Kahviajasuudelmia

Elämääsuurempikysymys

Voisitko sä mitenkään harkita uudelleen sitä kahvilla käyntiä edes ystävänä? Vai onko mun parempi vetäytyä takavasemmalle ja unohtaa?

30

1322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voidaanjutella

      Kai se niin on että ystävänä vaan, jos et muuta halua.

      • Elämääsuurempikysymys

        Kyllä minä enemmänkin haluaisin, paljon enemmän. Edes suudelman. Tai halauksen ja suudelman. Mitä sinä haluaisit tapahtuvan?


      • ennustaja-

        Mitä haluat ja ketä?


      • olenkaivannut
        Elämääsuurempikysymys kirjoitti:

        Kyllä minä enemmänkin haluaisin, paljon enemmän. Edes suudelman. Tai halauksen ja suudelman. Mitä sinä haluaisit tapahtuvan?

        Jos tätä kysyisi hän jonka kanssa on juteltu monet kerrat vuosien varrella niin minäkin haluaisin paljon enemmän kuin pelkkää juttelua. Mutta olen kokenut tilanteen niin ettei hän ole ollut kiinnostunut minusta, vaikka oli kyllä ilahtuneen oloinen kun pitkästä aikaa tavattiin illanvietossa.


    • idiootillemiehelle

      Joudut pahoinpitelyyn, jos lähestyt!
      Jätä saatana jo rauhaan! Minua kiinnosta, usko se!!!

      • je_ss__

        Sinäkö kaiken takana ootkin, aloitus ei multa ole näitä kun lukee sitä suuremmalla syyllä.


    • NuorempiNainenMielessä

      Jos minulle olisi tuo txti,ihmettelyä herättäisi miksi nyt haluaisi kahville/tavata,kun ei ole pariin kk:teen ollut yhteydessä.
      Eikä silloinkaan ennen ollut koskaan sopivaa aikaa,kuulemma.
      Toiseksi minulla ei ole tapana suukotella ystävieni kanssa(tosin jos ois Naisystävä).
      Hän ehkä laittaisi henk.kohtasesti kännyyni viestin

    • Kahviajasuukkoja

      Tietenkin voin harkita sitä kahvia ja muutakin 😉. Pystytkö muka unohtamaan? Minä en ainakaan, joten tehdään se

      • ykshalivaan

        Oletko M vai N


    • Ykköseltäkakkoselle

      Eiköhän kulkenut jo tarpeeksi kahvilla? Lopeta se tarjoilu. Tämä on noloa täällä kotona kun kiusaat sitä. Saanut jos selitellä muillekin sen käytöstä. Sitä en käsitä mistä teillä on riita? Kuulisitpa ne unissaan olevan tappelijan möykkäämiset kun viereisessä huoneessa olija kysyy minulta kuka se on jolle huutaa? Ärsyttää kun saan tekoasi selitellä muille eikä itse selitä miksi tappelee kyseisen kanssa ja vielä keskellä yötä. Minua todella ärsyttää tuo sun leikkiminen. Toki itse kieltää kaiken eihän se ole ollut yhteydessä. Eipä kai mutta jostakin tuo stressi sille pukkaa. Ja muuta syytä en näe kuin elää kaksoiselämää luonasi kulkien?

      • Kakkoseltaykköselle

        Tämä kakkonen ei ainakaan ole kahvia tarjoillut enää eikä ole missään tekemisissä kyseisen henkilön kanssa toivottavasti koskaan. Ja kakkosen syykö jos ukkosi näkee unta hänestä?Ehkä hänellä itsellä on liikaa tunteita ja ajatuksia kakkosta kohtaan .Ja tämä kakkosena oleminen naisena monesti johtuu petoksesta,mitä miehet tekee eli leikkivät vapaata vaikka ei ole. Ja mikä syy siinä on että mies lähtee sitä kakkosta hakemaan ?Silloin suhteessa joku vikana ja syytä etsitään vaan näistä kakkosista voi luoja :D itse ei ainakaan halunnut mikään kakkonen olla, mutta siihen ajauduin ihan toisen valehtelun takia. Luojan lykky että ukko jäi kiinni akallensa ja itse pääsi siitä helvetistä pois .Nyt vasta tajunnut ja ihmetellyt mikä siinä miehessä mukamas veti. Ja aina tulee niitä uusia kakkosia usko poissa :D minä en kyllä vaimona ottaisi takaisin enkä kakkosena .Huvittaa kun kakkosia haukutaan että kuinka tyhmiä ne on kun uskoo miehen jutut .Niin kukas se tyhmä on ?


    • kahavittelija

      Minäkin pyysin töissä erästä ihanaa nuorta naista kahaville pariinkin otteeseen...ei lähtenyt :(

    • halitaanedes

      Lähtisin heti ja suukkoja ja haleja tietenkin.Mutta sä oot niin cooli.E. tiedä sitten mitä pinnan alla on.Voi olla tulivuori.Eihän sitä tiedä Ennenkuin kokeilee.Olen valmis.Sitä olen toivonut.Tunteeni tiedät.

    • Isohaliipusu

      Minkä nimisellä henkilöllä Tulivuori hehkuu kuumaa laavaa huulet sulaa yhteen kiihkeään hehkuni on sisällä jos vielä vois kenties tavata..

    • Nautitaanvaan

      Kokoajan kahvihammasta pakottaa, eli tottahan toki.

    • Näin_meillä

      Kahvi käy, suukko ei. Ystävyys on mulle jotain ihan muuta; ystävyys on tukea, turvaa, keskustelua, kuuntelua.. Suukot kuuluu parisuhteeseen.

    • ykshalivaan

      Aina voidaan tavata.En unohda sinua. Mutta sun vuoro tehdä aloite jos todella haluat tavata.Rakastan❤ sinua S

      • NiinMinäkinSua

        Anna joku vinkki kuka olet, jotta voin olla varma että olet hän. Milloin viimeksi olet minut nähnyt?


    • ykshalivaan

      Kesäkuussa kävin hänen luona❤ .Hän ei ole kertonut tunteista.Mutta jos olet hän. Laita viesti.

      • NiinMinäkinSua

        Selvä. Haluan toki tavata, mutta aloite on tultava sinulta.


      • ykshalivaan

        Mistä tiedän että olet hän


      • NiinMinäkinSua

        En voi muuta sanoa kuin että meillä on joku kumma yhteys mitä en osaa selittää. Ja sitten soutamista ja huopaamista. Mutta välitän susta tosi paljon ❤❤ ja kova ikävä jo on, joten tiedät mitä tehdä seuraavaksi, eikö niin?


      • ykshalivaan

        En halua nolata itseäni.joset ole hän ja otan yhteyttä..Sinulla mun numero .Lähetä vaikka. Sydän viestinä niin tiedän.


    • selvänteki

      Harkitaan, joo sopii. Ensin suudelma ja sitten kahvia, tykkäisitkö.

      • Elämääsuurempikysymys

        Tykkäisin, ei vaan rakastaisin! Kahvit voisi jäähtyä muttei haittaisi. Voisitko harkita että ehdottaisit niitä kahveja ihan kasvotusten? Viestikin sopii. Telepatia ei riitä ettei tule väärinkäsityksiä. Tämä on muuten N->M


      • mitenvoistoteutua
        Elämääsuurempikysymys kirjoitti:

        Tykkäisin, ei vaan rakastaisin! Kahvit voisi jäähtyä muttei haittaisi. Voisitko harkita että ehdottaisit niitä kahveja ihan kasvotusten? Viestikin sopii. Telepatia ei riitä ettei tule väärinkäsityksiä. Tämä on muuten N->M

        Miten voi lähettää viestin kun ei tiedä numeroa, kasvotusten voin kysyä jos satutaan törmäämään.


    • ykshalijapusu

      Kerro missä nähtiin eka kerran. Mun eka kirjain.

      • tuskintännekirjottelee

        sun entisessä kämpässä t


    • mukavaltatuntuu

      Tottahan toki se sopii, mennään vaan.

      • ykshali

        Millon sulle sopii?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe