yritin soittaa SPEEDERMAN OY:LLE

KANKAANPÄÄHÄN

Keskustellakseni parista pyörästä. Nettisivuilla ollut puh.no. ei vastannut kahteen päivään ! Luettelotietojen mukaan numero oli salainen.

Onko kukaan onnistunut kontaktoimaan tähän firmaan.
Onko joku uskaltanut ostaa jotakin tältä firmalta?
Kokemuksia ?

88

15495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R80/7

      Taikka sitte voi mennä ihan oikeeseen moottoripyöräkauppaan ja ostaa sieltä moottoripyörän.

    • ja lue

      Kirjoita "SUOMI 24"-tekstin alla olevaan hakukenttään hakusanaksi "Speederman" niin näet kaikki jutut mitä ko. aiheesta on kirjoitettu.... riittänee vastaukseksi.
      Itselläni ei ole mitään kokemusta asiasta joten kantani on neutraali...

      • firma

        kaksi pyörää olen puljusta ostanut,ei ole kummassakaan ilmennyt ihmeellisyyksiä.
        Yksi miinus tulee kyllä siitä että kummastakin ostamastani pyörästäni oli jätetty huolto tekemättä,mutta sen myyjä kyllä kertoi ostohetkellä joten itse pidän kyllä luotettavana puljuna.


      • waj
        firma kirjoitti:

        kaksi pyörää olen puljusta ostanut,ei ole kummassakaan ilmennyt ihmeellisyyksiä.
        Yksi miinus tulee kyllä siitä että kummastakin ostamastani pyörästäni oli jätetty huolto tekemättä,mutta sen myyjä kyllä kertoi ostohetkellä joten itse pidän kyllä luotettavana puljuna.

        saksasta tuotujen pyörien välitysfirma muun toiminnan ohella (maanviljelystä, opiskelua ja muuta)... ei erityisen pahaa eikä hyvää sanottavaa. yhden pyörän olen ostanut heiltä. kevätkiireitä ehkä... ja ehkä hekin haluavat pitää välillä lomaa?


      • jos kerran
        waj kirjoitti:

        saksasta tuotujen pyörien välitysfirma muun toiminnan ohella (maanviljelystä, opiskelua ja muuta)... ei erityisen pahaa eikä hyvää sanottavaa. yhden pyörän olen ostanut heiltä. kevätkiireitä ehkä... ja ehkä hekin haluavat pitää välillä lomaa?

        on liike ja sille puhelinnumero niin pitää olla osaaminen myös puhelinvastaajan käyttöön.


    • el_lupo

      sieltä, mutta kun aloin kyselemään sähköpostitse tietoja,niin kauppias heittäytyi täysin vastaamattomaksi, joten kaupat jäi tekemättä. Lupasi muuten sähköisesti kertoa, mutta oli varmaan hankalaa alkaa moittimaan omaa pyörää.

    • niinar1

      Speedermaniltä hain keväällä moottoripyörän joka koeajossa tietysti pelasi moitteettomasti mutta kotimatkalla hajosi ja soitettuani herra multisillalle hän nauroi päin naamaa että kyllä alle 20tkm ajetuille pyörillekkin näin käy joten asia on vieläkin kuluttajansuojamiehellä jota kautta toivon asian ratkeavan.

      Johtopäätöksenä en suosittele kenellekkään liikkeeseen menoa mielummin muutamia euroja enemmän (usemmiten kuitenkin vähemmän) KUNNON liikkeestä joita etelä suomessakin on paljon!

      • Täst mie piän

        Lisää tätä:})


      • kyse.,
        Täst mie piän kirjoitti:

        Lisää tätä:})

        Tuontipyöristäkö kyse?Silloin saa kts. peiliin syy tyhmyyteen löytyy sieltä.


      • Mitäsvalitat

        Kyllä tommosille vauvoille saa/pitääkin nauraa päin naamaa.
        Speedman on aivan yhtä hyvä liike kuin mikä tahansa pks seudun pulju,tosin speedermanilta saa palvelua tavallinen matti meikäläinenkin,toisin on näissä pks seudun liikkeissä.


      • suomessa tehtyä
        kyse., kirjoitti:

        Tuontipyöristäkö kyse?Silloin saa kts. peiliin syy tyhmyyteen löytyy sieltä.

        tuomattomia pyöriä saa???


      • palvelua saa
        Mitäsvalitat kirjoitti:

        Kyllä tommosille vauvoille saa/pitääkin nauraa päin naamaa.
        Speedman on aivan yhtä hyvä liike kuin mikä tahansa pks seudun pulju,tosin speedermanilta saa palvelua tavallinen matti meikäläinenkin,toisin on näissä pks seudun liikkeissä.

        tai jos ei saa niin ei sellanen liike kauaa toimi tai menee ainankin myyjä vaihtoon.


      • eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
        palvelua saa kirjoitti:

        tai jos ei saa niin ei sellanen liike kauaa toimi tai menee ainankin myyjä vaihtoon.

        Pyörän olisin Tuusmotorssilta ostanut pari vuotta sitten mutta palvelua ei tullut vaikka kuinka näytin kiinnostuneelta eräästä pyörästä.
        Muutenkin aivan käsittämätön pulju,jos sielä asioi niin kannattaa varata koko päivä aikaa koska palvelu on kuin jostain hidastetusta leffasta.

        Bikeworldistäkään ei voinut pyörää ostaa koska eivät huolineet 92vm cebaria vaihdossa ollenkaan,eivät siis tarjonneet senttiäkään.

        Eipä ole siis paljon hurraamista täällä pks seudulla.


      • otek
        eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Pyörän olisin Tuusmotorssilta ostanut pari vuotta sitten mutta palvelua ei tullut vaikka kuinka näytin kiinnostuneelta eräästä pyörästä.
        Muutenkin aivan käsittämätön pulju,jos sielä asioi niin kannattaa varata koko päivä aikaa koska palvelu on kuin jostain hidastetusta leffasta.

        Bikeworldistäkään ei voinut pyörää ostaa koska eivät huolineet 92vm cebaria vaihdossa ollenkaan,eivät siis tarjonneet senttiäkään.

        Eipä ole siis paljon hurraamista täällä pks seudulla.

        Bikewordilta kesäkuussa uuden pyörän. Liike tuntuu välttelevän vanhoja pyöriä ongelmien välttämiseksi. Myyvät joko uusia tai tuorehkoja mieluiten heidän aikaisemmin myytyjä. Varmaan tietoinen valinta millä välttää turhia tyytymättömiä asiakkaita. Ei edes Veho huolinut vaihdossa autoa jonka vaimolle olin uutena ostanut 5 vuotta aikaisemmin. Kehoittivat myymään itse.


    • sepe26

      Olen liikkeestä ostanut 2 menopeliä ja tämä toinen jäi viimeiseksi. Huolellisesti syynättiin läpi ja uskomaton määrä vikoja löytyi tämän jälkeen ja speederman ei ottanut minkäänlaista vastuuta tästä joten eteenpäin asia on menossa... Luotettaviakin liikkeitä löytyy jotka ottaa vastuuta myymistään tuotteista ainakin 50% korjauksista.

      • LiikkeitäPaljonNähny

        Mistä teitä urpoja oikeen riittää ?
        Olisiko parempi syynätä sitä pyörä ennen ostoa ?
        Jos esim etupumpun stefat alkavat tiputtamaan päivän tai kahden päästä ostosta niin mielestäni liike ei todellakaan ole vastuussa moisesta.
        Kerrohan nyt mitä ongelmia sulla pyörän kanssa ilmeni,mikä pyörä ja minkä ikäinen,ja mitä maksoit.


      • huonot vehkeet
        LiikkeitäPaljonNähny kirjoitti:

        Mistä teitä urpoja oikeen riittää ?
        Olisiko parempi syynätä sitä pyörä ennen ostoa ?
        Jos esim etupumpun stefat alkavat tiputtamaan päivän tai kahden päästä ostosta niin mielestäni liike ei todellakaan ole vastuussa moisesta.
        Kerrohan nyt mitä ongelmia sulla pyörän kanssa ilmeni,mikä pyörä ja minkä ikäinen,ja mitä maksoit.

        Ei huollot ole niin tärkeitä nykyvehkeillä..mutta kaatumista ne ei nykyään kestä!


      • Anonyymi
        LiikkeitäPaljonNähny kirjoitti:

        Mistä teitä urpoja oikeen riittää ?
        Olisiko parempi syynätä sitä pyörä ennen ostoa ?
        Jos esim etupumpun stefat alkavat tiputtamaan päivän tai kahden päästä ostosta niin mielestäni liike ei todellakaan ole vastuussa moisesta.
        Kerrohan nyt mitä ongelmia sulla pyörän kanssa ilmeni,mikä pyörä ja minkä ikäinen,ja mitä maksoit.

        }itse omistaja varmaan kommentoi tämän😂


    • asdfj

      Oon ostanut kaksi kulkupeliä tuolta ja aion ostaa jatkossakin. Tottahan käytetyn ostossa aina riskinsä on, mutta se nyt pätee liikkeeseen kuin liikkeeseen.

    • turha käynti

      elä vaan erehdy ostamaan!!

    • ddddfr

      juuuu kaikis niisson vikaa

      • etelänhemmo

        Olen ostanut ja ainoastaan yhdessä 250 nelari suikassa hajosi pytty, joka on mallivika. Ei myyjän.
        Muut toimineet moitteetta.


      • kp
        etelänhemmo kirjoitti:

        Olen ostanut ja ainoastaan yhdessä 250 nelari suikassa hajosi pytty, joka on mallivika. Ei myyjän.
        Muut toimineet moitteetta.

        Kaukaa kannattaa kiertää kyseinen pulju..Yhden ja viimeisen kerran tehny kaupat siinä firmassa. Yhteistyöhalu loppuu siihen ku nimi on paperissa. Ei mitään hyvää sanottavaa.


      • en enää
        kp kirjoitti:

        Kaukaa kannattaa kiertää kyseinen pulju..Yhden ja viimeisen kerran tehny kaupat siinä firmassa. Yhteistyöhalu loppuu siihen ku nimi on paperissa. Ei mitään hyvää sanottavaa.

        Sovittiin vuokrauksesta ja ajasta, kun piti mennä maksamaan ja kirjoittamaan sopimus, oli vuokrannut alta tutulle
        että KIITOS! oli hyvä etten ehtinyt maksamaan!


    • täyttä tuubaa

      kävin kattomassa pitkän matkan takaa, siinä lafkassa ei ole mitään muuta ku paskaa, ja kyllähän se sitten selvis ku katoin vähän taustoja ja selvis aika paljon, taitaa kaikki kaupat mennä kuluttaja asiamiehen kautta, siellä porin suunnalla varmaan voi myydä ihan mitä vaan.

    • jannec7

      Kyllä ne vastaa ja kauppaa käy. Mutta en suosittele kauppaa kenellekkään vilkut pitki kotariin tulla postissa jälkikäteen eikä ole 1,5 vuoteen kuulunu vaikka soittanu ja lähettäny s-postia perään. Ja kyllä mä tiedän että vilkut ei maksa kuin sen parikymppiä mut tämä alkaa olemaan periaatekysymys.

    • läheltä on

      olen tehny paljon kauppaan eikä valittamista ole,en oo soitellu perään jos on jtn vikaaki ollu,käytettyjä romujahan nää on kiertää kokoajan.

    • Tehkää

      rikosilmoitus kyseisestä liikkeestä (Speederman Oy)! Petos on aina rikos! Vastuulliset yritykset tulevat aina olemaan luotettavia kaupankävijöitä.

    • Slowerman

      Ei valittamista Speedermanista, yhdet noin 6kk sitten tehdyt kaupat takana. Kantani on neutraali.

    • ihme hommaa

      Tilasin speedermanista tankin mopediini ja kysyin selvästi sähköpostissa onko tankki sopiva minun moottoripyörääni. Kun tankki tuli matkahuoltoon maksoin siitä 30€ toimituskulut 25€ ja kun kotona avasin paketin sisällä oli aivan väärä 3 litran tankki. Soitin speedermanille sanoivat vain että "soitan takaisin kun minulla on nyt asiakkaita tässä" aattelin vaan että enkö minä sitten ole asiakas, noh oottelin tunnin ei kuulunut mitään soitin takaisin ja taas sanoivat että soitetaan kun keretään ja löivät luurin korvaan. Lähetin heille viestiä, mutta minkäälaista vastausta ei ole kuulunut. En suosittele tilaamaan mitään siitä puljusta

      Onko jollakin neuvoja mitä pitäisi nyt tehdä jotta saan rahani takaisin?

      • moto-keke

        Kuluttaja-asiamies, tai menet puljuun ja selvität asian siellä. Ostin aikoinaan motarin sieltä, ei aivan pitänyt sovitut asiat paikkaansa, minä vaadin hinnanalennusta ja päästiin sopimukseen, mutta en asioisi siellä enää.


    • TLTL

      Useamman auton ostanut, yhden kaksipyöräisen sekä mönkijän. Eli 6 kauppaa takana Speedermanin kanssa, en kyllä pysty mitään pahaa sanomaan! Mönkijässä oli pieni vika joka oli valmistajan moka, soitin ja kerroin tilanteen myyjälle, mönkijä noudettiin parin pv kuluttua speedermanin toimesta ja palautettiin vielä samalla viikolla kunnossa ja tankki täynnä(noudettaessa oli lähes tyhjä).

      Reilu kauppias kaiken kaikkiaan, jokaisesta menopelistä olen saanut tiedot jotka ovat pitäneet paikkansa. Soittoihin on vastattu aivan normaalisti, yhden ainoan kerran on ollut niin että pyysi soittamaan hetken kuluttua uudestaan koska palveli paikalla ollutta asiakasta joka oli matkan päästä tullut paikalle kauppoja hieromaan autosta, tuo nyt on täysin normaalia mielestäni.

      Tuossa vaan joku aiemmin itki että oli myös pyydetty soittamaan myöhemmin, olisikohan
      myyjän pitänyt keskittyä sinun kanssasi puheluun kun paikalla ollut asiakas (ties mistä asti tullut) kyseli tietoja tuotteesta, teki papereita kaupoista, tai suoritti maksua tms... Onkohan sinua kenties ammuttu joskus huomaamattasi päähän jos et tuollaista käsitä, vai mistä tuollainen älykkyys loistaa :) No joo vitsi vitsi.

      Tulen olemaan varmasti jatkossakin kyseisen yrityksen asiakas, kun jotain kiinnostavaa heille ilmestyy. Tuolla ylempänä oli vaan sellaisia tekstejä jotka olivat varmasti osa keksittyjä, kun ei ole riittävästi tiputettu hintaa niin vedetty koko palko herneitä nenään ja herjaillaan shittiä. Ihan rohkeasti asioimaan vaan, hinnat kohdillaan ja kaikki muu myös, uskallan suositella lämpimästi.

      Terv. T.L

      • Arsca2018

        Myyjän provo tuo t l.


      • Jutustelija1
        Arsca2018 kirjoitti:

        Myyjän provo tuo t l.

        Suomi24 ilman provoja olisi hiljainen paikka.


    • moto ja toto

      Sellaisia ne motot ovat, sanoo hän kun tulee vika.

    • pettynyt881

      En suosittele kyseistä liikettä kenellekkään, Firman pitäjä silkka huijari!
      Varsinkin mitä tullut purkupyörien myyntiin...

      Itselle ja tuttaville sattunut mm, katteet tullut perille rikkinäisinä vaikka myyjä väittänyt lähettäessä ehjäksi...
      Muuten uskoisin mutta jos puuttuu kämmenen kokoisia paloja ei homma vaikuta ihan rehdiltä.

      Kerran kun tein valituksen, lupasi soittaa takaisin ja hyvittää, ei ole puhelua kuulunut ja tulee luuria korvaan.

    • hubabubbbaab

      Veneet ainakin ihan helvetin kalliita ja kuvissakin jo rojuja !!

      • jjjfcdhfchfhhf

        Ei hän ymmärrä motoista kerrassaan mitään, ei tajua onko kunnossa vai ei.


      • nbnxbbdxhdhh
        jjjfcdhfchfhhf kirjoitti:

        Ei hän ymmärrä motoista kerrassaan mitään, ei tajua onko kunnossa vai ei.

        Menin pyöräkaupoille aikoinaan, hän vastaili hennolla äänellä noin reilun kymmenen metrin päästä, kuin olisi jotain arkaillut.


    • audin ostanut

      Noh itse ostin auton Spedemanilta. Kaikki meni päin honkia.
      autossa verorästejä ja vetarit solmussa ja etupyörän laakerit paskana.
      Auton piti olla huippukuntoinen mutta olikin hyvin kaukana siitä.
      Alustasarja oli asennettu mutta ei muutos katsastettu 18" vanteet ei nekään rekisterissä.

      Onneks ei käyny kuinkaan koska vakuutusyhtiö olisi riemastunut asiasta.

      Asioista reklamoidessani tuli vastausta "Mitäs ostit tyyliin".
      En kyllä suosittele kenellekkään..

    • Venettä vailla

      Liikevaihto on kasvanut joka vuosi eli kyllä sieltä ihmiset paljon ostaa.
      Itsellä ei mitään kokemusta, ainoa että ilmoitukset ovat vähäsanaisia eli ei kehuta jos on kehuttavaa ja ei kerrota jos on jotain esim. Korjattu.

    • en asioi enää siellä

      Kusetusta jo yli 10 vuotta, tervetuloa kaupoille

    • ei enää ikinä

      aivan susi, en todellakaan suosittele kenellekkään, rikkonaista osaa myydään ehjänä ja moitteettomana....

    • Raastuvassatavataan

      Huijari, ei vastaa mistään mitä myy. Ostamastani moottorikelkasta löytyi useita vikoja, myyjä rupesi heti raivoamaan puhelimessa. Älkää vaan ostako mitään!

    • tkku

      kuluttaneuvoja hoitaa. itekkin aikonaan tämän liikkeen kanssa saikannut.elkää hyvät ihmiset tähän liikkeeseen vain sotkeutuko tuletta vain pettymään.

    • Cattiee

      Köyhät poraa kun menny viimeset säästöt ...

    • hesu.t

      mitenhän lie tuo viimeinen kommentti.. ettei vain kauppias ite pannu kommenttia siinä sen näköö.elekee vaan tehkö kepulin kans kauppoo.

    • heikkinen.k

      moi antakaa palautetta kyseisestä liikkeestä. noi hinnathan on aivan hirveitä... pitäs varmaan pysyä kaukana tästä puljusta.

    • Harmistunut

      Miesystäväni osti kyseiseltä firmalta moottoripyörän osamaksulla ja kun hän oli sen maksanut ja soitti sinne niin moottoripyörä olikin myyty toiselle aika törkeä tapaus

      • Voilollerolol

        ette tekään taida olla ihan täysillä käyvä pariskunta.


      • xantippa

        Olen kuullut myös vasttavasta tapauksesta.


    • 181160

      Tuo Speederman ... Että en oikeen tiiä mikä on tää firma . Paljon tekevät kauppaa kylläkin . Ja ns Rapatessa roiskuu , Tein vaihtokauppaa ko firman kanssa kevättalvella 2016. Kesän korvilla aloin kysellä pyörää . , se oliki vahingossa myyty toisaalle . Minä olin siitä jo välirahanki maksanu . No ei siinä katottiin toinen vastaava laite tai pikkusen isompiki laite tilalle . Siinä oli vain verot maksamatta myyjä lupas hoitaa pyörän kilpiin, soittelin pyörästä muutaman kerran aina sama lupailu ihan kohta saan pyörän kilpiin ei kestä kauvaa enään . nyt on kohta kuukausi ooteltu kilvitystä . Alkaa rauhallisemmaltaki kaverilta pinna palaa , alan pikkuhiljaa harkita petossyytettä tai kaupan purkua ja rahojen palauttamista tililleni . Alkaa tuo vanha Kawasaki GTR tuntua hyvältäki pyörältä .

    • Baikkeri

      En ole kyseisen firman kanssa koskaan asioinut, mutta mitä olen kalustoa katsonut niin hinnoissa on vähintään 2000-3000€ ilmaa, laitteesta riippumatta.

    • Fakta11

      HUIJAUS firma koko pulju.

    • perämoottoria

      Soittelin kysyäkseni erään perämoottorin historiaa joka ostettu kyseiseltä "liikkeeltä" enkä saanut edes kysymystäni loppuun kun jo lyötiin luuri kiinni! Ei ole tapana yleensä loukkaantua mutta olisin odottanut ystävällisempää vastausta palvelualan ammattilaiselta. En muuten tule asioimaan siellä ikinä...

    • speedermanoy

      mustamaalaa yritystämme

      • Anonyymi

        Kuluttajalautakuntaan ollaan yhteydessä t se joka vaihtoi 250 klx ktm lc4. Myyt paskaa vain.


    • speedermanoy

      rikosilmoitus jätetty täytyy poistaa koko viesti ketju

    • Motopatrol

      Täyspaska firma.

    • Kko81

      Asiakaspalvelu 0
      Asiointi sähköpostilla

    • vittuuntunu1

      itse vaihdoin kelkan kyseisestä firmasta.oli remonttia tehty kyseisessä liikkeessä ennenku ostin niin pääsin 250km ja leikkasi kiinni.vein kelkan merkkikorjaamoon ja kun oli purettu nii löytyi melko paljon asennusvirheitä..nooh soittoa speedermanille nii eipä se mutisia mittään kantaa ottanu asiaan..soitin sitten kuluttaja asiamiehelle ja he olivat olleet yhteyvessä sinne niin eipä ollut niittenkään kanssa yhteistyö haluinen.seuaavaksi pittää varmaa syyte nostaa puljua kohtaan..ELI ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ SEKAANTUKO KYSEISEEN FIRMAAN!!

    • semmostaw

      tässä oma kokemukseni!
      --->

      Kyseisestä liikkeestä en osta enää ikinä mitää!!! vein vaihdossa sinne viimeviikolla suzuki gsx-r 600cc, vaihdossa otin uuden 07 husqvarna tc 450 nelari crossin ja 05 kx 250cc nelari kawan. kawasaki keski ajoo alle 15min ja sitten TSUNG!!! leipo kiinni. Koneessa oli öljyt ja kaikki vaikutti muutenkin ihan ok:lta. soitin Speedermaniin ja sanoin et mitäs nyt tehään ku alla vartin kesti. Myyjä suurinpiirtein nauro päin naamaa ja sano et minkäs teet ei näissä mitään takuuta ole. sanoin että kai myyjäliikkeellä jonkinsortin toimintatakuu pitää laitteelle antaa vaikka käytetystä laitteesta onkin kyse? en mä varaosaa pyörää ostanu vaan toimivana se myytiin. en mä pyytäny mitään puolenvuoden takuuta mut hei 2päivää vanha kauppa ja ajoo alle vartti!!! takasi tuli vaan vastaus et vittu soita vaikka kuluttaja-asiamihelle tee mitä vaan et sä sitä juttua kumminkaan tuu voittaa!!! voi jeesus mikä asenne myyjällä!

      asia on nyt selvityksessä ylemmällä taholla ja katotaan mitä käy. varmaks tuli että kyseisen firman kanssa en tule enää ikinä tekemään yhtäkään kauppaa, enkä todellakaan suosittele muillekkaan. niin on koijarin olonen kaveri. kaikki muka on niiiiiin hyvä kuntosia jne... oon lueskellu nyt jälkeenpäin muiltakin foomureilta ni paskaa on tullu käteen muillaki ja palveluasenne sen jälkeen on ollu tasoo (haista vittu)

    • Melamies86

      Ei kannate ostaa kyllä yhtään mitään kyseisestä "firmasta" ostin crossin...oli abaut kuukauden myöhässä toimitus ja syyläri paskana ja piti olla moitteettomassa kunnossa myyjä totes puhelimessa että voi voi :D

    • Järkeä

      Ostanu sieltä 2 pyörää 1 kelkan ja pitäs sen järkiki sanoo että jos kauppurilta ostaa niin ei ne helmiä oo. Eikä niitä helmiksi oo sielä väitettykkää. Rahat käteen paperit kouraan ja menoksi. Kaikissa ollu omat ongelmansa mutta ei oo tullu mieleenkään soitella perään. Eikö se ole liike kuin liike mihin tavan pulliainen tyrkkää oman paskansa vaihdossa ja toivoo saavansa eres vähä paremman tilalle. Ei näillä kauppuriilla oikeen tulisi leipää pöytään jos joka vaihdokki purettais atomeiksi ja laitettais vimpsen päälle kuntoon että seuraava omistaja saisi päästellä vain menemään. Ja ennenku joku villepetteri maunonpoika antero huutelee siä niin en ole töissä enkä omistaja kyseisessä firmassa.

      • Jeik1

        Ylempään tekstiin kommentoidakseni. Kyllä pitää SPEEDERMANIN myyjän vaihtaa alaa jos ei ota mitään vastuuta myymistään tavaroista, Ja varsinkaan jos ei ymmärrä mitä myy. OTTAIS SEN LEIVÄN PÖYTÄÄN JOSTAIN MUUALTA!


    • teuvo65

      huijari kokemusta on onneksi kuluttaja asiamies hoiti asian hyvin kannattaa kahesti miettiä tätä liikettä.

    • pocahonttas

      Sovittiin pyöränvaihtokaupat ja asia oli ok, mutta vaihtopäivänä tuli ilmoitus että pyörän kone hajosi koeajossa... No.. olivatkin ilmeisesti saaneet paremmat kaupat tehtyä ja sehän on ihan ok, mutta oishan sen suoraan voinut sanoa eikä valehdella.

    • neveragain

      Kannatta miettiä kaksi kertaa mihin paskaan laittaa kätensä ja rahansa...

    • motorbike

      Edestään löytää minkä taakseen jättää. Melko mulkero

    • Vituiks

      En suosittele kenellekkään,

    • Businesta

      Laitan vaikka traktorin myyntiin niin aina tulee yhteydenotto k.o firmasta vaihdettaisko veneeseen tai kiinalaiseen mönkkäriin.?
      Kehoitan siirtämään oman liiketoiminnan kasvukeskuksiin joissa riittää ostovirtaa niin ei tule mieleen että yrittäjät tekis keskenään kauppaa koska se ei ole se liiketoimintamalli.
      Kysymys onko se Honkajoki sittenkin hieman jossain Laplandissa vai peräti Laihialla.?

    • Ostajaeienää

      Myyjä huijasi moottoripyörän huolloista. Ei vastaa viesteihin ja välttelee vastuuta. Elkää ostako täältä mitään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On täältä porukka ostellu vaihtelevalla menestyksellä, jos homma menee pieleen se pistää hampaattoman apinan sun perään. annat apinalle banaanin poskeen niin se lutkuttaa kivasti sitä. paskaa tää myy ja ei sille siitä mitään jää käteen tuloista päätellen. että halavalla saa ja vauhtiapinatalli paikkaa purkalla paskaa

    • Anonyymi

      Olen erehtynyt ostamaan ja tältä talli jobbarilta ei kannata ostaa mitään. Ei tiedä mitä myy ja myyjä tiedä ajoneuvojen varmaa historiaa!

    • Anonyymi

      Ei kannata ostaa yhtään mitään, ei edes yhtä mutteria kyseisestä puljusta!!! Olen yhden ison perämoottorin sieltä ostanut. Perä rikki, trimmi rikki, ym pientä kivaa. Mitä menin ostamaan, niinpä. No sen ainakin tiedän, että en osta enää!

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe