Varovaisuutta pattayalla

Roskasakkia

Siellä syötetään turisteille kaikenlaista paskaa sienistä huumeisiin ja sinolista etyyliin. Tätä harrastaa tyhjäpäinen nuoriso, jota notkuu työpaikoilla kaikkialla, missä pääsee käsiksi turistien ravintoon ja drinkkeihin.
Ilmeisesti roskasakin ainoita harrastuksia jossa pääsee pätemään, kun puhelinnettiin ei ole rahaa. Ilmiö on yleismaailmallinen. Kiitos netin kakaroiden aivot on muusia.

19

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sairastaväkeä

      Ei ole pelkästään nuorien juttu. En syö enää thaikkuravintoloissa. Olen saanut jotain huumaavaa paskaa niistä liian monta kertaa. Thaikut ei ole ihmisiä.

      • Nilkku1

        Kiitos infosta.Olen ihmetellyt mikä näitä tyyppejä tällä palstalla oikeasti vaivaa mutta nythän se on ihan selvä.Ihminen on mitä hän syö ja heille on syötetty Thaikuissa paskaa.


      • Pippelinen
        Nilkku1 kirjoitti:

        Kiitos infosta.Olen ihmetellyt mikä näitä tyyppejä tällä palstalla oikeasti vaivaa mutta nythän se on ihan selvä.Ihminen on mitä hän syö ja heille on syötetty Thaikuissa paskaa.

        Vain Maijat menee Thaimaalaisten syntymäkelmien syötettäväksi ja joku jopa pariutuu syntymäkelmin kanssa maksaen siitä, sekä täysin toivottomat Pattayalle, missä flaxi varmin.


      • Pippelinen
        Pippelinen kirjoitti:

        Vain Maijat menee Thaimaalaisten syntymäkelmien syötettäväksi ja joku jopa pariutuu syntymäkelmin kanssa maksaen siitä, sekä täysin toivottomat Pattayalle, missä flaxi varmin.

        Ja persaukiset ottavat thai horatsun vaimokseen jolloin ei tarvitse tulojen olevan niin suuret saadakseen oleskelulupa leiman passiinsa. Hua Hinin suomipapat esimerkkinä.


      • MaijaVex
        Pippelinen kirjoitti:

        Ja persaukiset ottavat thai horatsun vaimokseen jolloin ei tarvitse tulojen olevan niin suuret saadakseen oleskelulupa leiman passiinsa. Hua Hinin suomipapat esimerkkinä.

        Kenen kanssa ne Pattayalahkolaiset rahasta pariutuu jos ne kertakäyttötyttöystävät ei ole horatsuja?


      • Nilkku11
        Pippelinen kirjoitti:

        Ja persaukiset ottavat thai horatsun vaimokseen jolloin ei tarvitse tulojen olevan niin suuret saadakseen oleskelulupa leiman passiinsa. Hua Hinin suomipapat esimerkkinä.

        Apua...hihihi...luin ensin ( silmäni menevät kieroon kun yritän keksiä älykkäitä ilkeyksiä ) että : "Ja persaukiset ottavat thai horatsun vaimokseen jolloin ei tarvitse tulojen olevan niin suuret saadakseen oleskelulupa leiman passiinsa. Hua Hinin SUOMIAPINAT esimerkkinä." No,ei kai sekään ihan totaalisesti väärään osunut ilmaus olisi.


      • Vainshorttimeen

        Isanin lissuja kannattaa varoa. Varsinaisia noitia. Arvaamattomia ja toimivat kimpassa fallun pään menoksi.


    • Kokemustaonkosolti

      Thai on syntymäkelmi. Parempi pysyä erossa jos ei halua ongelmia. Thai tietää AINA ongelmia.

      • Nilkku11

        Hymyilevä syntymäkelmi.Ja usein koko suku juonessa mukana vanhinta ja hampaattominta muoria myöten.Kaikki porukalla juonimassa ja tyhjentämässä länsipossun taskuja.Ja vielä on heitä joihin uppoaa kun 20 vuotta itseään kaupannut riemuliisa vikisee olevansa juuri kaupunkiin tullut ujo tyttö maalta.Ja eikö Erkki 58 Jämsästä ryhdy paremman elämän tarjoajaksi tälle " tyttöparalle "


    • Liikaonliikaa

      Thaimaassa kuolee turisteja jatkuvasti ja aivan liikaa ollakseen luonnollista.
      Thaimaa on vaarallinen lomakohde. Pommeja ja kuolemantapauksia. Huumauksia ja ryöstöjä. Turisteihin kohdistuva väkivalta. Olen lähdössä pois pysyvästi kuten moni muu. Turvaton pattaya.

      • Nilkkuu1

        ทางเลือกที่ชาญฉลาด!


    • HuaHinAnalLover

      Maija aloitti heti aamusta

    • sairailletiedoksi

      Se onkin ihan hyvä että te pelkurit ette tule Pattayalle pilaamaan meidän täysjärkisten fiilistä.

      • Peppunappinen

        Jees Maija sulla alkaa hyvin lämpeneen, nyt vaan kehiin kaikkea mitä päässäs pyörii.

        Kirjoita oikein niin täysjärkisesti kuin kykenet ja täydellä fiiliksellä.


    • PeltosenMaijaa

      Pattayalla ei ole hullun miekkamiehen rottaburgereiden voittanutta sapuskaa.

    • paradoxus

      >>Vain Maijat menee Thaimaalaisten syntymäkelmien syötettäväksi ja joku jopa pariutuu syntymäkelmin kanssa maksaen siitä, sekä täysin toivottomat Pattayalle, missä flaxi varmin.<<

      ...Ja tuo "Thain aviomies / Numba" kertoo olevansa onnellisesti naimisissa thaimaalaisen kanssa ja ulostaa samaan aikaan tuollaista. Jepjep. Uskotaan uskotaan.

      • AviomiesPohjoisesta

        Maija on taas maiskutellut kortsujaan ja mansikan maku suussaan muistellut taas minua.

        Sehän toki onkin tarkoitus, että Maijan ajatukset on näin kauko-ohjattu ajattelemaan.

        Jatka poju se tekee hyvää sulle.


      • etelänavionainen
        AviomiesPohjoisesta kirjoitti:

        Maija on taas maiskutellut kortsujaan ja mansikan maku suussaan muistellut taas minua.

        Sehän toki onkin tarkoitus, että Maijan ajatukset on näin kauko-ohjattu ajattelemaan.

        Jatka poju se tekee hyvää sulle.

        Sinun järjelläsi lerppa ei ohjata edes palvelutalon hissiä.


      • AMCM
        etelänavionainen kirjoitti:

        Sinun järjelläsi lerppa ei ohjata edes palvelutalon hissiä.

        Koitappa sitten pinnistää olla aivopieremästä esimerkiksi 24 tuntia, koska minä olen ohjelmoinut sinut oireilemaan aviomiehestä, hammaslääkäristä ja Chiang Maista päivittäin.
        Ei mene läpi en ole koskaan kukaan paskanjauhantasi eri nimimerkeilläsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe