surkeaa seksiä...

mlonki

Olen nyt seurustellut miesystävän kanssa parisen kuukautta. Ihana mies. Huomaavainen, auttavainen, kiltti, hellä... Kaikin puolin sopiva minulle, elämäntavat ja arvot täsmäävist. Ongelma (?) on ehkä se, että mies on seksitaidoiltaan surkea. Ei osaa suudella, kosketus on hapuilevaa, koko homma hetkessä ohi... Toki hieman yrittää helliä minua, mutta ei se miltään tunnu. Enkä pääse mukaan hetkessä. Ei ole kokematon, naimisissakin ollut... Pelkään tämän tulevan suhteessa ongelmaksi jossakin vaiheessa. En itsekään ole kovin monen kanssa ollut enkä.mikään kokenut.

42

2260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikannataluovuttaa

      Ehkä teiltä puuttuu vaan se intohimo tai sitten olette vaan niin ujoja ja estoisia sillä tasolla ettette edes uskalla puhua koko aiheesta ja siitä mistä pidätte, haluistanne sekä toiveistanne. Rohkeasti vaan keskustelemaan, tunnustelemaan, kokeilemaan, opettelemaan ja oppimaan uutta silläkin tasolla:)

    • 87655

      Voin tulla ikäänkuin demonstroimaan yhden kerran jos siitä olis apuja?

    • pahanpistit

      Onko kyse taidoista vai intohimosta on olennainen kysymys? Taitoja voi opetella, mutta intohimo jos puuttuu niin voi olla hankalaa. Mutta vaikea neuvoa, sillä riippuu niin siit, että oletko ihminen jolle ihan kiva ja muut jutut on ok. Voi kyllä ruveta tökkimään jossain caiheessa tai kun tapaat jonkun tosi hyvän tyypin.

    • äölkop

      Eikös sitä intohimoa voi vähän herätellä?

    • Intohimoakyllä

      Pitää olla. Tietenkin hän voi oppia. Mutta. Jos hänelle riittääkö se nykyinen. Kysy kaipaako hän sinulta himokkaampaa seksiä? Näin saat kuulla mitä hän ajattelee. Kerro sitten omista ajatuksista. Jos sinua jo muutaman kuukauden jälkeen tökkii liian vaisu seksi, ei kuulosta hyvältä.
      Hyvän suhteen hyvä liima on himo toista kohtaan. Sitä pitää olla etenkin alussa. Vuosien saatossa asiat voivat muuttua. Mutta ei alussa.

    • Totuuss

      Olet varmaan itse surkea.

    • täyskymppi7

      Yksi sanonta joka pitää paikkansa, hyvä salitreeni parempaa kuin huono seksi kotona.

    • mlonki

      Olen takuulla itse surkea kun en mukaan ehdi kun kaikki on jo ohi. Mutta luovuttaa en halua ja haluan että opimme parempaan seksiin. Kunnon miehestä en halua luopua, takana on kaikenlaista... Osaan kyllä nyt erottaa aarteen joukosta. Ja yritän pitää kiinni.

      • vanhempi_mies

        Ilman muuta noin! Puhu asiasta miehelle ja opeta kädestä pitäen mikä tuntuu sinusta hyvälle, siitä se lähtee. Puhumisessa on sekin hyvä puoli, että se toimii mallina vastaisuudessa kuinka vaikeatkin asiat saadaan ratkaistua. Onnea elämään!


    • asapas

      "Ei osaa suudella, kosketus on hapuilevaa, koko homma hetkessä ohi... "

      Sinusta en tiedä, mutta minulle tuo ei riittäisi edes alkuun. Parisuhteessa tyydyttävä seksi on erittäin tärkeää. Vaikka olisi miten hyvä ja kunnollinen mies, niin jos seksitaidoissa mättää, voi voi...

      Kovin yltiöoptimistisia vastauksia olet saanut. Etenkin siihen verrattuna mitä kokemukseni mukaan oikeasti parisuhteissa tapahtuu. Seksi on nimittäin suhteen alussa parasta, tai vähintään tyydyttävintä. Siitä on tie hyvin helposti alaspäin, etenkin vanhemmalla miehellä. Ikävintä on, jos mies tyydyttää nopeasti itsensä, ja jättää naisensa kokonaan tyydyttämättä. Ellei mies edes omatoimisesti ehdota että tyydyttäisi sinut orkkunsa jälkeen esim. suulla tai käsin, niin hänen seksitaitojansa on turha odotella paremmiksi. Toisen huomiointi lähtee aina oman pääkopan sisältä. Millään puheilla ja neuvotteluilla harvemmin päästään parempaan tulokseen, ja erityisesti seksissä.

      • Fkööa

        Miten niin seksi on suhteen alussa parasta??? Olen vahvasti eri mieltä. Määrällisesti muutaman ekan kk aikana sitä voi olla paljon, mutta vasta yhteisten vuosien myötä seksistä tulee laadukkaampaa, nautinnollisempaa! Edellinen suhteeni kesti 10 vuotta, ja parhaimmillaan seksi oli vuosien 7-9 aikana. Viimeisen vuoden aikana erimielisyydet yms söivät myös seksin nautinnon.

        Nykyisessä suhteessani olen elänyt 15 vuotta, ja viimeisen 6 vuoden ajan seksi on ollut aivan taivaallisen ihanaa. Todella hyvää oli kyllä alusta saakka, mutta nykyään erityistä, täysin vapautunutta.

        Olen 45v nainen. Elämääni on mahtunut myös lyhyt teini-iän juttu ja 3 hyvin lyhyttä irtosuhdetta sinkkuna 30-vuotiaana. Niissä seksi ei kovin kummoiseksi ehtinyt.


    • fsdtyn

      Minulla ex oli tuollainen. Ongelmana oli, että hän halusi vain omaa nautintoa - ei minun. Minulla ei ollut oikeastaan väliä. Ja vaikka kuinka asiasta puhuttiin, minä neuvoin häntä ja hän lupasi "yrittää", ei asiasta koskaan tullut mitään. Kun miestä ei vain yksinkertaisesti edes kiinnosta oppia, ei sitä voi väkisinkään opettaa.

      Minä en lopulta kestänyt tuota "minä" ajattelua ja lähdin kävelemään. Silloin jos haetaan vaan omaa tyydytystä, niin oma käsi tai maksulliset pitäisi kelvata.

    • mlonki

      Ei kyse ole "minä-ajattelusta". Jos mies kaikessa muussa ajattelee minua, tuskin seksissä vain itseään. Ei kai vain jotenkin osaa. Kun pyysin häntä hellimään itseäni lisää, hän vastasi mielellään sen tekevänsä. Haluankin opastaa häntä, en halua luopua ihmisestä joka muuten on minulle täydellinen. Ja haluan tehdä sen loukkaamatta ja hienotunteisesti. Onko ideoita?

    • Huonojaautoja

      Puhumatta ei ole parempi- noissakaan asioissa. Alat nyt varoen loukkaamasta kouluttaa mieskamusta esiin sitä hyvää seksiä.
      Toivotan Teille molemmille antoisaa tutustumista toisiinne- jotenkin luettuna vaikutti sille että Teillä on se suhteen paras vaihe, josta seuraa vain hyvää. Sekä sitä seksiä että ihmisinä opitte toisenne tuntemaan.

    • hyvääseksiäminulla

      kannattaa ottaa asia puheeksi ja aloittaa harjoitukset ;)

    • love_peace

      Sinulla on ongelma. Ihan oikeasti. Vaikka mies olisi kuinka halukas huomioimaan sinutkin. Ainakaan minä en voisi jatkaa suhdetta hienoimpaankaan mieheen, vaikka kaikki muu olisi yli 100%:sta, mutta seksi ei tyydyttäisi. On tiettyjä asioita, joista voi ns. tinkiä, mutta seksi ei ole yksi niistä. Etenkään kun se on hapuilevaa jo suhteen alussa. Vuosien varrella voisi vähän notkahtaakin, tilapäisesti, yksittäistapauksina...

    • olmöp

      Hyvä seksi vaatii opettelua parisuhteessa. Harvoin kai sitä automaattisesti tietää mitä toinen haluaa. Ajan myötä voi oppia toisesta paljon. On törkeää vaatia toiselta heti täydellistä suoritusta. Myös turha jännittäminen katoaa kun toinen on tuttu. Seksi on kauneinta mitä kaksi ihmistä voi jakaa.

      • friday_day

        Noinko? Itse olen juuri päinvastaista mieltä. Ellei seksi suhteen alkupuoliskolla tyydytä, se ei tyydytä myöhempäänkään. Jos parin kemiat ei seksissä nastaa, niin ne ei natsaa. Enkä tarkoita täydellistä suoritusta, ainoastaan tyydyttävää seksiä (joka toivon mukaan ei vain suoritus).... Kunnon tyydyttävässä seksissä en myöskään näe mitään niin kaunista... tarkemmin ajateltuna se on aikamoista irstailua :D.


    • Hjgjlbbmm

      Olen ollut seitsemän vuotta suhteessa juuri kuvailemasi miehen kanssa. Seksi ei ole paremmaksi muuttunut. Miehellä pieni ja vain oma nautinto kiinnostaa. Tosin olemme eroamassa. Haluaisin oikeaa seksiä. Sama kuin olisi naimisissa homon kanssa.

      • huuum

        "Miehellä pieni ja vain oma nautinto kiinnostaa. "

        Jos miestä kiinnostaa vain oma nautinto, kannattaa suhde päättää heti paikalla.


    • mlonki

      Nyt on takana monta hyvää tyydyttävää seksikertaa orgasmeineen. Ja kovin helposti minä en orgasmia saa. Mies on ihana. Pienellä rohkaisulla hänestä kuoriutui herkkä rakastaja. Joka kyllä saa minut heräämään. Ja tuntemaan jotakin jota harvoin tunnen. Ei todellakaan kannata luovuttaa heti. Jos asiat muuten natsaa saa seksinkin natsaamaan.

    • yhvujb

      Ei todellakaan kannata mennä suhteeseen seksi edellä. Jos muuten asiat menevät yksiin, normaalilla tunneälyllä varustettu ihminen saa seksin toimimaan. Jollei sitten toinen halua jotain ihan kummallisuuksia.

    • Vastuukertaakaksi

      Mielenkiintoista olisi tietää, millaisia vastauksia tulisi, jos joku kritisoisi vaimoaan ja hänen sänkytaitojaan esim. liian pienet rinnat ja ne eivät kiihota minua tai että nainen ei osaa tehdä mitään sängyssä jne. Saattaisivat vastaukset olla toisenlaisia.

      No, asiaan....seksi on kahden kauppa. Yksi ihminen itsessään ei tee sessiota vaan siihen tarvitaan kaksi. Jos toinen olettaa, että toinen vastaa koko homman onnistumisesta, hän on itse yhtä "huono" kuin se puolisko, jota kritisoi.

      • Mielenkiintoista_vaiEi

        Onhan noita ketjuja täällä sekä muilla foorumeilla ettei vaimo innosta, lue pois. Aika samanlaisia vastaukset ovat minusta olleet, että nosta kissa pöydälle ja alkakaa puhumaan. Ja jos vaimo on mennyt kovin plösääntyneeksi, ehdotettu että yhdessä liikkumaan ja haetaan vähän uutta suuntaa elämätavoille. Ja jos ei kertakaikkiaan toinen kiinnosta enää fyysisesti eikä asiat etene puhumalla eli kipinää ei syty, niin kannattaa erota ennenkuin suhde on pelkkä platoninen kaveruus.

        Mitä muuta odotit? Jotain "mielenkiintoisempaa"?


    • eiollameedioita

      Miksei voisi ohjailla kättä, kuiskutella kun hyvälle tuntuu, pyytää hyväileen rintoja tms. ja pyytää että mieskin sanoisi mistä pitää? Rakastelulle varattava aikaa, ei pelkkiä aamupikapanoja tai vaan peiton alla pimeessä. Kiireetöntä makailua vierekkäin, jutustelua, vartalon hivelyä, kehuja, suukottelua. Kiusoitella, että saa haluamaan lisää jne. Vain mielikuvitus rajana kun tutustuu.

      Koska paljastaa itsensä fyysisesti, pitäisi voida sanoakin suoraan. Myös jos ei seksi tyydytä.

    • kädestäpitäen

      Koska rakastat miestäsi, seksikin sujuu kun annat aikaa.

    • mlonki

      En missään vaiheessa kyseenalaistanyt mitään miehen ulkoiseen olemukseen liittyvää. En myöskään halunnut hylätä häntä seksitaitojen puuttumisen takia. Ja jätin neuvot,joissa sanottiin ettei kehitystä voi tapahtua omaan arvoonsa. Nimenomaan halusin neuvoja ongelman ratkaisemiseksi. Toimiva seksi lienee molempien etu. Puhuminen tässä tapauksessa auttoi ja samalla sain selvitettyä myös miehen toiveita. Onnellinen olen ja myös hän.

      • msjgos

        Teillä on hieno suhde. Onnea!


    • Iknowthis

      Opetelkaa suutelemaan oikein, mene miehen päälle ja suutele ja ota tilanne haltuun. En ymmärrä miksi täällä asiasta valitat kun et kerro miehelle mistä pidät, tai älä kerro vaan näytä. Seksissä kokeilkaa kondomia tai käske miestä rauhoittamaan kun meinaa laueta, että kestää pitempään. Käske välillä vaikka sormeilla/nuolla sinua niin pääset mukaan ja seksi kestää pitkään. Apua miten ihmiset osaa olla avuttomia..........

      • Anonyymi

        Ei se kestänyt yhtään...reisille.


    • Pillujen--asiantuntija

      PAri kuukautta ja heti annoit pillua sille. Pitäisi ainakin 6 kk seurustella ennen seksiä

    • kokemusta-on-useammasta

      Seurustelin aikoinaan yhden naisen kanssa jolla oli "värkki" niin löysä etten tuntenut seinämiä ollenkaan ja olisi pitänyt tuntitolkulla höylätä tuota ja tulosta siten ei saisi aikaan.....(sanottava vielä että itselläni on normaalia suurempi ennenkuin tuomitsette...)
      Hän kyllä hoiteli kädellään ja suullaan kyllä mahtavasti....
      Se suhde kyllä kaatui tuohon yksitoikkoiseen seksiin ja joku muu höylää tuota jumalattoman suurta reikää.....

      • Yubf

        Ai keksit tämmösen jutun? Mene muualle r.nkkaamaan!


    • tahvooot

      Oletkos itse sitten joku ammattilainen naiseksi joka tietää kaiken seksistä.

      • kokemusta-on-useammasta

        Niin harvapa nainen on testannut ja kokeillut toisen naisen värkkejä ja tiukkuutta että sen voin miehenä sanoa että eroja on ....ja se ei ei aina katso ikää ja synnyttäneisyyttä.
        Suurin osa naisista makaa kuin lahna ja odottaa miehen tekevän työn ja etenkin kun on hävinnyt se ensihurma....
        Eipä ne naisten suutelu taidotkaan monesti ole kummoisia ja muitakaan taitoja ei voi kehua...nämä on joutunut monelle naiselle opettaa ja vielä vanhempiakin "kokeneita" naisia.


    • Anonyymi

      Mies tuli suudellessa itsekseen vaatteiden läpi niin, että minun reiteni kastuivat.

      Jälkeenpäin ns. rakastelu käsinypläystä, äkkiä sisään ja ulos, kaksi työntöä ja tuijotus.

      Tätä ja erektio-ongelmia sekä itsekseen tumputtamista hänellä.

      Pikahali ja pikapusu.

      Homo sen on pakko olla, kaapissa 56 vuotta jo.

    • Anonyymi

      Jos käytössänne on laadukas ja suuri kokoinen musta keinosiitin niin miehen voi saada harjoituksella nauttimaan siitä osana seksuaalisuutta. Mies voi alkuun kiusoitellen suudella ja imeä keinosiitintä ennen kuin keinosiitin työntyy miehen analaukkoon. Moni nainen kiihottuu nähdessään miehensä analaukossa suuren mustan keinosiittimen ja kykenee tyydyttämään itsensä joko sormin tai mustan ns. miesbarbaran avustamana

    • Anonyymi

      AP:llä väärä kumppani! Vaihda heti sellaiseen mieheen jolle seksi on suhteen tärkein asia!

    • Anonyymi

      Naiset ovat keskimäärin passiivisia ja se ei ruoki intohimoa, vaan tappaa sen. Ei pelkkä selällään makaaminen tee seksistä nautittavaa. Opetelkaa luontevaa, intohimoista käytöstä. Harvoin on tullut vastaan tällaista tapausta.

    • Anonyymi

      Ootko sä kertonut tuo miehelle? Voisko häntä jännittää heittäytyä tI jollaintavallakunnioittaalikaa ettei ilkeä ns. " irstailla" ? Ota itse ohjat ja ohjaa miestä. Näytä mistä pidät.

    • Anonyymi

      Mikä nösdö se mies oli?
      Edes öljyä en saanut käyttäö, vaikka kiihottaa mua äörimmilleen.
      Kun tulee turhaa pyykkiä.

    • Anonyymi

      Pyri seurustelemaan enemmän. Sitähän vaaditaan joka paikassa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe