheen. Kyseessä on sellaisia pikkumaisuuksia, joihin miehet eivät vastaavalla tavalla tarttuisi.

        Jos kerran olet mies, niin miksi et ole miesten puolella nettideittailuasioissa?


      • läpinäkyvää

        Koska tämän kirjoitus on selkeästi naisen ja mitä haluavat.....


      • Naiset-ovat-yksilöitä

        Tai mitä olettaa useimpien naisten haluavan, vaikka naisetkin ovat erilaisia haluineen ja arvostuksineen.


      • VälittämiselläHurmataan

        Hyvä "iltahemmo".

        Miksi en ole miehenä miesten puolella. Johtuisiko se siitä että olen nähnyt/kuullut käytännössä miesten huonoa netti käytöstä ja tunnen sympatiaa/sääliä naisia kohtaan kun kuitenkin haluaisivat oikeasti rakastavan miehen eikä jotain panopukkia joka käytännössä vain hyväksikäyttää naista särkien sydänmen. Kannatan yleisesti hyviä käytöstapoja ja kunnioittavaa käytöstä. Valitettavasti miehet eivät siihen kykene tai eivät vain välitä... paitsi live elämässä kun sitten seuraa herkemmin se "kasvojen menetys" kuin tuntemattomana rellestäminen netissä "mitä välii" ajatuksella kun ei ehkä koskaan kuitenkaan sitä naista näe.

        Hyvät miehet. Kokeilkaa tehdä naisena NORMAALI profiili ja katsokaa omaa käytöstänne "peilikuvana" kun saatte viestejä. Koittakaa hieman jutella pari viestiä "itsenne kanssa" ja miettiä kauanko jaksaisitte jos olette ottaneet roolin missä etsitte miestä tositarkoituksella eikä seksiseuraa kuten valtaosa naisista tekee... ja kuinka haastavaa se on kun miehet eivät panosta aidosti tutustumiseen. Vain ne muutamat miehet viitsivät aidosti kirjoitella sillä ajatuksella että siinä haetaan muutakin kuin vain piparia tai ajanviettoa tylsyyteen.

        "Tee se toiselle minkä toivoisit tapahtuvan myös itsellesikin."


      • Iltahemmo
        VälittämiselläHurmataan kirjoitti:

        Hyvä "iltahemmo".

        Miksi en ole miehenä miesten puolella. Johtuisiko se siitä että olen nähnyt/kuullut käytännössä miesten huonoa netti käytöstä ja tunnen sympatiaa/sääliä naisia kohtaan kun kuitenkin haluaisivat oikeasti rakastavan miehen eikä jotain panopukkia joka käytännössä vain hyväksikäyttää naista särkien sydänmen. Kannatan yleisesti hyviä käytöstapoja ja kunnioittavaa käytöstä. Valitettavasti miehet eivät siihen kykene tai eivät vain välitä... paitsi live elämässä kun sitten seuraa herkemmin se "kasvojen menetys" kuin tuntemattomana rellestäminen netissä "mitä välii" ajatuksella kun ei ehkä koskaan kuitenkaan sitä naista näe.

        Hyvät miehet. Kokeilkaa tehdä naisena NORMAALI profiili ja katsokaa omaa käytöstänne "peilikuvana" kun saatte viestejä. Koittakaa hieman jutella pari viestiä "itsenne kanssa" ja miettiä kauanko jaksaisitte jos olette ottaneet roolin missä etsitte miestä tositarkoituksella eikä seksiseuraa kuten valtaosa naisista tekee... ja kuinka haastavaa se on kun miehet eivät panosta aidosti tutustumiseen. Vain ne muutamat miehet viitsivät aidosti kirjoitella sillä ajatuksella että siinä haetaan muutakin kuin vain piparia tai ajanviettoa tylsyyteen.

        "Tee se toiselle minkä toivoisit tapahtuvan myös itsellesikin."

        Saatat olla mies. Päättelen sen siitä, että teet niin paljon kirjoitusvirheitä. Yleistät liikaa. Nykymaailmassa naiset lähes yhtä lailla etsivät pelkkä seksiä kuin miehetkin. Muutaman naisen kommenttien perusteella ei pidä tehdä liikaa tilastollisia johtopäätöksiä. Minulle naiset ovat treffeillä sanoneet useimpien yhteydenottojen olleen asiallisia. Se että jotkut miehet ovat netissä törkeitä leimaa liikaa meitä kunnon miehiä. Koska "huonoja viestejä" lähettävät miehet lähettävät niitä vaikka miten monelle.

        Miehenä tunnen sääliä niitä monia kelpo miehiä kohtaan, joita naiset dissaavat nettideittailussa.

        "Tee se toiselle minkä toivoisit tapahtuvan myös itsellesikin."
        Naisetkin voisivat toimia näin.


    • ensinnäkin

      Kokemus: Monet miehet, ehkä jopa järjestään, eivät ole selviytyneet edellisestä pitkästä suhteestaan/suhteistaan/avioliitostaan henkisesti kunnolla eroon. Vanhat haamut lepattavat korvien välissä. Ei olla hankkiuduttu elämässä kunnolla vielä eteenpäin, vaan odotetaan että se uusi suhde hoitaa asian ´´! Huh-huh. Ja jos ollaan menty eteenpäin, silti touhu näyttää raskaalta. Sitten saatetaan esittää että aright, kaikki kunnossa, jopa niin tehokkaasti että siinä ei uudella naisella ole enää sijaa edes. Homma näyttää teeskentelyltä.
      Jostain kumman syystä ei huvita ottaa jonkun toisen venahtanutta tohvelia käyttöön, vaan pitäisi saada uutta.
      Ehkä elämä on kokonaisuus, jossa tarvitsisi jo alun alkaen ottaa huomioon, että mitä vain voi sattua.
      Aloittajan kysymys viittaa ajatteluun, jossa ikäänkuin parisuhde olisi tärkein, viimeisenä vasta sitten tunteet ja kaikki muu. Minun arvojärjestyksessäni tuo kaikki on tismalleen toisin päin.
      Oikean tunteen löytyminen ei ihan massaflirtillä vielä irtoa, varsinkin jos kuva ja profiili eivät sytytä nekään. Massaflirtti on silti huomattavasti parempi kuin kömpelö kirjoitusvirheinen aloitus.
      Monesta sadasta saamastani viestistä vain muutama on lähtenyt kirjoittamaan, mikä minusta on tärkeintä kun ei livenä olla liikkeellä. Suomalaiset miehet eivät osaa kirjoittaa, eivätkä viitsi edes nähdä sitä vaivaa, että opettelisivat. Mieluummin vain kiroilevat ja epäilevät naisten motiiveja. Eikö tuo valaise jo tarpeeksi asiaa?
      Ok! Uskon että näin turhan vaivan kun tämän kirjoitin. Ne, joille tämä viesti on tarkoitettu eivät ehkä jaksa tätä lukea.
      Kiitos ja kirjoittelemisiin sinun kanssasi, joka haluat kirjoittaa ja oikeasti tutustua, tositarkoituksella.

      • menneitä

        "Monesta sadasta saamastani viestistä vain muutama on lähtenyt kirjoittamaan..." niin että kirjeystäviäkö sieltä haetaan?

        Itse kirjoittelin näitä lennokkaitakin viestejä ja nämä naiset oikein odottivat että olemme samaan aikaan aktiivisina ja kunnes saimme viimeinkin järjestettyä ne live treffit ja se meni tyyliin että naisella tuli syvä huokaus ja näki oikein sen pettymyksen (kuvia kyllä olin laittanut) ja kuunnelen jälkeenpäin "ei kemiaa" mutta tämä uurastus oli aivan turhaa ja siksi poistuinkin useampien treffien jälkeen.

        Kyllä siellä oli pajon menneestä katkeria naisia ja oli vielä parisuhteessakin olevia mutta kuulemma viimeisiä veteli.....
        "... jopa niin tehokkaasti että siinä ei uudella naisella ole enää sijaa edes." kyllä siellä oli monella naisella kalenteri että kahden viikon päähän saa aikaa toiselle....se fifikin vei paljon aikaa kun oli yksinäisyyteen hommattu tälläinen....

        Sen neuvon annan että mahdollisimman nopeasti treffeille turhia kirjoituksia ja stooreja laittamatta mutta kun olen se ns. tavis-jamppa niin ei ole enään minun hommani vaan saan seuraa livenä.


      • Remprantti_

        Pitäähän siinä nettitreffeillä ainakin ensimmäiseen viestiin panostaa. Täällä viesteissä kerrotaan laatimisaikojakin, oli sitten vaikka 2 tuntia. Kaikkien treffien ohjeissakin liki kerrotaan.

        "Ensimmäiseen viestiin kannattaa panostaa, koska se määrää, että jatkuuko keskustelu vai ei. Älä siis kirjoita vain yhden lauseen viestiä, vaan pyri olemaan kiinnostava jo ensimmäisessä viestissäsi.
        Viestissä kannattaa mainita jokin syy, jonka takia kiinnostuit juuri hänestä, jolle viestiä lähetät. Jos viestisi on liian anonyymi, tulee vastaanottajalle sellainen fiilis, että olet lähettänyt saman viestin useille muillekin." (http://www.kahdestaan.com/seuranhaku/)

        Siinä että jatkuuko tutustuminen ja yhteydenpito muissa medioissa voi olla eroja.
        Pelkkä puhelin, kun voi olla töksö jatko.
        Pitkiä maileja kuvineen jotkut vaativat pitkän ajan....

        Huvittavinta noissa (kommenteissa ainakin) tuntuu olevan treffit / deitit tarkoitus...
        Aivan hakusanalla haetussa on tuttua "että on juteltu useampi kuukausi ennen ensimmäistä tapaamista"...


      • Inhorealist
        Remprantti_ kirjoitti:

        Pitäähän siinä nettitreffeillä ainakin ensimmäiseen viestiin panostaa. Täällä viesteissä kerrotaan laatimisaikojakin, oli sitten vaikka 2 tuntia. Kaikkien treffien ohjeissakin liki kerrotaan.

        "Ensimmäiseen viestiin kannattaa panostaa, koska se määrää, että jatkuuko keskustelu vai ei. Älä siis kirjoita vain yhden lauseen viestiä, vaan pyri olemaan kiinnostava jo ensimmäisessä viestissäsi.
        Viestissä kannattaa mainita jokin syy, jonka takia kiinnostuit juuri hänestä, jolle viestiä lähetät. Jos viestisi on liian anonyymi, tulee vastaanottajalle sellainen fiilis, että olet lähettänyt saman viestin useille muillekin." (http://www.kahdestaan.com/seuranhaku/)

        Siinä että jatkuuko tutustuminen ja yhteydenpito muissa medioissa voi olla eroja.
        Pelkkä puhelin, kun voi olla töksö jatko.
        Pitkiä maileja kuvineen jotkut vaativat pitkän ajan....

        Huvittavinta noissa (kommenteissa ainakin) tuntuu olevan treffit / deitit tarkoitus...
        Aivan hakusanalla haetussa on tuttua "että on juteltu useampi kuukausi ennen ensimmäistä tapaamista"...

        Monet miehet ovat kuitenkin kokeneet niin, että vaikka viestiin on panostanut kunnolla, niin useimmiten ei siihen mitään vastausta tule naiselta. Toki ymmärrän, että kun osa miesten viesteistä on "moi" tai "annatko pilluu", niin että yli 95 % jää tällaisista viesteistä vastaamatta. Tietty jos nainen olisi rationaalinen olento, niin nainen vastaisi tuollaiseenkin viestiin, jos näkisi esim. että mies on komea ja hänellä on naista kiinnostava harrastus profiilissaan eli siis avausviestistään huolimatta kiinnostava mies.

        Noissa seuranhakuohjeissa pitäisi olla erikseen ohjeet miehille ja naisille sekä kertoa niissä myös vasta-alkajamiehille, niitäkin on, että vaikka panostaisit miten paljon profiiliisi ja aloitusviestiisi, niin yksillekään treffeille et välttämättä pääse, seksistä nyt puhumattakaan. Naisille voisi mainita, että jos olet nuori ja kaunis, niin pelkkä kuva riittää ja älä suotta hukkaa aikaasi profiilin täyttöön.


      • Remprantti_
        Inhorealist kirjoitti:

        Monet miehet ovat kuitenkin kokeneet niin, että vaikka viestiin on panostanut kunnolla, niin useimmiten ei siihen mitään vastausta tule naiselta. Toki ymmärrän, että kun osa miesten viesteistä on "moi" tai "annatko pilluu", niin että yli 95 % jää tällaisista viesteistä vastaamatta. Tietty jos nainen olisi rationaalinen olento, niin nainen vastaisi tuollaiseenkin viestiin, jos näkisi esim. että mies on komea ja hänellä on naista kiinnostava harrastus profiilissaan eli siis avausviestistään huolimatta kiinnostava mies.

        Noissa seuranhakuohjeissa pitäisi olla erikseen ohjeet miehille ja naisille sekä kertoa niissä myös vasta-alkajamiehille, niitäkin on, että vaikka panostaisit miten paljon profiiliisi ja aloitusviestiisi, niin yksillekään treffeille et välttämättä pääse, seksistä nyt puhumattakaan. Naisille voisi mainita, että jos olet nuori ja kaunis, niin pelkkä kuva riittää ja älä suotta hukkaa aikaasi profiilin täyttöön.

        Riippuu kovin varmaan missä tuo profiili ja aloitusviesti on myös.
        Oikein tässäkään en ollut varma vastaanko tähän vai heti alemmas.

        Kyllä nuorella ja kauniilla varsinkin hyvä profiili kannattaa olla, vaikka aivan mallin kuvin. Jo tarpeellisesta aloitusviestistä yhteystiedot tippuu, jos kiinnostusta pidemmälle menevään viestintään ja tapaamiseen ilmenee.
        ...tuossa oli juuri se kömpä...


      • ensinnäkin
        menneitä kirjoitti:

        "Monesta sadasta saamastani viestistä vain muutama on lähtenyt kirjoittamaan..." niin että kirjeystäviäkö sieltä haetaan?

        Itse kirjoittelin näitä lennokkaitakin viestejä ja nämä naiset oikein odottivat että olemme samaan aikaan aktiivisina ja kunnes saimme viimeinkin järjestettyä ne live treffit ja se meni tyyliin että naisella tuli syvä huokaus ja näki oikein sen pettymyksen (kuvia kyllä olin laittanut) ja kuunnelen jälkeenpäin "ei kemiaa" mutta tämä uurastus oli aivan turhaa ja siksi poistuinkin useampien treffien jälkeen.

        Kyllä siellä oli pajon menneestä katkeria naisia ja oli vielä parisuhteessakin olevia mutta kuulemma viimeisiä veteli.....
        "... jopa niin tehokkaasti että siinä ei uudella naisella ole enää sijaa edes." kyllä siellä oli monella naisella kalenteri että kahden viikon päähän saa aikaa toiselle....se fifikin vei paljon aikaa kun oli yksinäisyyteen hommattu tälläinen....

        Sen neuvon annan että mahdollisimman nopeasti treffeille turhia kirjoituksia ja stooreja laittamatta mutta kun olen se ns. tavis-jamppa niin ei ole enään minun hommani vaan saan seuraa livenä.

        "niin että kirjeystäviäkö sieltä haetaan?"
        Anteeksi, kun en ole ymmärtänyt että nettitreffipalstoilla on kirjoittaminen kielletty. Mitäköhän varten siellä on sitä tilaa ja mahdollisuutta sitten kirjoittamiseen? Mitä sinne kuuluisi laittaa jos ei kirjoitusta? Savumerkkejä ei voi sitä kautta lähettää ainakaan.


      • menneitä

        Käsittääkseni nettitreffipalstat on mahdollista seuranhakua mikä johtaa live-tapaamiseen ja kirjeystäväpalstat on erikseen mutta senhän voi nainen ilmoittaa profiilissaan että haetaan kirjeystävää....tuossa mainitset "Suomalaiset miehet eivät osaa kirjoittaa..." kun mitä helkkaria siinä pitäisi suht tuntemattoman naisen kanssa ja ainakaan henkilökohtaisia asioita ja ummet ja lammet kun se live-tapaaminen merkkaa niin paljon.

        Kyllä siinä ne perusjutut käydään läpi ja kriteerit ja sitten treffeille....ja siinä ei katsota kirjoittamisen taitoja ja onko pilkut ja ä:n pisteet oikein niinkuin tälläkin palstalla naiset ovat ilmoittaneet hylkäyksen syyksi??!!

        Olen kyllä itsekkin muutaman kerran hairahtunut kirjoittelemaan mutta nämä ovat olleet äärimmäis ja erikoistauksia esim ulkomailla asuva puolisuomalainen nainen ja hänen elämäntyylinsä ja stoorinsa...

        Siksikö siellä on aina niin paljon naisia pe-la iltaisin kun yksinäisyyttään haluavat vain kirjoitella vuostolkulla aktiivisina profiileineen mutta muuten aloittteen tekijöinä on passiivisia.
        Itselläni on muutakin tekemistä kuin kirjoitella jollekkin naiselle pe-la iltaisin olla se "taitava ja osaava" kirjoittaja,
        Ja metsästetään sitä parempaa ja nämä perus-jepet on sitä ajantäytettä' kirjoituksineen ja tämän todenneet monet miehetkin.


      • ensinnäkin
        menneitä kirjoitti:

        Käsittääkseni nettitreffipalstat on mahdollista seuranhakua mikä johtaa live-tapaamiseen ja kirjeystäväpalstat on erikseen mutta senhän voi nainen ilmoittaa profiilissaan että haetaan kirjeystävää....tuossa mainitset "Suomalaiset miehet eivät osaa kirjoittaa..." kun mitä helkkaria siinä pitäisi suht tuntemattoman naisen kanssa ja ainakaan henkilökohtaisia asioita ja ummet ja lammet kun se live-tapaaminen merkkaa niin paljon.

        Kyllä siinä ne perusjutut käydään läpi ja kriteerit ja sitten treffeille....ja siinä ei katsota kirjoittamisen taitoja ja onko pilkut ja ä:n pisteet oikein niinkuin tälläkin palstalla naiset ovat ilmoittaneet hylkäyksen syyksi??!!

        Olen kyllä itsekkin muutaman kerran hairahtunut kirjoittelemaan mutta nämä ovat olleet äärimmäis ja erikoistauksia esim ulkomailla asuva puolisuomalainen nainen ja hänen elämäntyylinsä ja stoorinsa...

        Siksikö siellä on aina niin paljon naisia pe-la iltaisin kun yksinäisyyttään haluavat vain kirjoitella vuostolkulla aktiivisina profiileineen mutta muuten aloittteen tekijöinä on passiivisia.
        Itselläni on muutakin tekemistä kuin kirjoitella jollekkin naiselle pe-la iltaisin olla se "taitava ja osaava" kirjoittaja,
        Ja metsästetään sitä parempaa ja nämä perus-jepet on sitä ajantäytettä' kirjoituksineen ja tämän todenneet monet miehetkin.

        "Käsittääkseni nettitreffipalstat on mahdollista seuranhakua mikä johtaa live-tapaamiseen ja kirjeystäväpalstat on erikseen"
        Kuule.
        Mitä se livetapaaminen sitten on ja mihin sen pitäisi johtaa? Eikö se puhuminen siinäkin ole sitten ajanhaaskausta yhtätavalla. Eikö ole vaarana että se puhuminen livenä ei johda siihen mitä sinä haluat.
        Ja entä jos saat mitä haluat? Eikö ole sen jälkeen vaarana että joutuu taas puhumaan? Parasta laittaa varmaan tapahtuman jälkeen välit poikki, ettei joudu kommunkikointitilanteeseen vastoin tahtoaan.
        Siis en ymmärrä mistä on kyse?
        Seurustelu on yhteistä seuranpitoa enimmäkseen.
        "kun mitä helkkaria siinä pitäisi suht tuntemattoman naisen kanssa ja ainakaan henkilökohtaisia asioita ja ummet ja lammet kun se live-tapaaminen merkkaa niin paljon."
        Miksi ihmeessä live-tapaamisessakaan sen yhtä tuntemattoman naisen kanssa ainakaan henkilökohtaisia asioita ja umpia-lampia puhuisit?

        Sinullako on luurankoja kaapit täynnä niin et uskalla kirjoittaa etkä puhua?
        I´m very sorry!


      • menneitä

        Voi jeah kun rautalangasta saa taas vääntää....ilmoita se rehellisesti profiilissas ettei ole aikomustakaan tavata live-treffeillä vaan kirjoitella?
        Miksi olet arvostelemaan miehiä kirjoitusten tasosta kun monet miehet eivät hae kirjeystäviä ja tämän saman ilmoittavat monet naisetkin.

        Kyllä kerroin viesteissäni ihan henkilökohtaisia elämästäni ja toiveistani ensiviestien jälkeen ja käytin kyllä copy viestiä ja muutamia sanoja vaihtaakseni silloiselle naiselle sopivaksi ja kun alkoi kyllästyttää kirjoittaa aina uudelle naiselle sama virsi joko "pilalle" menneiden treffien jälkeen "ei kemiaa..." tai vastauksena sain vain muutaman sana vastauksen ilman selventäviä kysymyksiä ja jatka nyt tästä keskustelua....

        Se että minut kyllä blokattiin monesti naisten taholta jos vähänkään menin kysymään naisen henkilökohtaisia asioita.....

        Se on katsos kun monet eivät tee esim työpaikoilla keskustele ja vatvo henkilöhtaisia asioita ja sama pätee silloin suht tuntemattoman netti-nais-kirjeystävän kohdalla ja jutut menee tyyliin säistä ja kuin "lehmä veteen paskantais..." tai koska olet viimeksi saanut mulkkua tai pillua (se muuten toimii monen naisen kohdalla ja alkaa ne live-treffitkin kiinnostaa naista.)

        Se on katsos kun vielä naiset tekevät valintoja valokuvan ja ensitreffien ensisekuntien (komeuden) perusteella onko jatkoa vaiko eikö ja sillä kirjoitusten tasolla ja sillä naamat vastakkain supliikki miehellä ei ole näissä kriteereissä jakoa.

        Tuohon "luuranko" kohtaan on vastaus edellä jos edes osaat lukea.


      • ensinnäkin

        "Miksi olet arvostelemaan miehiä kirjoitusten tasosta kun monet miehet eivät hae kirjeystäviä ja tämän saman ilmoittavat monet naisetkin."
        Jokin nyt kuitenkin sinulla mättää.
        Ja minulla ei mätä. Ainakaan sen puolesta että tarjontaa riittää.
        Treffeilä olen käynyt sekä lyhyen viestittelyn jälkeen että pitkien keskustelujen jälkeen. On soitettu ja jätetty soittamatta. Se on niin tyylistä, keskustelukemiasta ja omasta fiiliksestäkin kiinni.
        Ei ole yhtä oikeaa vastausta, miksi ei kiinnosta.
        Varmaa vain on, että ainakaan minua ei kiinnosta henkilöt, jotka eivät osaa kirjoittaa, koska siitä ilmenee selvästi, että ihmiselle ominaista puhe- ja keskustelutaitoakaan ei ole. Suuret kirjoitusvirhemäärät ja epäselvä mongerrus taas puhuvat omaa kieltään sivistystasosta.
        Kirjoittelemisesta kieltäytyneet ovat osoittautuneet p:n vonkaajiksi kaikki, tämä on fakta. Naisena tiedän. Yksi näistä kiertää randomina sellaista vauhtia, ettei edes muista keneen on ollut yhteydessä...

        Sitten todistan kirjoittelun puolesta:
        Viikkoja ja kuukausia livertelevät ja keskustelevat amerikkalaisina sotilaina ja liikemiehinä esiintyvät huijarit tekevät pelkällä kirjoittelulla niin suuren vaikutuksen, että monet naisparat lähettävät näille kymmeniä tuhansia, jopa satoja tuhansia euroja tuosta ilosta ja toivosta saada tavata nämä kirjoittelijat. Jotkut ovat myyneet jopa koko omaisuutensa ja ottaneet lainaa...

        Siis kirjoittelemalla voisi tehdä valtavan vaikutuksen naisiin, jos vain miehet viitsisivät kirjoitella.


      • esinearvoavain

        Niinpä. Olisihan se kivaa kun suomalainenkin mies haluaisi kirjoitella ja tutustua, osoittaisi sillä tavalla kiinnostusta. Toisaalta itse olen sellainen nainen, että haluan tavata mahdollisimman pian, ettei tule sitten sitä ikävää pettymystä ettei livenä synkkaakaan yhtään. Mutta eipä nuo nettimiehet halua tavata, katoavat kun alkaa kysellä treffeille, tulee esteitä ja kiireitä... Tuntuu siltä että aloitteellista naista pidetään outona. Poikkeuksena tietysti ne miehet jotka etsii seksiä. Ne kyllä haluaa tavata pian. Kun kerrot asiallisesti ettei irtopsuhteet kiinnosta ja haluat tapailla/ tutustua etkä syöksyä sänkyyn, ne (kin) miehet tekee katoamistempun.

        Jos saan naisena 100 viestiä tai vastausta omaan aloitukseeni (olen laittanut itsekin viestejä miehille), pääsen lopulta livetreffeille 2 miehen kanssa. Näistä toinen ei tykännyt musta eikä sillä ees ollu kanttia sanoa suoraan etten ole kiinnostava, ja toisesta en pitänyt itse.

        Että sellainen flaksi naisella täällä...

        Miehet on jotenkin mustavalkoisia, että kirjoitteluhaluinen nainen etsisi jtn kirjekaveria. Eihän se niin mene. Ois vaan kiva jos olisin naisena miehelle muutakin kuin esine.


      • ensinnäkin

        "Miksi olet arvostelemaan miehiä kirjoitusten tasosta kun monet miehet eivät hae kirjeystäviä ja tämän saman ilmoittavat monet naisetkin."
        Eikö ole se Tinderi, jossa ei kirjoitella? Menkää Tinderiin.
        En arvostele vaan arvioin ja vastaan aloittajan kysymykseen.
        On käynyt hyvin selväksi, että suurin osa miehistä hakee ilm. jotain muuta kuin älyllistä olentoa.
        En myöskään ole hakenut kirjeystäviä, mutta kirjoitustaito ja kyky ilmaista itseään kirjoittamalla on ehdoton vaatimukseni, vaikken sitä ole julki kirjoittanutkaan profiiliini. Pidän asiaa itsestäänselvyytenä.
        Ehdottomasti elän mieluummin yksin kuin miehen kanssa, jolla ei ole hyvää kirjoitustaitoa ja on estynyt ilmaisemasta itseään.

        Minulla on kuulkaas ihan oikeus valita mitä tahdon. Ja jos tahdon että miehellä on äo sen verran koholla, että kirjoittaminen sujuu, niin se on minun oikeuteni.

        Ymmärretty?


      • menneitä

        Tyypilliseen naiselliseen tyyliin ja logiikkaan mennään kun "sinulla ei mätä" ja vain toisella mättää....ja hyvä jos olet kirjoittelun lomassa käynyt treffeilläkin ja tarjontaa riittää koska se on minulle paskanhailee mutta kun tulet opastamaan vain miehiä tuohon kirjoituksesi taitoon kun naisetkaan eivät monesti omaa tuota "taitoa" ja vastaillaan parilla sanalla ja monen päivän viiveellä niinkuin kirjoitin monet naiset eivät edes hae kirjeystäviä ja kirjoitetaan ne perusasiat ja sitten treffeille!!

        Olen kyllä ns. hyvä kirjoittaja ja mielenkiintoisesti kirjoitan ja tämän on monet naiset sanoneet ja livenäkin olen supliikkimies mutta kun ne eivät sitten toimi live-treffeillä niin miksi edes pitäisi kirjoitella viikkotolkulla ja kielikeskellä suuta ettei loukkaisi ja jotain shaissee...kun se on turhaa kun se kemia ei löydy sitten treffeillä niistä kirjoituksista.

        Se mitä tulee tuohon jenkki sotilaisiin niin ainahan suomalaistanaista on kiinnostanut ulkomaalaiset miehet ja jos joku suomalainenmies kirjoittaisi noita "lemmenlurituksia" tuntemattomalle naiselle niin aika nopeasti blokattais mutta se on eriasia parisuhteessa vaan se on silloin sanoin ja teoin.
        Sillä ei ole merkitystä kirjoittamisen taidolla poislukien nuo netissä kirjoittelevat naiset aikansa kulukseen kun pitää saada "kuunnella" kuinka nainen nostetaan jollekkin jalustalle ja "lemmenlurituksia" perjantai-lauantai iltaisin mutta se antaa selvästi teikäläiselle jotain!!
        Tähän voisi vielä sanoa tuolla alempana oleva axl smith keskustelu kun haarat aukee aika nopeasti ja tällä en tarkoita henkilöön menevää vaan yleistä suhtautumista ulkomaalaisiin miehiin ja sekin on jokaisen oma valinta ja minua ei hetkauta.

        Jos ei tämä viimeinkin mene kalloosi ja ei varmasti menekkään kun ajattelumaailmasi on tuollainen ja toivottavasti emme ole ikinä tavanneet ja minulle riitti tämä paskanjauhaminen!!!


      • esinearvoavain
        menneitä kirjoitti:

        Tyypilliseen naiselliseen tyyliin ja logiikkaan mennään kun "sinulla ei mätä" ja vain toisella mättää....ja hyvä jos olet kirjoittelun lomassa käynyt treffeilläkin ja tarjontaa riittää koska se on minulle paskanhailee mutta kun tulet opastamaan vain miehiä tuohon kirjoituksesi taitoon kun naisetkaan eivät monesti omaa tuota "taitoa" ja vastaillaan parilla sanalla ja monen päivän viiveellä niinkuin kirjoitin monet naiset eivät edes hae kirjeystäviä ja kirjoitetaan ne perusasiat ja sitten treffeille!!

        Olen kyllä ns. hyvä kirjoittaja ja mielenkiintoisesti kirjoitan ja tämän on monet naiset sanoneet ja livenäkin olen supliikkimies mutta kun ne eivät sitten toimi live-treffeillä niin miksi edes pitäisi kirjoitella viikkotolkulla ja kielikeskellä suuta ettei loukkaisi ja jotain shaissee...kun se on turhaa kun se kemia ei löydy sitten treffeillä niistä kirjoituksista.

        Se mitä tulee tuohon jenkki sotilaisiin niin ainahan suomalaistanaista on kiinnostanut ulkomaalaiset miehet ja jos joku suomalainenmies kirjoittaisi noita "lemmenlurituksia" tuntemattomalle naiselle niin aika nopeasti blokattais mutta se on eriasia parisuhteessa vaan se on silloin sanoin ja teoin.
        Sillä ei ole merkitystä kirjoittamisen taidolla poislukien nuo netissä kirjoittelevat naiset aikansa kulukseen kun pitää saada "kuunnella" kuinka nainen nostetaan jollekkin jalustalle ja "lemmenlurituksia" perjantai-lauantai iltaisin mutta se antaa selvästi teikäläiselle jotain!!
        Tähän voisi vielä sanoa tuolla alempana oleva axl smith keskustelu kun haarat aukee aika nopeasti ja tällä en tarkoita henkilöön menevää vaan yleistä suhtautumista ulkomaalaisiin miehiin ja sekin on jokaisen oma valinta ja minua ei hetkauta.

        Jos ei tämä viimeinkin mene kalloosi ja ei varmasti menekkään kun ajattelumaailmasi on tuollainen ja toivottavasti emme ole ikinä tavanneet ja minulle riitti tämä paskanjauhaminen!!!

        Nyt kyllä yleistät ainakin ulkomaaliasten miesten suhteen, ja muutenkin vaikuttaa oudolta kun toistat tuota "perjantai-lauantai iltaisin" juttua. Mun tuttavapiirissa naiset nimenomaan ei tykkää ulkomaalaisista miehistä, enkä pidä normaalitasoista kirjoittelemalla tutustumista lemmenlurituksena. Ihan omaa sarjaansa ovat ne hölmöt (miehet ja naiset) jotka tykkää jostaan lässyttämisestä ja antavat vielä rahaa tuntemattomille.

        Se taas mitä hoet pe-la-iltojen kirjoittelusta, on oma kokemukseni miehistä sekä Tinderissä että netissä. Eli vkl iltaisin tulee viestejä, flirttejä ja yht.ottoja, ja su-ma poistetaan nainen matceista. Tai jos ei poisteta, kadotaan muuten vaan viim silloin kun ehdotan treffejä. Taitaa siis olla molemmin puolin näitä aikansa kuluksi vkl pienessä nousuhumalassa kirjoittelevia. Itse en roiku netissä iltaisin, mulla on muutakin tekemistä, oli arki tai vkl.

        Mitä ihmettä sä ja moni muu näillä palstalla jankutatte tuota Axl Smithia.. Vain pieni osa naisista on julkkistyrkkyä, ja eiköhän ne naiset ole itsekin jonkin tason julkkiksia, vähintäänkin tosi-tvsta. Ei TAVALLINEN parisuhdetta etsivä nainen juokse tuollaisten perässä, puhumattakaan että kiinnostaisi mennä sänkyyn. Mikä siinä onkin, että kun itse olen niitä naisia jotka haluaa tutustua, tavata monta kertaa ja ihastua ennen sänkyyn menemistä, ei sitä miesseuraa enää löydykään niin millään ilveellä. Voiskohan miehet katsoa hieman peiliin tässä asiassa?


      • Etsinmuttenlöydä
        menneitä kirjoitti:

        Tyypilliseen naiselliseen tyyliin ja logiikkaan mennään kun "sinulla ei mätä" ja vain toisella mättää....ja hyvä jos olet kirjoittelun lomassa käynyt treffeilläkin ja tarjontaa riittää koska se on minulle paskanhailee mutta kun tulet opastamaan vain miehiä tuohon kirjoituksesi taitoon kun naisetkaan eivät monesti omaa tuota "taitoa" ja vastaillaan parilla sanalla ja monen päivän viiveellä niinkuin kirjoitin monet naiset eivät edes hae kirjeystäviä ja kirjoitetaan ne perusasiat ja sitten treffeille!!

        Olen kyllä ns. hyvä kirjoittaja ja mielenkiintoisesti kirjoitan ja tämän on monet naiset sanoneet ja livenäkin olen supliikkimies mutta kun ne eivät sitten toimi live-treffeillä niin miksi edes pitäisi kirjoitella viikkotolkulla ja kielikeskellä suuta ettei loukkaisi ja jotain shaissee...kun se on turhaa kun se kemia ei löydy sitten treffeillä niistä kirjoituksista.

        Se mitä tulee tuohon jenkki sotilaisiin niin ainahan suomalaistanaista on kiinnostanut ulkomaalaiset miehet ja jos joku suomalainenmies kirjoittaisi noita "lemmenlurituksia" tuntemattomalle naiselle niin aika nopeasti blokattais mutta se on eriasia parisuhteessa vaan se on silloin sanoin ja teoin.
        Sillä ei ole merkitystä kirjoittamisen taidolla poislukien nuo netissä kirjoittelevat naiset aikansa kulukseen kun pitää saada "kuunnella" kuinka nainen nostetaan jollekkin jalustalle ja "lemmenlurituksia" perjantai-lauantai iltaisin mutta se antaa selvästi teikäläiselle jotain!!
        Tähän voisi vielä sanoa tuolla alempana oleva axl smith keskustelu kun haarat aukee aika nopeasti ja tällä en tarkoita henkilöön menevää vaan yleistä suhtautumista ulkomaalaisiin miehiin ja sekin on jokaisen oma valinta ja minua ei hetkauta.

        Jos ei tämä viimeinkin mene kalloosi ja ei varmasti menekkään kun ajattelumaailmasi on tuollainen ja toivottavasti emme ole ikinä tavanneet ja minulle riitti tämä paskanjauhaminen!!!

        Ookkei... nimimerkki menneitä haukkuu naisten kirjoitustaitoja ja kehuskelee omillaan, ja silti se oma teksti vilisee kirjoitusvirheitä...

        En ole mikään kielipoliisi, mutta tuollainen vastakkaisen sukupuolen halveksunta inhottaa toden teolla! Täydellinen malliesimerkki tyypistä, jonka ego on isompi kuin sosiaaliset taidot.

        Pysyn kaukana, todellakin!

        Minä arvostan jokaikistä rehellistä yhteydenottoa, jossa se toinen osapuoli edes yrittää kertoa itsestään ja toiveistaan avoimesti. Viis siitä, jos ei ole mikään runoilija tai komistus. Itse asiassa, nämä komeaksi kehutut ja kuvanvonkaajat saavat aikaan melkoisen turn- off- reaktion. Mieluummin tahtoisin sen rehellisesti ruman, mutta hyväsydämisen ja hyvällä itsetunnolla varustetun miehen, joka viihtyy omissa nahkoissaan. Mutta sellaiset tuntuvat olevan kovin kortilla nykyään.


      • ensinnäkin

        Kuva, kirjoittelu, puhelut...
        Jokin noista ensimmäisenä, sen jälkeen toinen jne. Lopulta kohtaaminen, jos nuo aiemmat onnistuvat. Kirjoittamalla antaa itsestään kuvan, mitä siellä korvien välissä on. Asia on on niin simply, etten myöskään ole enempää tästä innostunut väittelemään.
        Itse en tahtoisi tavata niin epätoivoista miestä, joka ei usko kemiansa kuitenkaan toimivan, vaikka kirjoitteluyhteys syntyisikin.
        Kieltämättä osoitin itsekin pientä kärsimättömyyttä puhumalla "mättämisestä". Myönnän sen ja pyydän anteeksi.
        Kaikilla miehillä ei vain ole Axelin vetovoimaa, varmaan todella harvalla. Minkäs tuolle voi? Kai naisetkin voi jaotella enemmän vetovoimaisiin ja vähemmän vetovoimaisiin.
        Samoin kun en lähde treffeille jos kuva ei ollenkaan miellytä (kuvattomien kanssa olen ollut treffeillä), en tietenkään lähde treffeille myöskään, jos kirjoitukset eivät miellytä. Tärkeydessä aivan samaa tasoa.
        En tiedä, olenko ollut sinun kanssasi treffeillä. Jos olen, niin olen pahoillani että sinusta on tullut noin katkera.


      • menneitä

        Vastataanpa vaikka toista kirjoitin kun kuitenkin kun noin sovittelevaan sävyyn kirjoitit...tykkään väitellä livenäkin ja minullekkin joskus pitää rautalangasta vääntää että ymmärrän toisen näkemyksenkin...ja henkilökohtaisuuksiin en pyri ja toista loukkaaviin mistä ole nyt pahoillani.

        Nyt on vain kun joka tuutista tulee vain miestä ja etenkin suomalaistamiestä arvostelevaa tekstiä ja jos yksikin toimittaja kirjoittaa vastaavasti naisesta niin minkä paskamyrskyn saakaan aikaan ja lokaa niskaansa mutta jotenkin sekin saadaan miesten syyksi.
        Tässähän pyöri mainos missä "huumori" mielessä kylläkin mies kaivoi steariinia nenäänsä ja minkälainen paskamyrsky olisikaan noussut jos paikalla olisi ollut nainen....

        Nyt mennään tähän nettideittailunmaailmaan.
        Itse pidän tai oikeammin sanoen pidin (poistin profiilini) aivan mahtavana tapana tutustua toiseen sukupuoleen kuin örveltää jossain baareissa ja kirjoittaa (olemme samaa mieltä) etukäteen että ne palapelinosaset loksahtaa paikoilleen ja suurempi mahdollisuus törmätä ( kun melkein kaikki hakee samaa netistä) kuin jossain "kaupan kassoilla"....
        Nyt tullaankin siihen kohtaamisen ongelmaan ja miksi poistinkin profiilini....
        Otanpa pienen esimerkin jos ravintolassa on 10 naista ja 10 miestä ja nämä kaikki 10 naista eivät voi olla kiinnostuneita vain tästä 1 miehestä koska siitähän tulisi tappelu naistenkin kesken ja tällä miehellä ei voi olla aikaa ja huomioida näitä kaikkia naisia vaan joutuu keskittymään yhteen naiseen ja 9/10naisesta jää kuin nallikalliolle mutta netissäpä voi ja siksi se onkin näiden miesten pelikenttä ja voi vaan kysyä onko se naistenkin etu?

        Nyt tullaan siihen toiseen propleemaan sukupuolijakautumaan kun siellä on huomattavasti enemmän miehiä ja tämä korostuu nuoremmassa polvessa ja tasoittuu vanhemmissa ja varmasti on paljon varattuja ja parisuhteessa oleviakin miehiä (nämä eivät tätä varmasti kerro profiileissaan kuin viesteissään kunhan saavat mitä haluavat...) mutta olen törmännyt kylläkin vastaaviin naisiin ja eräänlaiseksi seksisuhteeksi tulkin vaikka hainkin vakavampaa suhdetta.

        Nyt nämä 10 naista ovat käyneet treffeilläkin tämän 1/10 miehen kanssa ja kemiat natsas ja naiset on temppujaan tehneet ja kuitenkin jääneet nallikalliolle ja nyt tulee toive ja ajatus että josko se toinen 1/10 miehen kanssa onnistuisi ja piiripienipyörii taas...

        Sitten tämä 9/10 mies (minäkin) jos pääsee treffeille on vaikea saada niitä kemioita natsaamaan naisen mieleen kun vertailukohtana on tämä ennen 1/10 mies treffattu ja tämän ovat myöntäneet monet naiset kun olemme avoimesti kirjoittaneet "pilalle" menneiden treffien jälkeen....ja siksi se pitkä kirjoittelu on turhaa vaan melkein heti treffit sovittava.
        Tuohon avoimeen kirjoittamiseen on lisättävä eräskin nainen (vastaavat treffit,,,) oli jäänyt netin koukkuun kun aina vaan entistä komeampia miehiä ja kun häntä oli käytetty "hyväkseen" ja hän oli sen verran herkkä että joutui sairalomalle ja nappeja antoi lekuri...mutta jatkoi koukussa olemista ja sanoinkin poista se perussyy eli profiili kunnes viimeinkin teki sen....tämäkö on naisten tarkoitus?

        Oho tulipa pitkä stoori....mutta loppu kaneetiksi on sanottava että olen luonut lyhyempiä ja pidempiä suhteita elämäni aikana mutta ne on tavattu livenä ja ne kemiat ovat löytyneet myöhemmin eikä nettitreffailun tyyliin ensisekunneilla....ja itsetuntoni on kohdallaan....mutta tähän netin tiiliseinään en päätäni enää lyö ja tätä en kirjoita millään katkeruudella vaan realismilla.

        Ja toivotan nim. ensinnäkin hyvät jatkot netissä kuin muutenkin elämässä ja olen pahoillani jos loukkasin jotenkin....


      • Niimpä_tietenkin
        ensinnäkin kirjoitti:

        "Miksi olet arvostelemaan miehiä kirjoitusten tasosta kun monet miehet eivät hae kirjeystäviä ja tämän saman ilmoittavat monet naisetkin."
        Eikö ole se Tinderi, jossa ei kirjoitella? Menkää Tinderiin.
        En arvostele vaan arvioin ja vastaan aloittajan kysymykseen.
        On käynyt hyvin selväksi, että suurin osa miehistä hakee ilm. jotain muuta kuin älyllistä olentoa.
        En myöskään ole hakenut kirjeystäviä, mutta kirjoitustaito ja kyky ilmaista itseään kirjoittamalla on ehdoton vaatimukseni, vaikken sitä ole julki kirjoittanutkaan profiiliini. Pidän asiaa itsestäänselvyytenä.
        Ehdottomasti elän mieluummin yksin kuin miehen kanssa, jolla ei ole hyvää kirjoitustaitoa ja on estynyt ilmaisemasta itseään.

        Minulla on kuulkaas ihan oikeus valita mitä tahdon. Ja jos tahdon että miehellä on äo sen verran koholla, että kirjoittaminen sujuu, niin se on minun oikeuteni.

        Ymmärretty?

        Koko ketju vain kertoo huonosta nettideittien ja nettifreffien toteutuksesta itse kullakin. Ei nettideittailu estä kunnon tutustumista, kun välineitäkin siihen on vaikka muille jakaa nettitreffeille.
        Ei tuo Tinder mitään tutustumista estä. Oli siellä sitten kunnon profiili Instagram-linkein tai ei. Ja pääseehän sillä tavoinkin monilla edes sosiaalisen median profiileihin tutustumaan, kenellä ne nyt onkin kunnon kuvin höystettynä edes.
        Hyvin pintapuolinen käsitys siitä, mitä siellä Tinderissäkin on toimiviksi profiileiksi mielletty tai niiden kattavuudesta. Kyllä se on aivan jatkuvaksi Online-sovellukseksi tarkoitettu. 100 kuvan Instagram tuossa on jo parempi kuin tyhjä profiili. Instagram myös usein tekstein. Suurella osalla näkyvät kaikki Facebook-kuvat. Siitä voi jo keskustelua aloitella, vaikka missä välineessä WhattsAppista Skypeen, jossei puhelimen mailiin.


      • ensinnäkin
        menneitä kirjoitti:

        Tyypilliseen naiselliseen tyyliin ja logiikkaan mennään kun "sinulla ei mätä" ja vain toisella mättää....ja hyvä jos olet kirjoittelun lomassa käynyt treffeilläkin ja tarjontaa riittää koska se on minulle paskanhailee mutta kun tulet opastamaan vain miehiä tuohon kirjoituksesi taitoon kun naisetkaan eivät monesti omaa tuota "taitoa" ja vastaillaan parilla sanalla ja monen päivän viiveellä niinkuin kirjoitin monet naiset eivät edes hae kirjeystäviä ja kirjoitetaan ne perusasiat ja sitten treffeille!!

        Olen kyllä ns. hyvä kirjoittaja ja mielenkiintoisesti kirjoitan ja tämän on monet naiset sanoneet ja livenäkin olen supliikkimies mutta kun ne eivät sitten toimi live-treffeillä niin miksi edes pitäisi kirjoitella viikkotolkulla ja kielikeskellä suuta ettei loukkaisi ja jotain shaissee...kun se on turhaa kun se kemia ei löydy sitten treffeillä niistä kirjoituksista.

        Se mitä tulee tuohon jenkki sotilaisiin niin ainahan suomalaistanaista on kiinnostanut ulkomaalaiset miehet ja jos joku suomalainenmies kirjoittaisi noita "lemmenlurituksia" tuntemattomalle naiselle niin aika nopeasti blokattais mutta se on eriasia parisuhteessa vaan se on silloin sanoin ja teoin.
        Sillä ei ole merkitystä kirjoittamisen taidolla poislukien nuo netissä kirjoittelevat naiset aikansa kulukseen kun pitää saada "kuunnella" kuinka nainen nostetaan jollekkin jalustalle ja "lemmenlurituksia" perjantai-lauantai iltaisin mutta se antaa selvästi teikäläiselle jotain!!
        Tähän voisi vielä sanoa tuolla alempana oleva axl smith keskustelu kun haarat aukee aika nopeasti ja tällä en tarkoita henkilöön menevää vaan yleistä suhtautumista ulkomaalaisiin miehiin ja sekin on jokaisen oma valinta ja minua ei hetkauta.

        Jos ei tämä viimeinkin mene kalloosi ja ei varmasti menekkään kun ajattelumaailmasi on tuollainen ja toivottavasti emme ole ikinä tavanneet ja minulle riitti tämä paskanjauhaminen!!!

        "Se mitä tulee tuohon jenkki sotilaisiin niin ainahan suomalaistanaista on kiinnostanut ulkomaalaiset miehet ja jos joku suomalainenmies kirjoittaisi noita "lemmenlurituksia" tuntemattomalle naiselle niin aika nopeasti blokattais mutta se on eriasia parisuhteessa vaan se on silloin sanoin ja teoin."
        Vaan MIKSI? Mikä niissä ulkomaalaisissa vetää? Empatia ja sen osoittaminen myös sanoin. Kuten jo ilmaisin aiemmin, puhuminen ja kirjoittaminen, joka kirjoittaminen on puhumisen johdannainen on ihmiselle ominaista... Poikkeamme muista elollisista olennaisesti tuon piirteen avulla.
        En ole samaa mieltä tuosta suomalaisen blokkaamisesta. Satun tietämään että jos kivan ulkomuodon lisäksi on puhelahjoja kuuntelukykyä, voi olla melkoinen menestyjä naisten keskuudessa vaikkei olisi mikään menestyjä muuten edes.
        Mutta että blokkaaminen suomalaisen kohdalla tulee mieleen, juoruaa siitä, että piirre on poikkeava suomalaisilla miehillä... Poikkeavuudesta samaa mieltä.
        On valitettavan usein niin, että suomalainen mies puhuu tunteistaan kun nyrkki heilahtaa.


      • ensinnäkin
        menneitä kirjoitti:

        Vastataanpa vaikka toista kirjoitin kun kuitenkin kun noin sovittelevaan sävyyn kirjoitit...tykkään väitellä livenäkin ja minullekkin joskus pitää rautalangasta vääntää että ymmärrän toisen näkemyksenkin...ja henkilökohtaisuuksiin en pyri ja toista loukkaaviin mistä ole nyt pahoillani.

        Nyt on vain kun joka tuutista tulee vain miestä ja etenkin suomalaistamiestä arvostelevaa tekstiä ja jos yksikin toimittaja kirjoittaa vastaavasti naisesta niin minkä paskamyrskyn saakaan aikaan ja lokaa niskaansa mutta jotenkin sekin saadaan miesten syyksi.
        Tässähän pyöri mainos missä "huumori" mielessä kylläkin mies kaivoi steariinia nenäänsä ja minkälainen paskamyrsky olisikaan noussut jos paikalla olisi ollut nainen....

        Nyt mennään tähän nettideittailunmaailmaan.
        Itse pidän tai oikeammin sanoen pidin (poistin profiilini) aivan mahtavana tapana tutustua toiseen sukupuoleen kuin örveltää jossain baareissa ja kirjoittaa (olemme samaa mieltä) etukäteen että ne palapelinosaset loksahtaa paikoilleen ja suurempi mahdollisuus törmätä ( kun melkein kaikki hakee samaa netistä) kuin jossain "kaupan kassoilla"....
        Nyt tullaankin siihen kohtaamisen ongelmaan ja miksi poistinkin profiilini....
        Otanpa pienen esimerkin jos ravintolassa on 10 naista ja 10 miestä ja nämä kaikki 10 naista eivät voi olla kiinnostuneita vain tästä 1 miehestä koska siitähän tulisi tappelu naistenkin kesken ja tällä miehellä ei voi olla aikaa ja huomioida näitä kaikkia naisia vaan joutuu keskittymään yhteen naiseen ja 9/10naisesta jää kuin nallikalliolle mutta netissäpä voi ja siksi se onkin näiden miesten pelikenttä ja voi vaan kysyä onko se naistenkin etu?

        Nyt tullaan siihen toiseen propleemaan sukupuolijakautumaan kun siellä on huomattavasti enemmän miehiä ja tämä korostuu nuoremmassa polvessa ja tasoittuu vanhemmissa ja varmasti on paljon varattuja ja parisuhteessa oleviakin miehiä (nämä eivät tätä varmasti kerro profiileissaan kuin viesteissään kunhan saavat mitä haluavat...) mutta olen törmännyt kylläkin vastaaviin naisiin ja eräänlaiseksi seksisuhteeksi tulkin vaikka hainkin vakavampaa suhdetta.

        Nyt nämä 10 naista ovat käyneet treffeilläkin tämän 1/10 miehen kanssa ja kemiat natsas ja naiset on temppujaan tehneet ja kuitenkin jääneet nallikalliolle ja nyt tulee toive ja ajatus että josko se toinen 1/10 miehen kanssa onnistuisi ja piiripienipyörii taas...

        Sitten tämä 9/10 mies (minäkin) jos pääsee treffeille on vaikea saada niitä kemioita natsaamaan naisen mieleen kun vertailukohtana on tämä ennen 1/10 mies treffattu ja tämän ovat myöntäneet monet naiset kun olemme avoimesti kirjoittaneet "pilalle" menneiden treffien jälkeen....ja siksi se pitkä kirjoittelu on turhaa vaan melkein heti treffit sovittava.
        Tuohon avoimeen kirjoittamiseen on lisättävä eräskin nainen (vastaavat treffit,,,) oli jäänyt netin koukkuun kun aina vaan entistä komeampia miehiä ja kun häntä oli käytetty "hyväkseen" ja hän oli sen verran herkkä että joutui sairalomalle ja nappeja antoi lekuri...mutta jatkoi koukussa olemista ja sanoinkin poista se perussyy eli profiili kunnes viimeinkin teki sen....tämäkö on naisten tarkoitus?

        Oho tulipa pitkä stoori....mutta loppu kaneetiksi on sanottava että olen luonut lyhyempiä ja pidempiä suhteita elämäni aikana mutta ne on tavattu livenä ja ne kemiat ovat löytyneet myöhemmin eikä nettitreffailun tyyliin ensisekunneilla....ja itsetuntoni on kohdallaan....mutta tähän netin tiiliseinään en päätäni enää lyö ja tätä en kirjoita millään katkeruudella vaan realismilla.

        Ja toivotan nim. ensinnäkin hyvät jatkot netissä kuin muutenkin elämässä ja olen pahoillani jos loukkasin jotenkin....

        "tykkään väitellä livenäkin ja minullekkin joskus pitää rautalangasta vääntää että ymmärrän toisen näkemyksenkin."
        Näinhän se on, että keskusteluun pitää antautua ja jos aikoo jotain siitä saada, pitää olla myös avoin sen verran, että kuuntelee ja suostuu ajattelemaan. Toisinaan vetää vesiperän jossain muodossa ja silloin tietenkin tulee mieleen että on tullut haaskanneeksikin aikaa... Noin joskus jos on joku häiriöinen niin, että ei ole ihan kaikki kotona... Joskin jokaiselta voi oppia jotain.
        " nämä kaikki 10 naista eivät voi olla kiinnostuneita vain tästä 1 miehestä koska siitähän tulisi tappelu naistenkin kesken ja tällä miehellä ei voi olla aikaa ja huomioida näitä kaikkia naisia vaan joutuu keskittymään yhteen naiseen ja 9/10naisesta jää kuin nallikalliolle mutta netissäpä voi ja siksi se onkin näiden miesten pelikenttä ja voi vaan kysyä onko se naistenkin etu?"
        Osa noista naisista luovuttaa, se on selvä, vaikka olisivatkin kiinnostuneita siitä yhdestä. Naisten kesken voi syntyä eripuraa ja kisa voi jatkua pitemmällä aikavälillä. Naiset oppivat odottamaan vuoroaan ja voivat iskeä toisella hetkellä toisessa tilanteessa. Nähty on.
        Kilpailutilanne ja siihen antautuminen on todellisuudessa usein erittäin kehittävää. Siinä voi kelata puutteitaan ja pyrkiä parempaan. Sen verran kuitenkin sanon, että se miehen valinta ei välttämättä ole mitenkään ideaali, vaan voi mennä metsään, kuten usein käykin. Ei saisi antaa valtaa yhdelle suositulle vaan voisi hyvinkin miettiä myös itsetunnon merkitystä syvemmin, ymmärtää myös se, että kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää. Usein valintoja tehdään tosiaan liikaa ulkonäön perusteella, kuten myös sellaisen jonkinlaisen omien hyvien piirteiden äänekkään korostamisen perusteella. Hiljaisemmat jäävät vähän kuin jalkoihin. Toisaalta kokeneemmat metsästäjät ovat jo oppineet senkin ja voivat tehdä valintaa toisin.
        "oli jäänyt netin koukkuun kun aina vaan entistä komeampia miehiä ja kun häntä oli käytetty "hyväkseen" ja hän oli sen verran herkkä että joutui sairalomalle ja nappeja antoi lekuri..."
        Tuossapa oli ilmeisesti henkisesti heikolla pohjalla heikolla itsetunnolla ja kykenemättömänä vaatimaan itselleen mitään nainen liikkeellä. Edustaako tuo tapaus laajempaa joukkoa?
        Valitettavasti kaikki eivät voi saada mitä haluavat, vaan joutuvat tyytymään seuraaviin arvojärjestyksessä. Ehkä suuri avioerojen määrä kertookin siitä. Mikähän lääke tuohonkin tepsisi?
        Ei niitä tunteitaan oikein voi niin käsitellä, että ajattelisi itsensä heikommaksi tapaukseksi ja tekisi johtopäätöksen siitä että kelpuuttaa sitten kumppaniksikin heikomman tapauksen... Ei kuulosta hyvältä.
        Eikö olisi parempi kaveerata vain niin kauvan kuin saa kiinni siitä punaisesta langasta. Joskus se hetki koittaa, jos siihen jaksaa uskoa ja luottaa. Toisinaan joutuu vain odottamaan onneaan. Odotusaika kannattaa käyttää mahdollisimman mukavissa ja kehittävissä merkeissä.
        Nykyään puhutaan että nuoret ihmiset ovat sellaisia "heti kaikki minulle nyt" tavaroiden suhteen. Minusta vielä kamalampaa on, jos tuo vaatimus tuohon tyyliin kohdistuu ihmisiin.
        Minulle tuo vaatimus saada tavata heti tai ei mitään tuntuu jonkinlaiselta loukkaukselta, koska ajattelen ettei mies ole tippaakaan kiinnostunut minusta ihmisenä ja kuvittelee että olen niin helposti arvoitavissa ja arvoni on helposti laskettavissa. En todellakaan ole mikään näyttelyhevonen, jonka kylkiluita koitellaan ja katsotaan suuhun. Koen olevani paljon enemmän arvoinen. (Kylkiluut löytyvät ja hampaat on kunnossa, onpa mainittu helmiriviksikin.)


    • ikuinen-sinkku

      Pitää olla axl smithin kaltainen hurmuri joka hurmaa ulkonäöllään luonteen. Sellaisille naiset antaa heti seksiä eikä puhettakaan mistään parisuhteesta. Jos ei vonkaa seksiä niin mies on tylsä nössykkä joka ei ota naista edes huomioon eikä sellainen voi olla kiinnostava mies.

      • axlfani

        Axl smith ja hänen kaltaisensa vain sormia napsauttamalla saa joka naisen haarat levälleen ensinäkemältä ja tämä nainen luulee saavansa tämän smithin siten omakseen....ja kuinka moni näistä sadoista naisista olisi lähtenytkään vakampaankin suhteeseen ja kuinka nopesti se kuuluisa kemia olisi löytynyt ja sillä luonteella ei niin väliä....
        Nyt vaan voi kysyä mikä olisi tuon parisuhteen laatu ja kun vielä pitäisi jakaa useamman naisen kesken...mutta silläkään ei olisi merkitystä...ja sitten saisimme lukea uskottomuus palstalta kuinka sikoja yleisesti miehet on.


      • ensinnäkin

        Kuukausien viestittelyä ollut Axelilla ilmeisesti joidenkin kanssa...
        Haloo!! Juontaja! Axeli on juontaja-koomikko. Axeli on hyvännäköinen, tyyli kohdallaan, pukeutuminen, olemus, huumorintaju, asuu Lontoossa... Kaikkea.
        Itkeekö joku tosiaan peräkammarissa, että miksi Axeli kelpaa mutta peräkammarin kaapo ei?


    • Mieluiten-hotellissa
      • EnVieläKoskaan

        Kiva kun huomioit tuon Iltalehden luotettavuuden...
        Ehkä kyselyynkin vastaavat nopeimmat...


      • Remprantti_

        Kyllähän nettitreffeillä ja deiteillä jo eri sivustot huomioiden on sitten vaikka WhatsAppit ja mailit mukaan lukien ne treffit ja deitit käyty. Tai kuten yläpuolen Axl Smith vaikka Feisbookissa ja sitten pyytää Lontooseen.
        Aivan eräästä sovelluksesta kysymyksin pääsin tuohon tulokseen muutenkin >> 77 prosenttia vastaajista sanoi, että he päättävät treffien aikana.
        Eli sivusto ja treffikäytäntö juuri tuossa on vain huono, kun aletaan ihastuksensa ja vaikka kumppanin tapaamisissa noin päättelemään. Koko hotellikin on vain kyselyn bullshittia,

        "Iina, 19: Hän laittoi minulle tiiviisti viestiä useiden viikkojen ajan ennen kuin tapasimme. Emme tunteneet entuudestaan: hän bongasi minut Instagramista.
        22-vuotias Kristen: pyysi naisen häntä lähettämään itsestään "kivoja kuvia". Hän viestitteli Smithin kanssa kolmen kuukauden ajan."

        Deittailu aivan tavallista nettideittailua. Iätkin aivan mukiin meneviä.


      • turhauttaviatreffejä

        Ehken tämän Axl Smithin henkilökohtaisesti ei tarvitse nettideittailla kun kysyntää oli muutenkin vaan se on otettu yleistyksenä...nyt on vain kun näitä axl smithin kaltaisia miehiä nettideittailemassa ja vievät pillumielessä tämän harmaan naapurin lissun treffeille ja kun se kemia löytyikin nopeasti niin ollaan haaratlevällään mutta jäikin kuin nallikalliolle ja tälle lisulle tulee ajatus josko se onnistuisi toisen smithin kanssa....ja sitten jos tai kun tämä harmaa naapurin jamppa pääseekin treffeille lissun niin sitä kemiaa ei löydykkään vaikka jamppa panostaiskin kovasti ensitreffeille aikaa ja vaivaakin tuhlatakseen.

        Tämän pelin ja hengen on moni nainen myöntänyt "pilalle" menneiden treffien jälkeen kun olemme avoimesti kirjoittaneet.


      • Remprantti_
        turhauttaviatreffejä kirjoitti:

        Ehken tämän Axl Smithin henkilökohtaisesti ei tarvitse nettideittailla kun kysyntää oli muutenkin vaan se on otettu yleistyksenä...nyt on vain kun näitä axl smithin kaltaisia miehiä nettideittailemassa ja vievät pillumielessä tämän harmaan naapurin lissun treffeille ja kun se kemia löytyikin nopeasti niin ollaan haaratlevällään mutta jäikin kuin nallikalliolle ja tälle lisulle tulee ajatus josko se onnistuisi toisen smithin kanssa....ja sitten jos tai kun tämä harmaa naapurin jamppa pääseekin treffeille lissun niin sitä kemiaa ei löydykkään vaikka jamppa panostaiskin kovasti ensitreffeille aikaa ja vaivaakin tuhlatakseen.

        Tämän pelin ja hengen on moni nainen myöntänyt "pilalle" menneiden treffien jälkeen kun olemme avoimesti kirjoittaneet.

        Mutta kun haluaa ja on niin tehnyt. Vaikea sitä on muuten kauempaa hakea seuraa Lontooseen asti ensin tutustuen (tai vaikka muilla toisinpäin). Ainakin on päässyt pidemmällä ajalla tutustumaan kumppaneihin kuvin ja pitämään deitit netissä. Kyllä on ollut varmaa, että seksiä harrastetaan kumppanin kanssa, kun tulee Lontooseen asti edes viikonlopuksi vaikka Imatralta. Kertonut vielä, että ei ole muita deitattavia.

        Eri deiteissä on erilaisia osioita erikseen seksuaalisille mieltymyksille ja mielipiteille jne. Niihin vastaamalla pääsee jo pitkälle. Ei tarvitse tyytyä kyselyyn deittaillessa.
        Kyllä deittini pitäisi minua tyhmänä, jos kysyisin erikseen, että harrastetaanko sitä seksiä myös. En edes tiedä ketään, jonka kanssa asia ei olisi tullut selväksi enennmin tai myöhemmin, vaikka olisi "pelkkä" harrastelijakavari netistä.

        Monihan olisi vaikka voinut antaa luvan Axlille kuvaamiseen, mutta olisi ehkä ollut erittäin jakava lisä keskusteluun. Tai sitten vain tuhoon tuomittu ajatus.


    • ensinnäkin

      " jos saisin 50-100 eri naiselta deittiviestin, niin kyllä ainakin muutaman kanssa olisin valmis aloittamaan suhteen. "
      Kirjoitit vielä että yksi kuitenkin riittää...
      Ok. Nyt sinulla kuitenkin olisi pieni ongelma vielä. Mistä tiedät kuka se yksi noista on?
      Kirjoitit olevasi nirso. Sinulle tuskin on sama, kuka se noista on. Ja jos se on aivan sama, kuka se noista on, niin koska ajattelit avoimena ja rehellisenä miehenä kertoa valitulle että se oikeastaan on aivan sama, kuka hän noista esim. viidestä on?
      Minusta tuossa joku nyt ontuu pahan kerran vielä.

      Ehdotus: Kirjoittele niiden kaikkien viiden kanssa niin, että niistä on jäljellä lopulta kolme. Sitten niiden kolmen kanssa käyt ehkä tapaamisissa muutaman kerran. Valitse se, josta pidät eniten. Jos siitä ei sitten tule kuitenkaan suhdetta (voihan se olla, että hän ei sinuun rakastukaan esim.), niin aloita kierros alusta. Tai anna sille valitulle aikaa. Jos sinulla on luonnetta ja itsevarmuutta, voit yrittää saada hänet rakastumaan itseesi, vaikkei se ihan ilmaiseksi tapahtuisikaan.

    • Rumamies-41

      En ole koko ikäni saanu yhtään viestiä naiselta takas ja varmaan 500 naiselle olen vastannut.

    • Kokemuksestanikerron

      Itse olen 40v bi nainen ja olen etsinyt seksiseuraa netistä, sekä miehistä että naisista. En siis paheksu sitä, että miehet ovat pillun perässä, niin olen ollut itsekin:) (Saa tuomita jos halua, ei ne sun kommmentit mua kiinnosta). Kokemuksesta voin sanoa, että miesten lähettämät viestit on yleensä täysin luokattomia. Yleisin ryhmä on se, joka lähettää joko pelkän flirtin tai sitten lyhyen viestin tyyliin "Hei olen Timo 43v. Olen fiksu ja urheilullinen. Vastaa jos kiinnostuit". Sitten kun menen timon profiiliin ainoa lisätieto mikä sieltä löytyy on pituus ja paino. Mistä mies ajatteli että kiinnostun, pituudesta, nimestä, urheilullisuudesta? Ja eikö miehet ymmärrä, että noita viestejä voi naiselle tulla 100kpl. Joukossa on aina pari fiksua, jotka ovat lukeneet mun profiilin, osaavat kertoa itsestään ja mieltymyksistään, osaavat avata jonkinlaisen keskustelun. Tietenkin heille vastaan, varsinkin jos tuntuu kiinnostavalta tapaukselta. Miehet voisi käyttää tuota treffien hakuominaisuutta ja katsoa kuinka paljon siellä on lähes tyhjiä miesten profiileja, jotka hakee seksiseuraa. Yritä erottua jotenkin.

      Sen verran pitää miehiä puolustaa, että onhan nettitreffeissä järkyttävä epätasapaino miesten ja naisten määrän suhteen, sekä myös aktiivisuuden suhteen. Jos etsin seksiseuraa miehestä, yhteydenottoja tulee ihan minimissään 100. Jos taas naisesta, niin ehkä 3:) Aktiivisuus näkyy myös profiilin lukemisessa, siinä ajassa missä mun profiilissa käy 500 vierailijaa vastaavan ikäisen miesystäväni profiilissa käy n 50 vierailijaa. Eli vaikka olisi kuinka hyvä teksti tahansa miehen profiilissa, niin harvoin sitä edes klikataan auki

      • eienäännetistä

        Näinhän se on ja ei koske pelkästään seksiseuraa hakevia vaan se epätasapaino koskee muutakin ja kun ne naiset ovat tästä miespaljoudesta kiinnostuneita harvoista miehistä ja siksi moni "vihreä" ja uusimies joka uskoo näihin treffien mainoskikkoihin että nyt löytää uuden suhteen näinkin saa karvaasti kokea.


      • Mutta_kuitenkin

        Timosi: "Haaveet kuitenkin kohdistuvat 40-vuotiaalla miehellä reilusti alaspäin - keskimäärin tuon ikäisenä haetaan alimmillaan 25-vuotiasta seuraa."
        "Miehet etsivät huomattavan nuorta seuraa
        Suomalainen sinkkumies haaveilee nettideittisivustolla itseään jopa parikymmentä vuotta nuoremmasta kumppanista." IL

        ""Megapuumiakin" liikkeellä ...yli 50-vuotiaista 1,5 prosenttia"
        "Ihastus vanhempiin naisiin ei kuitenkin kauan kestä, sillä yli 25-vuotiaat alkavat jo etsiä enemmän itseään nuorempaa tai omanikäistä seuraa." IL

        Yleistys tuo naisten ylivalta. Luin nettisivuesittelyn, jossa oli useampia sivustoja, joissa on naisia enemmän kuin miehiä. Eräs kotimainen pienempi taisi pyöriä tosi harvan miehen voimin. Kansainvälisemmillä sitten on jo oikeastikin muutenkin enemmän naisia. Mies vain on eräälläkin sivustolla 4 kertaa aktiivisempi.


    • nohjos

      jos on oika

    • sänkynukkumiseen

      Varmaan siitä, että minä etsin ystävää ja miehille se tuntuu olevan heti stoppi.

    • atn_

      Mä luulen kanssa, että en kelpaisi suomi24:sen miehille, kun on mielialaongelmaa. Ainakin olen täältä palstoilta saanut sellaisen käsityksen, jotta pitäisi olla pää terve, jos mielii deittailla.

      • JiiPistePee

        Deittailet jos mielesi tekee. Älä anna vieraiden kirjoitusten määritellä millaisena kelpaat.


    • NeitiNainen100

      Jos saat vastauksia ilman kuvaa, onko kuvasi hyvä kuva? Jäätävän paljon ihmisillä on epäselviä ja epäedustavia kuvia, olen huomannut. Edustava kuva ei tarkoita fotaroitua epätodellisuutta, mutta antaa oikeanlaisen viestin. Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, ja siksi sen merkitys tässä kontekstissä on valtava! Kuvasi lähettää viestin joka tapauksessa, mutta millaisen? Näkyykö jo kuvasta, että pidät itse itseäsi rumana? Kuvaako se parhaita vai huonoimpia puoliasi?

      Epäilemättä rumuus ja kauneus molemmin puolin vaikuttavat prosessiin, mutta en niputtaisi niitä yhteen minkään viestimäärien kanssa. Vaikka sadasta livenä tavatusta varmasti löytäisin kiinnostavia tyyppejä, on netin todellisuus toista.

      Siinä missä miehet joutuvat jumppaamaan joukosta erottautumisen ja hirmuisen keskinäisen kilpailun kanssa, naiset joutuvat näkemään vaivaa löytääksen joukosta itselleen sopivan. Viesteihin vastaaminen ja tapailu vievät paljon aikaa ja energiaa. Inhoan sitä miten tästä maalataan sellainen kuva että naiset vain nirsoina valitsevat joukosta parhaan ja miehet kärsii, koska molemmat joutuvat näkem vaivaa eritavalla. Jos nainen sitten ottaisi joukosta kenet sattuu, jäisi onnellisen parisuhteen löytäminen täysi lottoarvonnaksi. Totta helvetissä pitää valikoida, niin miehen kuin naisen.

      Lukuihin totta tosiaan liittyy myös tuo yllä oleva kaava siitä, että sadasta viestistä lopulta hyvin harva poikii mitään oikeaa. Siinä vaiheessa olet ehtinyt jo niin monta kertaa kiinnostua ja pettyä, että viestittelyyn äkisti katoaa kaikki mielenkiinto. Ja toisille nettideittailu ei sovi lainkaan, mutta sehän selviää useimmiten vain kokeilemalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe