Pyyntöni mun

myöstoistaajatellen

Moni täällä kirjoittelee kauniita ja kaipaavia viestejä, joita olisi hyvä tuoda reaalielämään. Itse pyytäisin kertomaan niistä, sillä kaipaan lämpöä, läheisyyttä, rakkautta ja luottamusta elämään. Pelkkä haavemaailma ei riitä. Ja pelkästään pilailumielessä kirjoitetut kaipausviestit hirvittää, rakkaudennälkäistä on helppo eksyttää. Pelottavaa tämä.

14

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläepäileaina

      Harva laittaa kaipaamis viestejä pilailu mielessä, tuskin kukaan.

      • myöstoistaajatellen

        Kyllä täällä niitäkin valitettavasti on, varmaan niitä omaan elämäänsä vittuuntuneita tai moralisteja ym. Lisäksi ehkä sellaista turhaa toivoa ei halua, jos toisella on jo toimiva ja hyvä suhde eikä/tai ylipäätään aikomustakaan lähteä mihinkään suhteeseen.


    • HölmöVanhaSydän

      Niin...Luulen että useimmille, kuten itsellenikin täällä avautuminen on helpompaa, kuin kaipauksen kohteelle suoraan. Periaatteessa sitä voisi hänelle oikeastikin kirjoittaa helliä, mutta kai sitä pelkää torjuntaa ja itsensä tekemistä hölmöläisten, jos ei saakkaan vastakaikua. Annetaan kaikkien purkaa siintää tännekin ja toivotaan, että mahdollisimman moni saisi sen irlinäkin lähetettyä.

      • TrueTarina

        Niin. Joko voi suoltaa tänne tai uskaltaa suoraan hänelle ja joko hän ottaa vastaan ne ja lämpenee sinulle tai sitten ei ja tulet tänne takaisin..
        Niin kauaksi aikaa että pääset yli ja voit jatkaa elämääsi.


      • mietippäsitä

        Ongelma onkin, että jos ei kiinnosta niin miksi kirjottaa toiselle sitten täällä takasin.


      • TrueTarina

        Koska tunteet ainakin minulla toimii niin, oli valtava tarve päästellä ulos..
        Kohtalotovereiden kanssa rupatellen ja välillä jopa vähän uskotellen että hän vastailisi täällä ihanasti, mutta ei ja kyllä aika parantaa sekä auttaa jaloilleen.
        Jollain tapaa täällä tarvitsee vahvaa luonnetta ja mielenlujuutta ettei ihan sekoa mut kyllä, pidän tätä tavallaan helpottavana väylänä.. Toinen vaihtoehto olis varmaan laastarihoito..
        Sekin päättyisi kyl kyyneliin..
        Mulla on hyviä muistoja palstasta ja tästä porukasta täällä.
        Pari vuotta meni että pääsin hänestä melkein yli ja joo.. Väylä itsensä lohduttamiseen ja tukemiseen, kavereiden ja sukulaisten lisäksi. Mut ei kukaan tiedä miten toinen tuntee eikä lähellekkään ellei ole itse kokenut samaa ja antanut itsensä vaurioitua tai särkyä.
        Täällä moni tietää..


      • TrueTarina

        Meidän tarinassa tuli niin suuria esteitä ja ongelmia että puhevälitkin katkesi.
        Tiedän, minun syyni..
        Mutta hei!! Ollaanhan me molemmat elossa. )-'m ja oikeasti se lohduttaa..
        Hän voi hyvin ja on onnellinen ja koska olen se joka hänen onnellisuutensa esteenä oli niin poistun kyllä..


      • mietippäsitä

        Elossa voi olla monella tapaa enkä usko, että monikaan on onnellinen ilman rakkaintaan, jos ihastunut on. Esteet on tehty voitettavaksi, miksi sinä truetarina et puhu sille toiselle. Täällä aina väitetään ettei tiedetä siirä toisesta ja palsta on anonyymejä. Miten sitten voitte tietää miten joku voi, kuinka onnellinen on ja mitä elämältä haluaa.


      • TrueTarina

        Kuten kerroin, olen kyllä yrittänyt saada yhteyttä, jopa liikaakin..
        Ainoa este rakkauteni saamiseksi omaksi kultamussukkahanikainaloiseksi on hän itse..
        Mutta nyt valitsen hepenet iltaa varten, kookosöljy on imeytynyt vartalooni ja hellinyt ihoani, kevyt meikki ja hymy suu..mukaan sä tuu ;)


    • LähettäisinKirjeen

      mutta en muista oliko osoittessasi tie vai kuja ja numerokin kysymysmerkki. Nähtiin miltei päivälleen 16 kk sitten. "Kylästä" V=>T. N>M. Jos ne kahvit ehdittäisiin joskus juoda ja kertoa parinkymmenen vuoden kuulumiset.

    • aloittajalta

      Ihana ajatus tuo hölmö_vanha_sydän. Jospa ihmiset tosiaan rohkaistuisivat laittamaan hellän viestin irl. Minäkin tunnistamaltani sitä odotan.

    • pakit.saanut

      No mä olen kirjoitellut koska sain irl pakit. En sitten osannut päästää irti, kirjoitin täällä kunnes helpotti. Nyt ei ole tarvinnut kirjoitella. Pakkien saaminen nolotti, silti tunteita oli niin paljon, että oli pakko yrittää. Tunnen vieläkin noloutta asiasta. Ja toisinaan kaipaan häntä.

      • mikätilanneoli

        Jaahas, jaahas ja kertoisitko tarkemmin millaiset pakit.


      • linja.on.huono

        Mieheltä sain. Ymmärrettävää. Oikeestaan oisin tahtonut kertoa tunteistani ja pitää yhteyttä. Torpattiin, montakin kertaa, Semmoista se.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe