Salilla aika heikko penkki miehellä

RoberNiro

Salilla joku jätkä teki tänään penkkiä 60kg:lla, ja lukot päissä. Mä olin ällikällä lyöty. Menin sanomaan sille että mitä pelleilyä tämä on, ei noin heikkoa ole olemassakaan. väänsi 6 tai 7 toistoa ja enempää ei olisi mennyt. Sanoin että ei tämä ole mikään stand up komedia center, nyt rautaa lisää ja otat kympin tai lähet ulos täältä. itsellä nimittäin penkki 100kg paremmalla puolen. No ei vitsillä minä, eihän sitä voi pois ajaa mutta oikeesti, moni ala-astelainenkin ottaa ilman treeniä 80kg penkistä.

Okei okei mä sanoin sille, jätän sut rauhaan, salirauha ennenkaikkea on muistettava, eli muista poika se. Näytin vielä habaa sille ja lähdin tekeen iskua yhteen mahtavapeffaiseen naiseen. Sanoin, että tuolla joku teki 60kg penkkiä mut itsellä 100kg paremmalla puolen. Sanoin et kävin antaan sille hieman treenivinkkiä ihan hyvää hyvyyttäni ja tää upea fit-kissa alkoi käydä todella kuumana läpsäs mua poskelle, teki siis itse aloitteen, ja mulla alkoi olla penis aika valmiina. Ehdotin pukkarinvessanaintia ja näin kuinka hänen housut kostuivat. No sen poikakaveri tuli siihen, hah se oli just tää Mr. 60kg penkkimies. Mä iskin naiselle silmää et nyt saadaan kunnon naurut ennen panoa. Mä vaan nauroin ja nauroin, silmät oikein vetistija kun siitä tokenin ei ketään näkynyt. Okei tiesin että tää 60kg jäbä oli lähtenyt salilta luikkimaan ja nainen oli mennyt valmistelemaan pimppaansa panoa varten. Jep, oli aika mennä pukkariin, tietenkin naisten pukkariin jossa tää mun uus pimu odottaisi vallan kiimassa. Katsoin sivuille et kukaan ei nähny ja aukaisin pukkarin oven, pysähdyin. Siellä oli todellisia kynäniskaisia siimakäsiä painamassa upeita fitnaisia mitä erilaisimmissa asennoissa. Laihat luikut paineli salin parhaimmannäköisiä misuja ja se voihkinta mikä niistä typyistä lähti.

No mitä hittoa ajattelin, eihän tuo ole edes kunnon seksiä, lähdin tekemään penkkiä oikein tosissaan ja haaveilin rannalla uimahousuissaan keimailevista rantaleijonista.

15

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ekvlhfl

      Sun penkkis on selkä kaarella rinta 20cm ylhäällä penkistä. Ts. Valepenkkaajan tulos. Pistä se selkä siihen penkkiin kiinni ja jalat sen penkin päälle. Kaikki toistot rintaan kiinni ja hitaasti ylös ja alas ei nopeasti pumppaamalla vaan puhtaasti.. toivottavasti et nussi kun teet hauista..

      • kkjbkjjk

        ...ja etuolkapäät kiittää...


    • MenoHyytynyt

      Taas on suomi24 yksinkirjoittelijalla ollu viikonloppuna psykoosit tulilla. 😨
      Onneksi täällä ei juuri kukaan käy lukemassa sun psykoosijuttuja. Itekin lopetin ekan kappaleen puolessavälissä. 😂
      Ihmeen pitkiä psykoosijuttuja jaksat vääntää, ku itekin tiedät et niitä edes aukaisee maksimissaan 3 lukijaa, joista ehkä yksi lukee koko jutun loppuun. Mut sitä se psykoosi teettää. 👀

    • jjhhbvkkj

      Eikös täältä löydy noille haaveunille ihan oma osio...? Tänne vois kirjotella sitten ihan OIKEESTI tapahtuneita, urheiluun liittyviä juttuja...

    • testosonni.mara

      Nauroin kanssa kun yksi kynis teki penaa jollain ihme 50 kilolla, siis kelatkaa VIIDELLÄKYMPILLÄ, ja silleen tosi nopeesti riuhtoen vielä!!! Tyyppi oli muutenkin sellainen narukäsi siima. Lisäksi sillä oli hihaton everlastin paita, siis kelatkaa HIHATON sellaisella kyniksellä!!! LOL, itsellä oli sentään GASPIN tank top ihan hyvästä syystä kun olen massamies.

      Menin tyypin viereen kun se lopetteli penkkiä ja TUUPPASIN kyniksen lattialle ja sanoin "Annas kun MIEHET tulee nyt tekeen penkkiä OIKEESTI!"

      Sitten näin vaan silmäkulmasta kun kynis pongahti ylös lattialta ja mulla pimeni, siis totaali BLACKOUT päässä. Heräsin hetken päästä lattialta penkkipaikan vierestä naama veressä ja pää jomottaen. Yksi Repe tuli siihen ja kertoi, että se kynis oli ollut joku nyrkkeilijä. Siis kelatkaa BOKRAAJA! No, olihan se aika ylläri, mutta olen mä mielestäni silti vaan aika testosonni, sillä ei olisi kyllä siimakäsi varmaan uskaltanut mun kanssa ottaa REILUA MATSIA!!!

    • vm43

      Lapsukaiset uhoavat!
      Mave päivänä mä vedän 60kg:lla sarjan eikä kukaan tule vinoilemaan!
      Eivät vinoile vielä 9-kympissäkään eivätkä sen jälkeisissä 30kg > 20kg > seuraavissakaan korotuksissa jotka riippuvat sarjojen pituudesta.
      Sain ilmeisesti ikähyvitystä koska kukaan ei vinoillut 200kg:n ykkösessäkään mutta sinähän olisit tullut rääväämään, että miksi 88kg painava, 73v ukko ei vedä 200kg:lla kymppiä.
      Käyttämälläni salilla on niin hienotunteista, vanhuksia ymmärtävää porukkaa, ettei kukaan ole sanonut mitään remmeistäkään. Vanhan konttoristin näpit eivät kestä.

      • Todisteita

        Pitäis alkaa tulemaan vähän todisteita vm43 voimista ja iästä. Kuva päivän lehti kädessä jossa näkyy naama ja tubeen videoita.
        Arvostan jos teet nuo. Muuten en ota yhtään kirjoitusta todesta.


      • vm43
        Todisteita kirjoitti:

        Pitäis alkaa tulemaan vähän todisteita vm43 voimista ja iästä. Kuva päivän lehti kädessä jossa näkyy naama ja tubeen videoita.
        Arvostan jos teet nuo. Muuten en ota yhtään kirjoitusta todesta.

        Epäluulosi on ymmärrettävää. Täällähän voi kuka tahansa höheltää mitä tahansa.

        Minun rajoitukseni on tunnistettavuus. Hengentuotteeni ovat niin mielikuvituksettomia, että salikaverini ovat tunnistaneet joten liioittelukin on pois laskuista. Jotain saatan joskus "unohtaa" mutta koskaan en lisää mitään enkä keksi tyhjästä.
        Sama koskee kilkutteluani myös ikäluokkien palstoilla.

        Salikavereistani voin mainita esimerkkeinä tämän vuoden bikinifitness alle163cm sarjan suomen mestarin. Alle 23v nainen, kisapaino 47kg, veti pitkän dieettikauden aikana maasta 105kg:lla 5:n sarjoja. Seuraavaksi meni MM-kisoihin Puolaan jossa surukseen sijoittui vain 10:ksi. Ensimmäiset kisat joissa ei päässyt finaaliin.

        Aamukävijöistä ainoastaan nuorempi, 65v eläkeläinen tekee maastavetoa minun lisäkseni. Romuluinen ukko on 200kg:n kunnossa ja penkkaa 130kg.
        Hack kyykyssä nousee sama 200kg ja mikäli takareiteni ei kramppaisi niin mavessa pitäisi nousta hieman enemmän.
        Kyykkään ja vedän leikattu polvi tuettuna idealsiteellä mutta nyt maksimivedoissa on "terve" polveni alkanut vittuilemaan ja eukkoni säestää.

        Saliyrittäjä on pitkäaikainen tuttavani.
        Myös muutamat muut kävijät ja näkijät tunnistavat minut.
        Tämän vm43:n rekisteröin mutta en viitsi kirjaantua sillä sisään.

        Ikäripalstoilla muutama vaimon tuttava on selvillä vakionimimerkkini taustasta.


      • vm43 kirjoitti:

        Epäluulosi on ymmärrettävää. Täällähän voi kuka tahansa höheltää mitä tahansa.

        Minun rajoitukseni on tunnistettavuus. Hengentuotteeni ovat niin mielikuvituksettomia, että salikaverini ovat tunnistaneet joten liioittelukin on pois laskuista. Jotain saatan joskus "unohtaa" mutta koskaan en lisää mitään enkä keksi tyhjästä.
        Sama koskee kilkutteluani myös ikäluokkien palstoilla.

        Salikavereistani voin mainita esimerkkeinä tämän vuoden bikinifitness alle163cm sarjan suomen mestarin. Alle 23v nainen, kisapaino 47kg, veti pitkän dieettikauden aikana maasta 105kg:lla 5:n sarjoja. Seuraavaksi meni MM-kisoihin Puolaan jossa surukseen sijoittui vain 10:ksi. Ensimmäiset kisat joissa ei päässyt finaaliin.

        Aamukävijöistä ainoastaan nuorempi, 65v eläkeläinen tekee maastavetoa minun lisäkseni. Romuluinen ukko on 200kg:n kunnossa ja penkkaa 130kg.
        Hack kyykyssä nousee sama 200kg ja mikäli takareiteni ei kramppaisi niin mavessa pitäisi nousta hieman enemmän.
        Kyykkään ja vedän leikattu polvi tuettuna idealsiteellä mutta nyt maksimivedoissa on "terve" polveni alkanut vittuilemaan ja eukkoni säestää.

        Saliyrittäjä on pitkäaikainen tuttavani.
        Myös muutamat muut kävijät ja näkijät tunnistavat minut.
        Tämän vm43:n rekisteröin mutta en viitsi kirjaantua sillä sisään.

        Ikäripalstoilla muutama vaimon tuttava on selvillä vakionimimerkkini taustasta.

        Vielä on näköjään hengissä.


      • vm43
        vm43 kirjoitti:

        Epäluulosi on ymmärrettävää. Täällähän voi kuka tahansa höheltää mitä tahansa.

        Minun rajoitukseni on tunnistettavuus. Hengentuotteeni ovat niin mielikuvituksettomia, että salikaverini ovat tunnistaneet joten liioittelukin on pois laskuista. Jotain saatan joskus "unohtaa" mutta koskaan en lisää mitään enkä keksi tyhjästä.
        Sama koskee kilkutteluani myös ikäluokkien palstoilla.

        Salikavereistani voin mainita esimerkkeinä tämän vuoden bikinifitness alle163cm sarjan suomen mestarin. Alle 23v nainen, kisapaino 47kg, veti pitkän dieettikauden aikana maasta 105kg:lla 5:n sarjoja. Seuraavaksi meni MM-kisoihin Puolaan jossa surukseen sijoittui vain 10:ksi. Ensimmäiset kisat joissa ei päässyt finaaliin.

        Aamukävijöistä ainoastaan nuorempi, 65v eläkeläinen tekee maastavetoa minun lisäkseni. Romuluinen ukko on 200kg:n kunnossa ja penkkaa 130kg.
        Hack kyykyssä nousee sama 200kg ja mikäli takareiteni ei kramppaisi niin mavessa pitäisi nousta hieman enemmän.
        Kyykkään ja vedän leikattu polvi tuettuna idealsiteellä mutta nyt maksimivedoissa on "terve" polveni alkanut vittuilemaan ja eukkoni säestää.

        Saliyrittäjä on pitkäaikainen tuttavani.
        Myös muutamat muut kävijät ja näkijät tunnistavat minut.
        Tämän vm43:n rekisteröin mutta en viitsi kirjaantua sillä sisään.

        Ikäripalstoilla muutama vaimon tuttava on selvillä vakionimimerkkini taustasta.

        Ps. Vedän ja kyykkään ilman vyötä. Pakoputkeni lyhentämisen jälkeen on vyön käytön oheisvaikutukset sietämättömiä.


    • Hohhoijakkaapi

      Ei se paino siellä tangossa mitään merkitse, vaan toistot. Maksimipainoilla vain hajoittaa paikat, eikä ole edes turvallista. Millasia urpoja tällä palstalla oikein on?

      • vm43

        Maksimi ykkönen on lahjomaton raja! Se merkitsee yksiselitteisesti voimatasoa! Sarjakestävyyksillä saa leikkiä ketkä haluavat.
        Kausirytmityksessä voimakestävyysviikoilla pitkillä sarjoilla on paikkansa.
        Jos perusvoimasarjoilla ei hankikohtuullisesti lihasmassaa, sitä tulee hankkimattakin, niin ykkös maksimit juuttuvat paikoilleen kun hermotuksesta on mitattu kaikki ulos.


    • Htrfdj

      Ilmeisesti on tämä 73 -vuotias kuitenkin lähinnä voimailija eikä bodailija? Kova tulos tuo 200kg mave tuon ikäiselle silti.

      • vm43

        Olumpianostoissa nostin viimeisen kisani syksyllä 1967. Kulkuhankaluuksien johdosta harrastus loppui pollarien suorittamaan auton takavarikkoon.
        Nostin 82,5kg:n sarjassa. Tuon jälkeen punnerreus on jätetty pois ja sarjajako muuttunut.

        Tätä rupeamaa olen äheltänyt tämän vuoden marraskuun viimeisellä täydellä viikolla 14 vuotta.
        Sunnuntait ovat mave- tai kyykkypäiviä. Aikaisemmin kyykkäsin keskiviikkoisin ja tein mavet sunnuntaisin mutta enää ei elimistö palaudu kunnolla. Samoin, maksimeissa on syytä käydä harvakseltaan. On tunnustettava itselle, että suunta on vain alaspäin. Siksi hehkutan tuota tasalukemaa.

        Eniten treenaan perusvoiman tasolla, seuraavaksi submaksimmalilla kapeana pyramidina.


    • jytdsed

      Tausta kertonee jo jotakin sun kovasta voimantuotosta vielä tuon ikäisenäkin, mut kova on silti mave. Tämä selvensikin jo hieman asiaa.

      Tsemiä treeneihin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe