Et tule koskaan olemaan minun :(

Sydänsärky

Tajusin tänään, että ihan sama kuinka paljon sinusta välitän. En koskaan saa nukahtaa syliisi, enkä herätä suudelmaasi.

Et koskaan ole minun.

26

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoetaYmmärtää

      Olen, mutta tarvitsen varmistuksen sinulta.

      • vitunvarmistus

        Kysy sitä häneltä itseltään äläkä vingu palstalla.


      • JosTämäOlisiMinulle

        Ymmärrän hyvin. Mutta miten voisin varmistaa asian? Tuntuu, etten voi vain yhtäkkiä ilmoittaa sinulle, että haluaisin olla sinun ja että sinä olisit minun. Vaikka niin haluaisinkin olevan.


      • Josolisithänniin
        JosTämäOlisiMinulle kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin. Mutta miten voisin varmistaa asian? Tuntuu, etten voi vain yhtäkkiä ilmoittaa sinulle, että haluaisin olla sinun ja että sinä olisit minun. Vaikka niin haluaisinkin olevan.

        ...ottamalla yhteyttä jotta saataisiin irl-yhteys takaisin. Ja jotain vähän voisit vihjata tai flirtata


      • JosTämäOlisiMinulle
        Josolisithänniin kirjoitti:

        ...ottamalla yhteyttä jotta saataisiin irl-yhteys takaisin. Ja jotain vähän voisit vihjata tai flirtata

        Anteeksi, kun en päässyt vastaamaan aiemmin!

        Niin, haluaisin myös, että meillä olisi yhteys ihan oikeasti. Mutta miten se saadaan aikaiseksi, jos ja näköjään kun kumpikaan ei uskalla ottaa sitä ensimmäistä askelta? Tuntuu, että se suurin asia on se, että päästäisiin vaan juttelemaan.

        Tuntuu myös, että minun pitäisi olla ihan täysin varma, että olet hän ja että haluat myös olla yhteydessä, jotta uskaltaisin laittaa viestiä. En halua, että käy niin kuin aiemmin tai että ahdistut yhteydenotostani. Tosin silloin(kin) olin niin epävarma viestiä laittaessani, etten uskaltanut laittaa sitä "mitä kuuluu" -viestiä, jonka olin aluksi meinannut laittaa, vaan joku suojakuori laittoi sen viestin.


      • JosTämäOlisiMinulle
        JosTämäOlisiMinulle kirjoitti:

        Anteeksi, kun en päässyt vastaamaan aiemmin!

        Niin, haluaisin myös, että meillä olisi yhteys ihan oikeasti. Mutta miten se saadaan aikaiseksi, jos ja näköjään kun kumpikaan ei uskalla ottaa sitä ensimmäistä askelta? Tuntuu, että se suurin asia on se, että päästäisiin vaan juttelemaan.

        Tuntuu myös, että minun pitäisi olla ihan täysin varma, että olet hän ja että haluat myös olla yhteydessä, jotta uskaltaisin laittaa viestiä. En halua, että käy niin kuin aiemmin tai että ahdistut yhteydenotostani. Tosin silloin(kin) olin niin epävarma viestiä laittaessani, etten uskaltanut laittaa sitä "mitä kuuluu" -viestiä, jonka olin aluksi meinannut laittaa, vaan joku suojakuori laittoi sen viestin.

        Ja varmuuden vuoksi tarkennan vielä, että olin silloin epävarma siis siitä, haluatko sinä, että otan yhteyttä yms., siis sinun ajatuksistasi asiasta.


      • JosTämäOlisiMinulle

        Jatkan vielä itsekseni kirjoittelua vähän.

        Oikeastaan minun puoleltani kaikessa on kyse vain täydestä epävarmuudesta ja epätietoisuudesta hänen ajatuksistaan. En tiedä yhtään, mitä hän ajattelee ja haluaisi. Kun informaatio, jota saan, on niin kovin ristiriitaista ja antaa välillä ymmärtää aivan jotain muuta kuin että hän haluaisi elää kanssani. Ajatukseni on välillä ihan sekaisin siltä osin, onko tässä jotain vai ei, onko toivoa vai ei jne. Mutta koskaan ei ole ollut kyse siitä, että epäröisin, haluaisinko minä pitää yhteyttä tai haluaisinko elää hänen kanssaan.


      • Josolisithänniin
        JosTämäOlisiMinulle kirjoitti:

        Jatkan vielä itsekseni kirjoittelua vähän.

        Oikeastaan minun puoleltani kaikessa on kyse vain täydestä epävarmuudesta ja epätietoisuudesta hänen ajatuksistaan. En tiedä yhtään, mitä hän ajattelee ja haluaisi. Kun informaatio, jota saan, on niin kovin ristiriitaista ja antaa välillä ymmärtää aivan jotain muuta kuin että hän haluaisi elää kanssani. Ajatukseni on välillä ihan sekaisin siltä osin, onko tässä jotain vai ei, onko toivoa vai ei jne. Mutta koskaan ei ole ollut kyse siitä, että epäröisin, haluaisinko minä pitää yhteyttä tai haluaisinko elää hänen kanssaan.

        Mielestäni hän on myös vaikuttanut ristiriitaiselta.. olen miettinyt onko kyse epävarmuudesta siitä mitä minä haluan vai johtuuko kaikki vain siitä ettei hänellä ole tunteita tai että tunteet ovat vain hyvin lieviä. Ajattelen siis hyvin samoin kuin sinä. Oletko mies vai nainen?


      • JosTämäOlisiMinulle
        Josolisithänniin kirjoitti:

        Mielestäni hän on myös vaikuttanut ristiriitaiselta.. olen miettinyt onko kyse epävarmuudesta siitä mitä minä haluan vai johtuuko kaikki vain siitä ettei hänellä ole tunteita tai että tunteet ovat vain hyvin lieviä. Ajattelen siis hyvin samoin kuin sinä. Oletko mies vai nainen?

        Olen nainen. Entä sinä?

        Entä oletko sama kuin "KoetaYmmärtää"?


      • sivustahuutelija

        Josolisithänniin, oletko nainen?


      • Josolisithänniin
        JosTämäOlisiMinulle kirjoitti:

        Olen nainen. Entä sinä?

        Entä oletko sama kuin "KoetaYmmärtää"?

        No, minäkin olen nainen..:( olen eri kuin "KoetaYmmärtää"


    • kukaolisiuskonut

      Asiat ei etene "välittämällä" ja palstalla kirjoittelemalla.

    • Luonneeri

      Niin..te ootte niin samannäköisiä.

    • bybyubybyu

      vinkuminen tarkoittaa että kuuluu jtn äntä jostain? kuuletko niä täällä palstalla?

    • Tunteeteiainakohtaa

      Noin se menee valitettavasti. Pitää vaan etsiä ihminen joka on myös kiinnostunut.

    • onkinen

      minä nukahdan illalla kaivattuni syliin <33

    • josettiennyt

      kiinnostuminen ei muuten ole tunnetila :D

      • Kastelkaaomaanurmea

        Ei olekkaan ja sen takia parisuhteet monesti eroon kaatuvat. Toinen käy tutuksi ja tulee tuntematon joka tuntuu kiinnostavalta koska häntä ei tunne
        . Valitettavasti siitä tuntemattomastakin tulee tuttu ja kiinnostus hälvenee.


      • höpötihöpötii

        Paskapuhetta, juuri se ihminen joka tulee sinulle suhteen myötä tutummaksi voi olla se kiinnostava, turvallinen lämmin satama. Ei parisuhteet sen vuoksi kuole, että toinen tulee tutummaksi, paitsi jos sieltä tulee jotain piiloteltua paskaa luonteesta ym.esiin.


    • noinjanoin

      ootko ividootti? kiinnostus on esim jonkun autoa kohtaan ja sitten pariuutan, sitten kiinnostutaan jonkun lompsasta jne..
      rakaus on sitten sia erikseen jota en ala sule selitteleen

    • tasan.reikä.reikä

      Tiedän tunteen, tuo sama ahdistava ajatus jyskyttää minunkin takaraivossa.... En ole koskaan välittänyt kenestäkään näin paljon ja juuri sitä ihmistä en saa.

      • dxcfr

        Miekään en saa PratPittii...ikäväääää


    • voiytopeli

      Paskapuhetta! Siinä isoimmissa määrin. Ei sitä kysellä haluaako jos haluaa, asian pitää toimia.

    • olenrehellinen

      en ehkä koskaan ole kenenkään, olen jo niin tottunut yksin olemiseen ja ehkä siksi en enää kiinny ihmisiin sillä tavalla että haluaisin vaihtaa tämän ihanan rauhallisen elämän muuhun, koska suhteessa pitää aina joustaa toisen ihmisen takia ja minusta tuntuu etten enää jaksa sellaista

    • Gjhggjj

      Ei se ole koskaan ollutkaan sinun. Lopeta tyhjänpäiväinen valitus

    • onkohanniin

      että et vieläkään ole hyväksynyt/et vieläkään usko ettei mulla ole sun henkilöllisyydestä pienintäkään hajua eikä yhteystiedoista sen vertaa. ja jos nimesi täällä täällä esiintynyt niin se ei ole sama että olisin osannut yhdistää sen suhun. en edes huomio sellaisia viestejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe