Mua naurattaa kun ajattelen pääseväni Herran luo ehä hyvin pian jos Putin toteuttaa uhkauksensa.
Mutta kun ajattelen jumalattomia, joiden ikuisuus on selvästi kerrottu Kirjassa, niin hymy hyytyy kun mietin tuttujeni kasvoja ja sitä helvettiä, mikä Helvetti on.
Toisaalta kaikki eivät kuole Suuressa Sodassa, jossa ydinaseilla ihmiskunnasta...
Tuhoutuu
A. Kolmannes
B.Neljännes
C. Viidennes
Annas kun Keijo kertoo sulle oikean vastauksen:
https://www.youtube.com/watch?v=8U2U_zncCqA
Selef Urge
Säikäyttääkö Putinin ydinaseuhkailut?
54
138
Vastaukset
- Anonyymi
Aika tyhjää näytti salissa olleen, kun Putin piti puhettaa. Onkohan seonnut lopullisesti? Syötetäänkö hänelle huumeita, että unohtuu, että reaalimaailmassa on ihmisiä. Onneksi ilmeisesti Kiinalla on sen verran vuokrattuna maata Ukrainasta, että Kiina toivottavasti hieman hillitsee Venäjän ydinaseintoa, koska viljelysmaa saastuu.
- Anonyymi
A) Ainakin kolmannes.
Putinin "uhkaus" ei säikäytä, sillä se on ollut ennalta pääteltävissä siitä hetkestä alkaen kun Biden / USA tukijoineen (valheprofeettoineen myös Suomessa), päälle vuosi sitten yhdessä Ukrainan kanssa aloitti sotaprovokaationsa ja suurhyökkäyksensä Donetskin kansantasavaltaa vastaan.
Raamattu ennustaa Lopunajasta, joten nämä tapahtumat ovat olleet ennalta odotettavissa. Itse olen, helluntailaisten kaitsemana, kuullut tästä jo vauvasta asti ja osannut eri tavoin, kuten henkisesti ja hengellisesti nk. valmistautua asiaan. Asia ei siis "säikäytä".
Säikäys vaatisi "yllätyksen", enkä ole yllättynyt.
Olen varsin rauhallinen.
Tiedän, että tänään, jokainen päiväni voi olla viimeinen.
Kaikki on ollut ennustettavissa.
Mitä seuraavaksi?
Kuten olen muutamankin kerran jo "ennustanut":
- USA suunnittelee Venäjän vastaista yhteishyökkäystä yhtäaikaisesti sekä Ukrainan että Suomen kautta.
- Eduskuntamme, tp ja hallitus on ollut tästä alusta asti täysin tietoinen, siksi vuosi sitten eduskunta liitti Suomen poliittisesti ja sotilaallisesti Ukrainaan. ("Suomi ja Ukraina ovat yhtä."
- Suomeen on tuotu kymmeniätuhansia ukrainalaisia sotilaita "pakolaisiksi" tekeytyneinä. Näiden ukrainalaisten ei ole ollut tarkoituskaan palata takaisin Ukrainaan, vaan jäädä asuttamaan Suomea.
- USA ei piittaa ydinsodasta Euroopassa, tästä he saavat vain uuden tekopyhän alibin Venäjän vastaiseen hyökkäykseensä.
- Nyt he siis provosoivat Venäjää, jonka on pakko puolustautua.
- Putin onkin nyt ilmoittanut sanoutuvansa irti ydinasesopimuksesta, hän ei kuitenkaan ole uhannut keitään ydinaseella! Hän vain irtisanoutui sopimuksesta. (Näinhän Suomikin teki vuosi sitten: "sanoutui irti Naapuruussopimuksesta".)
- Nyt Venäjä on siis, tapansa mukaan, ilman uhkausta ilmoittanut, ettei sopimus enää sido heitä. He päättävät asioistaan nyt yksin itse, sopimusten ulkopuolella.
Käyttääkö Venäjä sitten ydinasetta. En usko, että kovin helposti, mutta tarvittaessa:
1. Kyllä. Voisin arvata, että tuo ensimmäinen käytetty ydinase olisi tavallista "pienempi", joskin tuntuva, ja kohdistettu maahan ja paikkakuntaan, joka ei ole USA:lle, EU:lle ja NATO-maille itsessään tärkeä. Tämä pistää heidät miettimään. Miten tästä tuleekin mieleen Suomi tai Ruotsi.
2. Tuolloin nämä Lännen suurvaltatahot saavat kuitenkin ensituntuman, mitä tapahtuu, jos Länsi jatkaa hyökkäystoimiaan. Seuraavana Berlin / Pariisi / Lontoo / Bryssel?
3. Länsi ei kuitenkaan voi luovuttaa. Hekö muka nöyrtyisivät Venäjän edessä?!
4. Länsi suunnittelee jotain mittavaa iskua Venäjää vastaan. Ja myös tekee sen.
5. Nyt ei Venäjää pitele enää mikään. Se laukaisee kaikki ydinohjuksensa kohti Länttä.
Näin "ennustan".- Anonyymi
Joopa joo. USA ja Euroopan maat olisivat pysäyttäneet Venäjän hyökkäyksen jo lopullisesti ja ajanut heidät myös Krimiltä mutta ydinsodan pelko estää. Putin on ainoa joka uhoaa ydinaseilla ja todennäköisesti niitä myös yrittää käyttää jos huomaa Venäjän vetäytyvän Ukrainasta. Onneksi Putin ei Venäjälläkään voi lähettää atoomipommeja matkaan vain omalla päätöksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo. USA ja Euroopan maat olisivat pysäyttäneet Venäjän hyökkäyksen jo lopullisesti ja ajanut heidät myös Krimiltä mutta ydinsodan pelko estää. Putin on ainoa joka uhoaa ydinaseilla ja todennäköisesti niitä myös yrittää käyttää jos huomaa Venäjän vetäytyvän Ukrainasta. Onneksi Putin ei Venäjälläkään voi lähettää atoomipommeja matkaan vain omalla päätöksellä.
Olet kumartanut Petoa, jonka valhe-evankeliumia = Ukrainan historian ja tapahtumien valhehistoriaa julistat. Joten et voisi enää puhua totta, vaikka yrittäisit.
Sinussa ei ole "rakkautta Totuuteen". Liekö koskaan ollutkaan, kun noin sydämestäsi olet kääntynyt kumartamaan Antikristusta.
Valheen virtaava, kuoleman vesi pulppuaa sinusta aivan luonnostaan.
Tunnet kyllä totuuden, mutta Pentagonin (Pentagrammi) asiamiehenä luotat Saatanaan. Tuttavuus tuohon sarvipäähän saattaa tuottaa, tietenkin, hetkellisesti näkyvän hyödyn, kun Jeesutie taas on Ristintie, mutta hellarithan uskovat kaikissa opeissaan siihen, "minkä lihassaan voivat nähdä" (gnostilaisuus, nestoriolaisuus, teosofia, freemasonry.) Henkeä ei teissä ole.
Tää Länsi vs Itä on siitä jännä asetelma, että tämä on opetettu meille jo lapsuudessa sekä jatkuvalla Lännen propagandalla etenkin elokuvien kautta (mm. James Bond), että Länsi on aina se "hyvä", edustaa totuutta ja Itä (Venäjä, Kina), se paha, joka valehtelee kaikessa.
Vaatiikin itsenäistä ajattelua ja mieltä kunkin kysyä: "Onko todella noin?". Ja ottaa selvää tosiasioista. Kuunnella muitakin kuin Hollywoodin saarnaajia.
Sekä rohkeutta valita oma puolensa, joka ei välttämättä ole sama kuin "enemmistöllä".
No, herransa meillä kullakin.
Minä uskon Totuuteen, vaikkei se olisikaan kovin suosittu.
- Anonyymi
KOSKA. usa ja länsi, ja sen elitti eli pahat ovat nyt kärsimässä täydellisen ja lopullisen tappion, he saattavat sitten kostaa koko maailmalle, ydin pommeilla!
eli usa eli nato eli sen pahat voivat senn tehdä.
Putin ja sen voitamaton uljas armeija ei tarvitse ydin pommia, vaan sen sankarilliset sotilaat kyllä hoitavat, pelkurimaiset ukrainalaiset "sotilaat" eli natsi pois maan päältä.
MUTTA
kuten esim Kiina on sen jo ennalta ottanut huomioon niin, nyt järkyttävä uutinen usalle ja natolle:
" China tests 'Phantom Space Strike' weapon | Watch how it tricks enemy missile systems "
https://www.youtube.com/watch?v=8N7vFf8G-io
itke ja valita!
https://www.youtube.com/results?search_query='Phantom+Space+Strike'+
ja tietoa_
https://duckduckgo.com/?t=ffab&q='Phantom+Space+Strike'&ia=web
Tällä aseella ja systeemillä voi mahdollisesti, milli-sekunneissa tuhota kok usan!
eivät ehdi edes havaitsemaan, mikä tuli ja mistä!
joten tämä on se mikä saattaa olla, sillä
SILLÄ
Missään Raamatussa ei ole mainitaa usasta, maailman ajan loppu tapahtumissa vaan se on poistettu!- Anonyymi
Raamatussa lukee kylläkin: "Merestä nousee Peto ja sen valta ulottuu yli koko maanpiirin."
Ilm. 13: 1-9
1 Ja se asettui seisomaan meren hiekalle. Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
2 Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.
3 Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.
4 Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
5 Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.
6 Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.
7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
8 Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
9 Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.
Lähi-idän / Rooman valtakunnan ja näin myös Raamatun näkökulmasta Amerikan mantereet löytyivät vasta muutama sata vuotta sitten, eli Peto-USA ikäänkuin "nousi merestä".
"Peto" kuvaa hyvin koko USA:n olemusta, sen historian alusta asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa lukee kylläkin: "Merestä nousee Peto ja sen valta ulottuu yli koko maanpiirin."
Ilm. 13: 1-9
1 Ja se asettui seisomaan meren hiekalle. Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
2 Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.
3 Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.
4 Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
5 Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.
6 Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.
7 Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
8 Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
9 Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.
Lähi-idän / Rooman valtakunnan ja näin myös Raamatun näkökulmasta Amerikan mantereet löytyivät vasta muutama sata vuotta sitten, eli Peto-USA ikäänkuin "nousi merestä".
"Peto" kuvaa hyvin koko USA:n olemusta, sen historian alusta asti.Raamatussa lukee kylläkin: "Merestä nousee Peto ja sen valta ulottuu yli koko maanpiirin."
Totta Raamatussa lukee, ja jos sitä lukee ja tutkii tulee sitten esim tämä eteen:
Daniel 2 luku. "Patsas"
sekä
Daniel luku 7
4 petoa.
"KAIKKI" tutkijat, ovat varmoja että PETO on osa itse Israelin alueella, HUOM ALUEELLA olevia pahoja.
eli valhe juutalaisia joilla ei ole oikeutta olla edes siellä saati että saisivat Luvan maan omaksi.
Jonka Jumala kyllä antaa OIKEILLE jälkeläisille, jotka ovat Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisiä ja sen jälkee sitten vielä erikois, TARKENNUS, Joosefille eli Efraimille!
Mooses sanoi näin ja ITSE JUMALA.
Jer. 31:
9 Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.
- - - Sillä minä olen Israelin isä, ja - - - Efraim on minun esikoiseni.
Nyt kuten sitten TUNNET Raamatun ennustukset eli Jumalan Ilmoitukset, niin
Jeremia 16 sekä 23. että 31 puhuu samaa!
ja OIKEAT Profeetat, kuten Jesaja, Hoosea, Sakarja sekä muut ja esim Hesekiel 37 ja kuolleet luut.
eli ESIKOINEN EI OLE VIELÄ SIELLÄ!
nyt miten tämä liittyy mitenkään, petoon!
Toki sen tiedät. kuten TARKAA luet Danielin ja muiden ilmoitukset.
nyt
Danile 7, neljä petoa jotka ovat "esi-kuvia" tai "verrannollisia", mikä lie hieno termi, niin mikä niistä on sitten usa , joka löydettiin 1492, MUKAMAS tai 1776 !
Kuitenkin siellä oli väkeä eli intiaaneja!
ja kaiken kukkuraksi, mahdollisesti Suomalaisten viikingien jälkeläisiä Geeniem eli perimän mukaan!
nyt, Daniel 7, mikä on sitten se usa peto ?
Ilm. 11:
7 Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät.
ja syvyydestä nousi sitten usa ?
vai miten tulkitsen tämän!!!
Ilm. 19:
20 Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
peto otettiin kiinni !!!
kanssa väärä profeetta, !!!
pedon merkin,
ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
Miten koko maa heitetään elävä helvettiin, kuten esitit joillekin käyvän?
Joten, pyri edes ymmärtämään!
Ilm. 11:
7 Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät.
ja
8 Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin.
Missä Herra Jeesus, Kristus ristiinnaullittiin?
New york?
washington?
vai Jerusalem?
14 Toinen "voi!" on mennyt; katso, kolmas "voi!" tulee pian.
ja vielä tästä, eli tulee kolme voi huutoa:
13 Ja minä näin, ja minä kuulin kotkan, joka lensi keskitaivaalla, sanovan suurella äänellä: "Voi, voi, voi maan päällä asuvaisia niiden jäljellä olevain pasunain äänten tähden, joihin kolmen enkelin vielä on määrä puhaltaa!"
KOLME VOI huutoa.
Ilm. 9:1
ENSIMMÄINEN VOI HUUTO ja mitä sitä ennen tapahtui:
Joten tämän tulee tapahtumaan ENNEN toista tai kolmatta voi huutoa.
Nyt
Ilm. 11:
toisen ja kolmanen voi huudon väline aika:
PETO!
eli, missä vaiheessa Kiina, (amhdollisesti) ja sen 200 miljoonainen sota joukko on?
Ilm. 9:
16 Ja ratsuväen joukkojen luku oli kaksikymmentä tuhatta kertaa kymmenen tuhatta; minä kuulin niiden luvun.
Joten vaikka ilmestyskirja on "sekava" ja hyppi sinne ja tänne.
Kolme voi huutoa tapahtuu, niin että
ensimmäinen
toinen ja
kolmas
Missä välissä sitten tämä on?
Kun, mukamas, Kolumbus löysi amerikan 1492
vai kun siitä tuli itsenäinen 1776?
eli, missä on vika?
Joten Lue ja pyri edes ymmärtämää!
Nyt olen ansainnut uutta kahvia !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Ukrainan tavallinen kansa ei ole tästä osallinen, eli nastipellen jutuissa vaan pakenevat esim Venäjälle, ellei selenski heitä tapa matkalla!
eli sitä kansaa kyllä käy sääliksi, mutta mitään ei voi jos pelle-selenski on vallassa ja tapattaa kaikki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.- Anonyymi
Paljon Putin maksaa valheen palkkaa sulle?
Vai ilmaiseksi valehtelet panettelemassa Putinin koirien keksimiä valheita toistamassa?
Valehtelija joutuu Helvettiin.
Panettelija joutuu Helvettiin.
Koirat eli Putinin valhettä räksyttävä koiratarha joutuu Helvettiin?
Ylläpito, herätys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ilmaiseksi valehtelet panettelemassa Putinin koirien keksimiä valheita toistamassa?
Ylläpito, herätys.Jälleen marin-haavistolais-setalainen zelenskisti vaatimassa poliittisten toisinajattelijoiden mielipiteiden sensuuria. Perustavat syytteensä todistamattomiin väitteisiin, eli valheeseen.
Tämä on luonnollista, sillä koko Lännen, myös Ukrainan poliittinen ja sotilaallinen toiminta perustuu valheenisän johtamalle ateismille ja luciferismille.
Ne Venäjälle muuttavat = pakenevat "ukrainalaiset' ovat pääasiassa Ukrainan vainottua venäläistä alkuperäiskansaa, etenkin Donbassin ja Krimin alueilta, mutta myös muualta, kuten esim. Kiovasta.
Lännen uutistoimistot ovat jättäneet kertomatta Lännen jo vuosia jatkuneista, omista sotatoimusta Donetskin ja Luganskin alueilla. Nehän ovat jo jotakuinkin paskana.
Ukrainan juutalaiset, yhdessä azov-natsien kanssa mm. ristiinnaulitsevat venäläisten pikkulapsia, sitovat muoviteipeillä puihin ja lyhtypylväisiin, hakkaavat ja perseraiskaavat lapsia ja aikuisia ja jättävät verisinä, housut nilkoissa ohikulkijoiden häväistäviksi. Tällaisia ovat ukrainalaiset.
Mutta kyllähän tämä kaikki on jo kauan tiedetty myös Suomessa. Siksi kukaan ei voi sanoa: "Minä en tiennyt. Minä en ymmärtänyt."
Sinä tiesit, tiedät ja ymmärrät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpito, herätys.Mikä valhe?
Jos olet lukenut, Raamattua tai historiaa, niin Suomalaiset ovat, monin paikoin Venäläisten ISIÄ!
eli he ovat meidän lapsia!
nyt, oletko käynnyt Suomessa jossain kylässä, kuten Putinxx ?
esim Karttakeskus ja haku sana. puti*
128 kohdetta
https://asiointi.maanmittauslaitos.fi/karttapaikka/
Joten, Raamattu ilmoittaa mitä Jumalan HENKI tekee ja on Pohjolassa:
Jumalan Henki LEPÄÄ täällä ja osin Venäjällä!
ja tekee sen mitä ja mikä on Jumalan Tahto!
Sak. 6:
8 Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa".
No tästä en voi vielä tarkemmin puhua mitä tämän lisäksi on, mutta se on mullistavaa!
Joten itke kurjuuttasi
ja jos et ole ottanut Herraa Jeesusta pelastajaksi tee se amhdollisimman pian!
- Anonyymi
Voi vittu teitä hihuleista.
- Anonyymi
Venäläinen sotilasmarssi "Pyhä Sota", kauniisti saksaksi esitettynä:
Священная война на немецком:
https://www.youtube.com/watch?v=3w7O8yBC6l0
ПРОЩАНИЕ СЛАВЯНКИ / Slavjanka:
https://www.youtube.com/watch?v=73HHLCkadfA
Победа будет за нами! 🌹 Voitto on meidän!
За мир и человечество! 🕊 Rauhan ja ihmisyyden puolesta! - Anonyymi
Soffiina mikään hihhuli ole, pikemminkin kreikkalaiskatolinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soffiina mikään hihhuli ole, pikemminkin kreikkalaiskatolinen
Stavaj Danbass - Nouse, Donbass!
https://www.youtube.com/watch?v=yZVbXaNORbE
Slava Rossii! 🌹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stavaj Danbass - Nouse, Donbass!
https://www.youtube.com/watch?v=yZVbXaNORbE
Slava Rossii! 🌹Salava Ukraini! Herojam slava! Ugh! Olen puhunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salava Ukraini! Herojam slava! Ugh! Olen puhunut
Olet puhunut ja sanasi on kuultu ja kirjattu myös Taivaissa.
Annoit kunnian Ukrainalle ja sitä tukevalle, satanistiselle Lännelle.
Selvä.
Me kukin vastaamme kerran jokaisesta sanastamme.
Minkä ja keiden puolesta puhuimme ja toimimme ja mitä / keitä vastaan.
Muista pysyä sanojesi takana, loppuun asti! Vai, aiotko lopulta pettää ystäväsi ja paeta kuin rotta laivasta? Se on myöhäistä. Sinulla ei ole enää puolustajaa.
Ilm. 20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
Herrasi, Volodymyr Zelenskyi, kuvissa mm. Z:n sormillaan tekemä 666-merkki:
https://www.reddit.com/r/insanepeoplefacebook/comments/t9tik2/zelensky_is_satan/
Matteus 12: 35-37
35 Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.
36 Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
37 Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."
~ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä.
Muista pysyä sanojesi takana, loppuun asti! Vai, aiotko lopulta pettää ystäväsi ja paeta kuin rotta laivasta? Se on myöhäistä. Sinulla ei ole enää puolustajaa.
Ilm. 20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
https://www.reddit.com/r/insanepeoplefacebook/comments/t9tik2/zelensky_is_satan/
35 Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.
36 Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
37 Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."
~Niin ja mielestäsi Putini on koku messias? No ei ole, yhtä vähän kuin Zelenskikään on ilmestyskirjan peto. Yhteistä heillä on etunimi ja Neukkulan ajan toiminnan sisäistäminen sen eri puolilta. Ukrainan menestys perustuu kykyyn tietää ennalta venäläisten ajatukset ja teot rintamailla ja yleensäkin. Mikä on ennalta tiedetty on ennalta torjuttu. Ukraina voittaa lopulta, se on päivänselvää. Zelenskillä tai ilman. Venäjä häviää Putinilla tai vailla Putinia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja mielestäsi Putini on koku messias? No ei ole, yhtä vähän kuin Zelenskikään on ilmestyskirjan peto. Yhteistä heillä on etunimi ja Neukkulan ajan toiminnan sisäistäminen sen eri puolilta. Ukrainan menestys perustuu kykyyn tietää ennalta venäläisten ajatukset ja teot rintamailla ja yleensäkin. Mikä on ennalta tiedetty on ennalta torjuttu. Ukraina voittaa lopulta, se on päivänselvää. Zelenskillä tai ilman. Venäjä häviää Putinilla tai vailla Putinia.
Mahdollisesti. Venäjä on osa sitä osa joka sotii googia ja sen liitolaisia vastaan!
nyt kuka on goog?
olisko Haamanin ja Jaafetin jälkeläinen, kuten Israelin, nehunja ja seleski, espanjalaista juurta, eli askenat juutalaisia, intian aina etiopiaan!
kuten Jumalan Sana ilmoittaa.
nyt kuka on Goog?
Otan vaihteeksi aikakirjan 1 moos 10 ja Hesekiel 38, sijasta :)
vaihtelua ja miettimistä!
1. Aik. 1:
4 Nooa, Seem, Haam ja Jaafet.
5 Jaafetin pojat olivat Goomer, Maagog, Maadai, Jaavan, Tuubal, Mesek ja Tiiras.
6 Ja Goomerin pojat olivat Askenas, Diifat ja Toogarma.
eli juuri se joukko ja liittolaiset, jotka JUMALA TULEE löymään!
eli, taas, madhollisesti Suomalaiset viikingit, vuonna 600 ja siitä lähtien, ja väli huomautus:
ajoivat väärät juutalaiset pois ukrain alueelta!
nyt he, kolme Suomalaista perusti Kiowan ja sitten RUS eli Russia!
aj taas he ovat sitten osa Suomalaisia, isien puolesta!
Nyt JOS, Isrealin armeija on nyt osa ja liittolainen ulrainan kanssa ja sitä vastaan sotiin toinen joukko, Jumalan "siunaama", mitä se merkitsee?
eikö sitä että Israelin armeija on se liittolainen ellei itse goog!
ja se että on tulkittu että, mukamas, nyt tämä on se oikea Israel, mitä Jumala tekee, niin samoilla perusteilla on sitten mahdollista että, joku muu on se oikea Israel.
nyt tiedämme, että koko paha länsi, noin 59 maat on VEnäjää vastaa"!
ja jos VEnäjä on osa sitä googia vastustavaa osaa niin Jumala on sen takana!
ja nyt tiedämme että, Kiina on osa jossain vaiheessa ja lehdistä voimme lukea että, VEnjä ja Kiina vastustaa, uutta mailman järjestystä ja monet muut maat!
eli, KAIKKI selitukset eli tulinnat, nyt oelvan Israelin kohdalla sopii myös muihin esim, Venäjää ja sitten vielä enemmän Suomeen!
Mikä oli SYY, Mooseksen nousulle?
eikä se että POIKA lapset tahdottiin tuhota kaikki ja perin pohjin?
nyt, on paljon viitteitä että Suomea tuhotaan monesta suunnasta ja muilla ei ole väliä kuin Jumalan Esikoisella, joka 99,99% mahdollisuudella on suurimmalla osalla SUOMESSA!
nyt kuten Mooseksen aikoina, niin nytkin:
Jumala pelastaa ESIKOISEN
Kuten Jeremia, 16, 23 ja 31 sanoo!
ja HOOSEA, sekä Hesekiel, varsinkin luku 37!
eli luku 37 tulee tapahtumaan ENNEN 38 ja 39 eli googin sotaa!
se on suurin mullistus, oikeiden juutalaisten keskuudessa että MOOSESTA ja LAKIA ei enää muisteta, ja siitä taas HOOSEA ja Sakarja puhuu!
eli oppikaa ja lukekaa!
Joten Jos Jumala on Venäjän kanssa missä on paljon OIKEITA Juutalaisia, kuka sen voi voittaa!
perkeleen joukut, eli länsi?
uusi uljas maailma?
ei kukaan!
joten itke ja valita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja mielestäsi Putini on koku messias? No ei ole, yhtä vähän kuin Zelenskikään on ilmestyskirjan peto. Yhteistä heillä on etunimi ja Neukkulan ajan toiminnan sisäistäminen sen eri puolilta. Ukrainan menestys perustuu kykyyn tietää ennalta venäläisten ajatukset ja teot rintamailla ja yleensäkin. Mikä on ennalta tiedetty on ennalta torjuttu. Ukraina voittaa lopulta, se on päivänselvää. Zelenskillä tai ilman. Venäjä häviää Putinilla tai vailla Putinia.
Jatkat valheitasi.
En ole väittänyt Putinia Messiaaksi!
Kirjoitan Venäjästä, en Putinista, (joka, tietty, on sen maan presidentti, joten liittyy kyllä asiaan).
Mistä hitosta noukit noita väitteitäsi?
Syvältä sydämesi valheen kaivosta.
Jos tarkoitan kirjoittaa Putinista, kirjoitan "Putin sanoi / teki..."
Jos kirjoitan Venäjästä / venäläisistä, tarkoitan sillä koko Venäjän maata ja kansaa. En tarkoita sillä Neuvostoliittoa. Jos tarkoitan, kirjoitan silloin "Neuvostoliitto / NL".
"Ukrainalaisilla" tarkoitan, en venäläisiä, vaan ukrainalaista alkuperäiskansaa, keitä sitten ovatkin, evvk. Donbassin väestöllä tarkoitan sen omaa alkuperäisväestöä, jotka eivät ole ukrainalaisia, vaan venäläisiä. Donbass on Hrutshevin omin luvin v. 1954 Venäjästä irrottama, Ukrainalle luovuttama maa, samoin kuin Krim.
Krim ja Dombass ovat aina olleet osa Venäjää ja kuuluvat Venäjälle, ei Ukrainalle ja sen monirikolliselle kansalle.
Zelenskyi itse ei ole ukrainalainen, vaan Ukrainan venäläisalueella syntynyt, monirikollinen juutalainen. Z. opetteli ukrainankielenkin vasta v. 2017, kaksi vuotta aiemmin kuin juutalainen talousmafia nostatti hänet Ukrainan "presidentiksi". Zelenskyi paskat piittaa ukrainalaisista, kyseessä on suurempi, juutalainen, antikristillinen agenda. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdollisesti. Venäjä on osa sitä osa joka sotii googia ja sen liitolaisia vastaan!
nyt kuka on goog?
olisko Haamanin ja Jaafetin jälkeläinen, kuten Israelin, nehunja ja seleski, espanjalaista juurta, eli askenat juutalaisia, intian aina etiopiaan!
kuten Jumalan Sana ilmoittaa.
nyt kuka on Goog?
1. Aik. 1:
4 Nooa, Seem, Haam ja Jaafet.
5 Jaafetin pojat olivat Goomer, Maagog, Maadai, Jaavan, Tuubal, Mesek ja Tiiras.
6 Ja Goomerin pojat olivat Askenas, Diifat ja Toogarma.
eli juuri se joukko ja liittolaiset, jotka JUMALA TULEE löymään!
eli, taas, madhollisesti Suomalaiset viikingit, vuonna 600 ja siitä lähtien, ja väli huomautus:
ajoivat väärät juutalaiset pois ukrain alueelta!
nyt he, kolme Suomalaista perusti Kiowan ja sitten RUS eli Russia!
aj taas he ovat sitten osa Suomalaisia, isien puolesta!
Nyt JOS, Isrealin armeija on nyt osa ja liittolainen ulrainan kanssa ja sitä vastaan sotiin toinen joukko, Jumalan "siunaama", mitä se merkitsee?
eikö sitä että Israelin armeija on se liittolainen ellei itse goog!
ja se että on tulkittu että, mukamas, nyt tämä on se oikea Israel, mitä Jumala tekee, niin samoilla perusteilla on sitten mahdollista että, joku muu on se oikea Israel.
nyt tiedämme, että koko paha länsi, noin 59 maat on VEnäjää vastaa"!
ja jos VEnäjä on osa sitä googia vastustavaa osaa niin Jumala on sen takana!
ja nyt tiedämme että, Kiina on osa jossain vaiheessa ja lehdistä voimme lukea että, VEnjä ja Kiina vastustaa, uutta mailman järjestystä ja monet muut maat!
eli, KAIKKI selitukset eli tulinnat, nyt oelvan Israelin kohdalla sopii myös muihin esim, Venäjää ja sitten vielä enemmän Suomeen!
Mikä oli SYY, Mooseksen nousulle?
eikä se että POIKA lapset tahdottiin tuhota kaikki ja perin pohjin?
nyt, on paljon viitteitä että Suomea tuhotaan monesta suunnasta ja muilla ei ole väliä kuin Jumalan Esikoisella, joka 99,99% mahdollisuudella on suurimmalla osalla SUOMESSA!
nyt kuten Mooseksen aikoina, niin nytkin:
Jumala pelastaa ESIKOISEN
Kuten Jeremia, 16, 23 ja 31 sanoo!
ja HOOSEA, sekä Hesekiel, varsinkin luku 37!
eli luku 37 tulee tapahtumaan ENNEN 38 ja 39 eli googin sotaa!
se on suurin mullistus, oikeiden juutalaisten keskuudessa että MOOSESTA ja LAKIA ei enää muisteta, ja siitä taas HOOSEA ja Sakarja puhuu!
eli oppikaa ja lukekaa!
Joten Jos Jumala on Venäjän kanssa missä on paljon OIKEITA Juutalaisia, kuka sen voi voittaa!
perkeleen joukut, eli länsi?
uusi uljas maailma?
ei kukaan!
joten itke ja valita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.Taitaa olla ystävämme Vastis äänessä?
Mietin juuri ihan pari päivää sitten, että oletkohan vielä elävien kirjoissa, kun en ole havainnut sinua täällä.
Mukava kuulla / lukea sinusta! 🙂
t. Soffiina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla ystävämme Vastis äänessä?
Mietin juuri ihan pari päivää sitten, että oletkohan vielä elävien kirjoissa, kun en ole havainnut sinua täällä.
Mukava kuulla / lukea sinusta! 🙂
t. SoffiinaKyllä ;)
En usein enää kirjoittele missään sillä se on joka paikassa vain, kirjoittajaa, ja kirjoittajia pilkaavaa ja ihmiseen käyvää arvostelua.
eli ei puhuta / keskustella asiasta.
esim tämä:
KUKAAN ei uskalla tästä puhua!
oma koneeni, en sano että on, mutta oma koneeni usein jumittuu syystä tai toisesta, kun tätä aihetta käsittelen.
mutta sma se.
Mutta, toki on mukava "nähdä" sinau ja kts.ssäkin on aina jossain.
ei niin että olen samaa mieltä, lähes kenenkää kanssa, mutta en ilmoita ylläpidolle että nyt tulee tämä ja tämä poistaa:
vaikka on suurta eksytystä ja valhetta.
Jumala sen hoitaa jossain vaiheessa, itse muistutan ja annan, kipinöitä jos joku tahtoo tietää, mitä on MAHDOLLISESTI tulossa.
en edes minä, kuka lie olen tiedä sitä, mutta kun Jumala sen antaa, toki teille kaikille kerron tahdot sen tietää tai et.
eli, monet seikat oamn tutkimuksen mukaan ovat, usein täysin päin vastaisia mitä on yleisesti opettettu.
aj isoin seikka on juuri. Israel ja kuka on oikea juutalainen, (sana jew on tullut vasta babylonin pakkosiirtolaisuuden aj sitten babylonin talmutin ja kabbalan myötä esille.)
eli väärät juutalaiset, heill ei olel upaa edes olla Luvatussa maassa!
Joten googin sodan eräs seikka SAATTAA olla, en sano että on mutta SAATTAA olla, että sen vastustajat menevät puhdistamaan pyhän Maan joka on luvattu, Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille ja sitten Joosefille ja viimein Efraimille, josta uskon ja "tieteenseen vedoten" on osoitettu että me, Suomailaiset olemme ihan eri. "kansaa ja rutoa j heimoa" kuin mikään missään!
ikäänkuin taivaalta pudonnut, me olemme olleet turvassa kaikelta täällä syrjässä.
nyt googin vastustajat menevät Jumalan avulla tuhoamaan googin ja sen joukot, ja jos me ollemme osa sitä, ESIKOISEN muodossa ja Venäjä on meidän "lapsemme", se merkitsee että se menee puhdistamaan Israelin oikeille juutalaisille, Luvatuille ja sitä koko maailma ja varsinkin siellä olevat väärät juutalaiset eivät tahdo vaan tappelevat vastaan!
Jumala on sanonut, minkälainen on se Israel joka on kirouksen alainen, eli 5 Moos 28!
se on heikko ja pieni ja vapisee kaikkea!
nyt Isrealin aluella oleva armeija saattaa olla koko maailman vahvin armeija!
eli ei kuten Jumala sanoo että se pelkää jopa risun raksajdusta metsästä ja on jatkvasti peloissaa!
Joten, tämä aika ja sen tuomat tapahtumat ovat mielenkiitoista vaikka, tavalliselle ihmiselle, kovaa eli pahaa aikaa.
se johtuu johtajista.
Kuten Daavidin takia kansaa surmattiin, ja Daavid katsoi sitä, tosin Daavid oli suruissaan kansan kokemasta kohtalosta ja Jumala armahdi kansaa.
no sma se.
en nyt jaksa, puhua, david tähdestä joka on mukamas Jumalan edessä ihastus!
mutta seon lähes kaikissa paikoissa esillä ja heilutellaan Jumalan edessä
edes sateenkaari lippu ei ole niin paha, ja jos sitä menee seurakuntiin heiluttamaan, pois lukien Helsingin Saalem, ruotsin Filadelia ja muuta kummajaiset, saa kovaa kyytiä, että pitää Jumalaa pilkkana.
eli Jumala selvästi sanoo:
se on paha!
Ap. t. 7:
43 Ette; vaan te kannoitte Molokin majaa ja Romfa jumalan tähteä, niitä kuvia, jotka te olitte tehneet kumarrettaviksenne. Sentähden minä siirrän teidät toiselle puolelle Babylonin.'
aj tätä ei uskalleta tutkia mitä se on, ja sitä vastoin Otava on Jumalan ilo! eli swastrika!
no sama se, nyt lisää kahvia :)
Lue ja lukekaa Jumalan Sanaa ,sillä aika on todella lähellä kun alkaa tapahtumaan, mutta ei heti tule tuhoa vaan sen kyllä kaikki havaitsevat, mutta maailma ei välitä.
Joten on tärkeää lukea Raamattua, oli siitä tulkinnasta mitä mieltä tahansa.
Herra olkoon meidän kanssamme :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ;)
En usein enää kirjoittele missään sillä se on joka paikassa vain, kirjoittajaa, ja kirjoittajia pilkaavaa ja ihmiseen käyvää arvostelua.
eli ei puhuta / keskustella asiasta.
esim tämä:
KUKAAN ei uskalla tästä puhua!
oma koneeni, en sano että on, mutta oma koneeni usein jumittuu syystä tai toisesta, kun tätä aihetta käsittelen.
mutta sma se.
Mutta, toki on mukava "nähdä" sinau ja kts.ssäkin on aina jossain.
ei niin että olen samaa mieltä, lähes kenenkää kanssa, mutta en ilmoita ylläpidolle että nyt tulee tämä ja tämä poistaa:
vaikka on suurta eksytystä ja valhetta.
Jumala sen hoitaa jossain vaiheessa, itse muistutan ja annan, kipinöitä jos joku tahtoo tietää, mitä on MAHDOLLISESTI tulossa.
en edes minä, kuka lie olen tiedä sitä, mutta kun Jumala sen antaa, toki teille kaikille kerron tahdot sen tietää tai et.
eli, monet seikat oamn tutkimuksen mukaan ovat, usein täysin päin vastaisia mitä on yleisesti opettettu.
aj isoin seikka on juuri. Israel ja kuka on oikea juutalainen, (sana jew on tullut vasta babylonin pakkosiirtolaisuuden aj sitten babylonin talmutin ja kabbalan myötä esille.)
eli väärät juutalaiset, heill ei olel upaa edes olla Luvatussa maassa!
Joten googin sodan eräs seikka SAATTAA olla, en sano että on mutta SAATTAA olla, että sen vastustajat menevät puhdistamaan pyhän Maan joka on luvattu, Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin jälkeläisille ja sitten Joosefille ja viimein Efraimille, josta uskon ja "tieteenseen vedoten" on osoitettu että me, Suomailaiset olemme ihan eri. "kansaa ja rutoa j heimoa" kuin mikään missään!
ikäänkuin taivaalta pudonnut, me olemme olleet turvassa kaikelta täällä syrjässä.
nyt googin vastustajat menevät Jumalan avulla tuhoamaan googin ja sen joukot, ja jos me ollemme osa sitä, ESIKOISEN muodossa ja Venäjä on meidän "lapsemme", se merkitsee että se menee puhdistamaan Israelin oikeille juutalaisille, Luvatuille ja sitä koko maailma ja varsinkin siellä olevat väärät juutalaiset eivät tahdo vaan tappelevat vastaan!
Jumala on sanonut, minkälainen on se Israel joka on kirouksen alainen, eli 5 Moos 28!
se on heikko ja pieni ja vapisee kaikkea!
nyt Isrealin aluella oleva armeija saattaa olla koko maailman vahvin armeija!
eli ei kuten Jumala sanoo että se pelkää jopa risun raksajdusta metsästä ja on jatkvasti peloissaa!
Joten, tämä aika ja sen tuomat tapahtumat ovat mielenkiitoista vaikka, tavalliselle ihmiselle, kovaa eli pahaa aikaa.
se johtuu johtajista.
Kuten Daavidin takia kansaa surmattiin, ja Daavid katsoi sitä, tosin Daavid oli suruissaan kansan kokemasta kohtalosta ja Jumala armahdi kansaa.
no sma se.
en nyt jaksa, puhua, david tähdestä joka on mukamas Jumalan edessä ihastus!
mutta seon lähes kaikissa paikoissa esillä ja heilutellaan Jumalan edessä
edes sateenkaari lippu ei ole niin paha, ja jos sitä menee seurakuntiin heiluttamaan, pois lukien Helsingin Saalem, ruotsin Filadelia ja muuta kummajaiset, saa kovaa kyytiä, että pitää Jumalaa pilkkana.
eli Jumala selvästi sanoo:
se on paha!
Ap. t. 7:
43 Ette; vaan te kannoitte Molokin majaa ja Romfa jumalan tähteä, niitä kuvia, jotka te olitte tehneet kumarrettaviksenne. Sentähden minä siirrän teidät toiselle puolelle Babylonin.'
aj tätä ei uskalleta tutkia mitä se on, ja sitä vastoin Otava on Jumalan ilo! eli swastrika!
no sama se, nyt lisää kahvia :)
Lue ja lukekaa Jumalan Sanaa ,sillä aika on todella lähellä kun alkaa tapahtumaan, mutta ei heti tule tuhoa vaan sen kyllä kaikki havaitsevat, mutta maailma ei välitä.
Joten on tärkeää lukea Raamattua, oli siitä tulkinnasta mitä mieltä tahansa.
Herra olkoon meidän kanssamme :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.Juutalainen uskonto tulkitsee juutalaisuutta toisin, kuin miten me ("osa-) gojimit". Juutalaisuus tunnustaa "juutalaisiksi" jokaisen, joka siihen aidosti kääntyy ja samalla kieltää Jeesuksen messiaanisuuden sekä uskon Häneen. Tämä kielto kai peräti allekirjoitetaan kääntymisrituaalin yhteydessä. Juutalainen voi samanaikaisesti olla ateisti tai vaikka buddhalainen, mutta ei koskaan kristitty. Nämä kaksi eri uskoa poissulkevat toinen toisensa.
Tuleva juutalaisuuden Messias tunnetaan UT:n kirjoituksissa ninellä Antikristus.
Tiedä sitten, ketkä Jumala Itse tunnustaa juutalaisiksu. Etnisesti katsoen luulisi nyt ainakin suoran, etnisen isä- ja / tai äitilinjan Jakobiin olevan osoitus fyysisestä juutalaisuudesta.
Nk. rabbiininen,talmudistinen juutalaisuus, ainakin kuningas Herodes l:stä alkaen, jo hiukan päälle 2000 vuoden ajan, on ollut olemukseltaan avoimen antikristillinen. Kaikki juutalaisuuteen liittyvä osoittaa edustavan aktiivista antikristillisyyttä. Juutalaisuus ei tunnusta Jeesusta.
On olemassa joukkio, joka kutsuu itseään "messiaanisiksi", näitäkin on erilaisia lahkoja. Tähän joukkioon on liittynyt kristinuskon opit kieltäviä gojimeja (= ei-juutalaisia) ja tuo antikristillinen henki näkyy myös kaikissa heidän puheissaan ja kirjoituksissaan. Nuo "messiaaniset gojimit" nyt ainakin ovat noita "valhejuutalaisia".
Ovat myös valhekristittyjä, samoin tein, eli esiintyvät molempina, samalla kieltäen molemmat! Sillä kristitty ei voi samanaikaisesti olla myös antikristitty! Sekä tunnustaa että myös kieltää Jeesuksen. Jeesus ei kuulu juutalaisuuteen, tämän pesäeron juutalaisuus teki Kristukseen jo heti kun tämä oli tuskin vielä edes ensikertaa kapaloissaan parkaissut!
Entä sitten Ilmestyskirjan mainitsema "saatanan synagooga"? "Synagooga" on ikäänkuin kirkko, seurakunta, uskonnollinen yhdyskunta. Tuo voisi viitata suoraan juutalaisiin saatananpalvojiin, joita onkin tänä päivänä putkahtanut esiin koloistaan melkoinen määrä. Tunnettuja talousmiehiä, julkkiksia, poliitikkoja. Itse en usko, että tuo villitys kumarrella vanhaa sarvipäätä (Behemot?) olisi jokin uusi, 1960-2000-luvun villitys.
Eiköhän tuo usko tarttunut tuohon jengiin jo jossain baabelissa ja myös Jeesuksen murha osana oli suoraan tuota toimintaa. Luin aikoinaan muist. Paavolan teksteistä, että tuo juutalaismiesten rukousnytkytys olisi itseasiassa yhdyntäliikettä johonkin heidän kabbalistiseen "naispuoliseen jumaluuteen".
Ja sitten Herr Hitler... Olen alkanut nk. "tajuta" hänenkin logiikkaansa. Siis tajuta, ymmärtää hänen ajatusjuoksuaan, olematta kuitenkaan hänen monien tekojensa hyväksyjä. Tajuan, että hän sekä, tietty, lukemattomat muut eurooppalaiset ennen häntä, oli oivaltanut tämän, todellakin valtavan salaliiton olemassaolon, joka on nyt viimeisen vuoden aikana tullut laajasti ilmi. Tuon salaliiton olemassaoloa on vimmatusti kielletty, väitetty rasistiseksi valheeksi jne, mutta: se on ollut ja on todellinen.
Enää nuo okkultistit eivät olemassaoloaan salaile, voimansa tunnossa ovat nousemassa esiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalainen uskonto tulkitsee juutalaisuutta toisin, kuin miten me ("osa-) gojimit". Juutalaisuus tunnustaa "juutalaisiksi" jokaisen, joka siihen aidosti kääntyy ja samalla kieltää Jeesuksen messiaanisuuden sekä uskon Häneen. Tämä kielto kai peräti allekirjoitetaan kääntymisrituaalin yhteydessä. Juutalainen voi samanaikaisesti olla ateisti tai vaikka buddhalainen, mutta ei koskaan kristitty. Nämä kaksi eri uskoa poissulkevat toinen toisensa.
Tuleva juutalaisuuden Messias tunnetaan UT:n kirjoituksissa ninellä Antikristus.
Tiedä sitten, ketkä Jumala Itse tunnustaa juutalaisiksu. Etnisesti katsoen luulisi nyt ainakin suoran, etnisen isä- ja / tai äitilinjan Jakobiin olevan osoitus fyysisestä juutalaisuudesta.
Nk. rabbiininen,talmudistinen juutalaisuus, ainakin kuningas Herodes l:stä alkaen, jo hiukan päälle 2000 vuoden ajan, on ollut olemukseltaan avoimen antikristillinen. Kaikki juutalaisuuteen liittyvä osoittaa edustavan aktiivista antikristillisyyttä. Juutalaisuus ei tunnusta Jeesusta.
On olemassa joukkio, joka kutsuu itseään "messiaanisiksi", näitäkin on erilaisia lahkoja. Tähän joukkioon on liittynyt kristinuskon opit kieltäviä gojimeja (= ei-juutalaisia) ja tuo antikristillinen henki näkyy myös kaikissa heidän puheissaan ja kirjoituksissaan. Nuo "messiaaniset gojimit" nyt ainakin ovat noita "valhejuutalaisia".
Ovat myös valhekristittyjä, samoin tein, eli esiintyvät molempina, samalla kieltäen molemmat! Sillä kristitty ei voi samanaikaisesti olla myös antikristitty! Sekä tunnustaa että myös kieltää Jeesuksen. Jeesus ei kuulu juutalaisuuteen, tämän pesäeron juutalaisuus teki Kristukseen jo heti kun tämä oli tuskin vielä edes ensikertaa kapaloissaan parkaissut!
Entä sitten Ilmestyskirjan mainitsema "saatanan synagooga"? "Synagooga" on ikäänkuin kirkko, seurakunta, uskonnollinen yhdyskunta. Tuo voisi viitata suoraan juutalaisiin saatananpalvojiin, joita onkin tänä päivänä putkahtanut esiin koloistaan melkoinen määrä. Tunnettuja talousmiehiä, julkkiksia, poliitikkoja. Itse en usko, että tuo villitys kumarrella vanhaa sarvipäätä (Behemot?) olisi jokin uusi, 1960-2000-luvun villitys.
Eiköhän tuo usko tarttunut tuohon jengiin jo jossain baabelissa ja myös Jeesuksen murha osana oli suoraan tuota toimintaa. Luin aikoinaan muist. Paavolan teksteistä, että tuo juutalaismiesten rukousnytkytys olisi itseasiassa yhdyntäliikettä johonkin heidän kabbalistiseen "naispuoliseen jumaluuteen".
Ja sitten Herr Hitler... Olen alkanut nk. "tajuta" hänenkin logiikkaansa. Siis tajuta, ymmärtää hänen ajatusjuoksuaan, olematta kuitenkaan hänen monien tekojensa hyväksyjä. Tajuan, että hän sekä, tietty, lukemattomat muut eurooppalaiset ennen häntä, oli oivaltanut tämän, todellakin valtavan salaliiton olemassaolon, joka on nyt viimeisen vuoden aikana tullut laajasti ilmi. Tuon salaliiton olemassaoloa on vimmatusti kielletty, väitetty rasistiseksi valheeksi jne, mutta: se on ollut ja on todellinen.
Enää nuo okkultistit eivät olemassaoloaan salaile, voimansa tunnossa ovat nousemassa esiin.Jatka vain valheitasi. Juutalaisuus ja kristinusko ei millään muotoa sulje toisiaan pois. Muuten ei olisi messiaanisia juutalaisiakaan. Sitä paitsi Zelenskyi syntyi keskellä Ukrainaa vuonna 1978 ja kaupungin nimi oli Kryvyi Rih, joten hän on alkuperäinen ukrainalainen eikä mikään venäläinen loikkari.
Suomi on tietysti vallittu kansa ja maailmojen alkukieli. Onhan Venetsiakin väännetty suomenkielestä ja tarkoittaa tietysti veneensijaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka vain valheitasi. Juutalaisuus ja kristinusko ei millään muotoa sulje toisiaan pois. Muuten ei olisi messiaanisia juutalaisiakaan. Sitä paitsi Zelenskyi syntyi keskellä Ukrainaa vuonna 1978 ja kaupungin nimi oli Kryvyi Rih, joten hän on alkuperäinen ukrainalainen eikä mikään venäläinen loikkari.
Suomi on tietysti vallittu kansa ja maailmojen alkukieli. Onhan Venetsiakin väännetty suomenkielestä ja tarkoittaa tietysti veneensijaa."Messiaaniset juutalaiset" on vasta muutama kymmenen vuotta sitten luotu keinotekoinen uususkonto, joka ei ole juutalaisuutta, eikä kristinuskoa, vaan molempien vastaista.
Messiaaniset eivät mm. tunnusta Jeesuksen jumaluutta (kristinuskon pääoppi), vaan (kuten myös islam) ainoastaan hänen profeetallisuutensa. Näitä messiaanisten, kristittyjen Yhtä Pyhää Kolmiyhteistä Jumalaa vastaan suunnattuja pilkkakirjoituksia on täälläkin n. jokatoisessa ketjussa.
Zelenskyijen kotikieli oli venäjä, eli vanhempansa olivat itä-Ukrainan ent. venäläisalueen, eli Venäjän juutalaisia. Samaa sosialistista aktivistijoukkiota, joka murhasi ensin Venäjän kristityn tsaariperheen, kaatoi koko Venäjän yhteiskunnan ja aloitti Venäjän alkuperäiskansojen (slaavit, suom.ugrilaiset) etnisen kansanmurhan = Venäjän vallankumous ja sitä seurannut kommunistisen puolueen johtama Neuvostoliitto. Metkut on Zelenskyinkin suvulla entiset. Marinin ja Zelenskyin poliittinen usko on sama: punamusta sosialismi (militantti ateismi = Jumalan vastaisuus, nimenomaan vihervasemmistolainen antikristillisyys).
>>Suomi on tietysti vallittu kansa ja maailmojen alkukieli. Onhan Venetsiakin väännetty suomenkielestä ja tarkoittaa tietysti veneensijaa.<<
Tähän, suomalaisten valhemessiaanisten levittämään Euroopan pseudohistoriaan, ei kannata edes vastata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalainen uskonto tulkitsee juutalaisuutta toisin, kuin miten me ("osa-) gojimit". Juutalaisuus tunnustaa "juutalaisiksi" jokaisen, joka siihen aidosti kääntyy ja samalla kieltää Jeesuksen messiaanisuuden sekä uskon Häneen. Tämä kielto kai peräti allekirjoitetaan kääntymisrituaalin yhteydessä. Juutalainen voi samanaikaisesti olla ateisti tai vaikka buddhalainen, mutta ei koskaan kristitty. Nämä kaksi eri uskoa poissulkevat toinen toisensa.
Enää nuo okkultistit eivät olemassaoloaan salaile, voimansa tunnossa ovat nousemassa esiin.Mitä tulee. h-itleeriin, niin siitä saa jopa jossain maissa vankeutta!
ja esim, uunien kieltäminen on jo suuri rikos!
joskus luin jostain, mitä voi koolettaa että, luku eli numero arvo. about 6 miljoonaa on monissa mielenkiitoisissa yhteyksissä ennen sotia aina, satoja ellei tuhansia vuosia sitten esillä.
eli luvulla, about 6 milliä on joku merkitys, en tiedä mikä, sillä kuak osaa hebrea tai arameaa :(
no sama se.
daavid tähti ja monet seikat otettiin mukaan Egyptistä !
ihmettelen suuresti mikä Mooses, eli Jumala ei tästä mitään sano, tahi sitten on joku tai jotain kiellettytjä sekä piilossa olevia kirjoja.
esim Suomalaisessa, Raamattussa on mainintoaj kirjoista joita ei ole ja niitä voi saada jostain englannin kielellä tahi saksan.
eli, Raamattu, olisko "kanonisoitu", joskus 300 luvulla ja paljon on siitä jätetty pois ja otettu mukaan, mitä ei olisi ollut hyvä ottaa esim, puupää Pietari, ei osannut edes lukea!
no sma se. Jumala tietää mikä ja mitä on puupää Pietari, joten olkoot.
Nyt, on varmasti paljon Kirjoituskia mitä emme tiedä, esim vatikkaanin kellarit.
esim Salomo tiesi loistuja, rapparit, muurarit, joilla voi tehdä ja pakottaa enkeleitä eli pahoja enekeleitä.
ja siitä on esim, Raamatussa esim, eli noita-akka ja Kuninkas Saul .että Samuel.
no, tavallinen Raamattu on ihan tarpeeksi laaja ja monipuolinen ja selvä että sen kautta löytää Jumalan ja Pelastuksen ja opin.
No Paavali sanoi ojo aikaa sitten kenen vihamiehiä jotkut ovat.
sekä Jeesus selvästi!
Joten, se tulee, eli he ja naiset ja lapset saavat hetkeksi vallan.
MUTTA
Efraim, joka muuttaa jotain, niin että Mooses ja sen mukana, monet seikat ja "tavat" menevät museoon.
mutta tämä tapahtuu, amhdolliesti, Hes 37 luvun vaiheessa ja sitten on jo sota ovella.
meille, ketkä uskomme sillä ei ole väliä, sillä me menemme kotiin, mutta maailnman kannalta sillä on suuri väli.
Kuitenkaan, ei ole selvää, mitä me jotka olemme nyt elossa ja huomenna, saamme kokea, sillä
kymmenen päivän vaivaa on luvattu.
mutta sa,ma se, sillä Herra on kansamme.
ja sitten lisää kahvia :)
ja jonkun, "perässä juoksijan" iloksi, tilkka viskiä :)
Nyt on vain highland way, viskiä, mutta toki se ajaa asiansa :)
onhan se käännettynä. ylämaan tie :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Messiaaniset juutalaiset" on vasta muutama kymmenen vuotta sitten luotu keinotekoinen uususkonto, joka ei ole juutalaisuutta, eikä kristinuskoa, vaan molempien vastaista.
Messiaaniset eivät mm. tunnusta Jeesuksen jumaluutta (kristinuskon pääoppi), vaan (kuten myös islam) ainoastaan hänen profeetallisuutensa. Näitä messiaanisten, kristittyjen Yhtä Pyhää Kolmiyhteistä Jumalaa vastaan suunnattuja pilkkakirjoituksia on täälläkin n. jokatoisessa ketjussa.
Zelenskyijen kotikieli oli venäjä, eli vanhempansa olivat itä-Ukrainan ent. venäläisalueen, eli Venäjän juutalaisia. Samaa sosialistista aktivistijoukkiota, joka murhasi ensin Venäjän kristityn tsaariperheen, kaatoi koko Venäjän yhteiskunnan ja aloitti Venäjän alkuperäiskansojen (slaavit, suom.ugrilaiset) etnisen kansanmurhan = Venäjän vallankumous ja sitä seurannut kommunistisen puolueen johtama Neuvostoliitto. Metkut on Zelenskyinkin suvulla entiset. Marinin ja Zelenskyin poliittinen usko on sama: punamusta sosialismi (militantti ateismi = Jumalan vastaisuus, nimenomaan vihervasemmistolainen antikristillisyys).
>>Suomi on tietysti vallittu kansa ja maailmojen alkukieli. Onhan Venetsiakin väännetty suomenkielestä ja tarkoittaa tietysti veneensijaa.<<
Tähän, suomalaisten valhemessiaanisten levittämään Euroopan pseudohistoriaan, ei kannata edes vastata.V. Zelenskyi:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Volodymyr_Zelenskyi
Zelenskyi syntyi Etelä-Ukrainassa juutalaiseen perheeseen. Hänen äidinkielensä on venäjä, ja hän rupesi opiskelemaan ukrainaa vasta vuonna 2017. Hänen isänsä on kybernetiikan professori ja äiti insinööri. Lapsena hän asui neljä vuotta Mongoliassa Erdenetissä, jossa hänen isänsä työskenteli.
Synnyinpaikka: "etelä-Ukraina".
"Äidinkieli": (kaiketi jiddish sekä) venäjä.
Etnisyys: juutalainen perhe.
Missä hänen vanhempansa syntyivät?
Jos hevonen syntyy navetassa, onko se silloin lehmä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enää nuo okkultistit eivät olemassaoloaan salaile, voimansa tunnossa ovat nousemassa esiin."Enää nuo okkultistit eivät olemassaoloaan salaile, voimansa tunnossa ovat nousemassa esiin."
Tämä on selvää, Profeetojen ilmoituksissa sekä vielä selvempää Ilmestyskirjassa.
mutta
Meidän Suomen suojana on iso enkeli, Miikael :)
Joos. 5:
14 Niin hän sanoi: "En, vaan minä olen Herran sotajoukon päämies ja olen juuri nyt tullut". Niin Joosua heittäytyi kasvoilleen maahan, kumarsi ja sanoi hänelle: "Mitä herrallani on sanottavana palvelijalleen?"
Ei kait kukaan ole niin järjetön ja tomppeli että uskaltaa Miikaelia vastustaa!
ei niin että, Miikael on jotain, vaan Jumala ja Jeesus, mutta Herra on antanut Miikaelille suuren vallan.
ja tämä iso enkeli tekee ja tottelee Jumalaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka vain valheitasi. Juutalaisuus ja kristinusko ei millään muotoa sulje toisiaan pois. Muuten ei olisi messiaanisia juutalaisiakaan. Sitä paitsi Zelenskyi syntyi keskellä Ukrainaa vuonna 1978 ja kaupungin nimi oli Kryvyi Rih, joten hän on alkuperäinen ukrainalainen eikä mikään venäläinen loikkari.
Suomi on tietysti vallittu kansa ja maailmojen alkukieli. Onhan Venetsiakin väännetty suomenkielestä ja tarkoittaa tietysti veneensijaa."Juutalaisuus ja kristinusko ei millään muotoa sulje toisiaan pois. "
Riippuu mitä tarkoitat juutalaisuudella?
Paavali on jyrkkä, oikea "juutalainen" Benjamin sukua, joten sanoo, että ne eivät voi olla yhdessä.
juutalaisuus on usko joka perustuu tekoihin.
ja sana teot taas on se että tekee lain tekoja eli on lain alla!
Lue Galatalaiskirje. ja ihmeettele.
Aabrahamin jälkeläiset, lupauksen lapset, missä on sekä pakanat että "juutalaiset" ovat se kristiusko.
Ristin usko on että se lopetti eli täytti lain ja on
LAIN LOPPU
joten juutalaisuus, ympärleikkauksesta alkaen, sillä es on sen alku, on laki se mitä tulee täyttää.
eli ensiksi ympärileikkaus ja sen jälkeen on "oikeuttettu" ja velvoitettu täyttämää KOKO LAIN!
eli Jeesus on siiretty sivuun! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Enää nuo okkultistit eivät olemassaoloaan salaile, voimansa tunnossa ovat nousemassa esiin."
Tämä on selvää, Profeetojen ilmoituksissa sekä vielä selvempää Ilmestyskirjassa.
mutta
Meidän Suomen suojana on iso enkeli, Miikael :)
Joos. 5:
14 Niin hän sanoi: "En, vaan minä olen Herran sotajoukon päämies ja olen juuri nyt tullut". Niin Joosua heittäytyi kasvoilleen maahan, kumarsi ja sanoi hänelle: "Mitä herrallani on sanottavana palvelijalleen?"
Ei kait kukaan ole niin järjetön ja tomppeli että uskaltaa Miikaelia vastustaa!
ei niin että, Miikael on jotain, vaan Jumala ja Jeesus, mutta Herra on antanut Miikaelille suuren vallan.
ja tämä iso enkeli tekee ja tottelee Jumalaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.Hmmmh. Itselläni on kylläkin useita eri enkeli-kokemuksia, en tiedä lienevätkö kaikki olleet nk. suojelusenkeleitä, vai osa jotain muuta enkeliväkeä. Ihan sotilaallistakin porukkaa, jokunen.
Mutta tuo kansallinen suojelija, Miikael, häneen en osaa ottaa kantaa, että kuinka hän mahdollisesti toimii. En oikein tunne tätä aihetta "enkelit" nk. teologiselta kannalta, mutta heitä kyllä on, vakuutan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tulee. h-itleeriin, niin siitä saa jopa jossain maissa vankeutta!
ja esim, uunien kieltäminen on jo suuri rikos!
joskus luin jostain, mitä voi koolettaa että, luku eli numero arvo. about 6 miljoonaa on monissa mielenkiitoisissa yhteyksissä ennen sotia aina, satoja ellei tuhansia vuosia sitten esillä.
eli luvulla, about 6 milliä on joku merkitys, en tiedä mikä, sillä kuak osaa hebrea tai arameaa :(
no sama se.
daavid tähti ja monet seikat otettiin mukaan Egyptistä !
ihmettelen suuresti mikä Mooses, eli Jumala ei tästä mitään sano, tahi sitten on joku tai jotain kiellettytjä sekä piilossa olevia kirjoja.
esim Suomalaisessa, Raamattussa on mainintoaj kirjoista joita ei ole ja niitä voi saada jostain englannin kielellä tahi saksan.
eli, Raamattu, olisko "kanonisoitu", joskus 300 luvulla ja paljon on siitä jätetty pois ja otettu mukaan, mitä ei olisi ollut hyvä ottaa esim, puupää Pietari, ei osannut edes lukea!
no sma se. Jumala tietää mikä ja mitä on puupää Pietari, joten olkoot.
Nyt, on varmasti paljon Kirjoituskia mitä emme tiedä, esim vatikkaanin kellarit.
esim Salomo tiesi loistuja, rapparit, muurarit, joilla voi tehdä ja pakottaa enkeleitä eli pahoja enekeleitä.
ja siitä on esim, Raamatussa esim, eli noita-akka ja Kuninkas Saul .että Samuel.
no, tavallinen Raamattu on ihan tarpeeksi laaja ja monipuolinen ja selvä että sen kautta löytää Jumalan ja Pelastuksen ja opin.
No Paavali sanoi ojo aikaa sitten kenen vihamiehiä jotkut ovat.
sekä Jeesus selvästi!
Joten, se tulee, eli he ja naiset ja lapset saavat hetkeksi vallan.
MUTTA
Efraim, joka muuttaa jotain, niin että Mooses ja sen mukana, monet seikat ja "tavat" menevät museoon.
mutta tämä tapahtuu, amhdolliesti, Hes 37 luvun vaiheessa ja sitten on jo sota ovella.
meille, ketkä uskomme sillä ei ole väliä, sillä me menemme kotiin, mutta maailnman kannalta sillä on suuri väli.
Kuitenkaan, ei ole selvää, mitä me jotka olemme nyt elossa ja huomenna, saamme kokea, sillä
kymmenen päivän vaivaa on luvattu.
mutta sa,ma se, sillä Herra on kansamme.
ja sitten lisää kahvia :)
ja jonkun, "perässä juoksijan" iloksi, tilkka viskiä :)
Nyt on vain highland way, viskiä, mutta toki se ajaa asiansa :)
onhan se käännettynä. ylämaan tie :)Tuo numero 6 edustaa aina antikristillisyyttä.
"Daavidin tähti" / Daavidin kilpi, on ilm. otettu juutalaisuuden tunnukseksi Britanniassa vasta joskus keskiajalla. Missään juutalaisuudessa ei kait ole todisteita, että se todella historiallisesti juontaisi, eli liittyisi kuningas Salomoniin tai kuningas Daavidiin, tämän kilpeen.
- Sen juuret tuolloin olivat tiettävästi brittiläisessä noituudessa (keltit?) ja kuviona se on nk. heksagrammi = (6-) kuusikanta. Ikivanha okkultistinen kuvio (kuten on myös esim. svastika) ja sen merkitys on historiassa ilm. vaihdellut. Juutalaiset kabbalistit ottivat sen oman kulttuurinsa tunnukseksi. Näin olen kuullut.
- Tuo noituus liittyi jotenkin naisen palvontaan, okkultistiseen haureuteen.
- Kuviona siinä ovat päällekkäin kaksi eri päin olevaa kolmiota: kärki ylöspäin = fallossymbooli. Kärki alaspäin: malja = naisen kohtu. Nämä päällekkäin: kuvaa yhdyntää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmh. Itselläni on kylläkin useita eri enkeli-kokemuksia, en tiedä lienevätkö kaikki olleet nk. suojelusenkeleitä, vai osa jotain muuta enkeliväkeä. Ihan sotilaallistakin porukkaa, jokunen.
Mutta tuo kansallinen suojelija, Miikael, häneen en osaa ottaa kantaa, että kuinka hän mahdollisesti toimii. En oikein tunne tätä aihetta "enkelit" nk. teologiselta kannalta, mutta heitä kyllä on, vakuutan.Itse jaottelen, aseman kuka on missäkin näin.
ja olen kuitenkin varma että se on ovin virheellinen, ja toisaalta sillä ei ole väliä.
Nyt Ensimmäinen ja Korkein On Jumala, Herra Sebaot, Jumala Kaikkivaltias, El Saddai. ISÄ :)
sitten tulee Poika, Jeesus Kristus (voideltu) ja Pyhä Henki, Hänestä en mitää aprikoi, mutta samalla Valtaistuilella istuu.
Nyt on neljä olentoa ! :O
joista käytetään englnnin kielessä sanaa beast!
eli tämä sana, sisälle on tehty, negatiivinen, jotain pahuutta ja rumuutta ja muuta "pahaa" tarkoittava sana sisältö
ja sitten tulee jotain, enkeleitä, joilla on, jotain titteleitä.
nämä ovat jatkuvasti lähellä Jumalaa.
ja sitten, tulee Kolme isoa enkeliä joista, yksi on saanut potkut mutta silti vielä toimii meidän tuhoksi ja haitaksi.
Mutta kaksi, Gabriel meidän hyväksi ja jos voimaa tarvitaa tulee sitten iso enkeli Miikael paikalle ja paha ja vastustajat pakenevat ! :)
Dan. 8:
15 Kun minä, Daniel, olin nähnyt tämän näyn ja koetin sitä ymmärtää, niin katso, minun edessäni seisoi miehen muotoinen olento.
OLENTO ?
ja iso enkeli Gabriel :)
16 Ja minä kuulin ihmisen äänen Uulain keskeltä, ja se huusi ja sanoi: "Gabriel, selitä tälle se näky!"
eli onko olento sama kuin Gabriel.
Dan. 9:
21 Ja kun minä vielä puhuin rukouksessa, tuli se mies, Gabriel, jonka minä olin nähnyt ennen näyssä, kiiruusti kiitäen minun tyköni ehtoouhrin aikana.
Dan. 10:
13 Persian valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta katso, Miikael, yksi ensimmäisistä enkeliruhtinaista, tuli minun avukseni, sillä minä olin jäänyt yksin sinne, Persian kuningasten tykö.
ja joku paha joka on jossain taivaan avaruukissa ole paha vastusti Gabrielia? ja iso ja mahtava enekli tulee ja paha pakenee ;)
Ef 6:
12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Nyt sitten vielä:
Dan. 12:
1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
ja näiden enkelien jälkeen tulee jotain pienenmpiä enkeleitä, vaikka heiläkin on Jumalan antama valtaa ja voimaa:
Ilm. 20:
tässä ei sanota kuka enekli mutta yksi enkeli sitoo kahleilla pahan, pääpahan!
1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
no oli kuka ja mikä enekli tahansa meille on NYT merkitystä tässä:
Dan 12.
Iso enkeli, Miikael: Herran sotajoukon päämies
Joos. 5:
Herra, Jumalan Siunattu nimi jota ei turhaa ole mainittava, nyt siis, Pyhä ja Jumala, Jehova/Jahve.
joten suoraan Jumalan alamainen, ja tämä enkeli on meidän suojana!
on nyt ja tulee olemaan vielä enemmän!
Oletus, että jossain Argangelissa:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Arkangeli
Tsaari Iivana IV Julma antoi englantilaisille vuonna 1555 oikeuden harjoittaa alueella kauppaa. Hän perusti 1584 jokisuistoon kaupungin nimeltä Novaja Holmogory, Uusi Holmgård, joka sittemmin nimettiin läheisen luostarin mukaan Arkangeliksi, arkkienkeli Mikaelin kaupungiksi.
Siiehn aika ja paljon ennen sitten on siellä ollut joku uskova, mahdollisesti, Apostoli Tuomas :) ja saarnasi meille eli heille, ja antoi paikan nimeksi Mikkeli ja Arkangeli.
vaikka jumalattomat ovat usein tuhonneet paikkoja, luostarit ja kirkot olivat ,kiellettyjä ja ei niihin menty.
enää se ei ole suojattu !
Joku puhui tässä jotain:
"Suomi on tietysti vallittu kansa ja maailmojen alkukieli. Onhan Venetsiakin väännetty suomenkielestä ja tarkoittaa tietysti veneensijaa."
Joten onko alitajunta sen laittanut esille :)
eli
Arkangeli (ven. Арха́нгельск, Arhangelsk, aikaisemmin myös suom. Vienankaupunki[6]) on Pohjois-Venäjällä Vienanmeren
no li niin tai näin, ME olemme suojassa kun Jumala sen sanoo ja iso enkeli saa käskyn.
totta kait on hyvä katsoa sen vaakunaa ja muuta merkkejä :)
no sama se ja lisää kahvia :)
Anonyymi kirjoitti:
Tuo numero 6 edustaa aina antikristillisyyttä.
"Daavidin tähti" / Daavidin kilpi, on ilm. otettu juutalaisuuden tunnukseksi Britanniassa vasta joskus keskiajalla. Missään juutalaisuudessa ei kait ole todisteita, että se todella historiallisesti juontaisi, eli liittyisi kuningas Salomoniin tai kuningas Daavidiin, tämän kilpeen.
- Sen juuret tuolloin olivat tiettävästi brittiläisessä noituudessa (keltit?) ja kuviona se on nk. heksagrammi = (6-) kuusikanta. Ikivanha okkultistinen kuvio (kuten on myös esim. svastika) ja sen merkitys on historiassa ilm. vaihdellut. Juutalaiset kabbalistit ottivat sen oman kulttuurinsa tunnukseksi. Näin olen kuullut.
- Tuo noituus liittyi jotenkin naisen palvontaan, okkultistiseen haureuteen.
- Kuviona siinä ovat päällekkäin kaksi eri päin olevaa kolmiota: kärki ylöspäin = fallossymbooli. Kärki alaspäin: malja = naisen kohtu. Nämä päällekkäin: kuvaa yhdyntää.jaa vai niin ja joopa joo
https://en.wikipedia.org/wiki/Star_of_David
Tässä on "kaunistettu" selitys, kuvat puhuvat enemmän:
Intia sieltä löytyy paljon "kirkkoja" temppeleitä ja luostareita:
https://duckduckgo.com/?q=Star+of+David+india&t=ffab&iax=images&ia=images
jo mahdollisesti Nooan eli Kielen-sekoitusten jälkeen.
https://www.alamy.com/stock-photo-fatehpur-sikri-india-hindu-corbelled-and-islamic-arches-star-of-david-47954446.html
https://www.loupiote.com/photos/house-with-hindu-symbols-shatkona-star-of-david-and-swastika-india-15587431744.shtml
se että jew on tuhonnut swatikan on mielenkiitoista, eli omatunot kolkuttaa!
The word swastika has been used in the Indian subcontinent since 500 BCE.
swatika eli OTAVA!
mieti kirja kustantomaa!
https://en.wikipedia.org/wiki/Aṣṭādhyāyī#/media/File:Panini_Astadhyayi,_Sanskrit_language,_Southern_Grantha_script.jpg
tätä on vähän vaikea lukea :)
Otava oli mahdollisesti hyvä alussa kunnes paha sen kaappasi!
eli
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/03/13/rahasuku-tosi-asiaa-ehrnrootheista
no sama se .
nyt kabbalistit ovat antaneet sille, monia merkityksiä
paljon tietoa siitä on jos TOTUUS on pääasia :)
Näitä en ole tutkinut sillä aikaa ei vaan riitä kaikkee, sillä toki tulee jouda kahviakin :)
https://www.youtube.com/watch?v=a_2JUp90fPA
The Surprising History of the Star of David | Unpacked
Jos ajautksella seuraat tätä tulee vastaan esim espanjan juutalaiset eli intiasta olevat josta tulee sitten "kaikki" pahat juutalaiset, jo ennen Moosesta tahi Aabrahamia!
ja "juutalaisen" omituinen selitys !
THE STAR OF DAVID: Origins of an Ancient Symbol – Rabbi Michael Skobac – Jews for Judaism
https://www.youtube.com/watch?v=_tGNWdYLUaY
eli ei touuden häivää!
mutta koska ihmiset eivät itse tutki vaikka netti on jokaisella ja sen "loputtomat" tiedot.
ja toinen kanta:
THE STAR OF DAVID: 6-Pointed Occult Symbol, Shield of David, Star of Rephan, Molech? Underground#144
https://www.youtube.com/watch?v=9a2nGp4adjU
Nyt kuitenkin Jumalan Sana on selvä se on paha!
https://www.youtube.com/results?search_query=THE+STAR+OF+DAVID:+Origins+of+an+Ancient+Symbol
se että ww2 jälkeen he tekivät pahasta oman symbolin ja hyvästä, swatika paahn symbolin ja kaikki tämä kabbalan takia, babylon pakkosiirtolaisuuden aikana ja jälkeen!
ja Jumalan Sana on selvä ja sitä ei voi tyhjäksi tehdä:
Ap. t. 7:
mitä on molok?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Moolok
Kolmannessa Mooseksen kirjassa on useita kohtia, joissa Jumala erikseen kieltää israelilaisilta lastensa uhraamisen polttouhreina Moolokille. Tähän syyllistyneet Jumala määrää kivitettäviksi.
3. Moos. 18:21
21 Älä uhraa lastasi Molokille*, sillä jos niin teet, häpäiset oman Jumalasi nimen. [Molok oli kanaanilaisten kansojen palvoma jumala, jolle saatettiin uhrata lapsia, vrt. 2. Kun. 23:10 ja Jer. 32:35.][ 5. Moos. 18:10; 2. Kun. 16:3, 2. Kun. 23:10; Jer. 7:31]
3. Moos. 20:1-5
1 Herra sanoi Moosekselle:
2 "Sano israelilaisille: Jos joku israelilainen tai israelilaisten keskuudessa asuva siirtolainen uhraa lapsensa Molokille*, hänet on surmattava; sen seudun väki kivittäköön hänet hengiltä. [Ks. selitystä jakeeseen 18:21.][20:2-5: 3. Moos. 18:21+]
3 Näin minä käännyn häntä vastaan ja poistan hänet kansansa keskuudesta, koska hän on uhrannut lapsensa Molokille ja siten saastuttanut minun pyhäkköni ja häpäissyt minun pyhän nimeni.
4 Jos seudun väki kuitenkin ummistaa silmänsä siltä, että hän on uhrannut lapsensa Molokille, eikä surmaa häntä,
5 minä itse käännyn häntä ja hänen perhettään vastaan ja poistan kansansa keskuudesta sekä hänet että kaikki muut, jotka hänen esimerkkiään seuraten ovat olleet minulle uskottomia ja ryhtyneet palvelemaan Molokia.
ja nytkö sitten tämän lipun heiluttulu on Jumalalle mieleen?
eli, Jos heiluttelut tätä lippua / MERKKIÄ eli lippu ja merkki on hebreankielessä samaa sanaa!
niin heiluttelet tätä Jumalan kasvojen edessä seurakunnassa ?
tästä on monta ketjua tehnt ja kaikki ovat kadonneet!
mutta same se.
ja nyt sitten lisää kahvia :)
Anonyymi kirjoitti:
jaa vai niin ja joopa joo
https://en.wikipedia.org/wiki/Star_of_David
Tässä on "kaunistettu" selitys, kuvat puhuvat enemmän:
Intia sieltä löytyy paljon "kirkkoja" temppeleitä ja luostareita:
https://duckduckgo.com/?q=Star of David india&t=ffab&iax=images&ia=images
jo mahdollisesti Nooan eli Kielen-sekoitusten jälkeen.
https://www.alamy.com/stock-photo-fatehpur-sikri-india-hindu-corbelled-and-islamic-arches-star-of-david-47954446.html
https://www.loupiote.com/photos/house-with-hindu-symbols-shatkona-star-of-david-and-swastika-india-15587431744.shtml
se että jew on tuhonnut swatikan on mielenkiitoista, eli omatunot kolkuttaa!
The word swastika has been used in the Indian subcontinent since 500 BCE.
swatika eli OTAVA!
mieti kirja kustantomaa!
https://en.wikipedia.org/wiki/Aṣṭādhyāyī#/media/File:Panini_Astadhyayi,_Sanskrit_language,_Southern_Grantha_script.jpg
tätä on vähän vaikea lukea :)
Otava oli mahdollisesti hyvä alussa kunnes paha sen kaappasi!
eli
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/03/13/rahasuku-tosi-asiaa-ehrnrootheista
no sama se .
nyt kabbalistit ovat antaneet sille, monia merkityksiä
paljon tietoa siitä on jos TOTUUS on pääasia :)
Näitä en ole tutkinut sillä aikaa ei vaan riitä kaikkee, sillä toki tulee jouda kahviakin :)
https://www.youtube.com/watch?v=a_2JUp90fPA
The Surprising History of the Star of David | Unpacked
Jos ajautksella seuraat tätä tulee vastaan esim espanjan juutalaiset eli intiasta olevat josta tulee sitten "kaikki" pahat juutalaiset, jo ennen Moosesta tahi Aabrahamia!
ja "juutalaisen" omituinen selitys !
THE STAR OF DAVID: Origins of an Ancient Symbol – Rabbi Michael Skobac – Jews for Judaism
https://www.youtube.com/watch?v=_tGNWdYLUaY
eli ei touuden häivää!
mutta koska ihmiset eivät itse tutki vaikka netti on jokaisella ja sen "loputtomat" tiedot.
ja toinen kanta:
THE STAR OF DAVID: 6-Pointed Occult Symbol, Shield of David, Star of Rephan, Molech? Underground#144
https://www.youtube.com/watch?v=9a2nGp4adjU
Nyt kuitenkin Jumalan Sana on selvä se on paha!
https://www.youtube.com/results?search_query=THE STAR OF DAVID: Origins of an Ancient Symbol
se että ww2 jälkeen he tekivät pahasta oman symbolin ja hyvästä, swatika paahn symbolin ja kaikki tämä kabbalan takia, babylon pakkosiirtolaisuuden aikana ja jälkeen!
ja Jumalan Sana on selvä ja sitä ei voi tyhjäksi tehdä:
Ap. t. 7:
mitä on molok?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Moolok
Kolmannessa Mooseksen kirjassa on useita kohtia, joissa Jumala erikseen kieltää israelilaisilta lastensa uhraamisen polttouhreina Moolokille. Tähän syyllistyneet Jumala määrää kivitettäviksi.
3. Moos. 18:21
21 Älä uhraa lastasi Molokille*, sillä jos niin teet, häpäiset oman Jumalasi nimen. [Molok oli kanaanilaisten kansojen palvoma jumala, jolle saatettiin uhrata lapsia, vrt. 2. Kun. 23:10 ja Jer. 32:35.][ 5. Moos. 18:10; 2. Kun. 16:3, 2. Kun. 23:10; Jer. 7:31]
3. Moos. 20:1-5
1 Herra sanoi Moosekselle:
2 "Sano israelilaisille: Jos joku israelilainen tai israelilaisten keskuudessa asuva siirtolainen uhraa lapsensa Molokille*, hänet on surmattava; sen seudun väki kivittäköön hänet hengiltä. [Ks. selitystä jakeeseen 18:21.][20:2-5: 3. Moos. 18:21 ]
3 Näin minä käännyn häntä vastaan ja poistan hänet kansansa keskuudesta, koska hän on uhrannut lapsensa Molokille ja siten saastuttanut minun pyhäkköni ja häpäissyt minun pyhän nimeni.
4 Jos seudun väki kuitenkin ummistaa silmänsä siltä, että hän on uhrannut lapsensa Molokille, eikä surmaa häntä,
5 minä itse käännyn häntä ja hänen perhettään vastaan ja poistan kansansa keskuudesta sekä hänet että kaikki muut, jotka hänen esimerkkiään seuraten ovat olleet minulle uskottomia ja ryhtyneet palvelemaan Molokia.
ja nytkö sitten tämän lipun heiluttulu on Jumalalle mieleen?
eli, Jos heiluttelut tätä lippua / MERKKIÄ eli lippu ja merkki on hebreankielessä samaa sanaa!
niin heiluttelet tätä Jumalan kasvojen edessä seurakunnassa ?
tästä on monta ketjua tehnt ja kaikki ovat kadonneet!
mutta same se.
ja nyt sitten lisää kahvia :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.Otavassahan on seitsemän tähteä. Miten se voisi kuvata "Daavidin tähteä" / kilpeä, joka on 6- / kuusi-kulmio / heksagrammi?
Otava on muuten mahtava tähtikuvio. Tulin aikoinaan töiden iltavuorosta ja seisoin bussipysäkillä. Oli pakkanen, eikä pilviä lainkaan.
Helsingin taivaalla, aivan pääni yläpuolella loisti kirkas Otavan tähtikuvio. En unohda sitä näkyä ikinä.
"Tähtiä kuin Otavassa, poikia on Jukolassa...!" 🌟
Seitsemän veljestä on ihana kertomus, aidosta Suomesta, jota ei enää ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse jaottelen, aseman kuka on missäkin näin.
ja olen kuitenkin varma että se on ovin virheellinen, ja toisaalta sillä ei ole väliä.
Nyt Ensimmäinen ja Korkein On Jumala, Herra Sebaot, Jumala Kaikkivaltias, El Saddai. ISÄ :)
sitten tulee Poika, Jeesus Kristus (voideltu) ja Pyhä Henki, Hänestä en mitää aprikoi, mutta samalla Valtaistuilella istuu.
Nyt on neljä olentoa ! :O
joista käytetään englnnin kielessä sanaa beast!
eli tämä sana, sisälle on tehty, negatiivinen, jotain pahuutta ja rumuutta ja muuta "pahaa" tarkoittava sana sisältö
ja sitten tulee jotain, enkeleitä, joilla on, jotain titteleitä.
nämä ovat jatkuvasti lähellä Jumalaa.
ja sitten, tulee Kolme isoa enkeliä joista, yksi on saanut potkut mutta silti vielä toimii meidän tuhoksi ja haitaksi.
Mutta kaksi, Gabriel meidän hyväksi ja jos voimaa tarvitaa tulee sitten iso enkeli Miikael paikalle ja paha ja vastustajat pakenevat ! :)
Dan. 8:
15 Kun minä, Daniel, olin nähnyt tämän näyn ja koetin sitä ymmärtää, niin katso, minun edessäni seisoi miehen muotoinen olento.
OLENTO ?
ja iso enkeli Gabriel :)
16 Ja minä kuulin ihmisen äänen Uulain keskeltä, ja se huusi ja sanoi: "Gabriel, selitä tälle se näky!"
eli onko olento sama kuin Gabriel.
Dan. 9:
21 Ja kun minä vielä puhuin rukouksessa, tuli se mies, Gabriel, jonka minä olin nähnyt ennen näyssä, kiiruusti kiitäen minun tyköni ehtoouhrin aikana.
Dan. 10:
13 Persian valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää, mutta katso, Miikael, yksi ensimmäisistä enkeliruhtinaista, tuli minun avukseni, sillä minä olin jäänyt yksin sinne, Persian kuningasten tykö.
ja joku paha joka on jossain taivaan avaruukissa ole paha vastusti Gabrielia? ja iso ja mahtava enekli tulee ja paha pakenee ;)
Ef 6:
12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Nyt sitten vielä:
Dan. 12:
1 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovat.
ja näiden enkelien jälkeen tulee jotain pienenmpiä enkeleitä, vaikka heiläkin on Jumalan antama valtaa ja voimaa:
Ilm. 20:
tässä ei sanota kuka enekli mutta yksi enkeli sitoo kahleilla pahan, pääpahan!
1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
no oli kuka ja mikä enekli tahansa meille on NYT merkitystä tässä:
Dan 12.
Iso enkeli, Miikael: Herran sotajoukon päämies
Joos. 5:
Herra, Jumalan Siunattu nimi jota ei turhaa ole mainittava, nyt siis, Pyhä ja Jumala, Jehova/Jahve.
joten suoraan Jumalan alamainen, ja tämä enkeli on meidän suojana!
on nyt ja tulee olemaan vielä enemmän!
Oletus, että jossain Argangelissa:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Arkangeli
Tsaari Iivana IV Julma antoi englantilaisille vuonna 1555 oikeuden harjoittaa alueella kauppaa. Hän perusti 1584 jokisuistoon kaupungin nimeltä Novaja Holmogory, Uusi Holmgård, joka sittemmin nimettiin läheisen luostarin mukaan Arkangeliksi, arkkienkeli Mikaelin kaupungiksi.
Siiehn aika ja paljon ennen sitten on siellä ollut joku uskova, mahdollisesti, Apostoli Tuomas :) ja saarnasi meille eli heille, ja antoi paikan nimeksi Mikkeli ja Arkangeli.
vaikka jumalattomat ovat usein tuhonneet paikkoja, luostarit ja kirkot olivat ,kiellettyjä ja ei niihin menty.
enää se ei ole suojattu !
Joku puhui tässä jotain:
"Suomi on tietysti vallittu kansa ja maailmojen alkukieli. Onhan Venetsiakin väännetty suomenkielestä ja tarkoittaa tietysti veneensijaa."
Joten onko alitajunta sen laittanut esille :)
eli
Arkangeli (ven. Арха́нгельск, Arhangelsk, aikaisemmin myös suom. Vienankaupunki[6]) on Pohjois-Venäjällä Vienanmeren
no li niin tai näin, ME olemme suojassa kun Jumala sen sanoo ja iso enkeli saa käskyn.
totta kait on hyvä katsoa sen vaakunaa ja muuta merkkejä :)
no sama se ja lisää kahvia :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.Olisi ihanaa päästä käymään Arkangelissa tai vaikkapa Petroskoissa.
Herra Sebaot nimenä tarkoittaa "Armeijoiden Herra". Seba-ot on fem. monikkomuoto sanasta. (Fem, koska sana päättyy a-kirjaimeen.)
צָבָא / zaba = armeija.
צבאות / zabaot = armeijat.
Mutta Herra Sebaot, Hän ei kai kuitenkaan ole sama henkilö kuin arkkienkeli Miikael?
Minä olen muuten kerran eräässä tod. vaarallisessa tilanteessa saanut vierelleni neuvomaan sellaisen näkymättömän äänen, jota voisi kuvata "suuren sotapäällikön ääneksi". Oletin tuon äänen sekä Hänen sanojensa perusteella olleen Jeesus Itse, mutta saattoihan tuo olla myös Miikael...?
Suomeen toi kristinuskon 500-luvulla idästä, tuolloin vielä jakamaton, (alkuperäinen eli ortodoksinen) katolinen kirkko. Itään, eli Venäjälle evankeliumin (ortodoksien mukaan) vei apostoli Andreas. Hänen tiedetään kulkeneen Venäjällä todella pohjoiseen (länsipuolelta, ohi nyk. Moskovan), eli käyneen ilm. jopa suomalaisalueilla asti!
Tästä / tämän muistoksi, kait tulee nimi myös karjalaiselle, Kannaksen Antrean paikkakunnalle?
Maillemme Pohjolaan n. 1000-vuotta sitten Saksan kautta hyökänneet ja maamme vallanneet gootit ("ruotsalaiset") toivat tänne 1200-luvulla paavin ja tämän Bysantin ortodoksien vastaisen, jakautuneen Katolisen kirkon kiistat ja sodat.
Eikä Paavi / Ruotsi ole sotatoimissaan ja vihanlietsonnassaan jättänyt suomalaista kalevankansaamme vieläkään rauhaan. Ehkä jo ensi kesään mennessä Paavin / Uuden Rooman = EU:n + vapaamuurarivaltio USA:n = Luciferin joukot avoimesti rymistelevät Itärajallamme.
Nautitaan joka päivä hiljaisuudesta, rauhasta, vielä kun eivät päivittäiset sireenit soi taivaallamme. Me helsinkiläiset / Uudellamaalla, tottukaamme ajatukseen julmasta kuolemastamme, varmasti olemme niitä ensimmäisiä pommituskohteita.
Vuosi sitten oli aika valita sota tai rauha, Suomi valitsi sodan.
Jeshua Hamasciah:
https://www.youtube.com/watch?v=FeGNaiz9xV0
✨🕊👑🐏✨🔥🎵👏👏👏🎵 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä.
~Hallitsivat Kristuksen kanssa 1000 vuotta taivaassa.
1234567--- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitsivat Kristuksen kanssa 1000 vuotta taivaassa.
1234567---Raamatussa ei lue noin. Lisäsit yhden sanan Jeesuksen antamaan profetiaan.
Jumalan sana ei sinällään kelvannut adventistille.
Ilm. 20:6
Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
Ilm. 22:18
Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
Eksyttäjillä on kerran paljon vastattavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otavassahan on seitsemän tähteä. Miten se voisi kuvata "Daavidin tähteä" / kilpeä, joka on 6- / kuusi-kulmio / heksagrammi?
Otava on muuten mahtava tähtikuvio. Tulin aikoinaan töiden iltavuorosta ja seisoin bussipysäkillä. Oli pakkanen, eikä pilviä lainkaan.
Helsingin taivaalla, aivan pääni yläpuolella loisti kirkas Otavan tähtikuvio. En unohda sitä näkyä ikinä.
Seitsemän veljestä on ihana kertomus, aidosta Suomesta, jota ei enää ole.Mitä tähän sanoisi :(
auttaisiko jos kopion Aapisen ensimmäiset sivut.
Nyt MISSÄ olen sanonut että, otava on daavidin tähti?
eikö niin että olen sanonut että Otava on swastika, voit kooklettaa ja ihmetellä mikä se on.
sillä tämä tieto saatttaa poistaa koko ketjun!
nyt siis:
Jumala on tehnyt swatikan taivaalle!
Mutta ei davidin tähteä.
1 Moos 1
14 Ja Jumala sanoi: "Tulkoot valot taivaanvahvuuteen erottamaan päivää yöstä, ja olkoot ne merkkeinä osoittamassa aikoja, päiviä ja vuosia,
Jer. 31:35
35 Näin sanoo Herra, joka on pannut auringon valaisemaan päivää, kuun ja tähdet lakiensa mukaan valaisemaan yötä, hän, joka liikuttaa meren, niin että sen aallot pauhaavat-Herra Sebaot on hänen nimensä:
36 Jos väistyvät nämä lait minun kasvojeni edestä, silloin myös lakkaavat Israelin jälkeläiset olemasta kansa minun kasvojeni edessä ainiaan.
ja väännös -92
35 -- Herra on pannut auringon valaisemaan päivää, kuun ja tähdet radoilleen valaisemaan yötä. Hän panee meren kuohumaan, aallot pauhaamaan -- Herra Sebaot on hänen nimensä,
36 ja hän sanoo näin: -- Yhtä varmasti kuin minä pidän voimassa tämän järjestyksen, yhtä varmasti pidän huolen siitä, että Israelin jälkeläiset ovat aina minun kansani.
Onko tämä TAE eli 110% varmuus ja lupaus että Aabrahamin jälkeläiset ovat olemassa, eikä häviä!
eli tämä merkki ? mikä Swatika !
Nyt niiden (taivaan valojen eli tähdet)yksi tarkoitus on erottaa hyvä pahasta, kuten Salomo pyysi:
1. Kun. 3:
9 Anna sentähden palvelijallesi kuuliainen sydän tuomitakseni sinun kansaasi ja erottaakseni hyvän pahasta; sillä kuka voi muuten tätä sinun suurta kansaasi tuomita?"
Pimeyden valosta ja Valon pimeydestä, pyytää tuleva TUOMARI!
joka tosin sitten teki mitä teki, eli pahaa.
esin monia david tähden tekoja!
Joten, daavidin tähti on paha. luku 6
Otava - swatika on hyvä luku 7
daavidi tähti perkeleen teko
Otava. swatika Jumalan teko
Lukekaa ka oppikaa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otavassahan on seitsemän tähteä. Miten se voisi kuvata "Daavidin tähteä" / kilpeä, joka on 6- / kuusi-kulmio / heksagrammi?
Seitsemän veljestä on ihana kertomus, aidosta Suomesta, jota ei enää ole."Helsingin taivaalla, aivan pääni yläpuolella loisti kirkas Otavan tähtikuvio. En unohda sitä näkyä ikinä."
okei, nyt jos leikkaa paperista sen kuvion ja pyörität sitä kuten se pyörii akselinsa ympäri taivaalla, niin saat sen swastikan.
jos et havaitse, niin pyöri 90-astetta.
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ihanaa päästä käymään Arkangelissa tai vaikkapa Petroskoissa.
Herra Sebaot nimenä tarkoittaa "Armeijoiden Herra". Seba-ot on fem. monikkomuoto sanasta. (Fem, koska sana päättyy a-kirjaimeen.)
צָבָא / zaba = armeija.
צבאות / zabaot = armeijat.
Mutta Herra Sebaot, Hän ei kai kuitenkaan ole sama henkilö kuin arkkienkeli Miikael?
Minä olen muuten kerran eräässä tod. vaarallisessa tilanteessa saanut vierelleni neuvomaan sellaisen näkymättömän äänen, jota voisi kuvata "suuren sotapäällikön ääneksi". Oletin tuon äänen sekä Hänen sanojensa perusteella olleen Jeesus Itse, mutta saattoihan tuo olla myös Miikael...?
Suomeen toi kristinuskon 500-luvulla idästä, tuolloin vielä jakamaton, (alkuperäinen eli ortodoksinen) katolinen kirkko. Itään, eli Venäjälle evankeliumin (ortodoksien mukaan) vei apostoli Andreas. Hänen tiedetään kulkeneen Venäjällä todella pohjoiseen (länsipuolelta, ohi nyk. Moskovan), eli käyneen ilm. jopa suomalaisalueilla asti!
Tästä / tämän muistoksi, kait tulee nimi myös karjalaiselle, Kannaksen Antrean paikkakunnalle?
Maillemme Pohjolaan n. 1000-vuotta sitten Saksan kautta hyökänneet ja maamme vallanneet gootit ("ruotsalaiset") toivat tänne 1200-luvulla paavin ja tämän Bysantin ortodoksien vastaisen, jakautuneen Katolisen kirkon kiistat ja sodat.
Eikä Paavi / Ruotsi ole sotatoimissaan ja vihanlietsonnassaan jättänyt suomalaista kalevankansaamme vieläkään rauhaan. Ehkä jo ensi kesään mennessä Paavin / Uuden Rooman = EU:n vapaamuurarivaltio USA:n = Luciferin joukot avoimesti rymistelevät Itärajallamme.
Nautitaan joka päivä hiljaisuudesta, rauhasta, vielä kun eivät päivittäiset sireenit soi taivaallamme. Me helsinkiläiset / Uudellamaalla, tottukaamme ajatukseen julmasta kuolemastamme, varmasti olemme niitä ensimmäisiä pommituskohteita.
Vuosi sitten oli aika valita sota tai rauha, Suomi valitsi sodan.
Jeshua Hamasciah:
https://www.youtube.com/watch?v=FeGNaiz9xV0
✨🕊👑🐏✨🔥🎵👏👏👏🎵"Mutta Herra Sebaot, Hän ei kai kuitenkaan ole sama henkilö kuin arkkienkeli Miikael?"
Hieno jaotteluni, eli Jumala on KAIKEN yläpuolella ja sen jälkeen tulee Poika ja Pyhä Henki
ja sitten monia enkeli ryhmiä, ja juokkoja,
ja sitten kolme: enkeliruhtinasta ja joista eky on Miikael.
Jumalan Sotaväen päämies eli ylin sotapäälikkö, enkeleistä.
Jumala on Jumala ja enklei on pari-askelta alempana.
Nyt mielenkiitoista on että, ME uskovat tulemme enkeleitäKIN tuomitsemaan, mutta emme vielä.
se löytyykö heistä vikaa ei ole tiedossa, mutta Jobi sanoo että jopa heissä on jotain vai onko se niissä jotka ovat Jumalaa vastaan.
sillä ei nyt ole väliä ja vielä vähemmän kun olemme sitten kotona :)
"Suomeen toi kristinuskon 500-luvulla idästä,"
ei ihan, sillä jopa kirkkoja on vanhempia, eli tämä on sitä ruottaasten valhetta että Suomi syntyi kun ruotti oli armollinen.
eli 300 luvulla, joku historain kirjoitus että hämeessä on omituista väkeä kun tulikuumasta huoneesta alasti hyppäävät lumee ja menevät eteen päivä laudan-kappaleella :) (tästä laudan kappalleesta eli suksesta on jossain museossa esillä kuva ja itse suksi on jossain, niin siinä on swastikan kuva !)
"apostoli Andreas"
Joo jossain taisin kirjoittaa että Tuomas :( joten en tarkistanut.
nyt, Suomalaiset Viikinkit, olivat mahdollisesti, Rooman keisarien se pelätty henki-vartija kaarti, eli musta-pukuiset.
nyt, se että he sitten tulivat Suomeen takaisin isojn rahojen ja aarteidn kanssa, jossain vaiheessa, 600 luvulla perusti Kiowan ja sen jälkeen Rus, eli "venäjän".
HE osasivat kesyttää hirviä ! ja pitivät niitä "hevosina", nyt esin kansallis-museossa on Hirvenpää nuija eli valtikka!
https://finna.fi/Record/musketti.M012:KM6292:1
Valmistus
-8500 - -4500, mesoliittinen kivikausi, kivikausi
Nyt heitä kutsuttiin sitten myöhemin hakka-peliitoiksi, kuten Suomalainen auton-rengas :)
hakkaa päälle! sota huutoa ja kaikki olivat akuhuisssa!
Hirvenpää nuija :)
https://finna.fi/Cover/Show?id=museovirasto.891870416190CAA76BF373ABBB95A246&index=0&size=large&source=Solr
ja
https://duckduckgo.com/?t=ffab&q=hirvepää+nuija&iax=images&ia=images
HUOM. postimerkki !
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hirvenpääsauva
Joten, me olemme olleet täällä kauan aikaa, ennenkuin edes ruottalaisia oli olemassa ! saati norjalaisia eli "pohjoisen tie" eli Saamelaiset.
"Kannaksen Antrean paikkakunnalle?"
Täällä on MAAILMAN vanhin? kalaverkko !
ruotin armeija ? salli minun hirnua :)
Hakkapelitat olivat ruotsin armeijan selkäydin ja voima!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hakkapeliitat
"Ennen Ruotsin suurvaltakautta aateliston asemiehiä kutsuttiin Suomessa huoveiksi, ja sanaa käytetään usein juuri ratsumiehistä."
eni wei, tämä saattaa olla osin myös totta, mutta ruottalaaset ja petturi Suomalaiset ovat kirjoittaneet historia!
Joten ruottalaaset eivät ole Suomelle edes suupala! saati sitten joku uhka.
Petos ja valhe, sillä he saivat Suomen vallattua.
eli, tutki Suomen Ritari luotteloa ja he ovat siltä ajalta 1100-1200!
ja KAIKKI ULKOMAALAISIA, ainostaa KAKSI On Suomalaista, ja he hallitsevat nyt Suomea ! valitettavasti.
joten Suomalainen sotilas, on aina ollut sitten uskollinen ja luotettava, esim henkivartija.
Vieläkin, pienellä varauksella Suomalaisen miehen sanaa voi luottaa!
se on kaikille ulkovalloille jopa tänäpäivä selvää!
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta Herra Sebaot, Hän ei kai kuitenkaan ole sama henkilö kuin arkkienkeli Miikael?"
Hieno jaotteluni, eli Jumala on KAIKEN yläpuolella ja sen jälkeen tulee Poika ja Pyhä Henki
ja sitten monia enkeli ryhmiä, ja juokkoja,
ja sitten kolme: enkeliruhtinasta ja joista eky on Miikael.
Jumalan Sotaväen päämies eli ylin sotapäälikkö, enkeleistä.
Jumala on Jumala ja enklei on pari-askelta alempana.
Nyt mielenkiitoista on että, ME uskovat tulemme enkeleitäKIN tuomitsemaan, mutta emme vielä.
se löytyykö heistä vikaa ei ole tiedossa, mutta Jobi sanoo että jopa heissä on jotain vai onko se niissä jotka ovat Jumalaa vastaan.
sillä ei nyt ole väliä ja vielä vähemmän kun olemme sitten kotona :)
"Suomeen toi kristinuskon 500-luvulla idästä,"
ei ihan, sillä jopa kirkkoja on vanhempia, eli tämä on sitä ruottaasten valhetta että Suomi syntyi kun ruotti oli armollinen.
eli 300 luvulla, joku historain kirjoitus että hämeessä on omituista väkeä kun tulikuumasta huoneesta alasti hyppäävät lumee ja menevät eteen päivä laudan-kappaleella :) (tästä laudan kappalleesta eli suksesta on jossain museossa esillä kuva ja itse suksi on jossain, niin siinä on swastikan kuva !)
"apostoli Andreas"
Joo jossain taisin kirjoittaa että Tuomas :( joten en tarkistanut.
nyt, Suomalaiset Viikinkit, olivat mahdollisesti, Rooman keisarien se pelätty henki-vartija kaarti, eli musta-pukuiset.
nyt, se että he sitten tulivat Suomeen takaisin isojn rahojen ja aarteidn kanssa, jossain vaiheessa, 600 luvulla perusti Kiowan ja sen jälkeen Rus, eli "venäjän".
HE osasivat kesyttää hirviä ! ja pitivät niitä "hevosina", nyt esin kansallis-museossa on Hirvenpää nuija eli valtikka!
https://finna.fi/Record/musketti.M012:KM6292:1
Valmistus
-8500 - -4500, mesoliittinen kivikausi, kivikausi
Nyt heitä kutsuttiin sitten myöhemin hakka-peliitoiksi, kuten Suomalainen auton-rengas :)
hakkaa päälle! sota huutoa ja kaikki olivat akuhuisssa!
Hirvenpää nuija :)
https://finna.fi/Cover/Show?id=museovirasto.891870416190CAA76BF373ABBB95A246&index=0&size=large&source=Solr
ja
https://duckduckgo.com/?t=ffab&q=hirvepää nuija&iax=images&ia=images
HUOM. postimerkki !
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hirvenpääsauva
Joten, me olemme olleet täällä kauan aikaa, ennenkuin edes ruottalaisia oli olemassa ! saati norjalaisia eli "pohjoisen tie" eli Saamelaiset.
"Kannaksen Antrean paikkakunnalle?"
Täällä on MAAILMAN vanhin? kalaverkko !
ruotin armeija ? salli minun hirnua :)
Hakkapelitat olivat ruotsin armeijan selkäydin ja voima!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hakkapeliitat
"Ennen Ruotsin suurvaltakautta aateliston asemiehiä kutsuttiin Suomessa huoveiksi, ja sanaa käytetään usein juuri ratsumiehistä."
eni wei, tämä saattaa olla osin myös totta, mutta ruottalaaset ja petturi Suomalaiset ovat kirjoittaneet historia!
Joten ruottalaaset eivät ole Suomelle edes suupala! saati sitten joku uhka.
Petos ja valhe, sillä he saivat Suomen vallattua.
eli, tutki Suomen Ritari luotteloa ja he ovat siltä ajalta 1100-1200!
ja KAIKKI ULKOMAALAISIA, ainostaa KAKSI On Suomalaista, ja he hallitsevat nyt Suomea ! valitettavasti.
joten Suomalainen sotilas, on aina ollut sitten uskollinen ja luotettava, esim henkivartija.
Vieläkin, pienellä varauksella Suomalaisen miehen sanaa voi luottaa!
se on kaikille ulkovalloille jopa tänäpäivä selvää!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.https://www.youtube.com/results?search_query=hakkapeliitta
monta juttua heistä, hakkaa päälle :)
Anonyymi kirjoitti:
"Helsingin taivaalla, aivan pääni yläpuolella loisti kirkas Otavan tähtikuvio. En unohda sitä näkyä ikinä."
okei, nyt jos leikkaa paperista sen kuvion ja pyörität sitä kuten se pyörii akselinsa ympäri taivaalla, niin saat sen swastikan.
jos et havaitse, niin pyöri 90-astetta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.Ahaa. Tuo svastika (hakaristi) on todellakin vanha tunnuskuvio, kuten monet muutkin maailman symbolit ja joiden merkitystä niiden käyttäjät vaihtelevat omien tarkoitustensa mukaisesti. Olen kuullut svastikan jossain päin maailmaa kuvanneen mm. aurinkoa (en Otavaa).
Se, että jokin tunnus on ehkä "ihan alkujaan" kuvannut jotain aivan viatonta, kuten svastika, ei tee siitä jonkinlaista pyhää merkkiä. Kunkin asian tarkoitus ilmenee siihen kulloinkin liittyvän asian ja aatteen merkityksessä, eikä itse merkki pyhitä sitä muuksi. Hakaristi kylläkin omassa mielessäni edustaa jotain varsin kammottavaa, pahuutta.
Kommunistinen, 5-sakarainen punatähti on luotu pentagrammista. Tuo (puna-) tähti ei muutoin itsessäni edusta mitään hirviömäisyyttä, saa aikaan pahoinvointia: itse näen sen vain "puna-)tähtenä. Tähti, kuin tähti.
Selkeä pentagrammi, reunaviivoineen taas on selvästi okkultistinen kuvio, etenkin kun se piirretään yksi sakara alaspäin ja kaksi ylöspäin: "pukin (Saatanan) parta ja sarvet". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. Tuo svastika (hakaristi) on todellakin vanha tunnuskuvio, kuten monet muutkin maailman symbolit ja joiden merkitystä niiden käyttäjät vaihtelevat omien tarkoitustensa mukaisesti. Olen kuullut svastikan jossain päin maailmaa kuvanneen mm. aurinkoa (en Otavaa).
Se, että jokin tunnus on ehkä "ihan alkujaan" kuvannut jotain aivan viatonta, kuten svastika, ei tee siitä jonkinlaista pyhää merkkiä. Kunkin asian tarkoitus ilmenee siihen kulloinkin liittyvän asian ja aatteen merkityksessä, eikä itse merkki pyhitä sitä muuksi. Hakaristi kylläkin omassa mielessäni edustaa jotain varsin kammottavaa, pahuutta.
Kommunistinen, 5-sakarainen punatähti on luotu pentagrammista. Tuo (puna-) tähti ei muutoin itsessäni edusta mitään hirviömäisyyttä, saa aikaan pahoinvointia: itse näen sen vain "puna-)tähtenä. Tähti, kuin tähti.
Selkeä pentagrammi, reunaviivoineen taas on selvästi okkultistinen kuvio, etenkin kun se piirretään yksi sakara alaspäin ja kaksi ylöspäin: "pukin (Saatanan) parta ja sarvet".Etsin tähän liitteeksi australialaisen, ent. vapaamuurarin / saatananpalvojan, mutta jo vuosia Jeesusta seuranneen muusikko Altiyan Childsin videon freemasonry / vapaamuurareista. Videon alussa hän kertoo omasta uskoontulostaan.
Altiyanin kasvoista voi "lukea" paljon: sekä syvää tuskaa että uutta, hengellistä puhtautta.
Tämä engl.kielinen (5 tunnin yhtäjaksoinen kooste) vielä löytyi.
Ei kovin herkille / lapsille, eikä videota ole "pakko" kokonaan katsoa. Sen verran voi alkua seurata, että pääsee jyvälle, mistä maailmanpolitiikassamme on (jo kauan ollut) kyse. Jos tulee paha olo, paina stop-nappulaa:
X Factor Winner Reveals World's Secret Religion - Altiyan Childs:
https://www.youtube.com/watch?v=7Eeo-82Eac8
* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. Tuo svastika (hakaristi) on todellakin vanha tunnuskuvio, kuten monet muutkin maailman symbolit ja joiden merkitystä niiden käyttäjät vaihtelevat omien tarkoitustensa mukaisesti. Olen kuullut svastikan jossain päin maailmaa kuvanneen mm. aurinkoa (en Otavaa).
Selkeä pentagrammi, reunaviivoineen taas on selvästi okkultistinen kuvio, etenkin kun se piirretään yksi sakara alaspäin ja kaksi ylöspäin: "pukin (Saatanan) parta ja sarvet".svastika
on Elämän pöyrä !
siitä on monia paikkoja Raamatussa.
Useissa kultuureissa ja uskonnoissa on sama tai vastaa.
Intiassa tunnetuin.
"ei tee siitä jonkinlaista pyhää merkkiä."
totta ei ole pyhä merkki, mutta tämä itsessään on merkki joka osittaa aikoka/aikaa ja tapahtumia.
Esim Aabrahamin oli kuun palvoja ennen kuin Herra ilmestyi.
sen aikset "tietäjät" ja tiedemiehet, tiesivät paljon mitä me emme tiedä aj olemme kadottaneet tai emme tahdo tietää.
esim koko taivast, mitä näemme on jaettu kahteentoista osa (12) ja niitä kuvataan ja on eläinradan merkit,
Tämä ei ole horroskooppia vaan tähtitiedettä.
horroskooppi on taikuutta ja noitien juttuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkeä pentagrammi, reunaviivoineen taas on selvästi okkultistinen kuvio, etenkin kun se piirretään yksi sakara alaspäin ja kaksi ylöspäin: "pukin (Saatanan) parta ja sarvet"."Selkeä pentagrammi, reunaviivoineen taas on selvästi okkultistinen kuvio, etenkin kun se piirretään yksi sakara alaspäin ja kaksi ylöspäin: "pukin (Saatanan) parta ja sarvet"."
"pukin (Saatanan) parta ja sarvet".
eli ei.
mikä on tämä perkele ja saatana, eli ulkoinen olemus:
Hes 28
12 "Ihmislapsi, viritä itkuvirsi Tyyron kuninkaasta ja sano hänelle: Näin sanoo Herra, Herra: Sinä olet sopusuhtaisuuden sinetti, täynnä viisautta, täydellinen kauneudessa.
Näin sanoo Herra, Herra:
Sinä olet sopusuhtaisuuden sinetti,
täynnä viisautta,
täydellinen kauneudessa.
eli, ei ole kauniinopaa olentoa kuin paha eli perkele eli saatana.
tai oli, en tiedä, sillä Herra ei siitä mitään sano.
nyt on monelle eksytys että kuvitelevat että paha on tyhmä ja pahan näköinen ja muutenkin vasten mielinen.
ei vaan päin vastoin, jolloin on hellpo huijata ihmisiä.
ja tekeyteä valkeuden enkeliksi.
2. Kor. 11:14
Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
- Anonyymi
Eihän sillä vanhalla pierulla ole mitään menetettävää. Joku nitistää sen torakan heti,kun uskaltautuu rotta kolostaan. Halukkaita on varmaan pilvin pimein.
- Anonyymi
Ei
- Anonyymi
Eutanasian globalisoituminen osoittaa kuinka ihmiset etsivät kuolemaa lopun aikoina. Hämmentävintä on että myös sellaiset jotka paljon rakastivat kaikenlaista.
- Anonyymi
" Sellaiset, jotka paljon rakastivat kaikenlaista."
Synnin vääryyttä ja valhetta rakastaneet?
Jumalattomasta on tullut vahinko itselleen. Olen nähnyt läheisten jumalattomien eläen vain tämä näkyvillämme oleva maailma innoittajana. Kuoleman päivän tultua eletty elämä oli tappio, eikä siihen vaikuta oliko jumalaton eläessään miljonääri vai ns. tyhjätasku. Kummankaan Helvettiin joutumisesta ei ole eroa. Sinne ei kukaan halua. Olen varma tästä: Jokainen ihminen kuoltuaan ei halua Helvettiin olipa hänet lokeroitu mihin lokeroon tahansa esim. saatanan kätyri palvelija, liberaaliteologi,Jehovan totistaja, ateisti ymv. pimeyden lapsi.
Kun ymmärtää kuoltuaan jatkavansa elämää kuolemattomassa uusruumiillistumassa on varmasti siihen astisen elämän suurin shokki kaikille.
Jotkut ovat sanoneet että eivät halua Taivaaseen/ Uuteen Maahan koska siellä on kristittyjä...
Mieli muuttuu samantien kun Helvettiin joutuu. Helvetti on ihmiselle epämiellyttävä paikka joka hetki sen käsityksen mukaan jonka olen nähnyt kahdessa päännäyssä ja kuullut muiden Jumalan lasten kertomukset omista päännäkemisistään Helvetistä.Niitä yhtistää totistus: Helvettiin ei kukaan halua,niemand, noupati.
Lihaksikko-välykkö,
Selef Urge
- Anonyymi
Tämä on hyvä ketju.
- Anonyymi
Täyttä saissee suurimmaksi osaksi. Siinä sitä vastavoima ja painovoimasoffiina lässyttävät osin toisiaan vastaan. Noista kahdesta huomaa kyllä mihin sokea enkelidemonien palvonta johtaa. Suureen sekamukseen.
- Anonyymi
Jaaha, tuolta ed. pitkältä Zelenskyi-videolta onkin nyt jew-tuben toimesta poistettu mm. pedofilia-kohtaus.
Ukrainalainen sotapäällikkö, jauhodemari Zelenskyi:
https://www.youtube.com/watch?v=Za3iAdRjYQc
Bi-seksuaali Zelenskyi vauhdissa. Katsokaa tanssijoiden luomia kuvioita, mm. pentagrammit:
https://www.youtube.com/watch?v=PRrEan8WrLs
* - Anonyymi
Miten niin? Perustele!
- Anonyymi
Se että muutama ajasta aika sitten KOLME salamaa teki Suomen "kartan" taivaalle on itselleni vielä arvoitus, mitä se meinaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke271817- 1071482
- 771401
Mitä harrastuksia kaivatullasi on?
Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?671036- 61892
- 47886
- 64853
Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?
Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t27810Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi
Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂62787- 127765