Kuvalla Suomi24.ssä HUH!

Söpöööööööö

No niin nyt uskalsin laittaa kuvan profiiliin. Parissa päivässä 500 vierailjaa. Onko se paljon 50-vuotiaalle naiselle. Ei täältä ainakaan miehet lopu. Kun vaan löytyisi yksi hyvä.

Miten muut naiset - miten koette kuvallisen profiilin? Tuleeko paljon sontaa; pillunruikuttajia, vai ihan kunnollisia, kohteliaita miehiä?

15

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reilua

      Itse saan miehenä viikossa ehkä 3 vierailijaa ja olen 31v mies.
      Tasan menee nallekarkit :D

    • Söpöööööö

      Ehkä sun iässä kaveri löytyy vielä jostain irl....tässä iässä ei jaksa baareissa hillua.

    • Pillunruikuttaja745

      Joo varmaan 30 kymppisellä käy 5000 vierailijaa. 2000 pillunruikuttajaa 1000 kepinesittelijää, 1999 tavallista rutkuttajaa ja joo yksi mitäänsanomaton kunnolliselta vaikuttava.
      Mutta hei jos viisikin vuotta jaksaa ootella niin voihan jonkun kanssa haluta treffatakkin.
      Joten kai tuo 500 miestä voi viisikymppiselle jonkinlaisen takeen antaa hänen uskottavuudestaan parisuhteeseen. Tai sitten ei paljonhan mahtuu maailmaan miehiä, sopivat istuu kaljalla veijon kuppilassa tai sitten kiipemässä mount everestille. Voihan joku olla matkalle marsiiinkin.
      Kunhan sieltä palaavat niin ei muuta kuin sitä odotellessa.

    • HyiHittoja

      Ei ole normaalia lähettää keppinsä kuvia tuntemattomille naisille. Mielestäni he ovat sairaita pervoja kaikki tyynni.

    • Aivotmunassajäässä

      Näin se vaan menee....miehiä on mutta missä on Mies? Ja tosissaan miehet! yksikään nainen ei innostu sun peeniksen kuvasta tai siitä miten siitä suihkuaa. Sinulle se on eräänlaista itsesi paljastelua ja jotenkin lapsellista. Jos aivoissa on jotain toimintaa, kannattaa ottaa käyttöön.

    • Hyvis3

      "Mies" etsii kumppania aivan muualta kuin s24:n treffipalstalta.
      Samat naiset on siellä vuodesta toiseen, nimimerkki välillä vaihtuu että päästään uusimpein profiilien joukkoon, mitään vakavempaa suhdetta ei edes etsitä.

      Äläkää haaskatko aikaanne noitten kanssa jos pysyvempää suhdetta etsitte.

      • ljhhkln

        Mistä sitten pitäisi etsiä ? Missäs me sitten tavattais ? :-))


      • vihjeenä
        ljhhkln kirjoitti:

        Mistä sitten pitäisi etsiä ? Missäs me sitten tavattais ? :-))

        Sun kannattaa jatkaa vain tinderissä, se on enemmän sun paikka. Siten ei sekaannu kaikki kortit.
        Pysyy se järjestys yllä. Ei tule enempiä sekaannuksia.


      • johhihih

        En mä ole Tinderissä. En ole nyt missään deittisaitilla. E-kintakteihin ajattelin mennä.


      • pöööösulle
        vihjeenä kirjoitti:

        Sun kannattaa jatkaa vain tinderissä, se on enemmän sun paikka. Siten ei sekaannu kaikki kortit.
        Pysyy se järjestys yllä. Ei tule enempiä sekaannuksia.

        Siinä sitä ollaan. Pyysin sua treffeille ja sain pakit. Turha on ukkojen urputtaa että naiset ei lähde treffeille tai ollaan nirsoja!


    • 43tffdsf4

      Ei vierailut kerro oikein mitään... Itselläkin oli kuvallinen profiili (olen mies) kai 1-2 viikkoa suomi24-treffeissä aikoinaan ja aluksi tuli muutamassa päivässä jotain 200 vierailua... Pari epämääräistä viestiä tuli ja itse lähetin noin 10 vähänkään itseäni kiinnostavalle naiselle tavallisen kohteliaan viestin, johon ei yksikään nainen vastannut.

      Jotenkin tuntuu että näissä treffipalveluissa roikkuu niin kummallista porukkaa, etten ainakaan minä tällaista jaksa. Vaikeita tapauksia suurelta osin. No eipä tartte enää kokeilla näitä treffipalveluja onneksi...

      • samaamieltä1111

        Samanlaisia kokemuksia minulla.


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Niistä 500 miehestä 495 on alkoholisteja tai muuten vaan vajaa älyisiä etkä sitten edes huomaa niitä fiksuja kunnollisia miehiä jotka kohtelee naista hyvin. Ei meitä kunnollisia kukaan halua.

    • Mulla on profiili 24:ssa. Suurin syy vastausten vähyyteen on siinä: että miehet ovat miehiä ja kirjoittavat lyhyesti ja ytimekkäästi (siten kun heidän mielestä hyvä ilmoitus on )Ja naiset ovat naisia kirjoittavat pitkiä stooreja joita äijät ei välitä lukea. Eli jutut ei kohtaa. Naiset taas eivät pidä tästä miesten tyylistä. Juuri tälläisessä kohtaa tulee selkeästi esiin naisten ja miesten toisenlainen tapa ajatella asioita.
      Kaikilla ei ole kykyä ilmaista tunteitaan tai halujaan kirjallisesti ilman että heidät käsitetään väärin. (esim. minä).
      Mutta yritetään kuitenkin.

    • Matchcom

      En panis. Kuvaa. Siemenet lähti liottamalla. Onneksi. Mitäs yli viiskymppinen halkaistulla tomaatilla muuta voi tehdäkään, kuin lärviä suuhunsa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe