Huijaussivusto: smartaffair.eu

LihaaJaVertaOlen

1. profiili:

Kauanko aikaa on kulunut rekisteröitymisestä, kun vastaanotan täkyviestejä:

1. täkyviesti (Noora): 2 min:
Mitäs Tyhmä_Tukihenkilö_Et_Saa_Minua_Ostamaan_Krediittejä? Täällä vähän yksinäinen fiilis.. Olisko suta seuraa :)

2. täkyviesti (Sonya): 4 min:
Moikka! Mitäs sulle kuuluu? Olis kiva saada jotain seuraa :)

3. täkyviesti (Helmi): 20 min:
Sullakin profiilissa kaupunki Perkijärvi?? Pitääkö paikkansa? Jos pitää niin olis kiva tutustua Tyhmä_Tukihenkilö_Et_Saa_Minua_Ostamaan_Krediittejä ;)

4. täkyviesti (TyyneD): 32 min:
Moikka :) Oletko sinkku vai varattu?

5. täkyviesti (laura-maria): 51 min:
Heippa Tyhmä_Tukihenkilö_Et_Saa_Minua_Ostamaan_Krediittejä Säkin näköjään kaupungista Robotti Lähettää Jo 5. Täkyviestin? Voitaisiin tutustua :)



2. profiili:

Kauanko aikaa on kulunut rekisteröitymisestä, kun vastaanotan täkyviestejä:

1. täkyviesti (Mustapillu): 2 min:
Moi ?_Halusin_Vain_Sanoa_Että_Olen_Tyhmä_Tukihenkilö_Joka_Tekee_Tätä_Duunia_Pimeästi! Jos toi kaupunki Perskarvan kääntöpuoli sun profiilissa pitää paikkansa, niin voitais tutustua :)

2. täkyviesti (Lady): 7 min:
Mitäs sulle kuuluu? Mietin justiin että saisiko tällainen naikkonen suhun tutustua?

3. täkyviesti (Piia): 20 min:
Oliskos sulla kiinnostusta tutustua muhun?

4. täkyviesti (Manny): 33 min:
Katselin juuri sun profiilia.. Käy vilkaisemassa mun, ja jos kiinnostaa niin voitais jutella :)

5. täkyviesti (Belinda): 45 min:
Mitäs ?_Halusin_Vain_Sanoa_Että_Olen_Tyhmä_Tukihenkilö_Joka_Tekee_Tätä_Duunia_Pimeästi? Meillä profiilissa sama kaupunki Perskarvan kääntöpuoli, oletko oikeasti sieltä?



3. profiili:

Kauanko aikaa on kulunut rekisteröitymisestä, kun vastaanotan täkyviestejä:

1. täkyviesti (NaughtyMe): 1 min:
Milläs mielellä mies on täällä liikkeellä?

*Profiilin NaughtyMe-kuvia löytyy: http://xyya.net/ero/45439-chastnye-foto-russkojj-devchonki-11-foto.html*

2. täkyviesti (Niina Niina): 5 min:
Mitäs sulle kuuluu? Mietin justiin että saisiko tällainen naikkonen suhun tutustua?

3. täkyviesti (Senja): 17 min:
Mitäs Oskari? Meillä profiilissa sama kaupunki Espoo, oletko oikeasti sieltä?

4. täkyviesti (Bella): 33 min:
Moi Oskari! Jos toi kaupunki Oskari olematon nollakatu nolla, läskiset portaat, luurankohissi. Ovessa lukee "Tukihenkilön tissi". sun profiilissa pitää paikkansa, niin voitais tutustua :)

5. täkyviesti (Janice): 50 min:
Minkäslaista seuraa sä täältä haet?




4. profiili:

Kauanko aikaa on kulunut rekisteröitymisestä, kun vastaanotan täkyviestejä:

1. täkyviesti (SirjaSirkka): 2 min:
Katselin juuri sun profiilia.. Käy vilkaisemassa mun, ja jos kiinnostaa niin voitais jutella :)

2. täkyviesti (Rossa): 6 min:
Sun profiili MazaK kiinnitti huomion, ja säkin näköjään asut kaupungissa *. Toivottavasti haluat tutustua :)

3. täkyviesti (Vicky): 19 min:
MazaK mitä kuuluu? Mäkin asun kaupungissa * joten voitaisiin tutustua, eikö? :)

4. täkyviesti (Vada): 34 min:
Milläs mielellä mies on täällä liikkeellä?

5. täkyviesti (Annukka): 53 min:
Heippa MazaK Säkin näköjään kaupungista *? Voitaisiin tutustua :)


Keskustelua:

MazaK (Mindylle):
Alisia sivustolta wearehairy.com. Kuvien varastaminen on tuhmaa. http://www.wearehairy.com/models/Alisia/

MazaK:
Jaa, se on joku toinen sivusto kuin We are hairy. Ei näy nimittäin pimppakarvoja. Samantekevää. Kyseessä on joka tapauksessa kuvien luvaton käyttö.

Mindy:
aika monella on nykyään jonkun julkkiksen kuva netissä profiilikuvana.. Muistutan paljon tätä henkilöä luonnossa niin siks mulla on tää täällä..

MazaK:
Olipas paska tekosyy. Varsinkin kun se tulee sivuston tukihenkilöltä.

MazaK:
Sulla on muuten taipumus vaan kaksi pistettä kun niitä pitäisi olla kolme. Sama ilmiö toistuu usein eräillä toisillakin vastaavanlaisilla deittihuijaussisarsivustolla...sulla tulee tukalat oltavat. =)


MazaK (Veemille):
Hei, Haluan vain kertoa, että tein tällä viikolla tästä palveluntarjoajasta (sisältäen yli 65 sisarsivustoa) imoituksen kuvassa esiintyvälle norjalaiselle naiselle Anna Edwinille. On ilmiselvää, että Teillä ei ole minkäänlaista lupaa käyttää hänen kuviaan. Tämä koskee myös sitä toista profiilia (en kerro mikä, selvittäkää itse), jossa käytätte kuvia hänestä.

10

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • donkikonki

      Silti oot ollu tarpeeks tyhmä että rekkaudut tonne koska pilluahan on saatava hinnalla millä hyvänsä :D ei luoja!

      • KetjunAloittaja

        Koskee ehkä sinua mutta ei minua. =)
        Mulla on taulukkolaskentaohjelmassa listattuna kaikki käydyt keskustelut feikkien kanssa. Jos nää tyypit joutuu kuseen, niin mulla on antaa iso läjä raskauttavia todisteita. =)


    • Mukavatukihenkilö

      Mut Sä olet silti niin typerä ettet lue sivustojen käyttöehtoja?? Mikä kohta siinä on laitonta jos fantasiaa myydään sulle mut sä et lue sääntöjä? Voi että voi ihmislapsi olla typerä, ne kuules polliisit nauraa siut pihalle kun meet sinne todisteines kanssa, luultavasti vielä runkkausjäljet papereissa :D Mee poeka vaan johonki seksisivulle ni ei tartte jahdata mörköjä. Ota se foliohattu pois päästä ;)

      • Huhhuh_sentään

        Juurikin näin, tämä pelle kuvittelee että on tekemässä jotain suurta salapoliisityötä ja palvelusta "uhreille" :D Voiko idiottimaisemmin aikaansa käyttää... no, jokaisella on omat huvinsa =)


      • kaaaaarlo

        Onpahan kuitenkin hyvä esimerkki meille kaikille. Avatkaa silmänne ja tajutkaa että jos hyvännäköinen,seksikäs, ulkoisesti tavoittelemisenhalun herättävä nainen tulee mielinkielin hymiöillä tekemään teihin oma-aloitteisesti tuttavuutta, taustalla on joku bisnes.


      • Busted7

        Totta kai luen. Juju onkin siinä, että nämä sivustojen tukihenkilöt eivät asiaa myönnä kun sitä kyselee.


      • EiKusetettavissaOleva

        Jahas...olet sitten eksynyt tännekin foliohattusanontoineen "mukava chattipalvelun tukihenkilö". Vieläkö intät vastaan kun väitän, että käyttäjänimien "Veemi", "Hanna" ja "Mirrinen" kuvat eität ole norjalaisesta Anna Edwinistä? Tämä ei sitten koske kaikkein uusimpia teidän sisarsivustoja, joissa tekaistujen profiilien kuvat on vaihdettu uusiin.

        Ne ehdot on laitettu sinne ihan vaan sen takia että voitte vedota niihin riitatapauksessa. Te kun ette koskaan myönnä profiilinne olevan tekaistuja vaikka asiakas sitä kuinka tivaisi. Se tulee todennäköisesti koitumaan kohtaloksenne mikäli Teitä vastaan joskus syyte nostetaan. Sama ilmiö toistuu muillakin deittihuijaussivustoilla.


    • VetäjäEsittääTyhmää

      Tässä taas yksi todiste siitä, että sivustolle työskentelevät "vetäjät", jotka vastailevat tekaistuista profiileista käsin, eivät myönnä olevansa sellaisia vaikka asia ehdoissa mainitaankin.

      Minä:
      Nimi on sulla ainakin oikein. Angie on tosin amerikkalainen, joten profiilisi on tekaistu. Kyselit mun meiliosoitetta sivustolla euroadultflirt.com noin kuukausi sitten. Haluatko että kerron sen?

      Angie Varona:
      Ihan miten itse haluut, mä olen kyllä jo siirtynyt eteenpäin susta :)

      Minä:
      Hehe...se on niin helppoa ehdottaa meiliosoitetta kun ilmaiset krediitit on minulta loppu. Mutta odotas jos niitä onkin jäljellä. Heti alkaa tulemaan tekosyitä ja selityksiä yksi toisensa jälkeen. =)

      Angie Varona:
      Enkös mä jo sanonut etten oo enää erityisemmin susta kiinnostunut, se juna meni jo?

      Minä:
      Et todellakaan ole niin kauan kun mulla on krediittejä jäljellä. Sitä paitsi ties minkälainen "vetäjä" siellä sun päässä minulle kirjoittelee. Kerron Angielle että käytät luvatta hänen kuviaan.

      Angie Varona:
      Tee sä ihan mitä haluat johan mä sanoin ettei mua kiinnosta, mitä osaa siitä et tajuu? :D

      Minä:
      Sullahan on aina se viimeinen sana kun et maksa rajattomasta määrästä viesteistäsi latiakaan. Kai sinä nyt sentään sen myönnät, että olet sivuston vetäjä? Sehän mainitaan yleisissä ehdoissa.

      Angie Varona
      Ei käryäkän mistä sä puhut, mutta ei siinä mitään, hyvää päivänjatkoa :)

      Minä:
      Juuri noin. Asia kerrotaan kyllä ehdoissa, pelkästään lakiteknisistä syistä. Muuten sitä ei myönnetä. Petos on petos ja olet sellaisessa jo mukana. Turha itkeä sitten käräjillä. =)

      Angie Varona:
      En nyt ymmärrä ollenkaan että mikä petos sulla nyt on :(

      Minä:
      Annan vielä sinulle viimeisen mahdollisuuden: myönnätkö olevasi tämän sivuston vetäjä ja että profiilisi on tekaistu?

      Angie Varona:
      En nyt ole yhtään kärryillä, että mistä on kyse?

    • Muitsu2

      Voin kertoo,että edellä kirjoittanut on oikeassa,huijausta koko sivu! Palkattuja henkilöitä,miehiä että naisia.Saavat 0,15senttiä jokaisesta vastaamastaan viestistä ja eivät saa tavata,tms vaihtaa yhteystietoja.Ja kuvat on varastettuja! Ei kannata tuhlaa rahoja ko firmaan.

      • HuijaritKuseen

        0,15 senttiä? Mistä teidät? Kerro lisää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe