Julkaise halusi

Ainahaaveissa

Ei ajatuksesi, vaan mitä tahtoisit tehdä hänelle tai hänen kanssaan juuri nyt :)

255

8317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinrakasminulle

      Haluaisin istua hänen kanssaan siellä, missä tapaamme normaalisti vain päiväsaikaan ja asiallisissa merkeissä. Katsoa sopivaa pidempään silmiin ja paljastaa hymyllä kaiken. Ottaa hänen hennoista käsistään kiinni, pitää häntä sylissä ja suudella pitkään. Oioi

      • Oletmullese

        <3 ihana.

        Samanlaiset fiilikset yhtä työkollegaa kohtaan. Tämä tunne on ihan kauhean ihana ja ihanan kauhea samaan aikaan..


      • Kekkoinjh
        Oletmullese kirjoitti:

        <3 ihana.

        Samanlaiset fiilikset yhtä työkollegaa kohtaan. Tämä tunne on ihan kauhean ihana ja ihanan kauhea samaan aikaan..

        Miks niin kauheaa? Mikset lähesty häntä?


    • Säetvarmaantajua

      Seuraavan kerran kun tavataan tahtoisin jäädä siihen pitkään ja intensiiviseen katseeseen vähän liian kauaksi aikaa. Seuraavan kerran kun tapaamme tahtoisin halata hieman pidempään, tahtoisin uskaltaa haistaa kunnolla miltä tuoksut. Tahtoisin kutsua itseni sun luokse viinille ja nauraa yhdessä hassuille jutuille. Tahtoisin tuntea miltä sun iho tuntuu mun iholla ja miltä sun huulet mun huulilla. Tahtoisin nukahtaa viereen ja tuntea että säkin mua tahtoisit samalla tavalla.. :)

    • tillotetaan

      Sitäkö se olikin, kun en katsonut silmiin. Sitten seuraavalla kerralla

    • KaksinKauneinta

      Tahtoisin levätä tuntikausia vain hiljaa vierelläsi ja tuntea läheisyytesi. Haluaisin nukahtaa kainaloosi ja nukkua siinä nähden unia meistä onnellisina yhdessä. Tahtoisin uskaltaa suudella sinua hellästi, mutta kuitenkin niin, että tunnet mitä haluan. Tahtoisin, että olisimme yhtä ja haluaisin kertoa sinusta ja kauneudestasi koko maailmalle.

      • Sinisilmäinenminä

        Kuinka voikaan sanat tässä tekstissä saada mut tuntemaan kuin omaa viestiä lukisi, kirjoitettuna sille yhdelle naiselle jota en saa pois mielestä ja ajatuksista vaikka kuinka yrittäisin ne mielikuvat ja haaveet häivyttää. Toivon vaan että löytäisin vielä ihmisen jota kohtaan tuntea näin vahvasti ja joka ajattelisi musta samalla tavalla tai näyttäisi sen.


    • Nainenpunaisessaneulees

      Haluaisin viettää kanssasi aikaa. Nähdä sinut missä tahansa ja olla vain kanssasi. Olen tavattoman ja luvattoman ihastunut (rakastunut?) sinuun.

      Olet asiakkaani ja en ikimaailmassa kuvitellut omalle kohdalleni käyväni mitään tällaista. Työnohjauksesta saa onneksi järkiapua, mutta iltaisin sitä tulee silti mieleen vaikka mitä...

      • Yrjötyss

        Voi vidu, mitä siirappista höttöä


      • Mietinvaintässä

        Kenelle tää menee?


    • jsthjsrlhj

      Haluaisin tavata sinut.

    • Pelkääntunteitani

      Jutella, nauraa, halata ja katsoa silmiin. Häkellyin niistä silmistä kovasti kauan sitten(ihan kirjaimellisesti) aurinko loisti niistä niin kauniisti. Niin kauniit silmät ja muutenkin ihana ja kaunis ihminen. <3

      • Enoleunohtanut

        Syysauringossa aikanaan myös häkellyin eräistä kauniista silmistä.. Ehkä meidän katseet taas kohtaavat auringossa nyt kevään tullessa. Oot kauneinta mitä tiedän. :)


    • vastaanottamisenlahja

      Haluaisin antautua vakaan, lempeän, rohkean ja kokeneen ihmisen vietäväksi. Mistä löydän tällaiselle kantavalle persoonalleni vastinparin?!

    • Nainenpunaisessaneulees

      Eräälle vaalealle naiselle, joka on tullut keskustelemaan elämäntilanteestaan kanssani.

      Jos vaan jotenkin selviän tästä kunnialla yli niin huhhuh..

      • Hummhumm

        Voisiko tämä mennä Etelä-Savoon...?


      • Anonyymi
        Hummhumm kirjoitti:

        Voisiko tämä mennä Etelä-Savoon...?

        Ei mene, kun Etelä-Suomeen.


    • Opiskelijan

      Haluaisin katsella sua salaa tunnilla, huomata sun katseesi, seurata tauolla ja painaa sut vessan seinää vasten ja suudella.

      • Jjooh

        Mihin tää menee ? :) Tää ois jokatapauksessa niin sanotusti goals.


      • Opiskelijan

        Päijät-Hämeeseen :)


      • Jjooh

        Okkei :) Noh tsemii si tulevaisuuteen, jos vaikka jotain tollasta tapahtuis


    • Huomaatkosenmusta

      Tahdon kertoa kuinka kaunis olet. Samanaikaisesti tahtoisin pidellä sua hiljaa ja kuunnella hengitystä. Painaa posken sun rinnalle ja nukahtaa siihen. Toisaalta välillä sut nähdessä mielikuvitus lähtee laukkaamaan ja tahtoisin vain jäädä sun kanssa kahdestaan, unohtaa muun maailman ja painaa sut seinää vasten ja suudella niin että taju lähtee. Haluaisin laittaa kädet sinne minne muut ei saa koskea ja opetella tuntemaan sut ihan kokonaan.. Todellisuudessa vain jutellaan, välillä hassutellaan, katsellaan toisiamme silmiin ja hymyillään. Olispa vielä joskus jotain muutakin..

    • Orvokkivokki

      Haluaisin ottaa sut syliin, silitellä kasvojasi ja hiuksiasi ja ylähuulesi kaarta, suudella sua - hellästi ja huolella.
      Kasvoihin, suulle, kaulaan.

      Haluaisin ymmärtää kaiken sussa ja käpertyä sun lämpöseen syliin, ottaa vastaan silityksiä ja hellyyttä.
      Kuiskailla sun korvaan kuinka olet maailman ihanin nainen ja niin hot, kuinka oot ihan jumalatar.
      Haluaisin tuntea sun pehmeät rinnat käsissäni ja sivellä niitä niin, että sun huulilta purkautuisi huokaus ja vinkaisu.
      Haluaisin kostua sun kosketuksesta. Haluaisin tuntea sun kädet jokapuolella mun vartaloa ja omani jokapuolella sun.
      Haluaisin olla samaan aikaan hellä ja vaativa.
      Haluaisin painaa sut seinää vasten, polvella avata sun jalat ja... niin. Tuntea Sut.
      Ja sanoa, kuinka ihanalta tunnut.
      JES!

    • Eihaluja

      Ei ole haluja ei

    • babydollrocknroll

      Tahdon, että raiskaat minut, otat väkisin, ymmärrät kyllä. Tule hulluksi minusta. Menetä kontrolli. Vain silloin antaudun.

      • Nähdäänliianharvoin

        Arvaa vaan söpö kuinka monesti olen haaveillut, että nappaan tukastasi kiinni lempeän jämäkästi ja vien sinut kaikkiin ajatuksiini.

        ...sitten kun on näitä käyttäytymissääntöjä.. joudun tylsästi vain pelaamaan silmilläni ja toivottamaan aina näkemiin ja tulemaan jokaiseen tapaamiseen yhtä raivostuttavan asiallisena.


      • babydollrocknroll

        :D Aika osuvaa tekstä tuon tukan suhteen, kerran flirttinä otti siitä kiinni.


      • Kerrankinkunnolla
        Nähdäänliianharvoin kirjoitti:

        Arvaa vaan söpö kuinka monesti olen haaveillut, että nappaan tukastasi kiinni lempeän jämäkästi ja vien sinut kaikkiin ajatuksiini.

        ...sitten kun on näitä käyttäytymissääntöjä.. joudun tylsästi vain pelaamaan silmilläni ja toivottamaan aina näkemiin ja tulemaan jokaiseen tapaamiseen yhtä raivostuttavan asiallisena.

        Kävis mullekin :D vaikka en liity tähän keskusteluun muuten :D


    • sekoira

      Haluaisin vain nähdä sinut, ja kysyä mikä on totta ja mikä ei. Kysyä olenko ihan väärässä vai oliko meillä silloin jotain muuta kuin ystävyyttä. Kertoa, että ainakin minun osaltani oli. En oikeastaan edes halua muuta, en ainakaan mitään sellaista kuin silloin.. Siitä on jo vuosi kun tajusin mitä se mitä tunnen sinua kohtaan on.. Tiesin jo silloin että katuisin jos en kertoisi sinulle.

    • Tahtoisinhänet

      Tahtoisin ottaa hellästi hänen kädestä kiinni, katsoa häntä silmiin ja hymyillä onnesta. Tahtoisin vetää syliin ja pitää siinä kauan. Tahtoisin nähdä hänen odottavan suudelmaa, jonka viivyttäen kosketusta hänelle antaisin.

    • SoSweetLikePotato

      Haluan ponnistaa ylös pimeästä ja tulla viereesi. Kertoa, että rakastan, ja haluan yhä uudelleen koskettaa ja rauhoittua lähelläsi. Tiedän, että kaipaat läheisyyttä, ja siihen sinut kiedonkin. Luoksesi palaan esteiden takaa ja nöyrimmin antaudun, olet hän joka minut saa hehkumaan ja sydämen riemuitsenaan.

      • kaunisviestijollekin__

        haluaisin kovasti uskoa tähän


      • kaunisviestijollekin_

        kaunista p*skapuhetta :(


    • pahasusi__

      Ja minä haluan sut kokonaan!

    • Skoda111

      Haluaisin saada sut nauramaan.. Hymysi sulattaa mut aina.. kun sitä kuulen tai näen. Haluaisin tutkia sinua. Kaikkialt. Katot mua aina silmiin.. ja huomaat että mä katon sua aina.. kun vaan mahdollista. Mä tiedän että sä tiedät. Olet vissiin varattu. Niinkuin minäkin. Silti. Saat mun perhoset vatsassa eloon.. pitkästä aikaa. En tiedä.. miten ottaisin sinuun yhteyttä. Ottaisinko? Löysin sut ainakin facesta. Tekisi niin mieli laittaa vaikka.. yksi pieni hymiö sulle. Että tietäisit. Vaikka tiedätkin jo. Tai joku nuotion tai liekin kuva. Sitä sä oot!
      Miten se onkin niin että joku vaan vangitsee..kahlitsee pelkällä olemuksella.. tietämättä ihmisestä mitään muuta.. jää vaan silmiin.. ja mieliin. Hmmm.

      • camaa

        Mä en tiedä kuka oot, mutta toteuta ihmeessä toi face jutska :) Se yks hymiö voi loppujen lopuks johtaa vaik kuin pitkälle. Katot ihan rauhassa et mitä tapahtuu. Sun kuvailema ihminen kuulostaa ihanalta, tsemppii tohon!


    • täävika

      Kiitos. En tiedä. En taida uskaltaa. Jäin miettimään että entä jos olenkin väärässä. Olis kauheen noloa:D
      Mutta.. kyllä hän minulle toistuvasti ihan selkeästi flirtannut on.

      • camaa

        Se on sit vähän sillee et se riski pitää ottaa, jos haluaa nähdä lopputuloksen. Elämä on loppujen lopuks liian lyhyt jatkuvaan miettimiseen ja oottamiseen. Ja, jos sä alotat siitä hymiöstä niin ei se mitenkään paha oo, vaikka hän ei esimerkiksi vastaiskaan. Ei kiinnostuksen osottaminen oo noloa :)


    • Hehhe2000

      Voi, sut kun saisin! Olet kaunis.

    • 213

      Tahtosin saada sinut omakseni. Edes yhdeksi yöksi. Ja kukaan ei koskaan saisi tietää, pidettäisiin se meidän välisenä salaisuutena..

      • Hulluttunteet

        Sama täällä. Edes yhdeksi yöksi, tosin tiedän että se ei mulle riittäisi. Jos voisin ottaisin sut kokonaan omaksi, eikä haittaisi vaikka kaikki tietäisi..


    • Enenäätiedämistäänmtn

      Tahtoisin pyytää lenkille, luokseni viinille.. Katsoa silmiin hetken pidempään, hymyillä flirtimmin. Jäädä kiinni sun silmiin, antaa sun lukea nää tunteet musta ja maistaa sun huulia. Hipaista sun kättä, ottaa lanteilta kiinni, halata niin kovaa kuin pystyy enkä koskaan päästää irti. Makoilla sun vieressä sängyllä ja silittää sun tukkaa, olla ihan niin lähellä ettei lähemmäs pääse. Suukottaa sun niskaa ja kuiskata kuinka kaunis sä oot ja kuinka söpöltä näytät aina kun punastut..

    • vdi

      Haluaisin ettei nähtäis, koska jään ajatuksissani aina kiinni suhun. Ehkä ajattelet samoin, ehkä haluat vain pelata tai ehkä susta on kiva huomata, et joku nuorempi on susta kiinnostunut. Haluaisin sen yhden yön. Kaikki selviäis sillä tai jäisi salaisuudeksi.

      • Terveisiämulta

        Veit sanat suusta.. En jaksa nykyistä tilannetta.. Enkä ole varma onko nainen minusta kiinnostunut vai ei. Välillä olen täysin varma asiasta, sitten taas epäilen. Kuin hän testaisi ja leikkisi. Välillä tuntuu että hän tahallaan yrittää pitää katseen poissa ja hallinnassa, silti jää usein kiinni tuijottelusta, tuntuu kuin riisuisi minua ajatuksissaan. Kehutaan, kosketaan, kiusataan.. Katsotaan syvälle silmiin. Toisaalta olemme "ystäviä" eli välillä mietin tulkitsenko kaiken väärin koska itse pidän hänestä ja taidan oikeasti olla myös häneen ihastunut.. Ikäero on aika suuri.
        Sekin voi toista ahdistaa. Minua ei yhtään. Toivoisi että ei nähtäisi ja toisaalta odotan hänen näkemistään.


      • Enkai

        Mihin päin tämä on? Mulla sama tilanne, en tiedä tulkitsenko kaiken väärin?!


    • Haaveissavainootmun

      Haluaisin että naurettaisiin yhdessä, kuten aina, rakastan nauruasi. Haluaisin halata sua vähän liian pitkään, paljastaa tunteeni. Pitää sua lähellä, suudella pitkään ja hellästi.

      • Olisipakestänytpidempään

        Täällä yksi tuntee samanlaista tunnetta.. ja haikeutta.. Kun tiedän että tämä kaikki saattaa (hyvin mahdollisesti) olla ohi kesän jälkeen kun tiet erkanee.. en tiedä onko kummallakaan uskallusta jatkaa yhteydenpitoa tai syventää sitä tässä kahden kk aikana. Ehkä olet vain ohikiitävä hetki ja ihminen, joka opetti minulle niin paljon niin itsestäni kuin oikeasta yhteydestä toiseen ihmiseen.. Lämmöllä syksyllä sitten muistelen sua ja yhteisiä hetkiä..


      • Haaveissavainootmun

        Tää on myös mulle todella haikeeta ja vaikeeta, sillä tiemme erkanevat jo huomenna kun vaihdan taas työpaikkaa. Meillä on myös aivan liikaa ikäeroa ja tunne on luultavasti vain yksipuolinen. Jotain todella maagista henkistä yhteyttä välillämme kuitenkin on, sitä en unohda koskaan. Pelottavaa kuinka jostskin voi tulla lyhyessä ajassa niin tärkeä. Toivottavasti pysymme vielä jatkossakin yhteydessä, koska sussa on jotain todella ainutlaatuista.


      • Ipa____

        Mihin tämä viimeisin menee? On nimittäin tuttu tilanne, hän johon olen korviani myöten ihastunut lähtee huomenna pois paikasta jossa olemme tavanneet lähes päivittäin ja meillä on ikäeroa myös reilusti... haikeaa on.


      • Haaveissavainootmun

        Keskisuomi ^
        Musta tuntuu et halkeen, niin paljon tunteita ja sekavia ajatuksia.


      • Ipa____

        No hö, itellä Pirkanmaalla tää tilanne...


    • H..........t

      Tahtoisin kiittää tämänpäiväisestä. Tulin hyvälle tuulelle.
      Ja jos voisin, lähettäisin suukkoja ja rutistuksia.

      • Sähköäkö

        Mitä teitte? Mikä sai hyvälle tuulelle? Miksi et voi lähettää suukoja ja rutistuksia?


      • H..........t
        Sähköäkö kirjoitti:

        Mitä teitte? Mikä sai hyvälle tuulelle? Miksi et voi lähettää suukoja ja rutistuksia?

        Hups, en ole huomannut tätä viestiä.

        Puhuimme siis puhelimessa. Hän soitti ja se oli erityisen mukava puhelu, josta jäi hyvä mieli. Suukkojen ja rutistusten lähettäminen mielikuvana on mahdollista. Oikeasti niitä voi kuitenkin antaa vain kasvokkain. Siihen viittasin, ettei todellisia suukkoja ja rutistuksia voi lähettää.


    • Naiseenihastunutnainen

      Haluaisin lähettää hänelle kirjeen, jossa kertoisin ihastumisestani.

      • Montamerkkiäjälje

        Miksi et lähettäisi?:)


      • Reettainkeri

        Niin, tämän halun voisi kyllä toteuttaakin. Mitä kirjeeseen kirjoittaisit? Lyhyt vai pidempi viesti?


      • Salainenihailijasihän
        Reettainkeri kirjoitti:

        Niin, tämän halun voisi kyllä toteuttaakin. Mitä kirjeeseen kirjoittaisit? Lyhyt vai pidempi viesti?

        Järki voittaa tunteen tilanteessa, jossa kirjeen lähettäminen johtaisi siihen, että minulta menisi työpaikka. Kirjeessä kirjoittaisin parhaani mukaan kauneutesi joka tavalla ja yhteiset hetkemme, ajatukseni niiden aikana.


      • Tummasilmä2
        Salainenihailijasihän kirjoitti:

        Järki voittaa tunteen tilanteessa, jossa kirjeen lähettäminen johtaisi siihen, että minulta menisi työpaikka. Kirjeessä kirjoittaisin parhaani mukaan kauneutesi joka tavalla ja yhteiset hetkemme, ajatukseni niiden aikana.

        Niin se vaan on, että pakko elämää on ajatella eteenpäin. Se on raadollista!

        Joskus esteet ovat todellisia. Joskus ihminen menee niiden taakse, eikä edes yritä olla elämässään aloitteellinen. Sinä tiedät kummasta sinun tapauksessasi on kyse.

        Mitä kirjoittaisit kauneudesta? Entä ajatuksistasi?


      • Uskalluspelottaa

        Liittymättä keskusteluun, inspiroiduin vastaamaan mitä itse kirjoittaisin kauneudesta ja omista ajatuksistani erästä naista kohtaan.

        Kauneutta on mystiset silmäsi, joissa näen pelon, ihastuksen, intohimon ja kiinnostuksen ristiriitaiset tunteet ja ajatukset. Kauneutta on hymysi ja punastuneet kasvosi kun juttelemme. Kauneutta on, kun harot etuhiuksiasi kun olet hermostunut, kauneutta ovat pisamat ihollasi, joita tahtoisin tutkiskella samalla hellästi kainalossa pitäen. Kauneutta on tapasi olla itsenäinen sekä ottaa muut huomioon. Kauneutta on innovatiivisuutesi, energiasi ja naurusi. Kauneutta on salaperäisyytesi ja se jokin kaipuu mikä sinussa loistaa, minkä yrität muilta salata mutta et pysty katseeltani peittämään. Kauniita on ajatukset mitä sinusta ajattelen ja joskus toivoisin pystyväni ne sulle sanomaan ilman, että joutuisin sitä myöhemmin katumaan.


      • MutMullaEiooPisamia

        Onpa kauniit ajatukset. Oispa nää mulle.


      • Höpsööntynyt__
        MutMullaEiooPisamia kirjoitti:

        Onpa kauniit ajatukset. Oispa nää mulle.

        Eipä tainnut olla minullekaan tämä, vaikka mulle aurinko tekeekin pisamia. Halusin kuitenkin kommentoida alempaa.

        "Kauniita on ajatukset mitä sinusta ajattelen ja joskus toivoisin pystyväni ne sulle sanomaan ilman, että joutuisin sitä myöhemmin katumaan."

        Miksi joutuisit katumaan? Tämä lähinnä retorisena kysymyksenä. Mietin mikä voisi kaduttaa. Omien tunteiden tunnustaminen on rehellisyyttä, enkä ole rehellisyyttä koskaan katunut, vaikka lyhyellä tähtäimellä onkin joskus koitunut harmia ja surua. Pidemmän ajan kuluessa palat ovat loksahtaneet kohdilleen, surut on käsitelty ja olen ollut tyytyväinen rehellisyyteeni.

        Koko tämä ketju on ollut jännää luettavaa. Tämä on mun mielestä todellista naisrakkauden leiskutusta. Mulle tulee mieleen muinaiset tekstit kuten raamatun Laulujen laulu ja vanha persialainen runous. En voisi kuvitella nykypäivän heteroiden kirjoittelevan toisilleen tällaisilla viesteillä, ainakaan minun tuntemissa kulttuureissa. Teksteissä ei siis ole mitään vikaa, mutta ne ovat olleet mun "heterosilmiin" kovin feminiinisellä tavalla sensuelleja. Heteromiehet eivät näin naisilleen viesti, lukuunottamatta ehkä jotain Tommy Taberman -vainaata.


    • H..........t

      Haluaisin juoda kanssasi iltateetä ja jutella. Voisimme ehkä myös sortua viinilasillisiin ja silloin suostuttelisin sinut pelaamaan kysymyskorttipeliä tutustumisen merkeissä.

      • Suostuisinkyllä

        Miksi et vaan ehdota? ;p


      • H..........t
        Suostuisinkyllä kirjoitti:

        Miksi et vaan ehdota? ;p

        Jos olet väärä henkilö, saattaisin saada sotkun aikaan.
        Jos olet oikea henkilö, tilanne olisi silloinkin hankala.


      • H..........t
        H..........t kirjoitti:

        Jos olet väärä henkilö, saattaisin saada sotkun aikaan.
        Jos olet oikea henkilö, tilanne olisi silloinkin hankala.

        Nyt olisi kiva karata sosiaalisesta tilanteesta ja mennä iltakävelylle läheisen järven rantaan. Ehkä teen sen yksin...


    • tähdetsielläkaukana

      Haluaisin tulla kainaloosi, sanoisit mulle ei mitään hätää kulta ja mä uskoisin sua ja todentotta kaikki olis heti paremmin. Mä tiedän, koska sun lähellä mulla on turvallista ja rauha. Ja mä halaisin sua ja suukottaisin sua ja siihen me nukahdettais, sylikkäin.

      • SiisJuuriNyt

        Itsekin haluaisin hänen kanssaan ehkä juurikin jotain romanttista läheisyyttä ilman intiimimpää kanssakäymistä.


    • Höpsööntynyt__

      Kaikilla on niin kauhean romanttisia ajatuksia tässä ketjussa. Mulla on kuitenkin juuri nyt kovin arkiset ajatukset mielessä. Mulle iski äsken leipomishalu. Leipoisinkin joko juustokakun tai suolaisen piirakan sen mukaan, mitä kuvittelisin erään ihanan naisen mieluummin haluavan. Toisekseen haluaisin kysellä häneltä neuvoa asiaan, josta hän tietää enemmän. Tiedustelisin myös hänen mielipidettään toiseen asiaan. Tavallisia juttuja mulla mielessä siis vaan, mutta arki on aika tavallista yleensä.

      • ruuastapuheenollen

        Juustokakku ja suolainen piirakka osuivat silmiini ja pakko sanoa tähän että söisin mielelläni kumpaakin, kumpaa tahansa tai molempia.


      • Höpsööntynyt__

        Antaisin iltasuukon ja rutistuksen!

        Ps. Sain uuden lupaavan reseptin piirakkaan, jota voi muunnella tilanteen mukaan. Se sopii vaikka rapujen tai mädin kanssa. Uskaltaisitko maistaa?


    • Orkku4

      Haluaisin aivan järjettömän paljon kokea läheisyyttä ja seksiä naisen kanssa ensimmäisen kerran elämässäni. Olen joutunut masturboimaan itselleni neljä orgasmia tänään. Vieläkin päässä pyörii vain seksi. Ensimmäisen seksikerran toteutuminen naisen kanssa samalla pelottaa hirveästi. Jos joskus siihen pisteeseen pääsen, haluan sen toisen olevan kärsivällinen ja hyvä opettaja...

    • Hölmöminä

      Tahtoisin katsoa silmiin ja kertoa hänelle, että rakastan häntä yhä.

    • Höpsööntynyt__

      Tänä iltana olen varmaan tylsä, mutta..:
      Haluaisin ihan vain yksinkertaisesti tutustua häneen yksityishenkilönä.

      Tänä iltana olen myös vähän synkkä...:
      Tutustuminen ei varmaan onnistu ikinä :-(

      • Höpsööntynyt__

        Kipaisin äsken lähikaupassa ja näin siellä myynnissä Brunbergin Kevätsuukkoja. Teki mieli ostaa yksi paketti ja toimittaa se Ihanan Naisen työpaikalle pieneksi kiitoslahjaksi. Joulukuussa toimitin hänelle Brunbergin Talvisuukkoja, mutta en ole varma, oliko se hyvä vai huono juttu. Eli nyt en uskalla lähettää. JOS hän sattuisi tämän näkemään, niin hän voi halutessaan napata mukaansa virtuaalisen kesäsuukon...

        *moiskis*


      • TarinaJatkukoon

        No, miten hän reagoi joulukuussa?


      • Höpsööntynyt__

        Toimitin paketin perille vain hieman ennen joulua. Emme enää tavanneet joulukuussa ja alkuvuodestakin joku sovittu tapaaminen lykättiin. Kun vihdoin tapasimme, hän oli kiukkuisen(?) oloinen, eikä kiittänyt suklaasuukoista. Tapaamisen lopussa hänen kiukkunsa vaikutti laantuvan ja hän jotenkin hmmm.. ...vaikutti jopa haavoittuvalta. Silloin kosketin häntä olkapäähän ja sanoin jotain, mihin hän vaikutti suhtautuvan positiivisesti muistaakseni.

        Hullua on, että tuolloin en ollut häneen ihastunut - en tietenkään, koska uskoin hänen olevan varattu hetero. Eli "romanttinen lahjani" oli vahinko. Annoin saman lahjan parille muullekin ihmiselle ja nimenomaan saatesanoilla, että lahja ei ole vihje. En saanut kuitenkaan annettua lahjaa kyseiselle henkilölle henkilökohtaisesti, koska hän oli perunut osallistumisensa tapaamiseen. Jouduin siis antamaan paketin toisen ihmisen välitettäväksi. Kuvittelin heitä kaikkia heteronaisiksi, enkä edes miettinyt, että suklaat olivat nimenomaan suukkoja. Suukot ostin, koska halusin tukea suomalaista pk-yritystä, enkä halunnut ostaa perinteistä suklaarasiaa. Tapahtumien jälkeen on virannut paljon vettä Vantaanjoessa. Silloin joulukuussa pidin vielä itseäni täysheterona, vaikka psykoanalyytikkoni aikoinaan piti muitakin vaihtoehtoja mahdollisina. Minun ihastuminen Ihanaan Naiseen on suhteellisen tuoretta. Vajaa kuukausi vasta takana tätä hulluutta. Joku tuolla toisaalla hehkutti, miten ihanaa ihastuneisuus on. Minusta ihastuneisuuden ikävät oireet (univaikeudet, omissa ajatuksissa harhailu työntekemisen sijasta, hajanainen hymyily julkisilla paikoilla liikkuessa, ylenmääräinen sählääminen yms.) saisivat jo hellittää :-(


      • LakanoidenVäri

        Ja minä kun olen unohtanut sen "Vantaan naisen" jo vuosia sitten enkä halua kuulla hänestä enää sanaakaan. Itse asiassa olen niin ylikyllästynyt tähän aiheeseen, että ei mitään rajaa. Meidän välillä ei tapahtunut koskaan mitään sen kummallisempaa ja hyvä niin. Emme edes sopisi yhteen. Nätti hän on, mutta ei kovin älykäs ja muutenkin aivan turhan pinnallinen ja ennakkoluuloinen . Pelkkä ulkokuori ei riitä. Uskon myös, että hänkään ei ole minusta ollut enää vuosiin kiinnostunut jos ikinä on ollutkaan ja vaikka olisi niin minua ei kiinnosta enää tippaakaan... Oikeasti, en haluaisi enää kuulla tai lukea tästä aiheesta enää sanaakaan. En täältä enkä mistään muualtakaan. Tuskin hänkään haluaa kuulla minusta sanaakaan tai edes ikinä nähdä enää. Moni kakku päältä kaunis. Että kannattaisiko jo lopettaa asiasta jauhaminen??? Kiitos! Kun mitään ei ole tapahtunut niin turha tehdä kärpäsestä härkästä. Nätti ja hyväntahtoinen idea toki, mutta täysin toimimaton käytännössä -> ei tule koskaan toimimaan.

        Ja sille toiselle naiselle, sille "meidän yhteensaattajalle", terveisiä vaan hänelle;) Söpö on ääni puhelimessa ja kiitoksia vain hyväsydämisestä ideasta, mutta ei tule toimimaan ikinä, kiitos kuitenkin ideasta ja yrityksestä. Lämpimät halit ja suukot, nätit ja söpöt on silmät "yhteensaattajalla", tule vaikka "töihini" joskus "keskustelemaan", vink vink;) Kauniita unia hänelle, olet ajatuksissani <3


      • Höpsööntynyt__

        Kertomuksesi ei auennut minulle mitenkään. En löydä siitä yhtymäkohtia omaan tarinaani, joten todennäköisesti juttumme ei liity mitenkään yhteen. Luullakseni vain tämä minun Ihanaksi Naiseksi kutsuma henkilö voi tunnistaa itsensä minun kirjoituksista. Ainakin toivon, ettei kukaan muu näillä palstoilla liikkuva voi häntä niistä tunnistaa.

        Minulla päivä on venynyt pikkutunneille. Aamulla pitäisi olla valmiiden läksyjen kanssa sovitussa paikassa. Vielä olisi aika paljon kirjoitettavaa ja tulostettavaa. Rankkaa! Toisaalta auringonnousujen katseleminen on aina yhtä ihanaa ja se kuuluu kesään.


    • EnTiennytSenOlleenLoppu

      Haluaisin sen hetken säkkipimeässä makuuhuoneessa, kun kuulin hymyn ja lämmön äänessäsi. Kun nauroimme vedet silmissä malttamatta nukkua. Kun lopulta nukahdit aivan lähelle. Ja sen seuraavan aamun, kun huonosti nukutun yön jälkeen istuimme aamupalalla monta tuntia. Haluaisin vielä kerran halata ja suudella kuten silloin .

    • Enkehtaaomallanickillä

      Haluaisin maata hänen kainalossaan ja saada häneltä lohdutusta & tsemppausta surkeaan olooni. Se auttaisi ihan varmasti - tiedän kokemuksesta (paitsi että kainalossaan en valitettavasti ole ollut).

      • Enkehtaaomallanickillä

        Haluaisin keksiä jonkun mukasyyn ja soittaa hänelle töihin huomenna, koska haluaisin kuulla hänen äänensä. Mutta olisin puhelimessa varmaankin tönkkö, kuten kerran aiemminkin, kun ahdistuin -- niin typerästä syystä kuin hänen sydämellisyydestään!!! Tahtoisin ottaa tabletin kohta sänkyyn mukaan ja tuijottaa hänen kuvaa kunnes nukahdan. Haluaisin nähdä hänestä unta.


      • Enkehtaaomallanickillä
        Enkehtaaomallanickillä kirjoitti:

        Haluaisin keksiä jonkun mukasyyn ja soittaa hänelle töihin huomenna, koska haluaisin kuulla hänen äänensä. Mutta olisin puhelimessa varmaankin tönkkö, kuten kerran aiemminkin, kun ahdistuin -- niin typerästä syystä kuin hänen sydämellisyydestään!!! Tahtoisin ottaa tabletin kohta sänkyyn mukaan ja tuijottaa hänen kuvaa kunnes nukahdan. Haluaisin nähdä hänestä unta.

        En saa unta. Katselin hänen kuvaa netistä ja mieleeni tuli yksi juttu...

        Haluaisinkin laittaa hänet selälleen sängylle ja helliä niin hyvin kuin osaa. Alkuhellinnän jälkeen haluaisin kertoa hänelle tilanteeseen liittyvän härskin vitsin ja sitten ottaa hänen käsistään kiinni ja käsiä suudellen kertoa rakastavani häntä. Sen jälkeen hellisin häntä niin hyvin kuin ikinä osaa niin pitkään kuin hän haluaa... Sen jälkeen kömpisin hänen kainaloonsa ja nukahtaisin siihen tyytyväisenä.


      • Enkehtaaomallanickillä
        Enkehtaaomallanickillä kirjoitti:

        En saa unta. Katselin hänen kuvaa netistä ja mieleeni tuli yksi juttu...

        Haluaisinkin laittaa hänet selälleen sängylle ja helliä niin hyvin kuin osaa. Alkuhellinnän jälkeen haluaisin kertoa hänelle tilanteeseen liittyvän härskin vitsin ja sitten ottaa hänen käsistään kiinni ja käsiä suudellen kertoa rakastavani häntä. Sen jälkeen hellisin häntä niin hyvin kuin ikinä osaa niin pitkään kuin hän haluaa... Sen jälkeen kömpisin hänen kainaloonsa ja nukahtaisin siihen tyytyväisenä.

        Tänään aamulla loikoilin heräämisen jälkeen sängyllä. Mietin naista, johon olen ihastunut. Peitto oli rullalla ja halailin sitä miettien miltä tuntuisi halata häntä. Ajatukset kulkivat vilkkaasti. Mietin halaamisen lisäksi suudelmaa ja läheisyyttä. Ahmivaa läheisyyttä pitkän odotuksen jälkeen. Oli ihana, mutta haikea olo. Lopulta nousin ja menin keittiöön, missä huomasin alushousujeni olevan märät. Ihmettelin eivätkö menkat loppuneetkaan eilen ja menin vessaan. Tajusin vain kastuneeni ihan kunnolla pelkistä unelmista. Huhhuh!


    • Ikäväeilähepois

      Haluaisin vaan halata pitkään ja tiukasti, mutta siihen ei varmaan enää koskaan ole mahdollisuutta :'(

      • ErinIlona

        Haluatko halata jotakuta tiettyä? Vai yleensä? Miksi ei varmaan enää koskaan ole mahdollisuutta?

        Voimia sinulle <3


      • Ikäväeilähepois

        Tiettyä <3 hän oli rakas työkaverini/ihastukseni... tänään sain tietää että ei olekaan enää meillä töissä, eli tuskin tulen häntä enää ikinä tapaamaan.. meillä oli vaan jotain kummaa sielujen sympatiaa, oli niin helppoa olla hänen seurassaan. En tuu koskaan unohtamaan häntä, meiän upeita keskusteluja ja sitä yhtä ihanaa halausta jonka häneltä sain.. <3 :'(


      • ErinIlona
        Ikäväeilähepois kirjoitti:

        Tiettyä <3 hän oli rakas työkaverini/ihastukseni... tänään sain tietää että ei olekaan enää meillä töissä, eli tuskin tulen häntä enää ikinä tapaamaan.. meillä oli vaan jotain kummaa sielujen sympatiaa, oli niin helppoa olla hänen seurassaan. En tuu koskaan unohtamaan häntä, meiän upeita keskusteluja ja sitä yhtä ihanaa halausta jonka häneltä sain.. <3 :'(

        Voi ei... Jos teillä oli sielujen sympatiaa, niin mikset voisi ottaa häneen vielä yhteyttä? Oletko Facebookissa tai jossain muussa somessa? Löydätkö häntä sieltä? Pyydä ystäväksesi, jos löydät. Tai saatko jostain hänen puhelinnumeronsa? Soita tai tekstaa. Älä anna hänen noin vaan haihtua elämästäsi.


      • Ikäväeilähepois

        Tilanne on jotenkin niin vaikea... minulla on kyllä hänen numeronsa ja muutamia viestejä ollaan vaihdettu hyvin "pinnallisista" jutuista. Viestien aloite on aina ollut minun puoleltani ja sen takia koen itseni kovin tungettelevaksi jos jatkuvasti pommitan häntä viesteillä... tekisi niin vaan mieleni laittaa joku "mulla on niin ikävä sua" viesti hänelle. Ehkä hän on vaan unohtanut minut :/ meillä oli kyllä yhteisiä kesäsuunnitelmiakin, mutta en taida niistäkään kehdata kysyä.


    • SuddenlyYou

      Haluaisin maata vierelläsi, katsella yhdessä tähtitaivasta, puhua kaikesta mistä olemme jo hieman puhuneetkin. Haluaisin tehdä olosi turvalliseksi, sitä nyt kaipaat ja tarvitset. Pitäisin sinua hyvänä vaikka tuntikausia. Koskettaisin hellästi kättäsi, kasvojasi. Ehkä uskaltaisin suudellakin, hyvin hitaasti ja hellästi. Ujoja kun taidetaan molemmat olla. Mietin sinua paljon. Olet tuonut ilon takaisin elämääni. Jännä nähdä, mihin tämä johtaa.

      • Höpsööntynyt__

        Voi ei, ihana viesti..!! Saisinpa tällaisia. Rakastan tähtiä, joten katsoisin tähtitaivasta enemmän kuin mielelläni. En kyllä usko, että minun ihastuksen kohde olisi ujoimmasta päästä. Minusta hän vaikuttaa monin tavoin rohkealta ihmiseltä ja ilmaisee myös tunteitaan rohkeasti siinä määrin kuin se on mahdollista - ja vähän enemmänkin. Saisinpa häneen jonkun kontaktin :-/


      • SuddenlyYou
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Voi ei, ihana viesti..!! Saisinpa tällaisia. Rakastan tähtiä, joten katsoisin tähtitaivasta enemmän kuin mielelläni. En kyllä usko, että minun ihastuksen kohde olisi ujoimmasta päästä. Minusta hän vaikuttaa monin tavoin rohkealta ihmiseltä ja ilmaisee myös tunteitaan rohkeasti siinä määrin kuin se on mahdollista - ja vähän enemmänkin. Saisinpa häneen jonkun kontaktin :-/

        Ehkä uskallan tuon kaiken vielä hänelle kertoa ja tehdäkin tuon kaiken <3 Kiva kuulla, että viestini oli sinusta ihana. Toivotaan, että saat kokea vielä tuollaista juuri sen oikean ihmisen kanssa <3


      • Höpsööntynyt__
        SuddenlyYou kirjoitti:

        Ehkä uskallan tuon kaiken vielä hänelle kertoa ja tehdäkin tuon kaiken <3 Kiva kuulla, että viestini oli sinusta ihana. Toivotaan, että saat kokea vielä tuollaista juuri sen oikean ihmisen kanssa <3

        Uskalla vaan! Olen ollut ujo ja arka jo lapsesta lähtien nimenomaan sosiaalisissa suhteissa. Monissa muissa asioissa olinkin jopa impulsiivisuuteen asti rämäpää. Sosiaalisissa suhteissa ja joissain muissa sosiaalisuutta vaatineissa jutuissa minua on jo nuoresta lähtien tsempannut tällainen viisaus:

        "Kun uskallat, kasvaa rohkeus; kun epäröit, kasvaa pelko." -Publilius Syrus-

        Sattumalta juuri tänään luin ensimmäistä kertaa Tommy Tabermanin ajatuksen uskaltamisesta, mutta nyt en löytänyt sitä. Se sisälsi ajatuksen, että uskaltamisen kynnyksellä tulisi miettiä, kuinka paljon aikaa on jo kuluttanut epäröimiseen. Tässä kuitenkin toinen ajatus Tabermanilta, jonka vieressä istuin muuten kerran bussissa. (Rauha hänen sielulleen.)

        "Ei ole olemassa muureja, on vain siltoja. Ei ole olemassa suljettuja ovia, on vain portteja." -Tommy Taberman-

        Eli älä ainakaan ajattele, että haaveesi esteenä olisi jokin, jota ei voisi ylittää tai avata. Uskalla, uskalla, uskalla! Olen varma, että osaisit suudella aivan ihanasti. Ujot suudelmat ovat ihanimpia <3 Vielä yksi ajatus meistä naisista...

        "Naisena oleminen on jotain niin merkillistä, niin hämmentävää ja niin monimutkaista, että vain nainen osaa siitä selvitä." -Sören Kierkegaard-

        Ps. Tykkään runoista ja aforismeista. Toivon tosiaan, että saan joskus kokea jotain noin ihanaa kuin viestissäsi kirjoitit. Minäkin ajattelen paljon Ihanaa Naista. Eilen mietin erityisen pitkään kolmatta tapaamistamme, jolloin hän kosketti kättäni. Muistan kosketuksen vielä aivan tarkasti, vaikka siitä on yli vuosi. Melkein edelleen tunnen sen kosketuksen...


      • OnneaMatkaaNN

        SuddenlyYou: todellakin kaunis viesti. Olet ilmeisesti saanut jo hänet elämääsi? Älä siinä tapauksessa anna pelkosi rajoittaa itseäsi. Annathan hänenkin tietää että hän on tuonut ilon elämääsi, varmasti arvostaisi sitä.


      • SuddenlyYou
        OnneaMatkaaNN kirjoitti:

        SuddenlyYou: todellakin kaunis viesti. Olet ilmeisesti saanut jo hänet elämääsi? Älä siinä tapauksessa anna pelkosi rajoittaa itseäsi. Annathan hänenkin tietää että hän on tuonut ilon elämääsi, varmasti arvostaisi sitä.

        Voi kiitos :) Emme ole vielä edes tavanneet, olemme siis vain kirjoitelleet jo jonkin aikaa - enkä todellakaan tiedä haluaako hän vain ystävyyttä minusta vai enemmänkin. Sehän tässä onkin niin jännää. Hän on kaikinpuolin juuri sellainen ihminen, jota olen kaikki nämä vuodet elämääni kaivannut. Jo pelkkä hänen ystävyytensäkin tekisi minut erittäin onnelliseksi.


      • KannattaaYrittää

        Kovin kauniisti kirjoitettu.

        No, sitten sinun täytyy ottaa konkreettisesti yhteyttä. Mistä sitä tietää, että vaikka olisitte täydellisesti luodut toisillenne;) Sinun pitää vain yrittää. Ilman yrittämistä ei voi onnistua. Jos epäonnistut, olet ainakin yrittänyt parhaasi ja voit jatkaa elämääsi eteenpäin. Jos taas onnistut niin mikään ei voisi olla enää sen ihanampaa, eikö vain?


      • SuddenlyYou
        KannattaaYrittää kirjoitti:

        Kovin kauniisti kirjoitettu.

        No, sitten sinun täytyy ottaa konkreettisesti yhteyttä. Mistä sitä tietää, että vaikka olisitte täydellisesti luodut toisillenne;) Sinun pitää vain yrittää. Ilman yrittämistä ei voi onnistua. Jos epäonnistut, olet ainakin yrittänyt parhaasi ja voit jatkaa elämääsi eteenpäin. Jos taas onnistut niin mikään ei voisi olla enää sen ihanampaa, eikö vain?

        Näin on :) Me tavataan varmaankin ihan pian. Ehkä jo parin viikon sisällä, näin on alustavasti puhuttu. Ihanaa :) En ole koskaan tuntenut näin, tässä on jotain outoa taikaa.


      • Höpsööntynyt__
        SuddenlyYou kirjoitti:

        Voi kiitos :) Emme ole vielä edes tavanneet, olemme siis vain kirjoitelleet jo jonkin aikaa - enkä todellakaan tiedä haluaako hän vain ystävyyttä minusta vai enemmänkin. Sehän tässä onkin niin jännää. Hän on kaikinpuolin juuri sellainen ihminen, jota olen kaikki nämä vuodet elämääni kaivannut. Jo pelkkä hänen ystävyytensäkin tekisi minut erittäin onnelliseksi.

        Huomaatko? Lue oma viimeisin viestisi. Kirjoitit, ette tiedä haluaako hän sinusta ystävyyttä vai enemmän. Aivan lopuksi kirjoitat, että pelkästään hänen ystävyytensäkin tekisi sinut ei vain onnelliseksi vaan erittäin onnelliseksi. Minä tulkitsen asetelman niin, että sinulla on vain voitettavaa.

        Mitä vielä mietit? Mitä odotat? Mitä täytyisi tapahtua ennen kuin ottaisit seuraavan askeleen hänen suuntaan? Mikä se askel voisi olla? Pidän sinulle peukkujani ja jos voisin, niin tulisin antamaan sinulle pienen potkun peffallesi. Eli onnea matkaa. Lykkyä tykö. Pane jo töpinäksi.

        Lopuksi vielä yksi juttu, jos suonet minun poiketa varsinaisesta aiheesta. Kirjoitat hyvin kauniisti. Kielellinen lahjakkuus ei ole minun ns. kriteereissäni ollenkaan korkealla, joskin yhdessäoloa helpottaisi tietenkin, jos kumpikin pystyisi ilmaisemaan ajatuksiaan kielellisesti. Kauniisti taittuva äidinkieli on kuitenkin ihastuttava piirre ihmisessä. Minulle se voisi olla jopa ihastuksen herättävä asia. Minähän toki jo olen ihastunut, enkä varmaan osaisi edes sanoiksi pukea, mikä sen ihastuksen saanut aikaan.

        Ps. En hitto vieköön saa unta. Toki nukkuminen näin kauniina kesäöinä onkin tavallaan elämän tuhlaamista. Haluisinpa nauttia tällaisista valoisista öistä sen erään Ihanan Naisen kanssa.


    • Häkkilepakko

      Tahtoisin halata ja pussata häntä julkisesti!

      (Ollaan vanhempi ja pidättyväinen naispari, kaapissakin osittain.)

    • IhanaNainenL

      Tahtoisin mennä hänen työhuoneeseen hänen istuessa työtuolillaan. Sitten tahtoisin laskea käteni hänen olkapäilleen ja pussailla hänen hiuksiaan ja niskaa...

    • Pääsekaisinko

      Tännekö kirjoitat
      Kerro se minulle suoraan
      Silmilläsi

      • KohteliaisuuttaKiitos

        Miksei molemmat?


      • SilmiäSattuu

        Silmillä ja katseilla kommunikoiminen ei ole kaikille niin helppoa tai luontevaa. Minun esimerkiksi on helpompi koskettaa kuin katsoa silmiin. Koskettelu ei kuitenkaan luontevasti kuulu suomalaiseen kulttuuriin kuin asiallisen kättelyn verran. Suomessa koskettelua pidetään helposti rajojen rikkomisena ja vulgaarina. Olisinpa syntynyt poskisuudelmien maahan...!

        Mitäs muita keinoja niitä nyt onkaan kuin silmäpeli? Puhuminen? Kirjoittaminen? Korttien lähettäminen? Romanttisten lahjojen antaminen?


    • Tiedätkyllä

      Kyllä se tiedät, mitä kaikkea mä olisin halunnut sun kanssa tehdä ;)

      • Tiedätkyllä

        Sanatkin menee sekasin kun ajattelen sua :D Siis sä tiedät


    • olisioikeastikivaa

      ... jos olisi alettu seurustelemaan ja muutettu ehkä jossain vaiheessa yhteen.

    • kokemukseton

      Tahtoisin yllättää häntä arjessa pienillä teoilla ja spontaaneilla ideoilla. Tahtoisin kertoa hänelle, että hän on oikeasti tosi ihana ihminen. Haluaisin mennä hänen kanssaan tapahtumiin, joissa aiheena ovat yhteiset mielenkiinnon kohteemme. Haluaisin rohkaista häntä ottamaan askeleita elämässä eteenpäin, nähdä maailmaa, kokea asioita joita hän ei ole vielä uskaltanut kokeilla. Auttaa häntä näkemään potentiaalinsa. Haluaisin vain pitää hyvänä ja kertoa, että kaikki on hyvin juuri nyt. Eniten tahtoisin kertoa hänelle, että olen ihastunut häneen vaikka en uskallakaan tunnustaa sitä äänen edes itselleni...

      • EkaAskel

        Mitäs jos jo tänään tunnustaisit ääneen itsellesi tämän ihastuksen?


      • kokemukseton
        EkaAskel kirjoitti:

        Mitäs jos jo tänään tunnustaisit ääneen itsellesi tämän ihastuksen?

        Tämä on tarkoitus, nyt kun olen jotain selkoa viimein saanut näihin tunteisiini. Pienin mutta varmoin askelin :)


    • RniinkuinRomanssi

      Aamulla olisin halunnut kölliä pitkään sängyssä vartalot solmussa. Suukotellen, silitellen. Jossain vaiheessa olisin pompannut ylös ja keittänyt cappuccinot tai muuta toivottua aamujuomaa. Päivän ohjelmana reipas lenkki kukkivaan Rhodo-puistoon ja ruokailu eräässä hieman tuntemattomassa helmessä Keskuspuiston liepeillä. Illalla puuhailua fiilisten mukaan...

    • JosUskaltais

      Jotain ihan niinkin yksinkertaista kun ottaa yllättäen kädestä kiinni, ja tuntea että hänkin puristaa kättäni takaisin. Laittaa käsi hänen vyötärölle, tai tuntea hänen kätensä omallani. Koskettaa ohimennen ja tuntea hänen vastakosketuksensa.

      • JaahasJaahas---

        Kuulostaa ihanan yksinkertaiselta. Joskus yksinkertaisissa asioissa ja teoissa on valtava vaikutus ja tunne.


      • Höpsööntynyt__

        Auts. Minäkin tahtoisin ottaa häntä kädestä kiinni, mutta en tiedä uskaltaisinko. Kerran spontaanisti kehuin hänen hymyään ja silmiään, kun ne vaan ovat niin ihanat. Kerran kosketin häntä olkapäähän.

        Hän voisi työnsä varjolla koskettaa minua, niinkuin teki kerran aiemminkin.


    • summernight--

      Me nähdään perjantaina, kun vietetään ystävien kanssa mökkiviikonloppua ja tiedän, että nukumme kahdestaan samassa huoneessa. Mä haluaisin ottaa susta kädestä kiinni, viedä syrjään vaikka laiturille katselemaan auringonlaskua ja kertoa tunteistani ja suudella sua vihdoinkin! Tai sitten haaveilen siitä, että sä yllätät mut sängyssä, tuut saman peiton alle ja kätesi vaeltaa kaikkialla minussa, suutelisit kiihkeästi ja kertoisit tunteesi tekojen kautta.. Mun on hankalaa olla enää hiljaa

      Vai saisko nämä molemmat toteutumaan viikonloppuna? Hmm...

      • Höpsööntynyt__

        Miten viikonloppui sujui? Toivottavasti hyvin.


      • summernight--

        Ei paljoa paremmin olisi voinut käydä! Kerroin omista tunteistani. Silloin eräänä iltana tuli vaan hetki, jolloin ei vaan saatu katsetta pois toistemme silmistä, joten rohkenin. Nyt oon niin onnellinen, varsinkin kun selvisi, että sain opiskelupaikan samasta kaupungista, jossa hän jo valmiiksi asuu, se 400km oli entuudestaan välimatkaa.. Nyt tutustutaan rauhassa yhä paremmin ja ihan kahdestaan, oon niin ihastunut. :)


    • Höpsööntynyt__

      En juuri nyt, vaan ensi viikolla haluaisin uskaltaa tehdä yhden pikkujutun Ihanalle Naiselle. En tiedä uskallanko...?

      :-/

      • Höpsööntynyt__

        Olen käyttänyt useamman tunnin suunnitelmani hiomiseen. Suunnitelma on nyt 99%:sesti valmis, mutta toteutus puuttuu. Nyt mietin, toteutanko vai hylkäänkö suunnitelman. Olenko hiiri vai (wo)man? Typerä vai hölmö?


      • Höpsööntynyt__
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Olen käyttänyt useamman tunnin suunnitelmani hiomiseen. Suunnitelma on nyt 99%:sesti valmis, mutta toteutus puuttuu. Nyt mietin, toteutanko vai hylkäänkö suunnitelman. Olenko hiiri vai (wo)man? Typerä vai hölmö?

        Nonnii, nyt on sitten jo keskiviikkoilta. Suunnitelmiini kuului homman toteutus maanantaina, tiistaina tai keskiviikkona tällä viikolla. Huomenna olisi viimeinen mahdollisuus, mutta minä olen niin lammas, etten toteuta kyseistä suunnitelmaa. Tietysti voin toteuttaa sen myöhemmin vaikka 7.8.2017. Tai vuonna 2024. Summa summarum, olen hölmö hiiri :-(


      • Höpsööntynyt__
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Nonnii, nyt on sitten jo keskiviikkoilta. Suunnitelmiini kuului homman toteutus maanantaina, tiistaina tai keskiviikkona tällä viikolla. Huomenna olisi viimeinen mahdollisuus, mutta minä olen niin lammas, etten toteuta kyseistä suunnitelmaa. Tietysti voin toteuttaa sen myöhemmin vaikka 7.8.2017. Tai vuonna 2024. Summa summarum, olen hölmö hiiri :-(

        Tämän jutun kanssa kävi muuten niin, kuten ajattelinkin, että katumus iski. Olisi sittenkin pitänyt vaan toteuttaa suunnitelma. Kai.

        Jos sitä ja jos tätä. Ärsyttävää :-(


    • kenelletahansa

      Mitä jos levittelet jatkossa ainoastaan omia asioitasi, kiitos!

      • OlenTosiPahoillani

        Olet todella oikeassa. Olen todella pahoillani, että tämä kirjoittelu on mennyt tällaiseksi. Pyydän anteeksi kaikkien niiden puolesta, jotka eivät osaa, kykene tai ymmärrä pyytää anteeksi. Terveisin se uhri...


    • En_osaaEn_tunne

      Haluaisin paljonkin mutten julkaise :)

    • idänkuumin

      Haluaisin et olisit tässä, jotta voisin ottaa sun pepustas kii ja puristaa. Vetää sut itseeni kiinni, suudella rajusti ja kaataa sänkyyn...

    • Höpsööntynyt__

      Yritin jo päivällä viestittää tänne, mutta en onnistunut. Halusin silloin rutistaa Ihanaa Naista, suukotella häntä ja kertoa tykkääväni. Vieläkin haluaisin. *huokaus* Masentaa aina vaan näitä tänne kirjoitella. Laittelin tänään lisää kesäkukkia parvekkeelle. Kaunista on minun mielestä. Tarjoaisin parvekkeellani mielelläni Ihanalle Naiselle iltateetä ja lämmintä omatekoista teeleipää herkullisen juuston kera.

      • En_osaaEn_tunne

        Sittenhän meitä on kaksi. Muakin masentaa ja tylsistyttää myös. Viime yönä jäi unet lyhyeksi. Ajatus ei kulje. Ihastus ei hellitä.


      • Höpsööntynyt__
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sittenhän meitä on kaksi. Muakin masentaa ja tylsistyttää myös. Viime yönä jäi unet lyhyeksi. Ajatus ei kulje. Ihastus ei hellitä.

        Ei ihastus täälläkään hellitä. Eihän sen toisaalta tarvitsekaan hellittää...


      • En_osaaEn_tunne
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Ei ihastus täälläkään hellitä. Eihän sen toisaalta tarvitsekaan hellittää...

        Ei siellä tarttekaan hellittää :) mutta mun pitäis jo vähitellen näistä tunteista päästä.


      • Höpsööntynyt__
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei siellä tarttekaan hellittää :) mutta mun pitäis jo vähitellen näistä tunteista päästä.

        Niinpä, kurja tilanne sulla kyllä. Usein ihastumisesta pääsee eroon, kun ihastuu johonkin toiseen tai hurahtaa johonkin uuteen asiaan kuten harrastukseen tms. Onnistuisiko tuo ensin mainittu sulta mitenkään?


      • Äläedesyritä

        Hei pliis, älä yritä edes tuputtaa tai aivopestä ihmisiä just sinun uskontoosi. Katsos kun ei ihmiset niin tyhmiä ole ja kannattaisi tuo trollaaminen feikkiprofiileilla ja muka ihastuneena olemisen feikkaaminen lopettaa. Mitään ihastumista edes ole, sen kun vaan tarinoit kaikkea paskaaa. Näkyy niin pahasti läpi. Sitäpaitsi ei kukaan tervejärkinen, sinut itsensä kanssa oleva halua eroon ihastumisen tunteista. Kannattais sunkin hankkia jokin toinen ammatti jos tuosta saat palkkaa.


      • En_osaaEn_tunne

        Sulla on vissiin joku ongelma?


      • UteliaisuusHeräsi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei siellä tarttekaan hellittää :) mutta mun pitäis jo vähitellen näistä tunteista päästä.

        Hmmm... miks haluat päästä tunteistasi? Onko hän varattu?


      • En_osaaEn_tunne
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Niinpä, kurja tilanne sulla kyllä. Usein ihastumisesta pääsee eroon, kun ihastuu johonkin toiseen tai hurahtaa johonkin uuteen asiaan kuten harrastukseen tms. Onnistuisiko tuo ensin mainittu sulta mitenkään?

        Pitää varmaan alkaa ettiä lisää harrastuksia ja hurahtaa :)


      • En_osaaEn_tunne
        UteliaisuusHeräsi kirjoitti:

        Hmmm... miks haluat päästä tunteistasi? Onko hän varattu?

        Tunne on yksipuolinen, siksi.


      • Höpsööntynyt__
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Pitää varmaan alkaa ettiä lisää harrastuksia ja hurahtaa :)

        Toivottavasti löydät jotain kivaa tai vaikka vahingossa törmäät johonkin/johonkuhun kiinnostavaan...

        Mulla on yksi hurahdus, jota voisi harrastukseksi kuvailla. Se on kyllä sellainen projekti, että se tulee jossain vaiheessa valmiiksi eikä jää pysyväksi harrastukseksi. Olenkin alkanut jo kovasti odottamaan loppupistettä. Valmistumisen odottamisesta huolimatta on ihan kiva huhkia prosessia eteenkinpäin. Olen löytänyt itselleni netistä tukiryhmän, joka on ollut todella hyödyllinen monessakin mielessä. Sieltä on saanut tietoa, kannustusta ja tuikitärkeää tsemppausta hankalina hetkinä. Nettiryhmiä on vähän joka lähtöön esimerkiksi pelkästään Facebookissa. Tsemppiä sinulle!


      • En_osaaEn_tunne
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Toivottavasti löydät jotain kivaa tai vaikka vahingossa törmäät johonkin/johonkuhun kiinnostavaan...

        Mulla on yksi hurahdus, jota voisi harrastukseksi kuvailla. Se on kyllä sellainen projekti, että se tulee jossain vaiheessa valmiiksi eikä jää pysyväksi harrastukseksi. Olenkin alkanut jo kovasti odottamaan loppupistettä. Valmistumisen odottamisesta huolimatta on ihan kiva huhkia prosessia eteenkinpäin. Olen löytänyt itselleni netistä tukiryhmän, joka on ollut todella hyödyllinen monessakin mielessä. Sieltä on saanut tietoa, kannustusta ja tuikitärkeää tsemppausta hankalina hetkinä. Nettiryhmiä on vähän joka lähtöön esimerkiksi pelkästään Facebookissa. Tsemppiä sinulle!

        Niin, eihän sitä koskaan tiedä mistä puskasta hyppää uusi ihastus tai harrastus :) Jonkun uuden harrastuksen parista voi löytyä myös se mielenkiintoinen ihminen, johon sitten ihastuu. Ja jospa se seuraavalla kerralla olisi myös molemminpuolista. Kiitos tsempistä ja tsemppiä sinnekin! :)


      • Höpsööntynyt__
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, eihän sitä koskaan tiedä mistä puskasta hyppää uusi ihastus tai harrastus :) Jonkun uuden harrastuksen parista voi löytyä myös se mielenkiintoinen ihminen, johon sitten ihastuu. Ja jospa se seuraavalla kerralla olisi myös molemminpuolista. Kiitos tsempistä ja tsemppiä sinnekin! :)

        Kiitos! Tarvitse kyllä tosiaankin tsemppiä moneen asiaan, mutta onneksi sitä sitten aina jostain saakin. Vaikkapa salaperäisiltä nettitutuilta :-)


      • En_osaaEn_tunne
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Kiitos! Tarvitse kyllä tosiaankin tsemppiä moneen asiaan, mutta onneksi sitä sitten aina jostain saakin. Vaikkapa salaperäisiltä nettitutuilta :-)

        Just nyt sitä tsemppiä tarttis. Tuntuu jotenkin erityisen pahalta. Itkettääkin :( Pitää kai koittaa saada unenpäästä kiinni...


      • Tulkintaatulkintaa
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Just nyt sitä tsemppiä tarttis. Tuntuu jotenkin erityisen pahalta. Itkettääkin :( Pitää kai koittaa saada unenpäästä kiinni...

        Kirjoitit tuolla aiemmin että tunteet ovat yksipuolisia. Oletko varma? Olet kertonut omista tunteistasi ja vastasi että yksipuolista?


      • En_osaaEn_tunne
        Tulkintaatulkintaa kirjoitti:

        Kirjoitit tuolla aiemmin että tunteet ovat yksipuolisia. Oletko varma? Olet kertonut omista tunteistasi ja vastasi että yksipuolista?

        Olen varma. Hän on rakastunut toiseen.


      • Kryptologi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Olen varma. Hän on rakastunut toiseen.

        En ole rakastunut toiseen, miten edes pystyisin, koska sinä! Itse et sano juuta et jaata, että missä mennään, kyllä vai ei!


      • En_osaaEn_tunne
        Kryptologi kirjoitti:

        En ole rakastunut toiseen, miten edes pystyisin, koska sinä! Itse et sano juuta et jaata, että missä mennään, kyllä vai ei!

        Miks sä mulle täällä huutelet :(
        Hyvää yötä sullekin


    • haluanettätiedätsen

      En oo ihan varma tykkäänkö susta enää.

      • Tiedoksisullekin

        En minäkään ole enää varma, mistään.


    • L....lle

      Haluaisin käydä laulaen suihkussa ja sujahtaa sitten alasti puhtaisiin petivaatteisiin lämmittämään sänkyä. Peiton alla odottaisin sinua suihkusta ja toivoisin sinunkin tulevan alasti viereeni nukkumaan. Annettaisiin vain ihojemme puhua toisilleen. Ei jaksettaisi jahdata orgasmeja nyt. Nuuhkittaisiin toisiamme ja levättäisiin sylikkäin. Supistaisiin vielä muutamat jutut. Tahtoisin sanoa, että olet minulle niin rakas, vaikka tunteitteni heräämiseen meni niin kauan. Olen kauhean pahoillani siitä, miten pitkään jouduit odottamaan. Tahdon hyvittää sitä joka päivä, vaikka tiedän, ettei minun tarvitse. Tahdon pitää sinua hyvänä, vaikka sinä pidätkin minua enemmän hyvänä. Sinä tahdot aina voittaa, ja minä aina annan sinun voittaa. Rakastan nauruasi ja rakastan saada sinut nauramaan. Voi pientä suloista kultaani. Huomenna on lauantai ja paljon ohjelmaa. Huomisen jälkeen tulee sunnuntai, jolloin minulla on sinulle yllätys, mutta sitä et vielä tiedä. Uni ottaa meidät kyytiinsä...

      • nukkumatti_

        Kivoja suunnitelmia sulla, takuulla valvot.


    • En_osaaEn_tunne

      Nyt tuntuu siltä etten mä tiedä.
      Mutta jos hän olisi täällä mun vieressä, niin saattaisin mä jotain keksiä :)

    • En_osaaEn_tunne

      Kai mä aloittaisin sillä, että sanoisin sulle "hyvää huomenta" :)

    • Suutelemua

      Tahtoisin ottaa kiinni, vetää sut syliini ja suudella.

    • Sotaajarauhaa

      Muistan kun ensimmäisen kerran näin sut luentosalissa, kun oltiin uusia opiskelijoita taas. Kaikkien piti kertoa itsestään vähän ja sä olit aika samanlainen ku mä. Olin vaa, et vau, voisipa häneen tutustua, olit niiiin söpö. Heh, tutustuttiin, mutta aika pintapuolisesti. Haluisin edelleen, vielä 6 vuoden jälkeen tutustua paremmin, vaikka meillä molemmilla on jo uudet kuviot

    • En_osaaEn_tunne

      Tahtoisin nukahtaa sun viereesi ❤️ Tosin epäilen, etten saisi unta jos vierelläni olisit. Tuijottelisin varmaan Sua hölmistyneenä koko yön. Ja sitten taas aamulla väsyttäisi :) Hyvää yötä ❤️

      • Höpsööntynyt__

        Hihi... Kuvittelin sinut mielessäni hämärään huoneeseen ja sänkyyn makaamaan hölmistynyt ilme kasvoillasi. Sillä tavalla silmät suurina. Hih... Hyvää yötä, nuku hyvin levollinen ilme kasvoillasi <3


      • En_osaaEn_tunne
        Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Hihi... Kuvittelin sinut mielessäni hämärään huoneeseen ja sänkyyn makaamaan hölmistynyt ilme kasvoillasi. Sillä tavalla silmät suurina. Hih... Hyvää yötä, nuku hyvin levollinen ilme kasvoillasi <3

        :) Tein sen ilmeen juuri. Testasin vaan.


    • Anonyymi

      Haluaisin muistaa hänen tuoksunsa. Haluaisin syleillä ja siirtää tummia pitkiä hiuksia kasvojen edestä, jotta näkisin hänet paremmin. Haluaisin puhua asioista hänelle, jotka ovat odottaneet sisälläni liian kauan. Haluaisin kuunnella hänen ajatuksiaan ja ihastella hänen ääntään ja tapaansa elehtiä kertoessaan elämästään. Kun sanat loppuisivat, varastaisin suudelman. Koskettaisin niskaa. Hänen kääntäessään päätä hieman kallelleen, suutelisin kaulaa, poskea ja löytäisin tieni taas hänen huulilleen. Kaikki olisi taas hetken, kuin silloin kerran...

      • Anonyymi

        Katsoisin häntä silmiin, tuntisin sähkövirran kulkevan lävitseni hänen vastatessa katseeseeni. Ottaisin hänet hitaasti halaukseeni, haroisin hänen lyhyitä, punertavia hiuksiaan. Sulkisin silmäni, tuntisin hänen suloisen pehmeän ihonsa, kuulisin hengityksen ja sydämen sykkeen. Rutistaisin hellästi mutta varmasti, enkä päästäisi irti.


    • Anonyymi

      Mennä alakertaan hänen kanssa hississä.
      Wink wink

      • Anonyymi

        🤩😘 Nuo pienet ohikiitävät hetket edelleen vahvana mielessä ❤️


    • Anonyymi

      Puhua puhelimessa.

      • Anonyymi

        Onpa valtava puhelimeksi.
        😂😂😂


    • Anonyymi

      Istua hajareisin hänen kasvojen päälle.

      • Anonyymi

        Sekö on halusi jonka halusit kirjoittaa?


      • Anonyymi

        Kostuis ennemminkin siitä ajatuksesta jos hän istuis mun kasvojen päällä


      • Anonyymi

        Kuumat femmet saavat istua kyllä.😉


      • Heh, aika kiva. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuumat femmet saavat istua kyllä.😉

        Tulen kuumasta saunasta puhtaana ja lämpimänä kasvoillesi.
        😂😂😂


    • Emmä kehtaa kertoa, menee äkkiä K-18 jutuksi. Sanotaan nyt vaikka, että halata ja jutella.

      • Anonyymi

        Just nyt kaipaisin vain kaikista eniten et pääsisin hänen lähelleen. Edes näköetäisyydelle. Ja jos saisin niin toivoa niin saisinko halata häntä pitkään 💖


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just nyt kaipaisin vain kaikista eniten et pääsisin hänen lähelleen. Edes näköetäisyydelle. Ja jos saisin niin toivoa niin saisinko halata häntä pitkään 💖

        Sama toive ollut jo kauan, mulla se toive ei toteudu ikinä ja rimpuilen löysässä hirressä jatkuvasti. Ootan vaan, koska kuristun tai pökerryn.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Sama toive ollut jo kauan, mulla se toive ei toteudu ikinä ja rimpuilen löysässä hirressä jatkuvasti. Ootan vaan, koska kuristun tai pökerryn.

        Vapaaehtoinen kitumisesi on säälittävää lähinnä.
        😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vapaaehtoinen kitumisesi on säälittävää lähinnä.
        😂😂😂

        Niin on. Vapaaehtoinen? Ai onko joku avannu mulle oven sieltä toisesta päästä, sen kun kävelen vaan sisään? :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Sama toive ollut jo kauan, mulla se toive ei toteudu ikinä ja rimpuilen löysässä hirressä jatkuvasti. Ootan vaan, koska kuristun tai pökerryn.

        No hei mulla sama. Hyvin kuvastaa tuo pökertyminen ja kuristumisen tunne sisäistä olotilaa. 💔


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hei mulla sama. Hyvin kuvastaa tuo pökertyminen ja kuristumisen tunne sisäistä olotilaa. 💔

        Mistähän se pakottava tarve tulee saada joku tietty, jota ei varmana tule koskaan saamaan? Ihan insane koko tunne.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Niin on. Vapaaehtoinen? Ai onko joku avannu mulle oven sieltä toisesta päästä, sen kun kävelen vaan sisään? :)

        Olet helppo nakki tai hot-dog sämpylä.
        😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet helppo nakki tai hot-dog sämpylä.
        😂😂😂

        Kyllä mä hänelle olisin just niin helppo, kun vaan haluaa mun olevan. ;}

        Heikkoutta kannattaa käyttää hyväks.;P


      • Äää, en ole.


      • Hmm, kun ei ole muita pakkomielteitä. :D


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Äää, en ole.

        Helpot ovat.
        Maksullisia tai ei.
        😂😂😂


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Hmm, kun ei ole muita pakkomielteitä. :D

        Taipumuksesta pakkomielteeseen aina vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helpot ovat.
        Maksullisia tai ei.
        😂😂😂

        Ihastuneet on helppoja ihastuksilleen. Näin se on mennyt kautta aikain ja menee läpi ihmiselämän. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taipumuksesta pakkomielteeseen aina vaan.

        Tjaa.


      • No mulla ei onneks ole tauteja. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just nyt kaipaisin vain kaikista eniten et pääsisin hänen lähelleen. Edes näköetäisyydelle. Ja jos saisin niin toivoa niin saisinko halata häntä pitkään 💖

        Etkö voi ottaa mitenkään yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö voi ottaa mitenkään yhteyttä?

        Epäilen ettei hän ilahtuisi 💔
        Pelkään jos hän ahdistuisi yllättävästä yhteydenotosta...


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        No mulla ei onneks ole tauteja. :D

        Teillä tarttuu heikommin.
        Torttujen saksittaminen ei ole yhtä syvällistä.
        😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teillä tarttuu heikommin.
        Torttujen saksittaminen ei ole yhtä syvällistä.
        😂😂😂

        Kyllä se kielikin vaara alttiina on. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyllä se kielikin vaara alttiina on. :)

        Jos on Pirkko sakset auki siinä laverilla ja itellä kieli käy villisti pitkin pesää, niin siinä äkkiä tulee hyppykuppa kuule sie. :D


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyllä se kielikin vaara alttiina on. :)

        Aikamoinen tunne ja paine tuli kun lukee tälläisiä ja miettii sitä yhtä ihaninta.
        🔥🔥🔥😘🤤🥵


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoinen tunne ja paine tuli kun lukee tälläisiä ja miettii sitä yhtä ihaninta.
        🔥🔥🔥😘🤤🥵

        Pitäiskö vähän mun varoa mitä tulee kirjoiteltua? :)

        Välillä voi vähän innostua kirjailemaan lennokkaasti.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyllä se kielikin vaara alttiina on. :)

        Usein ihmisillä on kyllä lyhyt kieli.
        Mutta on meitä poikkeuksiakin!
        😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usein ihmisillä on kyllä lyhyt kieli.
        Mutta on meitä poikkeuksiakin!
        😂😂😂

        Mitään haittaa, kunhan löytää oikeaan paikkaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen ettei hän ilahtuisi 💔
        Pelkään jos hän ahdistuisi yllättävästä yhteydenotosta...

        Oliko välillänne jotain negatiiviista, kun viimeksi erositte? Vai minkä takia pelkäät hänen ahdistuvan?


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä haluaisin vain jutella. Kaikesta. Emme tunne kunnolla, joten haluaisin vain tutustua. Tietenkin myös nauraa, kun huomaisin lisää yhteisiä piirteitä. 😄

    • Anonyymi

      Yksi huurteinen kiitos.

      • Anonyymi

        Kyllä siinä olis ihan huurussa 😎


    • Anonyymi

      Jos koko käsi silleen liukuis sisään ja...

      • Melkoinen reppu.


      • Kai se palautuu välillä? ;D


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Kai se palautuu välillä? ;D

        Hän on voimakas ja hyvärakenteisen naisellinen ei ole valittanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän on voimakas ja hyvärakenteisen naisellinen ei ole valittanut.

        Okei, en vaan ole koskaan hiffannut miten kenenkään pilluun mahtuu koko käsi. Omaani hyvä jos kaksi sormea. :D


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Okei, en vaan ole koskaan hiffannut miten kenenkään pilluun mahtuu koko käsi. Omaani hyvä jos kaksi sormea. :D

        Ja minäkin olen lapsia tehnyt, en tosin alapään kautta ulos pukannut yhtäkään. Vaan sektiolla.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Okei, en vaan ole koskaan hiffannut miten kenenkään pilluun mahtuu koko käsi. Omaani hyvä jos kaksi sormea. :D

        Kiva kuulla et jollain sama. Oon myös ihmetellyt. Hyvä jos yks sormi menee.
        Oikeastaan en tykkää yleensä et mitään menee sisälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla et jollain sama. Oon myös ihmetellyt. Hyvä jos yks sormi menee.
        Oikeastaan en tykkää yleensä et mitään menee sisälle.

        Mikä sen joiden repun on niin isoksi venyttänyt, että nyrkkejä yms. voi tyrkätä sisään. En ymmärrä. Kyllä sattus niin maan perkeleesti, jos yrittäs. :D

        Gynekologiset jutut jo lääkärin vastaanotolla on epämukavia tuosta syystä, ettei voi vaan tyrkätä jotain sisään ja katsotaas.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Mikä sen joiden repun on niin isoksi venyttänyt, että nyrkkejä yms. voi tyrkätä sisään. En ymmärrä. Kyllä sattus niin maan perkeleesti, jos yrittäs. :D

        Gynekologiset jutut jo lääkärin vastaanotolla on epämukavia tuosta syystä, ettei voi vaan tyrkätä jotain sisään ja katsotaas.

        Juu näin on. Väkisin menee itkuks kun gyne lykkää sellasta raastinta.


    • Anonyymi

      Kertokaa huviksenne mittanne? 🙂

      Omat 171cm ja 65kg
      Lantionympärys 94cm
      Vyötärönympärys 70cm
      Rinnanympärys 86cm

      En tiedä miks mun mielestä tälläisiä on kiva lukea.

      • Anonyymi

        Lyhyt mutta muutoin OK
        😂😂😂


      • Anonyymi

        Fetissihän se on tuokin. Siksi tuntuu sinusta kivalta. Kutkutteleeko haarojen välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fetissihän se on tuokin. Siksi tuntuu sinusta kivalta. Kutkutteleeko haarojen välissä.

        Ei sitte 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fetissihän se on tuokin. Siksi tuntuu sinusta kivalta. Kutkutteleeko haarojen välissä.

        Ei ole.
        Tässä möhkäle lesbojen maailmassa olet piristävä poikkeus.
        😂😂😂


      • Anonyymi

        Oot täysin samanpituinen kuin minä. 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot täysin samanpituinen kuin minä. 👌

        Lisään tähän omaan tekstiili vielä…

        Pituuteni on siis 171 cm, 77 g.
        Rinnanympärys 105 cm.
        Vyötäröni 82 cm.
        Lantioni 110 cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään tähän omaan tekstiili vielä…

        Pituuteni on siis 171 cm, 77 g.
        Rinnanympärys 105 cm.
        Vyötäröni 82 cm.
        Lantioni 110 cm.

        Kg siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään tähän omaan tekstiili vielä…

        Pituuteni on siis 171 cm, 77 g.
        Rinnanympärys 105 cm.
        Vyötäröni 82 cm.
        Lantioni 110 cm.

        👍☺️


      • Anonyymi

        Pitkä ja törkeen kapea vyötärö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä ja törkeen kapea vyötärö

        Eli kuinka pitkä olet ja vyötärösi ympärys?☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kuinka pitkä olet ja vyötärösi ympärys?☺️

        ei kun kommeintoin edellisen mittoja


      • Anonyymi

        Hahah 😅🤣 Jep


    • Anonyymi

      Tahtoisin kertoa tunteneeni ihastusta häneen jo ensi näkemältä vuosi sitten ja kuinka varma olin ettei hän voisi olla kiinnostunut itseään 10 vuotta nuoremmasta.. tahtoisin kertoa hänessä olevan jotain erityistä, haluavani tutustua paremmin ja todellakin olen kiinnostunut! Lisäksi tahtoisin pyytää anteeksi etten uskaltanut kevättalvella vastata hänen kiinnostuksen osoitukseen ja kysyä onko nyt jo liian myöhäistä siihen reagoida..? Tahtoisin kertoa kuinka hän on saanut pääni sekaisin ja kysyä saisinko halata häntä 🤗

    • Anonyymi

      Juuri nyt pitäisin itseäni vasten suudellen, houkutellen, lämmitellen. Kysyisin mistä hän pitää, tekisin sen, vietellen, viivytellen hänet hulluksi tehden.

      • Anonyymi

        69 suihkuorgasmeineen.
        Nukutaan ei pesua.
        😂😂😂


      • Anonyymi

        Mitä jos ei tiedä mistä pitää, vaikka muuten veto on luja? Mistä esimerkiksi sinä voit sanoa pitäväsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos ei tiedä mistä pitää, vaikka muuten veto on luja? Mistä esimerkiksi sinä voit sanoa pitäväsi?

        Ei sen väliä, kunhan antautuu täysillä mukaan. Kokeilemalla selviää👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen väliä, kunhan antautuu täysillä mukaan. Kokeilemalla selviää👍

        On se kyl... Naisia pilvin pimein ympärillä. Mut en voi kuvitellakaan mitään intiimiä kenenkään muun kanssa kuin yhden tietyn. Ei sellaista pysty eikä halua esittää jos ei ketään muuta kohtaan tunne mitään ystävyyttä enempää.
        💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen väliä, kunhan antautuu täysillä mukaan. Kokeilemalla selviää👍

        😊👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kyl... Naisia pilvin pimein ympärillä. Mut en voi kuvitellakaan mitään intiimiä kenenkään muun kanssa kuin yhden tietyn. Ei sellaista pysty eikä halua esittää jos ei ketään muuta kohtaan tunne mitään ystävyyttä enempää.
        💔

        Ymmärrän täysin eikä yhtään yllätä, että sulle olisi tulijoita😊🌈🏆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kyl... Naisia pilvin pimein ympärillä. Mut en voi kuvitellakaan mitään intiimiä kenenkään muun kanssa kuin yhden tietyn. Ei sellaista pysty eikä halua esittää jos ei ketään muuta kohtaan tunne mitään ystävyyttä enempää.
        💔

        Lesbopiireissä tai joutuu
        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän täysin eikä yhtään yllätä, että sulle olisi tulijoita😊🌈🏆

        Et sä mua saa, vaikka nuolet mun...sitä.🖕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä mua saa, vaikka nuolet mun...sitä.🖕

        Sori, en puhunut sinusta 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kyl... Naisia pilvin pimein ympärillä. Mut en voi kuvitellakaan mitään intiimiä kenenkään muun kanssa kuin yhden tietyn. Ei sellaista pysty eikä halua esittää jos ei ketään muuta kohtaan tunne mitään ystävyyttä enempää.
        💔

        On joo naisia ympärillä, muttei kuumia lesbonaisia lähimailla. Mun probleemani😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo naisia ympärillä, muttei kuumia lesbonaisia lähimailla. Mun probleemani😏

        Mitä ihmeen naisia? Eikö yks riitä?
        On niitä kuumia naisia superisti. Mut ei oo halua kuin yhtä kohtaan. Seksikkyys ei ole läheskään pelkästään pintapuolisissa asioissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen naisia? Eikö yks riitä?
        On niitä kuumia naisia superisti. Mut ei oo halua kuin yhtä kohtaan. Seksikkyys ei ole läheskään pelkästään pintapuolisissa asioissa

        Mitä ihmettä ärhentelet tähä aikaan😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä ärhentelet tähä aikaan😌

        Anteeksi. 😔
        Ei ollut tosiaan tarkoitus vaikuttaa tylyltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi. 😔
        Ei ollut tosiaan tarkoitus vaikuttaa tylyltä.

        Voi olla että teeskentelit olevasi.
        Pohjimmiltasi olet vieno kuin narsissin kukka.
        😂😂😂


    • Anonyymi

      Hyih... Työhakemuksissa on aina ihan kamalaa kun pitää osata kehua itseään.

    • Kietoa käteni ympärilleen. Nuuhkia hiuksia ja suudella niskaa. Viedä kädet vyötärölle, vatsalle ja hivuttaa ne paidan helman alle, iholle ja hiljaa sivellä ihoa nousten kohti rintoja.

      Toinen käsi voisi vaeltaa pian takas kohti napaa ja lipua housunkauluksesta sisään hipsutellen kohti haaruja, sormet tunnustellen suloja.. Samalla suun suudellessa ahnaammin niskaa ja kaulaa.

      • Äääh, mitään nuuhkia kun nuolla. :)


      • Anonyymi

        Haluan leikkiä roolileikkejä.. Toinen opettaja ja toinen tuhma oppilas. Sitomisleikit, myös kivoja ja ihana käyttää seksissä mielikuvitusta😍


      • Toisen vartalo on kuin aarrekartta, jota läpi käyt aarre aarteelta ja jokainen aarre on kivasti kutkuttava ja stimuloitavissa käsin, suulla tai leluin..

        👀
        👅💦✌️👆👈🥒🍆

        Onhan se nyt ihan huippua, jos saa toisen sheikkaamaan nautinnosta ja varpaat kippuraan. :)

        Sitten vielä käpertymään kainaloon siliteltäväksi ja nukkumaan skin to skin. 💙


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Toisen vartalo on kuin aarrekartta, jota läpi käyt aarre aarteelta ja jokainen aarre on kivasti kutkuttava ja stimuloitavissa käsin, suulla tai leluin..

        👀
        👅💦✌️👆👈🥒🍆

        Onhan se nyt ihan huippua, jos saa toisen sheikkaamaan nautinnosta ja varpaat kippuraan. :)

        Sitten vielä käpertymään kainaloon siliteltäväksi ja nukkumaan skin to skin. 💙

        Näinpä. Ihana saada nautintoa ja antaa sitä toisellekkin👅
        Hekuman jälkeen silitellä hiuksia ja poskia🧡


      • No se on toinen juttu, kun vasiten nuuhkia.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        No se on toinen juttu, kun vasiten nuuhkia.

        Laittaa herkku aamiainen ja kimppu ruusuja.. rentouttava hieronta😎🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laittaa herkku aamiainen ja kimppu ruusuja.. rentouttava hieronta😎🥰

        Ei huono. :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei huono. :)

        Löytyis vaan, se ihana nainen kelle laittaa aamiaista ja hieroa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löytyis vaan, se ihana nainen kelle laittaa aamiaista ja hieroa

        Toivottavasti löytyy. Ootko katsellut jostain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan leikkiä roolileikkejä.. Toinen opettaja ja toinen tuhma oppilas. Sitomisleikit, myös kivoja ja ihana käyttää seksissä mielikuvitusta😍

        Eikö sulla ollut jo nainen (?) Etkö voi näitä viestejä hänelle suoraan kirjoittaa (?)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Toivottavasti löytyy. Ootko katsellut jostain?

        No tindestä ja käynyt treffeillä, mutta ei vaan kemiat kohdanneet😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ollut jo nainen (?) Etkö voi näitä viestejä hänelle suoraan kirjoittaa (?)

        Oli ja meni naikkonen


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tindestä ja käynyt treffeillä, mutta ei vaan kemiat kohdanneet😥

        Eihän ne aina kohtaa. Pitää silmät ja korvat auki, ehkä joku passeli taaplaa vastaan. :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Eihän ne aina kohtaa. Pitää silmät ja korvat auki, ehkä joku passeli taaplaa vastaan. :)

        Ehkä, ehkä ei


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Eihän ne aina kohtaa. Pitää silmät ja korvat auki, ehkä joku passeli taaplaa vastaan. :)

        Toivottavasti:))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti:))

        Monesti löytää vasta, kun ei edes etsi. Se joku osuu eteesi. Pitää tietysti osata tarttua tilaisuuteen. :)


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Monesti löytää vasta, kun ei edes etsi. Se joku osuu eteesi. Pitää tietysti osata tarttua tilaisuuteen. :)

        Niimpä.. Tämä koronakin vähän rajoittanut tutustumisia ym..


    • Anonyymi

      Munavoita en voi panna ripsi... riisipiirakkaan, mutta omaa sillintuoksuani voin hieroa hänen omaan.
      😂😂😂

      • Anonyymi

        Hyi yök🤮ei kuullosta romanttiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi yök🤮ei kuullosta romanttiselta.

        MCM... naamaan myös.
        😂😂😂


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe