MOIKKA! haluasin tietää että onko kellään tietoa mistä oikein suomenkielisestä nettiosotteesta voi ostaa o.c julisteita jotka on isompia kuin lehdissä olevat.jenkki sivustoja on kyllä löytynyt,mutta en haluais lähettää pankkikortti tietoja sinne. ? auttakaa ihmees! kiitti jo etukäteen : DD
O.c julisteet!
tyttö.
3
753
Vastaukset
- nananaa~~
No osta kaupasta. sieltä ne muut ainaki ovat löytännet. ^^
- nananaa~~
niih.
- lehti mimmi
en tiiä osotetta mut mulla on viis julistetta ja oon saanu ne nuorten lehtien väleistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1951677Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2471500Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281081- 791047
- 741040
- 1171000
- 86970
Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353866Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose157861- 54824