Kaappihomous karismaanisuuden lähteenä

Sekä Markku Koivistosta että Patrick Tiaisesta näkee kilometrin päähän sen, että tyypit eivät hyväksy omaa seksuaalisuuttaan. Niinpä sitten perustellaan seurakuntia, huijataan mummoilta rahat, kaadetaan tätejä ja valehdellaan Nigeriassa tapahtuneista ihmeistä.

Draaman kaaren loppupuolella tulevat esiin harhapolut ja srk-poikain hyväksikäytöt. Syy vieritetään saatanan ja demonien kannettavaksi.

Hyväksykää homous, uskovaiset. Saatte lahjaksi tervehenkisyyttä ja vapautta. Pastorit pysyvät kuosissa ja teidän ei tartte hävetä lööppien paljastuksia. Homous ei ole synti. Hengellinen hyväksikäyttö ja manipulointi ovat.

Tai vaihtoehtoisesti pitäkää pää pensaassa. Savustakaa todenpuhujat ulos seuratuvistanne. Älkää antako homojen tulla ulos kaapeistaan. Lähettäkää heidän hurmahenkisiin pastorikouluihin. Ja ihmetelkää, kun mikään masennuslääke ei vie pois ahdistustanne.

Tiaisen loppuromahdusta odotellessa.
3
Ilmianna
Jaa

35 Vastausta



Markku Koivisto ja Patrick Tiainen ovat Suomen uusapostolisuuden airuita. Kummankin kannattajakunnassa on valmius homoseksuaalisuuden pyhittämiseen. Toiveesi toteutuu osittain lähitulevaisuudessa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Hyvä, jos näin käy.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ärsyttääkö kun Pate ei olekaan homo, vaikka sitä niin kovasti toivot?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Miksi Pate on naisen kanssa naimisissa, jos veto on enemmän miesten suuntaan?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olisko joku kulissiliitto? Ettei todellisia touhujaan aleta kyseenalaistamaan kun haluaa toisaalta myös maksimaalisen media näkyvyyden.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jos totta puhutaan monille uskonnollisuus ja hurmostelu on itsessään seksuaalisen kiihoituksen lähde. Seurakunnassa jossa itse kasvoin oli useampia lapsista seksuaalisesti kiinnostuneita aikuisia. Itse jouduin aikuisten ahdistelun kohteena kasvamaan koko alkuelmäni. Oli lääppimistä, kähmimistä, seksuaalista vihjailua, lähentelyä, iholle tulemista, seksuaalisuuteen kohdistuvaa kiusaamista aikuisten taholta, eri sukupuolia edustavien lasten ja teini- ikäisten välisen kanssakäymisen seksualisoimista. Seurakunnassa jossa kasvoin ei ollut ainuttakaan aikuista joka ei asiasta olisi tiennyt. Kukaan ei kokenut tuollaisessa toiminnassa mitään väärää olevan. Siellä se yksikin kuvottava rähmäkäpälä katseellaraiskaajavaimokkeensa kanssa vieläkin nauttii seurakuntansa luottamusta. Näille uskonnollinen hurmostelu oli aivan selvästi jonkinlainen seksuaalinen fiksaatio, eikä mikään todellinen hengellinen kokemus. Kys. seurakunnassa aikuiset projisoivat lapsiin ja teini- ikäisiin omaa seksuaalisuuttaan ja usein elivät kuin seksuaalisuus ei liittyisi mitenkään heihin itseensä ja heidän aikuiseen elämäänsä. Seksuaalisuus nähtiin lasten ja teinien ominaisuutena. Tällaiset aikuiset ovat omalta psykoseksuaaliselta kehitykseltään kypsymättömiä ja siirtävät seksuaaliset ongelmansa lapsiin ja teineihin.

Se on inhottavaa senkin vuoksi että uskonnot ja yhteisöt usein leimautuvat kokonaisuudessaan seksuaalisesti vinksahtaneiksi. Ihan yleisestikin uskonnottomien keskuudessa on käsitys että uskonnollisilla ihmisillä on aina ja poikkeuksetta jonkinlaisia seksuaalisia ongelmia. Tällaiset uskonnolliset yhteisöt ja niissä pyörivät tyypit pilaavat törttöilyllään niidenkin maineen joille uskonnollisuus ja hengellisyys ovat vain uskonnollisia ja hengellisiä asioita ilman mitään erityistä seksuaalisuuteen liittyvää problematiikkaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
10 VASTAUSTA:
Hyvä kun ihmiset alkavat jo nyt ymmärtää mitä nämä hömppä uskonnot on,ja miten sairaaloisia asioita harrastavat!Verhon takana tapahtuu se mikä ei ulkopuoliselle näy......
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
leahimnn2 kirjoitti:
Hyvä kun ihmiset alkavat jo nyt ymmärtää mitä nämä hömppä uskonnot on,ja miten sairaaloisia asioita harrastavat!Verhon takana tapahtuu se mikä ei ulkopuoliselle näy......
Pistää se vähän vähän miettimään kun vanhapiikatätini, joka eli koko elämänsä omien uskovaisten vanhempiensa vintillä eikä koskaan edes seurustellut alkoi kiikuttaa minulle ja siskolleni varhaisteini- iässä jotain Tapani Sopasen Varpaissa asti- kirjoja. Koska me teini- ikäiset siskon tyttäret olisimme ilman seksuaalisesti kokemattoman vanhapiikatätimme seksuaalikasvatusta alkaneet tietysti harrastaa aivan kontrolloimatonta seksiä kaikkien vastaantulevien miesten kanssa välittömästi. Täti itse on aina ollut täysin seksitön henkilö. Kristuksen morsian siellä vanhempiensa vintillä odotellut että ylkä saapuu.

Helluntaiveli- isäni puolestaan (joka oli yksi pahimmista ahdistelijoistani), odotti jo synnytyslaitokselta asti että milloin tyttäret tulevat 'siihen ikään', milloin alkaa kollit mouruta nurkissa. Ei ollut yhtä ainutta vastakkaisen sukupuolen edustajaa (ikään katsomatta) jolle isäni ei olisi yrittänyt minua ja siskoani parittaa. Jo pikkutyttöinä se saatanan paska pakotti meidät leikkimään poikien kanssa ja menemään jonnekin samaan huoneeseen pussailemaan. Jos jouduin vahingossa kävelemään kadulla vieraan pojan ohi ja katsoin häntä erehdyksessä silmiin, isä näki heti silmäpeliä. Jopa tuollaiset tilanteet olivat isälleni pornoa. Helluntaiveli- isäni järjesti mielellään myös tilanteita joissa jouduimme kahdestaan aikuisten miesten kanssa todella kiusallisiin tilanteisiin. Oli aivan selvää etteivät nämä tilanteet olleet mitään vahinkoja tai neutraaleja tilanteita. Isäni aivan selvästi TARJOILI meitä joka helvetin kaksilahkeiselle, ja esitteli meitä pitkin kyliä kuin jotain perkeleen seksiobjekteja. Rahvaan kyläyhteisön ja seurakunnan reaktiot siihen olivat vain että kylläpäs tämä isä on ylpeä tyttäristään. Isäni oli tunnetusti vajakki ja useimpien hänet tunteneiden mielestä hellyyttävä henkisen kehittymättömyytensä vuoksi.

9- vuotias siskoni joi kerran simaa tyhjään vatsaan ja hänelle tuli vatsa kipeäksi rintalastan alta. Isä tiesi heti valistaa siskoani kuinka hänellä on nyt naistenvaivat alkaneet. Siitä tulikin sitten taistelu että oliko se 9- vuotiaan tyttären vatsa kipeä ylä- vaiko alavatsasta. Tytär valitti että vatsakipu johtuu simasta, isä intti itsepäisesti että ne ovat naistenvaivoja ja nyt hänestä on tullut nainen.

Helluntaiveli- isälläni oli myös aika jolloin hän meni joka jumalan sunnuntain päiväkokoukseen arvailemaan kuka seurakunnan romaninaisista on tiineenä. Hän oli toki kiinnostunut kaikkien naispuolisten mahdollisesta tiineydestä ikään katsomatta. Mutta tuohon aikaan romaninaiset olivat erityisen kiinnostavia koska heillä on niin isot hameet ettei heidän tiineytensä tilaa huomaa niin helposti. Isäni osasi mielestään nähdä naisen nenän asennosta onko nainen tiineenä vai ei.

Seurusteluyritykset olivat kielillä pälättävän helluntaiveli- isämme ja hänen laumansa vuoksi mahdottomia. Kun isosiskoni yritti joskus muodostaa seurustelusuhdetta oli pulunsilmäinen kusipääisämme nurkissa kyttäämässä. Ja kyseli perverssi virne naamallaan että "etkai sä vaan parittele niiden kanssa" puhuen tämän potentiaalisen poikaystävän koko kaveriporukasta.

Siskoni joutui myös elämässään raakojen rikosten uhriksi. Vanhemmat kielsivät sekä psykoterapian että rikosilmoituksen tekemisen. Heille oli päivänselvää että vika oli siskossa itsessään koska hän oli itse lankeillut. Helluntailaisten vanhempieni mielestä se, että heidän tyttärensä joutui törkeiden seksuaalirikosten uhriksi oli todiste siitä että tytär itse ei pysty yhtään hillitsemään himojaan. Kun sisko sitten pitkän ja tuskallisen elämänsä jälkeen kuoli, julisti paska- aivoinen helluntaipastori, ihminen joka oli tuntenut siskoni lapsesta asti, arkun päädyssä että "hän joutui kantamaan omien lankeemustensa seurauksia myös omassa kehossaan". Siellä istua pönöttivät perseillään penkissä kaikki ne saastaiset perverssit paskat jotka olivat yhdessä isämme kanssa ahdistelleet ja kiusanneet meitä lapsesta asti. Siellä istua kökkivät mulkut rivissä. Toinen luterilainen pappi, isämme lapsuuden ystävä piti hilpeäksi tarkoitetun hautajaispuheen siskoni ulkonäöstä. Mässäili sillä miten isämme oli aina ollut niin ylpeä tyttäriensä ulkonäöstä ja ilmoitti meille jäljelle jääneille siaruksille kuinka tästä pitää olla kiitollinen. Omiin tyttäriin kohdistuva seksuaalinen ahdistelu oli papin mielestä LAHJA josta pitäisi olla imarreltu.
Kuoleman jälkeisenä jouluna katselin vanhoja valokuvia muistellen siskoani. Uskovainen äitini poimi kuvan Italian reissulta. Kuvassa istumme siskoni kanssa aivan normaalisti italialaisessa ravintolassa. Siihen oli tietysti tullut joku italialainen nuori mies pöytäämme istumaan. Äiti otti kuvan ja alkoi tunkea sitä nenäni eteen vittuilevaan tyyliin. Hänen mielestään tämäkin kuva oli todiste siitä että me tyttäret olemme aina olleet jotenkin seksuaalisesti kevytkenkäisiä. Olin itse kuvassa 16- vuotias ja siskoni 18.
Minulla ei ole mitään positiivista sanottavaa lapsuuteni hellariyhteisöstä. He pilasivat PALJON.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
seksuaalisuus-ongelmana kirjoitti:
Pistää se vähän vähän miettimään kun vanhapiikatätini, joka eli koko elämänsä omien uskovaisten vanhempiensa vintillä eikä koskaan edes seurustellut alkoi kiikuttaa minulle ja siskolleni varhaisteini- iässä jotain Tapani Sopasen Varpaissa asti- kirjoja. Koska me teini- ikäiset siskon tyttäret olisimme ilman seksuaalisesti kokemattoman vanhapiikatätimme seksuaalikasvatusta alkaneet tietysti harrastaa aivan kontrolloimatonta seksiä kaikkien vastaantulevien miesten kanssa välittömästi. Täti itse on aina ollut täysin seksitön henkilö. Kristuksen morsian siellä vanhempiensa vintillä odotellut että ylkä saapuu.

Helluntaiveli- isäni puolestaan (joka oli yksi pahimmista ahdistelijoistani), odotti jo synnytyslaitokselta asti että milloin tyttäret tulevat 'siihen ikään', milloin alkaa kollit mouruta nurkissa. Ei ollut yhtä ainutta vastakkaisen sukupuolen edustajaa (ikään katsomatta) jolle isäni ei olisi yrittänyt minua ja siskoani parittaa. Jo pikkutyttöinä se saatanan paska pakotti meidät leikkimään poikien kanssa ja menemään jonnekin samaan huoneeseen pussailemaan. Jos jouduin vahingossa kävelemään kadulla vieraan pojan ohi ja katsoin häntä erehdyksessä silmiin, isä näki heti silmäpeliä. Jopa tuollaiset tilanteet olivat isälleni pornoa. Helluntaiveli- isäni järjesti mielellään myös tilanteita joissa jouduimme kahdestaan aikuisten miesten kanssa todella kiusallisiin tilanteisiin. Oli aivan selvää etteivät nämä tilanteet olleet mitään vahinkoja tai neutraaleja tilanteita. Isäni aivan selvästi TARJOILI meitä joka helvetin kaksilahkeiselle, ja esitteli meitä pitkin kyliä kuin jotain perkeleen seksiobjekteja. Rahvaan kyläyhteisön ja seurakunnan reaktiot siihen olivat vain että kylläpäs tämä isä on ylpeä tyttäristään. Isäni oli tunnetusti vajakki ja useimpien hänet tunteneiden mielestä hellyyttävä henkisen kehittymättömyytensä vuoksi.

9- vuotias siskoni joi kerran simaa tyhjään vatsaan ja hänelle tuli vatsa kipeäksi rintalastan alta. Isä tiesi heti valistaa siskoani kuinka hänellä on nyt naistenvaivat alkaneet. Siitä tulikin sitten taistelu että oliko se 9- vuotiaan tyttären vatsa kipeä ylä- vaiko alavatsasta. Tytär valitti että vatsakipu johtuu simasta, isä intti itsepäisesti että ne ovat naistenvaivoja ja nyt hänestä on tullut nainen.

Helluntaiveli- isälläni oli myös aika jolloin hän meni joka jumalan sunnuntain päiväkokoukseen arvailemaan kuka seurakunnan romaninaisista on tiineenä. Hän oli toki kiinnostunut kaikkien naispuolisten mahdollisesta tiineydestä ikään katsomatta. Mutta tuohon aikaan romaninaiset olivat erityisen kiinnostavia koska heillä on niin isot hameet ettei heidän tiineytensä tilaa huomaa niin helposti. Isäni osasi mielestään nähdä naisen nenän asennosta onko nainen tiineenä vai ei.

Seurusteluyritykset olivat kielillä pälättävän helluntaiveli- isämme ja hänen laumansa vuoksi mahdottomia. Kun isosiskoni yritti joskus muodostaa seurustelusuhdetta oli pulunsilmäinen kusipääisämme nurkissa kyttäämässä. Ja kyseli perverssi virne naamallaan että "etkai sä vaan parittele niiden kanssa" puhuen tämän potentiaalisen poikaystävän koko kaveriporukasta.

Siskoni joutui myös elämässään raakojen rikosten uhriksi. Vanhemmat kielsivät sekä psykoterapian että rikosilmoituksen tekemisen. Heille oli päivänselvää että vika oli siskossa itsessään koska hän oli itse lankeillut. Helluntailaisten vanhempieni mielestä se, että heidän tyttärensä joutui törkeiden seksuaalirikosten uhriksi oli todiste siitä että tytär itse ei pysty yhtään hillitsemään himojaan. Kun sisko sitten pitkän ja tuskallisen elämänsä jälkeen kuoli, julisti paska- aivoinen helluntaipastori, ihminen joka oli tuntenut siskoni lapsesta asti, arkun päädyssä että "hän joutui kantamaan omien lankeemustensa seurauksia myös omassa kehossaan". Siellä istua pönöttivät perseillään penkissä kaikki ne saastaiset perverssit paskat jotka olivat yhdessä isämme kanssa ahdistelleet ja kiusanneet meitä lapsesta asti. Siellä istua kökkivät mulkut rivissä. Toinen luterilainen pappi, isämme lapsuuden ystävä piti hilpeäksi tarkoitetun hautajaispuheen siskoni ulkonäöstä. Mässäili sillä miten isämme oli aina ollut niin ylpeä tyttäriensä ulkonäöstä ja ilmoitti meille jäljelle jääneille siaruksille kuinka tästä pitää olla kiitollinen. Omiin tyttäriin kohdistuva seksuaalinen ahdistelu oli papin mielestä LAHJA josta pitäisi olla imarreltu.
Kuoleman jälkeisenä jouluna katselin vanhoja valokuvia muistellen siskoani. Uskovainen äitini poimi kuvan Italian reissulta. Kuvassa istumme siskoni kanssa aivan normaalisti italialaisessa ravintolassa. Siihen oli tietysti tullut joku italialainen nuori mies pöytäämme istumaan. Äiti otti kuvan ja alkoi tunkea sitä nenäni eteen vittuilevaan tyyliin. Hänen mielestään tämäkin kuva oli todiste siitä että me tyttäret olemme aina olleet jotenkin seksuaalisesti kevytkenkäisiä. Olin itse kuvassa 16- vuotias ja siskoni 18.
Minulla ei ole mitään positiivista sanottavaa lapsuuteni hellariyhteisöstä. He pilasivat PALJON.
Karmea tarina nimimerkiltä "seksuaalisuus-ongelmana".

Vaikka vain puoletkaan olisi totta, niin joka tapauksessa suuri häpeä lankeaa koko helluntailaisyhteisön ylle tuon murheellisen kertomuksen kautta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
jokainen.joutuu.tilille kirjoitti:
Karmea tarina nimimerkiltä "seksuaalisuus-ongelmana".

Vaikka vain puoletkaan olisi totta, niin joka tapauksessa suuri häpeä lankeaa koko helluntailaisyhteisön ylle tuon murheellisen kertomuksen kautta.
Ei tuossa ollut vielä puoliakaan kaikesta siitä mitä vuosien varrella tapahtui. Itse laitan tosin ison osan tuosta perseilystä rahvauden ja sivistymättömyydenkin piikkiin. Uskonyhteisössä vain tietyt ominaisuudet muodostivat raamit sille millaisia asioita siellä tapahtui ja miten asioihin suhtauduttiin. Minä katson että yksi suurimmista ongelmista uskonyhteisöissä on sukuPOLVIEN välinen epätasa- arvo. Synti ja tyhmyys asuu nuorissa, hurskaus ja viisaus vanhoissa. Nuorempien motiiveja kyseenalaistetaan jatkuvasti. Vanhempien motiiveja ei kyseenalaisteta koskaan.

Mielestäni ongelma ei ole seksuaalisuuden tuhkahduttaminen. Eikä ratkaisu ongelmille ole että seksuaalisuudesta pitäisi tehdä kaikkialla silmillä oleva julkisesti retosteltava asia. Juuri sehän se ongelma on että toisten seksuaalisuuteen liittyvillä asioilla retostellaan. Uskonyhteisöissä nimenomaan vanhemmat sukupolvet ronkkivat nuorempien seksuaalisia asioita. Yksi iso ongelma on myöskin rahvaanomainen tapa suhtautua seksuaalisuuteen. Siinä hurskaiden seksuaalisesti estoutuneiden rinnalla oli aina tämä ällöttävä beavis- ja butthead- ihmistyyppi jolle mikään ei ole pyhää. Tälle ihmislajille kaikki on pelkkää leikkiä, eikä mikään ole koskaan vakavaa. Vaikka silmien edessä tapahtuisi kuinka julmia tekoja tahansa tämä tyhjäpäinen beavis- ja butthead ihmislaji vain höhöttelee eikä tajua mitään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
seksuaalisuus-ongelmana kirjoitti:
Pistää se vähän vähän miettimään kun vanhapiikatätini, joka eli koko elämänsä omien uskovaisten vanhempiensa vintillä eikä koskaan edes seurustellut alkoi kiikuttaa minulle ja siskolleni varhaisteini- iässä jotain Tapani Sopasen Varpaissa asti- kirjoja. Koska me teini- ikäiset siskon tyttäret olisimme ilman seksuaalisesti kokemattoman vanhapiikatätimme seksuaalikasvatusta alkaneet tietysti harrastaa aivan kontrolloimatonta seksiä kaikkien vastaantulevien miesten kanssa välittömästi. Täti itse on aina ollut täysin seksitön henkilö. Kristuksen morsian siellä vanhempiensa vintillä odotellut että ylkä saapuu.

Helluntaiveli- isäni puolestaan (joka oli yksi pahimmista ahdistelijoistani), odotti jo synnytyslaitokselta asti että milloin tyttäret tulevat 'siihen ikään', milloin alkaa kollit mouruta nurkissa. Ei ollut yhtä ainutta vastakkaisen sukupuolen edustajaa (ikään katsomatta) jolle isäni ei olisi yrittänyt minua ja siskoani parittaa. Jo pikkutyttöinä se saatanan paska pakotti meidät leikkimään poikien kanssa ja menemään jonnekin samaan huoneeseen pussailemaan. Jos jouduin vahingossa kävelemään kadulla vieraan pojan ohi ja katsoin häntä erehdyksessä silmiin, isä näki heti silmäpeliä. Jopa tuollaiset tilanteet olivat isälleni pornoa. Helluntaiveli- isäni järjesti mielellään myös tilanteita joissa jouduimme kahdestaan aikuisten miesten kanssa todella kiusallisiin tilanteisiin. Oli aivan selvää etteivät nämä tilanteet olleet mitään vahinkoja tai neutraaleja tilanteita. Isäni aivan selvästi TARJOILI meitä joka helvetin kaksilahkeiselle, ja esitteli meitä pitkin kyliä kuin jotain perkeleen seksiobjekteja. Rahvaan kyläyhteisön ja seurakunnan reaktiot siihen olivat vain että kylläpäs tämä isä on ylpeä tyttäristään. Isäni oli tunnetusti vajakki ja useimpien hänet tunteneiden mielestä hellyyttävä henkisen kehittymättömyytensä vuoksi.

9- vuotias siskoni joi kerran simaa tyhjään vatsaan ja hänelle tuli vatsa kipeäksi rintalastan alta. Isä tiesi heti valistaa siskoani kuinka hänellä on nyt naistenvaivat alkaneet. Siitä tulikin sitten taistelu että oliko se 9- vuotiaan tyttären vatsa kipeä ylä- vaiko alavatsasta. Tytär valitti että vatsakipu johtuu simasta, isä intti itsepäisesti että ne ovat naistenvaivoja ja nyt hänestä on tullut nainen.

Helluntaiveli- isälläni oli myös aika jolloin hän meni joka jumalan sunnuntain päiväkokoukseen arvailemaan kuka seurakunnan romaninaisista on tiineenä. Hän oli toki kiinnostunut kaikkien naispuolisten mahdollisesta tiineydestä ikään katsomatta. Mutta tuohon aikaan romaninaiset olivat erityisen kiinnostavia koska heillä on niin isot hameet ettei heidän tiineytensä tilaa huomaa niin helposti. Isäni osasi mielestään nähdä naisen nenän asennosta onko nainen tiineenä vai ei.

Seurusteluyritykset olivat kielillä pälättävän helluntaiveli- isämme ja hänen laumansa vuoksi mahdottomia. Kun isosiskoni yritti joskus muodostaa seurustelusuhdetta oli pulunsilmäinen kusipääisämme nurkissa kyttäämässä. Ja kyseli perverssi virne naamallaan että "etkai sä vaan parittele niiden kanssa" puhuen tämän potentiaalisen poikaystävän koko kaveriporukasta.

Siskoni joutui myös elämässään raakojen rikosten uhriksi. Vanhemmat kielsivät sekä psykoterapian että rikosilmoituksen tekemisen. Heille oli päivänselvää että vika oli siskossa itsessään koska hän oli itse lankeillut. Helluntailaisten vanhempieni mielestä se, että heidän tyttärensä joutui törkeiden seksuaalirikosten uhriksi oli todiste siitä että tytär itse ei pysty yhtään hillitsemään himojaan. Kun sisko sitten pitkän ja tuskallisen elämänsä jälkeen kuoli, julisti paska- aivoinen helluntaipastori, ihminen joka oli tuntenut siskoni lapsesta asti, arkun päädyssä että "hän joutui kantamaan omien lankeemustensa seurauksia myös omassa kehossaan". Siellä istua pönöttivät perseillään penkissä kaikki ne saastaiset perverssit paskat jotka olivat yhdessä isämme kanssa ahdistelleet ja kiusanneet meitä lapsesta asti. Siellä istua kökkivät mulkut rivissä. Toinen luterilainen pappi, isämme lapsuuden ystävä piti hilpeäksi tarkoitetun hautajaispuheen siskoni ulkonäöstä. Mässäili sillä miten isämme oli aina ollut niin ylpeä tyttäriensä ulkonäöstä ja ilmoitti meille jäljelle jääneille siaruksille kuinka tästä pitää olla kiitollinen. Omiin tyttäriin kohdistuva seksuaalinen ahdistelu oli papin mielestä LAHJA josta pitäisi olla imarreltu.
Kuoleman jälkeisenä jouluna katselin vanhoja valokuvia muistellen siskoani. Uskovainen äitini poimi kuvan Italian reissulta. Kuvassa istumme siskoni kanssa aivan normaalisti italialaisessa ravintolassa. Siihen oli tietysti tullut joku italialainen nuori mies pöytäämme istumaan. Äiti otti kuvan ja alkoi tunkea sitä nenäni eteen vittuilevaan tyyliin. Hänen mielestään tämäkin kuva oli todiste siitä että me tyttäret olemme aina olleet jotenkin seksuaalisesti kevytkenkäisiä. Olin itse kuvassa 16- vuotias ja siskoni 18.
Minulla ei ole mitään positiivista sanottavaa lapsuuteni hellariyhteisöstä. He pilasivat PALJON.
Saman kokenut........ Otan osaa sinun kokemuksiisi.......Kamalaa....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
leahimnn2 kirjoitti:
Saman kokenut........ Otan osaa sinun kokemuksiisi.......Kamalaa....
Täytyy vielä täsmentää että mainitsemiani rikoksia ei tehty seurakunnan taholta vaan ne tapahtuivat muualla. Vanhemmille oli selvää että maailmassa nyt vain on rikollisuutta ja oma vika jos maallisten ihmisten rikosten uhriksi joutuu. Heillä on käsitys ettei uskovaisen kodin lapsi voi joutua vaikeuksiin ilman omaa syytään. Uskovaisen kodin lasta suojelee erityinen varjelus. Jos lapsi itse lankeilee, "Jumala voi ottaa varjeluksensa pois". Näin sanoi isä sanatarkasti. Tällöin Jumala sallii pahan tapahtua. Siskoni kokemat hirvittävät rikokset jotka pilasivat hänen koko elämänsä, mielenterveytensä ja persoonansa, olivat siis uskovaisten näkemyksen mukaan Jumalan sallimus johon sisko oli itse syyllinen.

Tällä tavalla hänet julistettiin syylliseksi pilalle menneeseen elämäänsä ja ennenaikaiseen kuolemaansa vielä hänen omissa hautajaisissaankin. Siellä olivat uskovaiset rivissä sillä asenteella että noniin, tässä se nyt nähdään mitä syntielämästä seuraa. Ja voi voi kuinka surullista uskovaisten omaisten kannalta kun heillä oli tuollainen lankeileva tytär joka aiheutti niin paljon surua ja murhetta vanhemmilleen. Erityisen traagista oli näiden taivasmatkalaisten mielestä siskoni elämässä se, että hänen ulkonäkönsä meni pilalle pitkäaikaisen sairastelun ja lääkkeiden käytön vuoksi. Yksi uskonsisar tuli sanomaan minulle "sä näytät ihan samalta kuin siskosi silloin kun se oli vielä nuori ja kaunis!". Tällä tavalla kunnioitettiin vainajan muistoa. Olis varmaan pitänyt olla imarreltu.

Jostakin minulle arvoitukseksi jääneestä syystä myös siskoni maalliset "ystävät" jotka eivät uskonyhteisöön kuulu, kääntyivät yksi toisensa jälkeen vuosien varrella siskoani vastaan ihkujen vanhempien tueksi. Yksi näistä "ystävistä" kertoili hautajaispuheessaan siitä miten hänestä oli alunperin tullut siskoni ystävä, mutta myöhemmin hänestä tulikin isämme ystävä "ehkä jopa enemmän".

Kun isä sitten myöhemmin kuoli, sama nainen, siskoni "ystävä" päätti heittää vielä toisen kerran tämän saman piikin myös isäni hautajaispuheessa. Ettei vain kenellekään jää epäselväksi että isä oli mukavampi ihminen kuin tytär. Että hän oli isän ystävä, ei tyttären.

Isäni siunauksen suoritti sama pastori joka siunasi siskoni paria vuotta aikaisemmin. Jostakin syystä hän unohti mainita isämme lankeemukset vaikka tyttären "lankeemusten" esiin tuominen hänen hautajaisissaan oli ollut niin tärkeä asia. Isähän oli kuollut tyttären kuoleman aiheuttaman surun vuoksi. Tytär oli siis syyllinen oman kuolemansa lisäksi myös isäparan kuolemaan.

Kun itkeskelin siskoni hautajaisissa, otti yksi vanhempien ystävä, helluntaiveli asiakseen käyttää heikkoa hetkeäni hyväkseen. Tämä teatraalisen säälivä- ilmeinen hurskas uskonveli vittuili isoäänisesti että "meidän uskovaisten suru ei ole tuollaista epätoivoista surua, koska meillä on ikuisuustoivo olemassa".
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
:( :(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
leahimnn2 kirjoitti:
Saman kokenut........ Otan osaa sinun kokemuksiisi.......Kamalaa....
Ihmettelen miten tällaista voi tapahtua pitkän aikajakson aikana ilman että kukaan asiaan reagoi. Ällöttävää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
seksuaalisuus.ongelmana kirjoitti:
Täytyy vielä täsmentää että mainitsemiani rikoksia ei tehty seurakunnan taholta vaan ne tapahtuivat muualla. Vanhemmille oli selvää että maailmassa nyt vain on rikollisuutta ja oma vika jos maallisten ihmisten rikosten uhriksi joutuu. Heillä on käsitys ettei uskovaisen kodin lapsi voi joutua vaikeuksiin ilman omaa syytään. Uskovaisen kodin lasta suojelee erityinen varjelus. Jos lapsi itse lankeilee, "Jumala voi ottaa varjeluksensa pois". Näin sanoi isä sanatarkasti. Tällöin Jumala sallii pahan tapahtua. Siskoni kokemat hirvittävät rikokset jotka pilasivat hänen koko elämänsä, mielenterveytensä ja persoonansa, olivat siis uskovaisten näkemyksen mukaan Jumalan sallimus johon sisko oli itse syyllinen.

Tällä tavalla hänet julistettiin syylliseksi pilalle menneeseen elämäänsä ja ennenaikaiseen kuolemaansa vielä hänen omissa hautajaisissaankin. Siellä olivat uskovaiset rivissä sillä asenteella että noniin, tässä se nyt nähdään mitä syntielämästä seuraa. Ja voi voi kuinka surullista uskovaisten omaisten kannalta kun heillä oli tuollainen lankeileva tytär joka aiheutti niin paljon surua ja murhetta vanhemmilleen. Erityisen traagista oli näiden taivasmatkalaisten mielestä siskoni elämässä se, että hänen ulkonäkönsä meni pilalle pitkäaikaisen sairastelun ja lääkkeiden käytön vuoksi. Yksi uskonsisar tuli sanomaan minulle "sä näytät ihan samalta kuin siskosi silloin kun se oli vielä nuori ja kaunis!". Tällä tavalla kunnioitettiin vainajan muistoa. Olis varmaan pitänyt olla imarreltu.

Jostakin minulle arvoitukseksi jääneestä syystä myös siskoni maalliset "ystävät" jotka eivät uskonyhteisöön kuulu, kääntyivät yksi toisensa jälkeen vuosien varrella siskoani vastaan ihkujen vanhempien tueksi. Yksi näistä "ystävistä" kertoili hautajaispuheessaan siitä miten hänestä oli alunperin tullut siskoni ystävä, mutta myöhemmin hänestä tulikin isämme ystävä "ehkä jopa enemmän".

Kun isä sitten myöhemmin kuoli, sama nainen, siskoni "ystävä" päätti heittää vielä toisen kerran tämän saman piikin myös isäni hautajaispuheessa. Ettei vain kenellekään jää epäselväksi että isä oli mukavampi ihminen kuin tytär. Että hän oli isän ystävä, ei tyttären.

Isäni siunauksen suoritti sama pastori joka siunasi siskoni paria vuotta aikaisemmin. Jostakin syystä hän unohti mainita isämme lankeemukset vaikka tyttären "lankeemusten" esiin tuominen hänen hautajaisissaan oli ollut niin tärkeä asia. Isähän oli kuollut tyttären kuoleman aiheuttaman surun vuoksi. Tytär oli siis syyllinen oman kuolemansa lisäksi myös isäparan kuolemaan.

Kun itkeskelin siskoni hautajaisissa, otti yksi vanhempien ystävä, helluntaiveli asiakseen käyttää heikkoa hetkeäni hyväkseen. Tämä teatraalisen säälivä- ilmeinen hurskas uskonveli vittuili isoäänisesti että "meidän uskovaisten suru ei ole tuollaista epätoivoista surua, koska meillä on ikuisuustoivo olemassa".
Kirjota koko kirja saman tien ja selitä kaikki perunkirjoituksia myöten kun kerran jo alun laitoit esiin huh!!

en ihmettele mitään en todella!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mistänäitäpiisaa kirjoitti:
Kirjota koko kirja saman tien ja selitä kaikki perunkirjoituksia myöten kun kerran jo alun laitoit esiin huh!!

en ihmettele mitään en todella!
Kirjan kirjoittaminen on ihan varteenotettava vaihtoehto mutta ei vielä ajankohtainen. Joudut odottelemaan vielä ainakin usean vuoden, kenties yli kymmenen vuotta ennenkuin se voisi olla realistista. Mutta ei missään nimessä poissuljettu vaihtoehto. Kirjan kirjoittaminen on hautunut taustalla mielessä jo pitkään.

Vähän pitää kuitenkin valmentaa sinua jo etukäteen millä tavalla tällaisiin avautumisiin pitää suhtautua. Näin arkaluontoisista asioista ei yleensä avauduta muusta syystä kuin siksi, että on pakko. Ei kukaan halua altistaa omia yksityiseen elämäänsä liittyviä äärettömän nöyryyttäviä kokemuksia yleisluontoiselle ruotimiselle. Eikä varsinkaan sille että kaikenlaiset vähämieliset ilkeät kiilusilmät pääsisivät tyydyttämään omaa tirkistelyntarvettaan ja kauhistelunhaluaan. Kuten ei myöskään sille, että pääsee yhteisön lynkkauksen kohteeksi kun yhteisö, perhe tai yhteiskunta ei avautumistasi kestä, eikä siedä kritiikkiä. Koska tämänkaltaiset avautumisethan ovat aina sama kuin heittäisi paskaa tuulettimeen. Ja yksilöllä joka avautumisen uskaltaa tehdä on vastassaan itseään paljon suuremmat koneistot jotka eivät totta tosiaan tule olemaan asioistaan avautuneen yksilön puolella.

Silloin kun niin joku päättää tehdä, että avautuu näin yksityisluontoisista kokemuksistaan, siihen on yleensä painavat syyt.

Kukaan yksittäinen ihminen ei avaudu tällaisista asioista sen vuoksi että on niin ihana ajatus että koko maailma pääsee tunkemaan nokkansa elämääsi ja mässäilemään kokemuksilla jotka ovat olleet todella haavoittavia. Valitettavasti on vain niin että yhteisöpatologiset kuviot saavat jatkua rauhassa vain niin kauan kuin ne kaikista pahiten turpiinsa saaneet yksilöt pitävät suunsa kiinni. Ihan sama pätee laajemminkin yhteiskunnallisiin ongelmiin. Myös ihan globaalissakin mittakaavassa sama kuvio on totta. Tuhovoimien kuriin saaminen edellyttää sitä, että uhrit JOUTUVAT avautumaan kokemuksistaan jotka ovat olleet äärimmäisen tuskallisia, nöyryyttäviä ja haavoittavia.

Kysymys ei ole siis siitä, että joku haluaa järjestää shown jotta sinulla olisi viihdettä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Samaa mieltä.......
Ilmianna
Jaa
Mitähän helluntailaisuudesta ja born again -liikkeestä jäisi jäljelle, jos seksuaalisuuden tukahduttaminen lopetettaisiin?

Muistan itse, kuinka Sopasen veljespari keskittyi seksuaalisuusopetukseen 8-vuotiaille 80-luvulla raamattutunteja pitäessään. Siinä iässä ei seksi ittelle olisi tullut erityisesti mieleen, ellen olisi saanut siunattua seksivaroittelua pyhiltä veljiltä. Kyllähän sitä seksiä sitten mietittiin, kun siitä niin palavasti jo lapsityössä varoiteltiin.

Muistan sen, kuinka eritoten rockenrollista Sopasen Tapani varoitteli. Siinä oli 8-vuotiaalla hämähämähäkin laulajalla ihmettelemistä, että mitä on rokkeroll ja mikä on siinä rokkenrollissa asuva seksuaalisuuden Demoni.

Kumman kiinnostuneita ovat hellariukot aina olleet nuorten naisten - jopa lasten - seksuaalisuudesta. No, jos käsky tulee ylhäältä, niin minkäpä teet.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Käsitys "seksuaalisuuden tukahduttamisesta" on täysin virheellinen luulo siitä millaisia seksuaaliset ongelmat ovat uskonnollisissa yhteisöissä. EI seksuaalisuudella kuulukaan mässäillä ja elämöidä. Silmille hyökkäävä pervoilu aiheuttaa ihan yhtä paljon ongelmia kuin seksuaalisuuden kieltäminen.

Ongelmat uskon yhteisöissä liittyvät ennemminkin erilaisiin projektioihin. Lapsiin ja teini- ikäisiin kohdistuu aikuisten taholta aivan kohtuuton KIINNOSTUS. Lapset ja teinit ja heidän oletettu seksuaalisuutensa on jatkuvan kyttäämisen alaisena. Ei siinä voida puhua mistään seksuaalisuuden tukahduttamisesta, vaan päinvastoin toisten seksuaalisuuden pakonomaisesta ronkkimisesta. Ongelmat liittyvät myös siihen ettei vanhempien ja lasten välinen suhde (tarkoittaen kokonaisia sukupolvia, eikä vain omia vanhempia ja lapsia) kehity koskaan tasa- arvoisten aikuisten väliseksi vuorovaikutussuhteeksi. Tämä mahdollistaa vanhemmuuden kautta saadun vallankäytön jatkumisen vielä aikuiselämässä. Tämä on aikuisille lapsille pahimmillaan todella ahdistavaa. Tätä vanhempien kunnioitusvaatimusta (neljäs käsky) tulkitaan niin että vain lasten pitää kunnioittaa vanhempiaan, mutta vanhempien ei tarvitse kunnioittaa lapsiaan. Lasten yksityisyyden rajoja ei kunnioiteta, ja intiimirajojen yli saa marssia tuosta noin vain jos on iäkkäämmän sukupolven pyhä edustaja. Jos vanhemman sukupolven edustaja, vaikka sitten omat vanhemmat, ovat pakkomielteisen kiinnostuneita lastensa oletetusta seksuaalielämästä (jota ei välttämättä ole olemassakaan) ja nuoremman sukupolven edustaja tätä uskaltaa protestoida, niin sekin tulkitaan nuoremman sukupolven edustajan omaksi fantasiaksi. Todisteeksi siitä että nuoremman sukupolven edustajalla on itsellään perverssi mieli. Vanhemman sukupolven edustajalla uskotaan aina olevan vain hyvä ja kasvatuksellinen tarkoitus kun hän haluaa suojella lapsukaisiaan heidän omilta lankeemuksiltaan. Synti ja lankeemukset on aina nuoremmissa, viisaus ja hurskaus aina vanhemmissa. Ehdoton vanhempien kunnioitusvaatimus luo sellaisia rakenteita vanhempien vallankäytäjien ja nuorempien vallankäytön kohteiden välille että se mahdollistaa kaikenlaista hyväksikäyttöä. Tätä vain ei saa ääneen sanoa koska iäkkäämmistä ihmisistä ei saa ajatella mitään pahaa. Heidän motiivejaan ei saa kyseenalaistaa. Vika on aina nuoremmassa.

Henk. koht. minua ärsyttää se että uskonyhteisöissä ilmenevien seksuaalisuuteen liittyvien ongelmien kohdalla uskotaan aina olevan kyse homoseksuaalisuudesta. Tämäkään ei pidä paikkaansa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ei varmaan ole homoudesta kyse aina. Mutta vahvasti koko paska kietoutuu vallankäytön ja seksikyyläyksen ympärille.

Jos satut syntymään homoksi, koko elämä pitää käyttää ihmeelliseen Jeesus-neuroosiin. Muutenhan koko kulissimaailma kaatuisi ja joutuisit yhteisön syntipukiksi.

Jos satut syntymään heteronaiseksi, olet iisebel 30-vuotiaaksi saakka ja sen jälkeen arvoton, tyhmä akka, jolle voi lässyttää paskaa samalla, kun puristelee teinityttöjen tissejä nuortenillassa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Paskaaon kirjoitti:
Ei varmaan ole homoudesta kyse aina. Mutta vahvasti koko paska kietoutuu vallankäytön ja seksikyyläyksen ympärille.

Jos satut syntymään homoksi, koko elämä pitää käyttää ihmeelliseen Jeesus-neuroosiin. Muutenhan koko kulissimaailma kaatuisi ja joutuisit yhteisön syntipukiksi.

Jos satut syntymään heteronaiseksi, olet iisebel 30-vuotiaaksi saakka ja sen jälkeen arvoton, tyhmä akka, jolle voi lässyttää paskaa samalla, kun puristelee teinityttöjen tissejä nuortenillassa.
Noinhan se usein menee. Mutta en minä kyllä halua edesauttaa sellaisiakaan ennakkokäsityksiä että joka kerta kun joku laulaa ylistyslauluja tai rukoilee ääneen, ulkopuoliset - tai tilaisuuteen osallistuvat - alkavat tulkita tämän seksuaalisesti. Itse pidän monenlaisesta ylistysmusiikista eikä sillä todellakaan ole pienintäkään tekemistä seksuaalisuuden kanssa. Uskonyhteisöjen toiminnan seksualisoiminen ulkopuolelta voi olla sen jäsenistölle ihan yhtä traumaattista kuin uskonyhteisöjen sisällä olevat seksuaalisuuteen liittyvät ongelmatkin. Olisi kauheata jos joka kerta kun jossain on hengellinen tilaisuus menossa, kadulla ohi kulkevat luulisivat että jaaha siellä on taas orgiat käynnissä. EN usko että lestadiolaisten pedofiliaskandaalien jälkeinen koko yhteisön leimaaminen on ollut yhteisön sille jäsenistön osalle kovin terveellistä jotka kuuluvat seksuaalisesti normaaleihin. Varsinkin niille jotka eivät muutenkaan ole kovin seksuaalisia, tai jopa aseksuaaleja.

Ei tällaiseenkaan leimaamiseen pidä mennä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Helsingin sateenkaariseurakunta on kaikessa hiljaisuudessa rakentanut yhteyksiä LGBT-seurakuntalaisiinsa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Sateenkaariväelle suunnattuja eheyttämispalveluja pitäisi voimakkaasti lisätä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ne kun toimii niin hyvin. Hyviä tuloksia, ihmiset vapautuu ja löytää ilon.
Eiku hups, juuri toisinpäin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Onpa väkevätä tekstiä.
Ilmianna
Jaa
Markku Koivisto ja Patric Tiainen ovat molemmat luterilaisia. Luterilaisen kirkon sympatiat homoja kohtaan ovat kaikkien tiedossa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Heltsuna Pate tällä videolla esiintyi
https://www.youtube.com/watch?v=mWGeOndUXtk
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Syy, miksi uskonnolliset yhteisöt usein ovat seksuaalisesti viksahtaneita, on nainen-olkoon-miehelle-alamainen-oppi. Naisten alisteinen asema kasvattaa miehille ylpeyttä ja röyhkeää ylemmyydentuntoa ja naisten vähättelyn ilmapiirissä naiset nähdään enemmän seksiobjekteina kuin ihmisinä.

Tapani Sopasen kirja Operaatio Mies on erinomainen esimerkki naisvihasta.
Jo kansikuva on iljettävä. Katso:
http://www.aikamedia.fi/tuote/1025/operaatio-mies

Mies kuvataan siinä alhaalta ylöspäin kuvakulmassa, jossa päällimmäisenä ja ylettömän korostettuna katsojan silmille lävähtää se miehen kehonalue, jossa sukuelimet ovat. Kuvakulma on sama kun miehen eteen polvistuneella naisella, joka valmistautuu avaamaan miehen housujen sepaluksen ja ottamaan suihin.
Miehen nyrkkiin puristettu käsi putoaa uhkaavana katsojaan suunnattuna.

Kirjan sanoma ei paljoa parempaan kohoa. Kukkamekkotätejä ilkeästi pilkkaava, miehen johtajuutta pikkupoikamaisessa hengessä uhoava ja kaikessa, vaikkapa karismaattisessa ylistyksessä seksuaalisuutta näkevä kirjoitus saa etovan olon. Kammottavaa, että tämmöinen ihminen tekee avioliittotyötä ja saa Aikamedian julkaisemaan sairasmielisiä kirjoituksiaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
No kylläpä onkin röyhkeännäköinen mies siinä seisomassa. Eipä paljon röyhkeämmännäköistä miestä voisi olla. Olenkin ihmetellyt mistä se kristillinen miesten ryhtiliike- ajatus lähti liikkeelle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Yhdysvalloissa uuskarismaatikot tulevat kaapista ja asteittain myös pastorit alkavat julkistaa olevansa homoseksuaaleja (tämä on jo alkanut).
Karismaattisuuden sisällä vaikuttava uuskarismaattisuus muokkaa ilmapiiriä niin, että kun yhä useampi pastori, profeetta, apostoli tai ylistyksenjohtaja tulee kaapista, poikkeamasta tulee uusi normi.
Suomessa Helsingin Saalem on hyvin pitkällä tässä kehityksessä.
Ilmianna
Jaa
Tässä alkaa vaan herätä kysymys: Olisiko nyt aika soittaa Hinttalan poikain surumarssi vai ilomarssi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hillsongilta löytyy sopivat ylistyksenjohtajat
https://www.dailymotion.com/video/x4irz4y
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Toinen sopanen,Eero Sopanen 60 - luvulla sielunhoitotilanteessa sekaantui seksisuhteeseen ja sai siitä moitteet.Erosi ja perusti oman helluntaipohjaisen seurakuntansa.Siiloanin.Harva vaan tietää mutta näin vanhat helluntaimiehet ovat kertoneet.Uskaltaako joku jotain lisätä.
Ilmianna
Jaa
Vitun homot vittu saatana vittu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Oijoi melko varmaa on että olet tositerveen lutperheen tositerve poikalapsi!!

van eipä näy leahimejä eikä pitkiä helluntaikauhutarinoita kommentoimassa ei näy!

se kun on normaalia ja kiitettävää eikö olekkin!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kaappihomous karismaanisuuden lähteenä

Sekä Markku Koivistosta että Patrick Tiaisesta näkee kilometrin päähän sen, että tyypit eivät hyväksy omaa seksuaalisuuttaan. Niinpä sitten perustellaan seurakuntia, huijataan mummoilta rahat, kaadetaan tätejä ja valehdellaan Nigeriassa tapahtuneista ihmeistä.

Draaman kaaren loppupuolella tulevat esiin harhapolut ja srk-poikain hyväksikäytöt. Syy vieritetään saatanan ja demonien kannettavaksi.

Hyväksykää homous, uskovaiset. Saatte lahjaksi tervehenkisyyttä ja vapautta. Pastorit pysyvät kuosissa ja teidän ei tartte hävetä lööppien paljastuksia. Homous ei ole synti. Hengellinen hyväksikäyttö ja manipulointi ovat.

Tai vaihtoehtoisesti pitäkää pää pensaassa. Savustakaa todenpuhujat ulos seuratuvistanne. Älkää antako homojen tulla ulos kaapeistaan. Lähettäkää heidän hurmahenkisiin pastorikouluihin. Ja ihmetelkää, kun mikään masennuslääke ei vie pois ahdistustanne.

Tiaisen loppuromahdusta odotellessa.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta