Nettideittailu - monenlaista... ???

OnkoTuttuaSiulkii

Sain puoli vuotta sitten samanlaisia kirjeitä samoin kuvaliittein.

Näyttääkö tutulta. Kohta tulee viestejä, joissa kerrotaan tilapäisestä rahan tarpeesta, jonka saisi takaisin moninkertaisesti, kun mies saa asiat järjestymään "ystävällisellä avullani"-

Mitä tällaisessa tapauksessa pitäisi tehdä?
Onko teille tullut tällaisia viestejä?
Antakaa hyviä neuvoja.

Suomalainen 60 Nainen
- - -

Hei rakas One,
Mitä sinulle kuuluu tänään? miten oli unta rakkaani ..... Olen niin iloinen kirjoittaa teille, ja olisi kunnia pitää kirjoitan prosessissa saada tietää toisiaan paremmin. Ystävyys on kuin niellä kaakaota ennen kuin se on jäähtynyt. Se vie yllättää aluksi, mutta pitää lämpimänä pitkään. Haluaisi sanoa hieman itsestäni, olen erittäin hauska rakastava helposti menee mies, joka nauttii pienistä asioista. Kuitenkin haluaisin ottaa asiat hitaasti ja rakentaa hyvää ystävyyttä. Olen erittäin uskollinen ja hellä. Mutta mikä tärkeintä minulla on hyvä huumorintaju. Kun annat minun elämääsi löydät minut hyvin tarttuva kannalta hauskaa ja hyvä kaveri hengailla. Voin luvata teille, että meillä on lämmin ja ystävällinen tuttavuus alussa ja voisi mahdollista kasvaa jotain erityistä. Joten, vapaasti pudota minua linja.
Kuten tiedätte jo, Etsin pitkäaikaisia suhteita. Olen tyyppinen henkilö, joka laitoin kumppanin tunteita ennen omaa useimmissa tapauksissa. Olen aina yrittää miellyttää minun kumppani ja antaa hänen tuntea hyvää siitä itse. Toivepartnerini olisi joku, joka on rehellinen, uskollinen, myötätuntoinen, lempeä, romanttinen, on hyvä huumorintaju, joku, joka on aina maanläheinen, ja joku, joka ei vain voin puhua vapaasti, vaan hänen täytyy pystyä ilmaisemaan hänen tunne minulle samoin. Haluan kumppani kuka yrittää saada mieltäni, kun olen alas ja ulos. Olen hyvin suojeleva parini. Sanoisin, että minun persoonallisuus ei koskaan hallitseva ja en saa mustasukkainen joskus.
Tarvitsen kumppanin, joka voi nousta minulle väitteen ja ilmaista itseään (tämä toteamus ei tarkoita, että en halua väitellä, mutta jos näin ei tapahdu fine.lol.) Haluan olla naisen kanssa, joka haluaa perhe-elämän tyyli ja ymmärtää, että jotta hänen on hyvä suhde hänen kumppaninsa, että hän tarvitsee viettää aikaa hänen kumppaninsa. Ymmärrän ja ei ole mitään ongelmaa kumppanini viettää aikaa ystäviensä kanssa.
Menetin vaimoni 6 vuotta sitten, hän kuoli auto-onnettomuudessa ja olen ollut single. Olen poika ja hänen nimensä on Johannes ja hän on 10 vuotta old.Writing tämä posti todella muistuttaa menneisyyden muistot. Rakastan nature.I olen suuri urheilu fani, minä rakastan melkein kaikissa urheilulajeissa, mutta aivan erityisesti golf, jääkiekko ja baseball. Muita asioita Pidän ovat kävely tai vaellus puistoissa tai metsään noin minun ala, elokuvien katseluun, lukeminen, oppia muista paikoista maailmassa, kylmä sää ja lumi, juo teetä, syö suklaata. Nautin keskustelua tahansa aiheesta, joten kerro minulle joitakin asioita olet kiinnostunut. Toivon kuulevani sinusta pian. Toivon kuulevani sinusta
James


HTML-viesti on turvatarkistettu. Avaa viesti käsittelemättömänä uuteen ikkunaan: Avaa.

10

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole tullut.

      H.

    • EttäTaasAlkaisiJOS

      Unohdin mainita, että kirjoittelimme muutamia viestejä saman tyypin kanssa joskus reilu vuosi sitten. Poliisilaitokselta kuulin, että olivat saaneet ilmoituksia samanlaisista viesteistäey, mutta ei oikein ollut konsteja huijarin kiinni saamiseksi.

      • Niin se teillä.
        Tämä palsta on 60 , joten täällä ei idiotismi kuki enää.
        ON täällä tietenkin pari hassua naista, mutta eivät he sentään hölmöjä ole.
        Joten vaihdapa nuorten palstoille.

        H.


    • OlikoSinulleMYÖS

      Komeita kuvia amerikkalaisesta sotilaasta liitteinä?

    • Että semmonen tapaus, ihan oikeastiko mietit mitä tekisit?
      Neuvon: mappi ööhön ja äkkiä tuollaiset viestit.

    • MäMistäLöytäisoinSen

      Mistä löytäisin uuden ystävän?
      Osaatko sinä suositella hyvää deittipalvelua meidän ikäisille?
      Kauniita naisia ja komeita miehiä - 60 - onko sellaisia vapaana?
      Miten ja missä pääsee tutustumaan?

      Onko sinulla hyviä kokemuksia?

    • Himmelsauge

      Jos sinussa on pelurihenkeä voisit vedättää samoin kun hän vedättää sinua.
      Jos leikkiin ryhtyy pitää kestää, älä anna rahaa! Siihen se sitten ilmeisesti loppuu..

    • Vaihtaisinko ton Legolassin tosta kun ei se osaa tolleen hienosti edes kuvailla itseään? Minua huvittaisi tietää mikä tässä on nyt sitten jujujuna? Ajanviete, leikki, veto, tositarkoitus vai amerikkalaiset auervaarat asialla?
      ***
      Minäkin olen saanut joskus vuosia sitten tämäntapaisia kirjeitä; vastasinkin yhteen englanniksi sanoen että ei kiitos, en ole kiinnostunut jne. mutta se tyyppi kirjoitti aina edelleen vaikka en vastannut. Sitten se lopulta antoi periksi. Mistä ne saa tai miten ne valitsee kohteensa(uhrinsa)?

    • Heikunkeikku

      Ei ole tuttua "miulkii".
      Luojan kiitos ei ole tuommosta tullut.
      Johtuu varmaan siitä, että en ole koskaan nettideittaillut.
      Vaikka ei olekaan kokemusta vastaavasta, niin neuvoa kyllä osaan:)
      Ainahan sitä on hyvin helppo neuvoa muita:)
      JOS mulle tommonen kirje tulisi, niin en ikinä vastaisi mitään.
      Siinäpäs kirjoittelisi. En lukisi.
      En lukenut aloituksen tekstiäkään loppuun, anteeksi, mutta alun luin, että osaan kyllä antaa erinomaisia neuvoja.

    • enpä oo saanu koskaan ton sortin viestejä
      joskus facessa joku ulkomaalainen komee mies
      laittaa kaveripyynnön
      poistan ja laitan estolle
      enää ei oo piiiiitkään aikaan tullu niitäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe