En mä_____

Frustraatio

Edes pelkäisi lähestyä sua, pelkään etten voi vastustaa sua. Koska ne tilanteet..no niin, en mä voisi sua lähennellä sillä tavalla :)

17

1194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olenhuomannutsinut

      No jos nyt ekaks vaikka edes juteltaisiin.

    • sanotvainsuoraan

      Ei kai sitä nyt ketään tarvitse lähennellä heti. Sulla on vain jännite toista kohtaan. Se tunne on vähän sama kuin jos kävelee nopeasti ja tekee mieli melkein lähteä juoksemaan.

      Toisen läsnäolo melkein pyörryttää ja pitää hakea tukea jostakin. On helpompi vetää roolia ja ottaa etäisyttää kuin myöntää että on tunne että toiseen tekisi mieli vain tarttua.
      Sanat ei merkitse mitään siinä tilanteessa.
      Mutta kuitenkin on vain pystyttävä kakaisemaan ulos ne sanat.

      Kun on tarpeeksi ihastunut niin sanoista tulee helvetin painavia ja silti ne haluisi sanoa sille toiselle. Usein parit halailevat ja kulkevat käsikkäin jne. aivan kuin ei olisi mitään sanottavaa paitsi jos ei lasketa jotain lemmenlurituksia.
      Sitähän se ihastuminen ja rakastuminen on, aivot sanovat että "liikaa miettimistä en jaksa".

      Olen joskus seurannut kun selkeästi ihastuneet ja ujot ovat ekoja kertoja treffeillä. Se jännitys on aistittavissa myös muille. Miestäkin voi jännittää ja nainenkaan ei tiedä oikein mitä tekisi. Yrittää puhua ja mieskin. Kädet ovat pöydälle senttimetrien päässä toisistaan kuin odottaen että hipaisisivat toisiaan.

      Tekisi mieli mennä sanomaan että: nuoruus menee hukkaan teillä, menkää etsimään jo huone.

      • erilaisetavatujostella

        Kerran kävi niin että ite vaan hymyilin ja juttelin lapsista ja mies tuntui olevan ihan hämillään ja ei hymyillyt kertaakaan.


    • Frustraatio

      Nii..siitä täytyy alottaa!

    • Sekaisinsusta

      Jos sä pyytäisit mun numeron mä antaisin :) Antaisin mitä vaan jo että pääsisin sun lähelle. Munko pitää pyytää sun? Kun ollaan joskus kahdestaan niin pyydänkin ;)

      • illanajatus

        Jee, jee jepulis.


      • Frustraatio

        Pyydä, olisin imarreltu :)


      • Sekaisinsusta
        Frustraatio kirjoitti:

        Pyydä, olisin imarreltu :)

        Mä olen aikonutkin mut harvoin on sopiva tilanne...sit kun säkin näet että tilaisuus olisi niin älä juokse ovesta niin nopeasti ;)


      • frustraatio
        Sekaisinsusta kirjoitti:

        Mä olen aikonutkin mut harvoin on sopiva tilanne...sit kun säkin näet että tilaisuus olisi niin älä juokse ovesta niin nopeasti ;)

        En, lupaan :)


      • Sekaisinsusta
        frustraatio kirjoitti:

        En, lupaan :)

        Hymyilit mies mulle tänään ja se oli aivan uskomattoman suloinen hymy :) <3


    • Miltähänsetuntuisi

      Ihan tekis mieli sua halata, laittaa kädet sun kaulan ympäri... kurottua ja laittaa poski sun poskea vasten, rutistaa ja kuiskata että on ollut ikävä. ;)

      • kaunisajatuss

        Olipa ihana viesti. Miksi et tee noin, jos toinen on tärkeä.


    • jos_uskallat

      saat lähestyä nainen mua...

      • yksinhyväolla

        minä en lähesty ketään enkä halua että kukaan lähestyy minua, pakit tulee ihan varmasti


      • nohahhah

        ei se sille ollutkaan, vaan toiselle


    • haluisitkopussata

      Älä vastusta sitten, mieti miten ihanaa ois pussailla nytkin jossain..

    • tyhjäävainlöysin

      Mulla olis ollut yks hyvä juttu mieles lisätä siihen yhteen ketjuun mut näemmä se on poistettu... no eip siin sit mitiä. Pidetää ihan tykönänsä se juttu sit. "Näinkö meille aina täällä käy, käy, käy, käy..."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe