Nykypäivän iisebelit ja heidän päämäärät.

LopunajanNaiset666

Iisebell tämä pahimmista pahin kuten Jumala sen ilmoittaa on tänäpäivä hyvin esillä ja tekee mitä sen käskijät vaativat ja tahtovat.

Mikä on se iisebell josta meitä varoitetaan ja joka on selvästi esillä nyt?

Ilm2:20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.

Iisebelin teot ja niiden päämäärä Vanhassa Liitossa eli VT:ssä on esillä 1 Kun Elian aikana ja sitten sen jälkeen joissakin ihmisissä jotka tahtovat samaa.

valitettavasti, naiset, Jumalan paras apu miehelle ja omasta mielestä niin ihanat, ovat tässä pääosassa.
ja se tulee sitten lopunaikana siihen pisteeseen että jopa perkele itse tule sen repimään hajalle, eli
edes perkele ei kestä moista pahuutta ja julkeutta!
eli kuinka suuri pimeys tulee olla että pimeys itsekin on valkeutta sen rinnalla!
---
Oman tulkintani mukaan suurin vaara ja teko tässä on MIEHEN perinnön varastaminen!
ja kuin se on esim piispatar irjassa esillä!

eli naiset itse tahtovat sitä samaa mitä perkele!
Olla Jumalan kaltainen ja jopa yli !

1 Moos 3 4 Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole;
5 vaan Jumala tietää, että sinä päivänä, jona te siitä syötte, aukenevat teidän silmänne, ja te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan".
NIINKUIN Jumala !
Hes 28:2 "Ihmislapsi, sano Tyyron ruhtinaalle: Näin sanoo Herra, Herra: Koska sinun sydämesi on ylpistynyt ja sinä sanot: 'Minä olen jumala, jumalain istuimella minä istun merten sydämessä', ja olet kuitenkin ihminen, et jumala, vaikka omasta mielestäsi olet jumalan vertainen-

nyt oma aivoitukseni ja tulkintani on useille selvää mutta TIEDON uudistuessa ja lisääntyessä on hyvä tuoda tämä asia taas esille.

Alkuperäinen ja oikea VAstavoima

56

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SynninValta

      Mitä naiset tahtovat tänäpäivänä ja kuinka pitkälle heidän tahtonsa mukaiset asiat ovat?

      Alussa se tahto ilmoitettiin tässä:
      Naiset tulevat olemaan "niinkuin Jumala itse"

      1 Moos3 1 Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala oli tehnyt; ja se sanoi vaimolle: "Onko Jumala todellakin sanonut: 'Älkää syökö kaikista paratiisin puista'?"
      2 Niin vaimo vastasi käärmeelle: "Me saamme syödä muiden puiden hedelmiä paratiisissa,
      3 mutta sen puun hedelmästä, joka on keskellä paratiisia, on Jumala sanonut: 'Älkää syökö siitä älkääkä koskeko siihen, ettette kuolisi'."
      4 Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole;
      5 vaan Jumala tietää, että sinä päivänä, jona te siitä syötte, aukenevat teidän silmänne, ja te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan".
      6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.
      ---
      Kenelle annettiin kielto olla syömättä puusta joka määritellään hyvän ja pahan TIEDON puuksi?
      Yksin Aadamille vai myös naiselle?

      1 Moos 2:15 Ja Herra Jumala otti ihmisen ja pani hänet Eedenin paratiisiin viljelemään ja varjelemaan sitä.
      16 Ja Herra Jumala käski ihmistä sanoen: "Syö vapaasti kaikista muista paratiisin puista,
      17 mutta hyvän-ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman".
      18 Ja Herra Jumala sanoi: "Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä, minä teen hänelle avun, joka on hänelle sopiva".

      Tässä vaiheessa Eeva eli nainen ei ollut olemassa joten Käsky oli Aatamille.
      se opettiko aatami sen eevalle ei ole meille ilmoitettu joten sitä perusttetta ei voi käyttää.

      Käskihän Jumala Israelin lapsia eli MIEHIÄ opettamaan ja jopa teroittamalla, opettamaan Jumalan käskyt eli pitämään ne.
      Mutta he eivät AINA opettaneet mutta joskus kyllä.

      eli se ei ole automaatisesti selvää vaikka sitä monet niin tulkitsevat.

      eli Jumala kielsi Ihmistä=miestä=aatamia syömästä ei naista.
      1 Moos 3:17 Ja Aadamille hän sanoi: "Koska kuulit vaimoasi ja söit puusta, josta minä kielsin sinua sanoen: 'Älä syö siitä', niin kirottu olkoon maa sinun tähtesi. Vaivaa nähden sinun pitää elättämän itseäsi siitä koko elinaikasi;

      Jumala ei sano naiselle että minä kielsin sinua (naista) siitä syömästä vaan tämä on miehelle annettu käsky eli LAKI:

      ja Jumala selvästi sitten Syyttää käärmettä sekä meistä MUTTA EI SYYTÄ NAISTA!
      ---
      Käärmeelle
      14 Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: "Koska tämän teit,
      ---
      Miehelle
      17 Ja Aadamille hän sanoi: "Koska kuulit vaimoasi
      ---
      Naiselle
      13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?"
      ---
      ja sitten lain eli käskyn rikkomista tuomio ja rangaistus:
      ***
      Käärmeelle:
      14 Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: "Koska tämän teit, kirottu ole sinä kaikkien
      ---
      Miehelle
      17 Ja Aadamille hän sanoi: "Koska kuulit vaimoasi ja söit puusta, josta minä kielsin sinua sanoen: 'Älä syö siitä', niin kirottu olkoon maa sinun tähtesi.
      ---
      Eli lain rikkomista tuli KIROUS!
      "Kirottu ole/ olkoon"
      ---
      Naiselle
      16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".

      Asia yhteys eli syy seuraus ei ole ilmoitettu mutta sen vaikutukset voidaan havaita ja naiset jotka tekevät lapsia sen tietävät, ja huutavat velhoja sekä noitia sitten kivun takia!

      HALU mieheen-
      kuinka suuri halu naisilla on miehiin?
      samankaltainen kuin miehellä on halu syntiin ja syntinen, turmeltunut ihminen, sekä mies että nainen ei voi tätä halua vastustaa niin ettei tekisi sitä.

      Alussa oli mahdollisuus HALLITA ja päästä siitä halusta mutta jo oli heikkoutta sen verran ettei "tappelu" synnin halua vastaan ollut miehelle käytännössä mahdollista:

      1 Moos 5:7 Eikö niin: jos teet hyvin, voit kohottaa katseesi; mutta jos et hyvin tee, niin väijyy synti ovella, ja sen halu on sinuun, mutta hallitse sinä sitä!"
      ---
      nyt mitä teille sanoo sanat OIKEUS ja VELVOLLISUUS?
      siitä seuraavaksi.

    • OikeusjaVelvollisuus

      2. Moos. 21:10 Jos hän ottaa itselleen toisen vaimon, niin älköön vähentäkö ensimmäiseltä tämän ravintoa, vaatetusta ja aviollista oikeutta.

      Jos mies ottaa toisen vaimon, niin sekä ensimmäisellä ja seuraavilla tahi edellisillä, on OIKEUKSIA.
      Aabrahamilla oli 4 vaimoa, Mooses ainakin 2 ellei 4, Daavid 14 ja sitten Aina viisas Salomo noin 1000!

      Nyt OIKEUS on naisella eli velvollisuus on miehellä.
      mitä tämä siis tarkoittaa seksuaalisen halun eli seksin suhteen?

      eikö tämä ole opettettu väärinpäin eli MIEHET halauvat ja naiset sitten antavat.
      eli on opetettu että miehillä ON aivoillinen oikeus ja naisella velvollisuus sitten "armosta" sitten antaa miehelle!

      Mutta Jumala sanoo sen oikein ei ihminen mies tai nainen.

      nyt jos naisen halu mieheen on saman lajia ja voimakkuutta kuin synnin halu mieheen, niin Roomalaiskirje tulee hyvänä oppikirjana TÄSSÄKIN totuudessa esille.

      minä viheliäinen ihminen, LIHA, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista, Keho
      Paavalin Opetus. lihasta. mikä lie yhdistelmä, sielua ja kehoa, ja taas toisaalta ruumista eli näkyvästä kehosta.

      Eli Mies ei voi vastustaa ENÄÄN synnin haluja vaan on NIIDEN orja ja niiden tekijä vaikka ei tahdo.

      nyt sama halu on naisella mieheen!
      naiset eivät voi vastustaa miehestä vaan ON pakko kuten synnin ja orjan "halu" vaatii.

      nyt Jumala sanoo että naisella on OIKEUS saada miestä ja miehen velvollisuus on sitten ANTAA naiselle seksiä!

      eli sama "omituisella" sanalla: Naisella on oikeus saada mieheltä "synnin halun" tyydytys!

    • jatkanjosontarvetta

      Nyt en jatka tätä listaa vaan katselen miten te suhtauduttu tähän aivoitukseen.
      eli mitä iisebell eli perkele naisten kautta ja heikkojen miehimysten kautta tahtoo.
      Ilmestys kirja sanoo mihin asti se menee ja nyt olemme sitä näkemässä.

      Kuinka naiset ja lapset sekä miehimykset, ottavat eli sallivat perkeleen käyttää heitä.

      1 Ja minulle tuli tämä Herran sana:
      2 "Ihmislapsi, sano Tyyron ruhtinaalle: Näin sanoo Herra, Herra: Koska sinun sydämesi on ylpistynyt ja sinä sanot: 'Minä olen jumala, jumalain istuimella minä istun merten sydämessä', ja olet kuitenkin ihminen, et jumala, vaikka omasta mielestäsi olet jumalan vertainen-

      Toki tiedät mitä "meri" ja "maa" esikuvallisesti tahi vertauskuvallisesti on Kirjoituksissa.
      Perkele ei ole ruma sarvipää vaan
      "Näin sanoo Herra, Herra: Sinä olet sopusuhtaisuuden sinetti, täynnä viisautta, täydellinen kauneudessa."

      Täydellinen kauneudessa!
      eli ei kovin ruma toisaalta Jumala itse ihailee omituisia otuksua mitä on tehnyt, kuten Jobille ilmoittaa.

      Ilm 17:1 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
      2 hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet".

      5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
      16 Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.

      Jumala ei tätä porttoa revi ja riisu vaan perkele vihaa tätä, mikä lie!
      ***
      Mitä Jumala sanoo kun naiset ja lapset hallitsevat?
      se on maan tuho ja turmelus.

      Jes. 3:12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.

      Nyt millä perusteella he, naiset ja lapset, ja miehimykset saivat vallan sitä Jumala sitä ei antanut?
      Ensimmäinen paikka mikä itse olen löytänyt on MOOSES, eli Mooses kuunteli toisen kansan eli appiukkonsa neuvoa ja teki demoratian!
      ja seuraava merkittävä seikka oli huuto-äänestys jossa Jumalata riisutiin valta ja se annettiin Kuninkaalle.
      eli Suomessa tämä tapahtui 1800 luvun lopulla ja sitten saivat äänioikeuden.
      ja lapset 18 vuotiaat saivat myös äänioikeuden myöhemmin.
      1960 luvulla tuli sitten miehimykset ja heidän vaatimukset ja nyt viime vuosina äänestyksen perusteella ovat vallaneet kirkon ja eduskunnan ja sitten tekevät lait!

      no sama se.

      • Sala.liitto

        Pikku G räppää: "Anna valta lapsille..." Hän on helluntailainen. Vai kenties liitossa sarvipään kanssa? Kuka tietää!


    • päivän.miete.KM

      Raamatun avulla naisen syyttäminen on hieman yksisilmäistä asiaa.
      Ensin, Eevaa ei edes ollut, kun Jumalan Edenissä ohjeisti ja opetti Adamia, mitä tehdä, miten elää ja toimia Herran luomassa valtakunnassa.
      Ehdollisti Adamia jopa niin, että jos et tottele, Jumalalla on oikeus tappaa sielu, eli Adam on kuoleman oma.

      Lähdettäisiinkö siitä liikkeelle.

      Siis Adam on vastuullinen tekemisiin. Sen jälkeen vasta Eva sai elämälleen Jumalan sallimuksen.
      Siksi vastuukysymyksessä puhutaan vanhan Adamin synnistä, eli lihasta, jonka pitää kuolla.
      Uusi Adam on Kristus - ts. Adam on aina vastuullinen hölmöilyihin, turhaa meidän on osoittaa edelleen, että tuo muija - jonka minulle loit, on kaikkein pahin syntisäkki. ””tuttuako””?

      Eva tosin harhautettiin, koska hänellä oli "vain miehen - tämän Adamin sana".
      Mutta mies lankesi ---tieten-- koska Jumala oli ohjeistanut kuinka elää iankaikkisesti.

      Tässä on toinenkin mielenkiintoinen opetusyhtälö elämän ylle- eli kieli, missä on yhtälöt elämään ja tämän päivänkin ymmärrykseen.

      Elämme tavallaan langenneen eeden - aikaa, jossa kasvaa ohdakkeet ja orjantappurat, muistuttamassa lankeemustilaamme. Otsan hikoileminen on ponnistusta elämään ja leipään, enää ei ole suoraa ottaa, mikä oli valmista Herran puutarhassa.

      Edelleen meillä on "hyvän ja pahantiedon" puu käsitteissä, koska nyt me tiedetään, mikä on hyvää ja pahaa - ja meidän pitäisi osata valita. Valita se, ettei syötäisi vääränmallisia hedelmiä ja senkautta pyritä hallitsemaan elämää.
      Se alue ei ole meidän valtakuntaa, vaan Herra on tuomari - hyvän ja pahan välillä. Siksi meillä on tiedossa Jumalan tahto, eli neuvo- ohje ja opastus, kuinka Jumalan rakkauden lain mukaan pitäisi elää.

      Eli puutarhamme tie pitäisi olla Jumalan sanalla valaistu, että polku olisi suora ja tavallaan se Eedenin toinen toisemme kohtaaminen, rakkauden sävyttämä.
      Lain päämäärä on rakkaus. Siksi tässä Edenissämme, lankeemuksen alaisuudessa, kohdatessa alaston, vaatetetaan, nälkäinen syötetään.
      Eli se kertoo jo senkin, että jos ihminen on päättävissä elimissä, oikeat päätökset pitää kantaa yhteistä hyvää, ettei mikään taho riistäisi sitä, mikä on Jumalan luomaa.
      Lähimmäinen on Jumalan luoma ja siksi vastaamme tuomiolla. Eli Adamin vastuu, edelleen.

      Meitä muistutetaan vanhan aadmin lankeemuksesta. Aivan mielenkiitoisella tavalla, sanotaan, että vaimon pitää kysyä mieheltään. Sehän opetus oli jo Edenissä, Adam puhui mutta ei itse tehnyt puheen mukaan.

      No, vaimo tulisi nyt vaikka tänään ja opettaa Adamia- minä (vaimo) kysyn nyt, mitä sinä (adam) vastaat?

      Mitä adamin (sinun ja minun) pitäisi tänään tehdä?. Selvä opetushan on raamatussa.

      Pitää mennä sinne rukouskammioon - sulkea ovi takanaan ja käydä keskustelu Herran kanssa, että mitä tämä Uusi Adam (Jeesus) ohjeistaa- sillä tavallaan Kristuksessa ei ole miestä, eikä naista, vaan olemme Yljän morsian aivan itse, tässä ja nyt. Jos valitaan väärin, olemme kuin Isebel – olemme paljastaneet häpymme vieraalle herralle, eli rienaajalle ja sen ajatus saa vallan, eli se hedelmä voi olla meille kadotus.

      Ja nyt on se mielenkiintoinen pointti, kun syytetään naista. Olemmeko ME Kristuksen morsiamina kuuliaisia sille Sanalle, mitä meille opetetaan vai ollaanko me niitä morsiamia, jotka tuodaan kaikenkarvaisia hyvän ja pahantiedon puulta hedelmää ja tarjotaan sitä toisillemme.

      Raamatussa on syvällistä opetusta, kun Henki pääsee vain meille puhumaan ja avaamaan silmiä.
      pohtien kirj. Kortteentien Matti.

      • vielä.ajatus.KM

        Niin, kunnioittaako tämän päivän morsian Ylkäänsä, eli Yljän Sanaa – eli Kristusta.

        Seurakunta, eli yksilö jolle kuuluu Yljän Sana - eli kirjoitukset, sen tähden, ettei eksytä.
        Kuullaanko me sitä Sanaa ja olemmeko tottelevaisia sille Yljän sanalle?

        Olemmeko kuuliaisia morsiamena, vai pyrimmekö "ääneen" esittämään vieraanpuun hedelmää, eli olemaan kuin Jumala tietoinemme, jotka astuvat perinnäisopeiksikin.

        Jos vääränpuun hedelmä saa syömällä valtaan ajallisen vanhan aadmin ja eevan, puhutaan uskonasioissa muotouskonnollisuudesta. On langettu pois Yljän sanoista ja ohjeista. Sijaisen kohdalla, joka peittäisi meidän alastomuutemme, aseettomuutemme syntiä vastaan. Luovumme väärän hedelmän kautta morsiamen ja Yljän puhtaasta suhteesta.
        Morsian ei ole kuulainen ja siksi hän on kuoleman oma, kuten Edenin karkotus osoittaa.

        Kuuliaisuus on, että kuulemme Yljän äänen, teemme saman henkisesti, niinkuin Ylkä sanoo ja niin saamme elää.
        Siksi olemme vanhurskautetut Hänen nimessään ja sijaisuhrin rakkaus on saanut avata silmämme elämään ja haluu seurata Häntä ja sitä, miten Hän Ylkänä meitä opettaa. Opettaa välttämään tämän maailman viettelykset. Siksi Hän on Elämänpuu.
        Siksi oikean Yljän ääntä kuulemalla saamme kuulla, kun Hän saapuu hakemaan morsiamensa hääjuhlaan --- puhtaan valkoisen --- joka ei ole sekoittunut vieraisiin oppeihin ja muotoihin, eikä huulillaan edes kunnioita niitä, vaan Ylkäänsä.

        Asia on hyvin laaja-alainen, mitä Jeesuksen seuraaminen on. Siksi se ohjeistetaan meille, että meidän paikka on Sanan mukaan siellä Yljän kammarissa, eli rukouspaikassamme, mitä ei vieras sekoita, eli ovi on suljettu takanamme. Siksi Hän maksaa meille.

        Puhtaan kuuliaisuudesta ja jokainen ymmärrämme sen, kenelle pitää olla kuuliainen, eli morsiamena kunnioittaa Ylkää, eikä hallita sitä.


    • JatkanKyselyä777

      " päivän.miete.KM"
      en tiedä odotatko vastausta johonkin kohtaan, hhhmm

      voitko tarkentaa käsitystäsi tästä: Uusi Adam on Kristus
      Mitä tarkoitat Uusi Adam on voideltu eli kristus.

      toki aadamilla oli jo paratiisista lähtien vastuu, sekä luonnon että naisen eli vaimon suhteen, eli tuli varjella jostain mitä ei ole ilmoitettu.
      ---
      turhaa meidän on osoittaa edelleen, että tuo muija - jonka minulle loit, on kaikkein pahin syntisäkki. ””tuttuako””?
      ---
      ei se ole turhaa sillä nainen tulee vielä kerran sallimaan perkeleen yhteys itseensä, naisen tavoite on tulla Jumalan kaltaiseksi, JUMALAN KUVAKSI, ja perkeleen tarkoitus on päästä pakoon Jumalan vihaa eli saada synnit anteeksi, joten siihen perkele tarvitsee oman jälkeläisen eli lapsen.
      Mutta Kun se lupaus oli ja on miehelle ei naiselle ja mies ja mies ei voi tehdä jälkeläisiä.
      se miten sitten oma isä, perkele ja omat lapset tekevät lisää jälkeläisiä että perimä olisi 100% perkeleen ja sitten olisi sekä "enkeli/jumalan poika" ja ihminen 100% niin ei tule tapahtumaan, sillä mies ja vain mies on se joka antaa sen siemen.

      maa kuten naista myös vertauksissa esitetään ei ole tärkeää vaan se mitä siementä siihen maahan viljellään.
      maaperä ei välitä onko kyseessä omena puu, kauran siemen tahi tomaatin siemen.
      vaan Siemen on se tärkein:
      Joh 1:1 Jumalan Sana on siemen.
      Tämä siementä Jumala ei anna maahan joka on itse perkele eli naisen ja perkeleen jälkeläinen.

      se miten perkele saisi synnit anteeksi on se että MEILLÄ uskovilla on valta, laillinen oikeus antaa syntejä anteeksi, Jumalan Pojan vallan kautta.
      Miehellä ei ole itsessään sitä valtaa vaan se on annettu ja toimii.

      Nyt jos seurakuntaan tulisi olento joka ei ole kuitenkaan ihminen mutta samankaltainen joka sanoo ja itkee että kadun.
      Nyt Jos kaksi uskovaa antaa maanpäällä synnit anteeksi se on oikeudellisesti oikeus myös Jumalan edessä!
      Joten me emme saa laittaa käsiemme kaikkien päälle ja julistaa syntejä anteeksi.
      eli sitä perkele yrittää, mutta ei tule onnistumaan sillä enkeleillä vaikka he ihmisen hahmon ottaisivatkin, he eivät muutu ihmisiksi.
      Ihmiseksi synnytään ja sen tekee vain mies ja nainen ja Jumalan lapseksi synnytään Jumalan Sanalla ja tämä tapahtuu KUN JUMALA sen tekee, ei ihminen tahdosta eikä miehen tahdosta:
      Joh 1
      12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
      13 jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.
      ---
      "hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi" Oikeuden eli vallan.
      Joten Jumala ei synnytä perkelettä Jumalan Sanalla. sillä Jumala kyllä tietää kuka on ihminen, mies tahi nainen joka on miehessä, sisällä, ja taas kuka tekeytyyn valkeuden enkeliksi.
      mutta yritys on kova.

      joten mitä tarkoitat uudella aadamilla?
      Paavali opettaa Ensimmäinen Aatami= Mies
      viimeinen Aatami = Jeesus-

    • jatkuuvielä777

      "Mutta mies lankesi ---tieten-- koska Jumala oli ohjeistanut kuinka elää iankaikkisesti."
      Kyllä JOS syö elää iankaiken ja jos ei syö ei elä.
      Tämä oli syy miksi Jumala karkoitti miehen pois ja siinä kyljessä myös eevan.
      eli ettei eläisi iankaiken..

      22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"

      ja tämän jälkeen vain ja yksin Jeesus, voideltu eli Kristus voi sen HENGEN ANTAA
      1 Kor 15.45
      45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.
      ---
      nyt tätä samaa totutta valoitetaan eri vertaus kuvilla ja vertauksilla, hhmm mitkä ovat kuitenkin tosi-asioita:
      elämän puu, (elämä)leipä=manna, Elävä vesi (mitä myös nainen on mutta VAIN ensimmäiselle aatamille eli "lihalle")
      eli nainen on ensimmäisen aatamin elävä vesi. ja sen seuraus, seksi = lapsi.
      tätä ominaisuutta nainen käyttää kyllä hyväksi eli seksiä sillä koko maailma eli miehet janoavat elävää vettä mutta vain ja Yksin Jeesus voi sen janon sammuttaa eli kaipuun takaisin Jumalan tykö. eli nainen on tässä yhteydessä korvike ja miehet tevät paljon että saavat edes korviketta eli vettä joka on hyvin pieni heijaste siitä oikeasta mitä Jeesus antaa.
      Joh 4 ja elävä vesi. tätä naisen tarjoama vesi ei kauan "kanna" joten tulee usein käydä lähteellä, mutta vain Jeesus antaa lahteen JOKA ITSE tekee sitä vettä.

      ja tämä taas on sitä Jumalan Sanaa joka itse lisääntyy. eli lumipallo joka kasvaa kunhan sen saa liikkeelle.
      Jumala yksin tietää mitä mieltä olen naisista eikä se ole halpaa eikä arvotonta, vaan jos Jumala olisi sallinut olisin tehnyt kuten aatami:
      Hyljänyt elävän Jumalan naisen tähden!
      Mutta siitä en haasta enempää-
      ---
      se että naisella kuitenkin on sitä väärää vettä tarjolla on esillä JOKAISEN uskon-isällä-
      alkaen Abrahamista, ja sen vaikutus oli, Mies luopui tuli epäuskoon Jumalaa!

      Nämä uskon isien vaimot, äidit ja tyttäret, tuskin tekivät sitä tietäen vaan mistä lie syystä eli motiivista, mutta nyt tämä lopunajan iisebell tietää mitä tekee.
      eli tahtoo olla JUMALA myös miehen silmissä!
      eli ottaa Jumalan paikan.
      Abram uskoi Saaraita ei Jumalaa!
      ja miksi saarai näin teki, sen halun tähden minkä Jumala naiseen on laittanut jota ei voi vastustaa, tähän varaus sillä toki nainen voi elää yksin.
      mutta asia yhteys on nainen tarjoaa sitä väärää vettä, elämää ja toivoa mitä Jeesus vain voi antaa.
      eli petosta on kaikki naisten tieten tahtoen tekemät pyrkimykset päästä jumalan asemaan.
      ---

    • jatkuuTalonRakentaminen

      ---
      Edelleen meillä on "hyvän ja pahantiedon" puu käsitteissä, koska nyt me tiedetään, mikä on hyvää ja pahaa - ja meidän pitäisi osata valita. Valita se, ettei syötäisi vääränmallisia hedelmiä ja senkautta pyritä hallitsemaan elämää.
      Se alue ei ole meidän valtakuntaa, vaan Herra on tuomari - hyvän ja pahan välillä. Siksi meillä on tiedossa Jumalan tahto, eli neuvo- ohje ja opastus, kuinka Jumalan rakkauden lain mukaan pitäisi elää.
      ---
      Paavalin Roomalaikirjeen opetus mitä laki tahi tietäminen voi tehdä, sen että me tiedämme että emme voi emmekä tahdo tehdä hyvää eli totella Jumalaa eli lakia.
      vaikka me osaamme valita meillä ei ole itsesään voimaa eikä valtaa sitten sitä hyvää tehdä, alussa oli mahdollisuus vastustaa mutta NYT me, vanha ihminen ON ORJA ja orja ei voi vastustaa.
      Joten mikä on ratkaisu?
      KUOLEMA eli meidän tulee antaa Jeesukselle kaikki eli Hänen tulee kasvaa meidän vähetä siihen pisteeseen että ME EMME enää tahdo mitään sillä kuollut ei tahdo mitään.

      Johannes kastaja:
      Joh. 3:30 Hänen tulee kasvaa, mutta minun vähetä.
      ja valitettavasti tätä kasvua ei edes Paavali päässyt täydelliseksi kuten itse sanoo.
      Vain Jesus ihmisenä kykeni olemaan täydellinen eikä synti, orjan olo vaikka sen ottikin voinut hallita.
      ja me saamme pienessä mitassa samaa kunhan sallimme HERRAN kasvaa meissä mikä, mielestäni tarkoittaa että me kuolemme itsellemme.
      Room 12.1
      1 Niin minä Jumalan armahtavan laupeuden kautta kehoitan teitä, veljet, antamaan ruumiinne eläväksi, pyhäksi, Jumalalle otolliseksi uhriksi; tämä on teidän järjellinen jumalanpalveluksenne.

      nyt Jumala sallii meidän ,jossain määrin valitsemaan kuinka paljon me annamme Herralle tilaa:
      savia astian "laatu" / talon rakennus aineet.
      jos sallimme paljon saamme maksaa siitä paljon ja näin Herra voi sitten käyttää enemmän meitä mutta me saamme kärsiä eli itkeä ja valittaa, mutta JOS me rakastamme Jumalaa ja sitten ihmistä niin me sallimme sen kärsimyksen, ei omaksi hyödyksi vaan toisten.
      eli me rakastamme lähimmäistä jos sallimme Jumalan meitä kasvattaa eli vähetä.
      Jos me olemme kuolleet Jeesus elää meissä jos emme ole kuolleet Jeesus ei elä.
      Tämä tulee ymmärtää asiayhteydessä, eli me jotka olemme Uudesti syntyneet, Elävästä Sanasta, Leivästä, vedestä, JUmalan tahdosta, meillä kyllä ON Pyhän Henki sisällä.
      Mutta Jos sallimme Pyhän Hengen kasvaa, myös muut sen havaitsevat.
      kasvu ei ole pelastus, vaan sen kautta toiset ihmiset voivat pelastua meidän kautta.
      ME olemme jo pelastuneita, mutta Jos tahdomme niin voimme sallia että muutkin voivat saada samaa.
      ja se on sitten se RISTI jota tulee joka päivä kantaa.
      ---
      "kuinka Jumalan rakkauden lain mukaan pitäisi elää. "
      "Lain päämäärä on rakkaus."
      Kyllä ja ei.
      Toisaalta voimme ajatella että alin tarkoitus on että OLEMME kuuliaisia. sitten laki tekee sen mitä kuuliaiset saavat.

      Jumalan KÄSKY on Rakasta minua!
      miten voit sitten osoittaa rakastasi Jumalaa, sillä että sallit Jumalan tehdä sen lain meissä eläväksi eli toimivaksi ja se taas on sama kuin edellä:
      Meidän tulee sallia antaa Jumalan tehdä se ja se maksaa ei rahaa vaan kärsimystä.

      Joh. 15:13 Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä.

      eli kärsimyksen huippu on kuolema ja se taas on VOITTO ei tappio.
      Voitto meille mutta tappio niille jotka jäävät tänne kärsimyksen ja kuoleman laaksoon:

      Fil. 1:21 Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto.
      Elämä, jos sallimme Herran meissä elää on "naapurille" voitto mutta meille tappio.
      Kuolema taas on meille voitto mutta "naapurille" tappio.

      Fil. 1:23 Ahtaalla minä olen näiden kahden välissä: halu minulla on täältä eritä ja olla Kristuksen kanssa, sillä se olisi monin verroin parempi;

      Minulla ei ole tätä mahdollisuutta valita vaan sen lupauksen perusteella mitä olen tehnyt, nasirii lupaus, Jumala tekee kuten USKOO, toivoo:
      Jumala ON 1 Kor 13
      7 kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.

      Jumala uskoo että pidän sanani, lupaukseni, Jumala toivoo että pidän sen, ja Jumala kärsii kun saa palautetta minulta.

      Olen 100% varma jos lyön hanskat tiskiin pääsen perille sillä MINÄ jo olen asetettu taivaallisiin Pojassa. mutta pyrin OSOITTAUTUMAAN Jumalalle sellaiseksi että kestän uskon koetukset.
      ja se taas on lyhytkäisesti kärsimys.
      kärsimys saa aikaan sen että vähenen ja "opin". ja kun sitten Jumala on saanut kasvaa minussa, se Kirkkaus ja voima ja valta tulee minussa esille, ei niinkuin minä tahdon vaan niinkuin Jumala sen tahtoo.
      tätä kait nimitetään nyöryydeksi, jota minulla on kovin vähän.
      Mutta aina uudellen menen vapaaehtoisesti saven valajan huoneeseen ja annan Herran tehdä mitä tekee.
      tahi Pyrin ostamaan parhaita rakennus aineita mistä "taloni" rakennan en heinää enkä olkia vaan kultaa ja jopa pari timanttia!

      oho kirjaimet ovat täynnä, joten jatkuu..

      • LevähdysPaikka

        Talon ja savi-astian rakennus ohjeet

        1 Kor 3:10 Sen Jumalan armon mukaan, joka on minulle annettu, minä olen taitavan rakentajan tavoin pannut perustuksen, ja toinen sille rakentaa, mutta katsokoon kukin, kuinka hän sille rakentaa.
        11 Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.
        12 Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista,
        13 niin kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on.
        14 Jos jonkun tekemä rakennus kestää, on hän saava palkan;
        15 mutta jos jonkun tekemä palaa, joutuu hän vahinkoon; mutta hän itse on pelastuva, kuitenkin ikäänkuin tulen läpi.

        ja sama tässä:
        Room. 9:21 Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savensa seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten?

        2. Tim. 2:20 Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta-ja hopea-astioita, vaan myös puu-ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten.
        2. Tim. 2:21 Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.
        ---
        Nyt molemmat puhuvat samaa.
        Kärsi ja olet "isompi" hyödyllisempi käyttö astia.

        ja molemmissa on myös sama sisus!
        Eli Jumalan voima, Pyhä Henki asuu talossa ja jos Pyhä Henki on myös savi-astiassa se tulee selvästi esille että se astia ei ole se mikä on tärkeeää vaan se mikä on sisällä.

        vaikka hauta olisi kuinka kaunis tahansa mutta elämää ei ole niin se on vain turhuutta, Jumalan silmissä, mutta kuintenkin Jos joku ei kestä pelastaa oman sielunsa.

        itse tahdon myös muita taivaaseen, ja sen tähden vapaa-ehtoisesti pyydän PARHAIMIA armo-lahjoja

        ja kaikki tämä maksaa, välillä tuntuu siltä että liikaa mutta, kuten olen usein sanonut:
        Teidän syntisten takia Jumala "pakottaa" minut vielä olemaan täällä.
        eli teidän syntien en omien syntieni tähden kärsin
        Syntini, kaikki ovat Jo sovitettu ja toivon että myös muilla on sama mahdollisuus.

        Jeesus on Kuten tiedättäm Yhden kerran ollut Ristillä, ja siellä on sovitettu Isän vaatimukset, ja se tarkoittaa menneet ja tulevat synnit.
        Olen ollut kylvyssä ja pesty, kuintenkin tulee jalat pestä joka päivä.

        no sama se.
        ---
        joten Kukin sitten palvelee sen uskon ja määrän mukaan mitä Jumala suo.
        Eli meillä jokaisella on oma ies ja se kelpaa vain itselle eli sinun elämän vaikeudet eivät ole minun eikä sinun ole minun.
        mutta toki voimme kantaa ja lohdutta toisiamme.

        eli Yhdessä meidän tulisi tehdä toisiamme valmiiksi HERRAN työmiehiksi ja myös naisiksi,
        me ollemme yhdessä tämä Jumalan Temppeli ja kivi tässä rakennuksessa, tahi osa ruumiista.
        ja taas sama idea kivellä tahi sormella tahi varpaalla.
        kärsikää ja koko rakennus tahi ruumis tulee yhdeksi.
        eihän taloa arvostella yhden tiiliskiven mukaan tahi kehoa yhden solun tähden!

        miten kivet sitten rakennetaan on esillä kiven hakkajaan tykönä, ja sielläkin voimme viettää aikaa.
        se mitä sitten on osa sormea tahi soli, miten se kärsii on toinen juttu mutta MEILLÄ on mahdollisuus sekä itse antaa Herran kasvaa meissä että auttaa veljeä ja siskoa kasvamaan.

        Jumala on hyväksi nähnyt, että itselläni on vähän lohduttajia mutta kiven hiojia sitäkin enemmän!
        eli kyllä niitä kiven hakkaajia on ihan tunkokseen asti mutta kuka tahtoo kantaa, olla apuna sen kuorman ja painon alla missä olen!

        kuten taas olen sanonut: oma vihani kantoi minua ja auttoi!

        ei viha ihmistä vaan teidän pahoja tekoja kohtaa!
        no sama se.
        tiedän että Isä valvoo tarkemmin minua kuin voin edes aivoitella, ja AINA on Henki Lohduttamassa minua kun meinaa eväät loppua.

        joten Kuten olen taas tänäänkin jo rukoillut, Isä En tahdo enää elää, Ota henkeni ota sieluni.

        no kuten joka saattaa arvata NYT saan hetken levätä ja kerätä voimia.
        miksi, Jumala tahtoo työmiehiä sekä naisia elon pellolle ja aika käy vähiin.

        tiedän että usein kovasti teitä nuhtelen, ja valitettavasti se on vain alku soitto mitä vielä teille sanon, ja silloin minulla ON SE valta ja voima.
        vielä ei astia ole tarpeeksi puhdas eikä talossa tarpeeksi kiviä.
        Mutta Jumalan edessä olen niin kauan kuin on tarpeen.

        Ja usko kun sanon: Joka päivä on sellainen tunne, että tämä on se päivä Kun Jumala kutsuu minua kuten Moosesta ja Paavalia.

        en kehu itseäni vaan Jumalaa, teidän tähtenne sillä oma tahtoni on luopua, mutta Jumala rohkaisee, vielä hetki ja sen valmis ja saan sen mitä olen pyytänyt jaminkä tahden olen kaikesta luopunut.
        no sama se.
        nyt pidän hetken taukoa enkä teitä vaivaa..
        sillä tahdon iloita yksin Herran edessä kuten Morsian iloitsee omastaa!
        en tätä teille jaa vaan saan katsella sitä joka on minulle rakas:

        Laul. l. 2:14
        Kyyhkyseni, joka piilet kallionkoloissa, vuorenpengermillä anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
        ---
        no ehdinhän sitten teitä nuhdella kunhan saan hetken iloita


    • päivän.miete.jatkoKM

      Jumala luo Uuden taivaan ja maan.
      Se on luvattu, ja lupauksen maahan me matkaamme.

      Vanha aadam - on katoavainen.
      Mutta, minkä siemenen kautta tämä Uusi maa saan kansansa, on että Uusi Adam on Kristus.
      Hänen Sanansa kautta me saamme elämän. Eli Uusi Adam käsittää Jeesuksen.

      Kristus tuli taivaasta- lihan muotoon, kirkastamaan Isän. Hän eli ilman syntiä, kuuliaisuudessa Jumalan tahtoon, eli hänen siemensä kautta me saamme elää, jos vain tämä siemen saa meidän maaperässä elää, ts. hyvän kasvualustan.

      Edenistähän me näemme - kaikki oli sangen hyvää - ja Hän pitää siitä huolta.
      Eedenistä löydämme myös sen sanoman, että kasvaakseen meidän on syötävä sitä, mitä Herra on meille syötäväksi antanut. Tämä on vertauskuvallinen.
      Jumala kasvatti kaikkinaiset puut ja antoi ne ihmiselle, ja ainut rajoitus oli tuo hyvän ja pahantiedonpuu. Siitä älä syö / ts. kyse oli liittosuhteesta, ja rakkaussuhteesta, ketä kuullaan ja totellaan, sana - kuuliaisuus pukee sen mieliimme hyvin.

      Adamilla oli sen ongelma - josta puhuttiin. Siksi hän on sen Sanan sopimuksen mukaan ulkopuolella. Adam ei rakastanut Jumalan sanaa - vaan itseään, sekä hallintaa, sekä omaa näkemistä. Sen hedelmät ei kanna iankaikkista elämää, näemmehän ihmisten valinnoista, jotta maailma on pahan vallassa. Siksi elämä rajataan pituudeltaan.
      Ihmisessä itsessään ei ole elämää olemassa. Yhdellä ainoalla on Elämä / siksi puhutaan myös elämänkirjasta. Joiden nimi on Elämänkirjassa, siis on taivaassa tunnettuja, he saavat elää.

      Palaan Jeesukseen. Hän tuli osoittamaan tämän Jumalan tahdon Hengellisen sisällön, joka niin ihmisten taholta ja perinnäisopein on tehty tyhjäksi.
      Jeesus tuli opettamaan, että Jumala tahdossaan osoittaa rakkautta kaikkia ihmisiä kohtaan. Eli tuon Valtakunnan Hengellinen sisältö. Sen kirjoittaminen sydämiin opettaa meitä kulkemaan valkeudessa ja pyhyydessä, Hengen voimasta.

      Jeesus - osoitti, että kuulaisena sanalle Hän Uutena Adamina, - Alussa oli Sana, Sana oli Jumalan tykönä ja Sana oli Jumala ja HÄN tuli LIHAKSI ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella Hänen kirkkauttaan, jonka Isä antoi ainoalle Pojalle. Eli tämä on uskon perusta. Tähän perustuu meidän ihmisten ykseys. Siksi Hän on Uusi Adam.
      Koska tässä Sanan siemenen kautta yhdistyy rakkaus. Kuoleva ihminen saa Hänessä sen persoonan, joka elää Jumalan suunnitelman mukaan ja aikataulun mukaan tässä ja kuolemasta herätettynä, kun luodaan kaikki uudeksi.

      Ja Jeesuksessa opitaan se, mikä on Jumalan kaltaisuus. Se on rakkaus - johon me yhdistytään uskon kautta Kristuksessa. Näin saamme olla Jumalankuva.

      ... kirjoitit, että paratiisissa oli jotain, jota piti varjella, jota ei ilmoitettu! ....

      Jos sinä saat käyttöösi jotain korvaamatonta, joka ei ole sinun omaasi, sekä omistaja sanoo, käytä tätä, mutta älä riko. Eiköhän tässä avaudu se, mitä pitää varjella.

      1Mo 2:15 sanoo sen suoraan. ihminen pantiin Edenin paratiisiin viljelemään ja varjelemaan SITÄ. El se, missä oltiin, joka oli sangen hyvää, täydellinen ja ihana.

      Siksi Jumala sanoo tee näin, tai älä tee. Tarkoitusperä on varjella ihmistä.
      Ja nyt piti varjella Edenin Pyhyyttä.
      Se ajatus on tässä uskomassa olossa, että varjellaan sitä, minkä Jumala on luonut, pyhittänyt ja erottanut. Se varjelemiskehotus pätee tänäänkin.
      Me tiedämme, että lähimmäistä pitää varjella, ja suhdetta Jumalaan varjella. Ei tehdä ominpäin sitä, mikä on vahingollista.
      Vanha- aadam on vikapää itse virheisiin. Mutta Uusi Adam - on esimerkki ja jota seuraamalla Hengen voimasta varjellumme, kun pidämme Hänten tahtonsa sydämessä.
      Kirjoitetaanhan se uudessliitossa sydämiin Jumalan kansalle.

      Tälle ajalle esim. Efe 4:28 Joka on varastanut, älköö enää varastako, vaan tehköön ennemmin työtä ja toimittakoon käsillään sitä, mikä hyvää on, että hänellä olisi, mitä antaa tarvitsevalle. ts. lainasin viitteen tuosta 1Mo 2:15 säkeestä

      Kommentoin myöhemmin lisää, syyllistät naista - perkeleen jälkeläiseksi.
      Lue mitä tuossa aikaisemmin kirjoitin Adamin vastuusta.
      Eva ei vielä ollut, kun Jumala ohjeisti itse Adamin. Ehkä se vastuukysymys astuukin adameille itselle. Evan eksytettiin, mutta vastuu on Adamin.
      Adam - jaa'a, ettei vain tavallaan syyllistä jopa Jumalaa -että tuon naisen annoit ja siksi lankeemus on tosi. Mietipä tätä.

      1Mo 3:12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin". [Adam syyllisti vaimon]
      1Mo 3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin". [ Eva kertoi, kuka petti sanallaan]
      1Mo 3:14 Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: "Koska tämän teit, kirottu ole sinä kaikkien karjaeläinten ja kaikkien metsän eläinten joukossa. Vatsallasi sinun pitää käymän ja tomua syömän koko elinaikasi. [Kenet Jumala taas kirosi, ei Eevaa]

      Eevalle Jumala antoi muistutuksen, että tulevat synnytykset ovat tuskan takana, kuten yleensä uskoon tulokin on tuskien taival - seurakunnassa.

      1Mo 3:16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun

      • Kortteentien.M

        jatko2
        1Mo 3:16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".

        ja mitä taas tulee Adamiin

        1Mo 3:17 Ja Aadamille hän sanoi: "Koska kuulit vaimoasi ja söit puusta, josta minä kielsin sinua sanoen: 'Älä syö siitä', niin kirottu olkoon maa sinun tähtesi. Vaivaa nähden sinun pitää elättämän itseäsi siitä koko elinaikasi;
        1Mo 3:18 orjantappuroita ja ohdakkeita se on kasvava sinulle, ja kedon ruohoja sinun on syötävä.
        1Mo 3:19 Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."

        ts. nähkäämme aadami vastuumme, ettei sälytetä niitä vieraitten päälle.
        Koska kuulit vaimoasi, ja söit puusta, -----josta minä kielsin sinua sanoen: "Älä syö siitä"!
        huomaa - Eva ei vielä ollut Adamin kylkiluusta, eli DNA:sta lähtöisin.
        Vain Aadam sai Jumalalta Sanan ja kiellon, jota Adamin piti varjella.
        Adam ei tätä tehnyt, vaikka piti varjella luomakuntaa, Jumalan Pyhää, täydellistä, virheetöntä ja siunauksellista paikkaa. Paikkaa, missä Herra kohtasi Adamin.

        Kun väärä opetus ja neuvo tulee, jokaisen Kristuksen edessä olevan adamin pitää itse - tehdä valinnat ja kuunnella itse Herraansa. Ei muita. Eikä siitä voi syyllistää väärästä valinnasta toisia,.

        Sitähän se opetus on seurakunnasta - se on morsian. tavallaan tämä synnyttävä eva.

        Kuinka paljon aadameille syötetään tämän muotouskonnolisen seurakuntienkautta hyväntiedonpuun hedelmää, jota syödään ja hallitaan mukamas Jumalan luomaa edeniä.
        Huomaatko tuon raamatullisen opetusmetodin. Se koskee tätäkin päivää.
        Ei me syyllistetä Evaa - eli sen hedelmän tuojaa - se on rienaajan eksyttämä.
        Vaan me katsomme Yljän, eli Kristuksen avulla mitä kirjoitukset sanovat ja ei syödä sitä hyväntiedonkaan hedelmää, koska emme ehkä näe siinä itse - oliko se oikein.

        Jeesus aikoinaan opetti - te eksytte, koska ette tunne kirjoituksia.

        Tuo vanhanliitonkansan eksymys on kirjattu siten, että he perinnäisoppien kautta tekivät tyhjäksi Jumalan sanan.

        Lopun aikaa eläville on varoittavan esimerkkinä se, mitä tuon vanhanliitonpuolella epäuskossa harjoitettiin, vieraita uskontoja, rakastumista perinnäisoppeihin jotka kuitenkin tehtiin ihmisen puolelta, ikään kuin varjelemaan sitä, mitä opetettiin.
        Se ei ollut Hengellistä, siitä puuttui se Rakkauden Henki - joka vei totuuteen.

        Älä syö - on edelleen meillä. Me emme voi syyttää "vaimoa" seurakuntaa, vaan me katsomme itse totuuteen ja tehdään valinta. Siksi seurakunta on Hengellinen rakennus, rakentuen Kristus peruskivelle. Se ei ole kirkkokuntien nimelle rakentuva - koska se tiedoltaan monesti on kantamassa kirjoituksia tyhjentävää perinnettä.

        Oletko Uuden Adamin kanssa rukouskammiossa. Tutkitteko kirjoituksia, vastaatko eevalle, eli tavallaan seurakunnalle joo, joo joka-asiaan, vai kuulaanko me mitä siellä alkujaan Herra opetti Pyhyyteen, joka on sen Edenin tapaan, Jumalan kätten työtä, vanhurskasta ja Pyhää. Tämä Uusi Adam - on miehen pää.
        Eli raamatullinen kieli on mielenkiintoinen opetuslähde avaamaan ymmärrystä.

        Sitten vaimo - joka on kotona. Miehen tehtäväkenttä taivaallisesti on rakastaa häntä, niinkuin Kristus rakasti seurakuntaa. No, kuinka alistavaa se on.??
        Vaimolla tosin on paljon tehtävää, hän on synnyttävä, kasvattaa, huolehtii jalosti perheen ylläpidosta. Hänen kätensä on paljon sidottu kotiin. Siksi hän mielellään haluaa kuulla, mitä oma mies - se adam on siellä rukouskammiossa Ylkänsä kanssa seurustellut. Se on hyvä jakaa ja sitä miestä vaimo kunnioittaa. Siinä on tämä rakkaussuhde.
        Jumalan valtakunta ei ole alistamista. Jopa opetuslapseus on vapaehtoinen.
        Tahdotteko tekin mennä pois, kysyttiin, kun moni loukkaantui Jeesukseen ja poistui.
        Sinulla on iankaikkisen elämä sanat, oli lähimpien vastaus.
        Onko ne meille, Ylkämme sanat, - iankaikkisen elämän arvoiset, vai loukkaannutaanko me Häneen.
        Hän haluaa varjella meitä pahasta, siksi Hän haluaa laittaa tahtonsa sydämiin, että me eläisimme sen mukaisesti, jossa rakkaus on lähellä mielemme ja kättemme tekoja.


      • EtteköLakkaavääristämstä

        no jopa on selitystä!
        en nyt ota tähän kantaa mutta kauas olet poikennut!
        joten vastaan sinun omituiseen käsitykseen monista asioista.

        Mitä mieltä olet jehovan todistajista?
        mutta palaan asiaa.


    • alistajiaovatt

      Nimimerkki NuoriPari
      Sukupuoli Nainen Oma ikä 20 vuotta
      Haun kohde Mies Haettu ikä 29-39 vuotta
      Kaupunki Lappeenranta
      Luokitus Seksiseuraa
      Jätetty 23.7.2017 klo 16:40

      Rakastajaa

      Olemme Lappeenrannassa avoliitossa asuva nuoripari, joka etsii vakituisempaa seuraa; ns. alfaa/rakastajaa joka vierailisi luonamme tai nainen vierailisi hänen luona (saa siis liikkua myös itsenäisesti!), ajatuksena kuitenkin se että parin mies joutuisi alistetuksi sivustaseuraajaksi kun vieras (mielellään hyvin varustettu) mies panisi naista! Miehestä kuoriutunut bi-utelias joka pitää myös sidotuksi tulemisesta. Jos olet ikähaitariin sopiva, itsestäsi huolta pitävä, lihaksikas, terve ja erittäin avoin alfa-uros, ota yhteyttä!

      Meidät löytää myös AS:stä ja jos alkaa synkkaamaan voimme jatkaa tutustumista myös KIK:ssä :)

      http://www.iskuri.net/index.php?prof=1089655&inr=1&s=0&osp=1&hsp=2&kau=58&kaupl=50

      • oikeallatiellä

        Kiitos tästä,oikein voimaannuin.Tämä ei varmasti ole eksytystä.


      • syntiätehkäämmee

        5. Moos. 25:5

        Kun veljeksiä asuu yhdessä ja joku heistä kuolee eikä hänellä ole poikaa, niin älköön vainajan leski menkö naimisiin muuhun sukuun, syrjäisen miehen kanssa. Hänen lankonsa yhtyköön häneen, ottakoon hänet vaimokseen ja täyttäköön häntä kohtaan langon velvollisuuden.

        -------------

        1. Moos.38.

        8 Niin Juuda sanoi Oonanille: "Yhdy veljesi leskeen ja ota hänet avioksesi ja herätä siemen veljellesi".

        9 Mutta kun Oonan tiesi, ettei jälkeläinen olisi oleva hänen, niin hän antoi, aina kun yhtyi veljensä vaimoon, siemenensä mennä maahan, ettei hankkisi jälkeläistä veljelleen.


      • syntiätehkäämmee

        1. Moos.38.

        10 Mutta se, minkä hän teki, oli paha Herran silmissä; sentähden hän antoi hänenkin kuolla.

        --------------

        Saarn. 11:9

        Iloitse, nuorukainen, nuoruudessasi, ja sydämesi ilahuttakoon sinua nuoruusikäsi päivinä. Vaella sydämesi teitä ja silmiesi halun mukaan; mutta tiedä: Jumala tuo sinut tuomiolle kaikesta tästä.

        --------

        Room. 14:3

        Joka syö, älköön halveksiko sitä, joka ei syö; ja joka ei syö, älköön tuomitko sitä, joka syö, sillä Jumala on ottanut hänet hoivaansa.

        Room. 14:13

        Älkäämme siis enää toisiamme tuomitko, vaan päättäkää pikemmin olla panematta veljenne eteen loukkauskiveä tai langetusta.

        Kol. 2:16

        Älköön siis kukaan teitä tuomitko syömisestä tai juomisesta, älköön myös minkään juhlan tai uudenkuun tai sapatin johdosta,

        ---------

        Sananl. 31:

        6 Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.

        7 Sellainen juokoon ja unhottakoon köyhyytensä älköönkä enää vaivaansa muistelko.

        5. Moos. 14:26

        ja osta sillä rahalla kaikkea, mitä haluat, joko raavaita tai lampaita, viiniä tai väkijuomaa, kaikkea, mitä mielesi tekee, ja syö siellä Herran, sinun Jumalasi, edessä ja iloitse, sinä ja perheesi.

        -------------

        Saarn. 7:

        15 (7:16) Kaikkea olen tullut näkemään turhina päivinäni: on vanhurskaita, jotka hukkuvat vanhurskaudessaan, ja on jumalattomia, jotka elävät kauan pahuudessaan.

        16 (7:17) Älä ole kovin vanhurskas äläkä esiinny ylen viisaana: miksi tuhoaisit itsesi?

        17 (7:18) Älä ole kovin jumalaton, äläkä ole tyhmä: miksi kuolisit ennen aikaasi?

        18 (7:19) Hyvä on, että pidät kiinni toisesta etkä hellitä kättäsi toisestakaan, sillä Jumalaa pelkääväinen selviää näistä kaikista.

        ---------

        Saarn. 7:20

        (7:21) Sillä ei ole maan päällä ihmistä niin vanhurskasta, että hän tekisi vain hyvää eikä tekisi syntiä.

        Room. 7:25

        Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.

        --------

        1. Kor. 6:12

        Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita.

        1. Kor. 10:23

        "Kaikki on luvallista", mutta ei kaikki ole hyödyksi; "kaikki on luvallista", mutta ei kaikki rakenna.

        Kol. 2:

        20 Jos te olette Kristuksen kanssa kuolleet pois maailman alkeisvoimista, miksi te, ikäänkuin eläisitte maailmassa, sallitte määrätä itsellenne säädöksiä:

        21 "Älä tartu, älä maista, älä koske!"

        22 -sehän on kaikki tarkoitettu katoamaan käyttämisen kautta-ihmisten käskyjen ja oppien mukaan?

        23 Tällä kaikella tosin on viisauden maine itsevalitun jumalanpalveluksen ja nöyryyden vuoksi ja sentähden, ettei se ruumista säästä; mutta se on ilman mitään arvoa, ja se tapahtuu lihan tyydyttämiseksi.

        ------

        1. Kor. 15: 32

        Jos minä ihmisten tavoin olen taistellut petojen kanssa Efesossa, mitä hyötyä minulle siitä on? Jos kuolleet eivät heräjä, niin: "syökäämme ja juokaamme, sillä huomenna me kuolemme".


      • syntiätehkäämmee

        1. Tim. 4:

        1 Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja

        2 valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty

        3 ja jotka kieltävät menemästä naimisiin ja nauttimasta ruokia, mitkä Jumala on luonut niiden nautittavaksi kiitoksella, jotka uskovat ja ovat tulleet totuuden tuntemaan.

        4 Sillä kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä mikään ole hyljättävää, kun se kiitoksella vastaanotetaan;

        5 sillä se pyhitetään Jumalan sanalla ja rukouksella.


      • syntiätehkäämmee

        Hoos. 1:2

        Kun Herra alkoi Hoosealle puhua, sanoi Herra Hoosealle: "Mene, ota itsellesi haureellinen vaimo ja haureudesta syntyneet lapset, sillä maa on peräti rikkonut avion luopumalla Herrasta".


      • syntiätehkäämmeee

        fariseukset.loukkaantuu

        23.10.2016 18:27

        Langetessaan uskova murehtii ja haluaa tehdä parannuksen synnistä.

        Synninteosta voi todeta, että kaikki lankeavat syntiin enemmän tai vähemmän myös uskoontulon jälkeen. Se on kuitenkin eri asia kuin synnissä eläminen. Kukapa esimerkiksi ei olisi langennut ylpeyteen, ulkokultaisuuteen, vihaan, katkeruuteen jne...

        Ihminen on tehnyt itselleen pitkän syntilistan, jonka se kertoo pitävänsä. Se ei tee sijaa totuudelle. Aivan samoin kuin ihminen tuppaa tekemään synniksi itselleen asioita, jotka vain täydentävät kavalkaadia... "pata kattilaa soimaa" tavalla. Esimerkiksi advestistitkin kehuvat jatkuvasti sapatillaan jonka nostavat käskyjen käskyksi kaikkien ylitse ja kehuvat pitävänsä tämän käskyn. Kuitenkaan he eivät siihen kykene vuorisaarnan täysin umpimustan ja vitivalkoisen seulan lävitse, samoin kuin monen muunkaan kehumaa lihallista näennäisvoittoa synnistään. Siitä tulee komapastuskivi!

        Esimerkiksi tämä masturbointi kuuluu ns. haureuden syntiluetteloon, jos lasket sen synniksesi. Jos väität voittaneesi masturboinnin synnin, niin se ei tee sijaa totuudelle, koska aina kun katsot naista sillä silmällä, olet jo matsurboinut. Katkaise siis siittimesi ja heitä se pois, jottei sielusi joutuisi kadotukseen. Näin Jeesus vertaa vuorisaarnan mukaan TÄYSIN MUSTAVALKOISESTI syntisyyttämme.

        Jos lihassa johonkin kykenet.... hyvä... oikein hyvä, muttei se riitä vielä mihinkään. Siksi meidän jokaisen on nähtävä itsemme lihassa TÄYSIN EPÄTOIVOISESSA asemassa läpivalaisevan totuuden edessä. ME EMME KERTAKAIKKIAAN KYKENE!

        Siksi meillä on Jeesus jokapäiväisenä uhrinamme. Me emme voi voittaa YHTÄ AINOATAKAAN LIHAN KÄSKYÄ, kuin Jeesuksessa!

        Tähän yllä olevaan kuvaan on hyvä sijoittaa Mooseksen sauva, jonka nokassa on käärme!

        Tuo käärme on se jota meidän tulee tuijottaa. Se on peilikuvamme "te kyykäärmeen sikiöt" jossa näkyy meidän syntyisyytemme.

        Me helposti katsomme itseämme ohi tuon sauvan, synnittömänä, koska Jeesus on meidät jo kirkastanut.

        Silti se ei mene niin, kuten yllä jo kuvailin. Jo pelkästään kaikki mitä syömme tai juomme, on jollain tavalla syntiä, ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa.

        Jos onnistummekin jossain toisessa, me emme kukaan onnistu kolmannessa ja jälleen joudumme nöyrtymään Raamatun tässä kohtaa hyvin armottomiin totuuden sanoihin, jos olet rikkonut yhdenkin käskyn, olet rikkonut ne kaikki,

        joten yks lysti miten hyvin kilvoittelet, vain pääasia että kunhan kilvoittelet ja katsot herkeämättä sinun omaa käärmettäsi, peilikuvaasi välimiehessäsi, Jeesuksen sauvassa.

        Silloin ei pääse käärme puremaan synnittömyytesi valheellisen illuusion, eli tekojen ylpeytesi tähden.

        Varsinainen pelastustie on hyvin yksinkertainen: Usko Jeesukseen Kristukseen, Jumalan poikaan, joka tuli maailmaan ottamaan koko syntitaakkamme päälleen, vain kuollakseen meidän puolestamme. Uskomalla tähän lunastusvereen, sillä uskolla pelastumme, emme tekojemme kautta.

        Kaikki muu tulee sitten ymmärrettäväksi kun otat tämä Jeesuksen Hengen vastaan Herraksesi ja vapahtajaksesi. Siitä alkaa uusi elämä!


      • syntiätehkääämmee

        20.7.2017

        Mihin Jumala tarvitsee kahta tempausta?

        Me näemme hyvin luopumuksen tien, mihin se johtaa. Tämä suuntaus johtaa koko kristikunnan tuhoon ja Jumala ei tule sitä sallimaan. Jotain on tehtävä mutta siten että mahdollisimman moni selviää lihaamme kohdistuvista eksytyksistä, joita näkyy kristikuntamme olevan jo aivan pullollaan. Kaikki vaan on tapahduttava siten kuten Jumala sanassaan on sen sanonut, synnin on tultava ensin suureksi ja näkyväksi, jotta kansa olisi kypsä. Jumala sallii tämän tapahtua ja jopa edesauttaa siinä koska Hän sokeuttaa ne jotka sokeiksi haluavat tulla.

        Tässä kohtaa kuitenkin kun eksytys on vienyt mukanaan jopa valittuja suuressa määrin, on Jumalan puututtava tilanteeseen sillä tavoin että nekin vielä pelastuisivat, jotka ovat jo syvällä eksytyksessä.

        Maailma makaa siis hyvin epätoivoisen näköisessä eksytyksessä jossa moni pelkästään itse todistaa raamatullista profetiaa Johanneksen ilmestyksestä, minä olen rikas, en minä mitään tarvitse. He luulevat jopa voivansa mennä Jeesuksen eteen mutta SYVÄLLÄ SYDÄMESSÄÄN he kuitenkin tietävät etteivät voisi mutta valehtelevat itselleen ja muille, sanoen valvovansa ja odottavansa Jeesusta, vaikka he puhuvat asiasta yleisesti aivan päinvastaista. He kiistävät Jeesuksen paluun ajankohtaan sopimattomana mutta samalla taas muistuttavat kuinka he odottavat ja ovat nöyriä uskovia. Kuitenkin he kiistävät Jeesuksen paluun, he kiistävät Pyhän Hengen voiman ja työn, vaikka puhuvat muuta koska he kutsuvat itseään jalat maassa eläviksi kristityiksi, jotka eivät tarvitse mitään sellaista jota toiset kutsuvat Pyhän Hengen työksi. He siis täyttävät kirjaimellisesti Raamatun lupauksia itse omilla teoillaan, ollen silti muka uskovia. He rakentavat Jeesus kalliolle mutta huonoista aineista!

        Nämä kaikki Jumala kuitenkin haluaa pelastaa sokeudestaan ja näin Jumala täyttää myös itse profetiaa:

        Matteus 25:9-13 Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: ’Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.’ Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin. Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: ’Herra, Herra, avaa meille!’ Mutta hän vastasi ja sanoi: ’Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä’. Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.

        He tulivat myyjäin luota valmiina, nyt me saimme öljyn, joka oli loppu. Miksi siis he eivät päässeet sisälle? Koska tempauksia on KAKSI! heidän täytyy siis odottaa ja kypsyä uskossaan ja siksi heidät tulella koetellaan. Sitten vasta he ovat valmiit astumaan Herran eteen. Joh.ilm. 7. luvussa kerrottujen merkitsemis-oksastamisen jälkeen. Vasta sitten pakanakansojen täysi luku astuu Israelin kansaksi ja täyttää tuon sisälle tulleen luvun.

        Paavalikin tiesi tämän jo silloin: 1. Korintolaiskirje 3:11-16 Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus. Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, niin kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on. Jos jonkun tekemä rakennus kestää, on hän saava palkan; mutta jos jonkun tekemä palaa, joutuu hän vahinkoon; mutta hän itse on pelastuva, kuitenkin ikäänkuin tulen läpi. Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?

        He pelastuvat ikäänkuin tulen läpi vaikka he eivät rakentaneetkaan Kristus kalliolle kunnon aineista. Kuitenkin he rakensivat Kristus kalliolle!

        Mutta jos tempauksia olisi vain yksi, niin kaikki nämä miljardit eksyneet ihmiset joutuisivat turhaan kadotukseen. Se ei olisi Jumalan tahdon mukaista, vaan siksi Hän antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään hukkuisi.

        Ja tästä syystä, valvokaa… toinenkaan tempaus ei ole vielä kadotustuomion alaisuutta. Silloin vain menettää Pyhyyden, jonka voisi ansaita vielä tuhatvuotiskaudellakin:

        Luukas 12:35-36 Olkoot teidän kupeenne vyötetyt ja lamppunne palamassa; ja olkaa te niiden ihmisten kaltaiset, jotka herraansa odottavat, milloin hän palajaa häistä, että he hänen tullessaan ja kolkuttaessaan heti avaisivat hänelle.

        Jumala tarvistee kahta tempausta juuri siihen että kun nämä penseät ovat penseydessään äärimmäisessä päässä ja siinä tilanteessaa, jossa heillä ei olisi enää toivoa, joten juuri siihen kohtaa tulee morsiamen tempaus. Täsmälleen oikealla hetkellä!

        Ilman tätä tempausta, ei koskaan tulisi sitä herätystä, mikä tässä on kaiken takana. Se on ylimaallinen herätys, joka on niin suuri ettei sellaista koskaan ennen ole nähty. Tämän hertätyksen tarkoituksena oli näiden ekstyneiden ja penseiden pelastaminen, eikä se toteutuisi koskaan, ilman morsianta.


      • ravepartyysss

      • syntiätehkäämmeee

        5. Moos. 28:30

        Sinä kihlaat naisen, mutta toinen makaa hänet; sinä rakennat talon, mutta et siinä asu; sinä istutat viinitarhan, mutta et korjaa sen hedelmää.


      • syntiätehkäämme

        Itsetyydytys oli käytännössä kiellettyä, ja ”runkkareita” halveksuttiin. Tieto yllättää, kunnes lukee Näreen tulkinnan: omiin oloihinsa vetäytymällä onanisti murensi yhteisöä ja sitä kautta taistelutahtoa.


        http://www.hs.fi/kulttuuri/a1480042746465


      • finalll

      • luuseriteiuskalla

    • KohtaTuleeHänEikäViivy

      No, en vaivaudu jatkamaan tätä ketjua sillä se meni ja ajettiin päin karjalan mäntyä.
      mutta te iisebelit ja miehimykset, palaan asiaan kun ei tarvitse enää pitää vain sulkakynää kädessä, silloin iisebelit ja alfanaaraat miehimysten kanssa saa palkkansa.
      Voi teitä, sillä tulee aika kun kylväjä sekä leikkaaja toimivat samana päivänä.
      Eli jokainen saa samalla palkansa kun suunsa avaa.
      ---
      Jer 7:21 Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: "Lisätkää polttouhrinne teurasuhreihinne ja syökää lihaa.
      22 Sillä en minä puhunut enkä antanut käskyä teidän isillenne poltto-ja teurasuhrista silloin, kun minä vein heidät pois Egyptin maasta,
      23 vaan näin minä käskin heitä ja sanoin: Kuulkaa minun ääntäni, niin minä olen teidän Jumalanne ja te olette minun kansani; ja vaeltakaa aina sitä tietä, jota minä käsken teidän vaeltaa, että menestyisitte.
      24 Mutta he eivät kuulleet, eivät korvaansa kallistaneet, vaan vaelsivat oman neuvonsa mukaan, pahan sydämensä paatumuksessa, ja käänsivät minulle selkänsä eivätkä kasvojansa.
      25 Siitä päivästä, jona teidän isänne lähtivät Egyptin maasta, aina tähän päivään asti olen minä lähettänyt teidän tykönne kaikki palvelijani, profeetat-lähettänyt varhaisesta alkaen, päivä päivältä.
      26 Mutta kukaan ei kuullut minua, ei kallistanut korvaansa, vaan he olivat niskureita, tekivät enemmän pahaa kuin heidän isänsä.
      27 Ja kun sinä puhut heille kaiken tämän, niin he eivät kuule sinua, ja kun sinä heille huudat, niin he eivät sinulle vastaa.
      28 Sentähden sano heille: Tämä on kansa, joka ei kuullut Herran, Jumalansa, ääntä eikä ottanut kuritusta varteen. Kadonnut on totuus ja hävinnyt heidän suustansa.
      ---
      Aam. 9:13 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin kyntäjä tavoittaa leikkaajan ja rypäleitten polkija siemenenkylväjän, jolloin vuoret tiukkuvat rypälemehua ja kaikki kukkulat kuohkeiksi muuttuvat.
      14 Silloin minä käännän kansani Israelin kohtalon, ja he rakentavat jälleen autiot kaupungit ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja juovat niiden viiniä, he tekevät puutarhoja ja syövät niiden hedelmiä.
      15 Minä istutan heidät omaan maahansa, eikä heitä enää revitä pois maastansa, jonka minä olen heille antanut, sanoo Herra, sinun Jumalasi.
      ---
      se mitä ihminen, kylvää mies ja se mitä nainen kasvattaa tahi leikkaa tulee samana päivänä.
      ja tapahtuu että se joka valhetta puhuu saa valehtelijan palkan.

      Kyntäjä tavoittaa leikkaajan.
      Jo on kirves puiden juuressa ja se leikkaa sekä pään että hännän.

      Ilm. 14:15 Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt".

      15 Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt".
      16 Ja pilvellä istuva heitti sirppinsä maan päälle, ja maa tuli leikatuksi.
      17 Ja taivaan temppelistä lähti eräs toinen enkeli, ja hänelläkin oli terävä sirppi.
      18 Ja alttarista lähti vielä toinen enkeli, jolla oli tuli vallassaan, ja hän huusi suurella äänellä sille, jolla oli se terävä sirppi, sanoen: "Lähetä terävä sirppisi ja korjaa tertut maan viinipuusta, sillä sen rypäleet ovat kypsyneet".
      19 Ja enkeli heitti sirppinsä alas maahan ja korjasi maan viinipuun hedelmät ja heitti ne Jumalan vihan suureen kuurnaan.
      20 Ja kuurna poljettiin kaupungin ulkopuolella, ja kuurnasta kuohui veri hevosten kuolaimiin asti, tuhannen kuudensadan vakomitan päähän.
      ---
      Itkekää ja valitkaa, sillä aika on lähellä.

      • progandaaaa

        Propaganda on aatteen tai opin järjestelmällistä levitystä, jolla pyritään muokkaamaan mielipidettä.[1] Propaganda on tavoitteellista, harkittua ja järjestelmällistä pyrkimystä manipuloida ihmisten uskoja, asenteita tai tekoja. Propaganda luo mielikuvia ja pyrkii hallitsemaan mieliä. Se ruokkii ennakkoluuloja, yhdenmukaistaa ajattelua ja vaientaa erimieliset.[2]

        Propaganda voi koostua faktoista, väitteistä, huhuista, puolitotuuksista tai valheista. Se voi olla muodoltaan sanallista tai eri tavoin visuaalista. Tavoitteensa saavuttamiseksi propagandan levittäjä valikoi esittämänsä tiedot ja argumentit tehokkaimmaksi katsomallaan tavalla, joskus vääristellen niitä tai jättäen oleellista tietoa pois, ja joskus tavoitteenaan saada vastaanottajan koko huomio puoleensa. Propaganda on yksipuolista, eikä sen sanomaa ole tarkoitus epäillä. Propagandan levittäjä voi kuitenkin joskus vilpittömästi katsoa käyttävänsä vääristelyä vain todenmukaisen tai hyödyllisen sanomansa perille menon hyväksi.[3]

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Propaganda


      • propagandaministerrr

      • wakeupppp

      • counttt

      • iwillneverstopp

    • Eisaanauraa

      Kyllä on meikänkin kauhiaa olla nainen, kun helluntailaiset ja heidän raamattunsakin noin hirvittävästi vihaavat naaraspuolisia ihmisiä.

      Voitaiskos Suomessakin kokeilla niitä ISISin oppeja, jonka mukaan naisten tappaminen on oikealle jumalalle otollinen asia? Tapetaan vaan kaikki naiset...

      Pääsisi vihdoinkin maapallo tuosta joidenkin miesten ikuisesta itkusta Iisebelien vuoksi. miten naiset aina vaan sitä ja tätä... Olisi pelkästään miehiä ja paratiisi...

    • PasiToivonen

      Jos naiset ärsyttää, hanki ase ja opettele käyttämään sitä.

    • JynkkyTaneli

      Taivaassa viimein perillä joskus naidaan oikein kunnolla, pillut, perseet ja kullit kipeiksi. Helvetti on pihtareita ja pienimunaisia varten!

    • naisetonprujaaa
      • JumalanSallimus

        Kansan Uutisissa julkaistiin sunnuntaina 16. huhtikuuta feministi Saara Särmän kolumni otsikolla Onko valkoinen heteromies ihminen?
        ***
        "Rakenteellisella tasolla siihen pitää kiinnittää huomiota niin kauan kuin esimerkiksi valtapaikat ovat epätasaisesti jakautuneet."
        ---
        Joopa joo.
        ja juuri tästä vallasta on kyse iisebelien tapauksessa.
        Jumala ei ole demokratian eli huuto-äänestyksen kannalla vaan tahtoo että, vallitsevassa "sallimukseksaan" sitten miehet hallitsevat.
        Jos naiset ja lapset sekä nyt puoli-miehet, miehimykset hallitsevat on se maan tuho ja turmio.

        Hyvä on pitää mielessä, uskoo tahi ei usko mitä Jumala on sanonut, niin perkele joka näidän feministien ja miehimysten asiaa ajaa, tulee itse tuhoaa heidän!

        joten teillä ei ole muuta tulevaisuutta ennustusten mukaan kuin itkua ja parkua.


    • mywayyyy
    • blackcoffinss
    • aisureitaoletteee

      HS: Asiantuntija: miehistä on tullut väheksyvien naisten apupoikia parisuhteessa

      Maanantai 16.1.2017 klo 15.02

      http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/201701162200054446_lz.shtml

      Seurusteluajan tasa-arvoisesta parisuhteesta on ajauduttu hyvin kauas, kuvailee Väestöliiton parisuhdekeskuksen johtaja Heli Vaaranen Helsingin Sanomille.

      LUE MYÖS

      HS: Asiantuntija: miehistä on tullut väheksyvien naisten apupoikia parisuhteessa

      Nyt avautuu suomalainen mies! "Naiselle olen sylkykuppi"

      "Vaimolla on pitkä lista vaatimuksia, millainen minun pitäisi olla"

      Väestöliiton parisuhdekysely: vain joka viides mies kokee onnistuneensa selvästi kumppanina

      Väestöliiton asiantuntija: "Naiset väheksyvät miehiä"

      Väestöliiton parisuhdekeskuksen johtajan Heli Vaarasen mukaan naiset väheksyvät miehiä parisuhteessa, kertoo Helsingin Sanomat.

      Ilmiön taustalla on Vaarasen mukaan se, että perhearkea elävä pariskunta on väsynyt, jolloin nainen alkaa päsmäröidä suhteessa. Naiset tavoittelevat lisäksi täydellisyyttä ja saavat tyttökavereiden tuen miehen päätösvallan jäädessä suhteen jalkoihin.

      Helsingin Sanomien juttu julkaistiin vuosi sitten ja on noussut uudelleen puheenaiheeksi. Kerro kokemuksistasi tämän jutun lopussa olevassa kentässä.

      Yhä useammin mies kokee itsensä väheksytyksi parisuhteessa, kirjoittaa Helsingin Sanomat. Lehden mukaan naisesta kuoriutuu parisuhteessa kaikesta päättävä kenraali ja miehestä tulee hänen apurinsa.

      - Naiset puhuvat miehistään kuin nämä olisivat vähän vähemmän älykkäitä ihmisiä tai vallattomia lapsia, joita ei saada kuriin, sanoo Väestöliiton parisuhdekeskuksen johtaja Heli Vaaranen Helsingin Sanomille.

      Vaarasen mukaan miehet eivät puhu naisista vastaavalla tavalla juuri koskaan, mikä koettaisiin outonakin. Naisten puhetapaan puolestaan törmää monessa paikassa, kuten ratikoissa, kahviloissa ja internetin keskustelupalstoilla. Vaarasen mukaan tätä tekevät erityisesti koulutetut naiset.

      Ilmiö nousi puheenaiheeksi, kun Vaaranen kirjoitti asiasta mielipidekirjoituksen Helsingin Sanomiin viime vuonna. Aihe on herättänyt uudelleen keskustelua tänä vuonna. Vaarasen mukaan ilmiön taustalla on se, että väsymyksestä on tullut parisuhteen perustila, kun kaksi työn uuvuttamaa lapsiperheellistä kohtaa. Vaarasen mukaan väsynyt nainen alkaa päsmäröidä parisuhteessa. Tämä korostuu erityisesti kodin tyypillisissä riita-aiheissa, kuten kodinhoidossa, lasten kasvattamisessa, raha-asioissa ja seksissä, Helsingin Sanomat kirjoittaa.

      Mies turhautuu, koska hän ei päätä juuri mistään, ja hänen tehtävänään on ottaa vastaan käskyjä, joiden noudattamisesta hän ei useinkaan saa kiitosta. Samalla nainen on kiukkuinen kokiessaan saavansa liikaa vastuuta.

      - Seurusteluajan tasa-arvoisesta parisuhteesta on ajauduttu hyvin kauas. Pariterapiaan miehet tulevat kuin syytettyinä. Syytettyinä siitä, etteivät ole pystyneet täyttämään naisen kaikkia vaatimuksia, Vaaranen kuvailee.

      Vaarasen mukaan naisilla riittää vaatimuksia erityisesti silloin, kun perheeseen tulee lapsia. Naisen kriteerit muuttuvat.

      - Hän alkaa haluta täydellisyyttä, esimerkiksi täydellisen siistiä kotia. Neuvottelutaidot häviävät, kun naisen kaikki huomio ja energia keskittyy lapsen eloonjäämiseen. Miksi näin käy, sitä ei tiedetä, Vaaranen sanoo.

      Täydellisyyden tavoittelu on kolme- ja nelikymppisten naisten vitsaus, Vaaranen kuvailee. Helsingin Sanomien mukaan mies alistuu naisen apupojaksi, koska nainen on yleensä parempi kertomaan tarpeistaan verbaalisesti. Lisäksi naisella on takanaan tyttökavereiden tuki, kun taas miehellä ei ole vastaavaa.

      Mies, alistaako naisesi sinua?

      Mies, koetko, että sinua on kohdeltu kaltoin parisuhteessa? Miten sinua on kohdeltu kaltoin? Onko sinua väheksytty tai käskytetty? Saatko päättää yhteisistä asioista?

      Miten tilanne on muuttunut parisuhteen aikana? Onko teillä lapsia? Onko parisuhde kestänyt? Kauanko olette olleet yhdessä?

      Kerro meille tarinasi. Tarinoita saatetaan julkaista. Voit myös laittaa halutessa mukaan tarkemmat yhteystietosi. Yhteystietoja ei käytetä muihin tarkoituksiin.

      Lähde:Helsingin Sanomat

    • PasiToivonen

      Noloa kun on naisia jotka eivät pelkää helvettiä. Itse on tälläinen pelkuri.

    • Nykypäivän Iisebelit.

      Iisebel oli nainen, kuninkaan vierasmaalainen vaimo, joka oli sitä mieltä, että laki ei koskisi kuningasta ollenkaan, vaan hän voisi tehdä mitä haluaa, koska on kuningas. Profeetta vihastui tästä koska oli sitä mieltä, että laki koskaa yhtälailla kuningasta kuin tavistakin.

      Kuka sitten on nykypäivän Iisebel. ? Kuka sanoo, että laki ei koske meitä ollenkaan.

    • PasiToivonen

      Mies tuntee alemmuutta naisen edessä joka ei pelkää helvettiä. Siksi kikkelikään ei jäykisty. Mies jolla on veltto kikkeli ei voi olla Jumalan kuva. Mutta ei se mitään. Nyrkillä itsetunto saadaan nousemaan (ja jokin muukin).

    • " eli naiset itse tahtovat sitä samaa mitä perkele!
      Olla Jumalan kaltainen ja jopa yli ! "

      Niin varmaan, koska meidät on siihen asetettu, ihmislajin säilymisen takia. Me uhraaamme ruumiimme Luojan luomistyön toteumiseen, eli uuden ihmisen syntymään.

    • "valitettavasti, naiset, Jumalan paras apu miehelle ja omasta mielestä niin ihanat, ovat tässä pääosassa.
      ja se tulee sitten lopunaikana siihen pisteeseen että jopa perkele itse tule sen repimään hajalle, eli
      edes perkele ei kestä moista pahuutta ja julkeutta!
      eli kuinka suuri pimeys tulee olla että pimeys itsekin on valkeutta sen rinnalla! "

      Tämän kirjoittajan täytyy olla todella mustasukkainen naisille ja jos hän on mies, se kertoo omaa tarinaansa.
      Hän kilpailee samoista uroksista ja yrittää kertoa, että varokaa naisia valitkaa mies.

    • isostakirjastaaa

      2. Samuelin kirja 1

      1 Saulin kuoleman jälkeen, kun Daavid, voitettuaan amalekilaiset, oli palannut takaisin ja ollut Siklagissa pari päivää,

      2 tuli kolmantena päivänä eräs mies leiristä Saulin luota, vaatteet reväistyinä ja multaa pään päällä. Ja tullessaan Daavidin luo hän heittäytyi maahan ja osoitti kunnioitusta.

      3 Daavid kysyi häneltä: "Mistä tulet?" Hän vastasi hänelle: "Minä olen päässyt pakoon Israelin leiristä".

      4 Niin Daavid sanoi hänelle: "Miten on asiat? Kerro minulle." Hän vastasi: "Väki on paennut taistelusta, paljon väkeä on kaatunut ja kuollut; myöskin Saul ja hänen poikansa Joonatan ovat kuolleet".

      5 Daavid kysyi nuorelta mieheltä, joka kertoi tämän hänelle: "Mistä tiedät, että Saul ja hänen poikansa Joonatan ovat kuolleet?"

      6 Nuori mies, joka oli kertonut hänelle tämän, vastasi: "Minä tulin sattumalta Gilboan vuorelle, ja katso, Saul nojasi keihääseensä, ja sotavaunut ja ratsumiehet ahdistivat häntä.

      7 Hän kääntyi taakseen ja nähdessään minut hän huusi minua; minä vastasin: 'Tässä olen'.

      8 Niin hän kysyi minulta: 'Kuka olet?' Minä vastasin hänelle: 'Olen amalekilainen'.

      9 Sitten hän sanoi minulle: 'Astu luokseni ja surmaa minut, sillä minä olen kangistumassa, vaikka olenkin vielä täysin hengissä'.

      10 Niin minä astuin hänen luoksensa ja surmasin hänet, sillä minä käsitin, ettei hän sortumisensa jälkeen jäisi henkiin. Ja minä otin kruunun, joka oli hänen päässänsä, ja rannerenkaan, joka oli hänen käsivarressaan, ja toin ne tänne herralleni."

      11 Niin Daavid tarttui vaatteisiinsa ja repäisi ne; samoin tekivät kaikki miehet, jotka olivat hänen kanssansa.

      12 Ja he pitivät valittajaisia ja itkivät ja paastosivat iltaan asti Saulin ja hänen poikansa Joonatanin tähden ja Herran kansan tähden ja Israelin heimon tähden, koska he olivat kaatuneet miekkaan.

      13 Ja Daavid kysyi nuorelta mieheltä, joka oli hänelle kertonut tämän: "Mistä sinä olet?" Hän vastasi: "Minä olen täällä muukalaisena elävän amalekilaisen miehen poika".

      14 Daavid sanoi hänelle: "Kuinka et peljännyt ojentaa kättäsi tuhotaksesi Herran voidellun?"

      15 Ja Daavid kutsui yhden palvelijoistaan ja sanoi: "Käy tänne, lyö hänet kuoliaaksi". Ja hän iski hänet kuoliaaksi.

      16 Mutta Daavid sanoi hänelle: "Sinun veresi tulkoon oman pääsi päälle, sillä oma suusi on todistanut sinua vastaan, kun sanoit: 'Minä olen surmannut Herran voidellun'".

    • Tiedetään

      Miesten keksimät uskonnot ja niiden sisältämä naisviha?

      Näyttää olevan niin, että helluntailaiset miehet ovat onnellisempia ilman naisia, vain keskenään ja omissa porukoissaan. Siksi heidän pitää suoltaa sivukaupalla tekstiä hämäännyttääkseen tyhmemmät lukijat.

      Naisia tarvitaan vain tuottamaan lisää miespuolisia uskonnon harjoittajia...

    • vahvojanaisiaaa

      Miksi miehet pelkäävät vahvaa naista? Miehet vastaavat

      Lifestyle > Tunteet Julkaistu 15.08.2015 11:00

      http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/miksi-miehet-pelkaavat-vahvaa-naista-miehet-vastaavat/5257074

      Juttusarjassa miehet vastaavat joka viikko lukijoiden kysymyksiin liittyen seksiin, ihmissuhteisiin ja muuhun elämään!

      "Jotkut miehet eivät tunnu kestävän sitä, jos nainen on heidän kanssaan yhtä hyvä teknisissä ja fyysistä voimaa vaativissa asioissa. Miksi?" kysyy nimimerkki Sara.

      Näin miesraati vastasi:

      "Ainakaan lähipiiristäni en tiedä ketään itseäni vahvempaa naista. Ei sillä, että olisin erityisen voimakas, mutta kaiketi vain harva nainen on todella vahva. Vaikea sanoa, miten asian kokisin, tuskin ainakaan niin että se miehekkyyttäni alentaisi. Jos nainen osaisi koota hyvin Ikean kalusteet tai huoltaa autoa, mitä minä itse en siis osaa, olisi se mielestäni ainoastaan fantastista.

      Olemme vastaavankaltaista ongelmaa pohtineet miespuolisten golfkavereiden kanssa. Haluaisimmeko, että

      a) tyttöystävämme golfaisivat, jolloin olisi aina golfseuraa tarjolla, vai

      b) ei golfaisi, jolloin olisi "hyvä syy" olla ystävien kanssa ilman tyttöystävää? Tätä ollaan jatkettu kysymyksellä: jos tyttöystävä golfaisi, toivoisiko tyttöystävän olevan parempi vai huonompi golfari?

      Kummassakin on olisi hyvät puolet. Hyvän golffarityttöystävän kanssa ei itse tuskastuisi huonon pelaajan kanssa, mutta olisiko raskasta olla itse aina huonompi?

      Toisaalta huonosti pelaavat naiset ovat rasittavia, varsinkin huonosti pelaavat tyttöystävät, joten se olla itselle raskasta, vaikka "saisikin" olla parempi pelaaja tässä hypoteettisessa tilanteessa.

      Itse valitsisin näistä vaihtoehdoista hyvän golfarin, kuten valitsisin myös teknisesti lahjakkaan, tai miksei fyysisesti voimakkaan, naisen. Oma itsetuntoni ei rakennu perustuen muiden taitoihin tai ominaisuuksiin, vaan omiini."

      – 36, urheilun monilahjakkuus

      "Vaikka olenkin karski ja miehekäs alfauros, ei se haittaa minua lainkaan, jos nainen on yhtä hyvä teknisissä ja fyysisistä voimaa vaativissa asioissa. Se on jopa mukavaa, näiden asioiden parissa puuhaillessa saa usein jopa monet hyvät naurut, jos vaikkapa koottavana oleva kirjahylly romahtaa tai seinään kiinnitettävä taulu ei suostu millään asettumaan suoraan."

      – 34, teknisesti ja fyysisesti semilahjakas

      "Se voi käydä helposti miehen itsetunnolle, jos nainen on fyysisesti vahvempi, tai teknisesti taitavampi.

      Historiaa taaksepäin katsoen mies on aina ollut se, joka hoitaa vaativimmat tehtävät, mutta valitettavasti nykyisin huomaa nuoremmista herroista, ettei heillä myöskään riitä innostusta ja kiinnostusta – eikä varsinkaan teknisiin suorituksiin.

      Mielestäni on hyvä, että myös nainen jaksaa ja osaa tehdä. Nykyään paljon on miehisiä ammattialoja, joihin on sekoittunut naisia. Hyvähyvä!"

      – Mies, 37, fyysisesti vahva ja teknisesti osaava

      "Ei minulla ole tuollaista ongelmaa tullut eteen. Mutta jos olisi, niin olisin vain ylpeä, että tyttö pärjää."

      – Mies, 29, teknisesti ja fyysisesti taitava

      "Itselleni asia ei ole mitenkään ongelma, mutta ehkä kyse on siitä, että nainen tulee miehiseksi koetulle reviirille. Tätä kautta mies sitten kokee olonsa uhatuksi."

      – Mies, 33, teknisesti lahjakas omissa vahvuusalueissa, fyysisesti pärjää oikein hyvin

    • supernaisiaaa

      Kun nuoren kanadalaisen Linda Evengelistan väitettiin 1990-luvun alussa sanoneen, ettei nouse sängystä alle 100 000 markan päiväpalkan, syntyi käsite supermalli.

      Ja Linda Evangelista oli maailman ensimmäinen sellainen. Tuolloin malleille maksettiin yhtä hyvin kuin elokuvatähdille. Sadan tuhannen markan kerhoon – Big Six – luettiin Cindy Crawford, Claudia Schiffer, Christy Turlington, Naomi Campbell ja Tatjana Patitz. Nuo samat tytöt kuin George Michaelin musiikkivideolla Freedom.

      Kun nämä naiset 1990-luvun lopulla kulkivat cat walkinsa päähän ja lopettivat mallinuransa – miljonääreinä – supermalliuden uskottiin olevan loppu. Lehtien kansia koristivat filmitähtien kuvat mallien sijaan: Jennifer Anistonit ja Lopezit veivät malleilta leivän suusta. Vuonna 1998 Linda Evangelista joutui Vogue-lehden mukaan alentamaan palkkiotaan, koska hänen esiintymisensä muotinäytöksessä Portugalissa oli epätasaista.

      Muotiteollisuus vannoi, ettei antaisi enää koskaan mallien hallita itseään. Sillä supermallit olivat itsekin tajunneet olevansa SUPER. Vogue raportoi limusiineista matkaavista malleista, jotka potkivat kuljettajaa piikkikorollaan niskaan ollessaan tyytymättömiä tämän ajotapaan.

      “Minulle yksi vaikutusvaltainen mainostoimistojohtaja sanoi, että kaikki kyllästyivät supermallien oikkuiluun. En usko, että supermalleja enää syntyy. Enkä usko, että nykyajan parhaimmat mallit tienaavat läheskään yhtä paljon kuin parhaimmat 1980-luvulla”, suomalaisen Fondi-mallitoimiston johtaja Eeva Ketola todistaa.

      Mutta supermallisukupolven myötä syntyi sukupolvi nuoria naisia, jotka halusivat olla aivan kuin supermallit. Supermalleja.

      Malleiksi haluavia tyttöjä ei ole ollut koskaan niin paljon kuin nyt. Ja kun kilpailu on kova, vain parhaimmat pärjäävät.

      “Mallit eivät ole koskaan olleet näin laihoja. Erityisesti näytösmallit ovat riukuja. Cindy Crawford olisi nykystandardeilla liian lihava näytösmalliksi: hän ei mahtuisi näytösvaatteisiin”, Ketola kertoo.

      http://www.city.fi/tyyli/mallielamaa/392

      21.12.2001

    • PasiToivonen

      Boko Haram = helluntailaisuuden aseellinen siipi. Kaikki ovat tervetulleita sotimaan harhaoppia vastaan.

    • PasiToivonen

      Muhammed on sanonut:
      “Minulle näytettiin helvetin tuli, ja enemmistö sen asukkaista oli naisia.”

      Sama oppi kuin nykypäivän "uskovaisilla".

    • mielenkiintoinenjuttu

      Lenita Airisto on elänyt täysillä ja nöyristelemättä

      2.3.2017

      http://www.apu.fi/artikkeli/lenita-airisto-elanyt-taysilla-ja-noyristelematta

      Miltä nämä otsikot kuulostaisivat?

      ” ”Hymmi: Synnissä on hyvä elää!”

      ”Hymmi: Olen kuningatar elämäni shakkilaudalla.”

      Eräänä syksynä, taisi olla 2008, Lenita niputti muutamassa viikossa papit, joiden oli syytä siivota pappilansa ennen kuin arvostelevat avioerokulttuuria;

      ----------

      lue loput linkistä!

    • PasiToivonen
    • se.meni.hukkaan

      Aloitus on taas tällä kirjoittajalla lihallinen. Yksisilmäinen omaan tarkoitukseen tehty avaus, mikä ei ole raamatun opetuksen tarkoitusperä Iisebelistä.
      Puhuahan tietenkin saa, mutta jos yrittää puhua raamatusta, on parempi ottaa suora kirjoitus, laittaa se siihen, eikä puhua mitään. Pyhä Henki on vain avaaja asiaan.
      Näin päästäisiin itse rukouskammioissamme Isän eteen, joka kyllä Iisebel- asiat viestii.


      Tällaista aloittajan sisältökirjoituksesta

    • PasiToivonen

      Tampereen tappaja on nyt jäänyt kiinni. Jeesus varmaan palkitsee hänet. Maailmassa yksi iisebel vähemmän.

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe