Kumpi olisi pahempi

A) Rakastmasi kumppani jättäisi sinut toisen naisen/ miehen takia

B) Rakastamasi kumppani kuolee.

28

452

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurppanainen88

      Kyllä se kuolema loppupeleissä järkyttävämpi olisi. Vaikea ajatella miten reagoisin jos joku entisistä partnereistani (olkoon sitten pelkkä seksipartneri kyseessä) kuolisi. Sen ihmisen kanssa on kuitenkin joskus ollut yhtä lihaa ja verta.

      Jättämisestä pääsee kuitenkin yli, mutta kuolema jättäisi mietittävää pitkäksi aikaa. Ei sitä entisen partnerin kuolemaa olisi helppo hyväksyä, vaikkei sitä olisi rakastanutkaan. Miehille varmaan ei niin väliä vaikka pelkkään seksiin käytetty partneri kuolisikin, he eivät tunne sitä fyysistä yhteyttä yhtä vahvana.

      • MiksiAinaJätetään

        Aijaa vainiin että mitähän yleistystä tuokin? Minut tylysti jättänyt nainen on vakavasti sairas ja joutuu reilu viikon päästä suureen leikkaukseen. Vaikka olenkin surullinen ja vihainen minun jättämisestäni olen suuresti huolissani miten hänen leikkauksensa menee. Viimeinen viestini hänelle oli että olisi mahtavaa jos hän ottaisi senverran yhteyttä viestillä minuun miten se leikkaus meni. Kun kuulen että kaikki hyvin saan rauhan ja voin keskittyä eroomme ja toivoa hänelle kaikkea mahdollista hyvää loppuelämään. Olen herkkä ihminen muutenkin ja pelkään kokoajan kaikkea pahinta. Olisin halunnut olla pitämässä häntä kädestä kiinni Taysissa kun hän nukahtaa tuntien leikkaukseen. Eron takia se ei nyt onnistu mutta vaikka ainoa uskontoni on evoluutio rukoilen hänelle kaikkea hyvää.
        Erosta selviän ajan kanssa mutta en ikipäivänä siitä jos hän menehtyisi. Hän oli minulle kuitenkin se kaikkein ihanin ikinä josta kyllä aiemmissa avauksissanikin kerroin.


      • kurppanainen88
        MiksiAinaJätetään kirjoitti:

        Aijaa vainiin että mitähän yleistystä tuokin? Minut tylysti jättänyt nainen on vakavasti sairas ja joutuu reilu viikon päästä suureen leikkaukseen. Vaikka olenkin surullinen ja vihainen minun jättämisestäni olen suuresti huolissani miten hänen leikkauksensa menee. Viimeinen viestini hänelle oli että olisi mahtavaa jos hän ottaisi senverran yhteyttä viestillä minuun miten se leikkaus meni. Kun kuulen että kaikki hyvin saan rauhan ja voin keskittyä eroomme ja toivoa hänelle kaikkea mahdollista hyvää loppuelämään. Olen herkkä ihminen muutenkin ja pelkään kokoajan kaikkea pahinta. Olisin halunnut olla pitämässä häntä kädestä kiinni Taysissa kun hän nukahtaa tuntien leikkaukseen. Eron takia se ei nyt onnistu mutta vaikka ainoa uskontoni on evoluutio rukoilen hänelle kaikkea hyvää.
        Erosta selviän ajan kanssa mutta en ikipäivänä siitä jos hän menehtyisi. Hän oli minulle kuitenkin se kaikkein ihanin ikinä josta kyllä aiemmissa avauksissanikin kerroin.

        Puhuin siitä etteivät miehet välitä yhden illan panojensa tai seksisuhdenaistensa kuolemista. Entiset ja nykyiset tyttöystävät ovat tietysti eri asia.


      • oletniinihana
        MiksiAinaJätetään kirjoitti:

        Aijaa vainiin että mitähän yleistystä tuokin? Minut tylysti jättänyt nainen on vakavasti sairas ja joutuu reilu viikon päästä suureen leikkaukseen. Vaikka olenkin surullinen ja vihainen minun jättämisestäni olen suuresti huolissani miten hänen leikkauksensa menee. Viimeinen viestini hänelle oli että olisi mahtavaa jos hän ottaisi senverran yhteyttä viestillä minuun miten se leikkaus meni. Kun kuulen että kaikki hyvin saan rauhan ja voin keskittyä eroomme ja toivoa hänelle kaikkea mahdollista hyvää loppuelämään. Olen herkkä ihminen muutenkin ja pelkään kokoajan kaikkea pahinta. Olisin halunnut olla pitämässä häntä kädestä kiinni Taysissa kun hän nukahtaa tuntien leikkaukseen. Eron takia se ei nyt onnistu mutta vaikka ainoa uskontoni on evoluutio rukoilen hänelle kaikkea hyvää.
        Erosta selviän ajan kanssa mutta en ikipäivänä siitä jos hän menehtyisi. Hän oli minulle kuitenkin se kaikkein ihanin ikinä josta kyllä aiemmissa avauksissanikin kerroin.

        Maailman ihanin vastaus<3 Kun tuo nainen tajuaisi millaisen kultakimpaleen kädestään laskee!!!


      • asiatonta
        oletniinihana kirjoitti:

        Maailman ihanin vastaus<3 Kun tuo nainen tajuaisi millaisen kultakimpaleen kädestään laskee!!!

        Just joo, joku trolli taas asialla.


      • 9plus4
        asiatonta kirjoitti:

        Just joo, joku trolli taas asialla.

        No on ilmeisen ahkera trolli sitten, kun pitkiä vuodatuksia kirjoittanut avauksessaan.


    • A) Rakastmasi kumppani jättäisi sinut toisen naisen/ miehen takia

      Sehän sitten joutaisikin mennä, en kai minä semmoista haluaisi pitää joka ei rakasta takaisin

      B) Rakastamasi kumppani kuolee.

      Tämä varmaan olisi rakastanut takaisin niin tottakai olisi p..ka juttu.

    • Minusta saattaisi pahinta olla jättäminen, johon ei liity ketään kolmatta osapuolta. Tällöin puoliso olisi punninnut kumppaninsa ja lopettaisi suhteen, koska uskoo tai toivoo löytävänsä paremman joskus. Toisin sanoen puoliso väheksyy kumppaniaan.

      Voisi tietysti olla, että puoliso yksinkertaisesti inhoaa kumppaniaan niin paljon, että elää mieluummin loppuelämänsä yksinään kuin kumppaninsa kanssa. Tämäkään asetelma ei tekisi hyvää kumppanin itsetunnolle.

      • Niin että sullako päällimmäisenä mielessä olisi vaan se oma olotila? Tuskinpa kyseessä sitten olisi oikeasti rakastamasi kumppani jos kerran enemmän rakastat itseäsi kuin sitä toista.


      • Harmaaritari

        Kun kysytään mielipidettä tilanteesta, missä kumppani jättää. Annan vastauksen omasta näkökulmastani, en universiumin.


      • "Minusta saattaisi pahinta olla jättäminen, johon ei liity ketään kolmatta osapuolta. "
        Mietin tuota kysymysä hetken, että laitanko siihen kolmatta osapuolta.


    • en.tiiä.asiaa

      Ei ole kokemusta kummastakaan, mutta olen kuullut joskus että petetyt ihmiset ovat sanoneet pettämisen ottaneen niin koville että olisivat arvelleet ettei puolison kuolema olisi ollut yhtä kivuliasta.

      • eiolekumppania

        Höpö höpö. Kuolema on lopullista. Silloin et enää koskaan näe häntä.


      • Toisaalta siloin on väliin tullut kohtalo, karma tai mikä lie. Tiedät, ettei kumppani ole jättänyt sinua onmasta halusta, ollut petollinen, rakkaus loppunut tms.


    • 787878787877

      A. Se oli paha, toivoin että olisi mieluummin kuollut.

    • Naisasialooser11

      Jos aidosti rakastavalle tosimiehelle tapahtuu A niin sen jälkeen tapahtuu B

    • Kyllä B eli kuolema olisi pahempi.

    • alkaaollauhkailunmakua

      Pitääkö kyseessä olevan valita itselleen vaihtoehto B, että saataisiin tyrkytys ja kaikenlainen esitys loppumaan.

    • cwqecweqc

      A tuntuisi pahemmalta.

    • olenrealisti

      Ei mulla ole ketään ketä rakastaisin niin paljon että ei haittaisi vaikka alkaisi seurustella jonkun muun kanssa. Olisin iloinen heidän puolestaan. Kaikki me joskus kuollaan, kuolema kuuluu elämään. Pienen hetken ajattelisin, mutta ei mmuuta.

    • Se että inhoisin kummassakin itseäni mutta pahinta olisi kuolema.
      Äitini puhui kun jätti mies toisen takia,ilman riitoja, että se on elävä leski.

    • Fewfdfklfmdfmkdfm

      Haluanko kumppanini vain kuolevan - vai lakkaavan olemasta olemassa kokonaan...

      Olen miettinyt joskus skenaariota että koko maailmankaikkeus, kaikki mitä on - on olemassa pohjimmiltaan vain yhdessä näkökulmassa - niinsanotussa yhdessä ainoassa aidossa sielussa/mielessä. Jos asia on näin niin silloin minä olen tuo yksi ainut sielu - ja siis se linssi jonka kautta kaikkeus avautuu.

      Tällöin olla olematta läsnä minussa on TODELLA huono valinta muille ihmisenkaltaisille, koska se mikä ei koske minua on kirjaimellisesti kadotus - epäeksistenssi.

      On veikeä ajatus että jumalainen luomistyö tapahtuisi näkinkin vahvasti s24/sinkut palstan kautta. Mutta jossainhan se fraktaalinen polttopiste on sijaittava kunakin hetkenä.

      (ei tainnut olla vaapukkamehua)

    • hyvä kirjoitus 😃
      itsw wn vastaisi tohon kysymykseen, koska jos valitsee jommankumman
      jyväksyy jo sydämessään sen melkwin tapahtuneeksi.

    • b.ehdottomasti

      Kyllähän se kuolema olisi paljon pahempi, jos ei pääse jättämään edes hyvästejä. Se jäisi kummittelemaan varmaan loppuelämäkseni. Joka tapauksessa rakkaan kuoleminen olisi paljon pahempi kuin pettäminen.

      Toki tuo vaihtoehto A olisi myös kauhea, mutta siinä tunteet vaihtelisivat vihasta suruun ja luultavasti jossain vaiheessa pääsisi yli koko asiasta. Siinä on tietynlainen "loppu" suhteelle jonka nainen on päättänyt ja se pitää vaan hyväksyä. Luultavasti itseluottamukseni olisi maassa pitkään ja miettisin olisinko voinut tehdä jotain paremmin, mutta tuo on niin tilannekohtainen.

    • exmartta

      A!
      Jumalattoman pikän yhteisen historian läpikäynyt...näistä muodostuu tärkeät muistot, lapset, tapahtumat, ihmiset.

      Menettänyt elämän tärkeimmän suhteen, mikä ei voi koskaan palata!

    • 33v_nainen

      Kuolema olisi sillä lailla pahempi, että siitä jäisi sellainen ikuinen kaipaus, miettisi vaan, että miten ihana elämä meillä olisi voinut olla yhdessä. Mutta jos jätettäisi toisen takia, niin voisi vaan ajatella, että ansaitsen parempaa kuin sen paskan tms. Siitä olisi jotenkin helpompi päästä yli. Tai sitten olla vaikka kaverikin tämän exän kanssa, jos sellaiseen kykenee. Kuollut on lopullisesti poissa.

    • Nnnnainen

      B tietysti

    • B on ilman muuta pahempi vaihtoehto.

      Valitettavasti lehdistä saa lukea heistä jotka pitävät A-vaihtoehtoa pahempana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe