Ammattisi?

kysyn-vaan

Ajattelin tässä kysyä millaisia ammatteja Toyotan omistajilla on.

54

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan.väärä.palsta

      Eläkeläinen ei ole ammatti.

    • Toyota_Hybrid1

      yleislääkäri olen minä.

      • helppo_tunnistaa

        HOLISTI74.91-ZKODA-OCU1, et ole mikään lääkäri, mutta jakautunut persoona kyllä olet. Lääkärit ovat siellä lääkepurkkisi toisella puolen.


    • ammattimieskirves

      Kirvesmies.

    • JaToyotaYaris

      Ylpeä siivousalan ammattilainen.

    • Töitäriittää

      Vokkeloitten mekaanikko, joten ajelen kestävämmällä laatuautolla.

      • eiTulevaisuuttaTurhaPoik

        Sinulla ei ole työtä, eikä koulutusta mihinkään, joten olet ajautunut kuluttamaan vapaa-aikasi Suoleen jonne kirjoittelet kusipäisyyksiä.


      • Töitäriittää
        eiTulevaisuuttaTurhaPoik kirjoitti:

        Sinulla ei ole työtä, eikä koulutusta mihinkään, joten olet ajautunut kuluttamaan vapaa-aikasi Suoleen jonne kirjoittelet kusipäisyyksiä.

        Voi voi raasua kun ahistaa nuin paljon. Muista lääkitys !


    • juha_sipilä

      pääministeri.

    • captain_nemo

      238 metriä pitkän valtamerilaivan Kapteeni.

      • P.e.n.t.t.i

        Siinä onkin rivakammat lähdöt kuin Variksessa.


    • Johtamaantottunut

      Kerran Johtaja aina Johtaja

    • Jaakko_Parantainen

      Valtion kiinteistöasioiden erikoisasiantuntija.

    • Menestynyt_Yrittäjä

      Auto on tosin Lexus Gs hybridi.

      • juna.meni.jo

        Hönö, se onkin eri asia kuin menestyvä yrittäjä.


    • donald-trump

      minä oon piäukkona yhessä aika isossa valtiossa. mullahhii on Toyota. volokkarin paskat minä pistin myyntikieltoon kun meinasivat kaasuttoo meijän maan asukit ihan niinku ennen vanahaan natsisaksassa.

    • EkaPäällikkyysVWkorjaamo

      VW korjaamon päällikkö. Koskaan ei ole pyyhkinyt näin hyvin....

    • jimmy.hoffa

      kuljetusliikkeen toimitusjohtaja.

      • VWHinausPalvelu

        Sinullakin siis pyyhkii hyvin......


    • Terspa

      Olen pitkäaikaistyötön peräkammarin poika ja Corolla on puhkiruostunut.

      • sentäs

        no tulihan se yksi rehellinenkin vastaus


      • OletNoloPoju

        No tulihan se noloin trollaus.


      • OletVainNoloKikuli

        Pitkäaikaistyötön ei ole ammatti, joten nolasit taas itsesi koko maailman silmissä.


    • koskaTunnenAutot

      Autonasentaja ja olen ymmärtänyt pysyä erossa Toyotasta, ei koskaan ei ikinä minulle ei.

      • HOLISTI74.91

        niin, jos ostaisit Toyotan niin olisit työtön autonasentaja. vw korjaamolla sitävastoin on erinomainen työllisyystilanne, palkkasihan vw 8000 uutta asentajaa töihin, kuulemma töitä riittää tulevaisuudessakin.


    • Nopsatapsa

      Tiimipäällikkö

    • ent.omis

      Ei kait tuolla autolla liene väliä. Ratin ja penkin välistä se todellinen "älykääpiö" löytyy ja merkillä ei oo sen jälkeen väliä. Itekin oon toyotalla ajanut, paras auto, saa ajella monta tuhatta kilometriä eikä tarvii ekana auton pohjia tai lokasuojia katella ruosteita löytäen muista vioista puhumattakaan. Tosin olen sitten enemmän näiden ennen vuoden 2000 -luvun autojen puolesta puhuja. Toytota Yarikset yms. niissä jo sähköviat varsinkin talvella aiheuttavat ongelmia, mut jokainen ajakoot sillä minkä parhaaks näkee. Mikähän uteliaisuus kysely tää sun puolelta kaiken kaikkiaan sit olikaan. Omistatko autoa ylipäätään, mut ihan sama, tää juttu vaan jotenkin TÖKKÄS silmääni..

      • totta.puhut

        "saa ajella monta tuhatta kilometriä eikä tarvii ekana auton pohjia tai lokasuojia katella ruosteita löytäen muista vioista puhumattakaan."
        Ainakin melkein 2000 km.
        http://www.vibilagare.se/test/rost/rosttest-toyota-c-hr-2017


    • olenylpeä

      Lentoaseman osa-aikainen wc-siivooja.

    • YlpeäProvoTrollaaja

      Olen ylpeä Suoli24 trollaaja. Ajattelin pysyä tässä "ammatissa" loppuelämäni, sillä Valtio maksaa palkkani.....

    • töitäriittää

      Hitsari Pohjois-Karjalasta. Hyvälle hitsarille löytyy täältäpäin hyvin töitä.
      Ajelen ihan itsehitsatulla vanhalla tojolla.

      • NolojaNuoVWt

        No sehän on hyvä, että itse pystyy pitämään autonsa kunnossa, ja tieliikenne kelpoisena. Toista se on nuo Pokswagenit, joita seisoo tälläkin hetkellä lähes käyttämättömiä, ja läjäpäin USA:n hylätyillä lentokentillä, kun ne eivät ole tieliikennekelpoisia....


    • juupajuutaas

      Laitossiivooja.

    • Toyota-paras

      Peräkammarin trollit taas provoavat merkkien merkkiä vastaan ja joutuvat häpeän uuninopankolle ja sieltä taas kipittävät onnelisena syömään velliä mitä yj-äiti on keittänyt ja perunoita.

    • Pellit_kunnossa

      Meillä on vai Tojotija ollu.
      Minä oon peltiseppä ja vaimo on hitsari. Kakarat on Tojota ammattikorkeessa.

    • kikkisimu

      Ei ole mitään ammattia ja joskus olin uoli päivää kioskilla myyjänä mutta ole tosi hyvä korjaamaan ruosteita Carina II pohjasta.

    • Gynis

      Gynekologi, tottunut kurkkimaan helman alle.

    • Neutraalisuhtautuminen

      Mikä yhteys on ammatilla ja automerkillä?Naiset valitsvat auton värin ja hinnan perusteella.
      Joillekkin on pakkomielle pysyä kannassaan ja pitää kalliilla ylläpidolla" predium" merkkistä autoa,vaikka siihen ei olisikaan varaa.
      Merkkiuskollisuus pitäisi luokitella sairaudeksi ja keksiä siihen lääke.
      Merkkiuskollisuutta sairastavia on kaikissa ammattityhmissä ja automerkin omistajissa.
      Olen ajanut viidellä erimerkkisellä autolla ja nyt testissä on toyota.Jos havaitsen sen hyväksi niin seuraavakin on toyota ja jos ei niin siirryn seuraavaan,parhaaksi katsomaani merkkiin.Mutta en koskaan palaa saksanseisojiin.
      Terveisin yrittäjä.

      • polje.lujempaa

        Hyvä provo autottomalta.


      • Neutraalisuhtautumine
        polje.lujempaa kirjoitti:

        Hyvä provo autottomalta.

        Mikäli mielestäsi toyota ei ole auto,olet oikeassa?Todellisuudessa täällä pöistään pas,kaa päivästä toiseen ja sama peli jatkuu jokaisen automerkin kohdalla..

        Harva saa kysymykseensä koskaan asiallisen vastauksen ja jos jo pelkkä aloitus on suunniteltu siten että pennut soittaa suutaan toisilleen,osa autollisia,osa trollaajia ja joilllakin kuten minulla on uudehko auto.
        Tulee vain mieleen että onko näin paljon k,usipäitä olemassa vai onko kyseessä vain muutamien suunsoittajien trio.
        Tosiasioilla leikkiminenkin on sairaus ja lapsihan on terve kun leikkii,mutta ei ellei osaa lopettaa.


      • Tosiasiassa
        Neutraalisuhtautumine kirjoitti:

        Mikäli mielestäsi toyota ei ole auto,olet oikeassa?Todellisuudessa täällä pöistään pas,kaa päivästä toiseen ja sama peli jatkuu jokaisen automerkin kohdalla..

        Harva saa kysymykseensä koskaan asiallisen vastauksen ja jos jo pelkkä aloitus on suunniteltu siten että pennut soittaa suutaan toisilleen,osa autollisia,osa trollaajia ja joilllakin kuten minulla on uudehko auto.
        Tulee vain mieleen että onko näin paljon k,usipäitä olemassa vai onko kyseessä vain muutamien suunsoittajien trio.
        Tosiasioilla leikkiminenkin on sairaus ja lapsihan on terve kun leikkii,mutta ei ellei osaa lopettaa.

        täällä trollaa yksi ainoa Tojota-trollipoju ja sitä koijaa useampi palstalainen joita trollipoju nimittää hönöiksi kun ei mistään mitään tajua, ei edes sen kanssa kirjoittelevia erota toisistaan. Ei kai skitsofreenikolta voi sellaista edes vaatia.


    • osta-Toyot

      Ihan turhaa haukkua Toyotaa se on maailman paras auto ja halutin ja nämä trollit isuu peräkammarissa piereskelevät käsiinsä ja haistelevat niitä trollaamiselta kun ehtivät.

    • huumorinobelVWskoda

      Eikös VW autoilijat mene .yrpä statuksella

    • Joopajootojopaappa

      Laitosmies päivällä. Öisin pukeudun mekkoon ja trollaan skodapalstalla.

      • hameVWmies

        miksi omia herjaat?


    • Terojen.Tero

      Olen miljonääri ja enkelisijoittaja, joten kokemuksesta tiedän, että autovalinnoissa kannattaa luottaa laadukkaaseen Toyotaan ellei halua "turskaa" käteensä. Luonnollisesti se on vähäpäästöinen hybridi eikä mikään huijauskosla.

    • piirimyyjä-no1
      • Vainhinta

        Tuossa on hinnoissa premiumia mutta auton on kyllä tylsä ja lyhytikäineen itäsuto Tojo.


    • PaskaRotsi

      Mulla on toyotan 23 vuotta vanha talvitakki....on ihan yhtä kylmä kuin toyotakin talvella...

    • skodayrpäajelee

      audi.yrpä on mun ammattinimi

    • KallisHybridi

      Jos ajaa Corollalla niin on varmasti kahden lapsen asentaja-isä ja jos ajaa uudella kalliilla hybridi-toyotalla niin kyseessä on sellainen ihminen, jolla on fyrkkaa toisin kun sulla.
      Minä voin vastata heidän kaikkien puolesta niin muiden ei tarvitse vaivautua eikä viestipolku täyty turhasta ruilusta.

    • huumorinobelVW

      Eikös kaikki VW omistajat ole lobbareita.
      Maksavat omasta pussista VW viat ja auto on muka paras mahdollinen...

    • Fattagoes

      Työtön kenkämyyjä. Fattan rahoilla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe