Peniksen koko

Penislogick

Aloitetaanpa penis galluppi.

Laittakaa tänne peniksenne pituus ja ympärysmitta.

Allekirjoittaneella on 17cm/14cm

166

12788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jape9999

      mulla on 13cm/12cm

      • Anonyymi

        Minulla on 19 cm pitkä ja 16 cm ympäryys seisokissa .
        M 61 🙂


      • Anonyymi

        Kivan kokoinen. Liian iso sattuu.


      • Anonyymi

        18,5 ja 16


    • jöllipöksy

      Mulla on 18,5cm/14,7cm

    • nerkoo

      mulla peniksen koko 21cm ja 6cm paksu

      • Anonyymi

        Wow


      • Anonyymi

        voi että tuonko sais peppuunsa ja syvälle oottelis vaan kun kipu muuttuis nautinnoks ja sitten alettas kunnon panot ja spermat sisään


      • Anonyymi

        Jäisit ilman.
        Siis seksiä/rakastelua.

        Minullaki on melkein liian iso nykyiselle naisystävälle.
        17cm ja silläki saa varoa,ettei satuta toista.
        Tai tykkäähän se hänen mielestään "isosta",mut asentoja pitäävaroa,et ei satu sillai et se pelko semmosesta jää miekentaustalle.
        Yhdesti kun sattuu/tuntuu epämukavalle,niin sen unohtamiseen menee kuukausia...


    • Loveelöylistä

      Miu löylykauha on 50 cm pitkä ja 3 cm paksu osapuillee

      • Anonyymi

        Joha soo jöötti!


    • cxvvzvcbv

      19cm pitkä ja 7cm paksu.

    • sdsdsd

      Haista huilu tilastomaskotti!!!

    • Terveisinnainen

      Typerää verrata. Kunhan osaa hommansa, pienikin tuntuu jos on oikeassa asennossa/kulmassa.

      • eipituudellapaksoleväliä

        Joo mulla 18,5/9,5 ja siinäkin on liikaa. Pelkkä pään heiluttelu huulilla tekee kuulema kaikkein parasta ei tarvitse olenkaan mitään isoa patukkaa, Herkin aluehan on juuri sisäänmenon alussa, pelkkä kielikin riittää hyvän nautinnon saamiseen.


      • pienimyöspelaahelpommin

        Oletpa hyvinkin oikeassa, näin se on.


      • Tissi86

        Ei oo


      • Anonyymi

        vanha sanonta ei koolla oo väliä kuhan on vikkeläs persiis


    • jypemö

      30 cm pitkä penis

      • Anonyymi

        tuonko sais mies peppuunsa kerran ois viikon onnellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuonko sais mies peppuunsa kerran ois viikon onnellinen

        Tai sitten ei,niin hellänä persus.


    • ppnkk

      16.5cm ja 5cm

      • ppnkk

        ympärysmitta 158 vasemmalle melko käyrä.omistaja 68v. ollut kovassa käytössä,on tykätty.


    • hspnhsn

      miehelläni on 16cm pitkä ja ympärysmitta myös 16cm. terska jatkuvasti paljas.pussit ajeltu,melko käyrä ja tosi kestävä. olemme vähän yli 60kymppinen aviopari

    • asiassa

      minulla kait ns uimahalli kalu levossa pituus 14cm ympärysmitta 14cm, kovana pituus16cm ja ympärysmitta 16cm. eli ei suurta muutosta. kalakaverilla levossa suunilleen samat mitat,mutta seisokissa pituus 19.5cm ymp.mitta n.16cm.

      • pienitai-isosetekniikka

        Meilläpäin kaverit sano et ei huola kalun lyhyydestä levossa, onneksi seisokissa lähes sama kuin kuin muilla. Kyllä se lepomitta, 7 senttinenkin venähtää 18 senttiin. Välillä jopa 5 senttinen riippuu tilanteesta. Eiköhän kannattais jättää murehtiminen siitä ja sen koosta koska tekniikka se on joka tapauksessa jolla naisen voi viedä nautinnolliselle matkalle.


    • sirkuttajasini

      minun miehelläni pituus 13.5cm mutta ympärysmitta 16.5cm elikkä mielestäni tosi paksu tuntuu todella hyvältä

    • männynkerkkä

      sama koko

    • Mulla on 20,08 cm pitkä ja 16,9cm ympärysmitta.

      • Anonyymi

        On tarkat mitat taas.


    • HePPE

      Kovana pit.14cm paks.5cm käyrä

    • isohko

      En teidä koosta, mutta välillä jää nalkkiin polvitaipeeseen jos on väljät housut ja väljiä joudun käyttämään...

    • lamminlikka

      Aviopari 31v ,aviossa. Miehelläni on 13.5cm pitkä, paksuus on 5cm. Paksuus tuntuu todella hyvältä.

      • kylläsesiitä

        Olen huomannu myös sellaten seikan et jos nainen osaa käyttää lihaksiaa kalunympärillä niin ohutkin kalu saa melkoisen kuristusotteen ympärilleen et ahtaalta tuntuu liikkuminen sisuksissa. Tähän hommaan kun tarvitaan molempien yhteistyötä jotta saavuttaa parhaan mahdollisen hekuman. Tuntuu mahtavalle kun molemmat tekevät yhteistyötä, pilperi on tosi eläväinen ja ahdas pienen kalunkin ympärillä kun sitä käytetään ja kiihotetaan oikein.


    • 12senttine

      Mulaa 12 cm pitkä paksu noin 4 cm

    • 16 ja 15cm

    • onko-koolla-väliä
    • Aappa_

      Vaikea sanoa muuten kuin että saattaa kiihottuessa värähtää,,

    • Levossa 12 cm ja jäykkänä 15 cm. Ympärysmitta 13 cm

    • Tissi86

      Mulla 13.5/4 5cm, levossa joku 8.5cm, kylmän veden jälkeen vieläkin pienempi. 😊

      Oisko jollekkin naiselle sopivan kokoinen?

      • Anonyymi

        Miehelläni samankokoinen ja ihan sopiva mulle :)


    • MÄLikka

      Miehelläni levossa pit.10,5cm ymp.mitta 14cm. Seisokissa pit.14,5cm ymp.mitta15,5cm,vasemmalle käyrä terska jatkuvasti paljas,sheivattu. Todella kestävä.

      • Pidätän

        Kai kaikki on kestäviä kun sitä laukeamista voi pidätellä


    • osmo

      levossa 2,5 cm

    • 14.5 pitkä, 14 ympärys. Psljadterska. Salaa bi um.

    • 18ja6cm

      Hei! minulla on 18cm pitkä ja ympärysmitta 16cm

      • 53ukmHki

        Pääsisipä edes näkemään tuollaisen joskus...😛


      • Anonyymi
        53ukmHki kirjoitti:

        Pääsisipä edes näkemään tuollaisen joskus...😛

        Tuskin tulet näkemään, koska nuo on väärin mitattuja idioottien toimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin tulet näkemään, koska nuo on väärin mitattuja idioottien toimesta.

        Miten niin väärin mitattu ? Itsellä on päältä mitattu 19 cm pitkä ja ympärys 16 cm . Ne jotka näistä väärin mittauksista puhuu niin on yleensä kateellisia ja itsellä mini mulkku.
        M 62 Ukm 🙂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin väärin mitattu ? Itsellä on päältä mitattu 19 cm pitkä ja ympärys 16 cm . Ne jotka näistä väärin mittauksista puhuu niin on yleensä kateellisia ja itsellä mini mulkku.
        M 62 Ukm 🙂👍

        No ei saatanassa sinulla ole paksumpi kun kaupan kurkku. Miten vitussa te oikein mittaatte?


      • Anonyymi
        53ukmHki kirjoitti:

        Pääsisipä edes näkemään tuollaisen joskus...😛

        23cm ihan oikeesti ja paksuutta en oo mitannu koskaan, ei ole mistään alapuolelta mitattu palleista😂😂enkä kehu mitään, tykkään huolehtia naiseni tarpeista jo ennen yhdyntää ja monesti lusikassa etenkin hieron kädellä klitorista hellästi tai nopeasti samalla kun rakastellaan hitaasti ja aistikkaasti, koska niin hän laukeaa ihan hulluna ja usein monta kertaa, en edes yritä pelkkää kalun työntöä ilman mitään muuta, koska nainen on nainen ja haluan että hän nauttii vähintään yhtä paljon kun minäkin, hänellä on todella tiukka joten joudun olemaan hellä ja varovainen kuinka saan sisään työnnettyä, se ei vaan onnistu kaikista asennoista, alussa meillä oli vaikeaa ja hän aristeli koko asiaa, huonoja kokemuksia aiemmista suhteista, mutta kun opettelimme yhdessä miten paras asento ja kuinka esileikki ja kiihottaminen auttaa, hommasin myös liukuvoiteen heti alkuun koska huomasin että aihe oli hänelle arka, ei ole enää😊hän innostui kun huomasi että se voi oikeasti tuntua ihanalle, hän alkoi pitää seksistä taas paljon, ilmeisesti tiukkuus oli saanut hänet luovuttamaan ja pelkäämään seksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        23cm ihan oikeesti ja paksuutta en oo mitannu koskaan, ei ole mistään alapuolelta mitattu palleista😂😂enkä kehu mitään, tykkään huolehtia naiseni tarpeista jo ennen yhdyntää ja monesti lusikassa etenkin hieron kädellä klitorista hellästi tai nopeasti samalla kun rakastellaan hitaasti ja aistikkaasti, koska niin hän laukeaa ihan hulluna ja usein monta kertaa, en edes yritä pelkkää kalun työntöä ilman mitään muuta, koska nainen on nainen ja haluan että hän nauttii vähintään yhtä paljon kun minäkin, hänellä on todella tiukka joten joudun olemaan hellä ja varovainen kuinka saan sisään työnnettyä, se ei vaan onnistu kaikista asennoista, alussa meillä oli vaikeaa ja hän aristeli koko asiaa, huonoja kokemuksia aiemmista suhteista, mutta kun opettelimme yhdessä miten paras asento ja kuinka esileikki ja kiihottaminen auttaa, hommasin myös liukuvoiteen heti alkuun koska huomasin että aihe oli hänelle arka, ei ole enää😊hän innostui kun huomasi että se voi oikeasti tuntua ihanalle, hän alkoi pitää seksistä taas paljon, ilmeisesti tiukkuus oli saanut hänet luovuttamaan ja pelkäämään seksiä

        Edellinen kuvaus oli siis anaaliyhdynnän hankaluudesta jos miehen kyrpä on tuota kokoa ja kovin paksu!? 😋

        Oliko kumppani mies vai nainen, sopii molemmille?


    • PeLaKo

      Levossa pit.11cm ymp.14,5cm - Kovana pit.15,5cm ymp.15,5cm

    • romualdo2

      uimahalleissakin miesten katseet hakeutuvat aina ensimmäiseksi (tai lähes...) toisen häpykarvojen alueelle, vertaaminen ja ns. kilpailuasenne kun on meissä karvajölliköissä niin syvällä.... tässäkin nuo isojen mittojen revittelijät ovat aikamoisia liioittelijoita. Ihtelläni n. 17 cm ja paksu tatti ja varsikin, kyllähän nuo taidot, kestävyys, harkinta ja hillintä ovat paljon tärkeämpiä kuin jonkun ison heiluttelu.Kuten edelläkin on saatu lukea fiksujakin mietteitä. Ihan on hierojanikin (mies) ihastellut rakkauden valtikkaani moneen otteeseen, kyllähän se mukavalta tuntuu ja itsetuntoa nostaa...

    • Nakupoika

      Kovana kun on löytyy 18cm patukkaa ja halkaisia on 6cm. Naiset ovat tykänneet kun ei ole liian iso sinne reikään laittaa. Sitten tulee ISO POIKA paikalle sillä on 22cm pitkä patukka ja 8cm halkaisialtaan. Sinä lämmität ekaksi likat ja MIES hoitelee lopun se sanoo mulle. Voi sitä naista kun ISO poika panee minä olen vihreenä kateudesta vieressä.

      • Anonyymi

        Sulla on todellisuudessa jos oikein mittaaat sen 12 x 10cm, ja isolla pojalla pari senttiä isompi.


    • suonikas175

      17,5/14 suonikas ja ylöspäin käyrä, lakanat aina märkänä kun lähetyssaarnaajassa..kuulemma hieroo g pistettä tajuttomasti

    • Anonyymi

      19 pitkä, ympärysmitta 17 cm. Laukeaa lähes sekunnin tarkuudella mitä etukäteen ilmoitin. En nyt ilmoittele usein mutta kuitenkin usein kokeiltu.

    • Anonyymi

      Aviopari 62-67 miehelläni kovana pit.15cm ymp.mitta myös 15cm Mielestäni paksu. Kestävä.

    • Anonyymi

      Seisokissa 13 cm pitkä ja 12 cm ympärysmitta.

      • Anonyymi

        Siis yhtä pitkä mitä paksu?


    • Anonyymi

      Just mitattu pituus 11,5cm ja paksuus 3,5cm. Tiedän yhden mun kaverin jolla on 19cm seisokissa, olivat tytöt ihastelleet porukalla, kun saivat mitata sen yksissä bileissä. Eivät uskoneet ensin kun kaveri sanoi sen..

    • Anonyymi

      Kovana pit.16cm ympmitta 15,5cm Seitenkymppinen

    • Anonyymi

      60 nainen Mieheni lepomitat Lepopituus 13,5cm Lepo ympärysmitta 15cm. Käsittääkseni luokitellaan paksuksi,ainakin täyttää hyvin.

    • Anonyymi

      Kuuskymppinen bi mies 20 pitkä ja ympärys 18.
      Uskokoon ken tahtoo.

      • Anonyymi

        Uskon kyllä - ei mahdoton mutta todella kiihottavaa kokoa! Olen btm mies joka kiihottuu kookkaista, kuinka ollakaan! Mutta nykyään pitkän tauon jälkeen näissä yms. olisi hankalaa alkuun ottaa sisään pienempääkin. Nuorempana onnistui helposti kookkaimpien ollessa jopa n. 25 cm ja vastaava paksuja oriin kyrpiä!
        Nyt kun on "seesteisempää" voi ainakin fantasioida menneillä kokemuksilla! En ole kovin nuorista kiinnostunut ollut, ja yhäkin 60 ikäiseni tai hiukan vanhemmat isokaluiset kiihottaa joita joskus näkee hallien ym. saunassa lähinnä.
        Miehen iho ja läheisyys kaipuu ei muutu, ja mihin on kiinnostus sekin säilyy... kaikki tietää. Mutta harkiten kaikki yhä mahdollista, jos sopivaa löytyy. 😋😘


    • Anonyymi

      Miehelläni on 20 cm pitkä erektiossa, halkaisija terskan päästä 6 cm. Täyttää kivasti.

      - Nainen täältä jostakin

      • Anonyymi

        Niin varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan.

        Anaalin täyttää kivasti.


    • Anonyymi

      Sinulla allekirjoittaneella on normaali 13/12, jos oikein mittaat. Minulla on iso ja 16/12.5cm. Olen mitannut oikein.

    • Anonyymi

      26/6cm molo on

    • Anonyymi

      6/3 tuppi joka erektiossa 10/3. Löysänä imeytyy välillä kokonaan läskien sisään.

    • Anonyymi

      Itellä löysänä vähän yli 10cm ja kovana noin 15cm. Eli ei mikään kauheen iso. Oon kuiteski 14v eli ehkä vielä kasvaa? Ja näyttääs varmaa isommalta jos ajais karvat pois.

      • Anonyymi

        Kyllä se vielä kasvaa.


    • Anonyymi

      Pituus 1405cm ympärysmitta 1605cm

    • Anonyymi

      pit 14,5cm ymp 16cm

    • Anonyymi

      Mulla 173mm pitkä ja 129mm ympärys

    • Anonyymi

      Kylmässä n 3 cm pitkä ja ympärysmitta ehkä 6 cm. Lämpimänä stondiksessa pituutta jo tuplaten ja vähän ympärysmittakin kasvanut.
      Kerran yks täti kysyi sängyssä että eikö sulla ole kullia ollenkaan, vaikka se oli jo hänen sisällään. Ei kai sitten tuntunut ollenkaan. Mä kyllä tulin, ja sitten lähdin omalle kämpälle. Sen jälkeen ollut vähän hiljaisempaa naisten kanssa.

      • Anonyymi

        Oliko täti vähän huppelissa? Silloin tunto katoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko täti vähän huppelissa? Silloin tunto katoaa.

        Ihan selvänä. Mutta olisko ollut sen verran hoonattu vako ettei tuntunut nysä missään.


    • Anonyymi

      Ei kai koolla niin väliä,vaan silä mitä ja miten sille tekee.Itselläni 17,5 ja paksuutta puolta vähemmän. Erittäin sopivan vaimolleni ja naidaan ikäiseksi yli 70v paljon.
      Alkulämmittelyjen jälkeen lähteysaaraajalla sisään ja sitten täyskäännös mies alla ja vaimo päällä. Siinä kiihottuu parhaiten 15-20 min ja sitten loppuhuipennus lähetyssaarnaaja-asennolla

      • Anonyymi

        Ei sulla ole 17.5cm, jos oikein mitataan. Mutta joku 14cm saattaa ollakin. Eukkosi rutikuivassa vitussa varmaan hyvä olla ohut luikku.


    • Anonyymi

      15 cm pitkä ja 15 cm ympärysmittä. ja lisäyksenä pallien koko 15 cm myös.

    • Anonyymi

      Minulla 17cm/13cm n.40v.

    • Anonyymi

      seisokissa pituus 18cm ympärysmitta16,5cm

      • Anonyymi

        Ok


    • Anonyymi

      Hyvä kysymys pituus14 halkaisija 4cm


      Ok

    • Anonyymi

      Oon 11 vuotta ja mulla on 9 cmlevossa ja 13cm erektiossa onko se iso vai pieni mun ikäselle

    • Anonyymi

      Minun mittani 14 cm halkaisija 4cm

    • Anonyymi

      Mitä väliä jos osaa olla hellä

    • Anonyymi

      Täällä on ihan hitusen ylimääräistä pituutta kaikilla. Ehkä noin 50% vähintään.

    • Anonyymi

      Mulla on velttona pitempi kuin teillä muilla juhlakunnossa

    • Anonyymi

      17,5 ja terskan kohdalta paksuutta 10 centtiä. Naidessa vaimo ilosta kiljuu,kun terska koskettaa klitorista ja spermaa riittää ikämiehelläkin kun on terveelliset elämäntavat ja syön paljon joguretteja

    • Anonyymi

      Tutkimusten mukaan vain muutamalla prosentilla yli keskimitan. Näyttää siltä että tällä palstalla ovat ne kaikki jotka ylittää keskiarvon. Onkohan lapinlisät käytössä? Vai mielikuvitus.Tosi on.

      • Anonyymi

        Jos meitä miehiä täällä Suomessa on n. 3 miljoonaa ja 5% näistä omistaa yli 17cm pelin niin sehän tekee joku 150000 aika kookkaan elimen omaavan... Ja jos 1% omistaa minut mukaan lukien yli 20cm varustuksen niin meitäkin on huimat 30 tuhatta. Revi siitä!!!


    • Anonyymi

      Voiko joku konkari kertoa että pitääkö mitata ihon pinnalta vai luusta/kumman mitat ootte laittanu?

    • Anonyymi

      18/16,5

    • Anonyymi

      Mieheni kalu kovana pituus 16,6cm ympärysmitta 16,5cm Paksu tuntuu hyvältä.

    • Anonyymi

      23cm/19cm

    • Anonyymi

      Levossa Pituus 12cm Ympärysmitta 14,5cm Kovana Pituus 16cm Ympärysmitta 16,5cm Terska jatkuvasti paljas, posliinina 70 luvun lopulta alkaen . Olen iältäni 70

    • Anonyymi

      Ei tullut geenilotossa voittoa. Levossa joku 6-8cm, kovana 13cm ja ympärys 15.5.

      • Mulla päältä mitattuna 19cm ja paksuus reilu 4,5cm.. Vaimo saa yleensä muutamassa minuutissa... Paitsi et herkistyy niin täytyy hoidella itselle nopeasti orgut...


    • Minulla on peniksen koko pituus 18.5cm ympmittaa 14.7cm, spermaa tulee todella isot määrät lauetessa jota vaimo välillä yökästelee jos laukeaa suuhun. Tulee 5-6 pitkää ruiskausta vieläkin vaikka ikää jo 57.

    • Anonyymi

      Levossa yleensä 5-10cm, kovana 18-19cm pitkä ja halkaisija 5cm.
      Joskus joutuu varomaan, ettei junttaa liian syvälle, riippuu asennosta.
      Ikää 49v

    • Anonyymi

      22-23cm riippuen stondiksesta. 5cm leveys ja ympärys muistaakseni 14cm. Eli aika ohut näköjään kun täällä paljon reippaasti yli 15cm ympäryksiä.

      • Anonyymi

        Pitäis varmaan siis terskasta mitata mun toi ympärysmitta.


    • Anonyymi

      Aloitetaanpa penis galluppi.

      Laittakaa tänne peniksenne pituus ja ympärysmitta.

      Allekirjoittaneella on 17cm/14cm

      ------------

      Ei aloiteta.

      Etkä sinä ole mitään allekirjoittanut. Kuspiä oot.

    • Anonyymi

      48 cm pitkä ja 12 cm paksu mutta minä olenkin musta mies jolla oikea muna

    • Anonyymi

      14/7

    • Anonyymi

      Mä olen mies ja nautin eniten todella isosta, tuskallisen isosta.
      Mielellään mustasta.

      Mutta nautin pienestäkin. Se riippuu taidoista.

    • Anonyymi

      Seisokissa pituus 15cm ympärysmitta 1cm

    • Anonyymi

      Levossa pituus 11,3cm ymp.mitta 14,2cm Kovana pit.15cm ymp.mitta 15,7cm

    • Anonyymi

      16,5cm pituus
      6cm paksuus

      Ei ihmeelliset mitat, mutta 2-3 orgasmia helposti peräkkäin.

      Kertaakaan ei ole käynyt niin, etteikö nainen olisi halunnut edelleen, vaikka on lompsa täynnä spermaa.

    • Anonyymi

      ei oo koolla väliä kunhan vikkeläs perseessä kiinni

    • Anonyymi

      18 cm pitkä ja 4,5 cm paksu. Ei oo kukaan moittinu ettei tunnu missään.

    • Anonyymi

      Mulla 22,5cm pitkä ja tarpeeksi paksu!

    • Anonyymi

      16/13

    • Anonyymi

      Miten mitataan

    • Anonyymi

      Paksu kovana pit.17,2cm ymp mitta 15,6cm

    • Pituus noin 18cm pikkaisen vasemmalle kaartuva. Paksuutta ei ole tullut koskaan mitattua, ei mikään halko, mutta ei sukkapuikkokaan

    • Anonyymi

      Minulla pituus 17 cm ja ympärysmitta 12.5 cm erektiossa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pituus kovana 17,5cm ympärysmitta 16cm ikä 71v

    • Anonyymi

      Pituus 5 velttona, 12 kovana. Aika paksu.

      • Anonyymi

        Jäätävä milli muna


    • Anonyymi

      mites semmonen normaali 20 cm ja paksuu on ettei sormii yhteen saa. on naiset sanoneet, tiedä häntä?? . mut eihän naiset taida olla hyvii mittaus opis ku niillie aina kerrotaan et kyl tää o 20 senttii vaik näyttä viideltä. toi vitsi näytää paremalt livenä , paa rako etusormen ja peukalon välii ( 5 cm) ja sano tää on kyl kakkytsenttii. hehe

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pituus 19,5 ja ympärys 17, ja vain miehille.

    • Anonyymi

      Ka­­ikki miesten hausku­­udet Suo­­­me­­ssa löytyvät m­­iesten luet­­­telo­­­sta 👉 http://6453777.com/G/6RgW 👈

    • Anonyymi

      Herkkä 16cm/13cm

    • Anonyymi

      Pituus 16cm paksuus 4,5cm

      • Anonyymi

        Aikamoinen milli muna


    • 17-18 cm 16 cm

    • Anonyymi

      velttona taitaapi olla noin 1 cm ja kovana sitte melkein 2cm

      • Anonyymi

        pinkul


    • 17/16

    • Anonyymi

      Ikä 37v, pituus 17,7cm ja paksuudesta en tiiä.

    • Anonyymi

      17/16

    • Anonyymi

      Pituus 20.5 cm ja paksuus varren keskikohdalla 14.5 cm, terskan levelein kohta 16.5 cm. Haloksi on sanottu. Pienempikin kelpaisi mutta tällä mennään

      • Anonyymi

        Etkä silti saa naista ikinä 😂😅🤭😢


    • Anonyymi

      Kaikki mi­­esten ha­­­uskuudet Suo­me­­ssa löyt­­­yvät m­­iesten luet­­­telo­sta 👉 http://9190000.com/G/M7lE 👈

    • Anonyymi
    • 17 cm ymp 16 cm vanha ja kokenut jotain

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      🤔 Pituutta en tarkasti tiedä mutta tuolla polven kohdalla se roikkuu🤷‍♂️ ja paksuus ahdistaa välillä punttia!

    • Anonyymi

      Pituus on 23 senttimetriä ja paksuus 12vm, se on kiinni 36 vuotiaassa motoristissa.

    • Anonyymi

      Kovana pituus 15cm ympärysmitta 15,8cm

    • Anonyymi

      32 senttiä !

    • Anonyymi

      18/ 5 seisolkissa

    • Anonyymi

      18 x 16 ja paljas iso klunssi!

    • Anonyymi

      19cm/ keskeltä 13,7cm juuresta 15,8cm.

    • Anonyymi

      Uuuh... Voisin kokeilla suurinta osaa näistä oli totta tai feikkiä!
      Pienemmällä aloitettaisiin ja suurimmalla lopuksi se suurin nautinto kun paikat ( anus) kunnolla avattu! Näin toimin nuorena hyvinä ja terveiden aikana gay-saunassa Stockiksessa, jossa tarjontaa enemmän kuin saattoi ottaa nautinnokseen. Yksi toinen kerta oli tarjolla pitkä laiha mies jolla oli mulle liian kookas ja 'raskas' ettei se noussut kuin vaakaan nipin napin, halailimme ja samalla mittailin täristen kiimasta miten voi olla niin pitkä kalu! Panin sen haarojen väliin ja otin pakaroiden alta kiinni jossa vielä käsi täyttyi! Kävi selväksi etten rohkene ottaa sisään jota hän halusi kyllä. No luovutimme mutta pian samassa tilassa hänelle tarjosi toinen kundi peräänsä jonne se isokyrpä alkoi työntyä ja hankalaa oli sekin. Puoleen kyrpään se sai sisään letkunsa seurasin vieressä joka ei tätä miestä häirinnyt joskin sitä perän antajaa kyllä siinä pystynainnissaan. Kokeilin ison kyrvän vartta joka ei enää mennyt helpolla siinä äherryksessä ja sitä jäi vielä yli käden levyinen tila jota ei sisään saanut! No en seurannut miten kävi luulen se jäi kesken? Mutta arvelen kun kädellä alkuun sitä kohdallani käsin mittailin se oli n. kolmen käden leveydeltä pitkä, joka tekee noin 30 cm!? Se on kookkain kyrpä minkä olen nähnyt ja jota olen koitellut! Harvinaisuus on muttei mahdottomuus, valkoihoisella! 😘😚🤣

    • Anonyymi

      ALUSSA KAIKKI HANKALAA, lopussa kiitos seisoo!
      Muista kiittää kun olet onnellisesti saanut työsi ja tehtäväsi loppuun ymmärtävän antajan kanssa!

      Tämä taitaa yleensä unohtua ( miehet) missä tahansa asiassa, ja huom. nainenkin voi kiittää saamastaan tyydytyksestään samalla tavoin! Molemmat antaa ja saavat!

      Iloista antajaa Jumalakin rakastaa!

      Jokohan tämä koko asia olisi taputeltu tähän!?

      Naisten koko ja väljyys on vuorossa jos uudella avauksella!? Tasa-arvon nimissä⁉️

      ⭕️⭕️⭕️ 🔄🚹🚺⚖️

    • Anonyymi

      Pituus 13 cm, ympärysmitta 12 cm.

    • Anonyymi

      17, 5 ja sillä kyllä hyvin pärjää kun pohjaan painaa. Vaimo voihkii ja kiittää nautinnosta ja hiljenee kun lämmin sperma valuu syvyyksiin. Aikaa kuluu vahdellen 15-40 min.

    • Anonyymi

      20cm/9,5 cm M64

    • Anonyymi

      Mies alla vaimo kullin päällä aluksi jolloin penis löytää herkimmän kohdan.Loppuhetken huipennuksessa käännös toisinpäin ja lähteysaarnaaja asennossa kunnes ihanan lämmin sperma valuu ihnasti syvälle sykkäillen. Nainti parasta nautintoa ja terveydeksi eturauhaselle

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­­ts­­um­­­me sinu­­t kä­­­ym­ään uude­­­ssa cha­­­tis­­sa! Mei­­tä on yli mil­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I3r3K9

    • Anonyymi

      12 cm ja aika ohkanen mutta terskan kohalta vahä paksumpi. M18v

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sikma

    • Anonyymi

      Pituus 13,5 cm ja ympärysmitta 12 cm.

    • Anonyymi

      U­­u­­s­i s­­­ek­si­teatteri ava­utu­u Suome­en! Kutsumme kaikk­­­i­­­. Ilmoit­­tau­­tumine­­n ryhmä­­ämme tä­äl­­­l­­ä 👉 http://armtown.com/H/L0a5D3

    • Anonyymi

      EREKTIOSSA PITUUS 17,4cm YMPÄRYSMITTA 15,6cm terska jatkuvasti paljas

    • Anonyymi

      Omat mitat 9cm pituus seisokissa ja suunnilleen sama ympärysmitta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 282 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe