No onnistuihan se!!

No joo, kyllä noissa jutuissa tuntuu olevan pointti, että Suomi24:ssä olisi pelkkiä mielenvikaisia hörhöjä niin miehissä kuin naisissa. Näin kärkevästi/dramaattisesti sanoen.
Itselläkin pohjilla muutama aika erikoinen tapaus ihan tämän vuodenkin ajalta.
Ja niin tuntuu olevan muissakin seuranhaku-palstoillakin sama juttu. En nyt lähde sen enempiä erittelemään kokemuksiani noiden suhteen, mutta kuitenkin.
MUTTA...:):)
Nyt keveemmällä tutustuin hyvällä tavalla mielenkiintoiseen naiseen.
Tilanne oli vielä sellainen, että olin jo heittänyt hanskat tiskiin ja ajattelin että: "Antaa nyt helvetti olla, ei mua tää yksin eläminen nyt kuitenkaan haittaa". Olin myöskin poistanut jo profiilinikin jne.
Mut eräänä päivänä sain jonkun päähänpiston, että käynpä ihan uteliaisuuttani selaamassa noita ilmoituksia sen verran, mitä nyt ilman profiilia voi ja kuinka ollakaan, huomasin erään naisen ilmoituksen, mikä todella kiinnitti mun huomioni.
Joten tein kovalla kiireellä jonkinmoisen profiilin, että pääsisin vaan ottamaan ko naiseen yhteyttä ja selitinkin hänele rehellisesti tilanteen kuvailuni lisäksi itsestäni. Ajattelin kyllä vielä tuossa vaiheessa, että tokkopa tästäkään nyt mitään tulee.
Mutta kuinka ollakaan, hän kiinnostui myöskin minusta sen verran, että halusi tutustua muhun ja nyt me olemme olleet jo jonkin aikaa ihan avoimestikin pari.
Tietysti onhan tämä meidän suhteemme vielä aika alkutekijöissään, joten ei sitä tietenkään voi vielä tietää, että kuinka pitkälle tämä juttu kantaa, mutta kyllä fiilikset ovat ainakin todella hyvät molemmin puolin.
Ja itsellä ainakin olo on sellainen, että hän on pitkästä aikaa sellainen ihminen, kenestä oikeasti tykkää ja kenen seurassa viihtyy. Ja kyllähän sitä välillä ikävääkin pukkaa, kun ei nähdä, mutta hyvällä tavalla:)
Varmaan asiaa auttaa sekin, että ollaan kuitenkin luonteiltammekin hieman samiksia ja ikää on molemmilla jo hieman, eli elämänkokemustakin löytyy kyllä. Mikä auttaa nyt näkemään asiatkin sitten ainakin jonkin verran järkevämmässä mittakaavassa kuin esimerkiksi 20-vuotiailla. Kaksikymppisiä nyt kuitenkaan halventamatta:)
Että näin...Eli kyllähän sitä joskus sitten onnistuukin ja aika usein nämä jutut tulevat eteen yllättäen, niin kuin tämäkin.

2

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnstnt

      Luovuttaminen on ainoa tapa epäonnistua varmasti.

      Minulla kävi vähän sama toisin päin. Löysin mielenkiintoisen näköisen profiilin ja laitoin viestiä. Nainen vastasi tulleensa vain poistamaan profiilia, mutta vastaavansa vielä tähän yhteen viestiin. Siitä on kohta kymmenen vuotta, ollaan yhdessä edelleen...

      • Tuo on totta.
        Olin kai turhautunut useamman kerran yrittämiseen, mutta sitten tosiaan tuli tuo ajatus siitä tosiaan, että kävisi vielä selailemassa noita ilmoituksia.
        Ja tosiaan, nyt sitten sillä kertaa löytyi tuo kiva nainen, jonka vielä sain omakseni/pääsin hänen omakseen.
        Mutta kiva näin:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe