novedätystä

eteenpäintt

mies särki sydämeni valeilla. valehteli, että ei ollut ketään naista missään ja itse sitten näin kun nainen asui hänen luonaan. ajoin autolla ohi ja laskin asiat yhteen. miten tämmösiä keskenkasvuisia kusetttajia ja toisten tunteilla leikkijiä onkin niin paljon...kuka näitä ihmisiä on kasvattanut, vai onko kukaan ?
se on kauhea pettymys kun huomasin, että onkin vain valehdellut . että en merkannut tälle huijarille yhtään mitään. en. ahdistaa tosi paljon jos tämä mies tulee kaupassa vastaan. eilen kävi niin, ja olin ahdistunut 4 tuntia. mulla meni koko ilta pilalle kun näin sen. ja naureskeli vain.
no, siitä hetkestä kun tajusin, että tämä mies on mikä on, on jo reilu 3 kuukautta. pitäisi jo alkaa helpottamaan. kuinkahan kauan tämä nykyinen kestää tuota ukkoa. joo, ihan kamala tapaus kyllä. pyöritteli kuin pikkupenikka, ja hetken uskoin tuota auervaaraa. terapeutti sanoi,kun kerroin miten käytös ailahteli, että kuulostaa ihan auervaaralta.
no. tiedän, että olen pääsemässä yli tästä erittäin ovelasta huijarista. olen vähän viisaampi ja kokeneempi taas ihmisenä. niimpä. nyt irti

5

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Typeräätouhua

      No mistäs puoliso tuli ilmi? Mistä sait tiedon vai seurasitko miestä? Näitä varattuja valehtelijoita riittää. Kerroitko tuolle puolisolle? No et tietenkään eli annat varatun jatkaa rauhassa. Niinpä tietysti. Kunnes jälleen kokee joku nainen saman. Eli laitat vahingon kiertämään? Voi voi kun te petetyt naiset ymmärtäisitte ettei tuollaisella saada näitä pettäjiä lopettamaan. Eikä sekään että puoliso joka ei nähtävästi edes tiedä asiasta annatte hänenkin olla naurettavana kuplassaan. Eikö olisi reilumpaa kertoa sille. Se mitä tapahtuu jatkossa ei ole sinun asia. Mutta reilumpaa se olisi kaikkia kohtaan. Minäkin varattuna toivon jos kävisi niin että puolisoni edes yrittäisi pettää haluaisin sen tietää. Se miten se siihen suhtautuu kertoo yleensä suhteesta paljon. Joten koittakaa olla reiluja toisia kohtaan.

    • Kaksipetettyä

      No silleen sitten. Minä voisin olla se naikkonen joka siellä miehen luona oli. Näihän minä kun siitä autolla hissun kissun hiljalleen ajeltiin. Mutta samaahan mies minullekin sanoo että ei ole ketään muuta missään. Eli petettyjä ollaan kumpikin. Mutta eniten taitaa mies pettää itseänsä loppujuoksussa.
      Jotkut vain eivät osaa tyytyä yhteen vaan kaikki mitä on tarjolla täytyy kokea.

    • ylössuostataas

      joo, ja olen sitä mieltä, että sillä ittellä on niin yksinäinen elämä kun pitää nuin etsiä jännää ittelleen. niin, onhan tämä todellakin vuoristorataa taas tämä elämä. todellakin. . kumpa ittekkin löytäisin sopivan miehen ittelleni, rakkauden, sopivan, kuinka kipeää on erota, kun kuulee ristiriitaisiakin viestejä, että entä jos se muka oikeast itykkää minusta eikä siitä yhestä. tämä erohelvetti on kamalaa, hirveää. hetken jo olinkin niin kuin jo uusi ihminen, mutta sitten taas retkahdin sen viesteihin, voi, että olin hetken niin väsynyt enkä ajatellut järkevästi ja taas tuli takapakkia..
      aloin jo kuvittelemaan, että hän on tullut katumapäälle, mutta eihän hän mitään anteeksipyydellyt, valehteli lisää vain. mulla säälittää se sen avovaimo, joka luulee ja elää kuplassaan, että kaikki on hyvin. ei tuo tyyppi oikeasti ajattele kuin itseänsä. nyt mun silmät avautui;) kiitos tuon kultapojan tuolla nurkan takana.

      • eteenpäinmummotlumessa

        Onpa taas ihmeellistä, että se vaimo siellä säälittää. Vaimo , joka elää arkea miehensä kanssa ja todennäköisesti, jos pitkä parisuhde takana, tietää miehensä heikkoudet. Jonkun toisen mielestä voi yhtä hyvin säälittää tuollaiset retkahtelijat, jotka elättelevät turhaa toivoa noukkimalla murusia, sillä aikaa kun vaimo syö koko kakkua. Tietää toisen olevan varattu ja silti roikkuu toivoen hänen eroaan ja jos sitten eroasi niin, saisi sellaisen, epäkurantin vaivoikseen.


    • valeetjamielisairaat

      joo. asiathan voi nähdä mitenpäin haluaa. satutti tollanen ukko. eikä siitä hetkessä pääse unohtamaan sitä vaikka tietää olevan varma etten jatka suhdetta. kun ehdin katsos rakastua siihen heikkoon mieheen. enkä minä edes harrastanut seksiä sen kanssa. tiedänpähän vain että tällä miehellä on yksi avioliitto takana. ja lapset hänen kanssaan. ja tämä nykyinen avovaimo on 3 s. kenen kanssa asuu. ja minua yritti siinä sivussa valeilla saaha sänkyynsä. että en minä kovin heikko kyllä ole.
      en kuule koskaan tommosiin jää roikkumaan. se on katsos pakko unohtaa ja jatkaa eteenpäin, sanoi mummo lumessa:)
      mä mikään retkahtelija ole. kaikkea sitä nyt taas pitääkään lukea:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe