Seksiä yllin kyllin....

jknmm

Kylläpä on vaikeaa, ei vaan kysästä ja tarjonta kohtaa tässä parin etsinnässä.... Olen 39-vuotias korkeasti koulutettu, puhelias, iloinen ja mukava nainen ihan viehättäväkin.. Haluaisin löytää miehen ehkä perustaa perheen, mutta alan tyytyä kohtalooni, ettei niitä asioita ole ehkä kohdalleni tarkoitettu... Yleensä olen melko hienovarainen miesten kanssa, en milloinkaan tyrkytä itseäni, toisaalta en myöskään halua tulla satutetuksi.. Mutta ehkä on pakko ottaa ohjat omiin käsiin eli sanoa kiinnostavalla miehelle, että haluan kunnon suhteen ja lapsen mitä sitä kiertelemään.. Miten te muut ikäiseni naiset toimitte miesten kanssa? Niin ja kyllä näin naisena seksiseuraa olisi tarjolla vaikka joka illalle nuorilta ja komeilta miehiltä ja välillä toki pidänkin hauskaa, mutta haluan oikean suhteen!!!

49

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PidäHauskaaa

      Sinulla on siis eri ihmiset hauskanpitoon ja parisuhteessen... Hmm, miltähän se parisuhdemiehestä tuntuu?

      • 41veemies

        Niinpä.... ja näitä korkeasti koulutettuja naisia kun se biologinenkello tikittää on pilvinpimein ja nyt haetaan siittäjää ja ei todellakaan haeta mitään perinteistä parisuhdetta että pysyy se oma vapaus ja itsekäskin elämäntyyli näkemättä vaivaa sen oikean parisuhteen eteen.

        Hauskanpitohan juuri tuota " joka illalle nuorilta ja komeilta miehiltä" ja ehken yhdenillan juttuja ja korostaisin tuota nuorilta koska se huomioiden saaminen heiltä nostaa tämänkin naisen itsetuntoa ja naiseutta.
        Vapaaehtoisesti nämä nuoret eivät lähde vanhemmalle naiselle isäehdokkaiksi ja siittäjäksi ja etenkään tämänkin naisen ehdoilla ja jatkamaan tuota avointakin suhdetta.

        Toiseksi tähän "hauskanpitoon" kuuluu pari kertaa kuussa käyvä fuck-body että ne tarpeet on tyydytetty molemminpuolin ja siihen yhtälöön parisuhdemiehen vaikea sopeutua.

        Ei kiitos näitä naisia vaan sitä todellista parisuhteen hakija kylläkin mutta kun tarjolla vain tätä.


    • siinäsopivaaloitus

      Lutkahtava koulutettu nirppanokkainen naikkonen haluaa asettautua aloilleen!

      • NähtyJaKoettuOn

        Niinpä, just niin täydellisen osuvasti sanottu kuin vaan sanoa voi.
        Ja noitahan sitten riittää tuon tasoisia naisia. Miehellä ei varmaan ihmisenä edes sinänsä mitään merkitystä..?
        Eli riittää, kunhan saa mieheltä seksiä silloin, kun panettaa ja nyt sitten mukulan kun sellaisen haluaa.


    • ghkm

      No, en ole missään kohtaa sanonut, että harrastan seksiä joka ilta vaan tarkoitan sitä, että miehet tarjoaa vaan sitä itseään, eikä se kyllä mitenkään itsetuntoani nosta vaan päinvastoin.... Niin ja varmasti jokainen pitää joskus myös hauskaa.... Eli missä on kunnon miehet?? Pääasiassa käyn kunnon treffeillä, mutta niitä ollut varsin vähän viime aikoina, mutta seksiä kyllähtee tarjotaan mikä on tosi kyllästyttävää ja turhauttavaa... Sitten ei myöskään erota näistä seksin tarjoajista, onko kukaan heistä oikealla asialla... En myöskään ole nirso, minulle kelpaa ihan tavallinen suomalainen mies, mutta asiat pitää olla kunnossa... Niin ja olen ollut aiemmin 12-vuotta avoliitossa, joten tiedän kyllä mitä on vapaudesta luopuminen... Jotenkin arvasin, että tällä palstalla katkeroituneet miehet tekevät vaan yleistyksiä.... Myös naisten mielipiteitä olisi kiva kuulla....

      • regisseum

        Voi se olla vaikeaa, kun olet nuoriin komeileviin miehiin tutustunut. Oikeamman ikäisten herrojen kanssa pitäisi sitten vakavammin suhtautua parisuhteeseen ja sen rakentamiseen.
        Näihin hetken viehätystä hakeviin naikkosiin vaan törmää usein joillain deittisaiteilla turhankin paljon, kun näkyy ja paistaa noissa ikätoiveissa. Ennen se tarkoitti, että nainen tarjosi boonusta rakastajalleen.
        Kirjautua kannattaisi ainakin vakavammin otettavalle sivustolle, kun harkitsee nettideittailun aloitusta. Tuohon ikätoiveeseen etenkin kannattaisi järjellä tehdä päätelmät. Vakavasti otettavat kammoksuvat, jos haet samalla nuorta seuraa.
        Vastakohtana näkee "pelaavammilla", että sinne on asetettu vaikkapa juuri vain oma ikäsi toiveena.

        Kunnon miehet on kerrottu täällä kyllä omassa topicissaan.


      • LapsiParat

        Jos olet itsetuntoasi sallinut loukattavan ja antanut itseäsi käyttää hyväksi, vaikka sinusta tuntuisi että se sinustakin on mukavaa, niin siitä huolimatta. Tuollainen on voinut jättää sinuun jälkensä.
        Sinun kannattaa aivan ensiksi iästäsi huolimatta koota itsesi. Puhuit itsetunnosta, niin heikko itsetunto ei ole parasta pohjaa perheen perustamiseen, jossa pitäisi lapsiakin kyetä kasvattamaan terveeksi itsetunnoltaan. Se ei suinkaan ole helppo tehtävä eikä sitä kannata aliarvoida. Koetko, että sinussa on oikeaa ainesta?
        Miehet siittävät, kuten jo biologian tunnilta tiedämme, mutta tyydytkö sinä sellaiseen?


    • lgkfkhöfköhk

      No, voihan hanuri.... Pitääkö tämäkin asia rautalangasta vääntää, pitääkö oikein luettelo kirjoittaa.... Missä kohtaa olen kirjoittanut, että olen tutustunut vaan nuoriin ja komeisiin, ikärajat olen laittanut muutaman vuoden ikääni alemmas ja myös reilusti ylemmäs.... Minulle laittaa kaiken ikäiset miehet viestiä ja paljon tulee siis seksitarjouksia nuoremmilta, mutta myös vanhemmilta eli yhteydenottoja saan miehiltä iältään 30-50 ja kaikkea siltä väliltä... Treffeillä olen käynyt 42, 44, 36, 40 ikäisten miesten kanssa eli pääsääntöisesti itseni ikäisten kanssa, nuorempien treffikutsuista olen kieltäytynyt.... Eli eikö se nyt mene perille, että etsin tavallista, suunnilleen itseni ikäistä miestä... Eli siksi ei siis kysyntä ja tarjonta kohtaa... EN SIIS ETSI HETKEN VIEHÄTYSTÄ VAAN KUNNON PARISUHDETTA JA PROFIILINI ON TÄYSIN NIILLÄ PERUSTEILLA TEHTY!!!!!! Alkaako jo mennä PUTKIAIVOILLE jakeluun!!!!!!

      • pinnapalaa

        TAIDAT OLLA AIKA HEIKKOHERMOINEN!!!!!!!!!! Ei ihme jos seuraa löydy. Laske rimaa. Käytöksestäsi ei koulutus tai älykkyys näy.


    • uxper

      Se on katsos kun monella naisella on ikähaitari -10 ja kun mennään vähän vanhempaan naisten ikäluokkaan 40 on jopa -15 ja näennäisesti laitetaan 2 ja tästähän vain miehiä syytetään.
      Se on hyvä että olet laittanut ikäkriteerisi kohdalleen.

      Mutta juurihan aloituksessasihan mainitset että nuorempien kanssa pidät "hauskaa" että aika ristiriitaisesti kirjoittelet.

      Se on katsos vielä kun käyt treffeillä näiden valikoitujen (10% miehistä) mistä ovat muutkin naiset kiinnostuneita ja he ja heillä on varaa silloin aika nopeasti ottaa vain seksi puheeksi ettei aika kulu turhaan ja silloin tietty näille treffeillesi ei edes pääse samanarvoinen mies.

    • lkllklklk

      Voi hyvänen aika mitä aivoituksia ja päätelmiä täällä tehdään... En ole missään kohtaa kirjoittanut, että pidän nuorempien kanssa hauskaa vaan, että joskus voi pitää hauskaa... Miehet joiden kanssa olen ollut tekemisissä olipa kyse treffeistä tai hauskanpidosta ovat olleet iältään 36-44 vuotiaita, tähän joukkoon mahtuu yksi 31-vuotias eli se siitä nuorempien kanssa hauskanpidosta.... Ja en käy sellaisten miesten kanssa treffeillä, joista kaikki naiset on kiinnostuneita vaan ihan tavallisten ja kaiken ikäisten miesten kanssa... En jaksa enää kirjoittaa tänne, se on ihan ajantuhlausta!! Luultavasti yksi ja sama henkilö elämäänsä pettynyt mies vastailee täällä jatkuvasti!! Ei ole yhtään vastausta naisilta!!! Hankkikaa elämä!! Minulla onneksi on jo sellainen, pidän hauskaa, käyn treffeillä silloin kuin minulle sopii ja ehkä se helmikin sieltä joskus vielä löytyy!!!

    • naiset-nirsoja

      Olet miehetön ja lapseton koska olet liian nirso. Ei sulle kelpaa normi tavis miehet vaikka itse olet tavis. Niin se aina on valitettavasti että naisilla yli suuret vaatimukset.

    • naiset-nirsoja

      Sitä paitsi naiset ei halua oikeaa parisuhdetta ellei mies ole todella komea ja todella varakas. Omillaan tuleva ei kelpaa. Axl smith kelpaa naisille, olisit sinäkin sitä käynyt panemassa varmaan.

    • naiset-nirsoja

      Olet 39 vuotias. Aika vanha jos haluat vielä lapsia. Jos kunnon suhteen haluaa niin tutustua pitäis ainakin pari vuotta ja sitten jos lapsi niin siihen menee vuosi eli olisit 42-43 ennen kun saat sen lapsen. Tosi vaikeeta sun löytää mies siihen rumbaan. Suomessa liikaa yksinhuoltajia, miksi koska naiset ei tutustu mieheen ja suhde päättyy koska mies ei jaksakkaan olla isä lapselle. Mistä löydät miehen joka jaksaa olla isä lapselle joka päivä 18 vuoden ajan.

      • treffeilläkäynyt

        Tuota kiireellistä aikataulu juttua olenkin ihmetellyt yleensäkin näissä korkeasti koulutetuissa (tässäkin piti mainita...) että missä se tutustumisen aika on?
        Ensin on eletty itsenäistä ja itsekästäkin elämäntyyliä...(kyllä mainitsi tässäkin että hauskanpidossa on käytetty nuorempia miehiä...) ja nämähän ei kelpuuta vanhempaa naista lastensa äidiksi.

        Tässä maassa on paljon yh-lapsia ja isättömiä lapsia ja on tutkimustuloksiakin ettei oikein hyvin mene näillä yhden vanhemman lapsilla.

        Tässäkin tapauksessa tämä nainen kun 50v. niin lapsi olisi 10v. ja alkaa ne vaihdevuodet ja lapsellakin alkaa vaikea murrosikä ja näiden yhdistäminen....että jaksamista molemmille....

        Treffeillä käynyt "tavismiesten" kanssa mutta kun nämä eivät saa sukkia pyörimään jaloissa ja sitä ensisekuntien kemiaa syttymään vaan ne on nämä miehet joista muutkin naiset on kiinnostuneita( ja nämä miehet eivät ole taviksia) siksi nämä miehet ottavat nopeasti vain seksin puheeksi...ja tämä yleistetään kaikkien miesten viaksi...että onnea vain metsästykseen tai katso realistiseen peiliin.


      • Mustavalkoista

        Onpa tosi kiva lukea näitä kommentteja, kun mun mutsi oli 42-vuotias kun sai minut.


    • lffhöhöfkhögk

      Hauskanpidossa ja treffeillä on ollut tasan yksi nuori 31-vuotias siitä ainakin yli 50 miehen joukosta, joita olen 5 vuoden sinkkuaikana tavannut... Eli onko siis käytetty nuoria miehiä?? Ja tämä yksi 31-vuotias oli henkisellä tasolla iso pettymys vaikka kroppa uuh, aika kuuma eli nuoret miehet eivät jatkossakaan kuulu listoille....

      • regisseum

        No joo, kerroit että olet nettideitannutkin ja noilla spekseillä kuten aavistettu.
        Edellä tarkoitti, että vakavaa suhdetta hakiessasi esimerkiksi asettaisit ikärajan 48 .
        Tuossa ajassa olisit paljouden sijaan ehtinyt nettideitata noin 20 varteenotettavan ehdokkaan kera jopa.
        Täälläkin kerrottuna tuohon 45 rajapyykkiin on ikäisistäsi miehistä vielä tasan 15 % valitsemassa kumppania avioliittoon ensimmäistä kertaa. Toki moni muu % myös myöhemmin. Kuitenkin he hakevat etenkin ikääsi nuorempia naisia myös ja ikätoive on monesti varsin alhaallakin kuten vanhemmillakin.

        Olet siis selvästi itsekin todeten "käyttänyt" nuoria miehiä. Matemaattesesti siis, toteamuksesi ottaen huomioon, ikätoiveestasi pitäisi poistaa nuoremmat kokonaan. Omaa ikääsi korkeammalta pitäisi poistaa 1-4 vuotta vanhemmat ja aloittaa ikätoive siitä. Nämä vain olivat tutkittuja faktoja suhteen onnistumiseen.

        Kunnon miehet ovat työnarkomaneja, kuten alla mainittuna, mutta monet käden taidot heiltä usein myös luonnistuvat.


    • teleporttailija

      On niitä perheen haluavia, tiedän montakin siinä neljänkympin kummankin puolen jotka etsivät vaimoa. Työnarkomaaneja liki jokainen, miten sellainen perheen saa perustettua saati pidettyä kasassa? Hyviä ja kunnollisia ihmisiä, ehkä sitten se oikea ihminen vierellä pitäisi työnteonkin kurissa.

    • eioletodellistaakaanenää

      Välillä pidät hauskaa ja haluat jonkun muun miehen sitten heti siittämään sulle lasta, vittu sä olet muija ihan pihalla.

    • 38vuotiasnainen

      No tuota, olen suoraan sanonut, kun suhde on alkanut etenemään, että haluan perustaa perheen, mutta esim. viimeisin suhde, niin mies sanoi, että ei halua lapsia.

      Jos haluat perusta perheen, valitse mies, joka ei paljon biletä, koska alkoholin juominen laskee huomattavasti testosteronitasoja.

      Nyt minulla ei ole miestä, mutta haluaisin löytää sopivan kumppanin esim. kesäfestareilta tai missä ihmiset liikkuvat.

      En ota kantaa ikään. Ihmiset seurustelevat oman ikäisten ja eri ikäisten kanssa. Oman maun mukaan.

    • Ehkä.Löytyy.Sullekin

      Kyllä voi ap sanoa heti että etsit pysyvää parisuhdetta ja toivot vielä voivasi perustaa perheen jos sopiva oma rakas löytyy. Tuleepa selväksi molemmille osapuolille.

      Selvä on, että sopivia ei ole välttämättä paljon koska ikä. Monilla on jo lapset tehty ja lapset joko itsellä tai vuoroviikoin. Ei siinä ole edes kiinnostusta aloittaa uutta perhekierrosta. Sinulla sen sijaan alkaa olla jo vähän kiirekin.

      Minä olen sinua pari vuotta vanhempi, ihan kivan näköinen, asiat ok, haluan parisuhteen mutten uutta perhettä enää.
      Ei se ole helppoa silti mullakaan, ei ole löytynyy vielä oikeaa, tapaillut olen kyllä erästä ihanaa miestä jo pidempään, mutta taisi jäädä tämä fiilis vähän yksipuoliseksi. Aika paljon seksisuhdetta vain tarjotaan ja se on ollut kurjaa.

      Ei niitä miehiä noin vain "valita" kuten edellinen sanoi. Pitää kolahtaa molemmilla ja syntyä ihastus ja rakkaus.

    • kunnollinen-mies-

      Haluaisin parisuhteen mutta en tee enää lapsia. Lapsia naisella voi olla. Oon vaan niin hyvä mies kun en juopottele ja polta enkä riehu enkä ole väkivaltainen että ei tälläiselle miehelle ole kysyntää.

      • Palstantäytettä

        Mitä nää kommentit täs ketjussa on? :D Mulla on ollu kaikki miehet kunnollisia, eikä kukaan mun ystäväkään mitään juoppoa hakkaajaa halua.


    • 4f48998fdj

      Tossa seksin harrastamisesta ympäriinsä on kyllä aikamoiset riskit miehellekin sillä tavoin, että nainen voi aivan helposti hankkiutua raskaaksi tahallaan jos alkaa olla viimeiset hetket saada terve lapsi. Voi sanoa vaikka miehelle että on syönyt pillereitä (vaikkei ole tätä tehnyt) muutaman päivän, eikä voi tulla raskaaksi. Raskaaksi voi tulla myös vaikka mies käyttäisi kondomia, kaikkea voi sattua.

      Siinä sitten mies voi vaan ihmetellä tapahtunutta, kun nainen ilmoittaa että on raskaana ja aikoo pitää lapsen. Mies ja nainen eivät edes tunne toisiaan, mutta heille tulee lapsi.

    • mehukasi

      En nyt jaksa lukea koko viestiketjua, mutta täytyy samaistua aloittajaan. Haluan vain naisen ja lapsia. Enkä kaipaa pitempää tutustumista. Inhoan typeriä kaavoja. Jos on kaksi yksinäistä ihmistä ja ne haluaa samaa asiaa. Miksei vaan heti asiaan. Mulla on vielä se ongelmana, että innostun helposti ja alan tosi nopeasti kuvittelemaan yhteistä tulevaisuutta. Yleensä jotenkin ajatusteni kanssa kämmin naisten kanssa, koska nehn säikähtää. Yrittänyt himmata, mutta kyllä se luonto yleens paljastuu väkisin. Kun aina halutaan tutustua rauhassa.

    • kfdöödk

      Onpa ihanaa, että tänne saatiin myös järkeviä ja asiallisia kommentteja, en enää jaksa reagoida noihin törkyihin... Aloituksessani nimenomaan tuskailin sitä, että kun nykyisin seksiä tarjotaan yllin kyllin ihan turhautumiseen asti eli siitä tuo otsikko!!! Ei suinkaan siitä, että harrastaisin seksiä joka ilta eri miehen kanssa!! = D Ja mitä tuohon tutustumiseen tulee, niin ilman muuta haluan tutustua kumppaniin ensin rauhassa, mutta ehkä on syytä aika pian kuitenkin kertoa omat toiveet lapsesta, toisaalta, jos en ehdi iän puolesta hankkia lapsia, niin rakastava ja toimiva parisuhde myös riittäisi. Mutta kovin hankalaa on löytää miestä, joka on kunnollinen ja tosimielellä täällä, kun lähes kaikki tarjoaa vaan sitä itseään. Eipä mulla muuta.. : ) Iloista kevättä kaikille, myös noille törkyilijöille, valoa elämään! : ))

      • ja_kuitenkin

        Kai nyt sentään sen vähintään kerrot siellä profiilissasi, kun sen sinne oikealle sivustolle teet. ...aika pian,,,
        Kevättä !


    • besser_w

      Ei tullut sitten 25 - 35 vuotiaana mieleen, että pitäisi perustaa perhe. Uraa piti varmaan luoda ja etsiä sitä täydellistä miestä, jota kelpaisi esitellä kaikille.

      Noh, nyt kävikin sitten niin, että olet turhan vanha tekemään lapsia. Biologisesti se vielä onnistuu, mutta onko enää järkeä?

      Summa summarum, sait elämältä sen uran, siihen on nyt tyytyminen..

      • mehukasi

        Miksei olisi järkeä? Ei 39 ole mitenkään vanha. Sitähän vaan on paljon fiksumpi ja kypsempi äidiksi kuin nuorena.


    • Noin-

      Pitäisikö tähän nyt kirjoittaa että tästä tuli näköjään oikea katkerien miesten ketju...
      Noista haukkuvista ja nimittelevistä miehistä varmaan jokainen saanut pakit korkeammin koulutetulta naiselta ja jäänyt kaivelemaan kunnolla. Sehän se sitten harmittaa kun ei ole saanut mitä on halunnut sitä katkeraa miestäkin. Sitten täytyy tänne palstalle tulla valittamaan ja kirjoittelemaan palstakilometrejä vuosikausia.

      Mutta joo, asiaan.
      Eli tosiaan, kyselet mistä löytyisi isä lapselle...
      Kuule, suosittelen että valitset ensin miehen itsellesi ja sitten yhdessä asiaa pohditte, että mitä se mieskin tahtoo. Mies on siis ihminen myös... Sillä yleensä tunteet ja muuta sellaista. Sitten ne voivat olla myös kiinnostuneita omasta lapsesta sillä tavoin, että esim. eron sattuessa eivät luovu niistä noin vain.
      Ja kaikkea muuta mitä ei ehkä tule aina ajatelleeksi.
      Sinun kannattaa lähteä oikeasti itsestäsi liikkeelle. Kenestä sinä voisit pitää ja rakastaakin. Ei voi ajatella, että on paikkoja joista niitä löytyy automaatisti.

      Minusta tämä ketju vähän kiukuhtavine sisältöineenkin osoittaa, että asiaan suhtaudutaan vakavasti. Ehkä suuret eromäärät saavat jo ns. jokamiehenkin ajattelemaan näitä juttuja.

    • ldllhdll

      Ja on se varmaan noille katkerille miehillekin hankalaa, kun eivät taida löytää naista edes hauskanpitoon... Ja ovat kateellisia naiselle, jolla selvästikin käy flaksi!!! Ja onhan se ihan fakta, että nainen kyllä löytää sänkyseuraa lähes aina halutessaan ja myös niiltä nuorilta, komeilta ja hyväkroppaisilta miehiltä, ei tarvitse tyytyä papparaisiin tai edes oman ikäisiin!!!!!

    • suomi_prinsessako

      On se kyllä uskomatonta että kaunis, iloinen, ja vieläpä hyvin koulutettukin, nainen ei löydä miestä itselleen Suomesta!

      Olisiko sittenkin niin, että tapaamasi miehet eivät näekään sinua aivan niin positiivisessa valossa kuin itse kuvittelet?

      • Noin-

        Hei hei hei ;
        Siinäpä taas yksi tapa sanoa samaa asiaa yhä uudestaan ja uudestaan.
        Minä en menisi tuollaiseen halpaan. Miehillä on tuhat ja yksi tapaa yrittää saada naiselta jalat alta.
        Ikävän suosittu tapa on yrittää iskeä naisen itsetuntoon.
        Tuo tapa kertoo enemmän yrittäjästä. Tuollainen yrittäjä on perinteisesti aina itse heikko tapaus... Ei löydy positiivista tapaa tehdä vaikutusta ;


      • ölmfgäömsglg

        entäpä jos ei olekkaan halunnut tehdä vaikutusta ?
        ei kaikki pyöri sinun posliinisi ympärillä vaikka oletkin nainen
        se on pettymys nyt kun kaikki ei olekkaan narsistiseen kuvaasi hullaantuneita
        jotta ole aivan huoleti, tuollaisella suhtautumisella ett saa kaipaamaasi


      • Noin-
        ölmfgäömsglg kirjoitti:

        entäpä jos ei olekkaan halunnut tehdä vaikutusta ?
        ei kaikki pyöri sinun posliinisi ympärillä vaikka oletkin nainen
        se on pettymys nyt kun kaikki ei olekkaan narsistiseen kuvaasi hullaantuneita
        jotta ole aivan huoleti, tuollaisella suhtautumisella ett saa kaipaamaasi

        "se on pettymys nyt kun kaikki ei olekkaan narsistiseen kuvaasi hullaantuneita
        jotta ole aivan huoleti, tuollaisella suhtautumisella ett saa kaipaamaasi"
        Sinäkö pidät jossain vankina kaivattua? Vai sinun takataskussasi hän onkin.
        Leikki leikkinä. Tuskimpa nämä kaivatut kenekään takataskussa piilottelevat, vaan ihan omin jaloin kävelevät ja osuvat kohdalle tai ei.
        Hyökkäys on paras puolustus hävinneellekin ;


    • ehhehhe

      Joo, kyllä oikeassa olet: sinun on otettava ohjat käsiin, ja otettava joku mies väkisin, kun vapaaehtoisia ei tunnu mistään löytyvän..

    • ödhdöhdö

      Kyllä on tullut tämän palstan miehille naisilta takkiin ja pahasti ja mitä todennäköisemmin korkeasti koulutetulta naisilta, kyllä saisi Suomi-poika hävetä kirjoitteluaan, on näköjään naisen iskukeinot sen verran heikossa, kun arvostus naisia kohtaa on noinkin korkealla.... Ei muuta kuin onnea!!!

      • IitaEevertti

        Eihän nyt kukaan vielä edes kysynyt, onko AMK Dropout vai mikä. Joku toinenkin jo piti korkeasti koulutettuna aivan kuin metsäinsinöörinä.
        Toivottavasti saisi nyt edes itse tehdä kodin sähkötyöt ilman mitään ammattikoulupoikaa apuna.

        Mieluummin mallinvartaloinen lähempänä pariakymppiä ja korkeammin koulutettu kuin pari kommentoijaa täältä. Eksotiikastakin lisäpiste.


    • ggögög

      Eikä taida peittokaan heilua, sekös se vasta tuota palstahäirikköä harmittaa!!!! = DDD Kiusaamistahan se on kasvotonkin kiusaaminen, kuinkas kiusaavat tosi elämässä, hui sentään mitä narsisteja, juoppoja, ei ole ainakaan kouluja käyneet, jos olisivat, niin älykkyys ja taso näkyisi kyllä kirjoituksissa!!!!

    • SeksiäEnää

      Kyllä lapset pitää hankkia nuorena. Siihen on ihan luonnon määräämät syyt. Valitettavasti tää parinmuodostus toimii nykyihmisillä silleen et kunnolliset miehet tapaavat nuorena naisen, jonka kanssa perustavat perheen ja lapsia. Jotkut saa väkisinkin huonot kortit ja erotilastoja kasvatetaan. Nuoret ja kauniit naiset eivät kelpuuta kuin jännämiehen itselleen ja eletään villiä elämää, kunnes peilistä katsoo nelikymppinen nainen, jolla ei ole mitään elämässään, muuta kuin ehkä ura. Kunnolliset miehet hänen ikäluokassaan ovat perustaneet perheen ja jotkut ehkä eronneet, mutta lapsia jo on. Kukaan kunnollinen mies ei vietä elämäänsä haaveillen, että ehkä nelikymppisenä löydän sen nuoruuden ihastukseni ja vasta sitten perustan perheen. kunnon miehet haluaa elämässään eteenpäin että vanhempana on kaikki kunnossa. Aloittajan kannattaa nyt elää elämäänsä kuin lapsi karkkikaupassa ja valita seksiseuraa kulloisenkin mielialan mukaan ;) Mutta perheenperustamisesta ja siitä kunnon miehestä täytyy sanoa, että se juna meni jo.

      • Aijai-

        Olet kipeä.
        Et tunne tilastoja ollenkaan.
        Nuorena avioon menevistä miehistä todella moni käyttää päihteitä jo nuorena ja vuosien mittaan aloittaa päihteiden käytön. Perheväkivalta on yleistä ja muutenkin tulee ongelmia.
        Ajattelet niin vanhanaikaisesti että olsin sitä mieltä et sinun juna on jo mennyt.
        Tietenkin jos on pysytellyt sinkkuna joutuu ehkä valitsemaan eronneiden joukosta jos kerran päättää jonkun löytää.
        Itse olen löytänyt vanhemmalla iällä elämäni rakkauden. Ilman ongelmia ei kaikki sujunut, vaikka kortit olivat hyvät. Olimme kumpikin pysytelleet naimattomina, koska niin ilmeisesti oli tarkoitettu että löydämme toisemme vasta myöhemmällä iällä.
        Aktiivinen kehoittaisin aloittajaa olemaan. Kannattaa myös tietää mitä etsii.


    • SeksiäEnää

      Mun kommentti ei ollut mikään yleistys, mut pääpiirteissään se menee niin. Poikkeuksiakin löytyy, mut en laskis niiden varaan. Ite menin nuorena avioon ja lapset ym. omaisuus on saatu kasaan ja oon alle nelikymppinen. Muutaman vuoden päästä lapset muuttaa omilleen. Ja en käytä päihteitä, ikinä en oo kokeillut. Tilastoista en tiedä, mut jossain mättää jos tää tilanne näkyy niissäkin. Vanhanaikaisuudessa ei mun mielestä oo mitään vikaa.. Vai onko nykymeininki oikea suunta jonkun mielestä? Sanon vaan, että tää yhteiskunta leviää käsiin jokupäivä.

      • Aijai-

        Joo mut jos kaikki sanoisivat noin niin se olisi todella masentavaa. Kuulin tuollaista itse jo 30 vuotiaana ja paljon pahempaakin. Ikäänkuin pyrittiin teilaamaan minut syyttä suotta. Minua masennutettiin ihan tarkoituksella työpaikalla, kun oli irtisanomisia tulossa niin ajattelivat että minut voisi ainakin heittää ulos kun olin täysin tarpeeton ihminen.
        Sanon vain, että itse olivat täysin tarpeettomia ihmisiä, joita kohtaan en osaa vieläkään minkäänlaista empatiaa tuntea. Muistan ikuisesti rajun työpaikkakiusaamisen. Nehän asettivat itsensä jumaliksi jumalten paikalle, se oli helppoa kun eivät sellaiseen uskoneetkaan. Minä uskon niiden saavan rangaistuksensa aikanaan.
        Täytyy toisaalta sanoa, että en kyllä kysellyt missään palstalla neuvoa mieheniskentään, kun minusta miehet ovat aina olleet ihan tosissaankin kiinnostuneita.


      • SeksiäEnää

        Ei sitä tarvii sanoa, jokainen jolla on järkeä päässään sen kyllä tajuaa. Jokaisella työpaikalla on omat ongelmansa ja täytyy aina muistaa että se on bisnestä, eli omistajat yrittää tehdä rahaa. Tarkoitin kuitenkin laajemmin katsottuna tämän Suomalaisen yhteiskunnan ongelmia.


      • Aijai-
        SeksiäEnää kirjoitti:

        Ei sitä tarvii sanoa, jokainen jolla on järkeä päässään sen kyllä tajuaa. Jokaisella työpaikalla on omat ongelmansa ja täytyy aina muistaa että se on bisnestä, eli omistajat yrittää tehdä rahaa. Tarkoitin kuitenkin laajemmin katsottuna tämän Suomalaisen yhteiskunnan ongelmia.

        Jäi sanomatta että ne oli työkavereita kun kiusasivat, eivät siis johtajia. Ne alkoivat vain käyttämään kyynärpäitään siinä tilanteessa tuolla tavoin minua kohtaan. Siellä oli sitten kiusattavana myös muita järjestyksessä minun jälkeeni.


    • äly_hoi

      Sanot kirjoituksessasi, että haluat kunnon suhteen ja lapsia, mutta miehille kerrot jotakin aivan muuta. No onkos sitten ihme, että löydät vain miehiä, jotka eivät halua vakavaa suhdetta???

    • Korkeakoulumimmi

      Valitettavasti se nyt on niin, että parisuhteen muodostaminen vaan ei ole helppoa. Jos haluat miehen ja lapsen, haluat varmaan mukavan miehen, josta pidät. Yli 30-vuotiaista miehistä valitettavasti suurimmalla osallani on perhe ja lapsia, eli heitä ei vapaana ole enää niin paljon. Ne vapaat ovat tuossa 40 vuoden korvilla vapaita syystäkin. Joukkoon mahtuu pieni määrä ihania miehiä, jotka ovat sopivia ja halukkaita perustamaan perheen, mutta heidän löytämisensä on jo todennäköisyyksien valossa hankalaa.

      Itse en halua lapsia, mutta miehen kylläkin. Vaatimukseni ovat toki kovat, koska kyllähän siitä miehestä pitää kiinnostunut olla ja hänen pitäisi olla myös minusta kiinnostunut. Ja joo, edessä lienee ikuinen yksinäisyys, koska olen korkeakoulutettu nainen, jolle ei mikään kelpaa.

      • Aijai-

        Se on hyvä kun sen tietää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe