Instrumentariumin mainos on hauska

hyvätuuli-in

Tuo vanhan pariskunnan tanssin hylkytys saa hyvälle tuulelle :)
Katson enemmän ykkösen puolta. Laittaisipa Ylekin välipätkät jotenkin kiinnostaviksi ja hauskoiksi. Ylen alituiset väliaikakertaukset ovat useimmiten puuduttavia. Vaalikonemainos oli ihan raastava.
Ja osaisinpa tanssia edes noin kuin tuo pariskunta mainoksessa !

63

1476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä varmaan Jeesus ole samaa mieltä pariskunnasta :)

      H.

      • tykkään_

        Minusta se Instrun toinen mainos missä sama pariskunta. Mies antaa rouvalle uudet silmälasit. Rouva on niin hyvä näyttelijä, siis ne ilmeet.


      • tykkään_ kirjoitti:

        Minusta se Instrun toinen mainos missä sama pariskunta. Mies antaa rouvalle uudet silmälasit. Rouva on niin hyvä näyttelijä, siis ne ilmeet.

        "tykkään_ "

        Näyttäisiköhän se hauskalta ristiltä katsottuna? :)

        H.


      • hihhauska

        Se ensimmäinen mainos kun rouva sai uudet silmälasit ja katsoi siippaansa "uusilla silmillään" ja otti kassinsa ja fiikuksen ja lähti. Hyvin kuvattu, näytelty ja interiööri oli väritykseltään ja mööbeleiltään hieno ja sopi heille. Mua NAURATTI ihan kauheesti, oli parempi kuin tyhjänpäiväiset "muka hauskat tv-ohjelmat". Rouva palasi kuitenkin papan onneksi takaisin ja
        tanssivat ilosta toisensa löydettyään. Specsaversin mainokset myös hyviä (karvalakki-kissa ym.).


      • hihhauska kirjoitti:

        Se ensimmäinen mainos kun rouva sai uudet silmälasit ja katsoi siippaansa "uusilla silmillään" ja otti kassinsa ja fiikuksen ja lähti. Hyvin kuvattu, näytelty ja interiööri oli väritykseltään ja mööbeleiltään hieno ja sopi heille. Mua NAURATTI ihan kauheesti, oli parempi kuin tyhjänpäiväiset "muka hauskat tv-ohjelmat". Rouva palasi kuitenkin papan onneksi takaisin ja
        tanssivat ilosta toisensa löydettyään. Specsaversin mainokset myös hyviä (karvalakki-kissa ym.).

        "hihhauska"

        Näyttelijä-paris-kunnan kasvoista päätellen he kuuluvat tosi-saitoihin, ulko-maalaisiin Laihialaisiin.
        Siksi firma mainosti heidän vanhoja silmä-lasejaan heidän stereo-typioillaan.
        Palomakin kohta suuttuu.
        -
        Tänään, näin rikkaan rasismin aika-kautena en sinuna nauraisi kovin paljoa.
        Koulusi opettaja tulee pian ja toruu sinua räkättämisestäsi.
        Vaikka lapsi oletkin.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "hihhauska"

        Näyttelijä-paris-kunnan kasvoista päätellen he kuuluvat tosi-saitoihin, ulko-maalaisiin Laihialaisiin.
        Siksi firma mainosti heidän vanhoja silmä-lasejaan heidän stereo-typioillaan.
        Palomakin kohta suuttuu.
        -
        Tänään, näin rikkaan rasismin aika-kautena en sinuna nauraisi kovin paljoa.
        Koulusi opettaja tulee pian ja toruu sinua räkättämisestäsi.
        Vaikka lapsi oletkin.

        H.

        Muista myös että olimme aikoinaan hyviä tovereita Saksan kanssa.
        Tänäänkin olemme, mutta toisin tavoin.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        Muista myös että olimme aikoinaan hyviä tovereita Saksan kanssa.
        Tänäänkin olemme, mutta toisin tavoin.

        H.

        Aavistuksen verran toisin tavoin.

        H.


      • hyvätuuli-in
        hihhauska kirjoitti:

        Se ensimmäinen mainos kun rouva sai uudet silmälasit ja katsoi siippaansa "uusilla silmillään" ja otti kassinsa ja fiikuksen ja lähti. Hyvin kuvattu, näytelty ja interiööri oli väritykseltään ja mööbeleiltään hieno ja sopi heille. Mua NAURATTI ihan kauheesti, oli parempi kuin tyhjänpäiväiset "muka hauskat tv-ohjelmat". Rouva palasi kuitenkin papan onneksi takaisin ja
        tanssivat ilosta toisensa löydettyään. Specsaversin mainokset myös hyviä (karvalakki-kissa ym.).

        Se mainos oli hauska myös ja kiinnitti huomiota. Mummeli pelästyi "oudonnäköiseksi" mennyttä ukkoansa. Palasi kuitenkin, siksi tuo tanssin käpsehtiminen on ilahduttava myös.
        Hyvä kun mainosmiehet keksivät tarinoita pätkiinsä.


      • hyvätuuli-in kirjoitti:

        Se mainos oli hauska myös ja kiinnitti huomiota. Mummeli pelästyi "oudonnäköiseksi" mennyttä ukkoansa. Palasi kuitenkin, siksi tuo tanssin käpsehtiminen on ilahduttava myös.
        Hyvä kun mainosmiehet keksivät tarinoita pätkiinsä.

        "Näyttelijä-paris-kunnan kasvoista päätellen he kuuluvat tosi-saitoihin, ulko-maalaisiin Laihialaisiin.
        Siksi firma mainosti heidän vanhoja silmä-lasejaan heidän stereo-typioillaan.
        Palomakin kohta suuttuu."

        H.


      • tykkään_
        hunksz kirjoitti:

        "tykkään_ "

        Näyttäisiköhän se hauskalta ristiltä katsottuna? :)

        H.

        Miksipä sitä ristiltä mennä katsomaan. Lahjakas näyttelijä on lahjakas katsoipa mistä tahansa.


      • tykkään_
        hihhauska kirjoitti:

        Se ensimmäinen mainos kun rouva sai uudet silmälasit ja katsoi siippaansa "uusilla silmillään" ja otti kassinsa ja fiikuksen ja lähti. Hyvin kuvattu, näytelty ja interiööri oli väritykseltään ja mööbeleiltään hieno ja sopi heille. Mua NAURATTI ihan kauheesti, oli parempi kuin tyhjänpäiväiset "muka hauskat tv-ohjelmat". Rouva palasi kuitenkin papan onneksi takaisin ja
        tanssivat ilosta toisensa löydettyään. Specsaversin mainokset myös hyviä (karvalakki-kissa ym.).

        Juuri tuota tarkoitin. Rouvan ilme on niiiin hyvä, niin hyvä.


      • MummeliMiia
        tykkään_ kirjoitti:

        Minusta se Instrun toinen mainos missä sama pariskunta. Mies antaa rouvalle uudet silmälasit. Rouva on niin hyvä näyttelijä, siis ne ilmeet.

        Minustakin se oli mainio, nauruun purskahdin, se oli niin yllättävä.


      • hyvätuuli-in kirjoitti:

        Se mainos oli hauska myös ja kiinnitti huomiota. Mummeli pelästyi "oudonnäköiseksi" mennyttä ukkoansa. Palasi kuitenkin, siksi tuo tanssin käpsehtiminen on ilahduttava myös.
        Hyvä kun mainosmiehet keksivät tarinoita pätkiinsä.

        Mummeli tuli takaisin kun katsoi itse peiliin :), tykkään tästä mainoksesta. Myös mainos missä lääkäri tutkii karvalakkia kissana on hauska, varsinkin kissan ilme lopussa.


      • eppu2
        mielikki.mummo kirjoitti:

        Mummeli tuli takaisin kun katsoi itse peiliin :), tykkään tästä mainoksesta. Myös mainos missä lääkäri tutkii karvalakkia kissana on hauska, varsinkin kissan ilme lopussa.

        On tosiaan nuo kaksi mainoista parhaita, mitä on näkynyt.
        Yhdessä vaippamainoksessa ärsyttää se ´´minne se pissa hävisi.´´
        Sitten on niitä ihan älyttömiä, missä mikään ei liity mihinkään.


      • siilenä
        eppu2 kirjoitti:

        On tosiaan nuo kaksi mainoista parhaita, mitä on näkynyt.
        Yhdessä vaippamainoksessa ärsyttää se ´´minne se pissa hävisi.´´
        Sitten on niitä ihan älyttömiä, missä mikään ei liity mihinkään.

        Minusta taas se pissanhäviämismainoskin on hauska kun se on liitetty sen lapsen kuvaan joka katsoo sitä vaippa eli ilmeisesti juuri lirahti :D. Tietenkin jos siinä paikalla olisi ollut vanhus ihmettelemässä pissan häviämistä, aisa olis saanut uuden käänteen :D.


      • eppu2
        siilenä kirjoitti:

        Minusta taas se pissanhäviämismainoskin on hauska kun se on liitetty sen lapsen kuvaan joka katsoo sitä vaippa eli ilmeisesti juuri lirahti :D. Tietenkin jos siinä paikalla olisi ollut vanhus ihmettelemässä pissan häviämistä, aisa olis saanut uuden käänteen :D.

        Se ååni, millä se sanotaan, kun se on semmoinen kiekaus.
        Rosvo Roopee tuossa katson toisella silmällä. Tuttu elokuvahan tuo.


      • siilenä
        eppu2 kirjoitti:

        Se ååni, millä se sanotaan, kun se on semmoinen kiekaus.
        Rosvo Roopee tuossa katson toisella silmällä. Tuttu elokuvahan tuo.

        Okei......minäpä kuuntelen seuraavalla kerralla sen kiekaisun. Minun korviini ei ole vissiin sattunut kun en muista.


    • torkkuhuopa

      Hunkkeli on tuas pahalla piällä. Heleputa tok, ee elämä parane hättäelyllä.

    • "Tänään, näin rikkaan rasismin aika-kautena en sinuna nauraisi kovin paljoa.
      Koulusi opettaja tulee pian ja toruu sinua räkättämisestäsi.
      Vaikka lapsi oletkin."

      H.

    • satavuotiaalle

      Silmälääkärien huolenpito saisaista on yllättäen mielekkäämpää, kuin hammashoidosta voi koskaan löytää.

    • IsoaKaria

      Joskus olo on kuin olisi liidelissä käynyt. Hankkimassa auton korjausta meinaan..

      • torkkuhuopa

        Sillä lailla. Wempulin liiterissä käytynä. Toeset tulloo pahantuulisiks, toeset tuas hyvän.


      • justinstrum

        ..juhlarahaa ei kannata edes yrittää ansaita..


      • torkkuhuopa
        justinstrum kirjoitti:

        ..juhlarahaa ei kannata edes yrittää ansaita..

        Kuvitteletko mielessäsi minut siihen ammuttavien riviin.... ? (viittaus poistettuihin juhlarahoihin)


    • siilenä

      Minustakin sen papan ilme housut kintuissa on hauska , kuten mummonkin joka jalat rsitissä nauraa papalle :D.

    • iki-ihastuutava

      Molemmat mainospätkät on ihastuttavia,
      olen myyty,
      katson niitä aina uudestaan ja uudestaan,
      aivan kuin en ennen olisi nähnykkää,

    • mainoksen
      • tämänvuosituhannenparas

        Kertakaikkisen hyvä :) Toista kuin lässyttyävät tai lauletut mainokset.
        Näyttelijöiden lisäksi myös lavastus täydellinen.


      • New-age

        Mua ärsyttää, kun lasinkappaleet maksaa tolkuttomasti. Kun kysyin eräässä liikkeessä, että missä lasit hiotaan, Saksassa?, niin ei vaan tilataan eri puolilta maailaa. Elikkäs onko jokin ja - lasinkappaleiden pörssi a la €/kpl, sitten niin hiotaan taitteluviat. Käysää. Ja pokat sitten ovat jotain disainia, mutta ovatko sitten jotain rantarolex-styleä? Eli maksanko feikeistä.
        Tässähän usko joutuu koville.
        Toisaalta, enhän minä niitä näe, muuta kuin peilin edessä eli ongelma on katsojan silmässä, joten vois ostaa pilipalit.
        Sama pätee aurinkolaseihin.
        Ekstra-pinnoitteista on huonoja kokemuksia, tuhruiset hetkessä. Rahaa menee ihan fuulaan.
        Muutoin aikoinaan glasit olivat lääkäripalkkioineen verovähennyskelpoista kamaa.


      • ögönjaplik

        Todellakin ekstrapinnotteiset ovat ihan fuulaa. Aurinkolasit vahvuuksilla olen hylännyt, koska tulevat minulle liian kalliiksi haaverialttiuden vuoksi.
        Lasien päälle laitettavat lasit ovat ihan ok. Nykyisin koulutan silmiäni siihen, että pärjäisin vain lukulaseilla. Aikoinaan mukavuuden halusta hommasin moniteholasit :(


      • Exstrapinnotteiset-
        New-age kirjoitti:

        Mua ärsyttää, kun lasinkappaleet maksaa tolkuttomasti. Kun kysyin eräässä liikkeessä, että missä lasit hiotaan, Saksassa?, niin ei vaan tilataan eri puolilta maailaa. Elikkäs onko jokin ja - lasinkappaleiden pörssi a la €/kpl, sitten niin hiotaan taitteluviat. Käysää. Ja pokat sitten ovat jotain disainia, mutta ovatko sitten jotain rantarolex-styleä? Eli maksanko feikeistä.
        Tässähän usko joutuu koville.
        Toisaalta, enhän minä niitä näe, muuta kuin peilin edessä eli ongelma on katsojan silmässä, joten vois ostaa pilipalit.
        Sama pätee aurinkolaseihin.
        Ekstra-pinnoitteista on huonoja kokemuksia, tuhruiset hetkessä. Rahaa menee ihan fuulaan.
        Muutoin aikoinaan glasit olivat lääkäripalkkioineen verovähennyskelpoista kamaa.

        500 € yhdet lasit, ja toiset saa sitten ilmaiseksi. Taidan pärjätä vanhoillani.


      • New-age

        Paatosta lisää: voisinko teetättää vanhoihin uudet: tulevat kuulemma melkein yhtä kalliksi, jos niitä seilautetaan ympäri maailmaa. Ja kuulemma jos niissä on jokin "näkymätön" vika.
        Instrun mukaa lasit tehtäisiin Saksassa ja kehykset liitetään niihin Virossa.
        Kaupassa on mallit ja Virossa kehysläjä.
        Mulla on kolmet hyvät pokat. Mitäs tehdä niillä. Specksavers ottaa vastaan ja lähettää kehitysmaihin, jolloin "minjnnäköinen" saa lasit.
        Mutta kun on oppinut täjän ikään, ettei mikään ole ilmaista, joku tekee diiliä noilla. On vain niin kaunista sanoa, että kehitysmaihin. Mutta eikö kehitysmaalaisen silmät ole yhtä arvokkaat kuin minun. Jotain vastrnmielisen alentuvaa on tässä kuviossa.
        No jo glasit poistetaan kehyksistä, tulee siitä lasimassaa, mitä voi käyttää vsikka pullonpohjissa.
        Kyllä koettelee uskoa.


      • aprikoiva

        Virossa käydessä voisi jättää sinne kehykset jos on varalasit ja siellä käy optikolla. Lähettävät sitten kuriirilla Suomeen. Luulen.


      • New-age

        Miks' en luota tällaiseenkaan toimitukseen. Er8otuksella saisi varmaan muutaman menopaluun Tallinnaan. Tasoa voisi testata tietenkin myös.
        Tuo lisäyksesi "Luulen" oli kiva, koska olen kuullut näitä, että jonkun kumminkaimanserkunveli on hankkinut lasinsa Virosta. Hintahyöty lienee kaventuneen vuosien myötä.


    • saahymyilemään

      Minunkin mielestä se on ihana ja iloa tuottava mainos.

    • tasan.käyköön.lahjakkuus

      Auringon suojalaseista tuli mieleen asia viidenteen, että mikä suodatin poistaisi esim. Paula Norosen, Riku Niemisen (saa jäädä Heikoin Lenkkiin) ja muut massajulkisuudessa olevat.
      En kertakaikkiaan ymmärrä myöskään näitä Teemu Selänteen isännöimiä julkkuohjelmia tms.

      Nyt olisi aika palkata teatterikouluista valmistuneita uusia tulevia julkkiksia joilla ei sitä maallista mammonaa jo ole ylenmäärin.

      • tcljimfrii

        Kyllä voisi noita ohjelmiakin poistaa tai laittaa tauolle. Huutokauppakeisari, Bumtsibum ja kaikki vitun uusinnat joita pyöritellään kanavalta toiselle.


    • latlso

      Minkä ikäisiä te oikein olette, sillä nämä jutut kuulostaa enempi 80-kymppisten jaarittelulta.

      • ikä.ikään.kuin

        Minä olen 64-vuotias. Tekisitkö minun ikäiselleni sopivan aloituksen, vaikkakin minä en ole aloittaja.


      • latlso
        ikä.ikään.kuin kirjoitti:

        Minä olen 64-vuotias. Tekisitkö minun ikäiselleni sopivan aloituksen, vaikkakin minä en ole aloittaja.

        Se mainoshan on puhdasta satiiria. Jo pelkästään ne värit loksauttaa leuan, samaa kalkitun sävyistä taitettua beesiä, vihreää laventelia ja vanhaa roosaa koko sisustus kuin myös mummelin ja papparaisen päällä.


      • New-age

        Mielestäni tällainen mainos kuluu nopessti ja info-arvo jää vähäiseksi - korkeintaan muistutus, että pidä itsestäsi huolta, näöstäkin.


      • latlso
        latlso kirjoitti:

        Se mainoshan on puhdasta satiiria. Jo pelkästään ne värit loksauttaa leuan, samaa kalkitun sävyistä taitettua beesiä, vihreää laventelia ja vanhaa roosaa koko sisustus kuin myös mummelin ja papparaisen päällä.

        Vahvempaa väriä löytyy lähinnä televisiosta ja papparaisen housuista, mutta yhtälailla kääntyy päälaelleen, kun housut tipahtavat heti ensitahdeilla.


    • tasa-arvoisempaa-

      Olisin kaivannut tasa-arvoa. Ensin naurettiin miehelle, kun hänen ulkonäkönsä ei vastannut enää odotuksia. Ja taas nauretaan miehellä, kun housut putoaa. Olisi pitänyt välillä nauraa naiselle, kun häneltä hame putoaa. En ymmärrä tuota, että miehiä saa pilkata ja nauraa heille miten huvittaa, mutta annas olla kun naiselle nauretaan, niin siitä nousee kauhea haloo.

      • siilenä

        Minä käsitin niin että mainoksen ajatus itessään oli humoristinen, ei siinä ketään pilkattu, Miinä ainakin nauroin sille komiikalle kun nainen lasit saatuaan näki ukkonsa paremmin ja otti ja lähti. Ukko jäi tyytyväisenä kattelemaan telkkaria. Naisella nauroin kun polvet koukussa nauroi miehelleen kun hälä housut tippui kesken tanssin ja ukko myös näytti ottavan sen ihan huumorilla. Siis heillä keskenään oli siinä hauskaa.

        Mutta näinhän se on että näemme asiat usein eri tavoin. Sen minä toinen ottaa ivana ja pilkkana, naurunalaisena, toinen näkee hyväntahtoisena huumorina.


      • en.tykkää

        Ei liity ko. mainokseen vaan näkemyseroihin.
        Nimittäin nuo emojit joita täällä palstallakin vilisee. Niiden on varmaan tarkoitus olla tehosteita, mutta minun silmissäni ne vei uskottavuutta tekstistä.


      • pilkkatarkoituksella
        en.tykkää kirjoitti:

        Ei liity ko. mainokseen vaan näkemyseroihin.
        Nimittäin nuo emojit joita täällä palstallakin vilisee. Niiden on varmaan tarkoitus olla tehosteita, mutta minun silmissäni ne vei uskottavuutta tekstistä.

        Näyttää et niitä laitetaan enimmäkseen pilkallisiin viesteihin.


      • pilkkatarkoituksella kirjoitti:

        Näyttää et niitä laitetaan enimmäkseen pilkallisiin viesteihin.

        Minulle heitettiin jos jonkinlaista pelsepuupia, kai ne viestin kirjoittajaa kuvaavat.


      • ei-tasa-arvoista-
        siilenä kirjoitti:

        Minä käsitin niin että mainoksen ajatus itessään oli humoristinen, ei siinä ketään pilkattu, Miinä ainakin nauroin sille komiikalle kun nainen lasit saatuaan näki ukkonsa paremmin ja otti ja lähti. Ukko jäi tyytyväisenä kattelemaan telkkaria. Naisella nauroin kun polvet koukussa nauroi miehelleen kun hälä housut tippui kesken tanssin ja ukko myös näytti ottavan sen ihan huumorilla. Siis heillä keskenään oli siinä hauskaa.

        Mutta näinhän se on että näemme asiat usein eri tavoin. Sen minä toinen ottaa ivana ja pilkkana, naurunalaisena, toinen näkee hyväntahtoisena huumorina.

        Myöntäkää pois naiset, että miehille nauraminen sopii oikein mainiosti, mutta jos miehet nauravat naisten tekemisille, niin siitä syntyy kova mekkala. Yleisesti näytetään hyväksyvän miehille nauraminen, mutta naisille ei. Samoin näyttäisi olevan uskonnoissa. Kristityt antavat pilkata omaa uskontoaan, mutta kun pilkataan jotain muslimien uskontoa, niin päät katkeilevat.


      • siilenä
        ei-tasa-arvoista- kirjoitti:

        Myöntäkää pois naiset, että miehille nauraminen sopii oikein mainiosti, mutta jos miehet nauravat naisten tekemisille, niin siitä syntyy kova mekkala. Yleisesti näytetään hyväksyvän miehille nauraminen, mutta naisille ei. Samoin näyttäisi olevan uskonnoissa. Kristityt antavat pilkata omaa uskontoaan, mutta kun pilkataan jotain muslimien uskontoa, niin päät katkeilevat.

        Höpönlöpön. Minä ainakin nauroin tuossa mainoksessa niin miehelle kuin naisellekin ja siinä vaippamainoksessa sen lapsen ilmeelle ja eleille yhdistettynä mainoksen kommenttiin.

        Mainos oli tarkoituksella tehty "naurettavaksi". Eläpä oo nuin tosikko.


      • mäpämä
        siilenä kirjoitti:

        Höpönlöpön. Minä ainakin nauroin tuossa mainoksessa niin miehelle kuin naisellekin ja siinä vaippamainoksessa sen lapsen ilmeelle ja eleille yhdistettynä mainoksen kommenttiin.

        Mainos oli tarkoituksella tehty "naurettavaksi". Eläpä oo nuin tosikko.

        Komppaan siileä. Ei tullut mieleenikään nauraa pelkästään miehelle vaan koko mainokselle. Sen juonelle ja loistaville näyttelijöille.


      • mäpämä
        ei-tasa-arvoista- kirjoitti:

        Myöntäkää pois naiset, että miehille nauraminen sopii oikein mainiosti, mutta jos miehet nauravat naisten tekemisille, niin siitä syntyy kova mekkala. Yleisesti näytetään hyväksyvän miehille nauraminen, mutta naisille ei. Samoin näyttäisi olevan uskonnoissa. Kristityt antavat pilkata omaa uskontoaan, mutta kun pilkataan jotain muslimien uskontoa, niin päät katkeilevat.

        Toisaalta voit olla oikeassa, että jos roolit olisivat päivästaiset olleet, niin ensimmäisen mainoksen jälkeen olisi saattanut tulla älämölöö. Niin, että mies lähti nuoremman perään. Ja toisessa mainoksessa jos naiselta hame putaisi ja mies nauraisi.
        Ehkä minäkin olisin pahastunut, olisin myötäelänyt naisen tuntoja ;)


      • Siilenä
        mäpämä kirjoitti:

        Toisaalta voit olla oikeassa, että jos roolit olisivat päivästaiset olleet, niin ensimmäisen mainoksen jälkeen olisi saattanut tulla älämölöö. Niin, että mies lähti nuoremman perään. Ja toisessa mainoksessa jos naiselta hame putaisi ja mies nauraisi.
        Ehkä minäkin olisin pahastunut, olisin myötäelänyt naisen tuntoja ;)

        Minusta tuossa instrun mainoksessa ei kumpikaan nauranut toiselle vaan siinä naurettiin yhdessä tilannekuva ja se on täysin eri asia. Ja siinä mainoksessa, missä nainen jätti miehen nähtyään tämän tarkemmin tilanne oli tehty niin ylikorniksi ettei sitä edes voinut ottaa todesta. Siis huumoria😀.


      • eppu2
        Siilenä kirjoitti:

        Minusta tuossa instrun mainoksessa ei kumpikaan nauranut toiselle vaan siinä naurettiin yhdessä tilannekuva ja se on täysin eri asia. Ja siinä mainoksessa, missä nainen jätti miehen nähtyään tämän tarkemmin tilanne oli tehty niin ylikorniksi ettei sitä edes voinut ottaa todesta. Siis huumoria😀.

        Tilannehan korosti näkemisen tärkeyttä, mahdollista silmälasien tarvetta, jota mainostettiin.
        Ei siinä todellakaan ollut kysymys mistään ihmissuhteista.
        Samanlailla näin sen ihan hyvällä huumorilla tehdyksi.


      • mäpämä
        Siilenä kirjoitti:

        Minusta tuossa instrun mainoksessa ei kumpikaan nauranut toiselle vaan siinä naurettiin yhdessä tilannekuva ja se on täysin eri asia. Ja siinä mainoksessa, missä nainen jätti miehen nähtyään tämän tarkemmin tilanne oli tehty niin ylikorniksi ettei sitä edes voinut ottaa todesta. Siis huumoria😀.

        Juurikin noin ymmärsin minäkin.
        Aloittajan toivomuksesta ettei riitasointuja, niin mielikuvaharjoittelin olisiko mainos toiminut käänteisin roolein.
        ;)


      • siilenä
        mäpämä kirjoitti:

        Juurikin noin ymmärsin minäkin.
        Aloittajan toivomuksesta ettei riitasointuja, niin mielikuvaharjoittelin olisiko mainos toiminut käänteisin roolein.
        ;)

        Jos olisi ollut yhtä yliampuva, rooleilla ei mitään merkitystä siis kummin päin ne ois olleet .


      • eppu2
        mäpämä kirjoitti:

        Juurikin noin ymmärsin minäkin.
        Aloittajan toivomuksesta ettei riitasointuja, niin mielikuvaharjoittelin olisiko mainos toiminut käänteisin roolein.
        ;)

        Minun mielestäni olisi toiminut, mutta erilaisia, kun oomme, voi olla, että joku reagoisi toisin.
        (Taas lähetys takkuaa, lähteeköhän nyt, äsken meni jumiin,)


      • siilenä
        Siilenä kirjoitti:

        Minusta tuossa instrun mainoksessa ei kumpikaan nauranut toiselle vaan siinä naurettiin yhdessä tilannekuva ja se on täysin eri asia. Ja siinä mainoksessa, missä nainen jätti miehen nähtyään tämän tarkemmin tilanne oli tehty niin ylikorniksi ettei sitä edes voinut ottaa todesta. Siis huumoria😀.

        siis tilannekuva = tilannekomiikka


    • kuuskutonen1

      Hei, älkääs tuoko pilkkaa ja mollausta ketjun hauskaan aiheeseen ! Antaa joskus olla harmittoman hauskaa. Kyllä me vanhatkin käppyrät osaamme nauraa itsellemme.

    • vaateripustin

      Enemmän tuollaisia mainoksia. Tykkään mutta en langanlaihojen keikistelyistä esitellen jalat levällään niin housua kuin hametta. Esittäispä meille vanhemmanpolven väelle muodikasta vaatetta mutta meidät on unohdettu tykkänään. Paitsi Instru siitä kiitos!

      • kuuskutonen1

        Hyvä kommentti Sinulta vaateripustin ! Ei yleensä nettikaupoissakaan ole fiksuja vaatteita meidän ikäisille. Jos katsoo ihan vain paitapuseroita niin tarjotaan noita olkapäät paljaaks jättäviä etupäässä. Nehän ne pukisivat minun ikäistäni.


      • eppu2
        kuuskutonen1 kirjoitti:

        Hyvä kommentti Sinulta vaateripustin ! Ei yleensä nettikaupoissakaan ole fiksuja vaatteita meidän ikäisille. Jos katsoo ihan vain paitapuseroita niin tarjotaan noita olkapäät paljaaks jättäviä etupäässä. Nehän ne pukisivat minun ikäistäni.

        Joskus tullut mieleen, että kumma kunnei kukaan ole keksinyt markkinarakoa, tavallisen iäkkäämmän ihmisen vaatettamiseen.
        Vai onko?


      • Normi.nainen
        eppu2 kirjoitti:

        Joskus tullut mieleen, että kumma kunnei kukaan ole keksinyt markkinarakoa, tavallisen iäkkäämmän ihmisen vaatettamiseen.
        Vai onko?

        Minkälaisia vaatteita kaipaat?
        Minulle kelpaavat ihan normikuteet joita löytyy helposti.


      • eppu2
        Normi.nainen kirjoitti:

        Minkälaisia vaatteita kaipaat?
        Minulle kelpaavat ihan normikuteet joita löytyy helposti.

        Enpä henkilökohtaisesti kaipaa paljon mitään, mutta ajattelin noin yleensä.
        Tavallinen ihminen ei kait mitään kamalaa krumeluuria kaipaakaan.
        Jotkut varmaan tarvitsevat enemmän, jotka esim. matkustelevat paljon.
        Vuosi sitten, etsin juhlavaa puseroa pojanpojan häihin, ei ihan heti löytynyt sopivaa.
        Hyvin harvoin ostan mitään vaatteita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe