Kurkon elukka, otus, peto, sonni, hirviö.

HondaKurkonAkseli

Moto-Ykkönen uusimmassa numerossa 1/2017

KTM 1290 Super Duke R (2017): MAHTISONNI 2.0!

Beast – elukka, otus, peto, sonni, hirviö – miksi ikinä sitä haluatkaan kutsua, on KTM:n rajuin nakusportti, joka ensiesiteltiin maailmalle kolme vuotta sitten. Nyt tästä 1301-kuutioisesta ja 177-hevosvoimaisesta nakusta on esitelty uusin versio – Beast 2.0.
Roland Brown kävi koeajamassa tämän uutuuden Losailissa, Qatarissa ja hän sanoo, että mikäli pidit tämän kauhutrillerin ykkösosasta, pidät varmasti myös ”filmin” jatko-osasta – päivitys 2.0 on joka suuntaan askelen pidemmällä kuin edeltäjänsä.


REPIKÄÄ SIITÄ FATTAPORUKKA.

Unohtui:
Minun pyörässä ei ole hyrrävoimaa.
En työnnä sarvea edes tietämättäni, vaan potkin jalkatappeja, siirrän sutjakasti lanteitani kuin napatanssijavaimoni, sekä otsa sisäkaarteen peiliin, näin minä pujottelen keskiviivoja ja väistelen esteitä.
Minulla on rataennätykset mutta en ole 300 kerhossa, vaan kymppikerhossa joka tarkoittaa lentokoneen ohjaamossa runkkaamista.
Kaverini Möhköllä olen ajanut matkanopeutta tukka hulmuten 270 km/h.
Minä vihaan yli kaiken Harley miehiä ja varsinkin Harley tyttöjä, koska minulla on töpöjalat ja snyfä niiden välissä jolle HarleyTytöt nauraa.
Toisaalta minulla on Alfa, Rolex ja 17.000 donaa palkkaa kuukaudessa ja hauis kuin porsaan persejalka, joten yritän pärjäillä.
Eniten minua kuitenkin vituttaa että joudun elämään itse itseni kanssa joka päivä.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HarleyTyttö

      Hyvä snyfän jatke Kurkolle tosi tarpeeseen.

      Varmaan kiva ajaa pikkureppu selässä hotellilta hotellille ja saimaan aalloilla potkien jalkatappeja siirrellen lanteita ja peppusta kypärä peilissä kiinni pyörällä, jossa hyrrävoima eliminoitu pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      134
      8325
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1363
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1145
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1102
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      93
      1040
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      136
      944
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      765
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      758
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      741
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      654
    Aihe