Jääkiekkotappelijoista...........

Juha82Steelesman

Blaa blaa, mut koetan höpistä nyt jotain.
Mitä mieltä ootte näistä?
Ennen vanhaan oli näitä ns gooneja paljon.
Oli myös pelaavia tappelijoita, joilla oli taidot ihan ok tai jopa tosi hyvät taidot.
Probert mm teki 62 tehopinnaa yhdellä kaudella ja yli 30 maalia puolustvassa roolissa.
Ei huonosti.
Chris Simon heilutti myös välillä verkkoa aika tiuhaan tahtiin.
Sandy McCarthy osasi pelata, vaikkei tehny pisteitä paljoakaan.

Ketkä sitten osasi heiluttaa parhaiten nyrkkejänsä??
Probert oli yksi heistä(mies voitti usein ja hän tappeli usein, se on vaikuttavinta hän otti aika usein kovia päänahkoja, tyrmäsi mm Dave Brownin).
Parker osasi myös tapella, tosin välillä sortui helmasyntiinsä eli saattoi yllättäen ottaa pataan semmoselta, joka ois pitäny voittaa ja äijä pelasi suht lyhyen uran NHL:ssä, mutta miehen täytyi olla HYVÄ, koska hän kerran pieksi Brashearin ja tyrmäsi rajulla tavalla huippukuntoiset Stu Grimsonin.
Parker myös nuiji aika pahasti Chris Simonin, joskin Simon ei ollu sillä kaudella ihan huippuvireessä.
Parker myös todisti pätevyytensä kumoamalla Stephen Peatin aika näytöstyyliin, teki saman pari kertaa Jody Shelleylle.
Laraqueta vastaan myös otteli ja matsin voi antaa Parkerin nimiin mut ite näen sen tasapelinä.
Otteli herra myös Worrelia vastaan, nuiji ekassa matsissa Worrellin matsin lopussa ja Worrell loukkaantui siitä iskusta, selvästi Worrell oli ns done, antoi periksi heti sen iskun jälkeen, yhdenmukainen voitto siis Parkerille.
Toisessa matsissa Worrell otti niukan voiton.
Kolmas matsi oli tasapeli.
Samoin neljäs matsi niinikään tasuri.
Mitä sanotte sitten Tie Domista?
Kokoonsa nähden kovin kaikista.
Otti pataansaki mut voitti aika usein myös.
Yhdellä kaudella oli jopa raskaansarjan mestari, muuten oli yleensä semmonen top3-10 tappelija koko ruansa ajan, yhdellä kaudella jäi top10 listan ulkopuolelle, se oli kausi 99-00, jolloin otti köniinsä mm semmoselta nyrkkeilypussilta kuin Denny Lambertilta.

Minusta nää kuuluu lajiin nämä tappelut.
Se on myös kiva extralisä.
Ei niityä pijä ottaa vakavasti.
Se on vain urheilua.
Väkivaltaa urheilun sisällä.
Eroittava tekijä muusta väkivallasta eli tarkoitan nyt väkivaltaa urheilun ulkopuolella.
Minusta nää sekoitetaan keskenään liian usein.
Harmillista sinällänsä.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

        Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
        Maailman menoa
        583
        3868
      2. Muuttaisiko viesti mitään

        Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
        Ikävä
        48
        3318
      3. Jos sinulla kiinnostaisi

        Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
        Ikävä
        38
        2791
      4. Valpuri Nykänen elokapina

        Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
        Maailman menoa
        66
        2749
      5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

        Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
        Ikävä
        19
        2134
      6. Jospa me nähtäisiin

        Sinne suuntaan menossa🤣
        Ikävä
        32
        2081
      7. Se että tavattiin

        Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
        Ikävä
        12
        1967
      8. Elämä jatkuu

        Onneksi ilman sinua
        Ikävä
        29
        1855
      9. Oot pala mun sielua

        Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
        Ikävä
        17
        1800
      10. Hei T........

        Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
        Suhteet
        47
        1749
      Aihe