Danske Bank korottaa peruspalvelujen hintoja

Kroisos_Pennonen

Onnea wanhan kunnon Postipankin asiakkaat!

Danske Bank tekee Danske Silver ja Danske Gold -päivittäispalvelupakettien kuukausimaksuihin korotuksia 1.8.2017.

Esimerkiksi Danske Goldin uusi hinta Etutasolla 1 on 6,90 eur/kk, korotusta noin 8%.

Kaikki hinnat löytyvät Danske Bankin sivuilta osiosta Päivittäispalvelupaketit / Hinnat ja ehdot.

14

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werfvd

      Näyttää korotukset painottuvan juuri niihin palvelutasoihin, joissa on eniten asiakkaita. Lisäksi, jos on tilannut paperitiliotteita 1 euro/kpl, maksaa jatkossa näistä 40 % enemmän 1,40 euroa/kpl.

    • divfososo

      Itse en ole DB asiakas. Joskus aiemmin olin postipankin ja leonian asiakas, mutta siitä on aikaa.

      Kaveilla on tili danskessa ja se maksaa yli kuusi euroa peruspankkiasioista eli verkkopankista ja kortista. Sillä on muutamia tonneja lainaa.... niin itse olen toisessa pankissa ja on pikkasen sukassa rahaa, niin... se paketti mikä minulla on maksaa samoilla ominaisuuksilla kuin kaveri... niin 2,95 ja saan se kuitenkin 1,40e hintaan... Aivan käsittämätöntä tuo touhu.

      • SPankkitaiPOPPankki

        Osuuskauppa Eepee (S-Ryhmä) maksaa 20 euroa vuodessa (1,67 eur/kk) osuusmaksun korkoa siitä hyvästä, että pysyy omistaja-asiakkaana. Raha liikkuu siis oikeaan suuntaan ainakin toistaiseksi.


      • ergfvb
        SPankkitaiPOPPankki kirjoitti:

        Osuuskauppa Eepee (S-Ryhmä) maksaa 20 euroa vuodessa (1,67 eur/kk) osuusmaksun korkoa siitä hyvästä, että pysyy omistaja-asiakkaana. Raha liikkuu siis oikeaan suuntaan ainakin toistaiseksi.

        Osuuskaupan jäsenhän voi olla vaikka ei olisi S-Pankin asiakas. Toisaalta on syytä olla osuuskaupan jäsen, jos on S-Pankin asiakas, koska S-Pankki ei ole muuten edullinen. S-Pankin kortilla saa lisäksi S-ryhmän paikoista 0,5% maksutapaedun. Tuo siis bonusten lisäksi.

        Kaikkien s-ryhmän osuuskauppojen jäsenmaksu on 100 euroa. Sen saa takaisin erotessaan osuskaupasta. Lisäksi eri osuuskaupat maksavat vaihtelevaa osuuskorkoa 0 -20 euroa/vuodessa.


      • NiinNykyään

        Mutta silloin kun liityin jäseneksi, osuusmaksu oli 20 euroa. Sen talletuksen arvo muutettiin sitten jossain vaiheessa 100 euroon ilman kuluja minulle, eli siinäkin asiakaomistaja voitti.


      • nuippiolo

        Tuo sama oli op asiakkaalla kun markka muuttui euroksi. Kun liityin OP omistaksi, niin maksoin jäsenmaksusta 500mk, kun se muutettiin euroksi, niin arvo oli 84e johon OP alueosuuspankki laittoi omasta rahastaan tuon satasen erotuksen.

        Nyt kun minä olen op omistaja ja on X määrä rahaa, niin saan suoraan 40% alennusta kuukausittaisesta palvelumaksusta ja bonuksen. Maksan siis tällähetkellä n. 1,3e kuukaudessa pankkikortista ja verkkopankista.


    • Leijona_kannessa

      Onneksi meiltä lopetettiin juuri Dansken konttori ja palvelut siirtyivät 85 kilometrin päähän. Sai vanha äitimuorinikin pätevän perusteen luopua vuosia roikkuneesta "varatilistään".

    • lasse426

      Vaihtakaa pankkia.

      Itse lopetin tansksen pankin pankin käytön useita vuosia sitten ja s-pankki on nyt. Vuonna 2006 petyin kun sampo pankki myytiin tanskalaisille ja siitä alkoi loppulaskenta.. ( Tanskalainen pankkikonserni Danske Bank ilmoitti marraskuussa 2006 ostavansa Sampo-konsernin pankkitoiminnan eli Sampo Pankin tytäryhtiöineen yhteensä 4,05 miljardin euron kauppahintaan. )

      Tanskalaiset rahastaa suomessa. Itse näen danske bankin laskevana pankkina suomessa.

      Halusin suomalaisen pankin ja s maksaa muutenkin rahaa bonuksista. Pankista ei moitittavaa. Olen myös tallettanut käteistä omalle tilille kassalla. Eli siitäkin palvelusta täydet pisteet. S-pankki tuntuu helpolta ja vapaalta pankilta verrattuna muihin.

      • X2SeedFeed3a2

        "Itse lopetin tansksen pankin pankin käytön useita vuosia sitten ja s-pankki on nyt. Vuonna 2006 petyin kun sampo pankki myytiin tanskalaisille ja siitä alkoi loppulaskenta.. ( Tanskalainen pankkikonserni Danske Bank ilmoitti marraskuussa 2006 ostavansa Sampo-konsernin pankkitoiminnan eli Sampo Pankin tytäryhtiöineen yhteensä 4,05 miljardin euron kauppahintaan. )
        Tanskalaiset rahastaa suomessa. Itse näen danske bankin laskevana pankkina suomessa. "

        Itse vaihdan Dansken Nooa Säästöpankkiin. Konttoreita ei Danskella missään ja pankki on digipilvessä, mutta hinnat taivaissa. Irlannissa Danske on lopettanut pien asiakkuudet tyystin, sama tulee varmaan suomeenkin jahka tarpeeksi moni vaihtaa S-Pankkiin / Säästöpankeihin.
        Nyt Danske keskittyy MobilePay palvelunsa kauppaamiseen sekä varakkaisiin asiakkaisiin, ensimmäiset elitisti konttoritkin avattu :
        https://www.danskebank.fi/fi-fi/hae/Pages/Hae-tulokset.aspx?q=private bank#doSearch#q1=true&x1=location
        **
        http://danskebank.fi/fi-fi/Private-Banking/Pages/Private-Banking.aspx
        **


    • Kaikillahan.palkkiot

      Minä taas olen oikein tyytyväinen DB:n asiakas. Kaikki on aina hoitunut siellä ja netin kautta tietysti. En ole vielä keksinyt mihin tarvitsen pankin konttoria, vaikka minulla on lainaa, arvo-osuustili yms....

      • X2SeedFeed3a2

        "Minä taas olen oikein tyytyväinen DB:n asiakas. Kaikki on aina hoitunut siellä ja netin kautta tietysti. En ole vielä keksinyt mihin tarvitsen pankin konttoria, vaikka minulla on lainaa, arvo-osuustili yms...."

        Aivan, mutta jos S-Pankki pystyy maksamaan korkoakin sekä hoitamaan peruspankin ilman
        ongelmia nettipankkina, mihin tarvitaan 7€/kk pankkia ? Sijoitukset voi hoitaa hyvin S-Pankin kautta tai Nordnetin läpi. DB saa keskittyä vapaasti elite asiakkaisiin, perusasiakkaat lähtevät jos eivät koe pankkia enään omakseen. Käteispalvelut saa S-kaupan kassalta, sekä laskut maksettua R-Kioskilta (Aktia) käteisellä edullisesti kunhan on viivakoodilasku.

        Myös Säästöpankit pystyvät tarjoamaan hyviä paketteja jos uskoa S-Pankkiin ei riitä
        pääpankkina.

        DB tarjoaa elite asiakkailleen hyviä retkiä sekä illallistilaisuuksia, tosin edellyttää isohkoa
        sijoitussalkkua pankissa, 1M/€ riittänee varmasti. Asiointikin konttoreissa on miellyttävää kun kaikilla on puku eikä centin venyttäjiä ole kuin konttorin ulkopuolella tallettamassa centtejään TalletusOTTO koneelle.

        Myös yritykset ovat haluttavaa asiakaskuntaa aina pikku kioskista isompiin firmoihin, rahan käsittely on ulkoistettu TalletusOTTO /OTTOPlus koneille jossa etuna on samantien rahat tilillä.
        Uusimpana tuotteena MobilePay yhdistettynä maksupäätteeseen. Yrityshinnoitelua on sitten omaa luokkaansa.


    • nallehunajat

      alkanu toimimaan sitä paremmin danska, mitä enemmän nämä penninvenyttäjät siirtää velkojaan näihin hyväntekijäis pankkeihin jotka palvelee veloituksetta , nyt danske siirtyy tanskan talletussuojarahaston suojiin , aivan kuten edellisen laman alkaessa 2007 , suomipankit vastaa veloista , ottavat sitten velkaa juurikin nordealta ja danskelta kovalla korolla jonka suomen valtio takaa , kun alkaa rytinä finanssipuolella 2018 alkuvuosista...oli muuten vuonna 1990 alkuvuodesta myöskin pankit lakossa kun alkoi suomessa super lama.........silloinkin postipankki ( danske) keräsi pottia , historia tietää enemmän kun hölmö velkasuomaalainen....ensimmäinen lama tulossa jonka olen havainnut jo 2 vuotta ennen rahat turvassa , tanskan talletusturva on 10 miljoonaa .

    • efefefefe

      Tämän takia niitä bitcoineja ja muita tulee nämä nykyyiset pankki mafiat ei sovi köyhälle.

      • LebeninBerlin

        Cryptovaluutta on todellinen vaihtoehto. Tiedän ihmisiä jotka ovat jo saavuttaneet taloudellisen riippumattomuuden sijoittamalla cryptovaluuttaan ajoissa rahaa. Ovat voineet jättää työpaikkansa ja elävät omin ehdoin. Ehdottomasti järkeenkäypä ajatus.

        Itse en ole vielä - valitettavasti - osallistunut. Ja täytyy sanoa, että olen ollut siinä mielessä TYHMÄ. Mutta sen tyhmyydenhän ei tarvitse jatkua- vai mitä?

        Ehdottomasti; cryptovaluutta on tullut jäädäkseen ja se kannattaa ottaa tosissaan. Pankit ovat out aika pian. Heidän toimintansa on mennyt härskiydessään liian pitkälle. Ai, todellakin: 7€ /Kk - mistä hyvästä? Plus sitten muita kuluja sen kun ennättää!

        Asun itse Saksassa ja kun sain pankistani tarjouksen "asuntolainasta", jossa itse asiassa tarkkaan tutkittuna sanottiiin, että jos annan heille rahani 3 vuodeksi käytöön. niin minulla on etuoikeus maksaa heille siitä että saan heiltä lainaa asunnon ostamiseen.

        Oikein nerokasta. Ja näin pankit toimivat. Kaikki sopimukset ja tekstit on vain laadittu niin että ne NÄYTTÄVÄT asiakasystävällisiltä - mitä ne eivät ole!

        Ihmiset antavat omat rahansa pankkien käyttöön ja maksavat siitä hyvästä suuria summia. Miten mielenkiintoinen businesidea! Anna minulle rahasi ja maksa siitä minulle!

        Loistava suoritus; pankit! Tosi ovelaa huiputtaa viattomi ihmisiä tällä tavoin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe