Veitsellä uhkailtu perjantaina Siilinjärvellä?

Erikoisia_piirteitä

Aamulla noin 8.00 aikaan on ollut jonkinlainen yhteenotto ja veitsellä uhkailemista Pihlajapolulla Kasurilan ala-asteelle menneen pojan ja yli 40 vuotiaan naisen kanssa.

Ensiksi tuli mieleen, voidaanko tämän yhdeksän vuotiaan pojan sanomisiin täysin luottaa?
Nimittäin kuka nyt siihen liikkuu pyörällä pitäen veitseä mukanaan?
Ellei ole sitä veitseä ottanut jo alunperin mukaan tietyssä tarkoituksessa.
Näkikö poika todella sen veitsen, vai olettiko hän sen vain olevan naisella mukana?
Jos kyseessä ei ole ns. kääntöveitsi, tai linkkari, muunlaista suoraa veistä on aika vaikea kantaa mukanaan rikkomatta samalla laukkua, tai omaa vaatetusta.

Lisäksi pojan antamat tuntomerkit ovat aika vähäiset, jotta niiden perusteella voisi tunnistaa kyseisen henkilön. Voisi olla vähän paremmat ja selkeämmät.

5

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitusvirhe

      Yhdestä kysymyksestä jäi pois yksi sana. Lause kuului oikeasti näin: Kuka nyt siihen aikaan liikkuu pyörällä pitäen veitseä mukanaan?

    • mora-on-hyvä-puukko

      Kyllä näitä puukosankareita liikkuu näiden koulujen nurkilla, eikös siilinlahden koulullakin ollut joku puukkojunkkari joka yritti pukottaa naista..

    • dsdsasa

      Ko alueella on ollut harmia naisihmisestä, joka raivoaa lapsilla ja kävelee katua edestakaisin koulun alkamis- ja loppumisajankohdat.

      • Taustalla_olevat_syyt

        Tästä tapauksesta on aika vaikea lähteä tekemään mitään pitkälle meneviä johtopäätelmiä, koska annetut tuntumerkit olivat aika vähäiset. Pitää olla silminnäkijätodisteita, jotta voidaan mennä edes epäilemään, saatika syyttämään mistään ketään. Mikäli tämä on todella tapahtunut, niin on mahdollista, että nainen vain tehosti uhkailujaan näyttämällä veitseä.
        Ei hän välttämättä olisi tehnyt yhtään mitään väkivaltaa.
        Lisäksi tarkempien tietojen puutteessa asioiden todellisesta kulusta, mitä tapahtui, oliko siinä kenties molemminpuolista sanailua ja esim. jo aiemmin lasten tekemää nimittelyä pitää ottaa huomioon. Jonkin verran on tullut pantua merkille, että lapset ja nuoret käyttäytyvät ainakin joskus vähän huonosti. Paremminkin voisi käyttäytyä. Nykyajan kasvatus on muuttunut siihen suuntaan, että enää ei ole väliä, miten käyttäytyy , asennoituu ja mitä kullekin vastaantulevalle sanoo. Liekö tästä kasvatusmetodista vastuussa käytetty vapaa kasvatus, koulut, vai vanhemmat, vai ne kaikki?
        Mitään, nk. tämäkin nyt viimeksi tapahtunut välikohtaus ei yleensä tapahdu, tai ainakin tapahtuu hyvin harvoin ilman mitään konkreettista taustalla olevaa syytä.


    • sdsfdklklds

      Minä lyön aena veetellä pottua ja omenoo, sitten nylen niiltä kuoret irti ja syön suihini. Kaaheeta että minä oon brutaalin väkivaltanen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe