Jatkuuko tämä, siitä mihin jäimme?

DementiaaToivova

Minulle tuli jokin uskomaton rohkeuden puuska keskiviikkona ja torstaina. Itsekin sitä ihmettelin? Annoin aika selkeät merkit, että jokin sinussa on vetänyt puoleensa jo jonkin aikaa! Uskon, että olet tuntenut samoin, ehkä jopa pidempään kuin minä? Meillä on ollut hyvää huumoria ja flirttiä jo kauan aikaa. Välillä on seesteisempää ja keskitymme selkeästi "omaan" elämäämme, joka molemmilla on. Ehkäpä yritämme taistella vetovoimaa vastaan molemmat? Minä taistelen, kyllä ja isosti. Yksin en voi tunteitani, haaveitani laittaa toteen. Nyt torstaina jäi hyvä kutina ja kihelmöinti sinusta MIES❤. Jatkuuko tämä siitä mihin jäimme vai onko tämä pidempi näkemättömyys johtanut unohdukseen? Ei ihminen taida reilussa viikossa unohtaa. Minä en unohtanut viime kesänäkään! Jos näitä esteitä ei elämässä olisi, oisin nyt pyytänyt sut mukaani. Olisin ollut sulle se opas joksi mua olet joskus pyytänyt... Olisi niin helppoa jos olisit vain se mukava, huumorintajuinen, komea, älykäs, verbaalinen työkaveri. Nyt olet noiden lisäksi aivoverenkierron häiriö, sydämen rytmihäiriö, depressio, neurologinen häiriö ja suoranainen liian kosteuden aiheuttaja... kunpa mulle tulis dementia! Sitten unohtaisin.

26

1106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köyhänmiehendieetti

      Kaunis kirjoitus,kunpa olist se Nainen joka on minut sytyttänyt ja aivovaurioon saattanut.
      Vuorotyö on rankkaa ja sinä vielä.
      No putoaahan kilot tässä riutumisessa

      • DementiaaToivova

        Ei osunut oikeaan, koska emme ole vuorotyössä. Toivottavasti oikea nainen on huomannut tunteesi. Me naiset olemme helposti liian arkoja lähestymään sitä miestä, jonka OIKEASTI haluamme. Kakkosvaihtoehtoa helpompi lähestyä. Ikää, kun tulee enemmän on tunteille esteitä enemmän perheet tai elämässä opitut karikot. Toivon, että mies, jota ajattelen eksyisi joskus tänne ja tunnistaisi itsensä... jos se antaisi hänelle rohkeuden hyväksyä tai torjua tunteeni. Reagoida kuitenkin. Hän on ❤.


      • Kertoisitko

        Kerro hänen etunimen ensimmäinen kirjain.


      • DementiaaToivova

        Vastasin tähän jo kerran, mutta vastausta ei näy? Noloa ja jopa harmillista siis täällä palstalla se, että hänenkin nimensä alkaa J:llä. Ei ole kuitenkaan Juha, joka tuntuu täällä usein esillä olevan. Ei myöskään Jorma, jota joka paikkaan ehdotellaan. Suomessa nyt vaan on J:llä alkavia miehen nimiä. Peri suomalaisia.


    • ToivotaanNiin

      Miehenä hyvin sama tunne ollut jo pitkään. Tosin aina kun luulen että jatkuu vaikka viikonlopun jälkeen niin hän on maanantaina kuin ei tuntisikaan. :)

      • DementiaaToivova

        Itsekin toimin joskus naisena noin. Yritän unohtaa himoni ja haluni. Ja jos ei toiselta irtoa ensin sitä huomiota menen ihan jäihin. On ollut viikonloppu aikaa haaveilla jostakin yhteisestä kuumasta hetkestä. Huumasta, jonka toivon myös miehen löytäneen ja halunneen. Tunteet ovat vaikeita käsitellä, ainakin näin varattuna.


      • ToivotaanNiin
        DementiaaToivova kirjoitti:

        Itsekin toimin joskus naisena noin. Yritän unohtaa himoni ja haluni. Ja jos ei toiselta irtoa ensin sitä huomiota menen ihan jäihin. On ollut viikonloppu aikaa haaveilla jostakin yhteisestä kuumasta hetkestä. Huumasta, jonka toivon myös miehen löytäneen ja halunneen. Tunteet ovat vaikeita käsitellä, ainakin näin varattuna.

        Hyvin samanlaisessa tilanteessa. Ja siinähän se taitaa olla että kun toinen välillä vetäytyy niin sen tulkitsee väärin.

        Itse koen sen niin että hän haluaa eroon näistä tunteista ja minusta jotta voi jatkaa hyvää elämäänsä. Ja hyvä niin jos se hänelle toimii. Hänen onnellisuus on minulle tärkeintä.

        Mutta sitten hän taas sulaa... Ja karuselli jatkaa pyörimistään...


      • DementiaaToivova

        Paljonko juttelette? Onko hän onnellinen. En usko, että onnelliseen suhteeseen mahtuu ajatuksia, flirttiä tai tunnetta kenellekään ulkopuoliselle. Ei hän varmastikaan tarkoita, että ei halua tai kiinnosta. Me naiset vaan ollaan niin höpöjä, että odotetaan miehen olevan se rohkea. Itse ainakin odotan vain, että ota minut! Tunnen, että mies on minulle liian hyvä! Pelkään ja häpeän jotenkin itseäni ja siksi puheliaisuudestani huolimatta vetäydyn välillä. Nolostun, koska omat ajatukseni ovat olleet tuhmia... onhan hän myös varattu. Itse ainakin tyydyn tilanteeseeni jos hän ei miehenä ota ja sano, että haluaa. Tiedän, ei se miehille ole sen helpompaa! Ei ainakaan minun kohdallani, koska minun nykytilanteeni voisi olla monelle miehelle haaste. Ajattelisivat, että antaa olla. On tottunut siihen ja tähän... Toivon kuitenkin, että tämä mies tuntee jo minua hiukkasen ja tietää ajatuksiani. Jos haluaa kaikesta tilanteemme hankaluuksista huolimatta, uskaltaisi aikuisena miehenä näyttää sen. Itse ujostelen tässä asiassa liikaa. En voi sanoa muuta sinulle, kuin uskalla sanoa ja näyttää tunteesi naista kohtaan. Ei hän voi tunteeton olla sinua kohtaan jos itsekin olet kipinää ja flirttiä tuntenut. Rohkeasti vaan!!!


      • ToivotaanNiin
        DementiaaToivova kirjoitti:

        Paljonko juttelette? Onko hän onnellinen. En usko, että onnelliseen suhteeseen mahtuu ajatuksia, flirttiä tai tunnetta kenellekään ulkopuoliselle. Ei hän varmastikaan tarkoita, että ei halua tai kiinnosta. Me naiset vaan ollaan niin höpöjä, että odotetaan miehen olevan se rohkea. Itse ainakin odotan vain, että ota minut! Tunnen, että mies on minulle liian hyvä! Pelkään ja häpeän jotenkin itseäni ja siksi puheliaisuudestani huolimatta vetäydyn välillä. Nolostun, koska omat ajatukseni ovat olleet tuhmia... onhan hän myös varattu. Itse ainakin tyydyn tilanteeseeni jos hän ei miehenä ota ja sano, että haluaa. Tiedän, ei se miehille ole sen helpompaa! Ei ainakaan minun kohdallani, koska minun nykytilanteeni voisi olla monelle miehelle haaste. Ajattelisivat, että antaa olla. On tottunut siihen ja tähän... Toivon kuitenkin, että tämä mies tuntee jo minua hiukkasen ja tietää ajatuksiani. Jos haluaa kaikesta tilanteemme hankaluuksista huolimatta, uskaltaisi aikuisena miehenä näyttää sen. Itse ujostelen tässä asiassa liikaa. En voi sanoa muuta sinulle, kuin uskalla sanoa ja näyttää tunteesi naista kohtaan. Ei hän voi tunteeton olla sinua kohtaan jos itsekin olet kipinää ja flirttiä tuntenut. Rohkeasti vaan!!!

        Kirjoitit että tyydyt tilanteeseen jos hän ei tee aloitetta. Joskus tilanne on vain niin mahdoton että on kai parempi että hän tyytyy ja unohtaa.

        Ehkä sinun täytyy tinkiä siitä minkä roolin haluat hänen ottavan ja tulla puolitiehen vastaan. Tuo vetäytyminen on helppo tulkita väärin ja toisaalta se ei aina ole rohkeutta miehen näkökulmasta asettaa toinen vaikeaan tilanteeseen jos häntä ei kiinnostakkaan.

        Ja ihan sama mitä mietin kun en ole hänen kanssaan. Kuten tänään kun näin hänet taas oli lopputulos taas kuin lekalla päähän... ;)


      • DementiaaToivova

        Ihanaa! Lekalla päähän! Miehinen ilmaisu. Mulla on nyt aikaa pohtia ja puntaroida omia tunteitani ja tuntemuksiani, kun en näe häntä yli viikkoon. Viestin kyllä työasioissa laitoin ja nopeasti vastauksen sain. Hyvin asiallisen kyllä. Jos häntä kiinnostaisi, eikö viestiin voisi vähän flirttiä laittaa? Vai vastaako mies siihen mitä kysytään ja that's it? Toivon, että sinulla on miehenä rohkeus näyttää selkeästi, että haluat naisen jonka tänään tapasit! Toivon sitä todella!!! Me naiset ollaan helposti näissä aisoissa ujoja ja itselläni ainakin eletty elämä on huonontanut itsetuntoa ja tunnen itseni B-luokan naiseksi. Kyllä mä yleensä saan huomiota miehiltä ja kehujakin itsestäni. Erityisesti positiivista tulee useimmiten luonteestani ja ajatuksistani sekä tietysti myös ulkoisestakuoresta, jolle en paljoa painoarvoa anna. Minkä merkin mielestäsi voisi miehelle antaa? Olematta tyrkky!! Miehelle sanoisin, että kerro suoraan mistä asioista pidät naisessa ja haluaisit tutustua lisää! Nainen pitää AINA positiivisesta palautteesta! Itse olen nainen, joka rakastaa suoraa toimintaa ja toivon miehen tulevan ja suutelevan minua! Katsoisi syvälle silmiin ja kyselemättä suutelisi.


      • ToivotaanNiin
        DementiaaToivova kirjoitti:

        Ihanaa! Lekalla päähän! Miehinen ilmaisu. Mulla on nyt aikaa pohtia ja puntaroida omia tunteitani ja tuntemuksiani, kun en näe häntä yli viikkoon. Viestin kyllä työasioissa laitoin ja nopeasti vastauksen sain. Hyvin asiallisen kyllä. Jos häntä kiinnostaisi, eikö viestiin voisi vähän flirttiä laittaa? Vai vastaako mies siihen mitä kysytään ja that's it? Toivon, että sinulla on miehenä rohkeus näyttää selkeästi, että haluat naisen jonka tänään tapasit! Toivon sitä todella!!! Me naiset ollaan helposti näissä aisoissa ujoja ja itselläni ainakin eletty elämä on huonontanut itsetuntoa ja tunnen itseni B-luokan naiseksi. Kyllä mä yleensä saan huomiota miehiltä ja kehujakin itsestäni. Erityisesti positiivista tulee useimmiten luonteestani ja ajatuksistani sekä tietysti myös ulkoisestakuoresta, jolle en paljoa painoarvoa anna. Minkä merkin mielestäsi voisi miehelle antaa? Olematta tyrkky!! Miehelle sanoisin, että kerro suoraan mistä asioista pidät naisessa ja haluaisit tutustua lisää! Nainen pitää AINA positiivisesta palautteesta! Itse olen nainen, joka rakastaa suoraa toimintaa ja toivon miehen tulevan ja suutelevan minua! Katsoisi syvälle silmiin ja kyselemättä suutelisi.

        Minä olen sen mielestäni näyttänyt ja mm. saanut niitä asiallisen lyhyitä vastauksia mitkä ei jätä tilaa enempään viestittelyyn. Jos hän olisi lähettänyt ei kyllä näin olisi käynyt.

        Saan kuvan kirjoituksistasi että olet hyvin avoin ja näytät selkeästi hänelle mitä tunnet. Ymmärrän miksi peräänkuulutat tunteiden näyttämistä hänen puolelta.

        Tuo sinun suoraan suuteluun lähestymistapa on kyllä mahtava! :D

        Hienoja tunteita nämä, en niistä kyllä eroon haluaisi päästä vaikka välillä vaikeata onkin... Toivon että teillä asiat etenee!!


      • DementiaaToivova

        Olen kyllä avoin, mutta tunteeni näytän flirtin ja huumorin varjolla. Olen muutenkin tottunut peittämään esim. työelämässä vaikeatkin asiat huumorilla. Auttaa jaksamaan. Työympäristö on sellainen, että valvovia silmiä on kaikkialla ja kuulevia korvia. Joten varmaan joitain juttujani hän pitää ihan huumorina?! Uskon, kyllä hänenkin huomanneen ja tunteneen sähkön ja kipinät välillämme. On multa muutama työkaverikin kysellyt, että tuntuu tuo juttu luistavan... että miten paljon olette tekemisissä vapaa-aikana? Teillä on jokin erilainen kemia... ja muille tämä mies on kuulemma jörömpi ja ei paljoa hae kontaktia ja jää juttelemaan. Mutta mistä niistä tietää?! Täällä on hyvä purkaa ajatuksiaan jne.. Toivon/pelkään että hän ei ole täällä ja lukee/ei lue tätä.

        Tekstissäsi on juuri tuo sama ongelma, kuin minulla. Viesteissä ei tilaa flirttiin. Kaikki ihmiset eivät kyllä pidä viestejä edes juuri viestintä keinona vaan hoitavat vain pakolliset vastaukset, miehissä ja naisissa siis sellaisia. Mutta hei! Molemmat ovat vastanneet!!!! Ollaan siis edes siitä onnellisia :D Tsemppiä ja rohkeutta sinulle! Ota ohjat käsiisi ja nainen kainaloosi. Karatkaa yhdessä auringon laskuun!


    • Eivuorottatöitä

      Vuorotyöstä puheenollen, eihän sitä enää aikuisena halua tehdä. Aikansa kutakin.

      • DementiaaToivova

        En laske itseäni niin vanhaksi, mutta jo mukavuudenhaluiseksi kyllä. En haluasi enää yötyöhön.


      • Kjähnää
        DementiaaToivova kirjoitti:

        En laske itseäni niin vanhaksi, mutta jo mukavuudenhaluiseksi kyllä. En haluasi enää yötyöhön.

        Voisitko kertoa tilanteesta enemmän?
        Sait ajatukseni ja toiveeni heräämään että olisit hän <3


      • DementiaaToivova

        Kyllä tässä on ne mitä kerron. Sä voit kyllä kertoa jotain niin vastaan tunnistanko jotain juttuja. Olisi se yllätys, mutta ihana jos olisit hän. Ei tarvitsisi enää aprikoida, tunnetko mitään? Voisit vaan toimia jos haluat. Tai sitten voisin kuopata tunteeni ja jatkaa matkaani, ilman sitä painolastia, että en antanut itselleni/meille edes mahdollisuutta.


      • Jaksanuten
        DementiaaToivova kirjoitti:

        Kyllä tässä on ne mitä kerron. Sä voit kyllä kertoa jotain niin vastaan tunnistanko jotain juttuja. Olisi se yllätys, mutta ihana jos olisit hän. Ei tarvitsisi enää aprikoida, tunnetko mitään? Voisit vaan toimia jos haluat. Tai sitten voisin kuopata tunteeni ja jatkaa matkaani, ilman sitä painolastia, että en antanut itselleni/meille edes mahdollisuutta.

        Jos olisin hän tietäisit varmasti tunteistani mutta et ole itse tuonut tunteitasi esills rehellisesti.
        Meillä oli hieno yhteys jonka sinun "kylmyytesi" minua kohtaan sai rapistumaan. Kaiken tammikuisen jälkeen olen vain odottanut sitä pientä liikettä sinulta.
        Olen pyytänyt sinua ulos ja kertonut kuinka tärkeä olet mutta ei kukaan jaksa huudella toista vuotta odottaen pientä rehellistä fiilistä tunteistasi.
        Työntäisit rehellisesti pois läheltäsi tai olisit oikeasti mukana. Minulla vain olo että pidät minua kusipäänä etkä uskalla luottaa minuun vaikka luottamuksesi arvoinen olen ollut pitkään.

        Tässä pientä taustaa. Pienet hellät hetket ovat saaneet jaksamaan mutta en loputtomiin jaksa ja siksi aika keskittyä vain siihen mitä nyt on.


      • DementiaaToivova

        Minua ei ole pyydetty ulos, valitettavasti. Joten en ole oikea henkilö. Myöskään helliä hetkiä ei ole ollut. Jos olisi, olisin nytkin varmasti jossain muualla, kuin täällä. Meillä on vain poikkeuksellisen hyvää työkaveruutta ja flirttiä sekä mukavia keskusteluja ja jotenkin tunne siitä, että "testaamme" toisiamme puolin ja toisin... flirtillä ja kysymyksillä, ihan jutellen. Jos tunnet, että nainen on toiminut viime viikolla, jotenkin erityisen rohkeasti, kuten minä aloituksessani kerron tehneeni, toimi vielä yhden kerran!! Pyydä häntä tapaamiseen työn ulkopuolella, jos olet jo ollut niin rohkea, pystyt siihen vielä kerran! Jos ei lähde, niin ehkä hän leikkii kanssasi ja sinun kannattaa unohtaa hänet. Itse lähtisin mielelläni esim. ajelulle juttelemaan ilman työympäristöä tai kahvilaan tms.


      • Jaksanuten

        Hän lupasi lähteä ulos viimeksi kun kysyin mutta ajankohdasta emme sopineet. Pallo on ollut hänellä pitkään sen suhteen.
        Välillämme OLI ehkä liian kielletty rakkaus jonka esteenä oli liian moni asia ja ilmeisesti hänen pelko vieraasta ja uudesta.
        Sanoin hänelle kauan sitten että sano suoraa jos ei kiinnosta niin annan olla hänen rauhassa mutta sitäkään en irti hänestä saanut.

        Nyt tuskastuin ja ilmoitin etten halua enää mitään. Työt valitettavasti vielä hoidettava.
        Sattuu sisältä mutta uskon ajan korjaavan haavat.
        Ikinä en tähtisilmää tule unohtamaan. Vaikka mitä sanon aina hänelle paikka sydämessäni on.

        Ajattelen lämmöllä kuitenkin niitä hyviä hetkiä joita oli.

        Miksi kehottaisit tässä vaiheessa minua vielä yrittämään?


    • DementiaaToivova

      Mielessäni olet. Toivottavasti näen sinut unessani ❤.

    • 5687676

      Rohkeasti vaan pettämään ja kasvattamaan mainetta sillä saralla:)

    • yksyks

      Ehkä sul on jo dementian alku kun täällä vuodatat himojasi.

      • DementiaaToivova

        Jee!!! Siitä se unohtaminen lähtee!


    • joopajootaas

      Tämä kuullostaa miehen fantasialta. Ei naiset kirjoita kostumisistaan jne. julkisilla palstoilla eikä ainakaan tälläisin selvin tunnistein joihin on helppo tarttua.

      • DementiaaToivova

        Mä olenkin erilainen nainen! Ja ihan nainen olen!!! Toivon olevani tämän yhden miehen fantasia edes hetkittäin. Hän on minun, liian usein. Harva mies kirjoittaa tai tuntemani mies tälläistä tekstiä? Ehkä joku laulun sanoittaja. Tämä teksti lähtee minun ajatuksistani ja on osa tapaani purkaa tunnetta. Antaa itselleni aikaa käsitellä tätä. Mä olen oikeasti hämilläni itsekin?!


    • DementiaaToivova

      Olet ollut mielessäni taas useasti tänään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe