Mitä hän oikein meinaa?

totallyconf99

Hei! Nyt todellakin tarvitsisin ja haluaisin vastauksia "ongelmaani". En ole koskaan aikaisemmin täällä käynyt mutta nyt tuli semmoinen arvoitus vastaan että..
Eli siis, noin puoli vuotta sitten pyysin erästä luokkalaista tyttöä ulos ja hän kieltäytyi vedoten kiireisiin. Ei siinä mitään, shit happens ja näin.
Nyt olen huomannut, että koulussa hän on alkanut käyttäytymään 'omituisesti'. Eli esim. eräällä kurssilla jossa olemme yhdessä, hän kurssin alussa ekaksi meni toiselle puolelle luokkaa istumaan, mutta huomasi minut (kai..) ja tuli istumaan viereiselle, erilliselle pulpetille. Näiden tuntien aikana hän käyttäytyy ns. epänormaalisti, eli erilailla miten hän muuten on. Hän on aina kääntynyt sivulle päin minua kohtaan, vilkuilee jatkuvasti minuun päin (takanani ei siis enää istu ketään) sekä jatkuvasti näprää hiuksiaan tai kampaa niitä siinä. Yleensä tuommoisella ns. tylsällä tunnilla hän on räpeltänyt puhelintaan aina mutta näillä tunneilla hän ei koske siihen kertaakaan vaan jatkuvasti näprää juurikin niitä hiuksiaan. Olen kanssa huomannut käytävillä hänen katselevan minua vaikka olisikin kaukana, toisessa päässä ja yleensä hymyilee. Ja joka kerta kun jossain kävelen hänen ohitsensa tai jotain, hän kääntyy katsomaan minua.
Sekä aina kun hän on jossain kaveriporukkansa kanssa, hän on yleensä kääntynyt suuntaani ja tulevat porukkansa kanssa lähelleni. Ja hänen kaverinsakin ovat alkaneet aina vilkuilemaan minua sekä hymyilevät jne.

Kyseinen tyttö on siis ujo, mutta todella ihana ja söpö. Olemme molemmat 18-vuotiaita. Tiedän ettei nämä välttämättä tarkoita mitään, mutta haluaisin vain jonkinlaisia teorioita siitä, mikä on mahdollisesti saanut hänet muuttamaan käytöstään näin.

25

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miiiie

      Ihmisen aivot ovat monimutkainen mekanismi. Tätä sattuu meille tytöille yllättävän paljon, joku jätkä tulee kysyyn nii me vaa säikähetään ja valehellaa puolialitajuisesti itellemme jotai hassuu kute ett "hyi hitto sill on iso nenä!!" Ja sitt torpataan toine suoraa. Tämä yleensä johtunee siitä, ettei oo simpley totuttu ajatuksee sinä minä=me.
      Mutt sitt aletaa kuitenki toisinaan miettiin tätä iteksemme (tai sitte ei ja sillä sipuli). Ja pikkuhiljaa ollaanki jotai ihan toista mieltä, jolloin jätkä onki jo unohtanu koko asian.
      Ja tää oli sitt mun henkoht ajatus tähän.

      • totallyconf99

        Oho tämä on kyllä mielenkiintoinen näkökulma, ei olisi itselle edes tullut mieleen tämä ^^
        Tältä kannalta kun asiaa ajattelee, on tässä jopa järkeä. Kiitos paljon vastauksestasi :D


    • Errfx

      Kerro hänelle, että olet uusavuton pelkuri, joka kerjää säälittävästi apua ongelmiinsa netissä, niin kaikki tunteet sinua kohtaan hälvenevät.

      • totallyconf99

        Eli mielestäsi hänellä on tunteita minua kohtaan? G thanks boi <3


    • nimimuidenjoukossa

      Kysy sitä uudestaan ulos. Joko sillä oli ihan oikeasti kiireitä ja olis oikeesti halunnu mennä sun kaa tai sit se tosiaan säikähti eka ja tuli toisiin ajatuksiin.

      • totallyconf99

        Hahhah tätä eräs kaverinikin ehdotti. Eipä kait siinä mitään häviäisi jos uudelleen yrittäisi. Kiitoksia kommentistasi!


      • justAsking

        No tottakai meet kysymään sitä uudestaan. Aika selvästi tykkää susta ja haluu olla sun kanssa.


    • Ujot tytöt saattavat usein hämmentyä, jos joku yllättäen kutsuu ulos. Voi olla myös, että hän ei ole varma tunteistaan tai haluaa tutustua sinuun lisää, jos ei ole ennen tuntenut sinua.

      Kannattaa tutusta häneen lisää, esim. puhumalla tai auttamalla tehtävissä.

      Onnea sinulle!

      • totallyconf99

        Hän on kieltämättä todella ujo ja vähän monimutkainen ihminen ^^
        Kiitos paljon!


      • totallyconf99 kirjoitti:

        Hän on kieltämättä todella ujo ja vähän monimutkainen ihminen ^^
        Kiitos paljon!

        Ei mitään!


      • Oot roikkunna kohta jo viikon tällä sivulla vastaamassa ihmisten ongelmii?


      • EndMeAs kirjoitti:

        Oot roikkunna kohta jo viikon tällä sivulla vastaamassa ihmisten ongelmii?

        Suurinpiirtein, olisikohan siitä ollut pari viikkoa kun loin käyttäjän.


    • ehkäehkäeivarmemminehkä

      ehkä ehkä ei varmemmin ehkä :D
      no ei vaiskaa...
      kyll mä epäilen ett se vois olla nyt kiinnostonu mut jos se kerran jo sano ett ei haluu nii ei ehkä kannata kysyy enää koska voi tulla tyrkyllä oleva maine tai sillee.
      ehkä se nyt on kiinnostonu vaikkei sillon ollukkaa

      • totallyconf99

        Hahhah en sitten tiedä onko ns. muutoksillani ollut tekemistä asian kanssa :D Olen muuttanut pukeutumistyyliäni sekä dieetannut alkuvuodesta -11kg pois. (harrastan siis bodaamista)


      • ylempi

        no sitten... vaikuttaa tosi paljon asiaan. pidä kummiski oma arvos! toisaalta häviätkö mitään jos kysyt siltä jotain? pahimmas tapaukses maine voi mennä. mut siis jos sull on vientii kannattaa hankkii kummiski joku toinen muija. voit joutua olemaan sitte pitkän aikaan se "just ja just huolittu"
        itse olen tyttö ja tiiän ett näin voi helposti käydä:(


    • totallyconf99

      Hmm tänään tämä yhteinen tuntimme oli kieltämättä erikoinen, sillä juttelin erään toisen vieressä istuvani tytön kanssa tunnilla ja tämä tarinan tyttö vaikutti vaivaantuneelta, ei vilkuillut eikä hymyillyt enää. Ja sen jälkeen päivän käyttäytynyt väliinpitämättömästi

      • Edddv

        Miehisty ja mene puhumaan sille. Nämä internetin tilannepäivitykset ovat aika lapsellisia.


      • Edddv kirjoitti:

        Miehisty ja mene puhumaan sille. Nämä internetin tilannepäivitykset ovat aika lapsellisia.

        Juuri näin. Pitäisikö sinun tehdä käyttäjä, olisi mukava saada tänne uusia kasvoja?


      • Kun ihminen kertoo ongelmasta, on mukavaa myös kuulla, miten tilanne etenee. Etenkin, jos kaikki päättyy onnellisesti. Ja toisaalta, jos asiat päättyvät huonosti, aloittaja saattaa tarvita tukea.
        Itse en niinkään tykkää siitä, kun joku aloittaa keskustelun, ja sitten vain katoaa, kuin ei edes lukisi vastauksia (tai olisi olemassakaan). Ei se ole mitään keskustelua.


      • totallyconf99
        Edddv kirjoitti:

        Miehisty ja mene puhumaan sille. Nämä internetin tilannepäivitykset ovat aika lapsellisia.

        Enpä sitten tiedä kumpi näistä on se lapsellisempi, henkilö etsimässä vastauksia ongelmaansa Suomi24:ssa vaiko se joka tulee valittamaan siitä..?
        Mutta joo olen kyllä täysin samoilla linjoilla, kyseinen henkilö on vain jotenkin vaikeastilähestyttävä.


      • nimimuidenjoukossa
        totallyconf99 kirjoitti:

        Enpä sitten tiedä kumpi näistä on se lapsellisempi, henkilö etsimässä vastauksia ongelmaansa Suomi24:ssa vaiko se joka tulee valittamaan siitä..?
        Mutta joo olen kyllä täysin samoilla linjoilla, kyseinen henkilö on vain jotenkin vaikeastilähestyttävä.

        Pidä kuitenkin mielessä, että kohta saattaa olla liian myöhäistä. Jos tyttö kuvittelee sinun alkaneen iskeä jotakuta muuta hänen sijastaan, hän todennäköisesti pyrkii pääsemään mahdollisimman nopeasti yli tunteistaan sinua kohtaan. Riippuen henkilön luonteesta ja hänen kiinnostuksensa suuruudesta prosessi saattaa kestää joko hyvin kauan tai hyvin pienen aikaa. Jos oikeasti haluat hänet , suosittelisin lähtemään siitä olettamuksesta, että jopa huomenna saattaa olla jo myöhäistä.


      • totallyconf99
        nimimuidenjoukossa kirjoitti:

        Pidä kuitenkin mielessä, että kohta saattaa olla liian myöhäistä. Jos tyttö kuvittelee sinun alkaneen iskeä jotakuta muuta hänen sijastaan, hän todennäköisesti pyrkii pääsemään mahdollisimman nopeasti yli tunteistaan sinua kohtaan. Riippuen henkilön luonteesta ja hänen kiinnostuksensa suuruudesta prosessi saattaa kestää joko hyvin kauan tai hyvin pienen aikaa. Jos oikeasti haluat hänet , suosittelisin lähtemään siitä olettamuksesta, että jopa huomenna saattaa olla jo myöhäistä.

        Tämä on itsellänikin käynyt mielessä, mutta jotenkin tunnen vain tarvetta suorittaa dieettini päätökseen, kuten jossain aikaisemmassa kommentissa kerroin, ennen kuin yrittäisin lähestyä häntä uudelleen. Luonnollisesti massakausi olisi ohi ja olisin jopa hyvännäköinen taas sekä tietysti itsevarmuuskin nousisi huomattavasti auttaen asiaa. (Harrastan siis bodaamista ja pitänyt massakautta taas pidemmän aikaa ja turvotellut aika mukavasti :))) )
        Kiitoksia kommentistasi! Arvostan näitä todella paljon.


      • Edddv
        totallyconf99 kirjoitti:

        Enpä sitten tiedä kumpi näistä on se lapsellisempi, henkilö etsimässä vastauksia ongelmaansa Suomi24:ssa vaiko se joka tulee valittamaan siitä..?
        Mutta joo olen kyllä täysin samoilla linjoilla, kyseinen henkilö on vain jotenkin vaikeastilähestyttävä.

        En minä valittanut. Annoin vain neuvon, jota jokainen edes vähän sosiaalisia taitoja omaava ihminen osaa noudattaa.


    • Pilvilinna6

      Ihan selvästi tyttö on kiinnostunut sinusta. Ujolta ihmiseltä se on jo paljon, jos hän noin hyvin voi näyttää tunteensa sinulle. Itse kuulun naisena samaan kategoriaan, vaikka ikää onkin paljon enemmän. Itse olisin peitellyt vielä enemmän tunteitani.

      Jos tyttö on ensin kieltäytynyt treffeistä, uskon, että se johtuu siitä, että hän ei halua olla sinulle liian helppo saalis, mutta jatkaa kuitenkin... koska olet jo onnistunut herättämään hänen mielenkiintonsa.

      Jos tyttö on ujo, niin hän ei välttämättä koskaan pysty lähestymään sinua sen paremmin koskaan, ja uskon, että hän myös kärsii ja itkee sen vuoksi. Uskon, että hän on voimakkaasti ihastunut sinuun. Yritä lähestyä häntä itse, ja ehdota treffejä esim. päiväsaikaan. Jutelkaa tavallisia asioita, ja yrittäkää tutustua toisiinne ja hankkia toistenne luottamus. Vähitellen se muuttuu rakkaudeksi. Mutta älä anna periksi myöskään, jos hän kieltäytyy vielä uudestaan. Älä poistu paikalta, jos hän sanoo, että hän ei tiedä. Yrittäkää vaihtaa puhelin numerot. Luultavasti hän on niin ujo, että hän ei uskalla itse ehdottaa sinulle mitään, vaan odottaa, että sinä pyydät puhelin numeron ja soitat hänelle. Kysy, että saatko soittaa hänelle, jos hän ei osaa heti vastata treffikutsuun, ja pyydä, että jos hän voi harkita asiaa, ja kysyt uudelleen esim. parin päivän kuluttua. Todellisuudessa hän haluaa olla kanssasi enemmän kuin mitään muuta, mutta voi silti hieman taistella vastaan.

      Jos hän on herkkä, niin puhu hänelle pehmeästi ja ystävällisesti, kerro vaikka, että haluaisit tavata häntä jossain, ja tykkäät hänestä juuri sen vuoksi, kun hän on esim. rehellinen, herkkä tms. Usein miesten pitäisi suhtautua naisiin tietyissä niinkuin lapsiin. Naiset usein ajattelevat ja käyttäytyvät hieman lapsellisesti. Kysy häntä vaikka pizzeriaan tai kahvilaan tai vaikka puistoon kävelylle. Usein naiset myös taistelevat omia tunteitaan vastaan.

      Nyt koska olet myös lähestynyt toista tyttöä, voi olla, että hän pelkää myös haavoittumista. Tilanne voi pahentua, ja pitkittyä, mikäli jatkat flirttiä toisen naisen kanssa, kenestä et oikeasti välitä niin aidosti kuin tästä toisesta. Ja nyt tämä toinen tyttö on voinut jo surra tilanteen vuoksi, koska olet tehnyt häntä tahallaan mustasukkaiseksi. Jos yrität tehdä häntä mustasukkaiseksi, et voita yhtään mitään. Teet vain itsesi ja tämän tytön surulliseksi, josta oikeasti välität.

      Ota ja halaa sitä ujoa ja herkkää tyttöä, josta oikeasti ja aidosti välität, äläkä anna hänen edessä huomioita toiselle. Kysy, että saatko halata häntä. Ujot ja herkät naiset tarvitsevat hellyyttä ja turvallisuutta. Olen varma, että tämän halauksen jälkeen te jo rakastatte toisianne. Äläkä anna sen olla viimeinen halaus. Tee se joka päivä. Hän odottaa sitä. Ja kaipaa sinua paljon. Unelmoi sinusta yötä päivää. Hän ei välttämättä pysty lähestymään sinua, vaikka olisit jo halannut häntä, jos hän on ujo. Sinun on tehtävä sitä toistuvasti. Näytä hänelle, että rakastat ja välität. Juuri sitä hän eniten haluaa.

      Meillä ihmisillä on erilainen tausta, kasvatus jne. Toisille on kotioloissa opetettu ns. vapaammat tavat näyttää tunteita ja puhua, kun taas toisten elämä on jatkuvaa jäykistelyä ja peittelyä.

      Ei sinun tarvitse odottaa mitään laihtumista yms. että pitäisi jotenkin kehittää itseään. Rakastuminen ja ihastuminen tekee aina jotenkin sellaiseksi, että sitä alkaa jotenkin positiivisella tavalla kehittää itseään, ja yrittää ns. tulla jotenkin paremmaksi. Tiedän kokemuksesta, että kilot tippuvat itsestään usein jo ihastumisvaiheessa, ja tippuvat omalla vauhdilla lisää, jos on tarkoitus tippua.

      Koska näyttää, että olette jo kummatkin valloittaneet toistenne mielenkiinnon, niin ei tarvitse odottaa mitään, että tulisi muka jotenkin paremmaksi tms. Tyttö on todella ihastunut sinuun jo nyt, ja te voitte alkaa tapailla, ja kehittyä siinä sivussa lisää. Uskon, että hän hyväksyy sinut jo nyt, sellaisena, kuin olet.

      Itse olen paljon vanhempi, ja ihastumistilassa ollut erään miehen kanssa. Mies yrittää muokata kehoaan, mutta minusta hän on niin ihana juuri nyt. Ja olen itsekin yrittänyt kehittyä vaikka miten, mutta siitä jatkumosta ei tule koskaan loppua. Ei kukaan ole täydellinen. Tärkeämpää on aidot tunteet, ja se että ne tulee sydämestä. Ja se että hyväksyy toisen hyvät ja huonot puolet, jos haluaa, myös saada toiselta hyväksymisen.

      • totallyconf99

        Vau. Ihan näin alkuun erittäin suuri kiitos paneutumisestasi tähän aiheeseen ja isosta vastauksestasi. Totuus on siis se, etten haluaisi mitään enempää kuin napata kyseisen tytön syliini, kietoa käteni hänen ympärilleen, katsoa häntä silmiin ja kertoa miten paljon hän tarkoittaa minulle.

        Olen vain tottunut kasvamaan ympäristössä, jossa ihmiset ovat aina ilmaisseet tunteitaan joten tilanne on sen puoleen minulle uusi, itsekkin kun en pelkää kertoa tunteistani. Suurimpana tekijänä tietysti koko ongelmassa toimii se, etten tiedä onko hänellä oikeastaan mitään kiinnostusta minua kohtaan vai onko kaikki päässäni. Jaa-a paha sanoa. Ja jos asiat ovat kuten sinä sanoit, niin en siltikään saisi tietää vastausta.

        Yleensä olen aina hengannut paljon ja tullut hyvin toimeen muiden tyttöjen/naisten kanssa, joten en todellakaan ainakaan yritä tehdä häntä mustasukkaiseksi tai satuttaa häntä, ei en todellakaan.

        Ja lähes tulkoon aina minulla ei ole mitään ongelmia lähestyä uusia ihmisiä tai tulla toimeen heidän kanssaan mutta kyseisen tytön kanssa tunnen olevani täysin hukassa enkä tiedä miten lähestyä, jos lähestyä edes ollenkaan häntä.

        Sekä tietysti ottaen huomioon että hän tekisi elämästäni täydellisen, on todella vaikeaa uskoa hänen olevan edes kiinnostunut, se olisi vain aivan liian hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe