Mihin kaikkeen kykenee

villagulle

petetty ihminen? Esimerkkejä?

68

1165

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stalkkaasetäysin

      Puhelimen vakoiluun? Seurata muutoinkin. Kuvia ottanut hmm. Mihin vielä se petetty voisikaan touhuta? Kaikkea tätä voisin kuvitella? Oletko petetyn uhri?

      • eräsex

        Minä petettynä jätettynä, kykenin alkaan uuden paremman elämän, ilman petturia,


      • mitenonnistuu

        Oletko sinä exän uhri? Ihmettelen tuota puhelimen vakoilua, miten se onnistuu?


    • ei-riippaa

      Jättämään pettäjän ja alkamaan oman elämän ilman riskiä petetyksi tulemisesta. Oma osani on eletty osaltani parisuhde-elämää. En halua enää kumppania kun huomasin miten kivaa on sinkkuna.

      • eräsex

        Sama täällä, sinkkuna on elämä paljon jännempää.


    • Hyväelämäelettävänä

      Makaamaan sen pettäjän kanssa vaikka pettäjä on päätynyt yhteen kakkosena kanssa. Niin kertoo joku tuossa toisessa ketjussa. Kuvottavaa minusta. Itsellä elämä hymyilee, pääsin pettäjästä eroon. Välillä kiukutti mutta itsehillinnällä onnistuin eron hoitamaan sivistyneesti. Parisuhdetta en enää ole vailla, kivoja vapaita miehiä elämässäni joiden kanssa voi vaikka sänkyynkin mennä.

      • eräsex

        TOdella inhottavaa. En pystyisi edes tikulla koskeen omaa exääni saati jotain muuta. En ymmärrä petettyjä jätettyjä jotka tuohon alentuvat. Sellasella ei ole moraalia edes samanvertaa kuin petturilla itsellään. Kostosta ei tuossa voi olla kysymys, sillä jos ja kun suhde paljastuu niin tulee saman peturin jättämäksi toistamiseen.

        HYI. Vaikka hmmmm alkoihan se kakkonenkin uudestaan petturin kans vaikka tämä oli jättänyt kakkosen vaimonsa vuoksi. Ehkäpä tuossa vaimo, ja kakkonen eivät enää tiedä omaa rooliaan, roolin vaihtuvuuden vuoksi, tai mikä parasta vetävät pitkää tikkua siitä kumman vuoro saada petturi lakanoihinsa.
        Käsittämätön juttu kuitenkin.


      • jfhjfgtczfh

        ...ei petturit jätä kakkosia. Petturien ja kakkosten juonia. Kakkonen taas puolestaan voi jättää petturin. Tuota ei tietänkää kerro petturin vaimolle eihän vaimo muuten ehkä huolisi takaisin.


      • kakkoon

        Kuluu se kakkonenkin käytössä. Suomut voi tippua silmistä ja hohto kadota - ei kakkonen ole mikään ihmenainen, vaan tavallinen ja perusolemukseltaan ruma. Ex. voi olla paljon enemmän ja tarjonnut paljon paremman elämän. Sitähän se kakkonen kadehti.


      • exäteimahdumatkalle
        kakkoon kirjoitti:

        Kuluu se kakkonenkin käytössä. Suomut voi tippua silmistä ja hohto kadota - ei kakkonen ole mikään ihmenainen, vaan tavallinen ja perusolemukseltaan ruma. Ex. voi olla paljon enemmän ja tarjonnut paljon paremman elämän. Sitähän se kakkonen kadehti.

        Rakkaus ja hyvä tasavertainen parisuhde pitää yhdessä. Exät ja yleensä kaikki merkityksettömät eivät keikuta rakkausliittoa. Liitto vahvistuu kasvaa ajan myötä. Onnistuneen parisuhteen kaava päätee kaikkiin liittoihin. Myöskin kypsällä iällä aloitetut ovat täynnä intohimoa ja rakkautta.


      • tottapuhut
        exäteimahdumatkalle kirjoitti:

        Rakkaus ja hyvä tasavertainen parisuhde pitää yhdessä. Exät ja yleensä kaikki merkityksettömät eivät keikuta rakkausliittoa. Liitto vahvistuu kasvaa ajan myötä. Onnistuneen parisuhteen kaava päätee kaikkiin liittoihin. Myöskin kypsällä iällä aloitetut ovat täynnä intohimoa ja rakkautta.

        Onpa hyvä vastaus kakkoselle. Tasavertainen parisuhde, niin sitä se varmaan on petturin ja kakkosen kesken. Exällä ja petturilla puuttuu tasavertainen kokemus uskottomuudesta alkaneesta suhteesta. Sille pohjalle rakennettu liitto vaatii yhteishenkeä ja tasavertaisuutta sekä päättäväisyyttä jota petturilla ja kakkosella varmasti löytyy. Heidän pitää ikenet verillä purra hampaita yhteen kyetäkseen näyttään kaikille tuomitsijoille, että ovat tehneet oikean ratkaisun. Heidän rakkaus ei ole itsestään syntynyttä vaan kovan työn tulos jossa kaikki eteen nousseet esteet tai ihmisten mielipiteet on poljettu maahan.


      • History
        jfhjfgtczfh kirjoitti:

        ...ei petturit jätä kakkosia. Petturien ja kakkosten juonia. Kakkonen taas puolestaan voi jättää petturin. Tuota ei tietänkää kerro petturin vaimolle eihän vaimo muuten ehkä huolisi takaisin.

        Aivan näin se tapahtui.


      • Anonyymi
        jfhjfgtczfh kirjoitti:

        ...ei petturit jätä kakkosia. Petturien ja kakkosten juonia. Kakkonen taas puolestaan voi jättää petturin. Tuota ei tietänkää kerro petturin vaimolle eihän vaimo muuten ehkä huolisi takaisin.

        Kyllä petturit jättää kakkosia. Jos kyseessä on pelkkä seksisuhde ilman sen kummempia tunteita kakkosta kohtaan.


    • Carolinen

      Lue tätä palstaa niin saat tietää.

    • suurperheihana

      Minä olen ottanut oppia näistä sisarista tältä palstalta. Hehän sanovat pitävänsä vain hauskaa ja saavat jumalaista seksiä. En tarvitse nyt kokopäiväistä miestä. Käytän ex-ääni. Niin helppoa. Tunnetaan ja rakastetaan samoja lapsia. Aivan luontevaa. Sitten kun rakastun oikeasti johonkin mieheen, lopetan. Tokihan ex-mies säilyy aina jonkillaisena perheenjäsenenä. Lapset ja lapsenlapset rakastavat häntä ja minäkin välitän hänestä . Jos hän joskus eroaa tai jää leskeksi, istuu hän meidän joulupöydässä, oli minulla uusi mies tai ei.

      • eräsex

        "suurperheihana" en ymmärrä sinua, mutta kaikki tyylillään. Minä petettynä ja jätettynä elän eteenpäin ja nauran kaikille epäilyille siitä kuinka vonkaisin petturi exääni takaisin tai vainoaisin ykk.kakkostaan. Kaikkeen ne ykk. kakkosetkin syyllityy, olemaan nyt mustis petturista petetyille.
        Minä makselin petturin velat ja annoin anteeksi hänelle joka minua eniten maailmassa loukkasi. Annoin myös anteeksi itselleni herkkäuskoisuuteni. Jatkan elämää ja nautin petturivapaasta elämästä.
        Tiedän että minun itsenäistä ja onnellista elämää kadehditaan. Siinäpä vain, jokainen on itse valinnut tiensä ja minulle jäi paras,


      • kerraneronnut
        eräsex kirjoitti:

        "suurperheihana" en ymmärrä sinua, mutta kaikki tyylillään. Minä petettynä ja jätettynä elän eteenpäin ja nauran kaikille epäilyille siitä kuinka vonkaisin petturi exääni takaisin tai vainoaisin ykk.kakkostaan. Kaikkeen ne ykk. kakkosetkin syyllityy, olemaan nyt mustis petturista petetyille.
        Minä makselin petturin velat ja annoin anteeksi hänelle joka minua eniten maailmassa loukkasi. Annoin myös anteeksi itselleni herkkäuskoisuuteni. Jatkan elämää ja nautin petturivapaasta elämästä.
        Tiedän että minun itsenäistä ja onnellista elämää kadehditaan. Siinäpä vain, jokainen on itse valinnut tiensä ja minulle jäi paras,

        Minä myös en ymmärrä edellistä kirjoittajaa. Hän ilmeisesti rakastaa entistä miestään yli kaiken eikä osaa elää ilman häntä. Seksin avulla luulee koukuttavansa miehen uudelleen itseensä. Ei hän uutta rakkautta kohtaa kun ei uskalla päästää entisestään irti. Aika surullista tuollainen riippuvuus.
        Mä kovasti ihmettelen joidenkin petettyjen ajatusmaailmaa. Pistetään paha kiertämään panemalla eksän kanssa vaikka hänellä olisi jo uusi. Onko uskottomuus pistänyt heidän päänsä ihan sekaisin? Ja jos ei haittaa, että mies panee muitakin niin miksi edes ovat eronneet? Hirveä vohkaus että äijä pettää, ero tulee ja sitten ollaankin valmiita siihen kakkosnaisen asemaan, jota he aviossa ollessaan halveksivat. Suosittelen hoitoon menemistä joillekin petetyille.
        Itse nautin elämästäni ilman pettäjää. Mulla on hyvä olla. Tätä palstaa on mielenkiintoista lukea ihan sen takia, että huomaa itsensä olevan sinut pettämisen ja eron kanssa. Toisilla siihen on vielä matkaa.


      • harhaan

        kerraneronnut, kyllä kyllä, matkaa on ja jotkut sätkivät vielä ehkä 10 vuoden jälkeenkin, mieti!


      • suurperheihana

        Ilmaisin itseäni nähtävästi huonosti. En minä exääni halua koukuttaa. Enkä ole enää rakastunut häneen. Välitän paljon ja olemme todella läheisiä ystäviä. Seksi on luonnollista välillämme. Minulle riittää tämä, jollei sitten tule jotain suurta rakkautta. En oikeastaan kaipaa sellaista. Matkustan paljon ja ex-mies käy tarkistelemassa, että talo ja mökki on kunnossa. Nytkin vasta palasin 3 kk matkalta. En ole tutustunut hänen vaimoonsa. Aikoinaan , kauan sitten, liittomme hajosi tuon suhteen vuoksi. Lapsemme eivät omasta tahdostaan ole hänen kanssaan tekemisissä, mutta hyvissä väleissä isänsä kanssa. Tapaamme täällä kotona ja mäökillä. Emme juuri puhu hänen nykyisestään vaan omista yhteisistä asioista kuten lapsista ja lastenlapsista.


      • hyväksikäyttöä
        suurperheihana kirjoitti:

        Ilmaisin itseäni nähtävästi huonosti. En minä exääni halua koukuttaa. Enkä ole enää rakastunut häneen. Välitän paljon ja olemme todella läheisiä ystäviä. Seksi on luonnollista välillämme. Minulle riittää tämä, jollei sitten tule jotain suurta rakkautta. En oikeastaan kaipaa sellaista. Matkustan paljon ja ex-mies käy tarkistelemassa, että talo ja mökki on kunnossa. Nytkin vasta palasin 3 kk matkalta. En ole tutustunut hänen vaimoonsa. Aikoinaan , kauan sitten, liittomme hajosi tuon suhteen vuoksi. Lapsemme eivät omasta tahdostaan ole hänen kanssaan tekemisissä, mutta hyvissä väleissä isänsä kanssa. Tapaamme täällä kotona ja mäökillä. Emme juuri puhu hänen nykyisestään vaan omista yhteisistä asioista kuten lapsista ja lastenlapsista.

        Miten sä silti voit tehdä noin? Oletko unohtanut autuaallisesti, miltä tuntui kun eksäsi pani vierasta naista? Se on jännä juttu. Vaimona sinäkin varmasti tuomitsit salasuhteet. Inhosit naisia, jotka alkaa varatun kanssa vehtaamaan. Nyt teet itse sitä samaa. Mihin se moraali katosi matkan varrella? Nyt sä tiedät, miltä tuntuu olla toinen nainen. Onko kivaa?
        Itse kunnioitan itseäni niin paljon, etten missään tapauksessa menisi sänkyyn entisen mieheni kanssa. Oksettaa pelkkä ajatuskin. Mun moraali pitää vaikka petetyksi ja jätetyksi jouduinkin.
        Sanot että olette läheisiä ystäviä. Ystävien kanssa ei ole tapana harrastaa seksiä. Ystävät esitellään puolisolle eikä heitä salata. Tietääkö miehen nykyinen puoliso, että hän käy tarkistelemassa onko talo ja mökki kunnossa? Tuskin. Sä verhoat ystävyyteen sun tunteesi häntä kohtaan.
        Ajatteletko koskaan, että mies käyttää sua hyväkseen?


      • eräsex
        hyväksikäyttöä kirjoitti:

        Miten sä silti voit tehdä noin? Oletko unohtanut autuaallisesti, miltä tuntui kun eksäsi pani vierasta naista? Se on jännä juttu. Vaimona sinäkin varmasti tuomitsit salasuhteet. Inhosit naisia, jotka alkaa varatun kanssa vehtaamaan. Nyt teet itse sitä samaa. Mihin se moraali katosi matkan varrella? Nyt sä tiedät, miltä tuntuu olla toinen nainen. Onko kivaa?
        Itse kunnioitan itseäni niin paljon, etten missään tapauksessa menisi sänkyyn entisen mieheni kanssa. Oksettaa pelkkä ajatuskin. Mun moraali pitää vaikka petetyksi ja jätetyksi jouduinkin.
        Sanot että olette läheisiä ystäviä. Ystävien kanssa ei ole tapana harrastaa seksiä. Ystävät esitellään puolisolle eikä heitä salata. Tietääkö miehen nykyinen puoliso, että hän käy tarkistelemassa onko talo ja mökki kunnossa? Tuskin. Sä verhoat ystävyyteen sun tunteesi häntä kohtaan.
        Ajatteletko koskaan, että mies käyttää sua hyväkseen?

        Täysin samoja ajatuksia minullakin.


      • suurperheihana

        Olemme olleet miehen kanssa rippikouluiästä saakka. Avioiduimme hyvin nuorena. Erotessa kuopuskin aloitti jo opiskelun yliopistossa. Vanhempani ohjasivat tekemään avioehdon, joka olikin kannaltani erittäin viisas ratkaisu. En jäänyt tyhjän päälle, päinvastoin. Samoin ymmärsin hyvin, että eroja tulee lasten lähdettyä omilleen. Olin ja olen vahva nainen. En edes muista vihanneeni toista naista. Pääsin erosta yli yllättävän helposti. En tiedä, mutta luulen vaimon tietävän miehen käyvän huolehtimassa rakennusten kunnosta. Olen joskus matkoilta soittanut, että käy katsomassa mökin tilaa, kun Suomessa on ollut myrsky ja muutenkin soittelemme toisillemme, onhan meillä yhteiset lapset ja liuta ihania lastenlapsia. Nyt haluan elää itsenäistä elämää. En halua kenenkään oppivan tapojani tai jaksa alkaa opettelemaan jonkun uuden ihmisen tapoja. Koskaan ei tiedä, vaikka päättäisimme viettääkkin sen tulevan vanhuuden yhdessä. Toinen toistamme tukien.


      • kilpailutilanneko
        suurperheihana kirjoitti:

        Olemme olleet miehen kanssa rippikouluiästä saakka. Avioiduimme hyvin nuorena. Erotessa kuopuskin aloitti jo opiskelun yliopistossa. Vanhempani ohjasivat tekemään avioehdon, joka olikin kannaltani erittäin viisas ratkaisu. En jäänyt tyhjän päälle, päinvastoin. Samoin ymmärsin hyvin, että eroja tulee lasten lähdettyä omilleen. Olin ja olen vahva nainen. En edes muista vihanneeni toista naista. Pääsin erosta yli yllättävän helposti. En tiedä, mutta luulen vaimon tietävän miehen käyvän huolehtimassa rakennusten kunnosta. Olen joskus matkoilta soittanut, että käy katsomassa mökin tilaa, kun Suomessa on ollut myrsky ja muutenkin soittelemme toisillemme, onhan meillä yhteiset lapset ja liuta ihania lastenlapsia. Nyt haluan elää itsenäistä elämää. En halua kenenkään oppivan tapojani tai jaksa alkaa opettelemaan jonkun uuden ihmisen tapoja. Koskaan ei tiedä, vaikka päättäisimme viettääkkin sen tulevan vanhuuden yhdessä. Toinen toistamme tukien.

        Tulihan se totuus sieltä. Elät elämääsi sen toiveen varassa, että mies palaa takaisin. Käsittämätöntä. Et ilmeisesti kunnioita hänen uutta suhdetta lainkaan? Mihin unohdit sen pahan mielen, jonka miehen pettäminen sussa sai aikaan? MItä mies on mieltä sun tulevaisuuden haaveista?


      • suurperheihana

        No jos haluat tietää. Mitään pahaa miestä ei ollut. Meidän ei tarvinnut riidellä lapsista, ei omaisuudesta. Ei minun tarvitse elää minkään toiveen varassa. Elän täyttä elämää. Mistään tlevaisuuden haaveita ei ole. Joskus pojantytär on kysynyt, miksi vaari ei muuta tänne. Lapset puhuvat muutenkin suoraan ja vilpittömästi. En tunne avopuolisoa, joten en ajattele liioin häntä. Ja luulisin, että vaarilla voi olla niitä haaveita. Tiedä tuota. Voisi tehdä jonkun koematkan ja testata, miten pidempi aika ulkomailla sujuisi ilmam tuttuja juttuja..


    • sdernk

      Eräsex näin minäkin haluaisin tehdä. Kun on yksin parisuhteessa, niin sama kai se on olla oikeasti yksin. Miksi kattella toisen elämää varsinkin kun itsellä on huonot mahdollisuudet tehdä mitään. Pitemmän päälle sellainen vain masentaa, kun toinen elää täysillä ja itse ei siihen pysty. Oli sitte kyse pettämisestä tai jostain muusta.

      • eräsex

        sdernk; Monta kertaa ollaan yksin paljon voimakkaampia kuin huonon kaverin kanssa. Voimia sinulle.


    • Salasuhdejotaseurataan

      Eikö ole ihanaa kun nämä " salasuhteilijat kuvittelevat jatkavansa seksiä yrittäen salata paremmin. Kuinka nyt yritetään laittaa minun niskaan ne eron syyt seuraukset. Olen se katkera petetty joka ei hyväksy heidän rakkauttaan. Kuinka upeasti kertoilevat " hullusta josta mies ymmärsi erota. Sillä hän sen oman salasuhteen peittää. Sitten vielä osa ystävistä esittää tietämätöntä ja vihjailevat kysyen mitä ex kuuluu ja olenko tekemisissä. Mahtavaa miten minut tuomittiin ja syytetään nyt kaiken syyksi. Kun tuota salasuhdetta ei saa kertoa kylillä ettei vaan kunnianloukkaus syytettä ole tulossa. Ei toki kerron kyllä syyn mutta kovasti ne peittää sen minun hulluudellani. Mahtavaa että pääsin mukaan ihmisten jutun aiheeksi ilman että olisin jotain edes tehnyt. Se mitä todella tein oli se eroaminen pertturista. Kyllä kovasti väitellään kumpi on kyseessä salasuhde vai minun hulluus. Saa tässä yrittää selittää eronsa syytä kun nuo kertoilee syyksi hulluuteni. Toinen pelasti petturin hullun käsistä. Selkeästi kakkonen joka haluaa huolehtia ettei hänen maineensa kovin kylillä ryvety on se juttujen liikkeelle painija.

      • eräsex

        Salasuhdejotaseurataan. OLet joutunut pahasti kieroutuneen ihmisen uhriksi. Minulla on myös kokemusta maineeni pilaamiskampanjasta joka on joka kerta tyssänyt totuuden paljastumiseen. Enää en välitä, nauran vain harhoilleen ja turhille yrityksilleen. Kovasti minäkin tein työtä oikaistakseni nuita minusta kerrottuja harhoja mutta viimein lopetin koska petturi ja kakkonen innostuivat vain enämpi jokaisesta itseni puolustamis yrityksestä. Saivat vettä myllyyn huudellessaan kylille kuinka hullu ja rikollinenkin olen.

        Jokainen joka sinutkin tuntee ja tietää ja joihin luotat tietävät että et ole hullu ja he myös tietävät mikä on totuus pettämisestä. Muille, petturin ja kakkosen harhoihin uskoville, on täysin yhdentekvää mitä ajattelevat.

        TÄmä vaatii oman mielen hallintaa. Päätät että et välitä nosta pää pystyyn ja ole onnellinen että pääsit petturista eikä sinun tarvitse ottaa häntä millään tavalla huomioon enää. Kaikkea hyvää sinulle.


    • åjkij

      Petetyn hulluksi leimaaminen on yksi puollustuskeino pettäjälle. Eihän pettäjä osaa käsitellä tunteitaan itsenäisesti, se tarvitsee siihen ihastumisia, rakastumisia, toisen halveksimista, haukkumista, väkivaltaa ym. toiseen ihmiseen kohdistuvaa tunteen purkausta. Tasapainoinen ihminen ei salaa, eikä vahingoita toista ihmistä. Tasapainoinenkin ihminen voi erota jos parisuhde päättyy, mutta tasapainoinen ihminen ymmärtää, että parisuhteessa on kaksi ihmistä, pelkästään toisen syyttely ei ole tervettä. Joskus nämä petoskumppanit menevät mukaan tälläisen ihmisen mustamaalaukseen, vaikkeivat he edes tunne ihmistä aina.
      Ja jos rakastuu toiseen ihmiseen tasapainoinen ihminen kertoo sen kumppanilleen. Sitä jopa joskus surraan yhdessä. Tasapainoisissa tapauksissa. Kuitenkin jos toinen vielä rakastaa, niin suruaika voi olla pitkä.

      • Sitäsaamitätilaakinkin

        No en kyllä olisi halunnut tälläisen rooliin. Toki se pettäjä oli puhtaasti se syy erooni. Mutta en ymmärrä nyt tuon kakkosen juttujen liikkeelle panemista muutoin kuin sen että saa ihmiset ymmärtämään ettei ole maineeltaan niin paha ja heidän suhde on alkanut puhtaalta pöydältä. Kilpaileminen yhteisten tuttujen joko tuomitsemisesta tai että hyväksyvät tuon uuden parin. En näe muuta syytä. On varmaan muitakin jotka ovat tämän saaneet pettämisestä alkaneen eron. Se ketä uskotaan on täysin ystävien hallussa.


      • eräsex
        Sitäsaamitätilaakinkin kirjoitti:

        No en kyllä olisi halunnut tälläisen rooliin. Toki se pettäjä oli puhtaasti se syy erooni. Mutta en ymmärrä nyt tuon kakkosen juttujen liikkeelle panemista muutoin kuin sen että saa ihmiset ymmärtämään ettei ole maineeltaan niin paha ja heidän suhde on alkanut puhtaalta pöydältä. Kilpaileminen yhteisten tuttujen joko tuomitsemisesta tai että hyväksyvät tuon uuden parin. En näe muuta syytä. On varmaan muitakin jotka ovat tämän saaneet pettämisestä alkaneen eron. Se ketä uskotaan on täysin ystävien hallussa.

        Minä olen vuosia jankuttanut samaa, että mikä sai kakkosen, nykyisin ykk.kakkosen joka sii itse käräytti petturin minulle väittäen että petturi on NArsisti ja minä raukka tarvitsen apua päästäkseni irti pedosta. Minulla on edelleenkin jäljellä nuo sähköpostit tuolta naiselta. VAikka miehen kanssa päätettiin jatkaa ja nainen jäisi pois elämästämme, niin ei saatu rauhaa vaan minun manipulointi puolisoani vastaan otti valtavat mittasuhteet. Joskus ajattelen että olen todellakin itse syyllinen mutta vilkaisu noihin viesteihin joita hältä sain saa minut muistamaan totuuden.
        Jokainen teemme virheitä ja eroahdistuksessa saatamme syyllistyä asioihin joita emme normaalisti tekisi. Emme siinä tilanteessa osaa hallita itseämme. Minä tein virheitä, paljonkin, mutta valheiden kertominen ja syyttäminen ihan käräjille asti asioista joihin en kuitenkaan ollut syyllistynyt olivat kyllä niin alhaista kuin olla voi. JAtkuva muistuttaminen ja ihmisten manipulointi minua vastaan osoittavat sen että he eivät ole täysin kartalla tekojensa raakuuden kanssa.

        Kyllä me kestetään ja jatketaan. Sinäkin saat vielä nauraa noille jutuille. Opetellaan antaan anteeksi niin heille kuin itsellemme. Sehän meidät erottaakin heiistä annamme anteeksi, siihen he eivät pysty.
        elämä hymyilee vielä sinullekin, se hymyilee nykyisin minullekin vaikka silloin pahimmassa ahdistuksessa en nähnyt aurinoka paksujen mustien pilvien läpi ollenkaan.


      • Päiväkerrallaankin

        Enhän minä käräjille joudu koska kerron kylillä totuuden asiasta. Toki tuon hullun maineen saaneena voisin varmaan viedäkin? Eiköhän ihminen joudu vastaamaan sanoistaan ja tekemisistään oikeuden edessä. Virhettä en ole tehnyt koska petturi on todistettavasti ollut naimassa tuota kakkostaan aviomme aikana ja pitkään. Jos niitä tekstiviestejä katson ja olisin uskonut kiusantekoon? Ehei luotin petturin täysin. Minua kohteli aina hyvin. Se mistä viimein ymmärsin että tuo petturi on todella tehnyt oli kuvat jotka sain. Sekös tuota kakkosta vituttaa. Haluaisi minun puhelimen jotta kuvat voidaan hävittää. En antanut edes petturille sitä oikeutta. Mutta jos tässä käräjille jostain syystä joutuu otan kännykän mukaan ja hoidetaan nekin kiusaamiset samalla kai ne osa hakea vaikka Brebeid liittymiä ovat. Olen näyttänytkin kuvia eräille joille oli väitetty minun olevan hullu ja syyllinen eroon. Järkyttyivät kuvista mutta uskovat ainakin sanaani nyt mikä oli oikea eron syy. Eikö ole upeaa miten ihminen toimii on se sitten petetty ,pettäjä, kakkonen. Jokaisen meistä on kannettava se maine ja tekemisemme kylillä. Toivon mukaan kukaan ei kertoisi lapsillemme mutta emme taida siltä välttyä. No tietääkö lapsetkin sen oikean totuuden miksi eroon päädyttiin. Kun kysyvät asiasta Kerron totuuden ja toivon etteivät kohtaa ikinä yhtä tyhmiä ihmisiä jotka näin toimivat. Nyt en ole heidän isäänsä millään tavalla haukkunut tai muutoinkaan vaikuttanut niiden väleihin. Tiedän ettei lapset hyväksy eroa helpolla. Kerroin vain että ystävinä erottiin mutta näkihän ne isän uuden samantien kun kotoa lähti. Olihan se sillä valmiina. Enkä siihenkään ole syyllinen vaikka kakkonen syyttää lasten manipuloinnista. Eli mikä johtaa mihin ja miksi? Ihan miettikää mitä todella petetty voi tehdä vaikkei tekisi mitään!


      • eräsex
        Päiväkerrallaankin kirjoitti:

        Enhän minä käräjille joudu koska kerron kylillä totuuden asiasta. Toki tuon hullun maineen saaneena voisin varmaan viedäkin? Eiköhän ihminen joudu vastaamaan sanoistaan ja tekemisistään oikeuden edessä. Virhettä en ole tehnyt koska petturi on todistettavasti ollut naimassa tuota kakkostaan aviomme aikana ja pitkään. Jos niitä tekstiviestejä katson ja olisin uskonut kiusantekoon? Ehei luotin petturin täysin. Minua kohteli aina hyvin. Se mistä viimein ymmärsin että tuo petturi on todella tehnyt oli kuvat jotka sain. Sekös tuota kakkosta vituttaa. Haluaisi minun puhelimen jotta kuvat voidaan hävittää. En antanut edes petturille sitä oikeutta. Mutta jos tässä käräjille jostain syystä joutuu otan kännykän mukaan ja hoidetaan nekin kiusaamiset samalla kai ne osa hakea vaikka Brebeid liittymiä ovat. Olen näyttänytkin kuvia eräille joille oli väitetty minun olevan hullu ja syyllinen eroon. Järkyttyivät kuvista mutta uskovat ainakin sanaani nyt mikä oli oikea eron syy. Eikö ole upeaa miten ihminen toimii on se sitten petetty ,pettäjä, kakkonen. Jokaisen meistä on kannettava se maine ja tekemisemme kylillä. Toivon mukaan kukaan ei kertoisi lapsillemme mutta emme taida siltä välttyä. No tietääkö lapsetkin sen oikean totuuden miksi eroon päädyttiin. Kun kysyvät asiasta Kerron totuuden ja toivon etteivät kohtaa ikinä yhtä tyhmiä ihmisiä jotka näin toimivat. Nyt en ole heidän isäänsä millään tavalla haukkunut tai muutoinkaan vaikuttanut niiden väleihin. Tiedän ettei lapset hyväksy eroa helpolla. Kerroin vain että ystävinä erottiin mutta näkihän ne isän uuden samantien kun kotoa lähti. Olihan se sillä valmiina. Enkä siihenkään ole syyllinen vaikka kakkonen syyttää lasten manipuloinnista. Eli mikä johtaa mihin ja miksi? Ihan miettikää mitä todella petetty voi tehdä vaikkei tekisi mitään!

        Niin käräjille haaste tulikin minulle, kakkosen mukaan minä häiriköin häntä/heitä ja sai petturin mukaansa hakemaan minulle lähäriä. No olihan minulla todistaja ja nippukaupalla saamiani sähköposteja joten ne käräjät kääntyivät voitokseni. Kuitenkin olen avian liian pitkään saanut kuulla kuinka olen stalkkari ym. Ystäviänikin tuosta on varoiteltu, Jotkut ovat uskoneet ja toiset eivät, mutta kuten edellä sanoin ne jotka eivät usko valheita ovat arvokkaita toisille voi näyttää ovea.


    • fvbgtr

      Aluksi petetty ei kykene tekemään mitään järkevää........maailmassa on tarpeeksi siitä esimerkkejä. Jotkut tekevät hirveitä asioita, toiset ottavat vain eron ja jatkavat elämää.
      Toiset sairastuvat, tekevät itsemurhan, alkavat vainoamaan, se tunteiden määrä on suuri. Suru joskus päättymätön. MUTTA joskus se on vain kahden ihmisen kriisitilanne ja parisuhdetta jatketaan niinkuin ei olis mitään tapahtunutkaan. Tietysti se välillä kaivelee, mutta kyllä siitä yli pääsee, jos molemmat haluaa jatkaa. Rakkaus pitää yhdessä.

    • ujkhuj

      kykenee act of passioniin.....:(((

    • Olenrehellinen

      Lisään tähän ketjuun yhden lauseen joka on se TOTUUS. Pahin mihin pettetty syyllistyy on itsepetos. Sen voi lukea tästä ketjusta.

      • eräsex

        Mitä on itsepetos? Milelestäni me elämme eteenpäin joku on ihan alkumetreillä ja keskellä sitä kauhea ahdistusta minkä pettäminen ja mustamaalaaminen aiheuttavat. Itse olen, kuten kerroin, päässyt jo eteenpäin ja elän tällähetkellä täysipainoista ihanaa sinkkunaisen elämää. Sitä tässä yritin kanssasisarelleni kertoa että hänkin vielä tulee nauttimaan elämästään vaikka se ei tällähetkellä ehkä tunnu siltä. Ei ole itsepetosta kannustaa toista eteenpäin ja kertoa että hän ei ole yksin.
        VAltavasti voimia sinulle "päiväkerrallaankin". Ei välitetä syyttelevistä kommenteista.


    • rfbgft

      Itsepetos koskettaa pettäjää, mutta pettäjä ei aina huumassansa ymmärrä että ympäristöön sattuu myös.

      • itsepetoksesta

        Mietitäänpä mikä on itsepetosta johon kakkoset, ykköstyneet, vihjailevat petetyn syyllistyvän.
        1. Ei ole itsepetosta uskoa puolisoaan joka kertoo rakastavansa.
        2. Ei ole itsepetosta myöntää tulleensa petetyksi
        3. Ei ole itsepetosta yrittää hyväksyä tapahtumat sellaisena kuin ne ovat
        4. Ei ole itsepetosta uskoa totuuteen.

        Mutta on itsepetosta johon kakkoset kyllä syyllistyvät.
        1. Uskoa petturin puheita huonosta liitostaa, ainakin niin kauan kuin se petetty ei tiedä asiasta mitään.
        2 On itsepetosta väittää suhteen alkaneen puhtaalta pöydältä vaikka kaikki tietää suhteen alkaneen pettämisestä.
        3. On itsepetosta manipuloida itsensä ja ympäristönsä uskomaan valheita.
        4. On itsepetosta uskoa että petturi rakastaisi vain yhtä ja ainoaa, kakkostaan.
        5. Suurin itseptos on alentua petturikumppaniksi petturille.


      • itsepetoksesta kirjoitti:

        Mietitäänpä mikä on itsepetosta johon kakkoset, ykköstyneet, vihjailevat petetyn syyllistyvän.
        1. Ei ole itsepetosta uskoa puolisoaan joka kertoo rakastavansa.
        2. Ei ole itsepetosta myöntää tulleensa petetyksi
        3. Ei ole itsepetosta yrittää hyväksyä tapahtumat sellaisena kuin ne ovat
        4. Ei ole itsepetosta uskoa totuuteen.

        Mutta on itsepetosta johon kakkoset kyllä syyllistyvät.
        1. Uskoa petturin puheita huonosta liitostaa, ainakin niin kauan kuin se petetty ei tiedä asiasta mitään.
        2 On itsepetosta väittää suhteen alkaneen puhtaalta pöydältä vaikka kaikki tietää suhteen alkaneen pettämisestä.
        3. On itsepetosta manipuloida itsensä ja ympäristönsä uskomaan valheita.
        4. On itsepetosta uskoa että petturi rakastaisi vain yhtä ja ainoaa, kakkostaan.
        5. Suurin itseptos on alentua petturikumppaniksi petturille.

        Totuus on juurikin sellainen kuin varatun miehen puoliso sen haluaa nähdä. Se että se olisi totuus hänelle, ei tarkoita samaa, kuin että se olisi absoluuttinen totuus.
        Tietysti suhde alkaa puhtaalta pöydältä varatunkin kanssa. Ei varatun kanssa jutteleminen ole pettämistä, vaan sellaiseksi se muuttuu oikeastaan vasta silloin, kun ollaan päästy seksiin.
        Tietysti se varattu mies rakastaa muitakin. Hänhän on mies, heille se on ihan tavallista. En edes ajattele että alkaisin varatun kanssa suhteeseen. Satunnainen hauskanpito riittää.
        Eikä minua kiinnosta se, onko varatulla miehellä huono liitto. Jos hän hän haluaa parisuhteeseensa terapiaa, menköön parisuhdeterapeutille. Jos taas seksiä, niin silloin on ihan sama millainen hänen liittonsa on.
        Sinkkuna ollessani en petä ketään, sillä ainoa joka pettää on se varattu mies. Minähän en sinkkuna ole vastuussa miehen uskottomuudesta omalle puolisolleen. Se on hänen oma valintansa.


      • äläyritäkään
        Godam kirjoitti:

        Totuus on juurikin sellainen kuin varatun miehen puoliso sen haluaa nähdä. Se että se olisi totuus hänelle, ei tarkoita samaa, kuin että se olisi absoluuttinen totuus.
        Tietysti suhde alkaa puhtaalta pöydältä varatunkin kanssa. Ei varatun kanssa jutteleminen ole pettämistä, vaan sellaiseksi se muuttuu oikeastaan vasta silloin, kun ollaan päästy seksiin.
        Tietysti se varattu mies rakastaa muitakin. Hänhän on mies, heille se on ihan tavallista. En edes ajattele että alkaisin varatun kanssa suhteeseen. Satunnainen hauskanpito riittää.
        Eikä minua kiinnosta se, onko varatulla miehellä huono liitto. Jos hän hän haluaa parisuhteeseensa terapiaa, menköön parisuhdeterapeutille. Jos taas seksiä, niin silloin on ihan sama millainen hänen liittonsa on.
        Sinkkuna ollessani en petä ketään, sillä ainoa joka pettää on se varattu mies. Minähän en sinkkuna ole vastuussa miehen uskottomuudesta omalle puolisolleen. Se on hänen oma valintansa.

        Petoskumppaniksi suostuminen on pettämistä


      • äläyritäkään kirjoitti:

        Petoskumppaniksi suostuminen on pettämistä

        Ei suinkaan ole. Raadollisesti ajatellen minähän olen silloin ainoastaan se toinen nainen, jonka avulla se varattu mies pettää omaa puolisoaan. Minä en petä silloin ketään ja monesti en edes tunne sen varatun miehen puolisoa. En ole suhteessa kummankaan kanssa, joten en voi pettääkään kumpaakaan. Tietysti, kun olen vakinaisessa seksisuhteessa varatun miehen kanssa ja satun eksymään jonkun toisen miehen kanssa sänkyyn, niin silloin voin jollain asteella pettää sitä varattua miestä. Mutta en hänen puolisoaan. Olen kyllä huomannut, että jotkut varatut miehet ovat olleet kovin omimishaluisia, että kun olen alkanut olemaan hänen kanssaan seksisuhteessa, en saisi huidella muiden miesten kanssa.


      • ruususenunessa
        Godam kirjoitti:

        Totuus on juurikin sellainen kuin varatun miehen puoliso sen haluaa nähdä. Se että se olisi totuus hänelle, ei tarkoita samaa, kuin että se olisi absoluuttinen totuus.
        Tietysti suhde alkaa puhtaalta pöydältä varatunkin kanssa. Ei varatun kanssa jutteleminen ole pettämistä, vaan sellaiseksi se muuttuu oikeastaan vasta silloin, kun ollaan päästy seksiin.
        Tietysti se varattu mies rakastaa muitakin. Hänhän on mies, heille se on ihan tavallista. En edes ajattele että alkaisin varatun kanssa suhteeseen. Satunnainen hauskanpito riittää.
        Eikä minua kiinnosta se, onko varatulla miehellä huono liitto. Jos hän hän haluaa parisuhteeseensa terapiaa, menköön parisuhdeterapeutille. Jos taas seksiä, niin silloin on ihan sama millainen hänen liittonsa on.
        Sinkkuna ollessani en petä ketään, sillä ainoa joka pettää on se varattu mies. Minähän en sinkkuna ole vastuussa miehen uskottomuudesta omalle puolisolleen. Se on hänen oma valintansa.

        Näissä keskusteluissa on monta sairasta piirrettä mutta yksi on ylitse muiden, petetyt pitävät kumppaninsa/exkumppaninsa rakkauden kohdetta syyllisenä oman parisuhteensa hajoamiseen. Exkumppani on saanut koskemattomuuden.
        Heissä itsessään ei tietenkään ole koskaan mitään korjattavaa ollutkaan ;) kaikki säröt heidän elämässään johtuvat muista kuin heistä itsestään.


      • eräsex
        ruususenunessa kirjoitti:

        Näissä keskusteluissa on monta sairasta piirrettä mutta yksi on ylitse muiden, petetyt pitävät kumppaninsa/exkumppaninsa rakkauden kohdetta syyllisenä oman parisuhteensa hajoamiseen. Exkumppani on saanut koskemattomuuden.
        Heissä itsessään ei tietenkään ole koskaan mitään korjattavaa ollutkaan ;) kaikki säröt heidän elämässään johtuvat muista kuin heistä itsestään.

        Herää jo siitä unesta säkin. Jos liitossa vikaa niin silloin keskustellaan, mutta jos asioita voi korjata niin erotaan, eikä lähdetä pettämään. Sitähän te kakkoset ette ymmärrä. Kukaan ei syytä kenenkään eron jälkeistä uutta puolisoa pettämisestä. Kakkoseksi alentuva on yhtälailla petollinen kuin petturikin, varsinkin jos tuntee petetyn. Kuinka monessa tapauksessa ovat kumpikin petturipuoliso ja petetyn ystävätär puukottaneet petettyä selkään?.
        Itse en alkaisi edes seurustelemaan ystävättäreni exän kanssa.


      • eräsex
        eräsex kirjoitti:

        Herää jo siitä unesta säkin. Jos liitossa vikaa niin silloin keskustellaan, mutta jos asioita voi korjata niin erotaan, eikä lähdetä pettämään. Sitähän te kakkoset ette ymmärrä. Kukaan ei syytä kenenkään eron jälkeistä uutta puolisoa pettämisestä. Kakkoseksi alentuva on yhtälailla petollinen kuin petturikin, varsinkin jos tuntee petetyn. Kuinka monessa tapauksessa ovat kumpikin petturipuoliso ja petetyn ystävätär puukottaneet petettyä selkään?.
        Itse en alkaisi edes seurustelemaan ystävättäreni exän kanssa.

        Selvennys, että jos ukon suhde uuden kanssa alkaa rehellisen avioeron jälkeen, niin eihän ukko silloin ole petturi eikä ex petetty. Mitä te meuhkaatte väittämällä että petetty syyttää exänsä uutta rakasta. Ex on ex erottu ja täysin vapaa tekeen mitä haluaa. Kumminkinpäin.


      • aiheenohi
        Godam kirjoitti:

        Totuus on juurikin sellainen kuin varatun miehen puoliso sen haluaa nähdä. Se että se olisi totuus hänelle, ei tarkoita samaa, kuin että se olisi absoluuttinen totuus.
        Tietysti suhde alkaa puhtaalta pöydältä varatunkin kanssa. Ei varatun kanssa jutteleminen ole pettämistä, vaan sellaiseksi se muuttuu oikeastaan vasta silloin, kun ollaan päästy seksiin.
        Tietysti se varattu mies rakastaa muitakin. Hänhän on mies, heille se on ihan tavallista. En edes ajattele että alkaisin varatun kanssa suhteeseen. Satunnainen hauskanpito riittää.
        Eikä minua kiinnosta se, onko varatulla miehellä huono liitto. Jos hän hän haluaa parisuhteeseensa terapiaa, menköön parisuhdeterapeutille. Jos taas seksiä, niin silloin on ihan sama millainen hänen liittonsa on.
        Sinkkuna ollessani en petä ketään, sillä ainoa joka pettää on se varattu mies. Minähän en sinkkuna ole vastuussa miehen uskottomuudesta omalle puolisolleen. Se on hänen oma valintansa.

        Siis haloo. Sinun iässä voi olla vielä paljon pettämistä kun ei ole vielä perhettä, mutta äitinä kehoitan sinua vakavasti jättämään seurustelut varattujen kanssa. Jos olisit oma tyttäreni, niin olisin hirvittävän huolissani jaksamisestasi jos sinua petettäisiin, tai suunnattoman pettynyt seurustelutyyliisi ja vanhojen miesten kanssa leikkimiseen, koska kyseessä on lapsiperheet.


      • aiheenohi
        Godam kirjoitti:

        Totuus on juurikin sellainen kuin varatun miehen puoliso sen haluaa nähdä. Se että se olisi totuus hänelle, ei tarkoita samaa, kuin että se olisi absoluuttinen totuus.
        Tietysti suhde alkaa puhtaalta pöydältä varatunkin kanssa. Ei varatun kanssa jutteleminen ole pettämistä, vaan sellaiseksi se muuttuu oikeastaan vasta silloin, kun ollaan päästy seksiin.
        Tietysti se varattu mies rakastaa muitakin. Hänhän on mies, heille se on ihan tavallista. En edes ajattele että alkaisin varatun kanssa suhteeseen. Satunnainen hauskanpito riittää.
        Eikä minua kiinnosta se, onko varatulla miehellä huono liitto. Jos hän hän haluaa parisuhteeseensa terapiaa, menköön parisuhdeterapeutille. Jos taas seksiä, niin silloin on ihan sama millainen hänen liittonsa on.
        Sinkkuna ollessani en petä ketään, sillä ainoa joka pettää on se varattu mies. Minähän en sinkkuna ole vastuussa miehen uskottomuudesta omalle puolisolleen. Se on hänen oma valintansa.

        Ja totuus on, ettet tiedä mitään aikuisten asioista. Minua oksettaa kun ajattelen sinua varattujen ukkojen kanssa. Voihan ne olla mustasukkaisia sinusta. Haluaisivat pitää kauniin panopuunsa, mutta mutta. Kun sinulle tulee ikää, niin seisotko omien tekojesi edessä selkä suorassa ja katsot hyväksyen kun sinua nuoremmat tekevät samaa? Luuletko epärealistisesti löytäväsi jonkun uskollisen? Karu totuus kuitenkin on, että mitä kauniimpi olet itse, sen helpommin miesystäväsi saa vierasta. Olethan tae hänen paremmuudesta. Sinulla ei ole kuin yksi keino yrittää pitää yllä mielenrauhaasi ja ihmisyyttäsi - kunnioita muita ihmisiä kuten itseäsi. Tarkoittaa sitä, ettet petä tai osallistu pettämiseen.


      • äitiminäkin
        aiheenohi kirjoitti:

        Siis haloo. Sinun iässä voi olla vielä paljon pettämistä kun ei ole vielä perhettä, mutta äitinä kehoitan sinua vakavasti jättämään seurustelut varattujen kanssa. Jos olisit oma tyttäreni, niin olisin hirvittävän huolissani jaksamisestasi jos sinua petettäisiin, tai suunnattoman pettynyt seurustelutyyliisi ja vanhojen miesten kanssa leikkimiseen, koska kyseessä on lapsiperheet.

        Ootteko äidit ihan pihalla nykyisestä elämänmenosta? Itsekkin jonkun verran yöelämässä pyörineenä (vaikka äiti olenkin) olen havahtunut ilmiöön, että ihan itse ne varatut miehet seuraansa baareissa tyrkyttää. Jotkut eivät edes kerro olevansa varattuja joten miten teidän mielestä pitäisi toimia kohdatessaan mukavan miehen? Pyytää ensimmäiseksi joku todistus siviilisäädystään? Ottaa selville kaikin mahdollisin keinoin mikä mies on miehiään? Ja miten se tehdään?
        Se on surullista, ettei ne varatut itse muista olevansa varattuja.

        Ne meidän kultaiset miehet esittää uskottavasti vapaata monessa tilanteessa. Minkäs me niille mahdetaan? Pöljiä mitä pöljiä. Jos joku heille seksiä antaa, niin mitä tuosta. Ei ne vehkeet käytössä kulu. Ihan turhaa tuomita sitä vierasta, joka luulee antavansa vapaalle miehelle. Voin hyvin kuvitella monen pettymyksen, kun mies aktin jälkeen paljastuukin varatuksi.

        Eli ei niille tarvitse itseään tyrkyttää eikä tietoisesti heitä vongata. Ihan itse ne sen homman osaa, omasta halustaan. Miettikääs äidit sitä.


      • aiheenohi kirjoitti:

        Ja totuus on, ettet tiedä mitään aikuisten asioista. Minua oksettaa kun ajattelen sinua varattujen ukkojen kanssa. Voihan ne olla mustasukkaisia sinusta. Haluaisivat pitää kauniin panopuunsa, mutta mutta. Kun sinulle tulee ikää, niin seisotko omien tekojesi edessä selkä suorassa ja katsot hyväksyen kun sinua nuoremmat tekevät samaa? Luuletko epärealistisesti löytäväsi jonkun uskollisen? Karu totuus kuitenkin on, että mitä kauniimpi olet itse, sen helpommin miesystäväsi saa vierasta. Olethan tae hänen paremmuudesta. Sinulla ei ole kuin yksi keino yrittää pitää yllä mielenrauhaasi ja ihmisyyttäsi - kunnioita muita ihmisiä kuten itseäsi. Tarkoittaa sitä, ettet petä tai osallistu pettämiseen.

        Sehän oli kivaa, että sinulla ei ollut mitään vastaansanomista sanomiani asioita kohtaan, joten olet niistä siis samaa mieltä minun kanssani.
        Ainoat "vikani" löysit vain minusta ja vain siksi, että olen nuori. Mutta jos te vanhemmat olette niin täydellisiä, niin miksi juuri teidän iässä teidän puolisot alkavat pettämään ja miksi juuri pian keski-iän kynnyksellä ihmiset eroavat puolisoistaan? Eihän sen pitäisi olla mahdollista, kun kerran teidän iässä ollaan niin kokeneita?
        Miksi minun pitäisi myöhemmällä iällä seistä näiden asioiden takana, kun jo nykyisellä iällä seison niiden takana. Mikä minua estäisi löytämästä jonkun uskollisen miesystävän itselleni? Tuskin mies on tietoinen minua aiemmista elämäntavoistani ja mahdollisesti se ei edes häntä kiinnosta, miten olen aiemmin elellyt. Silloinhan hän alkaa rakentamaan suhdetta minun kanssani kuten minäkin hänen, eikä menneisyydellä ole merkitystä.
        Sama ongelma taitaa olla siis sinullakin, että mitä kauniimpi olet, sitä helpommin miesystäväsi saa vierasta. Eikö se syy ollutkaan, että miehen liitto hänen oman puolisonsa kanssa olisi ollut huonossa hapessa?


      • aiheenohi kirjoitti:

        Siis haloo. Sinun iässä voi olla vielä paljon pettämistä kun ei ole vielä perhettä, mutta äitinä kehoitan sinua vakavasti jättämään seurustelut varattujen kanssa. Jos olisit oma tyttäreni, niin olisin hirvittävän huolissani jaksamisestasi jos sinua petettäisiin, tai suunnattoman pettynyt seurustelutyyliisi ja vanhojen miesten kanssa leikkimiseen, koska kyseessä on lapsiperheet.

        Ei sinun kannata miettiä sitä asiaa. Jos olisit äitini, et takuulla tietäisi sitä, keiden miesten kanssa peuhaan. Enhän minäkään koe millään tavalla tarvetta jakaa seksikokemuksiani oman äitini kanssa. Täysi-ikäisenä vastaan itse omista tekemisistäni, eikä äidilläni tms. ole asiaan mitään sananvaltaa. Enkä ole sanonut siitä mitään, oliko niillä varatuilla miehillä jo lapsia puolisonsa kanssa. Voin sanoa sen, että en ole kyllä sitä kysynytkään, kuten en heidän puolisoistaan. Kun olen kerran miehen kanssa, niin miksi pitäisi alkaa utelemaan hänen naisestaan?


      • Entuomitse
        Godam kirjoitti:

        Sehän oli kivaa, että sinulla ei ollut mitään vastaansanomista sanomiani asioita kohtaan, joten olet niistä siis samaa mieltä minun kanssani.
        Ainoat "vikani" löysit vain minusta ja vain siksi, että olen nuori. Mutta jos te vanhemmat olette niin täydellisiä, niin miksi juuri teidän iässä teidän puolisot alkavat pettämään ja miksi juuri pian keski-iän kynnyksellä ihmiset eroavat puolisoistaan? Eihän sen pitäisi olla mahdollista, kun kerran teidän iässä ollaan niin kokeneita?
        Miksi minun pitäisi myöhemmällä iällä seistä näiden asioiden takana, kun jo nykyisellä iällä seison niiden takana. Mikä minua estäisi löytämästä jonkun uskollisen miesystävän itselleni? Tuskin mies on tietoinen minua aiemmista elämäntavoistani ja mahdollisesti se ei edes häntä kiinnosta, miten olen aiemmin elellyt. Silloinhan hän alkaa rakentamaan suhdetta minun kanssani kuten minäkin hänen, eikä menneisyydellä ole merkitystä.
        Sama ongelma taitaa olla siis sinullakin, että mitä kauniimpi olet, sitä helpommin miesystäväsi saa vierasta. Eikö se syy ollutkaan, että miehen liitto hänen oman puolisonsa kanssa olisi ollut huonossa hapessa?

        Taidat olla syntynyt ihan eri vuosituhannella kuin noi lynkkaajat. 😄


      • Entuomitse
        eräsex kirjoitti:

        Selvennys, että jos ukon suhde uuden kanssa alkaa rehellisen avioeron jälkeen, niin eihän ukko silloin ole petturi eikä ex petetty. Mitä te meuhkaatte väittämällä että petetty syyttää exänsä uutta rakasta. Ex on ex erottu ja täysin vapaa tekeen mitä haluaa. Kumminkinpäin.

        Onhan se noin mutta onko? Onko vain sanan helinää.


      • aiheenohi

        Minä en välitä käydä väittelyyn kanssasi, koska asiat selviävät sinulle myöhemmin ihan itsestään. Ei tarvitse udella, riittää että jätät nämä väliin ja keskityt oman ikäisiisi vapaisiin. Vanhempien miehien mielistelylle ei kannata olla suopea. Myötähäpeän tunne olisi suuri sivusta kuunnellessa, kuten joskus sattunut. Nämä nuoret naiset ovat vain ilokseni kovin töykeästi niihin suhtautuneet. Huomaatko miten itse olet sekaisin tuosta kaikesta? Sinun ainoa mahdollisuus on olla ihminen muita kohtaan, että kestäisit ihmisyyden ikävimmät puolet. Eikä suinkaan olemallasi osa sitä.


      • vanteenpyörittäjä
        aiheenohi kirjoitti:

        Minä en välitä käydä väittelyyn kanssasi, koska asiat selviävät sinulle myöhemmin ihan itsestään. Ei tarvitse udella, riittää että jätät nämä väliin ja keskityt oman ikäisiisi vapaisiin. Vanhempien miehien mielistelylle ei kannata olla suopea. Myötähäpeän tunne olisi suuri sivusta kuunnellessa, kuten joskus sattunut. Nämä nuoret naiset ovat vain ilokseni kovin töykeästi niihin suhtautuneet. Huomaatko miten itse olet sekaisin tuosta kaikesta? Sinun ainoa mahdollisuus on olla ihminen muita kohtaan, että kestäisit ihmisyyden ikävimmät puolet. Eikä suinkaan olemallasi osa sitä.

        Älähän nyt. On hyvä että on vielä tuollaisia nuoria tyttösiä, joille ei ole ongelmaksi olla vanhempien miesten kanssa. Jos tyttö tykkää olla vanhempien miesten panona, niin antaa hänen olla. Ehkä hän saa hieman parempaa seksiäkin vanhemmilta ja kokeneemmilta miehiltä, kuin nuorilta kolleilta, joille pano on hetken kiivas ja rojut ränniin suoritus. Minä ainakin panisin tuollaista tyttöstä, jos hänenlaiseen olisi mahdollisuus. Vaikka taitaa jäädä minulla haaveeksi. Mutta saahan siitä aina unelmoida.


      • Muutakinkuinkatkeruutta
        Godam kirjoitti:

        Ei sinun kannata miettiä sitä asiaa. Jos olisit äitini, et takuulla tietäisi sitä, keiden miesten kanssa peuhaan. Enhän minäkään koe millään tavalla tarvetta jakaa seksikokemuksiani oman äitini kanssa. Täysi-ikäisenä vastaan itse omista tekemisistäni, eikä äidilläni tms. ole asiaan mitään sananvaltaa. Enkä ole sanonut siitä mitään, oliko niillä varatuilla miehillä jo lapsia puolisonsa kanssa. Voin sanoa sen, että en ole kyllä sitä kysynytkään, kuten en heidän puolisoistaan. Kun olen kerran miehen kanssa, niin miksi pitäisi alkaa utelemaan hänen naisestaan?

        Godam hei raikas tuulahdus lennätit harmaahapsien hilseet olalle.


      • tulevaisuudenääni

        Niin kyllä tuli syvä hiljaisuus ja ne yleensä erittäin kärkkäätkin "onnellista ja täydellistä elämää ;)" elävät petetytkin menivät vielä teroittamaan kynsiään.


      • äitiminäkin
        tulevaisuudenääni kirjoitti:

        Niin kyllä tuli syvä hiljaisuus ja ne yleensä erittäin kärkkäätkin "onnellista ja täydellistä elämää ;)" elävät petetytkin menivät vielä teroittamaan kynsiään.

        Ilmeisesti he ovat unohtaneet, millaista on olla nuori, kaunis ja elämä vielä edessä kaikkine mahdollisuuksineen. En jaksa millään uskoa, että kaikki Godamin tuomitsijat olisivat nuorena eläneet saarnojensa mukaisesti. Helppoahan se on vanhempana neuvoa, että älä tee niinkuin minä teen vaan tee niinkuin minä sanon...
        Itse kuulun petettyjen joukkoon mutta en yhdy tässä ketjussa saarnanneiden mielipiteisiin. Hlökohtaisesti en tajua, että jos pettäjän rinnalla on paha olla eikä nauti elämästä vaan on katkera, miksi ei voi vaan lähteä? Mitä se antaa ihmiselle, kun elää kituuttaa hampaa irvessä, epäilee, tuomitsee muita, vihaa kakkosia yms.? Kun ei ole mikään pakko.


      • eräsex
        äitiminäkin kirjoitti:

        Ilmeisesti he ovat unohtaneet, millaista on olla nuori, kaunis ja elämä vielä edessä kaikkine mahdollisuuksineen. En jaksa millään uskoa, että kaikki Godamin tuomitsijat olisivat nuorena eläneet saarnojensa mukaisesti. Helppoahan se on vanhempana neuvoa, että älä tee niinkuin minä teen vaan tee niinkuin minä sanon...
        Itse kuulun petettyjen joukkoon mutta en yhdy tässä ketjussa saarnanneiden mielipiteisiin. Hlökohtaisesti en tajua, että jos pettäjän rinnalla on paha olla eikä nauti elämästä vaan on katkera, miksi ei voi vaan lähteä? Mitä se antaa ihmiselle, kun elää kituuttaa hampaa irvessä, epäilee, tuomitsee muita, vihaa kakkosia yms.? Kun ei ole mikään pakko.

        Ei todellakaan ole unohdettu millaista on olla nuori ja kaunis. Nyt olen vain kaunis. Silloin kun olin nuori oli moraalikäsitteet paljon tiukemmat kuin nykyisin. Aina on kuitenkin ollut henkilöitä jotka ovat uskaltaneet enämpi kuin toiset. Silloinkin. En ole, enkä usko että kukaan ystävättäristäni, olisi syyllistynyt suhteisiin ukkomiesten kanssa. Minä kaikelisäksi tapasin ensimmäsien mieheni kun olin 16 v eikä siihen ikään mennessä ollut juurikaan kerennyt kokea mitään erikoista.
        Elin nuoruuttani uudestaan erottuamme, enkä silloinkaan harrastanut ukkomiehiä. MOraalini on korkea enkä voi edes kuvitella että toimisin niin.

        En vihaa kakkosia tai ykk.kakkosia, vihaan enämpi niitä tilanteita jotka johtavat pettämisiin. Miksi ihmiset ei voi keskustella asioistaan puolisonsa kanssa ennekuin lähtee pettämään.


      • mihinkykenee
        aiheenohi kirjoitti:

        Ja totuus on, ettet tiedä mitään aikuisten asioista. Minua oksettaa kun ajattelen sinua varattujen ukkojen kanssa. Voihan ne olla mustasukkaisia sinusta. Haluaisivat pitää kauniin panopuunsa, mutta mutta. Kun sinulle tulee ikää, niin seisotko omien tekojesi edessä selkä suorassa ja katsot hyväksyen kun sinua nuoremmat tekevät samaa? Luuletko epärealistisesti löytäväsi jonkun uskollisen? Karu totuus kuitenkin on, että mitä kauniimpi olet itse, sen helpommin miesystäväsi saa vierasta. Olethan tae hänen paremmuudesta. Sinulla ei ole kuin yksi keino yrittää pitää yllä mielenrauhaasi ja ihmisyyttäsi - kunnioita muita ihmisiä kuten itseäsi. Tarkoittaa sitä, ettet petä tai osallistu pettämiseen.

        Sanoit, että sinua oksettaa, kun ajattelet Godamia varattujen ukkojen kanssa. Ajattelin vain, että oksettaako sinua itseäsi olla sitten sinun ikäisen ukon kanssa? Miksi sen ajatteleminen oksettaa sinua, että nuori nainen on sinun ikäisten ukkojen kanssa? Kuvaako se vain sitä ikäkriisiä, että nuorelle naiselle ei haluta sallia mahdollisuutta olla sinun ikäisten kanssa, koska sinä et halua olla hänen ikäistensä kanssa?


      • äitimyös
        mihinkykenee kirjoitti:

        Sanoit, että sinua oksettaa, kun ajattelet Godamia varattujen ukkojen kanssa. Ajattelin vain, että oksettaako sinua itseäsi olla sitten sinun ikäisen ukon kanssa? Miksi sen ajatteleminen oksettaa sinua, että nuori nainen on sinun ikäisten ukkojen kanssa? Kuvaako se vain sitä ikäkriisiä, että nuorelle naiselle ei haluta sallia mahdollisuutta olla sinun ikäisten kanssa, koska sinä et halua olla hänen ikäistensä kanssa?

        Mikä se tämmönen keskustelu on? En ymmärrä, salapno mikä salapano vanha tai nuori. oksettavaa touhua..Enpä toivoisi oman tyttären alentuvan moiseen.


      • tulilinjalla
        äitiminäkin kirjoitti:

        Ilmeisesti he ovat unohtaneet, millaista on olla nuori, kaunis ja elämä vielä edessä kaikkine mahdollisuuksineen. En jaksa millään uskoa, että kaikki Godamin tuomitsijat olisivat nuorena eläneet saarnojensa mukaisesti. Helppoahan se on vanhempana neuvoa, että älä tee niinkuin minä teen vaan tee niinkuin minä sanon...
        Itse kuulun petettyjen joukkoon mutta en yhdy tässä ketjussa saarnanneiden mielipiteisiin. Hlökohtaisesti en tajua, että jos pettäjän rinnalla on paha olla eikä nauti elämästä vaan on katkera, miksi ei voi vaan lähteä? Mitä se antaa ihmiselle, kun elää kituuttaa hampaa irvessä, epäilee, tuomitsee muita, vihaa kakkosia yms.? Kun ei ole mikään pakko.

        Se vain ikävää kun vanhemmat naiset niinkuin miehetkin syyllistyvät samaan, moraalittomaan elämään, vaikka luulisi elämän viisautta ja kokemuksia olevan senverran paljon, että noin alhaiseen käytökseen ei vajota.


    • hgbgvbg

      Olen joskus pettänyt ja tuo yllä on kyllä asiaa. Onneksi minulle kävi hyvin,avioliitto jatkui rakastamani ihmisen kanssa. Pettäminen johtui omasta heikkoudesta. Onneksi se jonka kanssa petin, ei kovin kauaa roikkunut minussa. Se oli hetken ihastus. Jos nyt sattuisi ihastumaan uudestaan, en menisi enää niin pitkälle. Petos kaivoi mieltäni pitkään. On monenlaisia pettäjiä, joillakin on yksi hairahdus, joillekin se on elämäntapa.

      • tilikirja

        Petetty ei unohda kärsimäänsä vääryyttä, vaan kertoo, ja kertoo uudestaan ja uudestaan. Hän ei myöskään halua että väärintekijät unotaisivat tekonsa.


      • tienristeyksessäOllavai

        Minulla tilanne jossa mietin nyt kumpaan ryhmään kuuluun...jatkanko miten?


    • enpetä

      Petetty ihminen ei kykene oikein mihinkään, maailma romahtaa, iskee masennus, itsetunto nollassa ja mikä pahinta pettäjä kieltää kaiken ja syyttää petettyä, vaikka itse on teon tehnyt. Eiköhän näitä tarinoita ole tuolla oikeassa elämässä tarpeeksi. Nykyään jäädään helpommin kiinni, kun on katkeriä käräyttäjiä, kotiin tunkeudutaan kaikilla viestimillä. Toiset petetyt selviää ajan myötä, toiset ei koskaan. Psykologeille on töitä.

    • Vkkk

      Mua petettiin. Vasta syntyneen kanssa kerkesin viikon olla kotona kun asia tuli ilmi. Hankin molemmille pettäjä paskoille potkut ja niin, en tiedä helpottiko oloa mutta hormooni huuruissa sitä teki kaikkea varsinkin kun en olisi ikinä uskonut että rinnallani oli taas pettäjä paska mies. Yksinäinen olo neljän lapsen kanssa kun koko elämältä putosi pohja hetkessä. Reippaasti alle 30 v olen ja elämä jo lopussa :D :/

    • kkkjhj

      Voisinpa auttaa sinua Vkkk, yritä hakea keskusteluapua, saat uuden elämäntarkoituksen. Sinä ja lapsesi ovat tärkeintä nyt elämässäsi. Omaa ajattelutapaa voi muuttaa, mutta siihen tarvitaan ulkopuolista apua. Voimia sinulle.

      • Vklkvkvkkk

        Kiitos kauniista kommentistasi! Oon puhunu ja purkanu tänne jo 5 kk ajan asioita ja kukaan ei ole aikaisemmin vastannut mitään. Kyllä on pakko pärjätä mutta kauhea olo kun on niin ikävä entistä elämää :( kaikki oli hyvin ja me ei ees ikinä riidelty eikä mitää. :( luulin että mieheni rakAstaa mua iha oikeesti eikä satuttais mua , mutta näin kävi, :/ t ap


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe