Kadotin ihanan miehen...

Vbnmm

Olen viestitellyt ja soitellut jo kuukauden erään miehen kanssa.. Miehen piti tulla huomenna tapaamaan. Yleensä en ole milloinkaan ihastunut ennen tapaamista, nyt ollut molemminpuolista ihastusta ilmassa.. Mies on ollut pääasiassa asialistalla, mutta välillä on tullut hyvinkin vihjailevaa viestejä.. No, nyt laitoin itse miehelle provosoivan laulun linkin, joka koskee miehen erästä seksimieltymystä... Sen jälkeen miehestä ei ole kuulunut mitään.. Loukkasinko häntä vai mitä ihmettä tapahtui???

7

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odotavähänaikaa

      Odota vähän, jos hän ottaisi vielä yhteyttä. Ota aikalisä. Kaikki täällä oleva keskustelu on spekulaatiota.

    • siismitäihmettä

      Jo kuukausi ilman treffejä?? Itse kirjoitan muutaman viestin ja sitten tapaamaan, jos vielä molemmin puolin kiinnostaa.
      Useiden vuosien kokemuksella voin kertoo että niitä lirkuttelevia jahkailijoita riittää jotka "katoaa" mystisesti kun pieru saharaan juuri kun piti sitten vhdoin tavata. Jotkut sentään peruu viime tingassa oharien sijaan, ja hiljenee vasta sen jälkeen. Meneekö sitten liian suuriks nousseiden odotusten takia pupu pöksyyn vai mitä. Kuitenkin suosittelisin jatkossa treffejä mahdollisimman pian.

      • mykkäsokeajakuuro

        miksi pitäisi ylipäätään treffata ketään, jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, suurimmalle osalle tuntuu yksin oleminen vaikealta, mutta ei minulle, ehkä se johtuu siitä että olen ollut hyivn kauan kestäneessä suhteessa ja nyt ollut yksin muutaman vuoden tai tavallaan en ole yksin, koska lapseni asuu kanssani, jos aloitan täysin uudessa työpaikassa niin silloin en todellakaan ole kiinnostunut aloittamaan mitään muuta uutta, tiedän että kyllästyisin nopeasti, koska uusi työpaikka vie voimat


    • ödlhödlh

      Miehestä kuului kyllä paljonkin tuon aloitukseni jälkeen, tänään piti tavata, mutta perui tapaamisen edellisenä päivänä työkiireisiin vedoten.. Siis mitä ihmettä?? Olin laittanut kaikki viimeisen päälle ja niin oli mieskin, mutta mikä näille oikein tulee?? Miksi menevät puihin?? En saanut muuta selitystä kuin, että tulikin töitä, no mies on kyllä todella vastuullisissa hommissa ja meillä välimatkaa satoja kilometrejä, mutta mistä voin tietää onko tekosyy vai onko totta???

      • Etpä.uskalla

        Kokeiles minua! En kyllä ole se jännämies, en osaa edes pukeutua mielenkiintoisesti ja jonkin asteinen sosiaalinen vajauskin lienee, kun en osaa asiaan tarttua jos se sattumalta kohdalle sattuu. Enkä enää oikein uskalla yrittääkään kun on noita pettymyksiä ja virhearvioita tullut. Vaan olisihan nyt sinulla elämäsi tilaisuus!


      • sunnuntainhöpinää
        Etpä.uskalla kirjoitti:

        Kokeiles minua! En kyllä ole se jännämies, en osaa edes pukeutua mielenkiintoisesti ja jonkin asteinen sosiaalinen vajauskin lienee, kun en osaa asiaan tarttua jos se sattumalta kohdalle sattuu. Enkä enää oikein uskalla yrittääkään kun on noita pettymyksiä ja virhearvioita tullut. Vaan olisihan nyt sinulla elämäsi tilaisuus!

        Kuulostaisiko tämä vaikka vähän positiivisemmalta, ei ehkä hyvä alntaa itseään liikaa.
        En ole tuo kenelle kirjoitit nimimerkki Etpä.uskalla.

        Viestisi muokattuna:

        Kokeiles minua! En kyllä ole jännämies, pukeudun normaalisti ja pientä ujoutta saattaa olla, kun en osaa asiaan tarttua jos se sattumalta kohdalle sattuu. (No, enpähän juokse vieraissa). En oikein uskalla yrittää enää kun on noita pettymyksiä ja virhearvioita tullut, mutta jos löytäisin naisen joka arvostaa toista kuten minä naista, ja jos se olisit sinä, olisihan nyt sinulla elämäsi tilaisuus!


      • anna.jo.olla

        Tommoseks (tekosyiks) se just menee kun välimatkaakin on ihan liikaa, liian korkee kynnys vaivautua jo ekoillekin treffeille... kannattas keskittyä vaan lähiseudun (maks. etäisyys 50km) miehiin niin ei jäis pelkäks virtuaalisuhteeks.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe