parturipalveluista

mummo(ko)

Olen nyt käynyt useassa eri kampaamossa Imatralla, ja ihmetellyt sitä miksi ei missään osata tehdä kunnon föönikampausta. Joka paikassa olen saanut vain "trendi" kampauksen ja näyttänyt aivan idiootilta pois kävellessäni. Eivät kaikki halua olla nuorekkaita tai niin trenditietoisiakaan. Suositelkaa nyt sitten tälläiselle 40-v naiselle HYVÄÄ, vanhanaikaista kampaamoa. Kokeiltu on mm Keltatukka, Hiustiara, Saxon, Salon Paradise, Salon Laura ja Hiusstop. Ei kiitos toiste enää näihin paikkoihin.

16

3360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä

      Parturikampaamo starletista voisi saada sopivan mummomaisen kampauksen=)

      • mummoparturi.....

        joten eiköhän hän loihtiele mummokampauksenkin.En kyllä tiiä onko se parturi vielä.


    • Nuorekas melkein mummo

      Patsaalla Loikkaan Piksan parturiliikettä ja Kulmilla Ingridiä... En halua haukkua heitä, mutta ei ole mitään nykytrendien in-paikkoja nämä liikkeet. Siis sellaisia, jotka yrittävät olla jotakin halpoja kopioita suuresta maailmasta eli Helsingistä.

      • Nyt ihmettelen suuresti

        Helsingistä löytyy ihan taatulla sellaista ammattitaitoa, jota et löydä Imatralta! Osataan tekniikat laidasta laitaan ja muutenkin löytyy paikkoja joissa asiakasta kuunnellaan ja katsotaan tarkkaan, ettei lyödä päähän sitä samaa kuin kaikilla muilla. Mummokampaukset onnistuu saletilla...föönaaminenkin on niin helppoa, että huonosti on opit perille menneet, jollei sitä asiakkaan toivomuksesta osaa tehdä.

        Kylpylän kampaamo tai kosmetologipalveluita en suosittele, mutta vain oman ja muutaman tutun huonon kokemuksen johdosta.Joku muu voi olla tyytyväinen.Kuka mistäkin tykkää, mutta näköjään aikoja sitten oppinsa saanut ei välttämättä ole paras mahdollinen tekijä, nuoret osaavat paremmin.

        En muuten tiennyt että patsaalla edes enää partureita onkaan, en ole siellä kyllä aikakausiin käynytkään, varmaan pariin vuoteen ainakaan!! Kun ei ole ollut asiaa sinnepäin, muutenkin aika menee nykyisin enemmän naapurikunnassa talon rakennushommeleissa.


      • Kerran käynyt
        Nyt ihmettelen suuresti kirjoitti:

        Helsingistä löytyy ihan taatulla sellaista ammattitaitoa, jota et löydä Imatralta! Osataan tekniikat laidasta laitaan ja muutenkin löytyy paikkoja joissa asiakasta kuunnellaan ja katsotaan tarkkaan, ettei lyödä päähän sitä samaa kuin kaikilla muilla. Mummokampaukset onnistuu saletilla...föönaaminenkin on niin helppoa, että huonosti on opit perille menneet, jollei sitä asiakkaan toivomuksesta osaa tehdä.

        Kylpylän kampaamo tai kosmetologipalveluita en suosittele, mutta vain oman ja muutaman tutun huonon kokemuksen johdosta.Joku muu voi olla tyytyväinen.Kuka mistäkin tykkää, mutta näköjään aikoja sitten oppinsa saanut ei välttämättä ole paras mahdollinen tekijä, nuoret osaavat paremmin.

        En muuten tiennyt että patsaalla edes enää partureita onkaan, en ole siellä kyllä aikakausiin käynytkään, varmaan pariin vuoteen ainakaan!! Kun ei ole ollut asiaa sinnepäin, muutenkin aika menee nykyisin enemmän naapurikunnassa talon rakennushommeleissa.

        Mansikkapaikassa Skaffari tekee aivan upeita föönikampauksia!


    • mie

      Paras kampaamo/parturi svetossa, tavaratalon yläkerrassa...
      Laadukas ja edullinen. Kannattaa katsoa sanakirjasta muutama sana haluamastasi kampauksen tyylistä, vaikka osa tekijöistä puhuukin "hoono soomi".

    • vakio

      Variksen Pirjo Tainionkoskentiellä on kyl paras!!!

    • Föönaa

      Kyl ihan ykköskampaaja Imatralla on Parturiliike Pirkko Lamberg.

      Sisäänkäynti Koskenpartaalta Musiikki Fazerin väliköstä toiseeen kerrokseen.

      Jopa Uosukainen ja Hurskainen ovat käyneet siellä "laitettavana". Olen nähnyt molemmat tyylikkäät naiset siellä kun olen itse asiakkaana ollut.

    • Miekysyn

      Millainen palvelu Sax'onissa on?

      • siekysyt.

        Voi herrane aika ku olet takapajune ! Kaivoit taas 8 vuotta vanhan ketjun esille ja ei ku kyselemään ??? Voi vitsi, eiköhän ole jo kampaajat ja kammattavat ikä loppuja? ja tekijät kuolleet, mut eihän siinä mitään, saitpas taas jatkaa jotain ehkä omaa aloittamaasi ketjua hahahaaahaaahaaahaa


    • kertt

      CM-HIUSTALO. Siellä osataan kyllä tehdä kunnon fööni. Käynyt nyt itse jo kaksi kertaa, ja on föönattu permanentin jälkeen ja ennen, molemmat onnistuneet hyvin. Pyydät vain jo aikaa varatessa sellaiselle kuka osaa föönata. Tietääkseni siellä on aika korkeat ammattitaitovaatimukset että sinne edes pääsee töihin.

      • joooop

        "Tietääkseni siellä oon aika korkeat ammattitaitovaatimukset että sinne edes pääsee töihin." HAHAAHAAAA , just niin.. hehehee


      • marju8
        joooop kirjoitti:

        "Tietääkseni siellä oon aika korkeat ammattitaitovaatimukset että sinne edes pääsee töihin." HAHAAHAAAA , just niin.. hehehee

        No voin vain ihmetellä, koska minä itse sinne en päässyt, ja olen kuitenkin ollut yrittäjänä jo monta vuotta, kokemusta alalta noin 15v. Ja samaan aikaan haastattelussa ollut ei myöskään päässyt. Kun taas vasta viime keväänä valmistunut tyttö pääsi. Että millä perusteella sinne oikein ovat päässeet???


      • c..
        marju8 kirjoitti:

        No voin vain ihmetellä, koska minä itse sinne en päässyt, ja olen kuitenkin ollut yrittäjänä jo monta vuotta, kokemusta alalta noin 15v. Ja samaan aikaan haastattelussa ollut ei myöskään päässyt. Kun taas vasta viime keväänä valmistunut tyttö pääsi. Että millä perusteella sinne oikein ovat päässeet???

        Voiskohan olla ikä ja ulkonäkö? saattaavat vaikka osata jokusen sanan venäjää ja ovat myös potenttiaalisempia oppimaan.


    • tubeeee

      Svetossa edullisimmat ja hinnat ja ystävällinen palvelu. Suosittelen!

      • 15+8

        Kaupan päälle happy end. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      453
      2331
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2076
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1592
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1581
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1355
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1351
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      152
      1335
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1226
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1105
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      101
      1069
    Aihe