Miksi mies vaatii liikaa?

Ol1v1a2

Mies haastaa riitaa ja haukkuu lyttyyn 1-2 krt viikossa. Viimeksi sanoi että mitä jos kumpikin sais tapailla muita? ja Mä en enään rakasta sua, muuta muualle! Sitten pyytää anteeksi ja laittaa kaiken kuntosalipiristeiden syyksi ja alkaa parin päivän päästä vonkaamaan seksiä ja läheisyyttä. Hän on myös kontrolloiva ja haluaa alistaa...Olen ihan henkisesti lamaantunut ja rikki hänen toistuvasta riidanhaluisesta ja ilkeästä käytöksestä ja mua huvita läheisyys hänen kanssaan....Miten se on hänen niin vaikeaa tajuta?

16

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sunun on syytä puhua jollekkin ulkopuoliselle järkevälle ihmiselle

    • Sinkkumies---

      Henkinen väkivalta on pahinta mitä suhteessa voi kokea. Mutta tuollaisia väkivaltaisia mihiä naiset haluaa.

    • juoksejalujaa

      Lähde. Tuo tulee pahenemaan vielä. Alkoi noin ja seinillehän se lopulta heitteli, sitten vasta tajusin että jos haluan pitää henkeni on lähdettävä.

    • fcknRckAhole

      "Sitten pyytää anteeksi ja laittaa kaiken kuntosalipiristeiden syyksi..."aika hauskaa vaikka aloittajan kannalta surullista. Perus douppikäyttäjä.Ei siihe mitään lisättävää. Hölmöt ehkä kuvittelee muuta :D

      Ongelma ei ole mitään tai mikään miehesi -käsitettä venyttäen - tekee tai ei tee. Ongelmasi olet sinä.

      Miksi sinä, nuori ihminen, nielet paskaa ja kuvittelet sen olevan kultaa? Ai niin, kun on niiiiiin ihanaa ööö joskus sillon kerran kun käytiin tehtiin oltiin ja se vielä itki ku kertoi nähtiin oltiin mentiin leffaaa dokkaria äiti marsu kani isä pyörä hautakivi hattara pylly.

      Sitten taas SINÄ itse hyväksyt tuon ja VALITSET tuon. Hernekeitto on hernekeittoa vaikka Manalassa siihen saa servietin ja kynttilän pöytään. Ei kukaan meistä voi estää sua jatkamasta tuota paskaa, yhtä fiksua on kysyä miksi lyön päätä seinään, miksi meren aallot tulee takas, kellon viisari liikkuu, huomenna janottaa.

      Sinä valitset kaiken sen mistä valitat. Ei se muutu vaikka keneltä kysyt. Hän on hän ja sinä sinä, uhri ja tekijä löytää aina maagisesti toisensa tässä maailmassa. Itse olen ollut aina hullu renttu ja ympäri palloa rillutellu. Aina ihmettelen miksi juuri suomalainen nainen tykkää "miehestä" joka alistaa ja satuttaa, tuhoaa sielun ja ihmisen lopulta kertakäyttötavaraksi ja silti se muki uskoo että hänestä oikeasti tykätään...................................................................................Ettekö te halua rakkautta intohimoa hellyyttä huippua seksiä ja ihanaa oloa JOKA päivä?!

      • Ehkä vain tykätään siitä, kun sängyssä tulee "otetuksi" niin että mies on sängyssä kuin "eläin" joka ottaa mitä on tarjolla. Ja ehkä sitten ollaan vain niin sinisilmisiä, että uskotaan, että kyetään ajan kanssa muuttamaan miestä enemmän naista huomioonottavaksi. Vaikka luisutaan samalla enemmän miehen manipulointiin ja kiukutteluun. Että kaikki on hyvin niin kauan kun mies on "herra talossa" ja nainen on itse laskeutunut sen verran alistettuun asemaan, että suostuu miehen päähänpistoihin ja haluihin ilman omaa päätäntävaltaa.

        Eihän sellainen mies sulata sitä, että hänet jätetään. Hänen mielestä hän on ainoa siinä suhteessa, joka sen päätöksen tekee. Että hän jättää, ei nainen. Jos nainen koettaa jättää, niin hän tekee asioita joilla saisi naisen mielen muuttumaan. Ja jos nainen suostuu jatkamaan suhdetta, mies palaa omaan käyttäytymismalliinsa ja tietää, millä tavoin hän saa naisen pään käännettyä seuraavallakin kerralla, jos nainen koettaa erota hänestä.

        Kyllä ekalla kerralla kun on lähtemässä, pitää myös lähteä suhteesta. Jos aina pakittaa, eikä lähdekään jos mies tekee jotain myönnytyksiä, ei se muuta mitään. Sama arki palaa pian missä oltiin ennen eropuheiden alkamistakin.


    • sijoeiuwe

      Miksi ihmeessä olet tuossa suhteessa? Jos minun mieheni edes kerran haukkuisi totaalisen lyttyyn, sanoisi ettei rakasta, käskisi muuttamaan muualle ja haluaisi tapailla muita, niin eroaisin. Yhteisten 6 vuoden aikana näin ei kuitenkaan kertaakaan ole käynyt, vaikka toki joskus harvakseltaan jotain ollaankin toisillemme töksäytetty.

      Eroa, ehdottomasti. Etkö arvosta itseäsi sen vertaa, että eroaisit?

    • hjuio

      Kun ap kirjoittaa ehdotus ajatustaan, että sanoisi kumppanille, että kun kumpikin voisi tapailla muitakin.
      Eiköhän tuo ajatus kerro jo totuuden, tämä suhde ei taida olla se oikea, onko siihen kiirehditty liian pian ja mistä syystä. Kuitenkaan ei näytä toiveet täyttyvän.

      Jos ei ole lapsia vielä tehty, on hyvä aika tehdä ratkaisu ulos suhteesta. Ei siinä tarvitse olla uuttaa jo "oven takana " odottamassa, vaan ehkä olisi hyväksi todella sellainen tauko ihmissuhteissa ja eläisi sitä nuoren ihmisen elämää, ilman sitoutumisia. Osamaksajaksi elämisen kustannuksiin ei kenenkään pidä ihan "juoksusta" ottaa ketään. Huono pohja elämälle.

      Eläkää se nuoruus omassa kodissa, joko lapsuusperheenne kanssa tai omassa kämpässä yksin ja niin kauan, kunnes tuntuu että on löytynyt se oikea vierelle.

    • nelikymppinenmies

      Monet naiset kuolee vuosittain koska niille ei kelpaa turvalliset normaalit terveet miehet. Tuollaisia väkivaltaisia miehiä naiset haluaa. Joka viides nainen on väkivaltaisessa suhteessa ja se kertoo jotain naisten moraalista. Renttu juoppo kelpaa mutta ei normi kunnollinen mies.

      • Mistä sitä tietää miehestä, onko hän turvallinen? Voitaisiinko jokaiselle turvalliselle miehelle tatuoida iso T-kirjain otsanahkaan?


    • LähdePois

      Ihan hassu tosiaan tuo otsikon kysymys. Ei tuossa kohtaa kannata enää kysellä miksi mies toimii noin, vaan miksi siedän tätä.
      Kaksisuuntaista viestintää, ensin lytätään ja sitten vannotaan rakkautta. Ja pistetään ongelmat muiden asioiden syyksi, itsessään ei näe vikaa.

      Tuo ei muutu enää miksikään, olet alisteissa suhteessa josta on syytä irrottautua. Hanki tosiaan keskusteluapua niin näet tilanteen vähän objektiivisemmin ja saat voimia lähteä.

    • testosukko

      Steroidit eivät aiheuta mainitsemaasi käytöstä mutta voivat kylläkin kärjistää reaktioita.
      Jos miehesi todella haluaa jatkaa yhteiseloa niin jättäköön steroidit pois. Sen jälkeen olisi parempi mahdollisuus keskustella asioista kiihkottomasti.
      Jos mies pitää kemiavausteista treeniä parisuhdetta tärkeämpänä niin valinta lienee selvä!

      Olen itse käyttänyt testoja useita vuosia mutta kertaakaan se ei ole haitannut avioelämäämme mutta muuten sytyslankani on lyhyehkö ja vaimoni väittämän mukaan varsinkin matkoilla suutun helposti ulkopuoliselle tai suututan sellaisen.

    • sivuhuomautus

      Lähde menemään. Eihän tuollaista miestä ole mitään järkeä sietää.

    • Oppeliini1

      Miksi VALITSET heittää elämäsi sioille ja lokaan? Miksi?

    • Ol1v1a2

      Nyt tuli taas uusi riita kun mies alkoi taas haukkumaan ja ilkeilemään. Nyt ei voinu pistää kuntosalipisteiden syyksi riitaa. Mies vaan haluaa satuttaa ha alistaa. Te ootte oikeessa toi mies on sika. Mä haluun lähtee, mutta mun voimat on oikeesti loppu, mä olen loppuunpalanut, ja tosi vaikeessa tilanteessa mun terveys on mennyt ja mies on sen pilannut, nyt se haluu pilata kaiken muunkin ja talouden että voi ilkeillä lisää...

    • Ol1v1a2

      Se pilaa tulevaisuuden toiveet, terveyden, talouden kaiken....mä olen ihan finaalissa...

    • nostapääsylös

      No oikeesti olet sitten vain pisteessä että nostat kytkintä. Ota yhteyttä turvataloon tai onko sosiaaliasema joka päivystää mobile tms. Lähde ja älä jää kyseleen tuollaiselta mieheltä enää mitään ymmärryksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe