Kuva kuvasta nainen sanoo

kummallista-

Naiset sanoo kuva kuvasta, pyytää miestä lähettämääne sin kuvaa ja kun lähetän niinnainen ei lähetä vaan katoaa. Miksi naiset valehtelette? Ette ole itsekkään mitään kauniita, teille vaan ulkonäkö merkitsee vaikka itse olette rumia.

29

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisaayleistää

      Höpö höpö ei kaikki todellakaan ole ulkonäköön tuijottajia.

      • eitoki

        Nöpö nöpö ei tietenkään ole, he vain rakastavat valokuvia, myös itsestään.


    • kuin_myös

      Mulle miehet teki juurikin noin aina kun kärtti lähettään ensin kuvaa. Joko katos tai stten tuli toinen toistaan kummallisempia selityksiä miksei sitä omaansa sit voikaan lähettää. No empä oo lähettäny enää. Ite kyllä oon lähettäny aina omanikin vaikkei miehen kuva ois edes miellyttäny. En tiä pitäiskö mutta jos kerran niin on luvattu.

      • Sepeteuksenisännimi

        Kai nyt maailma on kuvia täynnä.
        Mihinkäs nettideittiin kannattaa enää kuvitta kirjautua ?
        Kyllä nettideittien kuluessa kymmeniä kuvia yleensä voi lähetellä, kun käppyiset profiilikuvat eivät riitä eloisaa elämää kuvaamaan.
        Kai siinä nyt muutakin kuin vartalokuvia lähetellään, että edes vähän oppisi tuntemaan.
        Toiset osaavat jopa piirtää ja lähettävät niitä tai muita töitään...


    • nelikymppinenmies

      Just tuollaisia naiset ovat. Naisille vain ulkonäkö merkitsee. Eivät ole mitäänmissejä mutta vaativat mister suomea.

    • Ehkä se johtuu siitä, että monella miehellä on tapana laittaa ensimmäinen kuvansa ihan muusta kohtaa kuin kasvoistaan. Ihanko tosissaan mies silloin odottaa naisen laittavan hänelle vaihtokuvan omasta piparistaan?

      • Queenies

        Tähän olen minäkin törmännyt, pilin kuva lähetetään heti, mut naamakuvaa saakin sitten odotella. Ja kun kuva tulee, niin 10 vuotta vanha. Näin kävi itselleni, olihan ukko melkoisesti kerännyt massaa vuosien varrella, kun sitten tavattiin.


    • ShowMustGoOn

      Jos aina käy noin niin johtopäätös siitä kannattaa vetää.
      Lähetän kuvani joskus ensin ja joskus pyydän miestä lähettämään ensin. Aina on tullut kuva. Jos ei tulisi ja mies häipyisi, niin tekisin johtopäätöksen.
      Yleistää ei voi, joten joskus voi tärpätä eikä kannata luovuttaa.
      Kuten sanottu aiemminkin, suurin osa miesten kuvista ainakin Suomi24 Treffeillä on todella huonoja kuvia, joita kannattaisi harkita tarkemmin minkälaista kuvaa itsestään lähettelee. Pystyn 100 varmasti ottamaan/otattamaan itsestäni kuvia, jotka nähtyään kukaan ei taatusti vastaa...

    • Ei yksin kuva voi tehdä ihmisestä mielenkiintoista. Se on vain hyvin pieni osa siitä mahdollisesti mielenkiintoisesta ja hyvästä kumppanista. 'Kiiltokuva' ei tee ihmisestä hyvää. Puhe ja yleensä puhelimen käyttö antaa jo äänenpainoineen moninverroin paremman kokemuksen mahdollisen ehdokkaan ominaisuuksista.
      Itse 'möin' rehellisyydellä itseni yhdentoista tunnin puhelulla ja se saavutettu yhteys jatkuu edelleen yli viiden vuoden jälkeenkin.
      Ennen kaikkea, olkaa rehellisiä parinhaussanne. Sillä voitatte varmasti enemmän.

      • IitaEevertti

        Puhelimen käyttö voi antaa kokemuksen puhelimen käytöstä.
        Joissain neuvoissa kerrotaan, että varsinaista nettideittailua ei sovi tehdä puhelimen välityksellä, koska todelliset kysymykset jää käsittelemättä, eikä vastapuolella ole (yleensä) aikaa puhelimessa miettiä ja muotoilla vastaustaan edes puolta päivää. Sähköposti on oikea paikka todellisten kysymysten ja elämänmenon päivittäiseen selvittämiseen.
        Lisäksi eräätkin "naisten sivut" antavat ohjeeksi, ettei viesteihin joskaan puheluihinkaan pidä vastata heti samana päivänä vaan odotetaan aina seuraavaan päivään. Pitää sitten näytellä jotenkin vaikeasti tavoiteltavaa.

        Kokemuksesta en ole itse saanut puhelimessa rahoille vastinetta, jos nyt noin ilmaisee.


    • ikuinen-sinkku

      Just ne tavis naiset haluaa mieheltä heti kuvan ja sitten eivät itse uskalla lähettää kuvia.

      • KultaRoope

        No oikeastaan voiko enää edes hölmömpää olla kuin lyöttäytyä ilman kuvia mihinkään deittisaitille, jos se on mahdollista. Monet sivut toki kertovat millä prosenttiosuudella profiili on valmis. Parempi se voi olla aina toki siltikin, vaikka olisi valmis ja pitäähän toki ajan mittaan päivittää.


    • unelmiesi.rumilus

      Pinnallisia naisia liikaa. Montako kertaa se komea mies on ollut hyvä kumppani.

      • Vilivertti

        Me ollaa viestitelty kuukauden ajan joka päivä ahkerasti eikä kumpikaa ole kuvaa pyytänyt, koska tuntuu tuntuu rehelliselle ja miellyttävälle naiselle itse laitoin pyytämättä kuvan hiljattain ja sain paluupostissa hänen kuvansa.
        Unelmatyyppi myös kuvan perusteella.

        Parempi tutustua ensin muuhun kuin ulkonäköön, loppupelissä ulkonäkö merkitsee melko vähän, kaikissa on jotain kaunista.

        Pinnalliset horot suksikaa suolle.


      • eienäännetistä

        KUUKAUDEN??!!
        Ja voin kokemuksella sanoa että tein vastavaa parin naisen kanssa ja oikein odottelimme että pääsemme samaan aikaan nettiin ja melkein yötämyöten.... kuviakin lähettelimme ennen treffejä mutta se karu totuus iski ensitreffeillä "EI KEMIAA" naisen kokemana ja tietty pitkä kirjoittelu loi ennakkosenteita ja luuloja.....voi sitä naisten "kyyneleitä ja itkua"......

        Että sen neuvon annan että mahdollisimman nopeasti treffeille mutta se on eriasia jos haetaan vain kirjoittelukavereita niinkuin monet naiset hakevat ja vain ne harvat ja valitut miehet saa kokea sen ensisekunttien kemian ja huuman....

        Se ns. tavis-mies ei saa sitä kipinää....ja siksi minä ja moni muukin mies poistuu noilta ja näiltä sivuilta ja keskittyy live-maailmaan.


      • Kurttu_Irmeli

        No kannattaako sitä keskustelua edes aloittaa, jos ei ole jo valmista kemiaa syynä ja saati sitten aloittaa siitä nettideittailua. Siinä nettideittailussahan sitten voi tulla sytykkeitä lisää kuormakaupalla. Kuka neuvoo lähtemään tuollaiseen turhaan kuvattomaan hoopoiluun, jos ei tunteet ole pelissä jo etukäteen.


      • ShowMustGoOn
        Kurttu_Irmeli kirjoitti:

        No kannattaako sitä keskustelua edes aloittaa, jos ei ole jo valmista kemiaa syynä ja saati sitten aloittaa siitä nettideittailua. Siinä nettideittailussahan sitten voi tulla sytykkeitä lisää kuormakaupalla. Kuka neuvoo lähtemään tuollaiseen turhaan kuvattomaan hoopoiluun, jos ei tunteet ole pelissä jo etukäteen.

        Valmis kemia sokaistuttaa, ei ole enää mitään keskusteltavaa. Kun sanoi se toinen mitä vain niin kaikki menee läpi ja maalaantuu kauniiksi tai vähintääkin sopivaksi. Se mikä ei tunnu sopivalta saa vain pienen suolaisen lisämausteen ja tuntuu siksi sopivalta.


      • KaukoKeino
        ShowMustGoOn kirjoitti:

        Valmis kemia sokaistuttaa, ei ole enää mitään keskusteltavaa. Kun sanoi se toinen mitä vain niin kaikki menee läpi ja maalaantuu kauniiksi tai vähintääkin sopivaksi. Se mikä ei tunnu sopivalta saa vain pienen suolaisen lisämausteen ja tuntuu siksi sopivalta.

        Eihän nyt kemia keskustelua estä vaan päinvastoin on edellytys suhteessakin kuten nettideittailusuhteessakin.
        "jos kemia ei toimi heti, ei se toimi myöhemminkään..."
        "kemia ratkaisee suhteessa ja oikeastaan millään muulla ei ole väliä, kuten iällä tai koulutuksella..."

        Sama pätee liike-elämään ja kaupankäyntiin.


      • ShowMustGoOn

        "Eihän nyt kemia keskustelua estä vaan päinvastoin on edellytys suhteessakin kuten nettideittailusuhteessakin."
        Ei se estä keskustelua, en sellaista väittänytkään.
        Väitän vain, että helposti, kun ehkä jopa vuosien kuluttua löytyy joku jonka kanssa kemiat tuntuu pelaavan sattuu kohdalle, niin päästää läpi paljon sellaista, mihin muuten tarttuisi. Käsillä saattaa olla jopa katastrofin ainekset. Suurimmat katastrofit alkavat juuri kemioista.


      • nettieitoimi

        Itse olen luonut aika monta pidempiaikaista vakavampaakin suhdetta löytänyt työn, harrastusten, vapaa-ajallakin ja kaveripiiristä eli olen saattanut tuntea naisen pidempäänkin ja yhteisen kemian olemme löytäneet myöhemmin ja hyvin oli natsannut kun tutustumme enemmän....ja moni näistä naisista sanoikin tyyliin että en ole ensisekunttien hurmuri ja osa jopa omalla tavallaan inhosikin minua mutta enemmän tutustuessa olenkin ns. fantastinen mies ja kemiat löytyi myöhemmin.....

        Nettideittailu ei luo näitä mahdollisuuksia kun ensinnäkin suurin painoarvo on miehen kuvissa ja jos jakun edes pääsee treffeille niin vaaditaan se ensisekunttien jalat alta vievä kemia ja hurmio ja siksi poituin minäkin noilta markkinoilta ja sen kymmenet treffit takana mutta uusintatreffejä ei syntynyt että edes olisimme tutustuneet paremmin.


    • hgcfhgfvhgfvhjgfvhj

      Minkä ihmeen takia joku on treffipalstalla ilman kuvaa? Jos työ muka on niin rajoittavaa, ettei sen takia voi kuvaa pistää, niin antaa sitten olla.

      Reilu peli: Minulla on profiilissani realistinen kuva itsestäni. Kuvattomille en vastaa. Kuva on tae siitä, että mies on taatusti vapaa, eikä ole luurankoja kaapissa.

      Samaa käytäntöä suosittelen muillekin naisille.

      Kyllä siinä aina jotain häikkää on, jos ei voi omalla naamallaan esiintyä.

      • PhuahPhuah

        Olet vähän kuin poliisi, oikeutuksesi on silti melkoisen hakusessa.
        Mitä se sinua häiritsee jos kaksi muuta kuin sinä deittailee keskenään? Mitä se sinulle kuuluu mitä he haluavat ja onko kuva ollut profiilissa molemmilla vai vain toisella vai ei kummallakaan. Mitä se sinuun kuuluu jos he lähettävät kuvansa myöhemmin tai tapaavat livenä tai vain kirjoittelevat?
        Miksi sinä työnnät nokkasi heidän asioihin.
        Jos saat kuvattoman viestin omaan profiiliisi, älä vastaa, eikä maksa mitään.
        Minusta ennemminkin sinulla on jotain häikkää, kun noin häiritsee.
        Omalla naamallani olen esiintynyt koko ikäni, enkä hyväksy muunlaisia väitteitä itsestäni. Mitä taas deittiprofiiliini laitan tai jätän laittamatta, on täysin minun asiani niin kauvan kun en laita siihen jonkun ihan muun ihmisen kuvaa.
        Katsos näin menee.


      • Muija.maalta

        Kyllä ihmisestä jotain kertoo se, ettei kuvaansa uskalla julkaista. Minua ei häiritsee pätkääkään, jos jotkut deittailee keskenään, onnea heille. Minulta meni täysin ohi tämä PhuahPhuahin pointti, ilmeisesti et lukenut ollenkaan tuota edellistä kommenttia, kun tuli jo kiire kirjoittamaan.

        Itse olin hetken aikaa suomi24 deittipalstalla, ensin ilman kuvaa katselemassa tarjontaa. Yhteydenottoja tuli, mutta kaikki kuvattomia. Löysin sitten kuvallisista profiileista pari kiinnostavaa ja laitoin omaankin profiiliin kuvan ihan vain sen takia, että voin ottaa yhteyttä näihin kahteen kiinnostavaan. Mielestäni on reilumpaa esiintyä omalla naamallaan, ei mene aikaa hukkaan kuvaa odotellessa, jos se ei miellytäkkään. Koska väitettiinpä mitä hyvänsä, nettideittailu on ulkonäkökeskeistä. Katsos niin se vain menee.


    • Ulkonäkö-on-kemia

      Kemiaa on vain jos tykkää toisen ulkonäöstä. Se mitä puhuu ja ajattelee , ei merkkaa mitään.

      • yhdellejokajatuksissa

        Ei pidä paikkaansa. Kaikki muu on tärkeämpää kuin ulkonäkö.


      • Muija.maalta

        Kyllä se muuten ulkonäkö on, mihin ensimmäisenä huomiota kiinnittää olipa mies tai nainen. Jos ulkonäkö ei miellytä, niin jossain vaiheessa tulee ällötysreaktio, kun toisen naaman näkeekin. Eihän sellaisen kanssa voi parisuhteessa olla, jos kuvottaa koko ihminen, kun on niin ruma. Ulkonäön merkitys pienenee, kun ihmiseen tutustuu, mutta ei se koskaan merkityksetön ole. Paitsi ihmiselle, joka on niin epätoivoinen, että seurustelisi vaikka vessanoven kanssa, jos siltä seksiä saisi.


    • 41v-sinkkumies

      Ulkonäkö on tärkeintä naisille. Mitä rumempi nainen niin sitä nirsompi, No suurin osa on taviksia joten ei naisille kelpaa tavis miehet. Ihmettelen vaan naisia joille kelpaa alkoholistit ja väkivaltaiset miehet ja nainen haluaa tahallaan tuhota elämänsä.

    • ytgujgchuh

      Itselläni on kuvia ja lähettelen välillä viestejä kuvattomille mutta useimmiten ohitan naisten profiilit missä nillitetään kuvattomuudesta vaikka muuten voisikin jotenkin kiinnostaa.

    • Yksinäinen.mies

      Rumat huono itsetuntoiset naiset vaatii kuvia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe