Turun paras kiinteistönvälittäjä

asuntokauppa

Kävin viime viikolla asuntonäytöllä Turun keskustassa. Oli todella palvelualtis ja asiantunteva välittäjä sekä ennen kaikkea hyvä myyjä. Vaikka en asuntoa päätynyt ostaamaankaan niin ei ainakaan välittäjästä jäänyt kiinni. Kaverin nimi oli Roni Arvonen Turun Kiinteistömaailmasta. Hän saa kyllä myydä minun kotini tulevaisuudessa! Onko muilla kokemuksia hyvistä välittäjistä Turun seudulla?

22

10327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätoivoinenitsemyyjä

      Yritin etsiä tätä Roni Arvosta Turun Kiinteistömaailman sivuilta, mutta en löytänyt hänen kuvaansa tai yhteystietojansa. Olisin halunnut antaa taloni hänelle myyntiin, koska hän on kuulemma Turun paras välittäjä. Miksi häntä ei löydy, onko hän saanut potkut? Voisitteko suositella muita hyviä välittäjiä? Terveisin, epätoivoinen itsemyyjä

      • Äläoleepätoivoinen

        Kaveri on nykyään pääkaupunkiseudulla töissä. Kiinteistöalalla kuitenkin edelleen.


    • välittäjäksienottaisi

      Nooh on niitä parempiakin on ollut :'D Itse en valitsisi häntä asuntoni myyntiin, sen verran ylimielinen ja tainnut nousta jotain hattuun ja pahasti. Kai sitä voi olla vähemmänkin rehvakas? Käsittääkseni ei ole edes monen vuoden kokemusta juipilla ja silti niin ylimielinen.......

      Itse taas suosittelisin Huoneistomarkkinoilta Rani Lohi tai Aninkaisilta Tiina Rundelin.

      • Anonyymi

        Rani on kakara. Tiinasta tulee joku muu ensin mieleen mutta kertonee jtn jos hän on vain asuntomyyjä ja ollut viimeiset 5 vuotta. Ei siis tutkintoa ei taitoa tai osaamista. Stailaa myyntikohteita naurettavilla räteillä ja risuilla ja kaivelee kaappeja ja laatikoita ilman lupaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rani on kakara. Tiinasta tulee joku muu ensin mieleen mutta kertonee jtn jos hän on vain asuntomyyjä ja ollut viimeiset 5 vuotta. Ei siis tutkintoa ei taitoa tai osaamista. Stailaa myyntikohteita naurettavilla räteillä ja risuilla ja kaivelee kaappeja ja laatikoita ilman lupaa.

        Äkkiä kun kattoo verotietoja niin kyllä hän myyntiäkin ilmeisesti tekee? Meidän ystäväpariskunnan asunnon oli myynyt tosi nopeasti ja itsekin tavannut kyseisen naisen muutamalla näytöllä Kaarinassa. Ei pahaa sanottavaa miltään osin, ihan miellyttävä tapaus kaikin puolin ja plussana otti lapset (3!!!) näytöllä huomioon.


    • Tipitsa

      Reps ;) Tää on tosi hauska suositus - jos kokemukseta puhutaan. Ja koulutus...

      • Niinvainon

        Samaa mieltä "välittäjäksienottaisi" kanssa.


    • Unohtakaa.jo.Välittäjät

      Suosittelen jokaista joka haluaa hoitaa asunto-osakkeensa myynnin parhaalla mahdollisella tavalla ottamaan yhteyttä peilistä näkyvään välittäjään.

      Kiinteistövälittäjääkin voi toki käyttää jos haluaa höpötellä turhia ja tuhlata rahojaan.

    • Naureskellen

      Taitaa olla itse ”Turun paras välittäjä” aloittanut tämän keskustelun...

    • OikeanVälittäjänAsiakas

      Unohtakaa nämä nuoret poikaset ja tyttöset, jotka esittävät sosiaalisessa mediassa olevansa jotain huippukiinteistönvälittäjiä. Jos haluatte oikeasti tehokkaan, rehdin ja todellisen Turun parhaimman kiinteistönvälittäjän myymään asuntojanne, niin soittakaa Huoneistokeskuksen Turkka Pertulle. Hän on myynyt kaikki minun ja tuttujeni asunnot ja aina on homma toiminut.

      • Unohtakaa.ne.välittäjät

        Turussa niinkuin kaikkialla Suomessa voi suositella jokaista joka haluaa hoitaa asunto-osakkeensa myynnin parhaalla mahdollisella tavalla hoitamaan asian peilistä näkyvän myyjän kanssa.

        Kiinteistövälittäjääkin voi toki käyttää jos haluaa hukata rahojaan.


    • Joopa-Joopa

      Hauskoja nämä lapsukaiset, jotka ilmoittavat olevansa huippuvälittäjiä... Somessa paukutellaan henkseleitä rehvakkaasti.

      • Niinpa-niin

        Aika uskomatonta on kiinteistönvälitys nykyään, en voi kuin ihmetellä.

        Myytäviä kohteita "stailataan" eli roudataan kämppään muutama viherkasvi, levitellään torkkupeittoja puolihuolimattomasti pitkin sohvia ja lattioita epämääräisiksi läjiksi ja ripotellaan sinne tänne kaikenlaista krääsää. Esittelykuvissa on sitten näitä "sisustuselementtejä" lähikuvina. Ei toimi, ei. Tulee vain mieleen, että miksi kämppä on jätetty siivoamatta ennen kuvauksia.

        Myyntiesitteiden tekstit ovat niin huonoa suomen kieltä, ettei niitä nauramatta voi lukea. Ilmeisesti kukaan ei tarkista tai oikolue tekstejä, vaan nämä lapsukaiset saavat niitä ihan itse yrittää väkertää - huonolla menestyksellä.

        Ja tosiaan - sitten somessa paukutellaan henkseleitä ja oma naama on melkein yhtä usein kuvassa kuin myytävät kohteetkin. Aikuisten oikeasti ... haloo?


    • myykää.itse.asuntonne

      Jokainen osaa myydä asunto-osakkeensa itse. Kyseessä on yksinkertainen osakekauppa.

      Ohjeet löytyvät netistä niinkuin kauppakirjapohjatkin. Isännöitsijäntodistus isännöitsijältä.

      Luotonantajana ostajan pankilla on intressinä varmistaa kauppakirjan ja muidenkin papereiden asianmukaisuus kaupantekotilaisuudessa.

      Helppoa ja mukavaa.

      Kiinteistövälittäjää käyttämällä hukkaa vain aikaa ja rahaa.
      Eikä saa edes sitä mainostettua turvaa, johon välittäjät aina muistavat järkyttävien välityspalkkioidensa vastineeksi vedota.

      • eiRahaaJaossaVälittäjil

        Samaa mieltä, itse olen onnistunut saamaan paremman myyntihinnankin, kun "ammattilaisen" näkemys pyyntihinnaksi olisi ollut ja tietysti jää reilu korvaus paperitöitä itselle palkkioksi.

        Kokemusta 2x as Oy ja kerran ok-talo eli kiinteistön kauppa.
        Ihan turhaa sakkia, nämä välistä veivaavat kiinteistövälittäjät.


    • Moikdkslsl

      Roni itse aloittanut😁

    • Sitäsaamitätilaad

      Ei liian ylimielinen tarvitsisi olla. Varmasti asiantunteva ja fiksu kaveri, mutta ulosanti on erittäin ylimielinen. Jos katsoo sosiaalista mediaakin, kuvat ja videot.. osa ok, osassa huvittaa ihan istuma-asennosta alkaen. Mielestäni ei tarvitse luoda "paras välittäjä" -lookkia jokaikisessä kuvassa.

    • O.Lahtinen

      Ronilla on lähtenyt mopo ihan huolella käsistä. Yrittää olla kova asiantuntija ja ei osaa edes vastata oman bloginsa lukijoiden asettamiin kysymyksiin.
      Se joutui poistaa eilisen kirjoituksen työnantajansa pyynnöstä. Ehtihän se lähtee jo kuvakaappauksia eteenpäin. Melko sekoilua.

    • Anonyymi

      Parhaimmat
      1 Sari Kuusisto
      2 Miika Salmela
      3 Tiina Rundelin

      Myös Maunulan pariskunta on tehokkaita, rouva etenkin!

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä ainakin joka paikassa näkyvillä ovat Miika Salmela, Anna-Lotte Horste, Sari Kuusisto

      • Anonyymi

        Kaikki sopimukset tehdään nykyään sähköisesti ja kyllä välittäjän pitää pystyä luottamaan että nämä luetaan huolella. Ainahan puhutaan velattomasta myyntihinnasta? ja miten on mahdollista ettet ole nähnyt edes myyntiesitteessä tätä erottelua? Valitettavasti kukaan ei voi etukäteen tietää jos toinen ei ymmärrä puhetta tai tekstiä. Olisiko ollut edunvalvoja paikallaan..


    • Anonyymi

      Tosi napakkaa ja henkilökohtaista palvelua sain Horstelta. Hyvä kokemus, hän selvästi aidosti välitti minun asioistani, mikä ei ole ihan itsestäänselvää!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe