Leijonakuningas Pulma??!!!!!!HELP!!!

nikki

kuka vois auttaa mua löytää esittäjän ja biisin nimen suomenkieliseen versioon tina turnerin biisistä "He lives in you"????? Menee hermo ku en löydä mitään apua

3

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanna

Eikö lopputeksteissä lue?

• nikki

ei ole mun versiossa lopputekstejä.siitähän sen tosiaan näkis mut mul menee hermo....:)siis kyse on leijonakuningas 2sen alku biisistä!!

• ------------
        nikki kirjoitti:

ei ole mun versiossa lopputekstejä.siitähän sen tosiaan näkis mut mul menee hermo....:)siis kyse on leijonakuningas 2sen alku biisistä!!

En tiedä mutta aivan ihana ihana biisi!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      2599
    2. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      28
      1821
    3. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      124
      1558
    4. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      51
      1417
    5. Olet kamalin ihminen mitä tiedän M

Toivottavasti ei ikinä nähdä enää.
      Ikävä
      68
      919
    6. Mitä sanoisit jos uskaltaisin

Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha
      Ikävä
      69
      894
    7. Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat

Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko
      Sinkut
      156
      887
    8. Mikä sai sut

Rakastumaan häneen ja miten pitkään siinä meni? Mikä nyt on tilanne?
      Ikävä
      55
      820
    9. Taitaa olla kaikki ohi

Meidän väliltä.
      Ikävä
      61
      792
    10. Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!

Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,
      Tv-sarjat
      14
      789
    Aihe