Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vitun paljon velkaa, mikä ei ole kiinni missään.

ysärikasari

On se ny saatana, taskussani on ulosoton velkakirja, joka huutaa pikkasen vajaata 74 000 euroa.
Toisessa taskussa perintätoimistojen ylläpito, sekin lähes 15 000 euroa.
Eräs kaverini sanoi, että tappaisi itsensä, jos olisi tuollaiset velat ilman mitään kiinnitystä.
Se on totta, ei ole mökkiä, ei asuntoa, ei autoa.
Koko velka on vähän paskatavaraa ja loppu ilmaa. Suurin osa on ilmaa.
Itse en mitään koskaan ole ollutkaan, kohta kuolen pois. Velat jäävät ahneille täytettäviksi, korvamato siitä seuraa suurimmalle osalle. Minä nauran pilven reunalla tai helvetin porteilla,
jokatapauksessa nauran ja kovaa.

8

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zemppiävaan

      Se on pääasia että itse tykkäät tilanteesta ja voit nauraa koko asialle....eikä huolenhäivää. Joku toinen ei saisi edes nukuttua jos olis tuollainen tilanne.

      itse en kehtaa ees kertoo omaa tilannetta ja vähän katellisena voin olla sulle, että voit ottaa asiat noin rennosti....juuri noin sitä pitääkin !

      • maymay2

        Olen samaa mieltä ja toivoisin voivani ottaa kaiken helpommin. Voisiko joku ystävällisesti neuvoa mistä voisi saada tietoa taloyhtiön isännöitsijän ja hallituksen työnjaosta. Olen aina olettanut hallituksen ja osakkaiden päättävän taloyhtiön korjauksista ym., mutta nyt olen törmännyt isännöitsijään joka tuntuu sanelevan liiaksi yhtiössämme. Kuka auttaisin ja kertoisi miten asiat googlettamalla voisi selvittää? Kiitän jo etukäteen!


      • kotonahallitus

        isännöitsijähän on hallituksen renki ja palkollinen. mene itse hallitukseen ja vaiha isännöitsijä mieleiseksi yhdessä muiden kanssa.


      • maymay2

        Kiitos kotonahallitukselle vastauksesta! Pitäisi löytyä joku isännöitsiöiden liitto tms. josta voisi kysyä asioista. On ikävää kun isännöitsijäälle osoitetaan sähköposti tiedustelut talo-yhtiön tulevista toimista ja hän lupaa toimittaa ne eteenpäin hallitukselle, eikä sitä kuitenkaan tee. Parasta kai on kääntyä asianajajan puoleen. Taloyhtiössämme pieni piiri, isännöitsijän lisäksi, pyörii ja keskuudessaan päättävät mitä taloyhtiössä seuraavaksi tehdään. Mikäli asiat koskevat asuntoja niin hallituksen jäsenten asunnot korjataan ja kunnostetaan ensiksi. Aika epäreilua muita asukkaita kohtaan.


    • korppikotkattappelee

      jos asiallle ei voi mitään, on parasta ottaa rennosti vaan. Kuitenkin on se 480 euroa jolla voi elää ja harrastaa (asumisen jälkeen=. Ja sen on paljon enemmän kuin moni juoksupyörässä kiertävä saa itselleen kun pitää maksaa velkoja joka suuntaan.

      • eitipuenää

        Ja kun tippuu noille tuloillle on varmaa ettei saa lainaa mistää.


      • velkaorjahahahaa

        Mihin sitä lainaa sitten tarvitsee? Ei ainakaan normaaliin elämään.


      • näinonnärhet

        Ei mihikää. Ja se on sitte asuttava siinä mistä on vuokra kämppä saatu niihin hintoihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe