Tokkopa enää

Tulihiiri

On alkanut eron jälkeen tuntumaan siltä, että mahtaako uutta löytyä. Ensin oli hätä olla yksin. Nyt kun on tottunut omaan rauhaansa ilman draamoja ja sekoilua, tuntuu isolta riskiltä ihastua, saatika rakastua. Aika ajoin ajattelen tekeväni deittiprofiilin, mutta sitten laiskottaa ja ajattelen että en jaksa lähteä kuitenkaan treffeille. Olen kyllä käynyt treffeillä tällä ajalla, eikä ole oikein kolahtanut mieleistä kohdalle., ja muutama ikävä pettymyskin. Pelimiehet vievät sitten lopunkin uskon deittailuun. Moni juuri eronnut puutteessa oleva mies puskee kuin höyryveturi päälle kuumissaan, tyydyttääkseen itsensä.
Näin ne sitten varmaan ne kummalliset yksineläjät höppänät muotoutuu. No mutta ei tämäkään huono vaihtoehto ole. Onko täällä muita kohtalotovereita ?

10

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crux

      Tyypillistä naisten seuranhakua jossa todetaan että kovin paljon ei kiinnosta mutta jos joku onnistuu tekemään oikeita toimenpiteitä niin sitten saattaa mahdollisesti jopa vähän kiinnostaakin. Vähän epäreilulta tuntuu kunnon miesten näkökulmasta tällaiset jaaritukset joissa pedataan itselle hyviä asemia, käydään treffeillä komeiden pelimiesten kanssa ja odotetaan että joku tekee vielä paremman vaikutuksen ilman niitä pelimiesten haittavaikutuksia.

    • Sinkkumimmi-17

      Noh, oon ollut vähän yli vuoden sinkkuna. Aluksi oli "haku päällä". Sitten rauhoittui. Nyt laitoin kuvan ja tekstin Tinderiin. Ekat treffit viikonloppuna.
      Kannattaa käydä treffeillä oman jaksamisen mukaan. Ensi sijalla on, että ei väsy liikaa. Muistaa pitää kunnosta huolta, töissä ym.
      Ja tiedoksi - noi mun mahd. treffikaverit eivät ole pelimiehiä. Tavallisia miehiä.

    • noeitodella

      Kymmenen vuotta sinkkuna ja ei todellakaan tunnu siltä että suhde olisi edessä. Alkuun oli vaikeeta ehkä nyt on enää puolet siitä. Jos saa nyt loputkin pois niin sitten helpottaa jo. Ehkä toiset kymmennen vuotta tai sitten kaksi tai kolme vuosikymmentä tai sitten neljä en tiedä. Joskus kai helpottaa luulisi. Ainakin haudassa kai.
      Mutta aivan yksi ja sama jos on kestänyt kymmenen vuotta yksin niin miksei sittei sitten vaikka sata.
      Jos tulee vaikeampia hetkiä niin tulee hetkeksi tänne, niin kummasti auttaa. Ei enää ollenkaan niin huonosti. Saisi vain sen pysymään niin muuta ei tarvita.
      Draamat ja sekoilut on pikkujuttuja. Rakastumiset on normaleja, ei niissä mitään pelottavaa ole.
      Kyllä yksi suhde saa minulle riittää siinä oli enemmän kuin kylliksi yhdelle elämälle.
      Yksinolo on vain helpompaa, paljon.

    • säväyttävämies

      No ollaanpas täällä tänään synkkiä :(

    • ikuinen-sinkku

      Mikäs kutosen nainen siellä ruikuttaa pelimiehistä. Sulle siis kelpaa vain ne todella komeat miehet joiden ei tarvii seurustella vaan ne hakee seksiseuraa koska saavat sitä. Katso peiliin ja totea että olet liian nirso saamaan kunnollista uskollista miestä koska et hyväksy omantasoisia kutosen miehiä.

      • jvuvuvuvuv

        Niin, saatat olla oikeassa. Olen tuotakin miettinyt, että olenko liian nirso ? Minusta ei oikein voi pisteyttää ihmistä numeroiden mukaan ulkonäön perusteella. Kyllä minulle kelpaa tavallisen näköinen mies, kunhan on pilke silmäkulassa ja siisti olemus. Luonne on tärkeämpi. Moni mies joka täällä pisteyttää naisia ja itseään, on sitä mieltä että " rumamies" ei kelpaa. Sanon sen taas kerran: Mies saa olla rumakin, kunhan on siisti ja kiva, reilu ja rehti. Olen aikanaan rakastunut ulkomuodoltaan aika rujoon mieheen, mutta se ei edennyt muista syistä.
        En tiedä missä ne kivat hauskat ja rehelliset miehet luuraa ?
        Sitten on ne yhteishuoltajat, joilla ei oikeasti ole aikaa kunnon parisuhteeseen, ja kun hänen exäkin häärää tahollaan kuvioissa lähes päivittäin, niin ei siitä oikein mitään kunnon suhdetta voi syntyä. Pitää hakea Matti koulusta ja viedä Maija kerhoon. Exä tulee hakemaan mehustimen ym.ym...Sitten on ne omat harkat. Koitetaan tavata jossain välissä. Pusi, pusi rakastan sua...
        Lopuksi vielä, kyllä sen kipinän pitää jollain tasolla syttyä heti, kun tavataan.
        T. Viestiketjun aloittanut ruikuttaja.


      • Kipinämikkooon

        Minusta et ole ollut ruikuttaja. Nirsoudesta en tiedä, jos olet kai sitten olen minäkin. ihmisten pisteytys on helpompaa, silloin ainakin tietää mikä on meininki. Rumuutta on monenlaista ja varmaan tarkoitat normaali ruma kävisi. Muttei sellainen susiruma. Luonne on monelle naiselle yksi ja sama jos vaan tekee niinkuin nainen tahtoo. Exä on vaikeampi juttu, mutta minulla ei todellakaan exät pyöri jaloissa, sen verran olen ymmärtänyt pitää puoleni. Enkä'edes vihaa exääni, miksi en tiedä. Lapsi on asumassa niinkaun kuin tarvitsee, mutta tulee toimeen ilman nukkumaanlaittoa ainakin.
        Pilkkeet silmäpielissä ja siisti olemus on miehelle ehkä eri kuin naiselle kuin miehelle. Itse menen peilin eteen ja katson onko silmissä jotain vikaa vai mitä se tarkoitti. Ja eikö vaatteeni olekkaan siistit vai mikä sille tuli.
        Sellaisia epämääräisiä tarpeita on kaikilla, mutta ne ei kerro oikeasti yhtään mitään.
        Tarkempia vaatimuksia jos niitä on.
        Jos ei ole ulkonäkötarpeita silloin pitää varautua tarkentamaan jos ei niin sanotusti ole kemiaa sittenkään.
        Kivuuden, reiluuden ja rehtiyden kanssa pitäisi tuntea pitemmältä ajalta, mutta siihenkään ei naiset ala vaan näkevät jo päällepäin, valehtelija se on ihan varmasti.
        Eikö vain, minusta itsestänikin on aina tuntunut siltä että valehtelijahan minä.
        Naiset tuottaa todella monesti aivan uskomattomattomia päätelmiä että niihin hukkuu itsekkin.
        Ja olen itse kuvitellut että ihmisen arvo mitataan paljon pidemmältä ajalta kuin valokuvasta vilkaisemalla.
        Eli ne sanomiset että miehen pitää sitä ja tätä ja että se riittää ei pidä ollenkaan paikkaansa.
        Ensimmäinen valinta suoritetaan aina poikkeuksetta ulkonäön perusteella.
        Voitte väittää vaikka maailman tappiin asti jotain muuta, minä puhun ainoastaan pitkästä kokemuksesta naisten mielenliikkeistä.
        Luonne valitsemisperusteena on ehkä siten totta että jos mies ei aiheuta ärtymystä naisessa niin se on ok.
        Ulkonäkö sitten tasapainottaa suuntaan tai toiseen.
        Tosirakkaudet on sitten asia erikseen, mutta epäilen todella vahvasti niiden esiintymistä esimerkiksi nettideittien parissa tai oikeasta epäilen rakkaussuhteiden esiintymistä nettideiteissä ylipäätään.
        Viimeisestä voi olla taas erimieltä, mutta tässäkin kokemusta omaavana ja siitä tuntuman saaneena ei se arvio ihan kauas heitä.
        Jos verrataan sitä live elämään niin uskallan väittää vaikka et tietäisi kuka on sinkku kuka haluaa suhteen tai jotain niin livenä on paljon helpompaa saada suhde aikaiseksi.
        Nuo hankaluudet mitä kerroit suhdekoukeroista on todella pientä siihen verrattuna mitä saadaan aikaan kun pyöritetään nettideittailua.
        Nettideittien ainoa hyvä puoli sen laaja tarjonta. ja sekin on mahdollista vain osalla porukasta.
        Onneksi elämä ei kuitenkaan ole nettideittailua, muuten joutuisi hullujen huoneelle ennekuin ehtii sanoa mitään.
        Joo lopuksi sanon myös että kyllä sen kipinän voi käydä tarkistamassa ennekuin ehtii sanoa mitään. Silloin säästyy kaikkien aikaa eniten. Kipinän jölkeen voi sitten testailla onko siitä suhteesta elokuuta pitemmälle.


    • Valinnanvapauskaikilla

      Mikä vittu siino ettei saa valita semmosta joka kiinnostaa sillä hetkellä? Joku neitsytpalstapelle heti valittamassa kun ei kaikki kelpaa. Ei helvetissä kelpaa! Jos ei liekki lepata jonku kohdalla niin ei voi mitään.

    • aa184

      Vähän samalta tuo on jo tuntunut jonkin aikaa ja aikalailla olen jo hyväksynyt sen ajatuksen että tämä mies talsii elämänsä loppupolun itsekseen. Toki jos vastaan tulee taas se ainut ja oikea niin kyllähän sille pitää tilaisuus antaa eli mikään tavoitetila tämä yksinelo ei kuitenkaan kohdallani ole.

      Välillähän sitä aktivoituu enemmän siihen uuden kumppanin hakuun ja pistää profiileja esille ja Tinderit tulille josko nyt onnistuisi. Aina sieltä muutamat treffit on pystynyt kaapimaan mutta kun "nirsot" naiset kohtaa tällaisen "nirson" miehen niin odotusarvo onnellisesta lopusta on aika olematon.

      Elämä pyörii rutiininomaisesti kodin, työn, koulun ja harrastusten kesken; moni on jopa sanonut ettei minulla edes olisi aikaa naiselle. Siltä se ehkä ulospäin näyttää mutta kyllä sitä kummasti vaan aikaa löytyy jos siihen on tarvetta tai halua. Eniten aina mietityttää kun naisten kanssa lopussa yleensä käy kipeää niin onko sellaista naista jonka kanssa ottaisin taas tämän riskin kun vaakakupin toisella puolella on nykyinen ihan onnellinen ja rikas elämäni.

      • ghklö

        Sepä se. Jokainen päättynyt suhde, joka satuttaa syvältä, tekee varovaisemmaksi ja kyynisemmäksi. Kuitenkin kai jokainen pohjimmiltaan kaipaa kumppania. Vaakakupissa on helppo ja turvallinen, harmaa olotila tai huikea ja arvaamaton, värikäs olotila. Onhan se niin, että pitää ottaa riskejä, vaikka voi käydä huonosti. Taas jälleen kerran.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe