Salon ECO-TORI

HuhHuh-touhua

Aika ihmeellistä touhua Eco-torilla ! Nyt kun v iereen tuli hieno, kunnon kirppis, niin laittoivat oikeen liikennemerkin, että tämä parkkialue on sallittu ainoastaan ECO- kirppksen asiakkaille.
Ja oikeen betonipossut ja kaikki ja heti omat autot riviinv siihen eteen,
Harmittavaa kateutta varsinkin kun omassa putiikissa on ala-arvoista tavaraa tuplahinnalla !
Tavarat näkyy vaan lisääntyvän ja rikkinäistä lasia on paljon kaupan. Huh Huh !!!Tulkaa järkiinne siellä ECOLLA !!!!!

13

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikennettä_seuraava

      EkoCenteriä lienet tarkoittava. Tavaran laadusta ja hinnoittelusta varsin samaa mieltä kanssasi olen.

      Pysäköinti naapurien pihoille on viheliäinen tapa. Miksi ihmeessä kehtaat vetää herneen nenääsi siitä että joku puolustaa omaansa valtaukselta. Pitäisikö vain olla innoissaan pihan täyttymisestä naapurissa asioivien 'minä itse - ihmisten' ajoneuvoista?

      Onko todellakin mielestäsi oikeudenmukaista vaatia käyttöoikeus naapuritonttiin? Mitä muuta pitäisi saada ilmaislahjana kun vaivautuu ottamaan?

      • Juzztnoin

        No ei se ole niiden piha ! Ei todellakaan ! Istuis siellä sitten vahtimassa.


    • hyiyök

      Salossa ei valitettavasti ole yhtäkään hyvää kirppistä.
      Salossa ihmiset myyvät kaikkea paskaa kamalalla hinnalla.
      Myydään valkoisia paitoja joissa kainalokohdat keltaiset.
      Likaiset ja rikkinäiset kuuluvat kaatopaikalle eikä myyntiin.

      OPETELKAA MYYMÄÄN KUNNON TUOTTEITA EDULLISESTI.

    • Bonkki

      Jos kyse on siitä Työttömien kirppiksestä, oma kokemukseni on, että siellä tavara on hinnoiteltu lähinnä oikein kaikista Salon vastaavista romukaupoista. Mutta siellä ei myydäkään omaa tavaraa, jonka tunnearvo on monelle mittaamaton. Rahallisen arvon ollessa kuitenkin lähinnä nolla.

    • ajattelinpa_itse

      Mitä, sekö on kateutta jos 'hihat palavat' tontinvaltaajien toimista. Millä sinä perustelet tontinhaltijan velvollisuuden asettaa pihansa naapurien käyttöön?

      Olisikohan peiliin katsomisen paikka?

    • memaksamme

      yhteiskunta maksaa koko touhun/kulut notta parkkipaikka oltava kaikille veronmaksajille! ilmaista tavaraa myyvät kunnon tripla hinnalla jotta siitä kallis hinta...
      ..ja asiakkaat käyvät kyllä usein molemmissa läävissä!

    • kirppisfani

      Eiköhän nuo samat asiakkaat käy kummassakin kirppiksellä samalla kertaa, vai pitäisikö se auto siirtää toisen kirppiksen tontille, kun menee sinne toiseen kirppiksen.

    • naapurasiakas

      Eihän ECO-centterissä ole koskaan montaa asiakasta, mahtuvat kyllä parkkiin vaikka olisi naapurikirppiksen asiakkaitakin. Ja todella myyvät ilmaiseksi saatua roskaa triplahinnalla.
      Onneksi naapurissa on oikeaa, kunnon tavaraa.

      • ajattelinpa_itse

        Juu, ja tämän voisi vielä laajentaa naapuruston omakotitalojen mahdollisesti tyhjiin pihoihin. Ei kun vain valtaamaan pysäköintikäyttöön.

        Älkää vain sanoko sopimattomaksi ja huonotapaiseksi ehdotukseksi, vai onko kodin suojan mielestänne sentään säilyttävä.

        En vieläkään osaa ajatella moisen toiminnan harjoittajia muina kuin röyhkeinä oikeuksien anastajina, valitan tätä kehityskelvottomuuttani...


      • econvastustaja
        ajattelinpa_itse kirjoitti:

        Juu, ja tämän voisi vielä laajentaa naapuruston omakotitalojen mahdollisesti tyhjiin pihoihin. Ei kun vain valtaamaan pysäköintikäyttöön.

        Älkää vain sanoko sopimattomaksi ja huonotapaiseksi ehdotukseksi, vai onko kodin suojan mielestänne sentään säilyttävä.

        En vieläkään osaa ajatella moisen toiminnan harjoittajia muina kuin röyhkeinä oikeuksien anastajina, valitan tätä kehityskelvottomuuttani...

        Ihan itte päättelit ! Kyllä se julkinen Econ piha on vähän eri juttu, miks pitäis pitää tyhjänä, jos tulijoita on naapuriliikkeeseen. Ja on varmaan heilläkin kävijämäärä lisääntynyt. On sitten eri asia ostavatko sieltä niitä rikkinäisiä astioita.


      • inte-eco-ever

        Joo, oudolta näyttää Eco-torin liikennemerkit. No, niitä ei tartte noudattaa. Olisivat saaneet hyvän yhteistyökaverin Secondhandmarketista ...... mutta kun äly ei riitä !


    • Anonyymi

      Eko-centterin ovessa lukee että eivät ota rikkinäisiä huonekaluja vastaan,mutta rikkinäiset vaatteet näköjään ottavat. Rekissä roikkui rikkinäinen farkkutakki hihat olivat revenneet. Hinta muistaakseni 2,50e. Kuka on niin kipeästi vaatteiden tarpeessa että maksaa sellasesta roikaleesta ??? Eikö kannattaisi tarkistaa kunnolla vaatteet ym. Korulaatikko täynnä solmussa olevia ketjuja! Sovituskopin lattialla roskia,nenäliinoja ym. Tarttis sanoo heille itselleen mutta naamansa on kuin norsun vittu ja ovat törkeitä asiakkaita kohtaan. Enää en käy kuin muutaman kerran vuodessa ja aina samat tavarat ja samat nyrpeet naamat, maski onneks peittää ees vähän.

      • Anonyymi

        Kaupoissa myydään rikkirevittyjä farkkuja aina satasesta ylöspäin. Polvet rikki ja joka paikka rispaantunut. Ja kulutettu kivipesulla niin haalistuneiksi ja kirjaviksi. Ja nuoriso ostaa ja maksaa. Mulla on autotallin perällä samanlaisia vuosien varrelta. Olleet töissä päällä ja tulleet samanlaisiksi. Mahtaisiko joku maksaa niistä noin paljon.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe