Luokan vaihto!

Enkeksinimeäxdd

Elikkäs oon 7lk ja oon nyt niinkun puol vuotta halunnut vaihtaa luokkaa. En tykkää mun tän hetkisestä luokasta yhtään siis kaikki on kusipäitä. Mulla ei oo siis tässä luokassa yhtään kavereita vaan haluan vaihtaa luokkaan missä on kaikki mun kaverit. Mua tavallaan kiusataan, mun sukunimen takii. Enkä ymmärrä miks. Ja eroon meijän luokasta koska en näytä suomalaiselta tai siis en ole kokonaan suomalainen et mul on sukulaisii ulkomailta. Ja just luokkaan mihin haluun vaihtaa on monikulttuurinen ja tykkään enemmän siitä. En oo rasisti sit mut tykkään enemmän monikulttuurisesta luokasta. Mulla on kertyny muutenkin poissaoloja aika paljonkin nyt tänä ja viime vuonna. Kuraattori otti mun isään yhteyttä et Hänellä on paljon poissaoloja et niinku johtuukse siitä et luokalla ei oo kavereita ja haluis vaihtaa, niin mun isä vastas et joo et syy on se et haluis vaihtaa luokkaa. Olin syksyllä käyny kuraattoril puhumas kavereitten kans täst asiast, koska en uskaltanu mennä yksin. Noh kuraattori järjesti tapaamisen mihin tulee rehtori, mun vanhemmat ja kuraattori. Oon jotenkin ilonen siitä et se järjesti et mitä jos nyt voin vaihtaa lk koska ennen isä oli kysyn luokan vaihdosta rehtorilta ja ei oo onnistunu se. Toivon oikeesti tosi paljon et voisin vaihtaa. Jos te ootte vaihtaneet luokkaa nii kertokaa vähä miten on menny yms.

7

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jrkwbgns

      Voitte sitten kaveriporukalla hakea samaan jatko-opiskelupaikkaan, koska muuten voit joutua luokalle ilman kavereita. Sitten voitte hankkia saman työpaikan, ettei tarvitse tutustia uusiin ihmisiin. Sitten voitte koko poppoo perustaa perheen saman katon alle, koska sitoutuminen voi olla yksin pelottavaa. Lopuksi voitte kaikki hautautua samaan sukuhautaan, ettei tuonpuoleisessakaan tarvitse olla ilman kavereita.

      • MäkiHaluunTuuksMukaa

        Täähän oli hyvä :DD


    • Meegoingtocollege

      No erään kliseen mukaan: aidan takana ruoho ei oo aina nii vihreää ku miltä näyttää. (Sori en muista miten tarkkaa meni) Mutta tuota kyllä ne usein onnistuu ihan hyvin. Se vaan ett jos toinen luokka on jo kovasti kiintymy toisiinsa, nii saattavat alkaa pitään sua ulkopuolisena ja syrjii. Ei tokikaan aina, varsinki jos tunnet jo tyyppejä sieltä, nii sitthän sulla ei oo huolta. Kyll sie pärjäät, ja sittenhän sen näkeepi.

    • Hienoa että olet saanut sinulle tärkeän asian eteenpäin ja ole saanut aikuiset kuuntelemaan sinua. Tsemppiä sinulle kevääseen!
      Pipsa Nettisaapas Helsinki

    • Peruna23

      Miks musta tuntuu et kirjotin noin kuukausi sitten melkein samanlaisen viestin

    • Tirehtööriespoo

      Hei ihmiset...
      Täällä on varteenotettavia kauniita naisia. Miksi haluatte olla treffit :lla? En ainakaan itse häiritse ketään. Etsin itselleni ystävää...ehkä elämänkumppania.

    • Suomi on monikulttuurinen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe