Jyväskylän keskussairaala

Mannerkorpi

Tässä itsestäni riippumaton todiste silmäleikkauksen aitoudesta, käyntini Jyväskylän keskussairaalassa oltuani lukioiässä.

JYVÄSKYLÄN KESKUSSAIRAALA
Kirjoittanut: Mannerkorpi, 31.10.2003 klo 18.20

Lukiossa ollessani päätin selvittää, mikä tämä silmäleikkaus oikein oli, sillä virallisessa diagnoosissa luki, että vasemmassa silmässäni on anemia. En ymmärtänyt, miten anemiaa hoidetaan silmäleikkauksella ja mitä olivat nämä juorut, että Herralla meni saks' silmään.

Minut passitettiin ylimpään mahdolliseen kerrokseen, missä minulle tarjottiin kahvit. Kun kerran vielä muistin silmäleikkauksen, mikä tehtiin Jyväskylän keskussairaalan alla olevassa maanalaisessa osassa luolasokkeloineen, sillä silmäleikkaus oli todellisuudessa syvin mahdollinen helvetti, nyt minut passitettiin ylimpään mahdollisuuden kerrokseen ja sanottiin, että saat olla Herra meidän puolestamme. Tähän rakennukseen minun ei enää tarvitse tulla selittämään asiaani, sillä nyt minun on uskallettava mennä kaupungille selittämään asiaani ja siellä meno saattaa olla vielä paljon hurjempaa kuin tässä rakennuksessa.

Olen kuullut joidenkin sanovan, että kammottavampaa paikkaa ei tahdo löytyä kuin keskussairaalan alla oleva maanalainen osa - siis paikka missä silmäleikkaus tehtiin. Ennen silmäleikkausta minun sydän yritettiin läpäistä voimakkaalla säteellä (röntgenkuvat). Röntgenkuvauksissa aikaansaatu sydänvika oli siis syy joutua silmäleikkaukseen, mutta koskaan itse en ymmärtänyt näitä perusteluja.

M.S.
Nuoren maan kreationisti, Jyväskylä
[email protected]

17

6770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mannerkorpi

      SILMÄLEIKKAUKSEN 1.KOHDE V.2.0
      Kirjoittanut: Mannerkorpi, 14.11.2004 klo 22.45

      Kun tämä silmäleikkaus tuli, oltuani viisivuotias, oltiin kaupungin puolelta jo sillä tasolla, että "me pistetään sut helvettiin, jotta päästään tästä asiasta jotenkin eroon ja sitten me vain unohdetaan tämä." Näin tärkeästä asiasta täytyi päästä päättämään niiden, joilla on poliittinen valta - siitäkin huolimatta, että helvettiin pistämistä ei löydy Suomen laista. Siten niillä, joilla on poliittinen valta, on valta tulkita lakia mielensä mukaan.

      Olin siis vuonna 1976 Jyväskylän keskussairaalan ylimmässä kerroksessa ja nämä minun kanssani väitelleet kaksi miestä sanoivat, että "nyt se olet sinä, siis Herra, ja nyt se sitten alkaa." Aloin ihmetellä, että mikä täällä sitten alkaa. Kaikki, jotka liikkuivat käytävällä hokivat tuota samaa, että ”nyt se sitten alkaa.” Kysyin tältä toiselta mieheltä, että ”mikä täällä sitten alkaa” ja tämä vastasi, että ”kohta se selviää.” Pian tämä mies sanoi, että ”nyt se sitten alkaa” ja lähdimme hissillä alaspäin ja menimme alimpaan mahdolliseen kerrokseen, mistä mennään keskussairaalan alla olevaan luolaverkostaan. Kun astuin ulos hissistä mies sanoi, että "nyt sinä jäät sinne, etkä pois pääse."

      Huomasin olevani paikassa, missä kaikki seinät olivat maalatut helvetin rekvisiitaksi. Aloin tutkia seiniä, että olisiko tästä paikasta mitään ulospääsyä, mutta lopulta huomasin etsimisen turhaksi ja aloin itkeä. Ennen silmäleikkausta tiedettiin, että Herra puhui suoraan kanssani ja kuulin yläpuoleltani äänen:

      -Muistatko minut?

      -Muistan! Olet Herra.

      -Minä voin auttaa sinut ulos tästä paikasta, sillä minä sinut tähän paikkaan toinkin ja muista, että olen Herra! Minä eksytin nämä kaikki, että he lopulta tekisivät tämän ja tämän jälkeen minä jätän sinut ja muista, että maailma on iso paikka ja sinun on itse löydettävä minut tästä paikasta. Ellet sinä sitten itse löydä minua niin minä haen sinut sitten pois tästä paikasta.

      -Miksi sinä sitten jätät minut ja mihin sinä sitten menet?

      -En minä mene mihinkään, mutta sinun on nyt löydettävä minut tästä paikasta.

      Tähän viimeinen keskustelu Herran kanssa päättyi ja pian helvetin rekvisiitaksi verhoiltu seinä alkoi liikkumaan ja toinen näistä ylimmän kerroksen miehistä astui esiin ja sanoi, että "minä itse ensimmäisenä tulen tähän paikkaan perässäsi, mutta sinä olit väärässä paikassa. Pahuus kuuluu luontoon. Sinulla on vielä yksi pieni mahdollisuus päästä tästä paikasta pois, kun tulet kanssani seuraavaan huoneeseen."

      Menimme pieneen huoneeseen ja asetuin makaamaan lavitsalle ja mies sanoi, että "minulla on pieni yllätys tässä pöydän laatikossa sinulle." Ihmettelin, että miksi täällä on kaikki niin likaista, sillä ei tätä lääkärin työhuoneeksi uskoisi. Mies tuli luokseni lääkärin veitsi kädessänsä ja ihmettelin, mitä tämä meinaa sillä tehdä. Lääkäri asetti terän vasemman silmäni eteen ja lopulta iski veitsen kunnolla vasempaan silmääni ja vielä pyöräytti. Aloin huutamaan, että "miksi noin teit." Lääkäri sanoi, että "nyt sinun on mentävä seuraavaan kohteeseen, sillä minun takanani ei ole mitään." Lopulta vastahakoisesti menin seuraavaan kohteeseen, sillä taaksepäin ei ollut menemistä ja seuraavassa kohteessa oli sähkökäyttöinen vetokone.

      Tapasin tämän silmäleikkauksen pääjehun lukiossa ollessani ja tämä vahvisti asian, että en itkenyt, kun hän täräytti veitsen vasempaan silmääni ilman nukutusaineita. Siitäkin huolimatta, että hänkin oli karaistunut mies, hän piti näkyä kammottavana, kun vasen silmä oli lyöty riekaleiksi ja naamani ja vaatteet olivat valtoimenansa veressä. Hän ihmetteli sitä, että näistä muista silmäleikkauksen kohteista ei jäänyt minuun paljoakaan jälkiä. Tämä toinen pääjehu, joka toi minut hissillä tuonne luolaverkostoon, oli hänen sanojensa mukaan jo tuolloin kuollut keuhkosyöpään. Keski-Suomi on vanhastaan julkijumalatonta korpiseutua, joten parempaa kohtelua täällä ei sopinut odottaakaan. Lopuksi tämä pääjehu sanoi, että ”me joskus ollaan vielä pikkuisen kuuluisia.”

      M.S.
      Nuoren maan kreationisti, Jyväskylä
      [email protected]

      • Mannerkorpi

        Tässä itsestäni riippumaton todiste sydämen röntgenkuvauksesta, käyntini Helsingin HYK:ssa oltuani armeijaiässä.

        TOISESSA MAAILMASSA
        Kirjoittanut: Mannerkorpi, 1.9.2003 klo 17.22

        Armeijassa ollessani toimin lääkintämiehenä ja menin valittamaan lääkärille, että en kestä pitkiä polkupyörämarsseja. Sanoin, että sydämessäni on niin voimakas sivuääni, että vieressä olevakin kuulee sen. Lääkäri sanoi, että kukaan ei pysty olemaan elossa niin voimakkaalla sivuäänellä. Avasin paitani ja äänen kuultuaan tämä piti tapaustani aivan ainutlaatuisena ja hän passitti minut Helsingin HYK:siin tarkempiin tutkimuksiin.

        Menin Helsingin HYK:siin ja minut otettiin osastolle. Kun tutkimukset alkoivat minun käskettiin mennä kerrokseen, missä on polkupyrä, jossa tutkitaan sydämen rasitusääntä. Tiesin, että nyt kaikki ei ole kohdallaan, sillä oloni muuttui aivan sekavaksi. Hortoilin päämäärättömästi käytävillä ja kerroksissa enkä aina tiennyt missä olin ja ajattelin, että en ikinä osaa mennä oikeaan paikkaan. Lopulta huomasin olevani oikeassa paikassa ja istahdin tuolille, jotta oloni muuttuisi selvemmäksi.

        Silloin yliluonnollinen ääni sanoi: Pitäisihän sinun tietää, että tämä rakennus on turha.

        Sanoin: Herra!

        Ääni vastasi: Se on sinun nimesi.

        Seuraava muistikuvani oli, kun joku nainen talutti minua ja sanoi, että olin toisessa maailmassa. Poljin polkupyörässä itseni näännyksiin ja lopulta nainen sanoi, että hän ei nähnyt mittareissaan mitään outoa.

        Palasin osastolle ja lopulta sairaanhoitaja toi minulle diagnoosin, missä lukee prolapsus valv mitralis eli mitraaliläppäprolapsi, mikä olisi todettu jo lapsena. Ajattelin, että nyt kaikki ei ole kohdallaan; miksi minä en tiennyt asiasta mitään, jos tämä oli jo todettu lapsena ja miksi en tavannut lääkäriä lainkaan. Lisähuomautuksena oli, että vasemmassa silmässä anemia. Palasin armeijaan ja ihmettelin, että ainutlaatuiseksi väitetty tapaus enkä tavannut ainuttakaan lääkäriä HYK:sin reissulla.

        Totuus on, että sydäntäni on käytetty lapsena tieteellisessä tutkimuksessa, missä sen särkemistä on yritetty voimakkaalla säteellä Jyväskylän keskussairaalassa (röntgenkuvat), jolloin korkeampi voima (Jumala) on pakotettu puuttumaan asiaan. Tämän johdosta yksikään lääkäri ei halunnut tavata minua sivuäänen vuoksi.

        M.S.
        Nuoren maan kreationisti, Jyväskylä
        [email protected]


      • Mannerlaatta

      • Mannerlaatta
        Mannerkorpi kirjoitti:

        Tässä itsestäni riippumaton todiste sydämen röntgenkuvauksesta, käyntini Helsingin HYK:ssa oltuani armeijaiässä.

        TOISESSA MAAILMASSA
        Kirjoittanut: Mannerkorpi, 1.9.2003 klo 17.22

        Armeijassa ollessani toimin lääkintämiehenä ja menin valittamaan lääkärille, että en kestä pitkiä polkupyörämarsseja. Sanoin, että sydämessäni on niin voimakas sivuääni, että vieressä olevakin kuulee sen. Lääkäri sanoi, että kukaan ei pysty olemaan elossa niin voimakkaalla sivuäänellä. Avasin paitani ja äänen kuultuaan tämä piti tapaustani aivan ainutlaatuisena ja hän passitti minut Helsingin HYK:siin tarkempiin tutkimuksiin.

        Menin Helsingin HYK:siin ja minut otettiin osastolle. Kun tutkimukset alkoivat minun käskettiin mennä kerrokseen, missä on polkupyrä, jossa tutkitaan sydämen rasitusääntä. Tiesin, että nyt kaikki ei ole kohdallaan, sillä oloni muuttui aivan sekavaksi. Hortoilin päämäärättömästi käytävillä ja kerroksissa enkä aina tiennyt missä olin ja ajattelin, että en ikinä osaa mennä oikeaan paikkaan. Lopulta huomasin olevani oikeassa paikassa ja istahdin tuolille, jotta oloni muuttuisi selvemmäksi.

        Silloin yliluonnollinen ääni sanoi: Pitäisihän sinun tietää, että tämä rakennus on turha.

        Sanoin: Herra!

        Ääni vastasi: Se on sinun nimesi.

        Seuraava muistikuvani oli, kun joku nainen talutti minua ja sanoi, että olin toisessa maailmassa. Poljin polkupyörässä itseni näännyksiin ja lopulta nainen sanoi, että hän ei nähnyt mittareissaan mitään outoa.

        Palasin osastolle ja lopulta sairaanhoitaja toi minulle diagnoosin, missä lukee prolapsus valv mitralis eli mitraaliläppäprolapsi, mikä olisi todettu jo lapsena. Ajattelin, että nyt kaikki ei ole kohdallaan; miksi minä en tiennyt asiasta mitään, jos tämä oli jo todettu lapsena ja miksi en tavannut lääkäriä lainkaan. Lisähuomautuksena oli, että vasemmassa silmässä anemia. Palasin armeijaan ja ihmettelin, että ainutlaatuiseksi väitetty tapaus enkä tavannut ainuttakaan lääkäriä HYK:sin reissulla.

        Totuus on, että sydäntäni on käytetty lapsena tieteellisessä tutkimuksessa, missä sen särkemistä on yritetty voimakkaalla säteellä Jyväskylän keskussairaalassa (röntgenkuvat), jolloin korkeampi voima (Jumala) on pakotettu puuttumaan asiaan. Tämän johdosta yksikään lääkäri ei halunnut tavata minua sivuäänen vuoksi.

        M.S.
        Nuoren maan kreationisti, Jyväskylä
        [email protected]

        Tämäkään mies ei peittänyt pettymystään ruikutukseesi -> http://www.optiem.oulu.fi/laatta/laatta1-97/perse.gif


    • Mannerkorpi

      Verrataan näiden kahden - silmäleikkaus ja sydämen röntgenkuvaus - jättämiä jälkiä vartalooni, vaikka ensinmainuttu on laajudessaan ja miljoonabudjetissaan kokonaan eri kategoriassa jälkimmäiseen verrattuna.

      1.) SILMÄLEIKKAUS: "Tapasin tämän silmäleikkauksen pääjehun lukiossa ollessani ja tämä vahvisti asian, että en itkenyt, kun hän täräytti veitsen vasempaan silmääni ilman nukutusaineita. Siitäkin huolimatta, että hänkin oli karaistunut mies, hän piti näkyä kammottavana, kun vasen silmä oli lyöty riekaleiksi ja naamani ja vaatteet olivat valtoimenansa veressä. Hän ihmetteli sitä, että näistä muista silmäleikkauksen kohteista ei jäänyt minuun paljoakaan jälkiä (Silmäleikkauksen 1.kohde v.2.0)."

      2. SYDÄMEN RÖNTGENKUVAUS: "Armeijassa ollessani toimin lääkintämiehenä ja menin valittamaan lääkärille, että en kestä pitkiä polkupyörämarsseja. Sanoin, että sydämessäni on niin voimakas sivuääni, että vieressä olevakin kuulee sen. Lääkäri sanoi, että kukaan ei pysty olemaan elossa niin voimakkaalla sivuäänellä. Avasin paitani ja äänen kuultuaan tämä piti tapaustani aivan ainutlaatuisena ja hän passitti minut Helsingin HYK:siin tarkempiin tutkimuksiin (Toisessa maailmassa)."

      Edellisessä osassa joku halusi itse nähdä ja kuulla nämä silmäleikkauksen (vaurio vasemmassa silmässä) ja sydämen röntgenkuvauksen (sivuääni sydämessä) jäljet vartalossani ennen kuin uskoo. Tätä voi verrata epäilevän Tuomaksen käytökseen, mutta sanoin, että sovitaan treffit Memphikseen niin on mahdollisuus tarkistaa tämä asia. Ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin ottaa sähköpostilla allekirjoittaneeseen yhteyttä ja ehdottaa treffejä.

      Kun kävin Jyväskylän keskussairaalassa oltuani lukioiässä, siellä sanottiin, että anemia keksittiin ainoastaan siksi että en tappaisi itseäni. Mikäli vasemman silmäni vauriolle ei olisi mitään muuta selitystä kuin silmäleikkaus, tappaisin itseni. Minulle tarjottiin kahvit ylimmässä mahdollisessa kerroksessa, joten Jyväskylän keskussairaalan puolesta saan olla aivan vapaasti Herra .

      Viisivuotiaana en ymmärtänyt, mitä järkeä silmäleikkauksessa oli ja asia unohtui nopeasti vuosikymmeniksi. Vasta sitten, kun pystyn ymmärtämään silmäleikkauksen ja itse kestän sen, asia palautuu tarkasti muistiini.

      M.S.
      Nuoren maan kreationisti, Jyväskylä
      [email protected]

    • koivurinne

      Kun kävelet tässä kylällä niin kovin usein, niin oletko harkinnut pidentäväsi kävelyreittiä, kun olet monta vuotta jo kävellyt salmelantie-hiekkapohjantie-vähäjärventie-salmelantie lenkkiä? Käy vaikka kävelemässä kuukasojan lenkki, siellä vois selvitä senverran pää, ettet luule itsestäsi liikoja ja kirjoittele tänne ihan mitä sattuu...

      • Mannerkorpi

        HELLUNTALAISTEN HERRA – OSA 4 V.2.0
        Kirjoittanut: Mannerkorpi, 18.11.2004 klo 20.31

        Olin heti synnyttyäni helluntalaisten Herra, mutta kehitys alkoi mennä huonompaan suuntaan, joten parivuotiaana olin enää sylkykuppi ja likosanko. Tuollainen tilanne ei sivistysvaltioksi väitetyssä Suomessa olisi edes mahdollinen, että helluntalaiset mättivät oksennukset ja paskat päälleni alttarilla parivuotiaana, ellen olisi ollut henkipatto.

        Ollessani viisivuotias, tiedettiin, ettei minussa ollut yhtään pahaa, joten en nähnyt pahalla silmällä kertakaikkisesti mitään. Kaikki ajatukseni olivat Jumalan ja hyvien asioiden ympärillä. Tämä, jos mikä, ärsytti suunnattomasti ihmisiä ja oli siten yksi syy joutua silmäleikkaukseen. Sylkykuppi ja likosanko oli jo nähty, joten silmäleikkauksessa täytyi mennä pidemmälle, jotta paha antaisi jotain. Silmäleikkauksessa mentiin jo niin pitkälle, että olin helvetissä ja inkvisition kidutuksissa.

        "Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan (1.Moos.3:5)." Oikein tulkittuna, pekka makkosessa ja silmäleikkauksessa otettiin pahasta kaikki irti, jotta saatiin estetyksi, että olisin Herra. Sen johdosta, että en näe pahalla silmällä, olen kehittynyt hyvän ja rakkauden tuntemisessa varsin korkealle tasolle. Konfutselaisuuden perustaja Kungfutse on sanonut, että hän ei koskaan ole nähnyt ketään, kuka olisi kestävä hyvän etsimisessä ja hänen suurin toiveensa oli, että löytäisi sellaisen henkilön. Jotkut sanovat, että minun täytyy olla Herra, koska ei ole ketään kuka olisi vastaavalla tasolla sen enempää hyvässä kuin pahassakaan.

        Jo pekka makkosessa pahassa oltiin menty niin pitkälle, että silmäleikkauksen todellinen tarkoitus oli enää saada minut pois tästä paikasta kaupungin maineen tähden. Kaikki Keski-Suomen tuolloiset kansanedustajat (lue Kekkosen perässä hiihtäjät) olivat helvettiin pistämiseni tai silmäleikkauksen kannalla, vaikka helvettiin pistämisestä ei puhuta Suomen laissa mitään. Jotkut sanovat, että olisinpa nähnyt tilanteen ennen silmäleikkausta: kaikki olivat hiprakassa, vaikka kukaan ei ollut juonut mitään. Mikäli ja kun silmäleikkaus menee joskus oikeussaliin seuraavat nimet ovat siitä ensisijaisessa vastuussa, koska nämä kaikki olivat sellaisessa asemassa, että tiesivät mitä luolaverkostossa todellisuudessa tehtiin kanssani.

        -kaupunginjohtaja Jaakko Loven
        -kansanedustaja Arvo Ahonen (sd)
        -kansanedustaja Sakari Knuuttila (sd)
        -kansanedustaja Juhani Surakka (sd)
        -kansanedustaja Kalevi Kivistö (skdl)
        -kansanedustaja Siiri Lehmonen (skdl)
        -kansanedustaja Esko Härkönen (kesk)
        -kansanedustaja Sylvi Saimo (kesk)
        -kansanedustaja Paavo Vesterinen (kesk)
        -kansanedustaja Matti Jaatinen (kok)
        -kansanedustaja Pentti Sillantaus (kok)

        Näistä nimistä kaksi on tullut myöhemmin tunnetuksi maaherroina, Kymen ja Keski-Suomen. Vaikka sotku ryvettäisi kaupungin mainetta, on selvää, että joskus helvetin rekvisiitta ja muu arsenaali on siivottava tuolta Jyväskylän keskussairaalan alta olevasta luolaverkostosta. Olen kuullut, kun terveydenhoitoalan opiskelijatkin puhuvat tuosta luolaverkostosta ja ihmettelevät, että mitä siellä on tehty. Eikä valtiokaan mikään viaton osapuoli ole, sillä presidentti Urho Kekkonen on henkipatoksi julistamiseni takana, eikä presidentillä Suomessa edes ole valtaoikeuksia julistaa ketään henkipatoksi.

        M.S.
        Nuoren maan kreationisti, Jyväskylä
        [email protected]


      • Mannerkorpi

        HERRAN HOMMAT
        Kirjoittanut: Mannerkorpi, 10.3.2005 klo 22.52

        Jotkut kyselevät, että mitä teen työkseni.

        Olen koulutukseltani tuotantotalouden diplomi-insinööri Helsingin Otaniemestä. Akateeminen loppututkinto kenties maan arvostetuimmasta korkeakoulusta ei ainakaan vähennä uskottavuuttani. Olen tehnyt tämän jälkeen sekalaisia hommia erilaisissa suunnittelu- ja konsulttitoimistoissa, mutta tarkoituksenani on päästä jatkamaan Herran hommaa, mitkä lopetin noin kuusivuotiaana. Tässä perusteluja sille, miksi Herran hommilla voisi tienata elantonsa:

        1.) Olen kirjoittanut aiemmin: ”Tarkoituksenani on kirjoittaa ensimmäinen tieto- ja historiateos tuosta kuuden vuoden aikajaksosta, jona aikana koko ajan oltiin tekemisissä Jumalan kanssa, kun sitä ennen saadaan sotakorvauskysymys käsitellyksi valtion kanssa. Kyseinen aikajakso on varsin merkittävä osa Suomen lähihistoriaa ja ainutkertainen koko maailmassa, eikä siitä ole saatavissa mitään lisätietoa sen enempää Jyväskylän kaupungin kuin helluntaikirkonkaan historiasta. Mikäli kyseisestä aiheesta vain olisi saatavissa jotain tietoa, uskoisin sen tekijänoikeuksien myymiseen heti useampaan maahan.” Miksi näillä kirjan tai kirjojen tuotoilla ei voisi elättää itseänsä?

        2.) Olen kirjoittanut aiemmin: ”Oivaltaminen. Suomessa on uskonnonvapaus, joten juridinen puoli ei aseta rajoituksia sille, että Herra voisi olla joku muukin kuin Jeesus. Silmäleikkaus on moninkertaisesti kovempi juttu kuin Jeesuksen ristiinnaulitseminen ja näin ajateltuna, Herra voisi olla joulupukin kaltainen tuote. Veisin porukkaa Keski-Suomen alkuperäiseen luontoon syömään ja keskustelisimme samalla filosofiasta, elämästä, luonnosta jne... Lentokenttä on vieressä, sillä näin syvähenkinen tuote on kansainvälistä tasoa. Vain todella harvat ovat oivaltaneet, että asiaa voi ajatella myös näin.”

        Tommi Mäkinen tuossa naapurissa suunnittelee rallikoulua ja sanoo ottavansa yhden ryhmän vastaanotosta 2000 euroa ja näitä ryhmiä voisi olla yhden päivän aikana enemmän kuin yksi. Herra on vähintäänkin ralliautoilun maailmanmestariin verrattava kuuluisuus, joten voisin ottaa yhden ryhmän vastaanotosta myöskin 2000 euroa. Viitaten koulutukseeni, hankittu kohtuullinen englanninkielen taito ei ole mennyt hukkaan. Miksi näillä Jeesuksen vuorisaarnan moderneilla vastineilla Keski-Suomen alkuperäisessä luonnossa ei voisi elättää itseänsä?

        M.S.
        Nuoren maan kreationisti, Jyväskylä
        [email protected]


      • Mannerlaatta
        Mannerkorpi kirjoitti:

        HELLUNTALAISTEN HERRA – OSA 4 V.2.0
        Kirjoittanut: Mannerkorpi, 18.11.2004 klo 20.31

        Olin heti synnyttyäni helluntalaisten Herra, mutta kehitys alkoi mennä huonompaan suuntaan, joten parivuotiaana olin enää sylkykuppi ja likosanko. Tuollainen tilanne ei sivistysvaltioksi väitetyssä Suomessa olisi edes mahdollinen, että helluntalaiset mättivät oksennukset ja paskat päälleni alttarilla parivuotiaana, ellen olisi ollut henkipatto.

        Ollessani viisivuotias, tiedettiin, ettei minussa ollut yhtään pahaa, joten en nähnyt pahalla silmällä kertakaikkisesti mitään. Kaikki ajatukseni olivat Jumalan ja hyvien asioiden ympärillä. Tämä, jos mikä, ärsytti suunnattomasti ihmisiä ja oli siten yksi syy joutua silmäleikkaukseen. Sylkykuppi ja likosanko oli jo nähty, joten silmäleikkauksessa täytyi mennä pidemmälle, jotta paha antaisi jotain. Silmäleikkauksessa mentiin jo niin pitkälle, että olin helvetissä ja inkvisition kidutuksissa.

        "Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan (1.Moos.3:5)." Oikein tulkittuna, pekka makkosessa ja silmäleikkauksessa otettiin pahasta kaikki irti, jotta saatiin estetyksi, että olisin Herra. Sen johdosta, että en näe pahalla silmällä, olen kehittynyt hyvän ja rakkauden tuntemisessa varsin korkealle tasolle. Konfutselaisuuden perustaja Kungfutse on sanonut, että hän ei koskaan ole nähnyt ketään, kuka olisi kestävä hyvän etsimisessä ja hänen suurin toiveensa oli, että löytäisi sellaisen henkilön. Jotkut sanovat, että minun täytyy olla Herra, koska ei ole ketään kuka olisi vastaavalla tasolla sen enempää hyvässä kuin pahassakaan.

        Jo pekka makkosessa pahassa oltiin menty niin pitkälle, että silmäleikkauksen todellinen tarkoitus oli enää saada minut pois tästä paikasta kaupungin maineen tähden. Kaikki Keski-Suomen tuolloiset kansanedustajat (lue Kekkosen perässä hiihtäjät) olivat helvettiin pistämiseni tai silmäleikkauksen kannalla, vaikka helvettiin pistämisestä ei puhuta Suomen laissa mitään. Jotkut sanovat, että olisinpa nähnyt tilanteen ennen silmäleikkausta: kaikki olivat hiprakassa, vaikka kukaan ei ollut juonut mitään. Mikäli ja kun silmäleikkaus menee joskus oikeussaliin seuraavat nimet ovat siitä ensisijaisessa vastuussa, koska nämä kaikki olivat sellaisessa asemassa, että tiesivät mitä luolaverkostossa todellisuudessa tehtiin kanssani.

        -kaupunginjohtaja Jaakko Loven
        -kansanedustaja Arvo Ahonen (sd)
        -kansanedustaja Sakari Knuuttila (sd)
        -kansanedustaja Juhani Surakka (sd)
        -kansanedustaja Kalevi Kivistö (skdl)
        -kansanedustaja Siiri Lehmonen (skdl)
        -kansanedustaja Esko Härkönen (kesk)
        -kansanedustaja Sylvi Saimo (kesk)
        -kansanedustaja Paavo Vesterinen (kesk)
        -kansanedustaja Matti Jaatinen (kok)
        -kansanedustaja Pentti Sillantaus (kok)

        Näistä nimistä kaksi on tullut myöhemmin tunnetuksi maaherroina, Kymen ja Keski-Suomen. Vaikka sotku ryvettäisi kaupungin mainetta, on selvää, että joskus helvetin rekvisiitta ja muu arsenaali on siivottava tuolta Jyväskylän keskussairaalan alta olevasta luolaverkostosta. Olen kuullut, kun terveydenhoitoalan opiskelijatkin puhuvat tuosta luolaverkostosta ja ihmettelevät, että mitä siellä on tehty. Eikä valtiokaan mikään viaton osapuoli ole, sillä presidentti Urho Kekkonen on henkipatoksi julistamiseni takana, eikä presidentillä Suomessa edes ole valtaoikeuksia julistaa ketään henkipatoksi.

        M.S.
        Nuoren maan kreationisti, Jyväskylä
        [email protected]

        Kyllä sun pitäis varmaan lopettaa toi kirjoittelu, tässäkin oltiin niin pettyneitä tekstiisi -> http://www.mofy.net/pics/perse.jpg


      • Mannerlaatta
        Mannerkorpi kirjoitti:

        HERRAN HOMMAT
        Kirjoittanut: Mannerkorpi, 10.3.2005 klo 22.52

        Jotkut kyselevät, että mitä teen työkseni.

        Olen koulutukseltani tuotantotalouden diplomi-insinööri Helsingin Otaniemestä. Akateeminen loppututkinto kenties maan arvostetuimmasta korkeakoulusta ei ainakaan vähennä uskottavuuttani. Olen tehnyt tämän jälkeen sekalaisia hommia erilaisissa suunnittelu- ja konsulttitoimistoissa, mutta tarkoituksenani on päästä jatkamaan Herran hommaa, mitkä lopetin noin kuusivuotiaana. Tässä perusteluja sille, miksi Herran hommilla voisi tienata elantonsa:

        1.) Olen kirjoittanut aiemmin: ”Tarkoituksenani on kirjoittaa ensimmäinen tieto- ja historiateos tuosta kuuden vuoden aikajaksosta, jona aikana koko ajan oltiin tekemisissä Jumalan kanssa, kun sitä ennen saadaan sotakorvauskysymys käsitellyksi valtion kanssa. Kyseinen aikajakso on varsin merkittävä osa Suomen lähihistoriaa ja ainutkertainen koko maailmassa, eikä siitä ole saatavissa mitään lisätietoa sen enempää Jyväskylän kaupungin kuin helluntaikirkonkaan historiasta. Mikäli kyseisestä aiheesta vain olisi saatavissa jotain tietoa, uskoisin sen tekijänoikeuksien myymiseen heti useampaan maahan.” Miksi näillä kirjan tai kirjojen tuotoilla ei voisi elättää itseänsä?

        2.) Olen kirjoittanut aiemmin: ”Oivaltaminen. Suomessa on uskonnonvapaus, joten juridinen puoli ei aseta rajoituksia sille, että Herra voisi olla joku muukin kuin Jeesus. Silmäleikkaus on moninkertaisesti kovempi juttu kuin Jeesuksen ristiinnaulitseminen ja näin ajateltuna, Herra voisi olla joulupukin kaltainen tuote. Veisin porukkaa Keski-Suomen alkuperäiseen luontoon syömään ja keskustelisimme samalla filosofiasta, elämästä, luonnosta jne... Lentokenttä on vieressä, sillä näin syvähenkinen tuote on kansainvälistä tasoa. Vain todella harvat ovat oivaltaneet, että asiaa voi ajatella myös näin.”

        Tommi Mäkinen tuossa naapurissa suunnittelee rallikoulua ja sanoo ottavansa yhden ryhmän vastaanotosta 2000 euroa ja näitä ryhmiä voisi olla yhden päivän aikana enemmän kuin yksi. Herra on vähintäänkin ralliautoilun maailmanmestariin verrattava kuuluisuus, joten voisin ottaa yhden ryhmän vastaanotosta myöskin 2000 euroa. Viitaten koulutukseeni, hankittu kohtuullinen englanninkielen taito ei ole mennyt hukkaan. Miksi näillä Jeesuksen vuorisaarnan moderneilla vastineilla Keski-Suomen alkuperäisessä luonnossa ei voisi elättää itseänsä?

        M.S.
        Nuoren maan kreationisti, Jyväskylä
        [email protected]

        Kävin vielä lopuksi punaisessa lyhdyssä, josko edes siellä saisit tukea ajatuksillesi. Mutta ei, tyttö ei halunnut näyttää kuin hanuriaan Sinulle ->
        http://www.cenobiteproductions.com/girls/misc/ass.jpg


    • Mannerlaatta
    • Kyläläinen

      Kyllä on taas vissiin tylsää siellä vähäjärven rannassa, kun ei enää saa aivosoluja kuolemaan yhtään, kun on jo maaliohenteet tehnyt tehtävänsä!

      • Mannerkorpi

        Presidentillä ei ole Suomessa valtaoikeuksia julistaa ketään henkipatoksi rauhan aikana, joten asiaa ei kannata edes käsitellä minään muuna kuin sotakorvauskysymyksenä. Virallisen version mukaan, irtosin äitini vatsasta vasta silmäleikkauksen jälkeen kun Jumala oli ensin saatu irti minusta. Olen oikeutettu saamaan niin suuret sotakorvaukset, että enää ikinä ei tarvitse tehdä töitä rahasta.

        M.S.
        Nuoren maan kreationisti, Jyväskylä
        [email protected]


    • Mannerkorpi

      Tässä keskustelussa ei ole yhtään mitään, joten tätä ei kannata enää jatkaa. Ellei kukaan osaa keskustella, jättäköön kommentoimatta.

      Minun puoleltani katsottuna, pitäisi laittaa aina nimi ja osoite näkyviin, kelle lasku lähetetään. Kenenkään ei tarvitse kuulla ilmaiseksi ala-arvoista kieltä.

      M.S.
      Nuoren maan kreationisti, Jyväskylä
      [email protected]

      • astrale

        Kiitos. Oli sekavin triidi mitä olen ikinä lukenut =D siis ei jumalauta jätkä sä oot sekasin.


      • Masa N.
        astrale kirjoitti:

        Kiitos. Oli sekavin triidi mitä olen ikinä lukenut =D siis ei jumalauta jätkä sä oot sekasin.

        Kannattaa tsekata http://www.silmaleikkaus.net jos miettii silmäleikkausta. Sivustolla on kätevä hintavertailu myös.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe