hammaslääkäri

pelokas

Mikä olisi kajaanissa paras yksityinen hammaslääkäri? Pitäis tilata aika ja kouluaikojen hammaslääkäri keikat ei oikein hyviä muistoja jättäneet.

16

5675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on hyvä

      ja erittäin varovainen.

    • Matias

      Marja Keränen, Citytalon 4.kerros. Olen käynyt siellä yli 10 vuotta. Todella rauhallinen ja kiltti hammaslääkärinä. Ihmisenä sympaattinen.

      Itsellä on myös ankeita kokemuksia lapsuuden kouluhammaslääkäreistä sekä "kivuliaat hampaat".

      Aina saan puudutukset pyytäessäni. Jopa niin, että hän puuduttaa ensin, ottaa välillä toisen potilaan ja puolen tunnin päästä aloittaa varsinaisen hoidon.

      En voi pahaa sanaa sanoa.

      Tilaa aika heti. Taitavat olla heinäkuun lomalla.

      • Minna-27

        Olen täysin samaa mieltä Matiaksen kanssa.

        Kiltti ja rauhallinen kuin viilipytty.

        Kun olen esittänyt omat toiveeni ja pyyntöni, sitten voikin melkein nukkua siinä tuolissa.


      • veke

        asiallinen, rauhallinen


      • torvi
        veke kirjoitti:

        asiallinen, rauhallinen

        Mulle on sattunut aina kivat, sekä tk:ssä että yksityisellä. Suurin osa ollut aika nuoria, yksi keski-ikäinenkin. En ala mainostaa omaani, koska sitten taas väitetään että olen ko. henkilö itse.


      • melluh

        Marja Keränen on sellainen hammaslääkäri että vie hammaslääkäri kammon mennessään. Suosittelen kaikille.


      • Kannattaa käydä

        Kävin Pärssisen Sallalla 1-2 v. sitten, en tarkasti muista. Laittaavat huuliin rasvaa ettei huulet kuivu ja halkee kun suu on auki kauan. Ja jos joku toimenpide tuntui hankalalta ja penkissä vähän nytkähti,niin heti kysyi että sattuuko. Tosi ystävällinen on ja hoitaja kans on kiva. Jos itsellä hammasongelmia niin heti menen sinne.


    • kivuton

      Salla Pärssinen, Kauppakatu 27. Ei revi, eikä raasta. Oikein mukava hammaslääkäri.

      • Bruksaaja

        Parasta hammashoitoa itsekin sain Sallalla. Harmittaa kun jouduin muuttamaan paikkakunnalta ja yhtä hyvään en ole uudestaan törmännyt. Ja kävin Sallalla siis Sotkamosta asti.


    • kansakoulu -66

      Jos kuka lienee käynyt em "hammaslääkärillä" tietää mitä on PELÄTÄ hammaslääkäriä. Siellä hihnat rallatteli niin somasti kun "lääkäri" poraili mielialansa mukaisesti purukalustoa kuntoon.Kellä sattu olemaan aakkosjärjestyksen mukaisesti viimeisenä vuoro............se kopasi luonnetta pysyä odotushouneessa viimeiseen asti kun koulukaverit syleksi verta sylkykuppiin!!! Vielähi tulloo mielee kansakoulu ku mennöö hakemmaa leippeä kavun toeselta puolelta.
      Ossi Kuutti on Best!!!
      Siellä nähhää ketä pelottaa ja toemittaa sem mukkaa.

      • reiätön

        Koulukaverit oli aina kauhusta jäykkinä hammaslääkäripäivinä. Sinne mentiin aina luokka kerrallaan.
        Minulla ei ollut mitään hätää. Täti oli aina ystävällinen. Minulla oli hyvät ja kauniit valkeat hampaat ja aina sain tyytyväisyydekseni kuulla: ei reikiä!


    • Varo!!

      Mitä enemmän on toimenpiteitä niin sen suurempi on palkka. Julkisella sektorilla saavat enemmän ongelmia aikaiseksi.

    • 1945

      Kuutin mainos lupaa "rahastusta " ammattitaidolla. Niin myös on. Proteesi ei vaan tule kuntoon. Piti mennä kunnalliseen, tuli kuntoon kerralla. Näinkö käy myös soteen siirryttäessä. Yksitynen rahastaa, kunnallinen korjaa sotkut?

      • hampaatonko

        No on tuo kestänyt tottavie, kun ketju on aloitettu jo 2005.


      • eihylkeelle

        Yksityisellä puolella tehdään huonoa jälkeä tarkoituksella. Miksi? Siksi, että se asiakas tulee uudelleen ja uudelleen sen huonosti hoidetun operoinnin takia sinne...ja maksaa maltaita.
        Olen huomannut saman ja en enää ikinä mene yksityiselle, kunnallisella hoidatan jatkossa kalustoni kuntoon.
        Kokemusta hampaanpoistosta, joka olisi pitänyt ennen sitä hoitaa antibiooteilla(tulehdus), ei sitä tehty, vaan routastiin hammas pois...tuloksena samalle päivälle kuume(39), petipotilaana ja seuraavana päivänä lekuriin>tulehdusarvot huipuissaan...meni bakteeri elimistöön...olisi voinut mennä sydämeen asti...voi voi hylje!!
        Paikkauksien jälkiä ei hoideta kunnolla>rosoinen hampaan pinta, johon kyllä tarttuu bakteerit tiukkaan ja seurauksena uusi vaurio ja tosi nopeasti.
        Paikattujen hampaiden välejä ei hiota ns. hiomaliuskalla, joten hammaslanka rispautuu, eikä lähde hampaan välistä pois. > Tahallaan tehtyä, että uusi paikkaustarve muhii ja pysyy.
        Huonosti paikattu hammas, paikka tai koko hamppi tipahtaa jonkinajan päästä pois>eikun mene takaisin... >>>>tulos: Keinottelua ja rahastusta nuo yksityiset hamppitohtorit ja hinnat sikakalliita!


    • yragyrag

      Jari Heiskanen on todella hyvä. Oli aikoinaan hammastekniikko niin kaikki hoidot toimii mahtavasti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2204
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      159
      1436
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1045
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1019
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe